Angel sa "Tom Clancy's Splinter Cell Pandora Tomorrow-t" pole mänginud ? Esimesed 3 Splinter Celli olid suurepärased. DAit pole mänginud. Conviction on täiesti talutav, siiski mitte too vana Splinter Cell. Valem, mis toimis, on täielikult muudetud.. miks ?!
Selline 7/10 mäng.
Esimeste 3 osaga olen väga põgusalt tuttav (3'nda osa olen suht "pähe" mänginud juba). 2 osa oli natuke läila ja vigane (enne tuli välgu kõmin kuuldele siis välgu sähvatus @ hiilimine jäi eriti meelde + üht teist oli seal veel mäda kuid täpselt ei mäleta enam mis. ) aga käras kah. 1 ja 3 osa olid kõige paremad. DA hakkas juba näitama ubisoft oma uut suunda ja palet (games for dumbshits, bugfest)
Kui keegi ei saa aru miks see uus on sitt siis on ubisoft'il õigus. Mängud tuleb teha kergemaks, lollimaks etc. Lihtsam toota, suurem kasum. Uuest osast oodatakse enamasti edasi arengut mitte ala arengut ja mängust enamus asjade välja võtmist. Sama hea kui tuleb välja Windows nagu ta praegast on ja siis üks päev tuleb lihtsalt DOS modis asi välja koos reklaamiga et "uus ja parim" ning kõik idioodid kiidavad takka ja usuvad kah seda jama.
Foorume lugedes ei toimi see uus käkk ka kui mingi asjalik action mäng. Oleksid nad mängule teise nime pannud, review lehtedele papp saatmata, tundmatu firma teinud oleks asi ka teenitud hinnangu saanud. _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Väga hästi saab ära kasutada seda, et vastased avastavad laipu.
angel kirjutas:
vastaselt kratist kinni võtta, valida kas kägistad või tapad, ajad juttu, kasutad kilbiks vms teha ei saa (mingi tapmine ja osati kilp vist on ainult)
Shield'iks saab võtta, saab vastastele otsa visata, läbi ukse visata. Lisaks handtohand combat ei pea toimuma seljatagant. Saab nurgatagant üllatada, peale hüpata.
angel kirjutas:
Hiilimisel on osakaan suht 0
wat?
angel kirjutas:
Relvaga laskmine on teatud olukorras suht "märgi ära ja AI laseb sinu eest"
Keegi ei käsi sul seda kasutada.
angel kirjutas:
Igal pool, kui helpid peal näidatakse ära mida teha tuleb suure kirjaga (a'la suur rasvane nool ette ja punaselt et ära ei eksiks)
Mäng on suht tunnel, võimatu ära eksida.
angel kirjutas:
Vastaseid mingite esemetega etc vilistamisega vms asjadega peibutada ei saa (vast võeti juba sellepärast ära et DA pasas oli asi totaalselt mööda ehk siis viskasid vastasele pudeliga vastu pead suht ja ta ei teinud teist nägugi + hiilisid täitsa valges vastase nina alt mööda, aga kuna õrn "vari" oli ees siis ta ei näinud sind).
Saab küll häälega eemale viia.
angel kirjutas:
muukimise kohta aga info puudub. Senise info põhjal vist on vaid valida kas piilud mingi ajuvaba füüsikagl töötava peegliga vms seadmega (mis kuvab sulle pilti nagu näeks läbi ukse), avad ukse või mürtsaki maha. SC3 oli vähemalt -> muugid, murrad ukse lukku noaga ära mida AI pärast märkab ja eliit taset ei saa 100%, alguses avad vaikselt ja piilud, alguses avad vaikselt ja siis mingi hetk lööd lärtsaki ukse lahti, lööd ukse lahti
nu selge, ubisoftil oli õigus seega. Games for the new generation. Hea õlle ja purksi kõrvale.
Tore kui enamus mängust saab ära võtta ning rahvale läheb asi kenasti peale.
Nightvision . mis teen sellega?
Pimedas enamasti inimesed ei näe. Algselt oli splinteri idee selles, et tõmbad kõik tuled etc kustu kuni kott pime ja siis hiilid ja varitsed nagu kasslane... kuna vastane sind kah ei näe siis ei näe ka sina. Seega oli abiks nightvision mitte nagu DA kus hiilisid valges ja vastane lihtsalt ei näinud sind kuna sedasi oli progretud. SC 3 oli ka olemas valik et kas liigud mm 'i kaupa ja häst HÄSTI vaikselt aga uues paistab olevat suht jooksmis mode ja kõndimis mode. Müra tasemet vms AI'sse progretud ei ole. Seega nagu DA on AI'l suht poogen ja suht lihtsalt ülesse ehitatud.
Nu eks ma siis õppin mängima... aga sa võiks aru saada mis asi on "hiilimine" ja hiilimine. Mängi 100% peale Splinter Cell 3 @ elite'iga siis ehk jagad matsu ära, kui jagad. Hitman, või vanemad Thief mängud on kah abiks (võtmesõnaks oleks märkamatus ja vaid oma questi täitmine).
Selge see kui laipa ümber paigutada ei saa on on siis hea. Vanasti said seda ära kasutada nii jättes laibad kui ära koristades. Nüüd aga ainult jättes on siis kõik ok? Äkki on vaja 100% märkamatuse peale teha ja vaja keegi ära tuimestada aga kuramuse laip jääb jalgu...
Kui mängu sisse ehitatakse juba elemendid mis otseses mõttes tõmbavad sulle rasvase punase joone mööda mapi ja näitab ära KÕIK mida tegema peab siis ütleb see asja kohta nii mõndagi. Eriti kui tundub et @ default on asjad peal. Märgi ära ja vajuta... dam... oleks vinud siis reaktsiooni peale teha ehk siis tuleb slow mo ja oma viga kui ei jõua piisavalt kiirelt ja täpselt maha koksata.
Vanasti ei olnud Splinter Cell päris tunnel... eksida võisid ära aga kui olid tõsine "spy" siis leidsid ka müstilised urkad mida pidi roomata et vastane üle kavaldada ja märkamatuks jääda.
Häälega eemale viia... hm kas peeretada ja vilistada saab siis nüüd nurgas? DA oli asi peetis ja asi ei toiminud ehk siis võisid kõrval laulu laulda suht koht juba.
Muukimine oli oma osa mängust. Ei osanud, ei saanud hakkama... oma viga. Võisid teha noaga ruttu ukse lahti aga siis AI kahtlustas rünnakut ja ei saanud 100% peale tehtud. Mäng vähemalt simuleeris oma ala hästi ning valikuid oli SITAKS. Nüüd aga suht... skriptitud pask tundub olevat. _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
nu selge, ubisoftil oli õigus seega. Games for the new generation. Hea õlle ja purksi kõrvale.
Eks see nii ole. Aga vaadates kuidas sama mängu konsooliteemas see kõigile hullult meeldib, siis on vist märki tabatud.
angel kirjutas:
Selge see kui laipa ümber paigutada ei saa on on siis hea. Vanasti said seda ära kasutada nii jättes laibad kui ära koristades. Nüüd aga ainult jättes on siis kõik ok? Äkki on vaja 100% märkamatuse peale teha ja vaja keegi ära tuimestada aga kuramuse laip jääb jalgu...
SC3s oli probleem, kui laip üles leiti. Convictionis on vastupidi, jooksevad laiba juurde ja jäävad ühe koha peal seisma ja ootama, et sa neile kuuli pähe kihutaks. Ja tuleb uus ja kordub kõik kuni läheduses vaenlased otsa saavad.
angel kirjutas:
Muukimine oli oma osa mängust. Ei osanud, ei saanud hakkama... oma viga. Võisid teha noaga ruttu ukse lahti aga siis AI kahtlustas rünnakut ja ei saanud 100% peale tehtud. Mäng vähemalt simuleeris oma ala hästi ning valikuid oli SITAKS. Nüüd aga suht... skriptitud piix tundub olevat.
See häirib kõige rohkem isiklikult. Ei ole sellist võimalustki, et uks vaikselt lahti muukida; ikka jalaga sisse lüüa, muidu läheb ju igavaks.
angel, word! selle jutu peale. Nõustun 100%
Convictionis ma küll hiilisin aga seda rohkem enda lõbuks, mitte otsesest vajadusest. Vabalt oleks võinud kõigile tuimalt peale joosta ja maha kõmmutada - paar korda ma seda ka kasutasin ja täitsa hästi toimis isegi kõige raskema peal.
Nõustun ka täiesti kasutaja angel, jutuga. Möngu kohapealt on see suhteliselt OK ja hea meelelahutus, küll aga SC conceptist vaadatuna on see suht mööda. Mäng meenutab mulle rohkem Bourne Identity-it, mida xboxi peal mängitud sai. Ainuke vahe oli ,et seal ei saanud üldse luurata.
Jah.. Conviction-is saab natuke õnneks luurata aga vahest on selliseid olukordi, mida lihtsalt ei saa ilma korraliku laskmiseta tehtud... ala mingi 4 venda sesab keset valget tuba, kõik vahivad üksteisele osta ja sa pead sealt läbi minema, siis hea kasutada uut Target süsteemi, et mitte lähedal asuvaid matse sinna kokku kutsuda. Portable EMP-st on ka vahest abi aga see tekitab kära ja pärast ikka kõik otsivad sind...
Häirib, et alati on mingi olukord, kus alarm tööle hakkab ja kari matse otsivad sind ja sealt ei ole muud pääsu kui direct gun fight. Naljakas on ka see, et sina vastaseid pimadas näed aga nemad sind ei näe Üldiselt on Chaos Theory-ga võrreldes palju asju kärbitud ja see mäng on nauditav pigem Stealth based TPS-ina kui Splinter Cell-ina... _________________ Bawse
minuarust 3 osa oli kõige terviklikum aga 1 osa oli kah väga hea.
3 osa oli sisukam ja rohkem selliseid "konkse ja lisa infot" a'la võtad vennal kratist kinni ja saad huvitava vestluse osaliseks. Mitte ei võta kratist kinni ja ei lase teist maha... vahet sellel siis on. Kaugelt oleks võinud sama teha Minuarust on 3 osa ka graafiliselt väga, väga, väga hea. Eriti siis kui välja tuli ja kõik tootjad SM3.0 abil tegid mingit lateks kummi maailma bloomiga. Samas väärivad kõik 3 esimest osa minuarust läbimängimist. Story on suht savi kuna iga kord üks ja sama ehk siis keegi jäi kellelegi jalgu ja sa pead minema ja probleemi lahendama. Sam on ju valitsuse kutsu kes läheb sinna kuhu kästakse _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Mingi update on väljas 1.02 changelogi ei tea hetkel.
Splinter Cell Conviction v1.02 Update
==============================================================================
* Added DLC support
* Added multi-GPU support (Crossfire/SLI)
* Added ATI Eyefinity support
* Fixed graphic glitches when running in low visual quality
* Fixed Microsoft Wireless X360 controller not being detected properly with some drivers
* Fixed many disconnection problems in coop modes
* Fixed interaction buttons overlapping in certain resolutions/aspect ratios
* Low-end video card optimizations
* Various minor fixes _________________ Web3 | ERC721A
angel, täpselt nii. nõustun sinu poolt toodud punktidega. panid her Tonsorile ära.
SC kontsept kui selline on drastiliselt kärbitud. eks ta konsoolide-suunitlusega planeeritud oligi; või toodi PC-le, et näha nende DRMi "preventiivsemat ja tõhusamat" iteratsiooni (jutumärkidel on iva sees).
seda mida alati ubishit mängudes... asju mis jäid fullist välja et lisa raha lüpsta... _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
mis kurat hakkabki nii olema, et alguses lastakse suts mingit jama välja ja siis kukud jupikaupa tootjat nuumama, et asja korralikult mängida. peded raisk.
Spoiler
tasapisi olen ikka vahest toksinud ja hetkel lülitasin esimese juraka generaatori välja.
ega see mäng nüüd väga kaka ka ei ole, kannatab korra läbi teha küll.
minuarust kannatab ka mängida.
ise vb olen splinter celli esimesi osasid mänginud kuid täpselt ei mäleta.
first person võiks selline mäng ikka olla( stealthida saab mõnusalt). või siis first person ja third person mix
kuid samas lihtsaks on kll tehtud.loodan et ära kiirelt ei tüüta.
palju muidu mängutunde kellelgi on tulnud? _________________ Mis vahe on tegelikkusel ja reaalsusel? Vahet pole!
Läbi... ootasin rohkemat, kuid oli enamvähem, tahaks kunagi co-opi ka proovida. _________________ http://nodejs.org/
"I'm also a person. Programming is just one thing I do."
Minuarust sobiks selle mängu nimeks Splinter Cell: Predator
Aga muidu nagu tüüpiline USA film, kuid samas omamoodi.
Pole veel sellist pela mänginud, sp oli ka huvitav _________________ Mis vahe on tegelikkusel ja reaalsusel? Vahet pole!
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.