Suht rämps ju, läheb see BS edasi, et 40 kilone koolitüdruk lööb sajakilose venna bitchslapiga lendu ja siis õhus paneb veel 10'se kombo otsa
No kui sulle see mäng ei meeldi ma ei saa aru mida sa vingud selle kallal, mine kommenteeri midagi muud. Ega seda ei muudeta ju sinu sõnade pärast nkn. Tahad reaalsust rohkem mängi UFC'd ja Fight nighti
Suht rämps ju, läheb see BS edasi, et 40 kilone koolitüdruk lööb sajakilose venna bitchslapiga lendu ja siis õhus paneb veel 10'se kombo otsa
ja kõik teised fighting mängud on jube reaalsed?
Küsimus pole selles kas teised on reaalsed vaid selles, et tekken oli üks esimesi mängusid kus madin käis enamvähem normaalselt - ei olnud mingeid ime tulistamisi ja ma ei tea mida kõike veel. Teine taoline pela oli esimene soul blade/calibur, olid küll relvad aga madin oli madin ja samuti igast tobedusi polnud. Tekken oli hea kolmanda osani, seal andis ka niivõrd kuivõrd juggleid teha aga mitte mingit 10 hit kombosid õhus või korra lendu lüüe lõpuni surnuks peksmist õhus. See on lihtsalt idiootne.
Mõned raundid siis seda pelatud ja hästi tuli T4 fiiling meelde. Meeldib, et trikid on samaks jäänud ning tundub nagu nupud oleks ka ning mõned trikid isegi juurde tulnud
Storyt tehes on nõmedalt palju loadingut ning see tüütab ikka korralikult ära - loading-skip video-loading-skip video-loading-fight jne. võiks siis üks pikk video olla, mitte mitmes tükis.
Mõned raundid siis seda pelatud ja hästi tuli T4 fiiling meelde. Meeldib, et trikid on samaks jäänud ning tundub nagu nupud oleks ka ning mõned trikid isegi juurde tulnud
Storyt tehes on nõmedalt palju loadingut ning see tüütab ikka korralikult ära - loading-skip video-loading-skip video-loading-fight jne. võiks siis üks pikk video olla, mitte mitmes tükis.
Kus sa seda siis mängisid? Pole veel ju väljaski?
Räägi rohkem, miks ta sulle rohkem T4 meenutab?
Kuidas stoory on rohkem nelja voi 5 moodi sisu poolest?
viimati muutis AIQ88 25.10.2009 01:24:42, muudetud 1 kord
Graafilise poole pealt võiks lisada, et midagi erilist ta nüüd ei ole. Uusimad VF ja SC teevad antud mängule silmad ette. Mängitavus on tõepoolest vägagi nauditav ja see laadimisprobleem (iga liigutuse järel on ekraanil "Now Loading") on mõlemal platvormil ühesugune, küll aga ei saa ma hetkel aru, millest see tingitud saaks olla.
Mängitavus on tõepoolest vägagi nauditav ja see laadimisprobleem (iga liigutuse järel on ekraanil "Now Loading") on mõlemal platvormil ühesugune, küll aga ei saa ma hetkel aru, millest see tingitud saaks olla.
Kusagil reviews mainis ka seda laadimise asja... aga nagu aru sain, siis see vaid online mängides? Või esineb seda ka kahekesi ühe konsooli taga mürades?
olen ka siis lõpuks vanale lemmikule näpud taha saanud ja fiiling on vana hea tekken. 1vs1 siis.
kõik tüübid on kokku aetud ja uusi nägusid ka juures (mõnest saad aru, teise juures mõtled "miks!?").
kaklus on sama mõnus nagu alati ning tekitab päris nostalgilise tunde. ega väga midagi viiendaga võrreldes muutnud pole ses suhtes.
tegelasi customize'ida on mustmiljon võimalust, kõik annab oma käe järgi ümber teha, nii et klassikalisest tegelasest pole peale nime ja võtete midagi alles. peab märkima, et naistegelased saab kõik suhteliselt napilt rõivastada.
siiski on halbu külgi hulgim välja tuua:
mõistetamatult on kogu mäng uut moodi üles ehitatud. Scenario Mode on kogu mängu tuum, kõik muu on seal ümber justkui boonuseks. varasemalt oli just vastupidi. arcade battle on kaotanud oma story-telling mõtte, see on viidud scenariosse. põhistory siis scenario loona ja iga tegelase omalugu eraldi seal olevas Arena's, kuid sealgi koosneb see 4-5 raundist. ma mõistan, et see lüke on seotud algselt kohe kõigi lahtiolevate tegelastega. scenarios nimelt hakkad neid ükshaaval unlockima.
scenario ise on nii naeruväärne igas mõttes kui veel vähegi olla saab. story klassikalise jRPG võtmes keeruline ja melodramaatiline. videod koosnevadki ainult halamisest ja dialoog on ka väga puine. õnneks on jaapani keel hea kuulata. levelid on kõik ühesugused detailitud tunnelid kus liigud suvalisi kehasid pekstes lõpu poole, kus sind ootab boss. kõik bossid on tekkeni põhitegelased ja kuidas nad sinna sisse on kirjutatud - no see on ikka kohati ulme.
siiski on see fun ja isegi väike rpg element on nänni näol olemas.
graafika on nõrk, scenarios on ainukesed vähegi ilusamad/detailsemad asjad peategelased. kõik muu on iganenud. üleüldiselt ongi mäng tekken 5 ja ps2 tasemel, täiesti arusaamatu miks see niikaua on aega neil võtnud.
lõpuboss on tehtud korralikus fighteri hõngus s.t. suur pain-in-the-ass. naeruväärselt tobe on kusjuures see, mida meile siin pakutakse. samamoodi on nad yoshi ära rikkunud täiesti näotute skinnidega (loodan, et saab korralikuks härra ikka customizeisida).
loadingut on jah iga liigutuse peale, aga see on siiski suhteliselt kiire ja niiväga ei häirigi.
kõik see kokku võib tunduda suht feilina, kuid siiski tekkeni hing elab ja on väga fun. olen nüüd kõiki põhi fighting-bosse proovinud nextgen'il, ja kuigi graafiliselt on mõlemad, SF ja MK, paremad, on gameplay siin mõnusam minu jaoks ja mäng ise palju nauditavam. 1vs1 pole midagi ette heita, ja scenario on nii halb, et vägisi kisub juba heaks.
näpud valutavad
lisa:
olen nüüd kõik endingud kätte saanud ja päris pettunud. suhteliselt igavad ja väga palju on sama asja ainult väikeste erinevustega detailides.
Wishima Zaibatsu. Central Tower scenario campaign (Playstation3)
Seal on kolm lõpukat NINA, JIN ja ALISA. Esimesest kahest saan jagu aga ALISA'st jagu ei saa :S. Taktika on selline, et tapan ennem need kaks suurt tegelast ära, kes viskavad elud maha, mida aegajalt korjan aga no krt. see ALISA ei lase mul eriti midagi vastu tehagi ja kui elude järgi lähen lähevad tema elud täis (kas campaigan modes saab ka kuidagi raskusastet panna või on see kõigil üks?).
Andke nõu, mis mehega ja kuidas seda levelit ära teha.
Kui keegi on huvitatud Upgraded Assistant trophi tegemisest, kus tuleb upgrade'da ALISA to the highest possible level siis PM ja võiks mõnikord selle onlines ära teha . Ennem tehke offlines ALISA 1dan'iks.
anti144, alustuseks, Mishima.
Alisa on seal paras pähkel tõesti. võta mõni tegelane, kellega suudad hästi mõnda combot teha (ise olin seal Hwoarang'iga. Kindlasti pane talle külge oma kõige paremad asjad, suva see välimus - boonused loevad.
Ja Upgraded Assistant trophy ei ole setud tegelase ränkiga, vaid siis kui oled kõik levelid läbi teinud scenarios (k.a. special/secret levelid - otsi netist, kui ei tea nendest). lõpuks upgradetakse ta automaatselt ära.
Olin Tekken 6 ostu edasi ja tagasi veeretanud omajagu, ennekõike tekitasid kõhklust just kõiksugu arvustused ja asjad, aga eile ma ta ikkagi ära ostsin ja ei kahetse absoluutselt. Väga muudesse osadesse süveneda ei jõudnud, aga sõpradega sai väikse napsu kõrvale poole ööni madistatud - seega täitis oma eesmärki igati korralikult
Eelnevalt olen ka igasugu virtua fightereid ja mortal kombateid katsetanud, aga päris "see" emotsioon pole olnud ühegagi. Võibolla mängib siin rolli ka kerge lapsepõlvetrauma, sest kunagi sai just Tekkenit päris kõvasti lahmitud ja nüüd mõnus taasleidmine... Olgu storyde, onlainide ja muude asjadega kuidas on, seltskonnaga versus battle töötab igati õlitatult
Noh, Soul Caliburis võitlevad tüübid relvadega. Tekken 6 on fist-to-fist.
Visuaalid on kõvasti paremad, muusika on hea ja fighting arenasid on päris palju rohkem.
Online on alati rahvast täis, suht sügav character customization .. lisaks on Tekkenil mingi story mode mis on suht veider, aga fighting mänguna on üks parimaid saadaval. _________________ Müün konsoole, tarvikuid, mänge! Küsi hinda! M: Playstation 3 Slim 160GB (UUS) + GT5 P - 275€
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.