Ja kui tulla ei plaani, siis videot vaadake ikka youtubes HQ-na, tõesti hästi tehtud
Ürituse ametlik koduleht www.driftime.ee
Osalemas Eesti paremik,Soome radalle.com sarja liidrid ja suur osa Läti drifteritest.
Järgmisel aastal ning ehk juba talvelgi on plaanis korraldada arvutis driftivõistlus, parimatele auhinnad.
Enda kogemusest oskan öelda, et tegemist on arvatavasti ühe vaatemängulisema autospordi võistlusega üldse, pidevalt juhtub midagi ning rahva seast kõlab tihti wauuuu!!!
Olenemata maast ja võistlussarjast, näeb driftingu võistlus tavaliselt selline välja: kõigepealt sõidab iga juht mitu individuaalsooritust, millest parima tulemus määrab tema koha osavõtjate hulgas. Tavaliselt annab ideaalne sooritu 100 punkti. Üksiksõitudes vaadatakse enim libisemisnurka, kiirust ja trajektooril püsimise täpsust. Nagu kohtunike poolt hinnatud aladel ikka, mõjutab punktide määra mingil määral ka soorituse üldine esinduslikkus / väljanägemine /stiil. Näiteks tossu suurt hulka peetakse positiivseks näitajaks. Mõnedes sarjades võivad juhid oma osavust näidata näiteks sellega, et lehvitavad publikule avatud aknast soorituse ajal käega. Peaaegu kõigis profisarjades on soorituse välise asjad jäetud punktiarvestusest välja, kindlustamaks, et auto käsitlemise hindamine oleks õigustatult hindamisel määrav tegur.
Kõrgematasemelistes sarjades, kus kohti ei jagata üksiksõitudel saadud punktide põhjal, kasutatakse lõplike punktikohtade määramisel paaridrifti e tsuiso-meetodit. Sel puhul luuakse tavaliselt 16 võistleja väljalangemisel põhinev skeem, kus kaks sõitjat läbivad raja üheaegselt. Parim selgitatakse kahe sõidu tulemusel, mõlemal juhil avaneb võimalus sõita nii kaasvõistleja eel kui järel. Võistlejad püüavad arendada parimat libisemisnurka ja kiirust ning tagasõitja püüab alati sõita võimalikult lähedale eessõitjale või temast isegi mööduda, eessõitja omakorda püüab tagumisel eest ära sõita. Siin on vaja head pingetaluvust ja vigu tulebki tavaliselt tihemini ette kui üksiksõitudes. Esimese sõidu järel määravad kohtunikud punktid paremini sõitnule, kui paremust ei ole võimalik määrata on seis 5-5, kui üks teeb spinni või sõidab rajalt välja, saab punktiarvuks 10-0. Seejärel vahetavad juhid kohti ja sõidavad sama tee veelkord läbi. Kokkuvõtlike punktidega eesolev juht pääseb edasi, kaotaja kukub võistluselt välja. Seda „kiire surma“ meetodit rakendatakse senikaua, kuni paremusjärjerstus on selgunud. Võitja selgub finaalvooru paarisõidus, kus kohtuvad viimased kaks veel kaotamata juhti.
Mõned pildid eelmisest etapist, mis oli palju väiksema mastaabiga
drift eriti rada ei lõhu, vahel harva, kui käest läheb siis natuke muru...rallikross on palju hullem asi...eriti kui talvel naelaga sõidetakse..brrr
aga soovitan võimalusel juba reedel kohale minna, sest paljude jaoks on rapla uus rada ning just siis näeb palju väljasõite, seega 200mm+ obje kaasa ning tuld
power hit radios käib mäng ka, kui joppab saab VIP zonesse tasuta söögi-joogi keskele
arvatavasti üks kuulsamaid driftereid ja videosi
Link _________________ Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla!
kunagi sai sixiga ka driftimist seal harjutatud päris võistlusele ei julgenud küll minna mootor jääb lahjaks ma arvan. _________________ Project Wooden Case
krt nad lubasid suure suuga viimase etapi linnas korraldada.
Käisin esimest rapla etappi vaatamas, kuivaga on väga lahe, aga pärast hakaks sadama, rada märg, kiirused olid naeruväärsed. ja autod lihtsalt spinnisid. _________________ Wireless.
seekord vist ilmataat lubab juba reedest ilusat ilma, aga jah kahjuks linnas ei leitud vist ühtegi kohta, kus kõikide ametite load antud oleks...rapla eeliseks kindlasti see, et rada on pea täies ulatuses näha ning suht ohutu nii pealtvaatajatele, sõitjatele, kui ka nende autodele
ma veel midagi kindlat ei luba, aga ehk on võimalik reedel mind ja estfieldi seal rajal näha sõitmas külg ja saba ees(arvatavasti rohkem viimast, sest pole kunagi driftinud ja isegi kässarit kasutanud sõidu pealt)
btw, piletiteks on käepaelad, seega saab reedese piletiga kenasti ka laupäeval sisse _________________ Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla!
nagu päris treiler, vaeva on nähtud. kahjuks minna ei saa kuna tööd on vaja teha mitte tühja juttu aga alati on ju järgmine aasta _________________ "I have never followed a rule. That is my rule. Do you follow? I don't." The Joker
Lexuse summutist tuleb vaid lilleõisi ja ükssarvepeeru - HV foorum M: E36 varuosad
Eel-eelviimast kurvi (ehk tuled tagant sirgelt ja pöörad sellele vanale maanteelõigule; jõuad kaadrisse) kannatab sellega flatout sõita? .D _________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€
no tegelt ma filmisin antud hetkel, aga täis slikiga ehk kannatab ka kunagi, honda mootoriga olevat kannatanud, mul enne seda kurvi 170+ sees _________________ Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla!
ise kah kohale siis....natuke sitt sinna saad on jala ..aga elab üle :Pkui keegi viitsib äkki raplast kuskilt peale korjata ?.või äkki keegi tuleb läbi kehtna türipoolt ? Siis oleks päris hea
ilm on hetkel siin rajal super, 0 pilve ning mõnusalt soe. Enamus sõitjaid samuti kohal. Publikut hakatakse sisse laskma kell 11, kes varem jõuavad saavad parkida lähemale;) tase on eilsete test sõitude järgi vaadatuna palju kõrgem, kui esimestel võistlustel _________________ Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla!
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.