Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
ottf
HV veteran
liitunud: 29.11.2005
|
12.03.2010 13:14:31
|
|
|
ki55eLL kirjutas: |
Eile mängisin enda lemmikmodega, HC servus, olin tiimi ainuke snaiper, proovisin, mis saab. Vastaste tiimist olid kõik kohad snaipereid täis, tööd oli küllaga ja sai hunnikute viisi oma mehi ära päästetud. Ehk siis ärge vinguge koguaeg, et snaiper lasi mind maha, värd nuub raisk! Snaiper on tiimile väga tähtis tegelane, küll aga mitte siis, kui terve tiim neid täis on. 1-3tk . Olen endiselt kahe käpaga HC poolt. |
Defenderi kohapealt on ülihea kui attackerid on snaipereid täis... muudkui nopid ticketeid ja saadad nad spawn screeni vahtima Täiesti tavaline nähtus on see kuidas 5 attackerite sniperit lõpetavad mängu 20 surmaga... mis see siis teeb 5x20...... kes raiskas kõik ticketid? ok sinna sisse käivad revived ka mis on +1 ticket aga siiski.
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
12.03.2010 13:19:07
|
|
|
aivo80 kirjutas: |
Ma pole enam kindel, et me ühte ja seda sama mängu mängime. RPG'ga lase kas või kõrvale rakett ja kutt lendab nagu põhukott. Keegi seina taga passib ja seina õhku lased - kill. Granaat vastaseid täis tuppa - killid. |
Normalis? Ma lasin viie mehe keskele, kelle omavaheline kaugus ei saanud olla üle 2-3 meetri (ehk nad olid Valdezis müüri ääres kõik kobaras koos), jalge alla Gustavi raketi. Mitte keegi ei lennanud kusagile, keegi ei saanud surma ka mitte. Korjasin maast assaulti kiti ja tõmbasin 40m granaadi samasse kohta vastu seina, pilpaid ja tükke lendas ausalt ja taaskord null killi. Hetk hiljem oli ise surnud, sest üks neist lasi mind oma 9 millisega maha.
Sama mäng? Kui ma ikka tõmban vastasele granaadi peaaegu kannikasse kinni, olgu ta surnud. Kui mul on vend kirbul ja esimesed paar kuuli tabavad, nautigu ta respawni akent. Mitte aga ärgu hüpaku üles, keeraku ümber ja tõmmaku mulle 40mm granaat näkku.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
eShelobik
HV Guru

liitunud: 01.04.2003
|
|
Kommentaarid: 293 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
260 |
|
tagasi üles |
|
 |
Pätu
HV Guru

liitunud: 18.07.2006
|
12.03.2010 13:22:31
|
|
|
Dice plaan siis, paneme tühjad serverid kinni ja koormame veel rohkem neid servereid, kus on mängijaid.
|
|
Kommentaarid: 115 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
89 |
|
tagasi üles |
|
 |
aivo80
HV veteran

liitunud: 07.02.2008
|
12.03.2010 13:22:50
|
|
|
Scart kirjutas: |
aivo80 kirjutas: |
Ma pole enam kindel, et me ühte ja seda sama mängu mängime. RPG'ga lase kas või kõrvale rakett ja kutt lendab nagu põhukott. Keegi seina taga passib ja seina õhku lased - kill. Granaat vastaseid täis tuppa - killid. |
Normalis? Ma lasin viie mehe keskele, kelle omavaheline kaugus ei saanud olla üle 2-3 meetri (ehk nad olid Valdezis müüri ääres kõik kobaras koos), jalge alla Gustavi raketi. Mitte keegi ei lennanud kusagile, keegi ei saanud surma ka mitte. Korjasin maast assaulti kiti ja tõmbasin 40m granaadi samasse kohta vastu seina, pilpaid ja tükke lendas ausalt ja taaskord null killi. Hetk hiljem oli ise surnud, sest üks neist lasi mind oma 9 millisega maha.
Sama mäng? Kui ma ikka tõmban vastasele granaadi peaaegu kannikasse kinni, olgu ta surnud. Kui mul on vend kirbul ja esimesed paar kuuli tabavad, nautigu ta respawni akent. Mitte aga ärgu hüpaku üles, keeraku ümber ja tõmmaku mulle 40mm granaat näkku. |
Jah normalis. Jah, on ka minul neid anomaaliaid ette tulnud, aga tõesti nii vähe, et ei ole väärt mingit tähelepanu.
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
29 |
|
tagasi üles |
|
 |
ottf
HV veteran
liitunud: 29.11.2005
|
12.03.2010 13:25:55
|
|
|
Kuskil foorumis keegi vist kirjutas kah, et nad teevad seda ainult niikaua kui nad oma jamad korda saavad.
aivo80 kirjutas: |
Jah normalis. Jah, on ka minul neid anomaaliaid ette tulnud, aga tõesti nii vähe, et ei ole väärt mingit tähelepanu. |
Scartstorm jookseb oma tuutuga koguaeg ringi... ilmselt tal on neid juhuseid kordades rohkem
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
Killzone88
Kreisi kasutaja

liitunud: 15.05.2006
|
12.03.2010 13:31:13
|
|
|
Mida v***u ? loodan ,et öösel ka siis keegi mängib....
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
ottf
HV veteran
liitunud: 29.11.2005
|
12.03.2010 13:31:58
|
|
|
Killzone88 kirjutas: |
Mida v***u ? loodan ,et öösel ka siis keegi mängib.... |
ärge paanitsege see on palve ja vabatahtlik aint.
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
12.03.2010 13:32:19
|
|
|
ottf kirjutas: |
Scartstorm jookseb oma tuutuga koguaeg ringi... ilmselt tal on neid juhuseid kordades rohkem  |
Mitte miski muu ei tööta normalis ju. Ma olen lasknud terveid pidemeid ära reconina, saades null killi aga iga lasuga tabades. Sest ilmselgelt lasen ma õhupüssist. Medicu kolmanda unlockitud MGga on niidetud pool pidet ära nõnda, et vend on koguaeg kirbul ja saab pihta. Sellest polnud aga küllalt, sest tüüp vahetas 40mmi peale ja lasi mind õhku. Ise muuseas koguaeg pihta saades ja talle jäi 18% HPd alles. No tere talv. Kui see ongi see müütiline "skill", siis skillake oma Normalis edasi. Kui mul on keegi kirbul ning ma talle tina sisse saan, siis ta parem kukkugu. Ja otseloomulikult swingib see uks mõlemat pidi, ei tasu hakata arvama, et ma oma K/D ratio pärast muretsen.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
ottf
HV veteran
liitunud: 29.11.2005
|
12.03.2010 13:39:06
|
|
|
Scart kirjutas: |
ottf kirjutas: |
Scartstorm jookseb oma tuutuga koguaeg ringi... ilmselt tal on neid juhuseid kordades rohkem  |
Mitte miski muu ei tööta normalis ju. Ma olen lasknud terveid pidemeid ära reconina, saades null killi aga iga lasuga tabades. Sest ilmselgelt lasen ma õhupüssist. Medicu kolmanda unlockitud MGga on niidetud pool pidet ära nõnda, et vend on koguaeg kirbul ja saab pihta. Sellest polnud aga küllalt, sest tüüp vahetas 40mmi peale ja lasi mind õhku. Ise muuseas koguaeg pihta saades ja talle jäi 18% HPd alles. No tere talv. Kui see ongi see müütiline "skill", siis skillake oma Normalis edasi. Kui mul on keegi kirbul ning ma talle tina sisse saan, siis ta parem kukkugu. Ja otseloomulikult swingib see uks mõlemat pidi, ei tasu hakata arvama, et ma oma K/D ratio pärast muretsen. |
Seda minagi...
aga jah meil siin on normal modes mõned pro aimerid ning hc modes millegipärast on perse majas... enam nagu ei oska mitte kopika eest sihtida.
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
painkillah
HV Guru

liitunud: 06.04.2003
|
12.03.2010 13:43:03
|
|
|
HC imeb puhtalt selle pärast, et mõni meedik (hah mõni, tavaliselt on neid nagu seeni) oma ez-moad LMG niidab nagu loogu mehi, eriti arvestades, et tihti on mõni LMG nii täpne et võtab snaiprit kah maha...
Muidugi explosive pakiga 40mm mehed kelle arust see ongi skill.
HC s loeb rohkem jah reageerimisaeg ja aim, aga igasugused spray and pray või mingi imba area of effectiga explosivid tuleks ikka veidi ära muuta. rpg ja karl gustavid ei ole pooltki nii tüütud (õigemini polegi,võibolla veel) kui need 40mm spammerid.
_________________ www.oggym.ee // OG Gym // Pärnu, Roheline 74
See pole politsei ei poltergeist, mis turvased on teinud meist,
vaid vabaduse illusioon, mis mõnel mehel lõpu toond. |
|
Kommentaarid: 95 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
6 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
jules
HV veteran

liitunud: 04.10.2004
|
12.03.2010 13:43:24
|
|
|
Scart, täitsa imelik, et sinuga kõik need halvad asjad koguaeg juhtuvad. miks kellelgi teisel selliseid suuri probleeme pole koguaeg? ainuke relv millega on täiesti võimatu kedagi maha saada on M93R.
ja see igavene n00btube späm probleem on ka mingi pc-ebard. pole veel see asi mulle pinda käima hakanud, lihtsalt seda ei kohta väga tihti. kommuunitis viga ehk...
viimati muutis jules 12.03.2010 13:44:53, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
72 |
|
tagasi üles |
|
 |
greendef
HV kasutaja

liitunud: 05.08.2004
|
12.03.2010 13:44:01
|
|
|
Scart kirjutas: |
ottf kirjutas: |
Scartstorm jookseb oma tuutuga koguaeg ringi... ilmselt tal on neid juhuseid kordades rohkem  |
Mitte miski muu ei tööta normalis ju. Ma olen lasknud terveid pidemeid ära reconina, saades null killi aga iga lasuga tabades. Sest ilmselgelt lasen ma õhupüssist. Medicu kolmanda unlockitud MGga on niidetud pool pidet ära nõnda, et vend on koguaeg kirbul ja saab pihta. Sellest polnud aga küllalt, sest tüüp vahetas 40mmi peale ja lasi mind õhku. Ise muuseas koguaeg pihta saades ja talle jäi 18% HPd alles. No tere talv. Kui see ongi see müütiline "skill", siis skillake oma Normalis edasi. Kui mul on keegi kirbul ning ma talle tina sisse saan, siis ta parem kukkugu. Ja otseloomulikult swingib see uks mõlemat pidi, ei tasu hakata arvama, et ma oma K/D ratio pärast muretsen. |
Aga lase pähe, siis kukuvad ajud kohe liivale.
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
rixk
Kreisi kasutaja
liitunud: 02.06.2004
|
12.03.2010 13:47:31
|
|
|
Scart kirjutas: |
ottf kirjutas: |
Scartstorm jookseb oma tuutuga koguaeg ringi... ilmselt tal on neid juhuseid kordades rohkem  |
Mitte miski muu ei tööta normalis ju. Ma olen lasknud terveid pidemeid ära reconina, saades null killi aga iga lasuga tabades. Sest ilmselgelt lasen ma õhupüssist. Medicu kolmanda unlockitud MGga on niidetud pool pidet ära nõnda, et vend on koguaeg kirbul ja saab pihta. Sellest polnud aga küllalt, sest tüüp vahetas 40mmi peale ja lasi mind õhku. Ise muuseas koguaeg pihta saades ja talle jäi 18% HPd alles. No tere talv. Kui see ongi see müütiline "skill", siis skillake oma Normalis edasi. Kui mul on keegi kirbul ning ma talle tina sisse saan, siis ta parem kukkugu. Ja otseloomulikult swingib see uks mõlemat pidi, ei tasu hakata arvama, et ma oma K/D ratio pärast muretsen. |
See tuleneb latentsusest, et klient registreerib tabamuse, kuid selle ajaga kui andmed serverisse jõuavad, on mees sealt, kuhu kuulid lendasid, juba läinud.
|
|
Kommentaarid: 35 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
 |
LightsabeR
HV veteran

liitunud: 19.09.2004
|
12.03.2010 13:48:21
|
|
|
ottf kirjutas: |
Seda minagi...
aga jah meil siin on normal modes mõned pro aimerid ning hc modes millegipärast on <b>piix</b> majas... enam nagu ei oska mitte kopika eest sihtida. |
Mulle ei meeldi küll ennast tsiteerida, kuid:
Spoiler 
Paneme ka siis sõna sekka selle HC vs Normal võrdluses.
Kui rääkida puhtalt vastase tapmise seisukohast, siis vajab Normal mode rohkem oskusi. Miks?
a) sa pead suutma vastast suurema arvu kuulidega tabada, mis tähendab, et pead olema võimeline sihikut pikemat aega vastase peal hoidma ja/või täpsemalt sihtima, et headshot'i saada;
b) kui sind tulistatakse, siis on sul võimalus avada vastutuld või kuulide eest peituda, mis tähendab, et lahingu võitjaks ei osutu alati mängija, kes teist mängijat esimesena märkab. Jah, kuulide eest varjumine ja kõrvale põikamine ning vastutule avamine vajavad ka oskust;
Muidugi on täpne sihtimine oluline mõlemas gamemode'is. Point on selles, et HC's jääb reeglina peale see, kes vastast esimesena märkab. Isegi kui ta väga hästi sihtida ei oska, saab ta oma 30 kuulist 5 ikka pihta ja tapab su ära. Normal mode'is laseb see sama tüüp salve tühjaks ja kuna ta poolte kuulidega pihta ei saa, siis on sul võimalik vastutuli avada ning kui oskad temast paremini sihtida, suudad ta ka maha võtta.
Jah, tuleb ette olukordi, kus hitboxid hästi kuule ei registreeri ja juhtub ka igasuguseid muid imelikke asju, kuid fakt on see, et kuna Normalis on vaja vastasele rohkem damaget teha, tuleb seal ka paremini su sihtimis oskus ja recoil control skill esile.
viimati muutis LightsabeR 12.03.2010 13:50:32, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
white
HV kasutaja
liitunud: 06.06.2003
|
12.03.2010 13:48:34
|
|
|
kas peale mg-3 kättesaamist medicuna on veel midagi teha relvade osas sel alal?
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
12.03.2010 13:48:52
|
|
|
rixk kirjutas: |
See tuleneb latentsusest, et klient registreerib tabamuse, kuid selle ajaga kui andmed serverisse jõuavad, on mees sealt, kuhu kuulid lendasid, juba läinud. |
Et HCs pole läägi ja Normalis on? Davaiks.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
Timo1337
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.10.2008
|
12.03.2010 13:51:05
|
|
|
ottf kirjutas: |
Scart kirjutas: |
ottf kirjutas: |
Scartstorm jookseb oma tuutuga koguaeg ringi... ilmselt tal on neid juhuseid kordades rohkem  |
Mitte miski muu ei tööta normalis ju. Ma olen lasknud terveid pidemeid ära reconina, saades null killi aga iga lasuga tabades. Sest ilmselgelt lasen ma õhupüssist. Medicu kolmanda unlockitud MGga on niidetud pool pidet ära nõnda, et vend on koguaeg kirbul ja saab pihta. Sellest polnud aga küllalt, sest tüüp vahetas 40mmi peale ja lasi mind õhku. Ise muuseas koguaeg pihta saades ja talle jäi 18% HPd alles. No tere talv. Kui see ongi see müütiline "skill", siis skillake oma Normalis edasi. Kui mul on keegi kirbul ning ma talle tina sisse saan, siis ta parem kukkugu. Ja otseloomulikult swingib see uks mõlemat pidi, ei tasu hakata arvama, et ma oma K/D ratio pärast muretsen. |
Seda minagi...
aga jah meil siin on normal modes mõned pro aimerid ning hc modes millegipärast on <b>piix</b> majas... enam nagu ei oska mitte kopika eest sihtida. |
Scart ülivõrre on alati tore asi
ottf mul on alati HC's alati paremad skoorid, ükskõik mis mäng. kuidas puutub sihtimine üldse asjasse, sihtima peab mõlemas kui tahad kindlat tabamust.
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
46 |
|
tagasi üles |
|
 |
ottf
HV veteran
liitunud: 29.11.2005
|
12.03.2010 13:51:28
|
|
|
LightsabeR kirjutas: |
ottf kirjutas: |
Seda minagi...
aga jah meil siin on normal modes mõned pro aimerid ning hc modes millegipärast on <b>piix</b> majas... enam nagu ei oska mitte kopika eest sihtida. |
Mulle ei meeldi küll ennast tsiteerida, kuid:
Spoiler 
Paneme ka siis sõna sekka selle HC vs Normal võrdluses.
Kui rääkida puhtalt vastase tapmise seisukohast, siis vajab Normal mode rohkem oskusi. Miks?
a) sa pead suutma vastast suurema arvu kuulidega tabada, mis tähendab, et pead olema võimeline sihikut pikemat aega vastase peal hoidma ja/või täpsemalt sihtima, et headshot'i saada;
b) kui sind tulistatakse, siis on sul võimalus avada vastutuld või kuulide eest peituda, mis tähendab, et lahingu võitjaks ei osutu alati mängija, kes teist mängijat esimesena märkab. Jah, kuulide eest varjumine ja kõrvale põikamine ning vastutule avamine vajavad ka oskust;
Muidugi on täpne sihtimine oluline mõlemas gamemode'is. Point on selles, et HC's jääb reeglina peale see, kes vastast esimesena märkab. Isegi kui ta väga hästi sihtida ei oska, saab ta oma 30 kuulist 5 ikka pihta ja tapab su ära. Normal mode'is laseb see sama tüüp salve tühjaks ja kuna ta kõikide kuulidega pihta ei saa, siis on sul võimalik vastutuli avada ning kui oskad temast paremini sihtida, suudad ta ka maha võtta.
Jah, tuleb ette olukordi, kus hitboxid hästi kuule ei registreeri ja juhtub ka igasuguseid muid imelikke asju, kuid fakt on see, et kuna Normalis on vaja vastasele rohkem damaget teha, tuleb seal ka paremini su sihtimis oskus ja recoil control skill esile. |
kindlasti... ka mina suren selle kätte vahest niimoodi ära... aga HC modes pigem süüdistan ma ennast, et nagu tola kuskil ringi jooksin ning ei mõtelnud sellele, et näed seal kasti taga tõenäoliselt on mingid mikid.
mul on tõesti olnud lucky spray shotte HC modes kuid samapalju on neid ka normails... normalis vaat et rohkemgi, pigistad silmad kinni närid kuule ja samal ajal spraytad, et äkki saad ennem maha
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
LightsabeR
HV veteran

liitunud: 19.09.2004
|
12.03.2010 13:51:33
|
|
|
Scart kirjutas: |
Et HCs pole läägi ja Normalis on? Davaiks. |
HC's lagib ka, lihtsalt seal pole vaja nii paljude kuulidega vastast tabada.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
invension
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.09.2009
|
12.03.2010 13:54:12
|
|
|
white kirjutas: |
kas peale mg-3 kättesaamist medicuna on veel midagi teha relvade osas sel alal? |
mg3 on viimane medicul lahti saada jah.
Ja haige teema on see et "dont bunnyhop or i kick you" no ausalt mida piixu? pean seisma paigal nagu idioot et sa saaks oma killi? ja sama servus tegin 8 noa killi järjest "oma baasis" ja sain kicki...mis teha kui owni ei kannata ja nõrgad närvid.
_________________ Liitu vabalt siit: Coinbase / Binance |
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
rixk
Kreisi kasutaja
liitunud: 02.06.2004
|
12.03.2010 13:54:34
|
|
|
Scart kirjutas: |
rixk kirjutas: |
See tuleneb latentsusest, et klient registreerib tabamuse, kuid selle ajaga kui andmed serverisse jõuavad, on mees sealt, kuhu kuulid lendasid, juba läinud. |
Et HCs pole läägi ja Normalis on? Davaiks. |
No kui sa iroonilisi küsimusi esitad, siis küsiks vastu, et kõikidele teistele on normaalsed relvad kätte jagatud ja sina ainukesena oled see õnnetu, kes on kogemata hernepüssid saanud? Davaiks.
LightsabeR seletas hästi asja ära, miks HC-s tundub asi normaalne, kui normal modes lagi/hit detectioni pärast probleeme on.. loe tema postitust.
|
|
Kommentaarid: 35 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
 |
ottf
HV veteran
liitunud: 29.11.2005
|
12.03.2010 13:59:31
|
|
|
invension kirjutas: |
Ja haige teema on see et "dont bunnyhop or i kick you" no ausalt mida <b>piixu</b>? pean seisma paigal nagu idioot et sa saaks oma killi? ja sama servus tegin 8 noa killi järjest "oma baasis" ja sain kicki...mis teha kui owni ei kannata ja nõrgad närvid. |
tited adminniks saanud nuh... endast ja teistest lugupidavad playerid/adminnid nii ei teeks isegi kui 0/20 assreipi saaks.
wedontcare on hea server.. vähemalt ei dikteeri seal keegi sulle mida teha võid ja ei või, rahvas kes seal mängib pole kah "tule eile meile võta homne ajaleht kaasa" ning kõik on
muidugi kui see tagasi normaliks läheb siis jääb ainuke lootus, et kui killzone kunagi oma servu saab ja meid sinna mängima võtab..
ilmselge on see, et vähemusele meeldib normal mode.
viimati muutis ottf 12.03.2010 14:00:57, muudetud 2 korda |
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
white
HV kasutaja
liitunud: 06.06.2003
|
12.03.2010 14:00:23
|
|
|
invension kirjutas: |
mg3 on viimane medicul lahti saada jah.
Ja haige teema on see et "dont bunnyhop or i kick you" no ausalt mida <b>piixu</b>? pean seisma paigal nagu idioot et sa saaks oma killi? ja sama servus tegin 8 noa killi järjest "oma baasis" ja sain kicki...mis teha kui owni ei kannata ja nõrgad närvid. |
heh kus servus see juhtus?
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
LightsabeR
HV veteran

liitunud: 19.09.2004
|
12.03.2010 14:02:12
|
|
|
invension kirjutas: |
Ja haige teema on see et "dont bunnyhop or i kick you" no ausalt mida <b>piixu</b>? |
Haha naljamehed. Esiteks pole bunnyhop'imine BC2'es võimalik, võimalik on vaid hüppamine. Minu teada on hüppamine mängu reeglitega lubatud. Lisaks sellele, kuna prone'i pole, siis ei saa ka dolphin diving'ut teha (hea video ).
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
|