Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
K3ndu
HV Guru

liitunud: 25.10.2009
|
06.01.2010 17:32:12
|
|
|
Betamax kirjutas: |
Helistada ei taha? Muidu jäädki ootama  |
Surfasin lihtsalt NXZT lehel ja siis vaatasin ,et klick seal ja siis mõtlesin ,et saadan kirja. Pole tähtis minule.
|
|
Kommentaarid: 126 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
116 |
|
tagasi üles |
|
 |
Atheya
HV kasutaja
liitunud: 08.01.2010
|
10.01.2010 23:33:36
|
|
|
Oleneb esindusest ilmselt, kuid Klicki kui tervikut ma ei usalda. Ühes Klicki esinduses on tööl üks naine, kes ei tea mitte muffigi arvutitest ning ütleb "USB" asemel "UBS" ning enamustele küsimustest vastata ei oska. Väga pädev töötaja igal juhul!
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ollaz
HV veteran

liitunud: 04.01.2008
|
10.01.2010 23:49:28
|
|
|
Atheya, Klick on küll klass omaette, kuid üldjuhul on ta kõigest müüja (klienditeenindaja) ning ei pea kõike teadma (natuke võiks tegelt küll ikka teada, iseasi kas see ülemusi huvitab).
|
|
Kommentaarid: 83 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
57 |
|
tagasi üles |
|
 |
Atheya
HV kasutaja
liitunud: 08.01.2010
|
10.01.2010 23:54:16
|
|
|
Ollaz kirjutas: |
Atheya, Klick on küll klass omaette, kuid üldjuhul on ta kõigest müüja (klienditeenindaja) ning ei pea kõike teadma (natuke võiks tegelt küll ikka teada, iseasi kas see ülemusi huvitab). |
Saan Su mõttele pihta, kuid ütleme nii, et läheb mingisugune tavakasutaja poodi, kes soovib osta endale näiteks arvutit. Kasutaja on spetsialiseerunud muusikale ning küsib helikaardi kohta. Müüja ei oska midagi vastata või valetab, et "JAJAA, helikaart on super!", ja müüb arvuti maha. Helikaart on näiteks aga mingine.. jamps. Tegelikult endale küll ei meeldiks nii See ongi see koht, et midagi võiks ikka teada.
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
gnoom
HV veteran
liitunud: 12.12.2003
|
11.01.2010 00:25:22
|
|
|
Atheya kirjutas: |
Saan Su mõttele pihta, kuid ütleme nii, et läheb mingisugune tavakasutaja poodi, kes soovib osta endale näiteks arvutit. |
K-Saluunist võib tavakasutaja osta ainult toorikuid või juppe, millest pole kahju kui ei tööta.
|
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
Atheya
HV kasutaja
liitunud: 08.01.2010
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
badtouch
HV kasutaja

liitunud: 07.08.2007
|
14.01.2010 01:48:12
|
|
|
Olen sealt umbes 4 hiirt ostnud ja kõik kestavad ainult kuu , nüüd sai äpakas soetatud aga see hakkab ka juba ära vajuma kuigi augustis sai ostetud. Kõik arved veel alles ja garantiid pesk kehtima, saavad mult siis 6 asja eest maksta. Kasvõi kohtu kaudu. Ma lihtsalt ei suuda vastu panna hinnad on nii odavad!
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
Steff.
Kreisi kasutaja

liitunud: 01.01.2006
|
14.01.2010 02:05:47
|
|
|
badtouch, See sama läpakas oleks nagisenud sama moodi arvatavasti ükskõik kust kohast ostes. Sest kui ma viimane kord vaatasin K enam ise arvuteid kokku ei pannud. Hiirte kohta ütlen vaid seda et ei tasu osta neid Truste ja igasuguseid asju. Kuigi endal pidas Trust-i juhtmevaba hiir kaua vastu, siiski kvaliteet jätab soovida.
_________________ Kui sind ei ole siin...Siis sind ei ole olemaski! |
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
41 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004

|
|
Kommentaarid: 1130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
716 |
|
tagasi üles |
|
 |
badtouch
HV kasutaja

liitunud: 07.08.2007
|
14.01.2010 09:34:03
|
|
|
Steff. kirjutas: |
badtouch, See sama läpakas oleks nagisenud sama moodi arvatavasti ükskõik kust kohast ostes. Sest kui ma viimane kord vaatasin K enam ise arvuteid kokku ei pannud. Hiirte kohta ütlen vaid seda et ei tasu osta neid Truste ja igasuguseid asju. Kuigi endal pidas Trust-i juhtmevaba hiir kaua vastu, siiski kvaliteet jätab soovida.  |
no seda küll jah aga mujal vast suhtutaks veidike ikka paremini ju?
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
gnoom
HV veteran
liitunud: 12.12.2003
|
14.01.2010 15:14:05
|
|
|
laurx kirjutas: |
tsitaat: |
juppe, millest pole kahju kui ei tööta
|
saasta võid sa kust iganes osta. |
Seda kindlasti. Kuid teades kuidas vähemalt varem K-saluun ennast varustas, siis sealt selle saamine on 90% kindlustatud.
|
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
14.01.2010 16:12:59
|
|
|
badtouch kirjutas: |
Olen sealt umbes 4 hiirt ostnud ja kõik kestavad ainult kuu , nüüd sai äpakas soetatud aga see hakkab ka juba ära vajuma kuigi augustis sai ostetud. Kõik arved veel alles ja garantiid pesk kehtima, saavad mult siis 6 asja eest maksta. Kasvõi kohtu kaudu. Ma lihtsalt ei suuda vastu panna hinnad on nii odavad!  |
4 hiirt? Need hiired on kas saastatootja odav produkt või oled sa kuradi rikas, et kvaliteetseid hiiri osta ja mingi ime läbi on kõik need 4 sinust sõltumatult maha surnud. Kahtlustan esimest varianti.
Väga paljud on sealt praeguseks endale soodsalt Logitechi MX1100 hiire ostnud. Kui mõni neist katki läheb, siis on Klick süüdi? Ilma naljata. Kui saasta ostate, siis saasta saate ja katki see läheb. Poest sõltumata. Ma ei usu, et Klicki töötajad tagaruumis lõunapausil kauba peal tallavad ja vastu seina viskavad, et need hiljem katki läheksid... või siiski
Võiks selle iba järele jätta seega, et Klick müüs saasta ja tooteid, mis katki lähevad. Asi pole selles, et Klick müüs, vaid selles, et siinsed vingujad ise ostsid ja arvasid, et saavad nüüd elu diili.
Võin kihla vedada, et Klicki müüja soovitaks 99% juhtudest kallimat ja kvaliteetsemat toodet, kuna see on tulusam firmale ja ka temale endale. Aga 99% lammastest ostab ikkagi Acme järeletehtud Logitech Revolutioni koopia ja hiljem nutab, et pekki läks.
|
|
Kommentaarid: 730 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
551 |
|
tagasi üles |
|
 |
badtouch
HV kasutaja

liitunud: 07.08.2007
|
14.01.2010 18:20:40
|
|
|
Betamax kirjutas: |
badtouch kirjutas: |
Olen sealt umbes 4 hiirt ostnud ja kõik kestavad ainult kuu , nüüd sai äpakas soetatud aga see hakkab ka juba ära vajuma kuigi augustis sai ostetud. Kõik arved veel alles ja garantiid pesk kehtima, saavad mult siis 6 asja eest maksta. Kasvõi kohtu kaudu. Ma lihtsalt ei suuda vastu panna hinnad on nii odavad!  |
4 hiirt? Need hiired on kas saastatootja odav produkt või oled sa kuradi rikas, et kvaliteetseid hiiri osta ja mingi ime läbi on kõik need 4 sinust sõltumatult maha surnud. Kahtlustan esimest varianti.
Väga paljud on sealt praeguseks endale soodsalt Logitechi MX1100 hiire ostnud. Kui mõni neist katki läheb, siis on Klick süüdi? Ilma naljata. Kui saasta ostate, siis saasta saate ja katki see läheb. Poest sõltumata. Ma ei usu, et Klicki töötajad tagaruumis lõunapausil kauba peal tallavad ja vastu seina viskavad, et need hiljem katki läheksid... või siiski
Võiks selle iba järele jätta seega, et Klick müüs saasta ja tooteid, mis katki lähevad. Asi pole selles, et Klick müüs, vaid selles, et siinsed vingujad ise ostsid ja arvasid, et saavad nüüd elu diili.
Võin kihla vedada, et Klicki müüja soovitaks 99% juhtudest kallimat ja kvaliteetsemat toodet, kuna see on tulusam firmale ja ka temale endale. Aga 99% lammastest ostab ikkagi Acme järeletehtud Logitech Revolutioni koopia ja hiljem nutab, et pekki läks. |
2 olid korralikud ehk siis ~800 eeku , mai viitsi täpseid nimesid välja otsida. aga teised olid mingid juhtmeta trustid.. need esimesed kestsid paar kuud ära ikka. aga trustid lakkasid kiirelt. Polegi rääkinud et töötajad halvad oleks , vaid see kuidas nad käituvad... Enamasti ei võeta kaupa tagasi.
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
DesertFox
HV kasutaja
liitunud: 28.01.2005
|
15.01.2010 02:32:47
|
|
|
Ma tean omast käest, kui soovitan midagi kvaliteetset ja klient ise tahab midagi odavamat, mis on TRUST, eks ise siis riskib asjaga. Need, kes minult Logitechi ostnud, ei ole tagasi tulnud.
_________________ tihti nähakse pindu teise silmades, samas ei panda tähele, kui palk enda omas... |
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
Winterwind
One

liitunud: 19.05.2002
|
15.01.2010 10:12:38
|
|
|
nali hiirt paari kuuga? kahtlustaks pigem tihendit kui tootja praake
|
|
Kommentaarid: 1009 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
728 |
|
tagasi üles |
|
 |
badtouch
HV kasutaja

liitunud: 07.08.2007
|
15.01.2010 16:33:56
|
|
|
einoh kuu aja jooksul u. jah
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
Andium
HV veteran
liitunud: 16.08.2002
|
18.01.2010 00:57:32
|
|
|
Atheya kirjutas: |
Ollaz kirjutas: |
Atheya, Klick on küll klass omaette, kuid üldjuhul on ta kõigest müüja (klienditeenindaja) ning ei pea kõike teadma (natuke võiks tegelt küll ikka teada, iseasi kas see ülemusi huvitab). |
Saan Su mõttele pihta, kuid ütleme nii, et läheb mingisugune tavakasutaja poodi, kes soovib osta endale näiteks arvutit. Kasutaja on spetsialiseerunud muusikale ning küsib helikaardi kohta. Müüja ei oska midagi vastata või valetab, et "JAJAA, helikaart on super!", ja müüb arvuti maha. Helikaart on näiteks aga mingine.. jamps. Tegelikult endale küll ei meeldiks nii See ongi see koht, et midagi võiks ikka teada. |
Igal inimesel peaks pea otsas olema ning mõtlema ja kontrollima ise. See on enamus eesti ja mujal maailma poodides, kus klienditeenindajad ei tea kaubast mitte midagi. Eks see ole nende poe juhtide oma asi ning nende maine. Ise nad võtavad sellised inimesed tööle ning ega arvuti ala spets ei läheks poodi tööle ka.
_________________ Olen alati ühel arvamusel inimestega, kes minuga nõustuvad. |
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
pyrex
Aeg Maha 2a

liitunud: 05.08.2004
|
18.01.2010 03:16:39
|
|
|
Omalgi veidi mõru maitse suus peale seda kui Klick-ist sai ka see sama 499.- makseb Logitechi mx110o rott ostetud. Kulleri toodud pakist välja võttes oli juba tootjapoolne kleeps mõnuga lõhutud ja hiirelgi kasutamisjälgi näha. Ei teagi mis nüüd teha, kas saata kiri või jätta see asi sinnapaika, hiir ju iseenesest toimib, kuid need teflonjalad olid ikka kulunud küll. Eeldaks, et tutitas hiir libiseb ka vastavalt, kuid CS-i mängides lohises roti parem külg mõnuga mööda maad ja see ei ole normaalne. Isegi mu 3a vana asuse junn libiseb normaalselt ja ei lohise mitte kuskilt otsast. Juba ei tea mitmes kord sellised pisiprobleemid sealt asjade ostmisega. Arvutit küll ei julgeks sealt osta.
|
|
Kommentaarid: 88 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
80 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
18.01.2010 12:13:07
|
|
|
Selle peaksid kohe poodi tagasi saatma. Kuu aega hiljem ei ole just kõige usutavam, et sellises seisukorras hiir sulle poest uue pähe saadeti.
|
|
Kommentaarid: 730 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
551 |
|
tagasi üles |
|
 |
gnoom
HV veteran
liitunud: 12.12.2003
|
18.01.2010 12:31:41
|
|
|
pyrex kirjutas: |
Kulleri toodud pakist välja võttes oli juba tootjapoolne kleeps mõnuga lõhutud ja hiirelgi kasutamisjälgi näha. Ei teagi mis nüüd teha, kas saata kiri või jätta see asi sinnapaika, hiir ju iseenesest toimib, kuid need teflonjalad olid ikka kulunud küll. |
Sellega mine kindlasti ja kohe poodi. Kui oled ostnud uue asja, siis pead ikka ka uue saama. Mitte "sissetöödatud" variandi.
Kunagi sai üks ostetud emaplaat tagasi viidud, sest "uuel" emmel oli kahtlaselt paks tolmukiht prose lähedastel vidinatel peal. Poes seletati, et nad olevat paar päeva testinud seda. Peale mõnigate viisakuste vahetamist vahetati siiski antud isend testimata toote vastu välja .
|
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
Andium
HV veteran
liitunud: 16.08.2002
|
20.01.2010 01:39:30
|
|
|
Kohe vii tagasi
_________________ Olen alati ühel arvamusel inimestega, kes minuga nõustuvad. |
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
pyrex
Aeg Maha 2a

liitunud: 05.08.2004
|
24.01.2010 20:51:32
|
|
|
Saatsin kirja, kurtsin muret ja vabandati viisakalt, lubati kas raha tagasi või uut toodet ja seekord kinnises pakendis. Positiivne(Y).
Edit: Uus hiir kätte saadud nagu lubati.
|
|
Kommentaarid: 88 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
80 |
|
tagasi üles |
|
 |
fredc
HV vaatleja
liitunud: 25.11.2006
|
25.01.2010 13:21:37
|
|
|
Ostsin 2 nädalat tagasi Klicki e-poest mobiiltelefoni Nokia 5800
IMEI kood 353205030892044. Mobiiliga peab kaasas olema navigreerimise litsents 3 kuuks. Kuna mobiil sellise litsentsi olemasolu ei näidanud, võtsin ühendust Nokia Eesti AS, kus selgus, et telefoni litsent on avatud juba 22. märtsil 2009 ja lõppes see juba juunis. Lisaks sellele ei olnud kaasas datakaablit ja telefoni üks nurk oli lahti, ilmselt kinnitus katki.
Tegemist siis vana mobiiliga, mis tagasi toodud ja mida püütakse meeleheitlikult ära müüa.
Suurte probleemidega toodi uus telefon. Seekord puudus komplektist mälukaart ja paar hoidikut. Et lõpuks korralik komplekt kätte saada läks paar nädalat meeletut probleemide lahendamist ja helistamist. Igat juppi käidi eraldi toomas, kuna too olevat maha ununenud.
See firma on segu saamatusest ja ebaaususest. Ilmselt ei ole pankrot kaugel. On alust arvata, et sellise IMEI koodiga telefoni on pakutud või pakutakse ka edaspidi müüa.
Tegelikult on minu sõnum selline, et mitte tegemist teha sellise firmaga, kui ei taheta endal probleeme.
|
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004

|
18.02.2010 16:51:58
|
|
|
mikk36 kirjutas: |
mikk36 kirjutas: |
mikk36 kirjutas: |
Winterwind kirjutas: |
eks see jokutamine ole igalpool nii. asi puhtalt maaletoojate taga kinni.
ala, et saadad vidina acmesse, see kaotab asja lihtsalt ära ja siis uimerdab.
või siis ütleb, et remonditakse ja ootab x kuud varuosa, loogiline et kliendile
kohe uut toodet vastu anda ei soovita, seda enam et asja juba mitu aastat kasutatud.
e:
18.06.2009 seisuga on maksuvõlg 4 645 160 krooni
18.06.2009 seisuga on ettevõttel intressivõlg 363 201 krooni
võlg väheneb päris jõudsalt  |
25.06.2009 seisuga on maksuvõlg 4 569 943 krooni
25.06.2009 seisuga on ettevõttel intressivõlg 380 934 krooni |
15.07.2009 seisuga on maksuvõlg 4 688 190 krooni
sealhulgas on ettevõttel ajatatud maksuvõla summa 4 688 190 krooni
15.07.2009 seisuga on ettevõttel intressivõlg 21 476 krooni |
25.07.2009 seisuga on maksuvõlg 4 520 406 krooni
sealhulgas on ettevõttel ajatatud maksuvõla summa 4 520 406 krooni
25.07.2009 seisuga on ettevõttel intressivõlg 31 440 krooni
 |
Jälgimine vahepeal soiku vajunud, seega siit ka uus post:
18.02.2010 seisuga on maksuvõlg 2 589 736 krooni
sealhulgas on ettevõttel ajatatud maksuvõla summa 2 589 736 krooni
18.02.2010 seisuga on ettevõttel intressivõlg 8 382 krooni
Hetkel näib et vaikselt aga järjepidevalt tuuakse firma võlgadest välja ja elu on ilus edasi.
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
LegionX
HV vaatleja
liitunud: 19.02.2010
|
19.02.2010 14:59:54
|
|
|
Nii tore on lugeda seda kõike mis siin kirjas, vähemalt saab teada mida osa kliente arvab.
Muidugi ma ei saa aru miks suurema osa ajast karjutakse asjatult klienditeenindaja peale, nad rohkem ju vahendajad, ning neid ei puuduta see mis seisukorras toode tuleb tehase laost välja või kui kaua mingit garantii töös olevat toodet parandatakse.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
0 |
|
tagasi üles |
|
 |
|