Bohemia Interactive and Black Element will be bringing us a remake of the ground-breaking 80's classic Carrier Command.
tsitaat:
The game features a vast, 33-island archipelago on the planet-moon Taurus, and features real-time weather changes and day/night cycles. Travelling between islands is completely real-time and seamless, with islands being composed of 6 distinct climatic zones, including Wastelands, Arctic, Marshlands, Volcanic, Mountains and Temperate. The player's fundamental unit is the Carrier, from which they may deploy and dock up to four aerial units and four amphibious units, among other defensive and offensive systems, such as drones to protect the Carrier when under attack. Battles take place over air, land and sea. Islands may be used, once controlled, in one of three ways - Defense, mining, or production.
tsitaat:
The story takes place on the planetoid of Taurus; a pivotal battleground in the between two factions - The United Earth Coalition and the Asian Pacific Alliance, the latter of which having gained control of Earth in the apocalyptic conflict.
Koduleht:http://www.carriercommand.com/ Žanr: Sci-Fi
Mootor: ArmaII & Take on helicopters edasiarendus.
Väljalase: 27 September 2012
Natuke juttu (Google translator saksakeelest tõlge)
tsitaat:
Hourly simulation and dynamic weather system: In Carrier Command, there will be different weather conditions, such as Bohemai Interactive are now announced.
The dynamic weather system in Carrier Command: Gaea Mission is, according to developer Bohemai Interactive (Operation Flashpoint, ArmA 2) of ice-cold storm fronts and banks of fog, to sun-drenched landscapes of the moon Wetterbedingen different. In addition, one days time simulation ensures that the total of 32 islands included in the game, which can be large up to 16 square kilometers and divided into six climate zones that are set in a contemporary scene. Carrier Command will appear in the coming year for the PC at home as well as for NextGen consoles and is a remake of the 1988 published Carrier Command, which was released on the Amiga and the Atari ST. A precise release date is not yet known.
AI kurja, kunagi oli selline pela nagu 'Uprising', see tundub umbes samasugune. Kui esimesed revüüd on positiivsed, siis vist tuleb isegi preorder. _________________ Avatar by Flacko
Edit: Nii palju kui lugenud olen, tundub et Learning Curve on päris korralik, ilma manuali lugemata ei oska midagi teha
Edit: Sain ka käed külge siis.
Mäng on raske ja pikk
Graafika on päris kena. View distance IMO vajab muutmist, see on halva ilmaga liiga väike ja ega hea ilmaga ka just parima pole (samas see on vb igaplaneedi eripära dunoo).
Mängu consept on huvitav, ma pole seda 80nendate versiooni mänginud. AI pathfindig annab vahest soovida aga muidu on päris ok. Vaja head strateegiat, kohe pealeminnes oled oma masinatest ilma nigu nihuti
Xboxi nupud on selleks, et mul on pult taga ja ta kohe võttis omaks
Betas on ainult üks mode hetkel : Strategy Game, kus on siis nii, et sa pead kõik saared ära vallutama ning vastase carrieri uputama. Kohe ütlen ära, et sa pead kõik asjad ise tegema. Mingeit auto produktsiooni vms ei ole. Kui sa ei tooda omale kütust, masinaid, relvi, equipmenti oled samahästi kui lännu, sest nende tegemine võtab esiteks väga kaua aega. Ning AI toodab neid koguaeg ja kui sul masinad otsa saavad, et supply baasist ka enam tuua pole siis vastasel on selge eelis. Aga ega ainult tootmisest ei piisa, sa pead valima omale sobiva saare, mis saab nö. supply saareks, kust sa siis saad omale stuffi küsida, mida toob laev ja sa ei saa ennem uut ksida kui laev on tagasi sadama jõudnud (supply laev siis). Betas pole kogu equipmenti veel, nagu 'hammerhead missles' jms. AI targetib küll vastaseid kui need tal raadiuses on ning Carrieri AA relvad Samuti tulistavad, kui vastased liiga ligidal on aga see on ka suht kõik, kui sa ise mingeid waypointe ette ei anna, või relvi ei kontrolli, ei tee keegi midagi. Mis on muidugi imelik, on see et kui sa ise mõnda carrieri turretit kasutad või carrieri juhid siis turretid automaatselt ei lase. Aga noh see on kõik BETA veel ja see tehtigi selleks et kasutajate tagasisidet saada, mida muuta ja parandada jne. Üldiselt on mäng päris huvitav _________________ Bawse
Mäng ei ole tegelt nii raske, KUI sa tead mida sa teed ja ei kiirusta. Vastase Carrier on ainult 'pain in ass' kuna sul pole auto turreteid, nig kui sa laeva juhid ei lase ükski kahur, ainult siis kui sa mõnda masinat juhid/jälgid lasevad laeva kahurid automaatselt. Teine asi hetkel on veel see, et kui sa vastase Carrierit piisavalt kaua oma laevaga pommitad, jookseb mäng kokku (CTD), aga see loodetavasti parandatakse juba järgmise patchiga. Jah mitte alati aga enamasti. Vastase Carrier on üldse tüütu, ründab sind esimesel võimalusel, ehk vahest ei saagi midagi eriti teha. Põgeneda on võimatu, kuna vastase Carrier on kiirem (Jah see on nii, sest originaal mängus ,mis oli 1980 aastal, oli ka nii!), ainuke võimalus on teda piisavalt pommitada, kuni ta põgeneb.
Esimest korda siis, õnnestus vastane taganema sundida. Kuna ta ründas parasjagu minu saart, siis ühtegi unitit carrieri ligidal polnud ja ma lihtsalt lasin kõik pooleks, ennem kui ma ründama läksin. Kuna 'Deck Gunid' ei saa alla lasta siis ainuke hea moodus rünnata oli kasutades "tanki", millele oli peale visatud artillery gun. Ainuke võimalus masinate vastu kaitsemiseks on üks upgrade laevale, aga seda tal ilmselt polnud
Algul ma väitsin, et 'view distance' on liiga madal ja udu palju aga siiski selgub, et see sõltub ilmast ja saarest. Dünaamiline ilmastiku ja päeva ja öö vaheldumine on lihtsalt supper hästi tehtud. Tundub, et mängus on mingit sorti kliima vöötmed, mingil osal saartel on näiteks lumi ja mingil osal mitte jne. Betas on üldse hetkel vist ainult paar erinevat kliimastiku, kokku peaks neid olema 30 erinevat
Nagu näha, võib ilm väga muutlik olla Ainuke asi, millest ma aru ei saa, et merel on nähtavus peaaegu 0-i lähedane, ümberringi on udu, tea ka s see on selleks, et vastase carrierit mitte liiga kiiresti tabada vms.
Kuna carrieril on raadius, mille ulatuses on võimalik masinaid juhtida (sellest väljaspool kaob 'control' ja masin plahvatab), siis mida rohkem sellele piirile ligemale jõuad, muutub masina kaamera aina ähmasemaks. Ääre aladel võib see peaaegu täiesti ähmane olla. Eriti hulll, kui vastasel on saarele segajad 'installitud' siis on see ala tohutult väike, ning see on veidike tüütu, samas omamoodi Siin üks pilt milline see pilt välja näeb siis.
Üldiselt mäng mulle meeldib ja potentsiaali on palju. Jookseb enamasti täiesti puhtalt ja crashe pole, kui jah välja arvata see kui sa enemy carrierit pommitad, siis võib see lõppeda CTD-ga. Graafika on kena, nagu ka piltidelt näha on. Ainuke asi, et kaamerat võiks rohkem saada välja zuumida ning võiks rohkem liikumis vabadust kaamerale olla.
Youtubis on paar head videot, mis seletava ning näitavad mängu mehaanikat, lisan need ka
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.