Et kitte ja pille rohkem on ei koti eriti. Suurim probleem on ikka see, et uusi mappe ei tehta need 4 põhi campaingud on kõigil nii hästi peas, et versus infina mängida on väga jura. Teiste tehtud campaingud jällegi nii rasked, et kumbki pool ei jõua mapi lõppu.
Üks uus ametlik campaing üle aasta on küll liig. Valve vennad on ikka kuradi laisad
Ei ole nad midagi laisad. Valve L4D tiimil on käed-jalad tööd täis, et L4D2 õigeks ajaks välja lasta ja neile läks isegi appi TF2 tiim.
Sellepärast mõlemale mängule tulebki vähe uuendusi hetkel.
486, Need olid rasked kui Expert peal mängida sõpradega ja kõik esimest korda , muidu jah olid jamad. Ma kuulsin et need olid mõeldud L4D2 Boycottidele kes ütlesid et nad ei hakka tegema siis L4D-le enam asju.
Minge mängige versust. Tegemist on kvaliteetsete versus mäppidega. Annab igasuguseid rünnakukombinatsioone kasutada. Boomeri jaoks peaks see küll paradiis olemas, kohti kus spawnida on palju, rocketboomerit teha jne.
Hunteritel on samuti hea pounce teha iga nurga alt. Smokeri deathpull kohti palju pole, paar on aga neid õpib vältima survivorina.
T2 relvi vedeleb iga nurga taga, räägitakse et see on suur miinus, samas kui koordineeritult rünnata siis pole vahet. Ka 4'l eelmisel campaignil pole just palju olukordi, kus ammo otsa saab.
Hetkel veits häirib molotovide ja pipede üleküllus. See võib boomeri rünnakuid suht nullida küll.
Mõlemal teamil samad itemite spawnid. Väldib olukordi kus ühed saavad enne tanki molotovi, teised mitte. Kuna see laieneb ka teistele campaignidele siis peaks üleüldine mängukvaliteet paremaks minema, competitive scene'i jaoks vähemalt.
Mapid on tegelt kompaktsed aga samas on neil võimalus erinevaid teid kasutades samasse kohta välja jõuda. Infectedina tuleb siis sellega iga kord arvestada ja oma ambushi vastavatesse kohtadesse liigutada. Saab minna kas läbi laohoone või mööda tänavat väljast. Kõikide nende nüansside avastamine ja nende ümber strateegiate loomine annab sellele mini-campaignile normaalse replay value.
Palju ruume on teelt kõrval tupikutes. Kui nüüd on vaja healthbonuse jaoks ekstra medpacki ja seda otsida siis võib survivor gameplay päris aeglane olla ja kogu mängu läbimine vabalt üle 30 minuti aega võtta.
manraynor, nojah, nii kiiresti tuli L4D2 announcment ja mäng lastakse välja umbes aasta aja jooksl peale originaali. Ning Valve ise ütles, et teeb L4D'ga sama, mis TF2'ega - inimesed hakkasid sellest aga kinni ja nüüd vistakse midagi kiirelt kokku. _________________ TALUSILDID
Kuidas saab eesti klaviatuuril "developer console" avada? US keyboardil on see klahv "~" ESC-klahvi all ja kui ma panen default setinguteks US, siis töötab.
Kuidas saab eesti klaviatuuril "developer console" avada? US keyboardil on see klahv "~" ESC-klahvi all ja kui ma panen default setinguteks US, siis töötab.
kirjuta targeti lõppu -console siis avaneb automaatselt mängu käivitades
Kuidas saab eesti klaviatuuril "developer console" avada? US keyboardil on see klahv "~" ESC-klahvi all ja kui ma panen default setinguteks US, siis töötab.
Bindi omale mingi muu nupp konsooli avamiseks. Mina olen omale teinud personaalsete seadistuste jaoks autoexec.cfg faili steam\steamapps\common\left4dead\left4dead\cfg kataloogi.
Pane sinna üks rida:
pole ühte modi kunagi postiivselt suhtunud ega hakka ka seda tulevikus tegema, olgu mis tahes lisaga. pole varem näinud/kuulnud et mäng peale mingisugust modi paremaks on muutunud, pigem vastupidi. sof2 keeratigi nende modidega nii pekki et järele ei jäänudki suurt midagi ja tuli mängust loobuda mida sai pikka aega tõsisemalt pelatud.. kujutan juba vaimusilmas ette 9v9 versus.. täielik läbu mis sealt tulla võib. tegelikult viimasest patchist mulle juba piisas l4d-s et lõpetada.
pole ühte modi kunagi postiivselt suhtunud ega hakka ka seda tulevikus tegema, olgu mis tahes lisaga. pole varem näinud/kuulnud et mäng peale mingisugust modi paremaks on muutunud, pigem vastupidi. sof2 keeratigi nende modidega nii pekki et järele ei jäänudki suurt midagi ja tuli mängust loobuda mida sai pikka aega tõsisemalt pelatud.. kujutan juba vaimusilmas ette 9v9 versus.. täielik läbu mis sealt tulla võib. tegelikult viimasest patchist mulle juba piisas l4d-s et lõpetada.
Counter-strike 1.6?
Isegi praegu ostetakse tohutult servereid (isegi Eestis) lihtsalt erinevate modide jaoks.
olen nüüd päris pikalt L4D mänginud ja ei saa veel ikka villand. kuna mul pole võimalust võrgus mängida, siis olen toksinud yksi koos kolme arvuti poolt juhitud kaaslasega. mäng on peaaegu läbi mängitud expert tasemel, ainult et blood harvesti viimane maailm ei taha kuidagi alistuda, proovinud olen seda juba sadu kordi yhtegi update pole mängule teinud, olen nagu aru saanud, et see vist lihtsamaks muudab läbimise. tahtsin kysida, kas keegi siin foorumis on hakkama saanud expert tasemega ja singleplayeriga mängides.
huh? üksinda iga väga mage mängida ju, aga kuidas kellelegi muidugi, minule isiklikult meeldib selles mängus ainult versus mode võrgus.
miks siis võrgus ei saa, kas pole netti või? kui nett ikka olemas siis võin PM-s aidata
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.