Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  ITBuss OÜ märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.08.2009 17:32:06 vasta tsitaadiga

Taavi©, näiteid ka mitte vahtu. sa pole ise ka just teravaim pliiats pinalis.
_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 18 arvutit kohe olemas.
Kommentaarid: 1130 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 716
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Taavi©
Piiratud kasutaja
Taavi©

liitunud: 28.08.2006




sõnum 10.08.2009 19:31:29 vasta tsitaadiga

laurx, Mida sina minust tead? icon_biggrin.gif

Näiteks võin tuua et telekaremondi meestena nad ennast reklaamivad aga projektsioon tvd nad korda ei osanud teha !

_________________
Inflatsioon on maksustamine ilma seadusandluseta
Kommentaarid: 377 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 1 :: 328
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
gnoom
HV veteran

liitunud: 12.12.2003




sõnum 11.08.2009 09:30:40 vasta tsitaadiga

Taavi© kirjutas:
Näiteks võin tuua et telekaremondi meestena nad ennast reklaamivad aga projektsioon tvd nad korda ei osanud teha !

No ikka satub erandeid hulka. Ega sellest veel järeldada ei saa, et tegu lollidega.
Võin omadest kogemustes öelda, et olles tegutsenud arvutitega nüüdseks ligi 14 aastat ja elektroonikaga veelgi kauem. Ei jaga ka vahest uuemate asjade puhul kohe matsu ära. icon_cool.gif

Ja võibolla oli selle teleka puhul klient selline, kelle puhul on kasulikum öelda, et vabandust meie seda korda teha ei suuda. icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 67 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.08.2009 10:06:46 vasta tsitaadiga

tsitaat:

laurx, Mida sina minust tead

sinu poste.
aga see selleks, enamus low ja mid end tehnikast on tootja arvates selline, mis garantii ajal veaga lihtsalt välja vahetatakse ja mida ei remondita. meie banaanivabariik, kus enamus asju laenus ja liisingus, proovitakse vahel asju parandada..

_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 18 arvutit kohe olemas.
Kommentaarid: 1130 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 716
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Taavi©
Piiratud kasutaja
Taavi©

liitunud: 28.08.2006




sõnum 11.08.2009 10:07:57 vasta tsitaadiga

gnoom, Esiteks pole projektsioon mingi uus asi, tehnoloogia juba igivana, seega ei tohiks kogenud käsi küll kohkuda selle peale, telefoni teel lubati pmst pesumasinast teleskoop teha aga kohapeal oli mõistus otsas neil.
_________________
Inflatsioon on maksustamine ilma seadusandluseta
Kommentaarid: 377 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 1 :: 328
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
gnoom
HV veteran

liitunud: 12.12.2003




sõnum 11.08.2009 10:27:39 vasta tsitaadiga

Taavi© kirjutas:
telefoni teel lubati pmst pesumasinast teleskoop teha aga kohapeal oli mõistus otsas neil.

No igast pesumasinast ei annagi teleskoopi teha. Ainult nendest, millel vänt küljes on. thumbs_up.gif icon_lol.gif
Kommentaarid: 67 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kännuämmelg
HV Guru
kännuämmelg

liitunud: 27.08.2002




sõnum 11.08.2009 10:36:01 vasta tsitaadiga

Taavi© kirjutas:
gnoom, Esiteks pole projektsioon mingi uus asi, tehnoloogia juba igivana, seega ei tohiks kogenud käsi küll kohkuda selle peale, telefoni teel lubati pmst pesumasinast teleskoop teha aga kohapeal oli mõistus otsas neil.


icon_lol.gif pole lihtsalt võimalik, sest alati on võimalik "remontida", kui pole võimalik elementide tasemel, siis plokke vahetades. Kardan, et lihtsalt vastava sõlme element-tasemel remonti ei hakatud teostama , kuna vea tuvastamine oleks võtnuud tugevaid tunde aega (paljudele masinatele puuduvad vea otsimiseks vajalikud elektriskeemid) ning suure tõenäosusega oleks Sa selle eest esitatud arve peale selili kukkunud, tarbijakaitsesse helistanud ning võsapetsi esindajaks palunud. Teine teema oleks plokkide haaval välja vahetamine, kuid suvalisel remontööril, kel puudub otsene side tootjaettevõttega, võib vajaliku sõlme otsimine ja tarnimine ropult aega võtta ning ega need varuosade hinnad kah nüüd soodsad ole.. ühesõnaga leiti ilmselt parim lahendus.
Kommentaarid: 243 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 205
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Taavi©
Piiratud kasutaja
Taavi©

liitunud: 28.08.2006




sõnum 11.08.2009 10:56:52 vasta tsitaadiga

kännuämmelg, jah sul võib täitsa õigus olla, kuigi nende asemel oleks ma öelnud et selle remondiga läheb liiga kaua aega ja see on kulukas, kui öelda et me ei suuda viga tuvastada !
_________________
Inflatsioon on maksustamine ilma seadusandluseta
Kommentaarid: 377 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 1 :: 328
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.08.2009 11:05:46 vasta tsitaadiga

siis hakka seletama, kui kaua on kaua, kui kulukas on kulukas jne.. lõppkokkuvõttes tehti sulle subjektiivselt teene ja sa ikka pirised kuskil foorumis. iseenesest surnud ring kui hakata seletama, et pikk aeg on paar kuud, mille jooksul võib tekkida olukord, kus detailid lähevad kaduma, kus tehnik peab vahepeal saja muu asjaga tegelema ja ennast iga kord uuesti järje peale viima jms.. kui kulukas on kulukas samamoodi kliendi "hinnangu " põhjal. kunagi ei tea, kas tegu on miljonärist koonriga, kes ostab kõige odavama asja aga siis kui see katki läheb, on nüus selle remondiks maksma summa, mis ületab mitme kordselt asja maksumuse jne.. sulle vajalikku käsitööd ei tee kasumit taotlev ettevõte vaid keegi asjaarmastajast huviline, kellel on lammaste ja nende postide lugemisest kõrini ja tahaks aega kuidagi nii sisustada, et see teda hariks ja õlleraha tagasi tooks.
IT buss on tehtud lihtsate inimeste lihtsaid asju lahendama ja loodetud leida võimalikult väikeste kuludega kontseptsioon: ilmselt makstakse keskusele mingit väikest kohamaksu ja elektri eest, muud kulud seoses tegevusega on vähemalt väljast poolt madalaks viidud. ideeliselt võiks selline ettevõtlusvorm PuPu ajal ettevõtte läbi vedada aga kõik sõltub.

_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 18 arvutit kohe olemas.
Kommentaarid: 1130 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 716
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 11.08.2009 11:06:46 vasta tsitaadiga

Taavi: Ja kas oleksid n6us ootama a 6 kuud, kuni vajalik asendusplokk kusagilt Hiina laost pa"rale j6uab ja kas oleksid n6us maksma selle ploki eest rohkem, kui uus projektor maksab?
See pole just alati nii, kuid tihti küll. Olen isegi kunagi faksiseadmele oodanud pisipudinat 7 kuud, enne kui see pudin kusagilt Sanyo laost pa"rale j6udis.

Postitatud mobile device
Kommentaarid: 284 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 11 :: 211
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Taavi©
Piiratud kasutaja
Taavi©

liitunud: 28.08.2006




sõnum 11.08.2009 13:18:17 vasta tsitaadiga

laurx, Mis ma pean sulle siin puust ja punasest ette tegema kõik w ?
Millega mulle teene tehti ? sellega et pidim maksma veel selle eest et midagi ei tehtud ?
Minumeelest oled sina see kes piniseb ja sul pole mitte midagi seoses IT bussiga öelda, siis hoia palun oma suu kinni, siin käib arutus selle asutuse heade ja halbade külgede üle, keegi ei ole tahtnud kuulda su arvamust siin !

tahanteada, kui lõpuks leidsin mehed kes oma tööd tunnevad tegid nad asja korda käepäraste vahenditega, polnud vaja midagi kuskilt tellida.

_________________
Inflatsioon on maksustamine ilma seadusandluseta
Kommentaarid: 377 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 1 :: 328
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.08.2009 15:23:38 vasta tsitaadiga

blabla.. ma arutlengi selle üle, kuidas neil kliendisuhte loomine ja arendamine toimub;) "W" võid minna ja virukeskuses teha, mina lasen oma asjad teistes kohtades remontida. minu jaoks on selle asutuse hea külg antud juhul see, et ei hakata defineerima ja tehtud töö eest võeti sult raha ära.
_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 18 arvutit kohe olemas.
Kommentaarid: 1130 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 716
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Taavi©
Piiratud kasutaja
Taavi©

liitunud: 28.08.2006




sõnum 11.08.2009 16:43:42 vasta tsitaadiga

laurx, millise töö eest ma maksin ?

E: vahet pole, mõttetu jutt.

_________________
Inflatsioon on maksustamine ilma seadusandluseta
Kommentaarid: 377 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 1 :: 328
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Spacefly
Kreisi kasutaja
Spacefly

liitunud: 08.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.09.2009 19:47:23 vasta tsitaadiga

Ei oskagi nüüd seisukohta võtta aga eks te otsustage ise. Jutt siis ülemiste bussist.
22.07 (kolmapäev) viisin lapaka remonti diagnostikasse, kuna lapakas ei lae, muidu töökorras. Lubati järgmise nädala algul ära teha.
30.07 (neljapäev) helistasin ise, et mis toimub. Polnud veel midagi teinud ja lubati taas järgmise nädala alguseks ära teha.
05.08 (kolmapäev) helistasin ise, öeldi, et on töös, õhtuks saame teada ja helistame sulle tööpäeva lõpus. Jälle keegi ei helistanud.
07.08 (reede) helistasin ise, öeldi .et õhtuks saavad teada ja helistavad ise mulle veel samal päeval. Ei helistanud keegi.
11.08 (teisipäev) helistasin ise, öeldi, et viga on teada aga vaja paar kondensaatorit välja vahetada. Reedeks on tehtud ja helistavad. Ei muttigi
24.08 (esmaspäev) saatsin e-maili, millele ei saanud kunagi vastust.
31.08 (esmaspäev) helistasin ise. Ütlesid, et nad ei ole veel korda saanud, kuna lühis on ilmselt emaplaadi lisaplaadi seesmistes radades.
1.09 (teisipäev) läksin ja tõin oma laptopi ära, maksin 300kr diagnostitasu.

Laptop oli kokku panemata st emaplaat oli vaid kruvidega tagasi keeratud kuid juhtmed ühendamata, klaviatuur ja esipaneel lahti.
Kaanele oli tõmmatud mingit teipi, mis jättis kaanele liimijäljed.

Üle kuu aja siis sisuliselt aeti häma ja anti katteta lubadusi. Klienti ei informeeritud mitte millestki ja minuga ei võetud kordagi ühendust.
Loodame, et diagnoos on vähemalt õige ja kui õnnestub antud lisaplaad kuskilt hankida siis hakkab asi tööle.
Saan aru ,et keiss oli keeruline ja poisid andsid endast parima ja tuvastasid enamvähem vigase kohagi aga asjale jäi ikkagi mõru maik juurde ja nende jutule lähen ilmselt teinekord vaid viimases hädas. Oleks piisanud vaid paarist nendepoolsest kõnest kus minuti jooksul selgitatakse olukorda ja oleks hoopis teine tera.

_________________
Parim tegevus, kui und ei tule, on lambaid ja nende postitusi lugeda.
Kommentaarid: 63 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LegionX
HV vaatleja

liitunud: 19.02.2010




sõnum 18.04.2010 10:22:34 vasta tsitaadiga

otsest kogemust mul nendega ei ole olnud, aga kuskil kuu või paar tagasi tuli mu poodi sisse klient, kes soovis universaal adapterit. Soovisin siis vanat adapterit näha, vaatasin siis output infot, ning oli vaja ka teada saada mis otsaga tegu on. võtsin siis kaabli ja kaesin seda otsa ja mul tekkis küsimus kes selle parandas, klient vastas IT-Buss tegi ära selle, mõte tekkis peas " mis porr see veel on ?! " Aga kahjuks ei leidnud klient meie poest vajalikku toiteadapterit oma läppentropperile.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 0
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
project
HV Guru
project

liitunud: 18.02.2004




sõnum 29.04.2010 23:14:07 vasta tsitaadiga

Selline probleem siis sõbral, et ostis HP pavilion dv6000'de. Klickist.
Paberitel oli märgitud garantiiks 1 aasta.
Mingil hetkel hakkas arvuti hirmsat tolmuimeja häält tegema ja vahel isegi lauapeal olles lülitas ennast välja, kuna oli üle kuumenenud.
Kuna ostmisest oli möödas rohkem, kui aasta, arvasin, et garantii ei kehti enam ning lasin Ülemiste IT-bussis arvuti ära puhastada. Nad küsisid selle eest 500 krooni ning tshekki ei andnud. Lasin kohapeal kuulata, kas on vaiksem, kui tööle panen. Panin, oli küll. Nad mainisid veel, et paariks kuuks peaks sellest puhastamisest kasu olema, kuid et jahutussüsteem pidi läbi olema, mistõttu soovitati ka see välja vahetada. Pidavat maksma 1000 krooni.

Kui koju jõudsin ja arvutit kasutama hakkasin, tuli välja, miks ta nii vaikne oli. Ventilaator ei töödanudki enam. Kuna aga see asi juba, et ma tehtud töö eest tshekki ei saanud, tundus kahtlane, siis sinna tagasi viia seda ei tahtnud ja polnud ka aega. Sattusin siis aga Järve Keskusesse, kust ka ostsin arvuti ning viisin selle sinna tagasi, et äkki oskavad nemad proffesionaalse arvamuse öelda, et kas tuleb üldse välja vahetada jahutussüsteem.

Nad võtsid arvuti vastu, kehitasid õlgu selle peale, et paberites oli kirjas aastane garantii ning ütlesid, et tegelikult on kaks aastat.
Täna helistati mulle Klickist ning teatati, et välja tuleb vahetada emaplaat ning klaviatuur. Ning et emaplaadivahetus läheb maksma 2800 krooni, mida ei kata garantii, sest võtsin ta ise juba enne lahti. Aga klaviatuurivahetus pidavat garantii alla minema. Miks vahetatakse, ei tea. (väideti, et mõned klahvid ei tööta, kuigi enne sinna viimist töötasid nagu küll kõik)
Lisaks mainisid nad, et ventilaator oli lahtiühendatud. Või siis jäetud tagasi kokku ühendamata.

Küsimus siis sellest, et mida edasi teha. Kas kogu sellest jamast on mingi väljapääs, et omast taskust mingeid suuremaid kulutusi ei peaks maksma?
Arvuti on Praegu Tondi teeninduses.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 84
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ramones
HV veteran
Ramones

liitunud: 09.07.2004




sõnum 29.04.2010 23:45:01 vasta tsitaadiga

project, enam ei ole kahjuks midagi teha. ITbuss väidab ilmselt ilma tšekita, et pole nende asi ja nemad ei tea asjast midagi. DV6000 garantiid HP pikendas 2-aastani kuna see sülearvuti on kurikuulus oma vigase emaplaadi poolest, mis kipub peale aastat manalateed minema. Kuna aga led asja ise avanud, siis garantii seda enam ei kata ja kui tahad seda masinat veel kasutada, siis tuleb maksta...
Selline on siis antud informatsiooni põhjal minu nägemus asjast, mis ei pruugi kattuda tegelikkusega. Ehk keegi oskab natukene paremini asja kommenteerida.
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 75
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.04.2010 23:52:41 vasta tsitaadiga

Pöördu ITbuss poole, kuna pelgalt ventilaatori lahtiühendamine on ajuvaba ja tšeki mitteandmine on taunitav.
Mõistlik oleks kulud poolitada, kuna tegemist on ju tegelikult mõlemapoolse veaga.

_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 465 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 358
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Draax
HV veteran
Draax

liitunud: 21.03.2005




sõnum 30.04.2010 00:38:10 vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:

Mõistlik oleks kulud poolitada, kuna tegemist on ju tegelikult mõlemapoolse veaga.


Mis kulud? Kellega?
Emaplaadi vahetamise kulusid ITBuss vaevalt enda peale võtab ja õigusega ka, sest see, et garantii kaotab kehtivuse kui ITBuss asja lahti võtab on puhtalt kliendi, mitte ITBussi risk.

Klick omakorda ilmselt ei saa emaplaadi kulusid poolitada, sest selle eest ei maksa mitte Klick vaid tootja. Ehk siis kas on garantiicase või ei ole. Mingit vahepealset asja ei saa eriti olla, Klick ei saa küsida HP käest poolt emaplaadi raha, sest "meil oli siin mingi kokkulepe ühe segase garantiiasjaga, mis nagu käis ja ei käinud ka garantii alla".

Ainus, mida siit kuskilt suruda saab, on ITbussilt 500- tööraha tagasi nõuda (või vähemalt pool sellest, sest tegid sitasti) ja Klickiga rääkida, et ehk annab ikka asja garantiijuhtumina vormistada. Mõlemal juhul sõltub kasutaja teenusepakkuja vastutulekust.
Kommentaarid: 28 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
siLc
HV Guru

liitunud: 22.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.04.2010 08:24:37 vasta tsitaadiga

Aga mis selle Klick seda garantiijuhtumina vormistab kui reaalne garantiiosutaja ServiceNet* juba tuvastanud omavolilise lahtivõtmise? Ma arvan, et Klick saadaks kliendi pikalt kui neid omakorda ServiceNet pikalt saadaks, mis on tõenäoline juhtuma.

*
project kirjutas:
Arvuti on Praegu Tondi teeninduses.
Kommentaarid: 196 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 185
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.04.2010 09:01:33 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Mis kulud? Kellega?

ma mõtlesin IT Bussi.
Et ühendasid lihtsalt ventika lahti, mis võis põhjustada emaplaadi surma või siis lihtsalt tegid midagi, millega võidi emaplaati vigastada, sest emaplaat ju enne toimis.

_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 465 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 358
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 30.04.2010 10:22:42 vasta tsitaadiga

Tanel: Ilma ventilaatorita surebki selline DV 6000-e plaat üsna kiiresti.

Ja seega ei võeta garantiise justnimelt seetõttu, et ventilaator oli jäetud tagasi ühendamata.

Et ventika mitteühendamisega tekitati teadlik olukord emaplaadi mahatapmiseks.
---------------------------------------------
Uskuda võib, et kas Reflow või Reballing on võimelised selle plaadi elustama - aga ka nende toimingute eest küsitatakse palju raha. Tõsi, mitte just niipalju, kui uus emaplaat, aga ikkagi "pakk raha" tuleb välja käia.
Kommentaarid: 284 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 11 :: 211
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DesertFox
HV kasutaja

liitunud: 28.01.2005




sõnum 30.04.2010 11:20:28 vasta tsitaadiga

Tuleb meelde olukord, kus ükskord ühel kõlarid undasid ja ta ühendas seal ventika lahti selleks, et undamine kaoks icon_biggrin.gif

Tegelt vahet pole, kas DV6000 seerial on 1 või 2a garantiid, pretensiooni esitamise aeg on 2a eraisikutele. Seega enne itbussi minekut oleks pidanud seda seadust teadma, see
oli juba 2003 aasta lõpust olemas. Nüüd ei ole jah enam midagi teha, sest omavoliline lahtikruvimine või siis muude isikute teostatud hooldus lõpetab garantii. Pretensiooni võib esitada, aga peale müügigarantii lõppu peab tarbija tõestama, et viga on tootjapoolne.

Aga see juhtum peaks rohkem itbussi alla käima.

_________________
tihti nähakse pindu teise silmades, samas ei panda tähele, kui palk enda omas...
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.04.2010 12:11:35 vasta tsitaadiga

inimesed, kes te seda teemat siia lugema satute, enne kui lähete oma udupeene asjaga it bussi, uurige, kas teie udubeene asja maaletooja teile mingit garantiid ei paku või on olemas konkreetse seadme volitatud teenindaja. hetkel välja käidav summa võib olla mõneti suurem kuid hilisemad närvikahjustused jäävad selle võrra väiksemaks. ootab lauanurgal 1 samsungi läpakas, millele prognoositi kivide tagasijootmist, ning foorumist on ka hakanud silma, et parandajate juurde ilmub asju mis on "eelnevalt it bussis käinud".
_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 18 arvutit kohe olemas.
Kommentaarid: 1130 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 716
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ramones
HV veteran
Ramones

liitunud: 09.07.2004




sõnum 30.04.2010 15:29:58 vasta tsitaadiga

Nende foorumist leiab palju kasulikke teemakohaseid postitusi - näide (kerige pisut allapoole) icon_lol.gif
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 75
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  ITBuss OÜ mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.