Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Archangel
HV veteran

liitunud: 15.08.2007
|
01.08.2010 14:00:03
|
|
|
Mulle küll igastähes mäng täiega meeldib. Production value on ikka üle prahi.
CE nänn oli ka suhteliselt võimas. USB pulka tahtsingi endale tegelt , praegu soundtrack cd mängimas ja kõik 5+.
Inimesed ei ole ka millegagi rahul kunagi. Oleks Blizzard liiga palju mängu muutnud siis oleks rahvas vihane olnud. Praegu polda sellega rahul, et liiga samasugune on. Kuid tegelikult enamus seda tahtsidki ju. Uut storyt koos veelgi täiuslikuma gameplayga. Graafika update juurde ning ongi tegemist super mänguga.
Missioonide vaheline värk on kõik väga hevi. Ainuüksi see Cantina-s olev Arcade mäng on super
Ning nüüd on ikka immersion ka korralik. Mitte ainult nii, et mäng läheb missioonilt missioonile.
Minult mängule:
9,5/10 + 10p for CE
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
lighT
HV veteran

liitunud: 14.06.2004
|
01.08.2010 14:01:38
|
|
|
Ho Ho kirjutas: |
ahvilõust kirjutas: |
Ma tahaks nagu SC1s ühe või mitme AI vastu võidelda, kus AI ikka võtab uusi ressursi alasi endale ja ründab erinevat taktikaid kasutades otsides pidevalt nõrki kohti minu kaitses. Ja seda camapingus, koos huvitava stooryga. |
SC1 kampaignides oli trigger kõigil mappidel stiilis:
kui mineraale või gaasi < 5000 siis lisa 5000 mineraale ja gaasi
Kui mälu ei peta siis kõrgema raskusastmega AI tegi sama trikki ka custom mappidel.
lighT kirjutas: |
Peab küll, samamoodi peab ise ka SCVsi splittima jne. |
Käske ei pea jagama, samamoodi saab shift+rightclickiga jagada neid SC1's. Splittida pole ka tehniliselt tarvis kuid praktiliselt on splittimine veidi efektiivsem. |
Iga uniti jaoks pead eraldi klikkima, et repairima, praegu hardi peal campaignis parandab 1 SCV automaatselt vigaseid masinaid.
Igatahes cutthroat on lahe missioon, kas ma olin ainuke, kes ei kogunud 6000 mineraali kokku ja jooksis otse peale nii, et vastasel 5 minerali puudu jäi `?
viimati muutis lighT 01.08.2010 14:09:45, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 35 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
Heineken
HV Guru
liitunud: 09.06.2008
|
01.08.2010 14:07:16
|
|
|
Ma jooksin ka peale.
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
 |
amputech.
HV vaatleja
liitunud: 20.07.2006
|
01.08.2010 19:36:04
|
|
|
SC1 ravisid medicud ka automaatselt, vastik noobfriendly pask. Ja üksused sai jagada 12 pealisse gruppi. Palju hardkoorim oleks olnud ju ükshaaval nende liigutamine + hotkeyde puudumine.
UI paranemine pole taandareng.
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
01.08.2010 19:39:50
|
|
|
oot, maisaaaru, mis jutt see on et, need WCS'id või mis iganes need vennad seal on kes seda sinist higipulka korjavad, et need ise automaagiliselt hakkavad ehitisi remontima? mis see põmst nii ikka, et mul peab olema majade juures see CVS ja idleb niikaua, kuni maja puru läheb ja siis hakkab remontima?
_________________ "Kuidas on see hea?"
-Auto kirurgia kliinik |
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
lighT
HV veteran

liitunud: 14.06.2004
|
01.08.2010 19:49:46
|
|
|
SC1-s ei hakanud ja micro haldamise teeb see kõvasti noobfriendlimaks.
|
|
Kommentaarid: 35 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
01.08.2010 20:00:24
|
|
|
Kui tegin challenge'id siis seal küll ei olnud mingit autorepairi, pidi manuaalselt käske jagama. MP's pole proovinud.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
amputech.
HV vaatleja
liitunud: 20.07.2006
|
01.08.2010 20:23:17
|
|
|
Autorepair on olemas ja selle vajalikkuse üle võib küll vaielda. Mina võtangi seda nagu medicu autohealimisena.
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
KuriVaiM1
HV veteran

liitunud: 10.12.2006
|
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
 |
gloom
Kreisi kasutaja

liitunud: 15.07.2002
|
01.08.2010 20:35:42
|
|
|
MP-s on autorepair, aga peab right-clickima aktiveerimiseks, SP-s on see automaatselt peal ning seda saab seal ka maha võtta.
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
 |
quickmix
HV vaatleja
liitunud: 11.01.2002
|
01.08.2010 20:54:53
|
|
|
sp'd pole veel jõudnud mängida aga kui ma ühe korra veel 4gate zealot rushi ohvriks peaks langema, tõmban juuksekarvu ükshaaval oma peast välja .. T mech tundub ka kuidagi liiga balansist väljas .. eriti hellion > siege & bioball. See, et mäng palju noobi sõbralikumaks on tehtud, on ainult positiivne, enam ei pea olema 200+apm, et diamondisse saada, vähemalt veel mitte, eks kui rasside puhul asjad standardiks muutuvad, siis läheb asi rohkem näppude kiiruse peale jälle, aga seniks on tore mass blingidega üle jooste vastastest
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
01.08.2010 23:01:39
|
|
|
the utter darkness...
oh. my. god.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
ragner
HV kasutaja

liitunud: 13.04.2003
|
02.08.2010 08:32:41
|
|
|
Olin üks suuremaid sc2 kriitikuid. Pelasin nii beta phase1 kui phase2 platinumis ja üldjoontes kuulusin nende hulka kelle arust on see atmosfäär jne vanakooli micromacro puudumine puus sajaga jne. Sc1 maailmas juba 98aastast eesti skenes ise ja pisut kogemust on.
Meil isegi pisike klannike siin eestis. Iccupis pelame ca B ranki välja. http://web.zone.ee/b3clan/
Nüüd siis asi ametlikult väljas nac aega juba ja pelasin single playeri brutal modes läbi ja terraniga tagasi platinumis(nüüd saab veel ka diamondi pelada. aga platinum on maksimum kuhu saada placemendiga alguses) 1v1es. Kokkuvõtvalt muljest:
Mäng üllatas mind siiski rohkem kui arvasin. Legolandliku atmosfääriga(terrani disain) muutusin leplikumaks pärast single playerit. Campain on pelamist väärt ja lahe valikuterohke samas arusaadav ülesehitus. Stoori on mitte lineaarne vaid väga integreeritud erinevate valikuvõimalustega mis võivad vahe cinematicuid muuta radikaalselt. Paljud graafilised asjad on paremaks läinud (värvide eristamine nt ja skaleerimine) Ennem virvendas liiga palju.. Ultrasettingutega on võimalik juba isegi micromängu teha natuke.
Pisut kommenteerin campaine veel:
Brutal modes on mõned missioonid üllatavalt lihtsad. Nt The Devil's Playground ja mõned veel. Eriti kui sc1 kogemus all. Algusepoole küll reeglina.. hiljem peab siiski plaani tegema ja mina ka pidin paar korda savesi kasutama. Welcome to the Jungle proovisin aint gollidega teha ja see osutus hullumajaks.. mass fail. Viimase terraziingaasi sain nii et põlev command center lift off põgenes ja scv imekombel jõudis sinna viimasel sekundil oma kanistriga.. Siinkohal peaksin veel märkima, et mõned vennad teamliquidi foorumis hetkel üritavad teha brutal mode+ kõik achievid ja nagu olen aru saanud on see kohutav kepp ikka. Sama on vägevad auhinnad achievil vist.
Brutal mode lihstalt läbi teha oli samuti korralik katsumus aga huvitavaks läheb alles kõige viimases levelis Charil: ALL IN missioon. See on kõigist teistest missidest 2x raskem ja mõnus fun. Ikka selline zergimass jookseb peale et... Lõpuvideo ja stoori jne kohta olen palju kriitikat lugenud juba aga mulle meeldis.. triloogia teistel osadel tuleb teemat veel jõhkralt ikka. Tegelikult see wowi sissepookimine oli single playeris omal kohal. Üldiselt ei ole surmtõsine nagu sc1 stoori ja vb ongi hea.
Niiet jah.. võtan varasemad kriitikanooled tagasi.. asi on kindlasti ostmist väärt ja single player on väga fun. VÕibolla oligi hea et ei jäädud SC1e X-files ja alieniliku atmosfääri peale(see oligi seal liiga geniaalne vb juba et remakeda)
niiet ootame vaatame kas saab suureks nagu sc1. Sc1 samas liiga hinges juba ^^
|
|
tagasi üles |
|
 |
gloom
Kreisi kasutaja

liitunud: 15.07.2002
|
02.08.2010 09:16:22
|
|
|
Päris võimas klanni kodukas
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
 |
ragner
HV kasutaja

liitunud: 13.04.2003
|
02.08.2010 09:41:04
|
|
|
Vanakool kunagi oli isegi .net ja puha olemas.^^ Kerge huumoriga disainitud.
|
|
tagasi üles |
|
 |
D3vil.ee
HV kasutaja
liitunud: 29.06.2003
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
38 |
|
tagasi üles |
|
 |
Heineken
HV Guru
liitunud: 09.06.2008
|
02.08.2010 13:53:24
|
|
|
Kuskohas see WoWi sissepookimine veel oli?
Muidu üks asi mida ise igatsen on seivid... mitte autoseivid vaid seivid mida ise saad teha.
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
 |
Roger10
HV kasutaja

liitunud: 24.03.2004
|
02.08.2010 14:11:27
|
|
|
saab ju F10 alt
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
20 |
|
tagasi üles |
|
 |
Killhoven
OC`er

liitunud: 05.11.2001

|
02.08.2010 15:09:58
|
|
|
Ise kasutasin kah mõnes kohast ise save´mist. Kui alt + tab minna nii, et f10 menüüd ette ei võta, siis kippus mäng kokku jooksma.
_________________ Foorumis on ühe lolli kohta kümme tarka, nii et jõud on enam-vähem võrdsed.™ |
|
Kommentaarid: 400 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
346 |
|
tagasi üles |
|
 |
ragner
HV kasutaja

liitunud: 13.04.2003
|
02.08.2010 15:25:39
|
|
|
Heineken kirjutas: |
Kuskohas see WoWi sissepookimine veel oli?
|
Olen ka ise wowi EU rank 300~(Quittisin pärast heroic ToC25m läbimist) guildis pelanud mõnda aega. Sõnasõnalt pookimist ei mõelnud.. küll aga on elemente disainis kui ka nt. achievementides. Võrdleme nt gnometeemat ja terrane disainis. Samuti on nt Hyperioni Cantinas 1 night elf beib tantsimas jne. See cinematic Tassadari ja Kerriganiga meenutas jõhkralt ikka mingit Draenei teemat mulle jnejne.. WoWi jälg on tugevlt sees ilmselgelt. Sc1 oli kurja militaarse X-files ja Alieni vahepealse atmosfääriga. Sc2 on sõbralikum ja tunduvalt "wowilikum". Muidugi on samas stuudios cinematicud tehtud kah. Aga vahet ei ole nagu juba ennem mainisin täitsa lahe on.
Tegija Jah ma ise isegi ei proovinud Viking Arcadet
Ega sa btw ei ole see sama d3vil.ee vanast sc1 klannist? seal olid Hex.ee ja tegelased Kunagi iidsetel aegadel müttasime ju EST-1 kanalis ja woodgrouse oli siis isakene veel nagu ka praegu haha.
|
|
tagasi üles |
|
 |
badboy121
HV kasutaja
liitunud: 20.02.2009
|
02.08.2010 16:28:32
|
|
|
Heineken kirjutas: |
ahvilõust kirjutas: |
Ho Ho kirjutas: |
lighT kirjutas: |
Miks ei ole? SC1 modelite disain ja liikumine on päris kenad. Unitid lendasid õhku ka laheda gorega. |
Ei ütleks, et sc2's nad eriti hullemad on. WC3, jah, seal oli küll kerge multikamaitse kuid sc2's siiski seda ei leia eriti. Verd ja soolikaid on samuti suht rohkelt, vähemalt kui detaile juurde keerata.
|
Nojah kui enamus ajast wowi mängidida siis on jah tore graafika.
SC1 on etem, mis siis, et hoonete ja masinate paranduseks tuleb eraldi käsk anda ja muud lihtsustused puuduvad. Kuid missioonid ja campaingu mapid olid SC1s palju huvitavamad. Mina igastahes ootasin rohkem orginaali lähedasemat lahendust, kuid tuli Warcraft3, mis on saast. Mingit mõttetud cutscened missiooni ajal (ma tahan baasi ehitamisele keskenduda), alamissioonid korja 10 seda tapa 20 toda. See on kõik see jama, mis tänapäeva RTSid minujaks ära rikuvad. Ma tahaks nagu SC1s ühe või mitme AI vastu võidelda, kus AI ikka võtab uusi ressursi alasi endale ja ründab erinevat taktikaid kasutades otsides pidevalt nõrki kohti minu kaitses. Ja seda camapingus, koos huvitava stooryga. |
Äkki aitab kah trollimisest?  |
warcract 3 oli minun arust väga hea eriti frozer thore
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
gloom
Kreisi kasutaja

liitunud: 15.07.2002
|
02.08.2010 16:58:14
|
|
|
Frozer Thore oli tõesti hea
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
 |
Archangel
HV veteran

liitunud: 15.08.2007
|
02.08.2010 18:10:26
|
|
|
ragner kirjutas: |
Heineken kirjutas: |
Kuskohas see WoWi sissepookimine veel oli?
|
Olen ka ise wowi EU rank 300~(Quittisin pärast heroic ToC25m läbimist) guildis pelanud mõnda aega. Sõnasõnalt pookimist ei mõelnud.. küll aga on elemente disainis kui ka nt. achievementides. Võrdleme nt gnometeemat ja terrane disainis. Samuti on nt Hyperioni Cantinas 1 night elf beib tantsimas jne. See cinematic Tassadari ja Kerriganiga meenutas jõhkralt ikka mingit Draenei teemat mulle jnejne.. WoWi jälg on tugevlt sees ilmselgelt. Sc1 oli kurja militaarse X-files ja Alieni vahepealse atmosfääriga. Sc2 on sõbralikum ja tunduvalt "wowilikum". Muidugi on samas stuudios cinematicud tehtud kah. Aga vahet ei ole nagu juba ennem mainisin täitsa lahe on.
|
Kes kuulas Making Of DVD-d siis seal räägiti veidi asjadest. Üldiselt seda, et SC2 peaks olema tunduvalt rohkem gritty kui esimene osa. Igastähes tegijad ütlesid seda, et inimesed näevad, mida nad tahavad näha.
Palju arvavad, et SC1 oli meelega tehtud sellise välimusega. Mõnusalt robustne ning tume, gritty maailm.
Tegelt oli põhjus selles, et 256 värvi ei suutnud midagi rohkemat edasi anda. Marine oli ainult 8 pixelit suur. Igale rassile oli antud kindel värvivalik mida designerid võisid kasutada.
Ega midagi rõõmsat ei saagi teha, kui pead uniti juures kasutama pruuni värvi, mida on ainult 4-s eri toonis
Tegelt on lood nii kõikide vanade mängudega. Kuna värvid nii kehvad siis tunduvad kõik rämedalt hardcore ja robustsed jne.
Igastähes mulle seni rämedalt meeldib. Hardiga poole peal. Alustasin Brutaliga, kuid läks ikka väga raskeks. Mingid 4-5 esimest levelit tegin ära, siis läks juba metsikuks kepiks lahti. Nii ei saa ju mängu nautida, kui kogu aeg ainult lahmi ajaga võidu.
Liiatigi, et gamespeed löödi mängus kohe vastu tahtmist põhja brutali ajal.
Ei tea... väga nagu ei kisu speed põhjas mängima.
Olen vist üks neist vähestest, kes ühtegi hotkeyd peale squadide mappimise ei kasuta. Ainult hiir liigub pm.
Eks täna/homme proovin läbi teha.
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
Heineken
HV Guru
liitunud: 09.06.2008
|
02.08.2010 20:41:23
|
|
|
Achievmentid üldse kurjast, imo võiks selle jura PC mängudest üldse välja jätta.
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
02.08.2010 20:47:25
|
|
|
Heineken kirjutas: |
Achievmentid üldse kurjast, imo võiks selle jura PC mängudest üldse välja jätta.  |
Maitse asi, ma tegin SC1's juba "achievemente" oma lõbuks, a'la missionis kus tuli 30min elus püsida seadsin eesmärgiks vastane hävitada 5min enne aja lõppu
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
|