Igatahes tegin preorderi ära, nats üle 500 krooni läks, Limited edition Märtsis saan siis allalaadida EA lehelt, või ehk äkki varem...
game.uk lehel on küll natuke soodsam kuid ma suht vihkan karbiversioone, steami põhimõttel on parem, igal ajal ja kohas allalaaditav, legaalne ja pole vaja plaadiga jamada.
just played a couple of matches, the game is incredible, the sound actually impressed me even more once i started playing, hit detection is very good also and there is bullet drop with all the weapons so that is a huge instant buy for me right there.
Im playing on a SD tv right now though and its really hard to see stuff, the map is a huge desert like area and alot of stuff blends in, but im hoping once i get to try it out on my other hdtv things will be alot more clear and easier to spot out,
Sniping is interesting, you cannot reload while you are looking down your scope, you have to unscope and then reload, so you can loose your target pretty easy, but it doesnt bother me, sniping in this game will require skill and that means less of them around, which is good imo
i couldnt help myself though from thinking the whole time that i wish had of been playing on my pc, i think this game is gonna be alot better on pc already, and thats only because of how awesome it plays now on consoles.
ill post more tommorow once i have more time with it
i didnt hear any snaps unfortunately, but you do hear bullets go by your head and if a rocket passes you it sounds amazing, i think i might post on the beta board about suggesting bullet snaps, maybe some people will get on board and we will see if the devs reply, the sound designers have really nailed a real war atmosphere very well imo, but if they add that in there it would be amazing.
muljed siiani.
pilt on ilus, kuigi vahest võib näha mõnda artifakti või sakilist äärt. üldiselt aga mulle pilt väga tähtis pole, mängitavus palju tähtsam mõnusa meelelahutuse jaoks.
mode on rush, pead kastid õhku laskma. map on suur kõrbeala. alguses on wasteland paljude vrakkidega, esimene baas on tüüpiline sõjaväekas. edasi tuleb linnvaheline võitlus mis läheb sujuvalt üle rauteejaama ja ehitusplatsi seguks. kokku on siis 5 baasi, igas 2 kasti.
masinad on tank, hummer, quad ja UAV. tank on hetkel veidi overpower'd. kui on hea tiimwork (engineer üks ja käib koguaeg parandamas), siis on suht võimatu maha võtta. c4 muidugi aitab kiirelt tanki maha võtta. rpg nõuab aga päris palju tabamusi. quadiga on väga lahe kiirelt vastaste tagalasse kihutada. UAV'ga saab lasta ka hellfire (oli vist) raketti, aga selle reload on suht aeglane. korraliku tiimworki juures aga saaks sellega väga head infot edasi anda oma tiimile.
perke on vähem kui MW2's ja mingeid laest võetud asju pole. more armor, better bullets jne. sellised tüüpilised ja reaalsed. relvade unlockimine on kogemuspõhine, pead mängima konkreetse klassiga ja tagumiste relvade saamine võtab päris palju aega.
bullet drop nagu varem mainitud on olemas, tuleb pika maa peale suts üles sihtida. mulle meeldib ka kuidas on tehtud pihtasaamise efekt... see pool kust sind lastakse nagu "tõukaks" sind.. ei oska seletada aga mängus töötab see nii, et sihik sul saab tugevalt kallutatud sellest. kill-cam on mängus. paljud vihkavad seda juba (campers). ei näita otsest sinu tapmist vaid paar sekundit reaalajas mida su tapja edasi teeb.
assault=automaadid(granaadiheitja ja ammo boxidega), engineer=smg (rpg ja repaire), medic=lmg (elustamine ja health) ja recon=sniper (c4 ja moton sensor). pumpasid saab kõigi klassidega segada (vahetada pearelva vastu).
põhiline BF'i kaiff tuleb ikka sellest et asju saab lõhkuda. kui maju piisavalt palju räsida, kukuvad kokku (kui keegi sees, siis sureb). betoonaedadesse saab teha väiksemaid auke s.t. kui lasta siis ei kuku "blokk" ära vaid mureneb reaalselt - head augud tulistamiseks tekivad. masinate vrakid jäävad kauemaks, kuid kaovad siiski ära mingi hetk, kahjuks. maa sisse tekivad plahvatustest augud, mis võivad päris hea kuumaastiku teha.
kui midagi täpsemalt vaja, küsige.
helga, tundub hea mäng olema siis. Kusagilt videost nägin, et tankide armor on ees tugevam kui taga. St, et kui lased tankil taha, siis tank saab rohkem damaget.
helga, tundub hea mäng olema siis. Kusagilt videost nägin, et tankide armor on ees tugevam kui taga. St, et kui lased tankil taha, siis tank saab rohkem damaget.
no nii igas BFis olnud ju..ja üldse enamus mängudes
jah, loomulikult ette rohkem vaja lasta kui taha. aga no ette tuleb neid ikka väga palju kütta enne kui midagi saama hakkab. suht kõik hetkel ütlevad et on overpower'ed ja seda kindlasti veidi muudetakse.
masinatest veel - tanke on suht palju ja võib päris närvidele käima hakata. samas mõnusaid quade (millel pole mingit laskmist peal) on ainult 1, kahjuks.
et nagu keegi, kes otseselt ise lahingus ei osale, vaid tõmbab taustal niite? sellist asja pole.
Eih, ta ikka ise ka mängib. Lihtsalt tal on võimalus võtta BF2s lahti "taktikaline screen", kus saab lennutada igasugu õudust pahalastele kaela. Kahju, kui see ära võeti - see oli mu lemmikroll.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.