Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Battlefield: Bad Company 2 märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 455, 456, 457 ... 581, 582, 583  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Scuall
Kreisi kasutaja
Scuall

liitunud: 16.02.2007




sõnum 28.08.2010 16:45:19 vasta tsitaadiga

ja vähemalt paarkümmend $ vastu pükse icon_biggrin.gif elu nagu lill.
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 30
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
aht0
HV veteran

liitunud: 14.10.2003




sõnum 28.08.2010 23:01:58 vasta tsitaadiga

rene p kirjutas:
aht0 kirjutas:
Scart kirjutas:
rene p kirjutas:

Mis need shotgunid ja normal ühes lauses kokku puutuvad? Samamoodi saad ju ka HC-s shotguniga samamoodi lasta.


HCs tapab iga relv igast asendist. Normalis nühid 15 kuuli kahekümnesest SMG salvest sisse, et kukuks. Shotty mees vajutab normalis 2x in the general direction of your ass ja sa vahid respawni akent.


ütleks et USAS ja SAIGA on overkill aga ülejäänutega küll ei viitsi normalis asjatada.. selleks ajaks kui kaks laksu sisse annad oled ise terve magasinitäie omakorda vastu saanud..eriti NS2000 reload on tiba aeglane.. HCs on savi, 90% juhtudel pole killiks rohkem kui üht nätakat vaja aga normalis kipub see minema stiilis "nätakas shotgunist ja siis lõpetad püstoliga"..vbl see segab et vana juba (ligi 30) ja headide laskmine ei ole enam nii lihtne ja harilikult sihin kehha..ühte venda UAV taga testiks lasin NS2000ga ja umbes 3m kauguselt võttis kolm laksu selga enne kui tüüp soostus surema..seda normalis siis.
ei ole ju OP???

Pumpaction shotgunid on just tase, ka normalis. 1 shot, 1 kill ikka 95% ajast. Sain endal kõik kolm "normaalset" shotguni platinumi peale tehtud, nüüd krt polegi enam ühtegi head relva enam järgi jäänud icon_biggrin.gif

my bad jah..proovisin ka neid slugidega lõpuks..
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 71
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
heretic666
HV Guru
heretic666

liitunud: 13.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.08.2010 23:34:31 vasta tsitaadiga

Scuall kirjutas:
Huvitav, kas mulle tundub või tsurkadel on uued hack´id väljas. Kuidagi väga palju on väljaviskamis teateid icon_biggrin.gif


Tahtsin sama asja just mainida. Ühes serveris ikka vahepeal oma 10x näen "has been banned for multihack"
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mirigon
HV kasutaja
Mirigon

liitunud: 05.11.2007




sõnum 29.08.2010 02:07:56 vasta tsitaadiga

TNT's tootis ikka neid eriti palju mingi paar päeva tagasi ... ulme
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Marek Säde
HV veteran

liitunud: 19.05.2004




sõnum 29.08.2010 11:16:36 vasta tsitaadiga

vahet pole kus serveris oled, seda global banni näitab igas serveris, see on üldine.
_________________
Tehingud Soomes, müük ja ost ja saatmine/toomine pisikese % eest. Küsi järgi!
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 66
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
wouzoo
HV vaatleja

liitunud: 20.08.2010




sõnum 29.08.2010 11:30:35 vasta tsitaadiga

Kas see ei ole veidikene ebareaalne, et pumbaga laseb kaugelt 1 lasuga surnuks? Veits haige on vaadata kill cam-i kus vastane on kaugel ja siis näitab, et tappis pumbaga. icon_mad.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scuall
Kreisi kasutaja
Scuall

liitunud: 16.02.2007




sõnum 29.08.2010 11:40:26 vasta tsitaadiga

slugammo. Kui on aimi, siis päris hea sellega isegi kaugelt kiusata icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 30
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rene p
HV veteran

liitunud: 05.11.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.08.2010 12:36:14 vasta tsitaadiga

wouzoo kirjutas:
Kas see ei ole veidikene ebareaalne, et pumbaga laseb kaugelt 1 lasuga surnuks? Veits haige on vaadata kill cam-i kus vastane on kaugel ja siis näitab, et tappis pumbaga. icon_mad.gif

Ainult pähelask tapab 1 laksuga, see enamasti ikka suht lucky shot. Päris nii head aimi pole kellelgi, et 100% alati pähelask tuleb kilomeetri pealt icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 70 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 67
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hendrik32
HV Guru

liitunud: 09.01.2007




sõnum 29.08.2010 13:23:54 vasta tsitaadiga

rene p kirjutas:
wouzoo kirjutas:
Kas see ei ole veidikene ebareaalne, et pumbaga laseb kaugelt 1 lasuga surnuks? Veits haige on vaadata kill cam-i kus vastane on kaugel ja siis näitab, et tappis pumbaga. icon_mad.gif

Ainult pähelask tapab 1 laksuga, see enamasti ikka suht lucky shot. Päris nii head aimi pole kellelgi, et 100% alati pähelask tuleb kilomeetri pealt icon_biggrin.gif

Kui siis just tegemist pole mingi hackiga.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pätu
HV Guru
Pätu

liitunud: 18.07.2006




sõnum 29.08.2010 15:03:20 vasta tsitaadiga

Enamus inimesi keda olen tapnud kaugelt shotgunniga, pistavad kohe undama, et ma hacker.
Kommentaarid: 115 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 89
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kalle78
HV kasutaja

liitunud: 24.02.2005




sõnum 29.08.2010 17:29:59 vasta tsitaadiga

ma lugesin, et m95'l on sama bullet drop mis soomukite automaatidel ( ehk praktiliselt olematu ) on see tõsi ?
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pätu
HV Guru
Pätu

liitunud: 18.07.2006




sõnum 29.08.2010 17:32:55 vasta tsitaadiga

kalle78, ei. M95 siiski on bulletdrop olemas.
Kommentaarid: 115 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 89
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kalle78
HV kasutaja

liitunud: 24.02.2005




sõnum 29.08.2010 17:38:39 vasta tsitaadiga

võrreldav m24'ga ?
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
heretic666
HV Guru
heretic666

liitunud: 13.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.08.2010 18:45:15 vasta tsitaadiga

Spoiler Spoiler Spoiler


Kõige vasakpoolsem : M24 moon
Kõige parempoolsem : M95 moon

Ei ole võrreldavad.
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
äss
Kreisi kasutaja
äss

liitunud: 12.07.2008




sõnum 29.08.2010 19:57:41 vasta tsitaadiga

Ega mängudes see välja ei paista icon_smile.gif
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
heretic666
HV Guru
heretic666

liitunud: 13.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.08.2010 20:42:54 vasta tsitaadiga

M95 kuul vihiseb ka siin mängus vähemalt sniprite puhul kõige kaugemale.
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kalle78
HV kasutaja

liitunud: 24.02.2005




sõnum 29.08.2010 22:23:41 vasta tsitaadiga

päris moon ei ole just otse ülekantav mängu, gameplay tasakaalustamiseks tehakse igasugu asju. tanki esikuulikad on 7.62 enamasti aga mängus lendavad kõik nagu 12.7
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
heretic666
HV Guru
heretic666

liitunud: 13.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.08.2010 22:56:21 vasta tsitaadiga

M95 meeletu kaugelelend on tasakaalustatud üliaeglase poltluku tõmbega.
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jules
HV veteran
jules

liitunud: 04.10.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.08.2010 08:42:15 vasta tsitaadiga

M95 langeb aeglasemalt e. vähem kui teiste bolt-action sniprite.
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 72
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
monty11
Kreisi kasutaja
monty11

liitunud: 14.04.2006




sõnum 30.08.2010 12:25:29 vasta tsitaadiga

Ühest asjast ei saa ma aru, et miks see überoptika perk kuuli trajektoori mõjutab. Ilma selleta on bulletdrop väga tuntav ja kaugemalt tuleb ikka päris palju kompenseerida, kuid koos optikaga palju väiksem.
_________________
Both the universe and stupidity are infinite. I'm not so sure about the former. - A. Einstein

Tule ja kiika minu fotomaailma.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Renka
HV Guru
Renka

liitunud: 01.04.2002




sõnum 30.08.2010 13:43:59 vasta tsitaadiga

monty11, optika ise on ju paika pandud arvestades laskekaugust doh.gif
_________________
There is no place like 127.0.0.1
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
monty11
Kreisi kasutaja
monty11

liitunud: 14.04.2006




sõnum 30.08.2010 15:24:22 vasta tsitaadiga

Renka, ära siin facepalmita midagi. Kas pead silmas seda, et perkina saad juurde ka kulissidetaguse oskuse optikat kompenseerida vastavalt laskmiskaugusel vastandatuna relva tavaoptikale, mille puhul kompensatsiooni keeramine sul veel nii käpas ei ole ehk siis kompenseerida tuleb optika vertikaalteljel asuvate kõrgusmärkide abil?
_________________
Both the universe and stupidity are infinite. I'm not so sure about the former. - A. Einstein

Tule ja kiika minu fotomaailma.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Renka
HV Guru
Renka

liitunud: 01.04.2002




sõnum 30.08.2010 15:47:39 vasta tsitaadiga

Millest nüüd jutt?

Optika on lihtsalt kaugemale paika pandud by default kuna ka optika pakutav zoom on suurem. On ju selge, et 12x optikaga sa lased erineval kaugusel olevaid sihtmärke kui 4x optikaga. Selle järgi pannakse ka default kompensatsioon paika. Igal relval/sihikul on ju paika pandud konkreetne laskekaugus. Lähemalt/kaugemale lastes tuleb ise kompenseerida.

Päriselus saad küll nupust kaugust paika sättida lisaks - mängus seda featuret ei ole ja pead arvestama konkreetse kombinatsiooni paikapandud laskekaugusega.

_________________
There is no place like 127.0.0.1
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
äss
Kreisi kasutaja
äss

liitunud: 12.07.2008




sõnum 30.08.2010 18:49:10 vasta tsitaadiga

Parima strateegia konkurss käimas http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archive/2010/08/30/share-your-battlefield-strategies-with-us.aspx

Võiduks igavene au ja kuulsus icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
monty11
Kreisi kasutaja
monty11

liitunud: 14.04.2006




sõnum 31.08.2010 00:06:34 vasta tsitaadiga

Renka, doh.gif

Miks sa 12x optikat 4x optikaga võrdled kui ma räägin relvade (näiteks M24, M95) olemasoleva optika ja 12x High Power Scope vahest. Kui ta sul on kaugele paika keeratud, siis lähedale lastes peaks ju kuulid vendadel üle pea lendama, aga 12x HPS puhul ei lenda lähedale lastes kuulid üle märgi vaid siiki pihta ning kaugele lastes on bullet drop minimaalne. Ehk siis tundub nagu mäng reguleeriks 12x HPS puhul ise optika kompensatsiooni vastavalt sihitava objekti kaugusele. Kui võtta, et Renkal on õigus, siis ainuke selgitus selle kohta, et 12x optika ka lähedalt pihta laseb, on see, et mängus on kasutusel ka parallaksi efekt. Kas keegi on testinud selle eksisteerimist?

_________________
Both the universe and stupidity are infinite. I'm not so sure about the former. - A. Einstein

Tule ja kiika minu fotomaailma.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Battlefield: Bad Company 2 mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 455, 456, 457 ... 581, 582, 583  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.