Sai ostetud uuem SMARDi 45.-kr kõneajakaart millel mingi värdja näoga vanamehelõust. Peidetud numbri kraapimisel ei jäänud midagi eriti loetavat järgi Ka teisel ostetud kaardil ei olnud eriti loetavaid numbreid. Nende numbrite ala jaotatud 5 sektoriks. Teise ja neljanda sektori numbrid jäid teisel ostetud kaardil hägusalt tuvatsatavaks. Nii...helistasin kliendiabisse, sealt öeldi et kaartidega tegeleb hoopis teine number. Helistasin siis antud numbril.. sain sealt vaid segaseid vastuseid a la mine poodi kust ostsid ja vaheta praak kaart välja või pöördu klienditeenidusse!. Krt päris vihaseks ajab! Andke nõu kuidas raha tagasi või kõneajakaardile saada või tasub edaspidi toidupoest Tele2 kõneajakaarte mitte enam osta?
viimati muutis Ricard 29.08.2009 10:54:25, muudetud 2 korda
lihtne soovitus oleks leping sõlmida. Neid vigaseid kõnekaarte peaksid sa arvatavasti küll tele2 esinduses saama vahetada ma usun, mine proovi järgi. Võid ka proovida selle poe infoletti kust ostsid aga iseasi küsimus kui palju head see teeb - kui neil pole võimalik kontrollida kas kõnekaart on aktiveeritud siis nad seda sul ümber ei vaheta juba.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.