Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Photopoint märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 27, 28, 29  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
dvd vader
HV Guru

liitunud: 26.09.2002




sõnum 21.04.2010 17:32:55 vasta tsitaadiga

Täna sain hämmastavalt halva klienditeeninduse osaliseks selle firmaga. Kirjeldan:

18. aprillil saatsin vastava arvutiprogrammiga neile pildid, millest soovisin paberfotosid, kättesaamiskohaks valisin Ülemiste keskuse Photopointi esinduse. Meili peale saadetud automaatkirjas kinnitati, et pildid on valmis juba 19-ndal aprillil.

Täna käisin siis seal esinduses. Kassa taga, kust pildid kätte saab, oli ainult üks töötaja, kes teenindas eelmist klienti. Selle kliendiga läks u. 10 minutit aega, mille veetsin siis seal leti juures kannatlikult oodates.

Vahepeal tuli poodi üks teine klient, kes asus ootepositsioonile teise leti juurde (seal on kaks letti - üks ühel ja teine teisel pool ja teenindaja siis on nende kahe vahel). Igatahes kui klienditeenindaja oli minu ees asuva kliendiga lõpetanud, siis ta pööras ümber ja hakkas tegelema hoopis teise kliendiga, kes teisel pool letti seisis ja kes alles pärast mind poodi saabus icon_eek.gif icon_eek.gif

Olin sellisest asjade käigust jahmunud ja tekkis hetkeks tahtmine küsida et vabandage, ma ootan siin juba 10 minutit, et oma pildid kätte saada (toiming, milleks peaks kuluma max minut), aga kuna ma oma olemuselt olen vist liigagi kannatlik, ei hakanud sellest suurt numbrit tegema.

Igatahes teise, pärast mind tulnud kliendiga tegelemisega läks veel u. 5 minutit. Pärast seda jätkus teenindajal lõpuks jõudu ja tahtmist ka minuga tegeleda. Esitasin oma piltide kättesaamise soovi. Ja üllatus-üllatus, minu pilte polnud mitte kusagil. Teenindaja ja tema poolt kutsutud teised kolleegid otsisid igalt poolt sahtlitest, aga mida pole seda pole. Minult küsiti mitu korda üle minu nime ja millise suurusega pildid ma tellisin, aga pilte sellgipoolest ei leitud.

Nad kontrollisid ka oma arvutisüsteemist - kõik korras, pildid peaks justkui olemas olema, aga ei ole...

Igatahes selleks ajaks olin poes veetnud juba rõõmsad pool tundi. Lõpuks teatati, et teevad pildid kohe uuesti valmis, et oodake 5 minutit. Ja viie minuti pärast siis sain pildid kätte.

Ootasin, et tuleks äkki mõni vabandus nende poolt või siis äkki pakuks mingit kompensatsiooni soodustuse näol, et klienditeenindaja lasi mul oodata ja teenindas enne mind hoopis hiljem tulnud klienti ja et nad mu pildid ära kaotasid ja et ma nii palju aega seal kapuluses surnuks lõin - aga mitte halligi. Ei tulnud ühtegi vabandust ega mitte midagi.

Selle firma teenuseid ma enam kunagi kasutada igatahes ei kavatse ja soovitan ka teistel neist eemal hoida.
Kommentaarid: 83 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 7 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dirty Harry
HV Guru

liitunud: 05.09.2002




sõnum 21.04.2010 17:55:38 vasta tsitaadiga

dvd vader, kas sa selle väärtusliku tagasiside andsid ka Photopointile? Ma puutun töö juures iga päev kokku kliendisuhtluse ning klientide tagasisidega - iga kliendilt tulev infokild ja emotsioon on firma jaoks äärmiselt tähtis, et oskaks enda nõrku külgi analüüsida ja vigu parandada.
Kommentaarid: 178 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 144
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dvd vader
HV Guru

liitunud: 26.09.2002




sõnum 21.04.2010 17:58:17 vasta tsitaadiga

kui photopoint vähegi arvutifirma tahab olla, siis nad jälgivad kindlasti seda teemat siin
Kommentaarid: 83 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 7 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
murka390
Kreisi kasutaja
murka390

liitunud: 27.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.04.2010 21:15:51 vasta tsitaadiga

Hinnata firma tegevust ühe klienditeenindaja järgi on väga pealiskaudne. Kui teha kokkuvõte taolistest "soovitan eemale hoida" kaebustest, siis poleks ühtegi kliente näost-näkku teenindavat poodi varsti. Ja varsti tuleksidki need kauaoodatud robotklienditeenindajad, kuna inimlik suhtlus on mõne jaoks lihtsalt "liiga konarlik". Alati on võimalus oma suu lahti teha ja juhtida klienditeenindaja tähelepanu.
Photopointi asjapulgad jälgivad seda teemat siin 120% ja kõiki tekkinud probleeme ka käsitletakse, kuid otsene tagasiside on alati mõistlikum ja rohkem asja pihta.
Isiklikult arvan, et antud poeketi vennaskond teeb asjalikku tööd, kuigi valdkondi on vägagi laialt ette võetud antud tööjõu kohta. Majanduskriis kah, pole kellelgi seda üleliigset raha kõikide kortsude silumiseks.



edit: taolise apsu eest kulub vabandus ära küll, aga seda pigem laborandi poolt, kelle konkreetne ülesanne on pildid valmis teha.


viimati muutis murka390 21.04.2010 21:18:47, muudetud 2 korda
Kommentaarid: 80 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 73
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Max Powers
 

liitunud: 21.03.2003




sõnum 21.04.2010 21:16:29 vasta tsitaadiga

Antud olukorra oleks ju lahendanud lihtne vabandus.
Kommentaarid: 215 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 182
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dvd vader
HV Guru

liitunud: 26.09.2002




sõnum 21.04.2010 21:40:29 vasta tsitaadiga

ma poleks seda postitust teinudki, kui oleks konkreetselt vabandatud. ja minuga tegeles kokku kolm inimest - kõigepealt letitöötaja, kes lasi mul umbes veerand tundi oodata kõigepealt, teenindades enne mind leti ääres olnud inimest ja seejärel pärast mind leti äärde tulnud inimest, siis tuli talle appi pilte otsima veel mingi vend tagant kusagilt kes küsis veel korra mu nime ja kas ma ikka kinnitusmeili sain piltide valmistamise kohta ja lõpuks tegeles minuga keegi kolmas töötaja, naisterahvas, kes mulle pildid reaalselt kätte andis. ja kelleltki neist ei kuulnud ühtegi vabandust. ja ma ei saa üldse aru, mis süsteem neil seal on - kokku siis oli poes vähemalt kolm töötajat, kui on näha et ühe kliendiga läheb kaua aega ja teine ootab juba 10 minutit, siis võiks ju mõni teine töötaja ka leti taha tulla ja huvi tunda ootava kliendi vastu.

aga see kui lõpuks see üks töötaja, kes leti taga oli, hakkas tegelema hoopis pärast mind tulnud kliendiga teise leti taga, siis tekkis selline tunne et "pagan, ilmaasjata tulin kaitseväe tegevteenistusest ära, oleks saanud teha revolutsiooni nähtamatuse praktiliste rakendustega" thumbs_down.gif
Kommentaarid: 83 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 7 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
UrmasKiisk
HV vaatleja

liitunud: 22.04.2010




sõnum 22.04.2010 09:51:46 vasta tsitaadiga

Lugupeetud kasutaja dvd vader

Photopoint vabandab Teile osaks saanud ebameeldiva kogemuse pärast meie kaupluses.
Hea klienditeeninduse ning klientide hea enesetunde tagamine on olnud meie eesmärk läbi aegade. Kindlasti tegeleme antud juhtumiga täie tõsidusega, et sarnaseid olukordi tulevikus vältida.
Asjalik tagasiside on alati oodatud ning me täname Teid selle eest. Nii saamegi paremaks muutuda.
Teiega toimunule ei ole antud info põhjal õigustust, seega palun veelkord ettevõtte ning enda nimelt vabandust ning loodan siiralt et järgmine Photopoint-i külastus lõppeb sootuks meeldivamalt.

Lugupidamisega,

Urmas Kiisk
Nordic Digital AS
juhatuse liige
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
namstoop
HV Guru
namstoop

liitunud: 05.11.2001




sõnum 22.04.2010 12:46:51 vasta tsitaadiga

vaderi kättemaks icon_question.gif icon_smile.gif


Ööl vastu teisipäeva murdsid vargad sisse Tallinnas Pärnu mnt 139 majas asuvasse Photopointi kauplusesse. Hoolikalt läbimõeldud röövi käigus purustati välisukse klaas ning turvaklaas liiklusmärgi betoonalusega ning siirduti otsejoones Canoni ja Nikoni fototehnika stendi juurde. Varaste saagiks langes enam kui 300 000 krooni eest fototehnikat.


http://blog.photopoint.ee/photopointist-varastatud-fototehnika-seerianumbrid/

_________________
verba volant, scripta manent
Hoiatus! Olen sinu postituses olevate lolluste ja nõmeduste vastu allergiline. Lolluste ilmnemisel võib kaasneda raskekujuline sarkastiline reaktsioon.
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
wiilweer
HV kasutaja
wiilweer

liitunud: 03.03.2008




sõnum 11.06.2010 16:13:06 vasta tsitaadiga

Sain samuti nädal aega nendega madistada, kokkuvõttes lõppes asi positiivselt thumbs_up.gif . Mis siis täpsemalt juhtus ?

Nimelt kaks nädalat tagasi viisin Rakvere Photopointi enda skullcandid garantiisse. Võeti ilusti vastu, kõik oli OK. Nädala pärast vaatasin hooldus.photopoint.ee-st, et asi korras ja saabki järgi minna. Ise olin õnnejunnis, sest oli ju märgitud ajaks 4 nädalat icon_neutral.gif . Ok see selleks. Mõned päevad hiljem seadsingi sammud kaupluse juurde. Oh õnnetus, osakond oli suletud. Välja oli pandud silt koos telefoninumbriga. Kohe helistasingi, rääkisime pikad jutud maha - öeldi, et tegelevad ning helistavad nii pea kui võimalik. Olin juba rahul kuid närv ütles juba järgmine päev ülesse ning saatsin meili neile. Tulid vabandused thumbs_up.gif ning öeldi, et asjaga tegeletakse. Möödus siis veel üks 5 peäva, kui võtsin vaevaks uuesti end meelde tuletada. Siis anti positiivne tagasisisde ,et tehnik võtab minuga ühendust. Nii oligi thumbs_up.gif . Täna sain uued klapid koos pakendiga ELSi teel beer_yum.gif .

Aa see ka, et selgitusse pandi: "Muusikad kuulates..... " icon_lol.gif icon_lol.gif
Kommentaarid: 37 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ands
HV Guru

liitunud: 16.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.06.2010 23:00:40 vasta tsitaadiga

Rakvere PP kinni jah thumbs_down.gif

Kahju, ilus pood oli thumbs_up.gif
Kommentaarid: 347 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 294
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
maxman321
Kreisi kasutaja
maxman321

liitunud: 14.11.2006




sõnum 22.06.2010 10:10:24 vasta tsitaadiga

Aga rakveres pole üldse siis enam phtopointi??? awww
Väga kahju... väga head pood oli... aeg-ajalt sai ikka külastatud ja midagi soetada....

Photopointilt olen saanu häid kogemusi, kuigi leidub üks asi, mida te võiksite parandada.. Nimelt kui kilenditeenindaja on küsinud, et "Kas Te sovite, et Me teaviame Teid mingi toote saabumisest(nt kova)?" siis seda võiks teavitada kiiremini kui et kuu kuni kolme pärast selle toote poelettidele jõudmist. Minu puhul on olnu umbes 3-4 asjaga nii, kus teavitus tuleb mulle alles kuu kuni 3 kuu pärast toote poelettidele jõdmist, kust ma olen selle ise juba jõudnud soetada. icon_neutral.gif
aga keegi ega miski pole ideaalne, arenemise ruumi on. Ja mis peamine, Photopoint areneb paremuse poole(y)
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 81
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Timoha
HV kasutaja
Timoha

liitunud: 19.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.06.2010 23:16:03 vasta tsitaadiga

Paar päeva tagasi sai soetatud Rocca al Mare Photopoint'ist Razer Goliathus Alpha Control hiirematti. Teenindus hea icon_smile.gif ja kaup kvaliteetne. thumbs_up.gif
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
VanHalen
HV kasutaja
VanHalen

liitunud: 26.08.2005




sõnum 06.08.2010 20:46:23 vasta tsitaadiga

Olen ka üldjoontes rahule jäänud.

Garantiiremont on minu meelest ülihea. Viisin seadme ja juba järgmine päev helistati, et see ja see viga ning varsti sain juba järele minna.
icon_wink.gif

_________________
flickr.com/karlhaljasmets
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wusses
mehine eesti muffin
Wusses

liitunud: 31.03.2008




sõnum 18.08.2010 21:32:16 vasta tsitaadiga

thumbs_up.gif positiive kogemus tellisin kauba ära...järgmine päev oli kuller juba ukse taga icon_biggrin.gif thumbs_up.gif
_________________
Kommentaarid: 320 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 262
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ampsu
Kreisi kasutaja
ampsu

liitunud: 28.01.2010



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.08.2010 23:01:54 vasta tsitaadiga

Endal ka kogemused Photopoindiga head olnud.Vahepeal oli siuke tunne,et teendindajad peaksid teadma mis kaubaga tegemist ja kus see asub.Lõppude lõpuks sai teenindaja näpuvahele õige mati.
Thumbs up thumbs_up.gif Minu poolt pole rohkemat ette heita.
Kommentaarid: 102 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 4 :: 90
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sosssepp
HV veteran
sosssepp

liitunud: 12.05.2003




sõnum 25.08.2010 23:16:38 vasta tsitaadiga

Kunagi kui kartulisalong pildid peeti keerata suutis ning siis korrektseid polnud nõus tegema, siis sai Photopointist fotode tegemise teenust tarbima hakatud ning siiani pole pettuma pidanud.
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 73
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 11.09.2010 08:21:43 vasta tsitaadiga

Mul koju arvutikorpuse ost ja usb jagaja ost väga meeldivad thumbs_up.gif
Loodetavasti suudavad nad ikka Klickist laiemat valikut igasugu nänni osas hoida thumbs_up.gif
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ands
HV Guru

liitunud: 16.08.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.10.2010 11:27:05 vasta tsitaadiga

http://blog.photopoint.ee/photopoint-avas-uue-esinduskaupluse-tallinnas-kristiine-keskuses/

Uus pood Tallinnas thumbs_up.gif
Kommentaarid: 347 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 294
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
faca
HV vaatleja

liitunud: 27.12.2004




sõnum 25.10.2010 21:40:37 vasta tsitaadiga

Imelik kogemus tänasest - tellisin veebist portsu sooduskaupu (kõik märkega "Laos") ja õhtul sain meili, et 3/4 tellimusest pole tegelikult olemas - puudu on just see osa mis oli tõeliselt soodus. Eks näis kaua siis raha tagasi tuleb. icon_neutral.gif
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sosssepp
HV veteran
sosssepp

liitunud: 12.05.2003




sõnum 25.10.2010 21:49:58 vasta tsitaadiga

Mul soodukatega sama kogemus. Muidu olen valinud kaupa letist ja ei oska öelda, kas netis ka mittedsoodukatel asjadel märked "laos" probleeme võiks põhjustada.
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 73
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dirty Harry
HV Guru

liitunud: 05.09.2002




sõnum 27.10.2010 11:02:35 vasta tsitaadiga

link :: Enneolematu allahindlus Photopointi veebipoes – kõik lõpumüügi kaubad -75%

Väga jõuline lähenemine Photopointi poolt.
Kommentaarid: 178 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 144
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
AJ
HV Guru
AJ

liitunud: 03.02.2005




sõnum 27.10.2010 12:43:21 vasta tsitaadiga

Tõesti päris tõsine allahindlus. thumbs_up.gif

TV & Video alla on sattunud natuke arvuti kaableid. icon_biggrin.gif

_________________
Küsige mida tahate, me vastame mida tahame.
Kommentaarid: 37 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 36
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.10.2010 18:04:55 vasta tsitaadiga

Paras jura see allahindlus. Poest ostes on ikkagi 2x kallim märgitud allahindlusest. Selgus, et need hinnad kehtivad ainult internetist ostes.
Kommentaarid: 691 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 533
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
xtr
HV Guru
xtr

liitunud: 20.12.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.10.2010 18:29:19 vasta tsitaadiga

Pornomax kirjutas:
Paras jura see allahindlus. Poest ostes on ikkagi 2x kallim märgitud allahindlusest. Selgus, et need hinnad kehtivad ainult internetist ostes.
Pole siin poriseda midagi. Selge sõnaga on ju kirjas, et veebipoes. Ja HV kasutajal nagu ei tohiks internetiga probleemi olla icon_rolleyes.gif
_________________
M: Apple Magic Keyboard with Numeric Keypad (SWE) ja Magic Trackpad 2
M: 3060Ti Aorus Elite
M: Ryzen 2600/B450M/16GB/1TB/GTX1080/650W
Kommentaarid: 298 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 2 :: 249
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
baraban
HV vaatleja

liitunud: 07.01.2009




sõnum 07.12.2010 18:54:54 vasta tsitaadiga

Paneks ka ühe natuke negatiivse maiguga kogemuse kirja.

Üks kaunis päev, ehk siis laupäeval, sai ette võetud sõit ülikoolilinna, et sealsest Photopointi kauplusest kallile naisukesele peegelkaamera muretseda. Lõunakeskuses soovitud kaamerat polnud, seega sõit Eedeni Photopointi, kus antud kaamera olemas. Noormees, kes kaamerat tutvustas, oli ülimalt asjalik ja professionaalne nagu üks oma ala spets olema peab. Kuna seda rahakest nagu natuke oleks ja samas ei ole ka, sai otsustatud, et võtame osa summast järelmaksu peale. Järelmaksu letis istus üks tumeda peaga tütarlaps. Peale viieminutilist protsessi jälgimist ei saanud mina enam aru, millega see neiu tegeleb ja kas ta ikka aru saab, mis ta teeb. Kogu protsess võttis jubeda aja koos teise teenindaja käest küsimisega ja kuhugi helistamisega. Kuskil poole tunni pärast saadi taotlusega ühele poole ja öeldi, et kuskil poole tunni pärast saab vastuse. Selge see, linna peale aega parajaks tegema. Pool tundi möödas, ei miskit, teinegi pooltund veel, sama seis, kolmaski veel, ikka ei midagi. Sai siis ise Eedenisse tagasi sõidetud ja naine läks küsima, et mis seis. (vaatasin kusjuures eelnevalt photopoint.ee, et taotlusele vastamine võtab aega 15 min, olenemata nädalapäevast, tegemist photopointi oma järelmaksuga). 5 minuti pärast oli naine tagasi ja teatas, et vastuse saab alles esmaspäeval. Kodulehel olevale infole, ehk siis 15 min. viidates saadi vastuseks, et see kehtib ainult nädalavahetusel. In conclusion, pool päeva sealsamuses ja kaamerat ka polnud. Aga päeva lõpuks oli kodurahu tagasi, kuna kohaliku linna ühest poest saime sama kaamera 1500 eeku odavamalt ja 15 min peale oma tagasihoidliku järelmaksusoovi esitamist kõnniti poest välja, kaamera näpus icon_biggrin.gif Kallid Photopointi inimesed, kõik meist ei ela linnades, kus on Teie esindused, sõidud võtavad aega ja raha ja eriti halb maik jääb suhu, kui kodulehel esitatav info ei vasta tõele. Eile siis tuli taotlusele vastus... Ma olen ennegi tähele pannud, et miskit masu meil pole, inimene tahab ca 12000 teie poes ära raisata, aga kui huvi pole, siis pole... Aitäh kuulamast.
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 24
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Photopoint mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 27, 28, 29  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.