Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Mortal Online märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Traf
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.12.2007




sõnum 30.07.2009 01:29:46 vasta tsitaadiga

LightsabeR kirjutas:

Palun ole hea ja nimeta üks MMORPG, mis oli beta algfaasides bug free.

Ning selle, kuidas mäng välja kukub, määrab see, kui hästi dev'id suudavad probleeme lahendada ja vigu parandada, mitte see, mis seisus mäng beta alguses on.


Bugi on see, kui mõni mängumehaanika toimib oodatust erinevalt või kui mõnel spetsiifilisel konfiguratsioonil esineb spetsiifilisi probleeme. Ülalkirjutatu järgi on tegu kui mõne arendusjärgus alpha-buildiga. Kui mäng ja server lihtsalt crashivad, siis on asi liiga toores, et avalikult testimisele anda. Neil on kas pealesurutud tähtajad, liiga vähe ressursse pikema sisemise testimise jaoks või on nad lihtsalt lauslollid. Võimalik, et on ka kombinatsioon mitmest.
Kommentaarid: 49 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 48
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LightsabeR
HV veteran
LightsabeR

liitunud: 19.09.2004




sõnum 30.07.2009 10:12:45 vasta tsitaadiga

Kui beta serverid lähevad üles, siis on ju loomulik, et võib tekkida komplikatsioone. Combat beta töötas teise serveri peal, oli võrdlemisi piiratud mängijate arvuga ning "test island" oli vaid killuke sellest, kui suur praegune beta maailm on. Kui Block A beta avati, siis toimusid esimesed stress testid n.ö ametlikul game serveril ja tekkisid probleemid (nimelt ühe bugi tõttu spawnisid kõik sisse logitud characterid samas kohas, mis põhjustas ka hunnikus server crashe).

Ja tegu ongi väga algelise buildiga. Tänapäeva mängu tootmise juures (eriti MMO'de puhul) on alpha ja beta vaheline piir võrdlemisi hägune. See mida üks firma nimetab alphaks ristitakse teiste poolt betaks, või vastupidi.

Ning seda on nad ise mitmeid kordi öelnud ja ma olen ka siin korduvalt maininud, et kuna tegemist on väikese firmaga, siis loomulikult ei ole neil lõpmata koguses ressursse. Kuigi neil ei ole publisheri, kes pidevalt kuklasse hingab, on neil sellegi poolest era investorid, kes soovivad mingi hetk ka oma investeeringu pealt raha teenima hakata. Hea külg on asja juures see, et investorid lubavad SV'l mängu oma nägemuse järgi luua, mis on minu silmis väga suur pluss.

Sina võid neid lauslollideks kutsuda, mina ütleks, et nad on lihtsalt ambitsioonikad. 14 liikmelise dev teamiga (+ käpu täis interne) sellist tüüpi MMO loomine pole kerge ettevõtmine. Kuid nende jaoks on see n.ö "dream game" ning nad annavad endast kõik, et asi õnnestuks.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
painkillah
HV Guru
painkillah

liitunud: 06.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.07.2009 10:51:37 vasta tsitaadiga

tore, et mehed teevad, aga....

videote järgi pole mäng küll midagi erilist. maailm on täiesti bland ja ilma mekita. combat tundus ka jõle kuiv. tundus jube PVK (pirates vikings knights - hl2 mod) kloon olevat. eks nad kindlasti lisavad relvi ja ehk ka maagiat, aga ütleme ausalt, et ilma suure "skillide"pagasita jääb combat ikka vägagi soovida.

saan aru, et praegu on iseenesest huvitav aeg, kus paljud wowi inimesed otsivad alternatiive, aga kui juba vanguard, age of conan ja warhammer ei suutnud endast kõvat MMOd teha (warhammer vist natuke on?) siis sellel mängul jääb see kahjuks kohe kindlasti saavutamata.

see open world asi on suhteliselt jura, sest inimesed ei viitsi lõpmatult ratsutada keset tühjust. sellepärast ka nö theme park mmo on edukad, kuna sellist tühja pinda on üritatud võimalikult vähe luua.

_________________
www.oggym.ee // OG Gym // Pärnu, Roheline 74
See pole politsei ei poltergeist, mis turvased on teinud meist,
vaid vabaduse illusioon, mis mõnel mehel lõpu toond.
Kommentaarid: 95 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 6 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LightsabeR
HV veteran
LightsabeR

liitunud: 19.09.2004




sõnum 30.07.2009 11:52:09 vasta tsitaadiga

painkillah kirjutas:
videote järgi pole mäng küll midagi erilist. maailm on täiesti bland ja ilma mekita. combat tundus ka jõle kuiv. tundus jube PVK (pirates vikings knights - hl2 mod) kloon olevat. eks nad kindlasti lisavad relvi ja ehk ka maagiat, aga ütleme ausalt, et ilma suure "skillide"pagasita jääb combat ikka vägagi soovida.

Mulle päris meeldib, kuidas maailm välja näeb. Kuna ma olen selline reaalsuse fänn, siis mulle ei istugi eriti need üleliia kaunistatud ja sädelevad maailmad. Pealegi, on minu jaoks prioriteediks gameplay, mitte see, kuidas mäng välja näeb.

Ise olen peamiselt Age Of Chivalry't mänginud (samuti HL2 mod) ning mulle päris meeldib selline combat. Kui sinna juurde veel skillid ja maagia lisada, siis peaks päris huvitav kompott tulema.
painkillah kirjutas:

saan aru, et praegu on iseenesest huvitav aeg, kus paljud wowi inimesed otsivad alternatiive, aga kui juba vanguard, age of conan ja warhammer ei suutnud endast kõvat MMOd teha (warhammer vist natuke on?) siis sellel mängul jääb see kahjuks kohe kindlasti saavutamata.

VG koha pealt ei oska sõna võtta, kuna see mäng minu radarile ei jäänud. Kuid AoC ja WAR'i puhul on tegemist puhaste themepark MMO'dega, mis sisuliselt üritasid WoW mängijaid endale meelitada. Ise-enesest mõistetav, et WoW'i vastu on raske võidelda.

MO sihtgrupp ei ole aga WoW mängijad, vaid hoopis sandbox MMO'de austajad (UO, Shadowbane, ect). See on hetkel küll võrdlemisi väike turuosa, kuid samas ka võrdlemisi tühi. Lisaks sellele on MO'l lootust leida mängijaid ka FPS fännide seast, kuna viimasel ajal on tekkinud trend, et FPS mängud, millele on lisatud skill progression, achievement'id, ja levelid, on saavutanud küllaltki suurt edu (nt CoD4).
painkillah kirjutas:

see open world asi on suhteliselt jura, sest inimesed ei viitsi lõpmatult ratsutada keset tühjust. sellepärast ka nö theme park mmo on edukad, kuna sellist tühja pinda on üritatud võimalikult vähe luua.

Sulle ei meeldi open world, mõned MMO mängijad, kaasa arvatud mina, keelduvad mängmiast MMO'sid, millel puudub open world. Minu jaoks kaotab MMO oma mõtte, kui maailm tükeldatakse väikesteks juppideks, tehakse neist hunnik koopiaid ning sisuliselt mängivad inimesed MMOG (Massively Multiplayer Online Game) asemel MOG'd (esimene M siis eemaldatud).

Themepark MMO'd on edukad selle tõttu, et suur osa neist on suunatud casual gameritele. Sulle tehakse kõik puust ja punaselt ette, antakse kätte lihtsad ja üheselt mõistetavad juhised (bring me 10 wolf teeth, give this letter to NPC X, ect). Seejärel külvatakse mängijad üle kiidusõnade ja säravate varustuse juppidega ning premeeritakse iga väiksemagi saavutuse eest. Lõppudelõpuks tembeldatakse sind NPC'de poolt suureks kangelaseks ja elu ongi lill (kuni järgmise expansion packini).

Samas mulle ei paku eriti huvi olla suur kangelane, kui iga teine mats minu kõrval on läbi teinud samad questid ja saanud täpselt samad auhinnad ja tiitlid. Mina eelistan mängu, kus ma saan ise otsustada mida ma teen ning kuidas ma end mängu maailmas maksma panen. Ma ei taha, et mul terve mängu jooksul käest kinni hoitakse nagu väikesel lapsel. See ka põhjus, miks ma eelistan sandbox MMO'sid.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
painkillah
HV Guru
painkillah

liitunud: 06.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.07.2009 12:00:52 vasta tsitaadiga

saan täitsa aru su sandbox mmo pooldamisest. Kuid, kui just ei tule sisse Fable 2 laadset süsteemi, kus iga su liigutus muudab sinu ja maailma vahelist läbisaamist, ei ole sinu kirjutatud tekstil, ja sellel mängul midagi ühist.

muidugi on tegu alles varajase betaga, ja kõik on nö algstaadiumis. Aga ma natuke siiski kahtlen, et see tuleb nii massiivne. Kui tahta sandbox mmo-d siis võiks olla see maailm ka väga tihedalt sisustatud...
nt. - siin metsanurgas on võimul bandiidid, see metsanurk on täis metsloomi. mingi riigi armeed liiguvad pidevalt. Massiivsed kindlus-linnad. Väiksed talupoja külad. Siinkohal olekski hea mix-and-match Assasins Creedi ja Fable 2 vahel. Kuna AC hämmastas mind kui hästi oli kogu linnasüsteem üles ehitatud (ka linnaväline osa oli päris OK), ja fable 2 eelmainitud rpg nüanss.

_________________
www.oggym.ee // OG Gym // Pärnu, Roheline 74
See pole politsei ei poltergeist, mis turvased on teinud meist,
vaid vabaduse illusioon, mis mõnel mehel lõpu toond.
Kommentaarid: 95 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 6 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LightsabeR
HV veteran
LightsabeR

liitunud: 19.09.2004




sõnum 30.07.2009 12:35:20 vasta tsitaadiga

painkillah kirjutas:
muidugi on tegu alles varajase betaga, ja kõik on nö algstaadiumis. Aga ma natuke siiski kahtlen, et see tuleb nii massiivne. Kui tahta sandbox mmo-d siis võiks olla see maailm ka väga tihedalt sisustatud...

Sandbox MMO's sisustavad maailma mängijad, mitte dev'id. Developerid annavad mängijatele vaid n.ö tööristad, millega maailma sisustada. Noh... vähemalt ideaalis oleks see nii. icon_wink.gif

Kuid ka MO puhul usun, et kuigi algselt võib maailm tühjana tunduda, siis hiljem sisustavad mängijad selle ise, ehitades maju, linnu, kindlusi, jne. Paraku praeguse seisuga päris igale poole arvatavasti ehitada ei saa, kuid sellegi poolest arvan, et maailm liiga tühjaks ei tohiks jääda.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
painkillah
HV Guru
painkillah

liitunud: 06.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.07.2009 12:43:21 vasta tsitaadiga

vanguard lubas pea, et samu asju (player ja guild housin), age of conan lubas lausa linnu/kindlusi ehitada.
anna andeks mu pessimism, aga lihtsalt tekib selline kartus, et kui kaks "suurt" mängu sellega hakkama ei saanud, siis pisikesel DEVil kes teeb tasulist mängu, läheb veelgi raskemaks.

Aga no, ootan huviga mida nad luua suudavad.

_________________
www.oggym.ee // OG Gym // Pärnu, Roheline 74
See pole politsei ei poltergeist, mis turvased on teinud meist,
vaid vabaduse illusioon, mis mõnel mehel lõpu toond.
Kommentaarid: 95 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 6 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Traf
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.12.2007




sõnum 30.07.2009 13:06:43 vasta tsitaadiga

LightsabeR kirjutas:

Ja tegu ongi väga algelise buildiga. Tänapäeva mängu tootmise juures (eriti MMO'de puhul) on alpha ja beta vaheline piir võrdlemisi hägune. See mida üks firma nimetab alphaks ristitakse teiste poolt betaks, või vastupidi.

Aga sellest ma rääkisingi. Viimased x+1 kõneainet pakkunud MMOd on üksteise järel failinud; võiks arvata, et MO tüübid on targemad ja ootavad veidi enne avalikuks tulemist. Tuues kergelt eelarvamustes publikumile mängu, olgugi, et beta-staatuses, mis kannatab samade vigade all nagu eelkäijad, saab maine paratamatult kannatada. Fanboyd sellest väga ei hooli (seda oli DF puhul väga hästi näha) aga ainult taoliste lubadustest pimestunud fanaatikute toel üks mäng ennast ära ei elata.
Kommentaarid: 49 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 48
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LightsabeR
HV veteran
LightsabeR

liitunud: 19.09.2004




sõnum 30.07.2009 13:16:29 vasta tsitaadiga

painkillah kirjutas:
vanguard lubas pea, et samu asju (player ja guild housin), age of conan lubas lausa linnu/kindlusi ehitada.
anna andeks mu pessimism, aga lihtsalt tekib selline kartus, et kui kaks "suurt" mängu sellega hakkama ei saanud, siis pisikesel DEVil kes teeb tasulist mängu, läheb veelgi raskemaks.

Aga no, ootan huviga mida nad luua suudavad.

Ei muidugi, ega ma ka ei julge kindlalt väita, et nad sellega hakkama saavad. Nad juba ütlesid, et release'i ajaks (hetkel Q4 09) siege'd ja sellega kaasnev ei ole valmis. Player housing'u loodavad valmis saada.

Sisuliselt on nende seis hetkel selline, et nad releasivad mängu suht baas versiooni ning kui selgub, et inimestel huvi mängu vastu on ning mingit raha hakkab sisse tulema, siis hakkavad nad mängu täiustama. Mis teha... selline see väikeste dev firmade elu on. Blizzard võib aastaid lihvida ja siluda oma mänge, neil pole mingit survet peal.

Aga noh.. vaatame kasvõi EVE'i. Tasa ja targu on arendatud asja ning praeguseks on tegemist täiesti arvestatava nišši MMO'ga.

Traf kirjutas:
Aga sellest ma rääkisingi. Viimased x+1 kõneainet pakkunud MMOd on üksteise järel failinud; võiks arvata, et MO tüübid on targemad ja ootavad veidi enne avalikuks tulemist. Tuues kergelt eelarvamustes publikumile mängu, olgugi, et beta-staatuses, mis kannatab samade vigade all nagu eelkäijad, saab maine paratamatult kannatada. Fanboyd sellest väga ei hooli (seda oli DF puhul väga hästi näha) aga ainult taoliste lubadustest pimestunud fanaatikute toel üks mäng ennast ära ei elata.

Asi pole selles, kas nad on targad või mitte, vaid selles, et neil on vaja reaalselt midagi välja tuua, et näha, kas inimestel on üldse asja vastu huvi ja kas mängul on üldse võimalust edukaks osutuda. Neil ei ole lõpmatul hulgal raha ja aega, et oma mängu lihvida ja siluda, nagu suurtel dev firmadel (a'la Blizzard).

Fakt on see, et Blizzardi taolised firmad toodavad ainult mainstream mänge, kuna nende jaoks on peamine raha kokku ajamine. Mõnel meist on soovi tulevikus ka n.ö nišši mänge mängida. Ma toetan indie dev firmasid, eriti neid kelle visioon sarnaneb väga sellega, millist mängu ma tahaks väga mängida. Kui see teeb minust sinu silmis pimestunud fanaatiku ja fanboy, siis palun väga.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
painkillah
HV Guru
painkillah

liitunud: 06.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.07.2009 13:44:15 vasta tsitaadiga

Mainstream WoWi kohta on natuke liiga madal öelda. See, et nad suutsid Warcrafti maailma viia nii suurele ja kõrgele tasandile, et see meeldib massidele, on pigem hea asi. Ja nad kuulavad pärispalju mängu developides ka mängijaid. Muidugi eks raha oleks üks suur osa asja elust ka icon_smile.gif

tsitaat:
Sisuliselt on nende seis hetkel selline, et nad releasivad mängu suht baas versiooni ning kui selgub, et inimestel huvi mängu vastu on ning mingit raha hakkab sisse tulema, siis hakkavad nad mängu täiustama. Mis teha... selline see väikeste dev firmade elu on.

Eks see elu raske on neil, tõesti. Aga ma kardan wow oma poleeritud olemusega on mängurite latid nii kõrgele tõstnud, eriti peale viimaseid suurte MMO-de flop'e, et nad väga ei tõtta enam mängu ostma mis näeb nii toores välja. Targem oleks proovida oma nö võtmepunktid kohe mängu sisse viia, et inimesi ligi tõmmata. Ja siis seda skaalat suuremaks venitada, paremaks täiustada jne. Raske on tahta osta mängu, mis paneb sind paarisaja m2 metsa ringi jooksma, samal ajal kui devid lubavad, et näe kui hästi läheb, siis paneme ka vingemaid asju sisse... Inimesi peab meelitama palakestega, mitte ainult lubadustega.
Kuigi wow on juba ülesehitatud bränd, on ikkagi hea näide kuidas nad vorbivad koguaeg mingeid lisasid juurde. Samamoodi samm sammult peakski MO-ga tehtama. Lihtsa "ride around in a forest and swing your sword" mehhaanikaga kahjuks enam rahvast ei püüa.
Muidugi nagu ennist mainisin, on vara kommenteerida kuni pole nö letiprodukt väljas. Aga spekuleerida võib ikka beer_yum.gif

_________________
www.oggym.ee // OG Gym // Pärnu, Roheline 74
See pole politsei ei poltergeist, mis turvased on teinud meist,
vaid vabaduse illusioon, mis mõnel mehel lõpu toond.
Kommentaarid: 95 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 6 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LightsabeR
HV veteran
LightsabeR

liitunud: 19.09.2004




sõnum 30.07.2009 14:17:48 vasta tsitaadiga

painkillah kirjutas:
Lihtsa "ride around in a forest and swing your sword" mehhaanikaga kahjuks enam rahvast ei püüa.

Heh, no ega nüüd nii hull ka asi pole. Juuni newsletterist leiab nimekirja, mida nad soovivad betas ära testida ja lihvida.
Spoiler Spoiler Spoiler


Need on siis n.ö "core feature'd", mida nad soovivad põhjalikult läbi testida, enne kui mängu välja lasevad. Kui nad tõepoolest kõik nimekirjas toodud elemendid hästi tööle saavad, siis on minu meelest päris hea vundament all, mille peale ehitama hakata. Samas usun, et mängu edu või ebaedu sõltub sellest, kui hästi nende FPV hitbox'idega combat system suures MMO maailmas tööle hakkab.

PS! Ja WoW on minu meelest MMO maailmas lausa mainstreami definitsioon. Mitte et mainstream halb oleks... lihtsalt mulle ei istu. :p
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
painkillah
HV Guru
painkillah

liitunud: 06.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.07.2009 14:35:34 vasta tsitaadiga

need on tõesti core featurid. kui nad need tööle saavad, siis hakkame alles rääkima nö "püüdvatest mehhanismidest" mis siis rahvast peaksid mängu juurde tõmbama.
Eks loodab parimat, sest mmorpg maailm vajab vahetust.

ot:
mainstream mmorpg/rpg on pigem need anime style jurad nagu lineage, mu online jnejne. wowi võiks nimetada kah mainstreamiks tema mängijatebaasi järgi - kuna neid vist on kõige rohkem wowil just. samas wowi sugust mmorpgi pole olnud, ega ka pole tulemas. seepärast on natuke narr teda mainstreamiks kutsuda

_________________
www.oggym.ee // OG Gym // Pärnu, Roheline 74
See pole politsei ei poltergeist, mis turvased on teinud meist,
vaid vabaduse illusioon, mis mõnel mehel lõpu toond.
Kommentaarid: 95 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 6 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LightsabeR
HV veteran
LightsabeR

liitunud: 19.09.2004




sõnum 30.07.2009 15:13:44 vasta tsitaadiga

painkillah kirjutas:
need on tõesti core featurid. kui nad need tööle saavad, siis hakkame alles rääkima nö "püüdvatest mehhanismidest" mis siis rahvast peaksid mängu juurde tõmbama.

Ma ütleks, et püüdvad mehhanismid on FFA PvP, full loot, FPV combat koos hitboxidega, skillide (mitte levelite) põhine progressioon, jne.

painkillah kirjutas:
ot:
mainstream mmorpg/rpg on pigem need anime style jurad nagu lineage, mu online jnejne. wowi võiks nimetada kah mainstreamiks tema mängijatebaasi järgi - kuna neid vist on kõige rohkem wowil just. samas wowi sugust mmorpgi pole olnud, ega ka pole tulemas. seepärast on natuke narr teda mainstreamiks kutsuda

ot:
WoW on ju sisuliselt EQ koopia, lihtsalt uuem ja paremini lihvitud. Asi mis osas WoW on n.ö esirinnas on see, et ta suutis tuua casual gamerid MMO žanri juurde. See omakorda omab nii positiivseid kui ka negatiivseid külgi.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
eShelobik
HV Guru
eShelobik

liitunud: 01.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.07.2009 23:03:29 vasta tsitaadiga

Traf, muuseas conani beta oli katki 1 nädal enne release... Mortal Online release date pole isegi veel teada... näed siin vahet?
painkillah, AoC ja Warhammer mõlemad failisid ühe asja pärast. Investoritel hakkas kiire oma raha tagasi saamisega, mõlemad mängud reliisiti ca 6kuud -12 kuud liiga vara. Oleks nad suutnud kannatada oleks Conanist tõenäoliselt väga edukas mäng tulnud. Ja warhammer ei suutnud lihtsalt luua DaoC'i uues välimuses, kuigi mulje jääb, et seda nad tahtsid.

Ja wow ei olnud mainstream vanillas, tbc ja wotlk on täiesti mainstream ja veel hullemaks läheb. Latt oli kõrgel 3a tagasi... latt kukub praegu järjest madalamale iga patchiga. On kohe näha, et WoWi dev team on üle kolinud uue mmo tegemisele ja wow lihtsalt elab algajate dev'ide ideedest ja vanast rasvast nüüd. Darkfalli roosade silmaklappidega fänboid nägid ainult oma FFA'd ja muud mitte midagi... ja muidugi darkfalli suurim viga oli client side movment ja combat ... sellega nad endale vee peale lasidki koos 91a graafikaga:)
Kommentaarid: 293 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 260
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LightsabeR
HV veteran
LightsabeR

liitunud: 19.09.2004




sõnum 08.09.2009 15:37:05 vasta tsitaadiga

Mõtlesin, et kergitan üle pika aja seda teemat siis ka natuke. Beta kulgeb praegu nagu beta'd ikka, üle kivide ja kändude, kuid progress on silmaga märgatav ning SV mehed teevad kõvasti tööd. Siit võib leida viimase changelogi:
Spoiler Spoiler Spoiler


Ning siin on üks värske intervjuu Mats Perssoniga: http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game/361/feature/3484
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
crazyxman
HV kasutaja

liitunud: 09.08.2008




sõnum 13.10.2009 10:14:09 vasta tsitaadiga

Miskit vahepeal toimunud ka on ? Vaikselt olen teemal silma peal hoidnud aga õige vaikseks on see siin jäänud.
Kommentaarid: 30 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LightsabeR
HV veteran
LightsabeR

liitunud: 19.09.2004




sõnum 24.11.2009 02:39:21 vasta tsitaadiga

NDA võeti siis maha lõpuks:

http://www.mortalonline.com/news/nda
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
T6nu
HV vaatleja

liitunud: 31.08.2006




sõnum 03.12.2009 13:10:49 vasta tsitaadiga

Aastakene vms on nüüd MO ka minu huviorbiidis olnud...

Viimastel päevadel sai vähe tihedamalt foorumis kolatud ja selle tagajärjel ka ilmselt katkes minu kannatus ning saigi Pre-Order tehtud. Ehks õhtul koju jõudes saab näha kas on bang for the buck või mitte icon_biggrin.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Jhael
HV kasutaja
Jhael

liitunud: 13.12.2008




sõnum 03.12.2009 13:42:09 vasta tsitaadiga

Võrreldes DF-iga on minu arvates MO'l puudu X-faktor. Ma ei tea kas asi on selles, et interface on palju ebameeldivam või oli feel DF'is parem (kuigi süsteemi planeerimine on neil küll sitem). Praegu küll huvi mõlema vastu juba kadunud. DF oli lihtsalt mõnusam millegipärast.
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Timberg
ööKARU
Timberg

liitunud: 27.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.12.2009 13:46:56 vasta tsitaadiga

http://www.youtube.com/watch?v=7OhmagRhT1Y

Jhael sa darkfalli proovisid ka?
Kommentaarid: 341 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 272
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Jhael
HV kasutaja
Jhael

liitunud: 13.12.2008




sõnum 03.12.2009 21:22:45 vasta tsitaadiga

Timberg, mille põhjal ma muidu toda arvamust oleksin saanud kirjutada? 2nd-hand experience? icon_lol.gif
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Timberg
ööKARU
Timberg

liitunud: 27.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.12.2009 21:40:41 vasta tsitaadiga

Jhael kirjutas:
Timberg, mille põhjal ma muidu toda arvamust oleksin saanud kirjutada? 2nd-hand experience? :lol:

Tead ma ise imestan ka, mille põhjal selle kirjutasid .p Ise sai ühe toreda HV kasutaja darkfalli kontoga mängu proovitud ja ainuke X faktor, mis darkfallil silma jäi oli rämedalt ebamugav kasutajaliides.

Ah mis seal ikka. MO'd pole ise veel käppinud. Ei oska öelda ka, kuidas seal lood on. Kas meil keegi praegu MO'd mängib ka?.
Kommentaarid: 341 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 272
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Jhael
HV kasutaja
Jhael

liitunud: 13.12.2008




sõnum 03.12.2009 22:20:07 vasta tsitaadiga

Ma lihtsalt andsin enda arvamuse, no need to start slinging mud on taste differences, eriti kui sa pole teist proovinud, et minu võrdlust kohe vastuvõetamatuks tunnistada. Mulle see millegipärast ebamugav ei tundunud.
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Timberg
ööKARU
Timberg

liitunud: 27.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 03.12.2009 22:55:22 vasta tsitaadiga

Jhael ega ometi mõni tore AHV andnud sulle mo'd proovida? Tahaks ise ka korra proovida. Ehk tasub preorderit.
T


Tuleb tõdeda, et üllatavalt vähe videosid on mängust üles pandud. NDA võeti maha. Loogiline oleks, et võrk oleks täis gameplay videosid, aga näed.. pole hmm..
Kommentaarid: 341 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 272
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Jhael
HV kasutaja
Jhael

liitunud: 13.12.2008




sõnum 03.12.2009 23:05:01 vasta tsitaadiga

Andis küll, selle ahvi nimi on Jhael. Ei jaga accounte, vabandust.
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Mortal Online mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.