Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Paganarh
Kreisi kasutaja

liitunud: 16.09.2004
|
10.09.2009 16:01:34
|
|
|
nuh, eile õhtal läks lahti. olin esimeste seas kes sisse logisid.
korralik mäsu nagu ikka launch, rahvast oli hordidega ning mingi database lendas mudiugi uppi ka, aga lõpuks olin sees ja kõik läks kenasti.
pärast turtoriali kui "päris" maailmasse astusin oli päris naljakas vaadata küll kuidas linnake KIHISES rahvast. tõsine zerg rush. kill missioondiele olid järjekorrad ning vahest ikka läägis kah- NPC'd teleporteerusid ringi ning valitses üleüldine mäsu
ainukesed bugid millega kokku puutusin siiani oli 1 CTD ning "airlpane stance" - ehk siis pärast mõningate animatsioonide mängimist ajas tegelane käed laiali ja jooksis niimoodi ringi
üldiselt, so far so good, varsti login jälle sisse. tegin esimeseks chariks proovika- fiimeil nimega Alla Neela . niiet kes veel sees on, võib lisada kuskile listi vms
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
FD
HV kasutaja

liitunud: 09.08.2005
|
11.09.2009 12:37:21
|
|
|
kuidas mäng nüüd on?
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
Paganarh
Kreisi kasutaja

liitunud: 16.09.2004
|
14.09.2009 11:20:11
|
|
|
peale selle ühe õhtu pole saanud mängida, eile ei saanud ja täna ei saa laupäeval võtan tõsisemalt ette (rajupohmakaga ilmselt, olen siis eriti kriitiline)
edit:
nonii, nädalavahetus tõsist FE maratoni seljataga
level on 9 ning kolm linnatäit missioone tehtud
lühidalt: mulle meeldib. vigu on, aga meeldib.
pikemalt: maailm on vahva - hiiglaslik aga mitte tühi.
ma alguses hobust ei ostnud ning oma preorderi ATV'd garaazhist välja ei ajanud (kütuse jaoks poleks niikuinii raha jätkunud), niiet kõmpisin jalgsi. julgen soovitada seda kõigil mõnda aega teha, see annab selle maailma suuruse tunnetamise paremini kätte.
eriti meeldib craftimine ning ressursside korjamine. craftimine on mitmekihiline aga mittte liialt keerukas. tradeskillid kasvavad harjutamisega.
ressursside korjamine on piisavalt random et olla omaette lõbus- maailm on täis kohti kus spawnib kas salvage või taimestik (tavaliselt on seal mobide pesad kah muidugi) ning siis käid ja varastad kraami. tõmbad ühe salvage node (näiteks katkine auto või maas vedelev metallihunnik) tühjaks ning see respawnib natkuke hiljem, võimalik et mingi teise ressursina.
see on paras random, mis muidugi võib tähendada et sa ei saa endale vajalikku ressurssi- minul näiteks on puudu plastikust ja klaasist, samas kui mul sõber kes mängib teises areas, võiks endale kasvuhoone ehitada.
niiet ressurssi pidevalt napib ja iga node mida leiad on hinnaline. isegi see scrap metall mida võibolla saad väga suurtes kogustes, võib ühekorraga kõik ära minna kui mingit mootorikomponenti tegema hakkad.
ehk siis kui natukenegi craftimise vastu huvi on, ära viska midagi ära vaid kogu kokku
misveel. graafika on iganenud aga minul on sellest pohh. animatsioonid on ka koledad. heli on keskmine kui välja arvata muusika mis on väga, väga hea.
lahing on standardne fps (või 3rd person, kuidas eelistus on)- võta relv (olgu see siis rifle, püstolid või melee), point and klick. sihi pead
misveel tähis- tundub et mäng on soolotav! ei sunnita koguma mingit karja kokku et mõnda missiooni teha. kuna ma olen ise soloplayer, sobib see mulle ideaalselt. siiani olen kolme grupimissiooni teinud (missiooni nime ees on spets ikoonike) ning mõningase "mad skillzi" ja kobistamisega need ka üksi läbi teinud.
ahjaa, lag issued on (nagu ikka), paistab et eurooplastele on see probleem. server on üks ja see asub USAs. üritatakse ära lahendada enne kui päris launch tuleb.
üldiselt, ma näen et FE saab mõneks ajaks teiseks koduks
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
DeTHiCa.
HV Guru

liitunud: 13.01.2006
|
14.09.2009 12:35:50
|
|
|
crafting on sel mängul IMO üks parimaid külgi. kui midagi ära ei viska on varsti sul vault täis, pead hakkama barter vaulti kasutama.
sidestep animatsioon on mängul puudu, muud halba ma animatsioonide kohta öelda ei saa. täiesti MMO standardanimatsioonid.
mäng on soolotav aga alles siis kui sa oled mitu kõva levelit kõrgem kui see quest mida sa teha üritad. instades juhtub et 6 kutti lendavad sulle kohe peale, mis siis teed?
kui quest ei ole instas siis on hea, vaikselt nopid tüüpe maha äärest kuni jõuad keskele.
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
 |
Paganarh
Kreisi kasutaja

liitunud: 16.09.2004
|
14.09.2009 15:13:43
|
|
|
6 tüüpi pole veel peale lennanud, ainult 4. siis sai püstolid välja tõmmatud ja raisad maha notitud (dreadnought stance, ja palju ravimist)
palju loeb ka see mis sa endale selga oled suutnud osta/craftida. itemite vahele tekib suur numbrivahe juba siis kui ainult paar levelit erinevad
aga jah, kui sooloda tahta siis peab kaitsele väga palju rõhuma, et välja kannatada kõvasti punishmenti
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
DeTHiCa.
HV Guru

liitunud: 13.01.2006
|
14.09.2009 15:29:20
|
|
|
melee meestel on ses suhtes eelis, rifled näiteks tõmbavad sulle melee def -60 peale ja reload time sitematel relvadel on kah suht pikk.
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
 |
FD
HV kasutaja

liitunud: 09.08.2005
|
14.09.2009 22:25:45
|
|
|
kas FE on sisuliselt sarnane fallout 3-le?
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
Paganarh
Kreisi kasutaja

liitunud: 16.09.2004
|
16.09.2009 20:44:12
|
|
|
no sisult niipalju jah et on rpg ning postapokalüptiline maailm. kivikõrb ja varemed.
aga mäng ise muidugi suht erinev- F3 on rafineeritud, detailne ja kitsas single-player, FE on "lohakam", sügavam ning maailm on hiiglaslik
suur boonus veel et saab masinatega ringi sõita
aga üldiselt neid mänge väga palju võrrelda ikkagi ei saa- üks on SP ja teine on MMO. samas kui olla postapo sõber, siis peaks peale minema kindlasti
edit:
downtime, pätsipäev!
Fallen Earth v1.0.7
Physics
· Updated the ragdoll files to work with the latest Ageia sdk.
Character selection
· Fixed the flickering when entering the character selection screen.
· Updated characters to hold two-handed weapon with both hands from the start.
General
· Fixed a possible crash with processing actors in a busy town.
· Fixed a possible crash with the character texture creation.
· Fixed the issue where the player would sometimes see terrain when re-entering the tutorial.
· Added a message box at startup to display a warning if the pre-rendered frames on Nvidia are set to more than 1.
· Added a protection against a possible crash with incompatible same-type creatures.
· Added a sound for entering a PvP area.
· Fixed a possible crash with sound programs for actors.
· Fixed the T-pose for all cases involving a two-handed weapon.
· Switched the death particle to a swarm effect.
· Fixed a possible crash with NPCs’ head-tracking.
· Fixed a new issue with movement being interrupted by shortcut keys or the mouse wheel.
· Changed auto-run to remain toggled when the movement key is released.
· Fixed an issue with holstering and wielding animations not playing while on a vehicle.
Predictor
· Fixed characters’ position and orientation after mounting.
· Updated the prediction calculation during startup.
Combat
· Fixed the reticle to show the minimum accuracy of the weapons equipped instead of the last weapon used.
· Fixed an issue with accuracy not updating until the player moves.
· Fixed an issue with chat spam when the character holsters a weapon while seated.
UI
· Fixed the progress bar in the Attributes window to sort by the percentage of the bar filled.
· Fixed tooltip titles to show long item names correctly when dragged into another window.
· Fixed the action reuse timer to show correctly when you first enter the game.
· Updated the trade window to send chip amount updates when the amount is typed.
· Fixed an issue that was preventing Attributes from displaying the correct values when previewed with modifiers.
· Fixed an issue that was preventing the preview from clearing after the expenditure of AP.
· Fixed item links for outgoing private messages.
· Updated the 'whisper' sound to play only on receipt of a message.
· Fixed the sound for closing the map to play correctly.
· Added a third zoom level to the strategic map.
· Tweaked the secondary Faction display to show smaller increments of progress.
· Added a message for auto-declining team invites.
· Prevented the loot message from being displayed.
· Fixed an issue sometimes gives players clan options meant only for the leader.
· Fixed an issue that was keeping edited waypoints from refreshing correctly when their positions were changed.
· Fixed an issue that was keeping hidden rewards from showing on the final reward screen.
· Increased the size of the character build dropdown menu and edited the tooltip for character builds.
· Updated the tradeskill tooltip with better information.
· Updated the color of the selected target in the radar for better visibility.
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
DeTHiCa.
HV Guru

liitunud: 13.01.2006
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
 |
Paganarh
Kreisi kasutaja

liitunud: 16.09.2004
|
25.09.2009 14:02:50
|
|
|
uhh, peab ütlema et oma unistuse poole pürgimine (auto valmistegemine) võtab aega ikka päris korralikult.
alustasin dune buggy researchimist ja eepilistes kogustes materjali läheb selle peale
tuleb ikka tundide kaupa kõrbes ringi kolistada ning prügikastides tuhnida
a ma ei kurda, pikaajaline esmärk ongi see mis tavaliselt mängimisel puudu jääb, peale selle et max level jõuda (aga see pole päris õige eesmärk niikuinii)
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
FD
HV kasutaja

liitunud: 09.08.2005
|
26.09.2009 20:22:55
|
|
|
kas bagist ei piisa? hmm, peaks vist ka hakkama mõtlema selle mängu soetamisele... wow-st juba kopp ees, ja fallout 3-st jääb väheks, vaja kah seltsilist, aga väike hirm on ikka, et kui kauaks seda mängu jätkub...
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
DeTHiCa.
HV Guru

liitunud: 13.01.2006
|
26.09.2009 21:08:41
|
|
|
FD, bagi on aeglasem ja pole ju nii lahe kui mad max interceptor.
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
 |
FD
HV kasutaja

liitunud: 09.08.2005
|
27.09.2009 20:37:06
|
|
|
niih, olin juba valmis tellima, aga üllaülla, vaatasin, et miskipärast see mäng nõuab vinget masinat, mida mul hetkel pole.
masin ise on:
P4 3gh
1g ram
8800gts 320mb
kui lisada mälu, kas siis muidu kärab?
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
xpander
HV veteran

liitunud: 24.10.2005
|
27.09.2009 21:09:50
|
|
|
peaks piisama jah siis
http://www.fallenearth.com/node/16
Minimum Hardware Requirements
CPU: Intel Core 2 Duo 1.8 GHz or Athlon 64X2 2.4 GHz
RAM: 2.0 GB for XP, 3.0 GB for Vista
Video Card: nVidia GeForce 6600/ATI Radeon X1300
RAM (dedicated): 256 MB
Free hard-drive space: 10 GB
_________________ Linux Gaming Videos: Xpander69 |
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
 |
DeTHiCa.
HV Guru

liitunud: 13.01.2006
|
27.09.2009 22:33:26
|
|
|
ilma dualcoreta läägib linnades vist korralikult. välialadel on suht savi mis arvuti sul on.. vähemalt sector1'es.
halvimal juhul kõlbaks seda athlon64 klassi prosega mängida, vähemalt 3500+ siis. see nõksu parem kui sama ajastu pentiumid.
ja ei üllata üldse, et see mäng kõva arvutit nõuab. mudelid on väga mitmekesised, tegelased, sõidukid, palju erinevaid objekte mapil jne. kui varjud ükskord õigesti renderdama saadakse siis on väljanägemine tal kah kobe.
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
 |
FD
HV kasutaja

liitunud: 09.08.2005
|
28.09.2009 22:17:23
|
|
|
selge, järelikult saan alles mängu nautida talve poole, siis kui uus masin muretsetud... seniks loodan, et alles olete
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
Paganarh
Kreisi kasutaja

liitunud: 16.09.2004
|
05.10.2009 09:30:09
|
|
|
hehee. nädalavahetusel sain dune buggy valmis. nüüd vuran sellega ringi
põmst on nii et võin soovijatele neid ehitada, aint et materjali peate ise kokku kraapima.
materjalid peaksid olema:
30 salvaged copper
40 geologic chemical
45 scrap gears
15 scrap glass
80 scrap fasteners
145 scrap steel
70 scrap rubber
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
Timberg
ööKARU

liitunud: 27.06.2003
|
05.10.2009 09:42:14
|
|
|
Paganarh orgunni mõni oma gameplay video?
|
|
Kommentaarid: 341 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
272 |
|
tagasi üles |
|
 |
Paganarh
Kreisi kasutaja

liitunud: 16.09.2004
|
06.10.2009 15:01:07
|
|
|
aight, vaatan mis teha annab
edit:
mneeh, tegin eile frapsiga juppe aga need max 500-megased tulid välja, heli peale ei jäänud jnejne. ilmselt täisversiooni vaja ning pärast veel videoedit kah, st liiga palju tõmblemist
pasten mõned gameplay videod mis leidsin tjuubist. need küll vanakesed ja bugisid paistab siinseal, kuid tegelikkuses on FE astunud ikka päris tõsise sammu optimiseerimisel ja putukatõrjel. pätse tuleb päris tihti.
ainuke jama pätsidega on see et server USAs, ning downtime satub eurooplastele magusal kellaajal (eile oli 20-22, mõnikord on 17-18).
Fallen Earth Demonstration Part 1/2
Fallen Earth Demonstration Part 2/2
nendes videodes on tüüp pistol/mutations skillide peal. mina olen siis rifle/tradeskill. mingeid mutatsioone ilmselt peaks ka kasutama hakkama aga ma pole viitsinud uurida veel nende kohta piisavalt
siis veel mingi suva tüübi muljed FE'st:
Fallen Earth - First Impressions (1 of 2)
Fallen Earth - First Impressions (2 of 2)
review on meh, ning ports factual vigu teeb ta kah aga mängu näeb ikkagi
kui viitsin siis vaatan seda videoedit värki aga ei luba midagi. ma vaatan lihtsalt et nendes videodes ei ole kaetud paljusid asju mida võiks veel näidata. detailne crafting ja masinad (mis tõmbas minu sisse) näiteks
ning alati soovitan lugeda praeguseks juba vägagi kinnistunud fänni-infosaiti http://www.globaltechatlas.info/ -seal lugeda guide ja asju, saab ka päris hea pildi
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
FD
HV kasutaja

liitunud: 09.08.2005
|
06.10.2009 20:19:21
|
|
|
kuidagi kähku läks auto ehitamise jaoks materjali kogumine, sain aru, et Eve moodi grindimine käib....
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
Paganarh
Kreisi kasutaja

liitunud: 16.09.2004
|
07.10.2009 15:42:10
|
|
|
FD kirjutas: |
kuidagi kähku läks auto ehitamise jaoks materjali kogumine, sain aru, et Eve moodi grindimine käib....  |
see ei ole päris see auto mille poole sihin, Interceptor on see kõige tipp mille poole pürgin, kuid sinnani on veel väga palju aega- dune buggy on vahehüpe ainult
ressurssidega aitab mind ka mu vend, kellele ma teen alati top-notch stuffi (nii palju kui oskan muidugi) ja kes oma materjalid mulle kallab, kuna ta ise väga midagi ei ehita. üksinda oleks mul nende ressursside kokkuajamine oluliselt pikemalt läinud, isegi dune buggy jaoks
ses suhtes on kasulik olla kas oma sõprusseltskonnaga või kuskil asjalikus klannis, et saada head kraami tootmise jaoks (ning vastupidi, olla toomisvaba tüüp sõbra tootjaga või heas klannis kus on tootjaid piisavalt)
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
FD
HV kasutaja

liitunud: 09.08.2005
|
07.10.2009 18:00:18
|
|
|
vaatasin seda linki mida ennist näitasid, seal on päris rohkelt head sättingud tegelase jaoks, mõtlen just craftimise ja mutationsi peal. isu on juba suur... krt lõpeks see masu värk ära, et saaks rahaliselt jalad alla. palju eestlasi on mängimas ja kas samas klannis ka?
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
Purda
HV vaatleja
liitunud: 07.08.2009
|
09.10.2009 09:26:27
|
|
|
ressurssidega aitab mind ka mu vend, kellele ma teen alati top-notch stuffi (nii palju kui oskan muidugi) ja kes oma materjalid mulle kallab, kuna ta ise väga midagi ei ehita. üksinda oleks mul nende ressursside kokkuajamine oluliselt pikemalt läinud, isegi dune buggy jaoks
ses suhtes on kasulik olla kas oma sõprusseltskonnaga või kuskil asjalikus klannis, et saada head kraami tootmise jaoks (ning vastupidi, olla toomisvaba tüüp sõbra tootjaga või heas klannis kus on tootjaid piisavalt)[/quote]
Tõtt räägib Selles suhtes oleks tore kui oleks veel mängijaid ja klopsiks oma pundi kokku.Ise olen puhas melee ja ehitan min.oskustega ,lihtsalt et tradeskillid maksimumis oleks.
_________________ Fallen Earth - Anesteseoloog LVL 50, EVE - Purda X,WoT - Purtank,STO - Purdaz,Diablo3 - Purda#2985 |
|
tagasi üles |
|
 |
Pihkmihk
HV kasutaja

liitunud: 11.04.2008
|
09.10.2009 17:10:13
|
|
|
Tundub põnev mäng olevat. Kas selle mänguga kaasneb ka igakuine nn "mängumaks" st. et kasma pean iga kuu mänguaega ostma, et seda mängida.
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
 |
DeTHiCa.
HV Guru

liitunud: 13.01.2006
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
 |
|