Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
punktiir
HV Guru
liitunud: 20.07.2004
|
18.07.2009 14:52:10
nurga all olevale autole peegelduse loomine |
|
|
niisiis, et kuidas sellele masinale seda peegeldust luua? niisama seda keera ja flip funktsiooni siin kasutada ei saa. Üks võimalus vist oleks nö erinevate tükidena asi kokku panna, aga ehk kellelgi paremat ideed?
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
38 |
|
tagasi üles |
|
 |
andrusny
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.03.2006
|
18.07.2009 16:16:08
|
|
|
Pole just minu rida, kuid ise kasutasin küll flip selle tegemiseks. Algul panin auto püsti, et murde telg jääks vertikali ja siis flip ja uuesti masin tagasi sobiva kalde alla. Veidi mängisin perspektiiviga ka. Kel silma, see saaks kindlasti ka parema tulemuse.
Auto ja peegeldus
_________________
 |
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
 |
punktiir
HV Guru
liitunud: 20.07.2004
|
18.07.2009 16:58:49
|
|
|
see on ju täiesti paigast ära. peegeldus peaks ikka alla tulema
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
38 |
|
tagasi üles |
|
 |
andrusny
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.03.2006
|
18.07.2009 18:02:26
|
|
|
Sa mõtled nagu autol oleks nina püsti ja peegeldaks põhjaalust? seda peab vist kül täiesti joonistama.
Aga kui sa mõtled, et ikkagi sama auto pilt, siis peaks seda ju ikkagi saama keerata sobivasse-soovitud asendisse.
Veel üks katsetus
_________________
 |
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
 |
punktiir
HV Guru
liitunud: 20.07.2004
|
18.07.2009 18:33:20
|
|
|
ei ei need näited ei lähe üldse
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
38 |
|
tagasi üles |
|
 |
Oskar.r
HV kasutaja

liitunud: 30.06.2007
|
18.07.2009 19:15:25
|
|
|
Sai ka proovitud
Teisel pildil arvestatud sellega, et valgus tuleb pildi vasakust ülaservast.
Tõetruusid pilte siit ei saagi, kuna juba antud esimesel pildil on auto sellise perspektiivi all, mida päriselus ei kohta.
viimati muutis Oskar.r 18.07.2009 19:17:30, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004
|
18.07.2009 19:15:58
|
|
|
Kui pilt autost on ülevaltpoolt, siis kohe mitte ei saa sama pilti töötlemata kujul peegeldusse panna, alt peegeldusest on ju näiteks võimatu armatuuri näha
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mucrop3
Lõuapoolik


liitunud: 28.03.2004
|
18.07.2009 22:22:37
|
|
|
Siin on 1 peegeldus, ehk on abi.
http://www.luxrender.net/gallery/main.php?g2_itemId=145
Proovi peegeltada vert ja siis keera käsitsi õige nurga alla ja lohista kummide ligi ja ehk venita perspektiivi alumist osa kitsamaks. Ja alla pane nähtamatuks hajuv kradient.
Kõrge nurga alt peaks jääma muidu suht suur peegeldus.
Ma proovisin autole blenderis maa tasapinna leida tunde järgi paraleelsete ja ja ristuvata tasapindade äärtega. Ei tea kui õige sai.
Kiire preview (kare kakijunn) tekitas sellise peegelduse. Ja kaamera oli otse autole suunatud (risti pildi tasapinnaga).
Spoiler 
viimati muutis Mucrop3 19.07.2009 20:04:02, muudetud 2 korda |
|
tagasi üles |
|
 |
punktiir
HV Guru
liitunud: 20.07.2004
|
18.07.2009 22:47:31
|
|
|
no pilte ikka leiab. aga tuleb jah mitmest tükist asi teha. ja natuke mängida ning juurdejoonistust teha
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
38 |
|
tagasi üles |
|
 |
timoo
HV vaatleja

liitunud: 15.06.2009
|
19.07.2009 00:58:30
|
|
|
proovisin ka siis, aga no selle peegelduse tegemiseks peab ikka rohkem aega varuma
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004
|
19.07.2009 11:39:57
|
|
|
Esimene pilt, millel peegeldus ise optiliselt korrektne on
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Goon
Kreisi kasutaja

liitunud: 12.06.2005
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
siilak
HV vaatleja

liitunud: 26.07.2009
|
26.07.2009 14:57:00
|
|
|
Kõige reaalsem on teha ikka asi 3d's. Saad alju parema tulemuse. Peegelduste koha pealt on seal võimalik mängida juba lisaobjektide ning auto pleki materijalidega.
Photoshopis on asi veidi aeganõudvam. Pean silmas peegelduse loomist. Auto võtab ka oma aja
http://www.idol.ee/arena/3d/idolarena
|
|
tagasi üles |
|
 |
punktiir
HV Guru
liitunud: 20.07.2004
|
26.07.2009 18:13:35
|
|
|
vaat alati ei saa 3ds asja teha
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
38 |
|
tagasi üles |
|
 |
Oskar.r
HV kasutaja

liitunud: 30.06.2007
|
26.07.2009 18:18:16
|
|
|
Ei usu, et photoshopis asi aeganõudvam on, 3d'se tõepärase auto joonistamine vajab ka ikka mitmeid töötunde.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
Anti
liitunud: 11.05.2004
|
26.07.2009 18:27:30
|
|
|
ma ise teeksin ilmselt sellise pildi puhul nii, et külje lõikaks ilusti välja, tagaosa kompunniks kuidagi tükkidest ja tekitaks mingi siukse efekti, et peegeldus ei ole ideaalne, siis saab vähe seda ebareaalsust varjata.
|
|
Kommentaarid: 314 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
4 :: |
240 |
|
tagasi üles |
|
 |
punktiir
HV Guru
liitunud: 20.07.2004
|
26.07.2009 18:31:41
|
|
|
noh arvutis pole miski reaalne nagunii
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
38 |
|
tagasi üles |
|
 |
-RaiTz-
Kreisi kasutaja

liitunud: 07.06.2006
|
05.08.2009 21:12:10
|
|
|
Mina brushiksin ise peegelduse. Flippimisel ei näe mõtet sellise nurga all.
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
punktiir
HV Guru
liitunud: 20.07.2004
|
06.08.2009 00:46:11
|
|
|
brushiksid? et joonistad järgi? hm liiga palju aega ju läeb
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
38 |
|
tagasi üles |
|
 |
-RaiTz-
Kreisi kasutaja

liitunud: 07.06.2006
|
06.08.2009 11:30:58
|
|
|
Kuidas sa saad üldse öelda, et palju aega läheb? Kui aega pole siis tee flip ja kõik, jätab kena odava ja kiire töö mulje ka juurde
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
punktiir
HV Guru
liitunud: 20.07.2004
|
06.08.2009 12:27:43
|
|
|
ja ma ei usu et sa nii hea oled, et ideaalse järelejoonistuse teed. näiteks kui midagi keeruliseat seal oleks
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
38 |
|
tagasi üles |
|
 |
-RaiTz-
Kreisi kasutaja

liitunud: 07.06.2006
|
06.08.2009 18:18:02
|
|
|
Ja mis oleks keerulisem? Vb. järgmine nädal prooviks käe soojenduseks isegi kätt polegi ammu midagi teinud. Aga muidu minu point oli see, kui midagi teha siis võiks vaeva ka juba näha, endal ka parem tunne kui valmis saab.
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
punktiir
HV Guru
liitunud: 20.07.2004
|
06.08.2009 19:04:10
|
|
|
point on selles et seda saab effectselt ka lihtsamalt nagu keegi juba siin näitas. ja kui natuke vaeva näha saab ka parema tulemuse.
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
38 |
|
tagasi üles |
|
 |
DonNiger
HV Guru

liitunud: 14.03.2005
|
|
Kommentaarid: 142 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
116 |
|
tagasi üles |
|
 |
punktiir
HV Guru
liitunud: 20.07.2004
|
08.08.2009 02:13:43
|
|
|
hakka nüüd seepärast nvidiat kasutama ei ei ei
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
38 |
|
tagasi üles |
|
 |
|