Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Mass Effect 2 märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 53, 54, 55  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Goon
Kreisi kasutaja
Goon

liitunud: 12.06.2005




sõnum 28.02.2010 20:10:48 vasta tsitaadiga

Krdi 10 korda sai seda jacki ja miranda konflikti lahendada tulemust ei olnud kuni leidsin sellise video ja tuunisin enda paragoni põhja icon_lol.gif
Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 28.02.2010 20:23:53 vasta tsitaadiga

Mis ma ikka oskan öelda. Mäng ise on loomulikult lihvitum, ilusam ja toredam originaalist. Kuid mängu ennast ja stoorit ju sama hästi, kui polnudki. Tiimi kokkuajamine oli 4/5 mängust. Loodan südamest, et ME3 on siis otsene jätk nüüdsele ning actually saame ka sarnaselt esimese osaga kakelda eepiliste ja kõvaste vastastega ning mängida läbi stoorit, mitte aga lugu sellest, kuidas Sheppard omale meeskonda loob.

Oma raha oli kindlasti väärt ja tore saavutus, kuid ootasin rohkemat. Eriti selle tõttu, et mängisin spetsiaalselt uuesti ME1 läbi savegame'i jaoks ja läksin mõne minuti vahega ühest mängust kohe teise üle.
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.02.2010 20:29:30 vasta tsitaadiga

Scart kirjutas:
Mis ma ikka oskan öelda. Mäng ise on loomulikult lihvitum, ilusam ja toredam originaalist. Kuid mängu ennast ja stoorit ju sama hästi, kui polnudki. Tiimi kokkuajamine oli 4/5 mängust. Loodan südamest, et ME3 on siis otsene jätk nüüdsele ning actually saame ka sarnaselt esimese osaga kakelda eepiliste ja kõvaste vastastega ning mängida läbi stoorit, mitte aga lugu sellest, kuidas Sheppard omale meeskonda loob.

Oma raha oli kindlasti väärt ja tore saavutus, kuid ootasin rohkemat. Eriti selle tõttu, et mängisin spetsiaalselt uuesti ME1 läbi savegame'i jaoks ja läksin mõne minuti vahega ühest mängust kohe teise üle.

Spekuleeritaksegi, et ME3-s ei pea enam tiimi kokku ajama.Seal on teatavasti muudki teha...näiteks tiimi asemel rasse mobiliseerida reaperite vastu.Lisaks käis keegi välja võimaliku ultimate renegade lõpu - Shepard=Saren 2 ja liitub reaperitega icon_eek.gif icon_lol.gif
Muidugi paljudele ei meeldinud RPG elementide eemaldamine.Samas kujutage ette kui igav mäng oleks kui praegusele ME2-le see juurde panna icon_neutral.gif
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 28.02.2010 20:33:41 vasta tsitaadiga

Ma kardan, et ME3 tuleku ajaks on ME1 juba nii aegunud, et nad peaks selle ruttu ümber portima vähemalt ME2 U3 mootorile icon_lol.gif Lubas ju Ray, et järgmine DA ning M3 on veel kordades rohkem vägevama graafikaga.
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.02.2010 20:37:15 vasta tsitaadiga

Scart kirjutas:
Ma kardan, et ME3 tuleku ajaks on ME1 juba nii aegunud, et nad peaks selle ruttu ümber portima vähemalt ME2 U3 mootorile icon_lol.gif Lubas ju Ray, et järgmine DA ning M3 on veel kordades rohkem vägevama graafikaga.

Nu UE3 - UE3.1 vms pole teab mis suur vahe.
Näiteks CryEngine1 - CryEngine2 täiesti teine maailm icon_lol.gif
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 28.02.2010 20:43:20 vasta tsitaadiga

tomorrow kirjutas:

Nu UE3 - UE3.1 vms pole teab mis suur vahe.


No pane kõrvuti jooksma ME1 ja ME2. Vahe on suurem, kui mäekõrgune icon_smile.gif
---

Minu arvates ideaalne ME3 oleks ME2 graafika ja laskmine/dünaamika + originaali RPG elemendid, mida võiks veel edasi arendada. Armorid võiks olla nelja-viie eri jupiga, kõik omavahel vahetatavad ja eri boonuseid andvaid, armor setid jne. Sama ka relvadega. Ja jumala eest - miks ei võetud kiivrit peast ära cutscenede ajal? See oli täiesti korralikult lahendatud DAs, kus mängus oli kiiver peas ning tähtsamate klippide ajal ilusasti ilma. Kasutasin tihti Collectori armorit ja see nägi ikka päris rõve välja, kui oma kallimaga esimest korda kokku sain ja korralikuks üksteise lakkumiseks läks :p
---

Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
crypto
Kreisi kasutaja
crypto

liitunud: 05.03.2005




sõnum 28.02.2010 20:56:28 vasta tsitaadiga

Scart, hmm, kas me3 ei pidanud tulema sama mootori peale nagu me2, et story ja leveldesign pidi juba töös olema ja sellepärast saavadki nad 3nda osa järgmise aasta alguse poole välja lasta... kusagilt lugesin küll nii välja icon_rolleyes.gif
_________________
61. Logistikapataljoni võitleja
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 28.02.2010 21:03:56 vasta tsitaadiga

Mootor on ikka UE3, kuid taaskord in-house uuendatud variant (ME1 oli ka UE3 aga võrdle nüüd teise osaga - graafiline areng on olnud meeletu). Bioware'i eesmärgiks on pumbata kordades rohkem graafilist pauerit järgmisesse kahte mängu elik Dragon Age 2 ja ME3 tulevad veel kõvasti kenamad.
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
heretic666
HV Guru
heretic666

liitunud: 13.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 28.02.2010 21:11:43 vasta tsitaadiga

Mind jätab selle kandi pealt graafika küll külmaks. Peaks ME3 ME1 mootori peal tulema, mängimata küll ei jätaks nüüd seetõttu.
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lexo
HV kasutaja
lexo

liitunud: 16.12.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.03.2010 15:14:21 vasta tsitaadiga

Proovisin ka nädalavahetusel lõpuks seda mängu - 10 tundi nüüdseks tehtud. Piinlikult lihtne mäng, peaks ütlema. Insanityga olen mõnda kohta pidanud max 3 korda tegema aga õudselt loll AI on ikka.
Mäng ise on super, aga ma olen fanboy ka. icon_smile.gif
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
wrx123
HV kasutaja

liitunud: 21.03.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.03.2010 19:37:21 vasta tsitaadiga

Päris huvitav, et Hammerhead DLC-d pole ikka veel valmis saadud. Kuigi see asi oleks pidanud juba koos mängu väljalaskega saadaval olema, pole isegi enam kui kuu ajaga suudetud seda valmis teha. Keegi on viimasel ajal Hammerheadi kohta mingeid kõlakaid kuulnud?
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tonsor
Kreisi kasutaja
Tonsor

liitunud: 24.01.2009




sõnum 01.03.2010 19:53:42 vasta tsitaadiga

Märtsi lõpp tuleb, 5 kohta/planeeti võimalik külastada sellega, rohkem ei mäleta.
Kommentaarid: 36 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.03.2010 21:00:43 vasta tsitaadiga

tsitaat:
Nvidia Forceware 196.75
2 March 2010

Nvidia has released the Official Forceware 196.75 driver for Windows XP, Vista and 7. These drivers are for GeForce 6, 7, 8, 9, 100, 200 and ION series cards. These WHQL drivers provide performance improvements over the previous WHQL drivers, and add SLI and multi-GPU support for a range of new games including Assassin's Creed II, Battlefield: Bad Company 2, Mass Effect 2 and Grand Theft Auto IV: Episodes from Liberty City. They also add Anti-Aliasing support for Mass Effect 2, Ambient Occlusion for several games, and contain various bug fixes. The driver package contains the 9.10.0129 PhysX drivers.


EDIT:

5 Hammerheadi pilti:
Spoiler Spoiler Spoiler

Spoiler Spoiler Spoiler

Spoiler Spoiler Spoiler

Spoiler Spoiler Spoiler

Spoiler Spoiler Spoiler


Imo ei näe nii hea välja kui concept art piltidel icon_neutral.gif :
Spoiler Spoiler Spoiler

Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Goon
Kreisi kasutaja
Goon

liitunud: 12.06.2005




sõnum 02.03.2010 23:52:13 vasta tsitaadiga

Sai Mass Effect 2 story läbi tehtud. Väga hea mäng ikka icon_smile.gif Ootan huviga uut DLC.Need Hammerheadi pildid võivad olla krt teab mis ajast tehtud. Kuid sel neljapäeval GTTV-s näeb hammerheadi lähemalt, eks siis saab otsustada midagi aga dlci on veits aega ka eks nad lihvivad ilusamaks ka veits icon_razz.gif

tsitaat:
Sony announces a new sequel with a World Premiere trailer, see Mass Effect 2's new Hammerhead vehicle in action , plus new details on Starcraft II, Mafia II, Transformers: War for Cybertron, Puzzle Quest II and more, this week on GameTrailers TV!
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.03.2010 01:23:11 vasta tsitaadiga

Goon kirjutas:
Need Hammerheadi pildid võivad olla krt teab mis ajast tehtud.

5 esimest on ingame ja tuttuued icon_wink.gif
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Abazel
HV vaatleja

liitunud: 13.04.2006




sõnum 09.03.2010 21:56:20 vasta tsitaadiga

Kas on kuidagi võimalik ME2's weaponeid keybindida nagu ME1's? Menüüst clickimine või igat relva läbi scrollida on kuidagi ebamugav.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.03.2010 03:57:45 vasta tsitaadiga

The Arc Projector DLC
http://social.bioware.com/forum/1/topic/103/index/1637405/1#1637405

>>>DOWNLOAD<<<

Üks relv.Megatazer?,Raygun? icon_biggrin.gif

Spoiler Spoiler Spoiler

Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
marcor1
HV veteran
marcor1

liitunud: 29.09.2003




sõnum 12.03.2010 14:44:18 vasta tsitaadiga

Sai nüüd ME1-te ka proovitud - alul tundub uimane ja nõrgem kuid mida edasi, seda parem ME2-st tundub - "sügavust" on rohkem.
_________________
War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 62
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
veso
Kreisi kasutaja
veso

liitunud: 29.03.2008




sõnum 12.03.2010 15:26:24 vasta tsitaadiga

Mul 1 asi meeldis ME1's rohkem kui ME2's ja see oli epic final battle. Seal oli ikka tõsiselt tunda seda sõda, ME2's läksid lihtsalt mingi 10 vennaga sisse ja lõid toa laiali.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
David0002
HV vaatleja

liitunud: 08.05.2006




sõnum 13.03.2010 21:39:01 vasta tsitaadiga

veso kirjutas:
Mul 1 asi meeldis ME1's rohkem kui ME2's ja see oli epic final battle. Seal oli ikka tõsiselt tunda seda sõda, ME2's läksid lihtsalt mingi 10 vennaga sisse ja lõid toa laiali.


täpselt nii icon_razz1.gif
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
libe
kvaliteetne mees
libe

liitunud: 04.11.2001




sõnum 13.03.2010 21:45:53 vasta tsitaadiga

see me2 on ikka liiga uimane
tegin vahelduseks bad company 2 ja modern warfare 2 ja mõlemal intensiivne storyline

me2 on nii uim om unemuusikaga ja ilma inimestega suhtlemata ei saa tegutseda - plaadi kappi viskama ja ehk tuleb tulevikus nostalgiatuju peale

_________________
☠
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
veso
Kreisi kasutaja
veso

liitunud: 29.03.2008




sõnum 13.03.2010 21:56:44 vasta tsitaadiga

libe kirjutas:
see me2 on ikka liiga uimane
tegin vahelduseks bad company 2 ja modern warfare 2 ja mõlemal intensiivne storyline

me2 on nii uim om unemuusikaga ja ilma inimestega suhtlemata ei saa tegutseda - plaadi kappi viskama ja ehk tuleb tulevikus nostalgiatuju peale


Wat, suht erinevad asjad mida võrrelda ju. MW2 ja BC2 storyline on niikuinii mingi "Oo nüüd lähme sõtta, piu piu laseme need maha, woohoo me võitsime kuna tapsime selle viimase venna, nüüd nägime kuskil nurgas mingit tuttavat nägu ja las see jääda cliffhangeriks senikauaks kuni uus osa välja tuleb". ME2 on ikka suht deep mäng ja ei tea kuidas seal peaks story edasi andma ilma rääkimata, võibolla nii, et kui lased siis iga kuuli pihta saamisega tuleb suurelt üks suur sõna ette ja nii palju kui pihta lased, saad neid sõnu lugeda ja kokku tuleks ilus story. Ma oleks just tahtnud, et natukene oleks isegi rohkem võimalik tüüpe läbi rääkida, et ilma sõdimatta mõned missioonid ära teha.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
libe
kvaliteetne mees
libe

liitunud: 04.11.2001




sõnum 13.03.2010 22:03:56 vasta tsitaadiga

veso kirjutas:
libe kirjutas:
see me2 on ikka liiga uimane
tegin vahelduseks bad company 2 ja modern warfare 2 ja mõlemal intensiivne storyline

me2 on nii uim om unemuusikaga ja ilma inimestega suhtlemata ei saa tegutseda - plaadi kappi viskama ja ehk tuleb tulevikus nostalgiatuju peale


Wat, suht erinevad asjad mida võrrelda ju. MW2 ja BC2 storyline on niikuinii mingi "Oo nüüd lähme sõtta, piu piu laseme need maha, woohoo me võitsime kuna tapsime selle viimase venna, nüüd nägime kuskil nurgas mingit tuttavat nägu ja las see jääda cliffhangeriks senikauaks kuni uus osa välja tuleb". ME2 on ikka suht deep mäng ja ei tea kuidas seal peaks story edasi andma ilma rääkimata, võibolla nii, et kui lased siis iga kuuli pihta saamisega tuleb suurelt üks suur sõna ette ja nii palju kui pihta lased, saad neid sõnu lugeda ja kokku tuleks ilus story. Ma oleks just tahtnud, et natukene oleks isegi rohkem võimalik tüüpe läbi rääkida, et ilma sõdimatta mõned missioonid ära teha.
point selles ongi, et seal on seda tühja juttu liiga palju
las nad pasundavad seda automaagiliselt ja las mulle jääda ainult otsustavad laused, mis muudavad kulgu
ning lisaks liiga palju mingeid mõttetuid tegelasi ja ülesandeid, mis ei vii kuhugi, aga lobiseda tuleb palju - krt suhtlusvaegustega inimestele mõeldud pela


ja muidugi need pidevad a -> z ringijooksmised

_________________
☠
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
veso
Kreisi kasutaja
veso

liitunud: 29.03.2008




sõnum 13.03.2010 22:13:46 vasta tsitaadiga

Bah, see ongi free-roam RPG ju, sa saad lisaks main storyle teha ka muud. Mulle meeldis küll erinevate inimestega rääkida ja uusi huvitavaid asju avastada, millel ei olnud main storyga mingit pistmist. See millest sa räägid ongi puhas FPS tunnelijooks, räägid paar lauset, madistad ja ongi kõik. Eks see ole inimese enda maitse küll, et kas meeldib otse asja kallale minna või tiirutada ringi ja uurida/avastada ja kõike muud.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
libe
kvaliteetne mees
libe

liitunud: 04.11.2001




sõnum 13.03.2010 22:26:30 vasta tsitaadiga

veso kirjutas:
Bah, see ongi free-roam RPG ju, sa saad lisaks main storyle teha ka muud. Mulle meeldis küll erinevate inimestega rääkida ja uusi huvitavaid asju avastada, millel ei olnud main storyga mingit pistmist. See millest sa räägid ongi puhas FPS tunnelijooks, räägid paar lauset, madistad ja ongi kõik. Eks see ole inimese enda maitse küll, et kas meeldib otse asja kallale minna või tiirutada ringi ja uurida/avastada ja kõike muud.
võimalik, et sinusugusel härrasmehel jätkub töökõrvalt aega mõttetuid vestlusi ajada, mis kuhugi ei vii

mina soovin rpg'lt vestluses ainult edasiviivat ja suunatud tegevust minu huvidele, ehk siis ülesannete täitmisele jne, mitte mingitele suvalistele planeediskännimistele, et leida seitsmeteistkümnene võti ja siis raporteerida

_________________
☠
Kommentaarid: 82 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 70
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Mass Effect 2 mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 53, 54, 55  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.