Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
sale24.ee
HV vaatleja
liitunud: 10.06.2009
|
10.06.2009 15:08:22
|
|
|
tsitaat: |
Kordame üle põhitõed.
1. Müügigarantii eest vastutab müüja.
2. Delli sertifitseeritud hoolduskeskustel pole kohustus teostada (müügigarantii)remonti, vaid on õigus seda teha (remonti üleüldse). Kui nüüd hoolduskeskus ja müüja üks ja sama firma on, siis loomulikult kehtib punkt 1.
Aga, et asja veelgi selgemaks teha, siis võtame appi matemaatika. Näiteks; müüja müüb arvuti ja saab sellest mingi kasumi. Hoolduskeskus pole sellest müügist kopikatki kasu saanud. Lisaks peab teeninduskeskus remondi puhul tasuma töötajatele palgad, postikulud jm kulud. Küsimus on nüüd, kes maksab teeninduskeskusele kulud? Vähe sellest; selleks, et saada sertifitseeritud teeninduspunktiks, kaasnevad sellega juba eelnevalt kulud. Et siis umbes nii, et ise olete süüdi, et sertifikaadi ära tegite?
Kui üks firma otsustab, et hakkab müüma mingeid tooteid, on ta ka ise kohustatud tagama müügigarantii. Delli hoolduskeskus ei pea tagama müügigarantiid. Müüja peab tagama.
Soovitan kasutajal sale24.ee ühendust võtta tarbijakaitsega, ning endale need terminid endale selgeks teha.
ps. Rääkides veel Delli rahvusvahelisest garantiist, siis ka sellega on palju segadust olnud. Soovitan ka need tingimused üle vaadata, et kus, mis ja mis tingimustel see garantii üldse kehtib. Ei ole kahjuks nii, et ostad väljamaalt odavamalt arvuti ja tuled siis Eestisse müügigarantiid nõudma.
|
McNeo olen sinuga täiesti nõus, seadusest tulenevalt on garantii kohustus müüjal ja arusaadav on ka, et garantiiga kaasnevad kulud ja sellepärast maksabki see eraldi raha.
Meil on küsimus hetkel, et kes selle eest peab maksma. Nii Max 123 ja It Grupp AS on kinnitanud ,et teostavd garantiihooldust Sale24.ee ostetud Delli sülearvutitele(seda siis 250kr lisatasu eest).
Kinnitan veelkord, ET MEILT OSTETUD SÜLEARVUTITELE KEHTIB GARANTII EESTIS JA ON KLIENDILE TASUTA, KUI TA TOOB SÜLEARVUTI MEILE.
Kui tekib küsimusi siis andke teada
|
|
tagasi üles |
|
 |
McNeo
HV kasutaja

liitunud: 27.04.2004
|
10.06.2009 15:45:48
|
|
|
sale24.ee kirjutas: |
McNeo olen sinuga täiesti nõus, seadusest tulenevalt on garantii kohustus müüjal ja arusaadav on ka, et garantiiga kaasnevad kulud ja sellepärast maksabki see eraldi raha.
Meil on küsimus hetkel, et kes selle eest peab maksma. |
Kui klient soovib oma arvuti viia endale meeldivasse hoolduspunkti, ehk siis mitte müüjale, siis maksab ta ise selle lõbu eest. Kui müüja suunab kliendi hoolduspunkti, siis on loogiline, et müüja maksab kulud.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ramm
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.10.2004
|
10.06.2009 15:52:30
|
|
|
sale24.ee kirjutas: |
Kinnitan veelkord, ET MEILT OSTETUD SÜLEARVUTITELE KEHTIB GARANTII EESTIS JA ON KLIENDILE TASUTA, KUI TA TOOB SÜLEARVUTI MEILE.
Kui tekib küsimusi siis andke teada |
Kas st ,et kui teie juurde toon siis teete ise garantii(olemas mingid spetsialistid),mitte vii delli esindusse?
|
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
 |
wirx
HV Guru

liitunud: 03.08.2002
|
10.06.2009 15:53:31
|
|
|
Ma ei tea küll täpselt delli firma poliitikat, aga nii HP, kui ka Fujitsu maksavad oma garantii remondi tegijatele töö raha ja tihti päris prisket...arvatavasti eksin tsipa summadega, aga kunagi maksis HP emaplaadi eest 900 ringis, kõvaketas 400 kanti, ekraan 1000 kandis jms.
Kas tõesti Dell ei maksa sentigi hoolduse tegijale? Eriti imelikuks teeb sellisel juhul asjaolu see 250 krooni tööraha, sest mälu vahetus võtab kordades vähem aega kui emaplaadi oma, aga tax mõlemal sama.
_________________ Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla! |
|
Kommentaarid: 80 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
sale24.ee
HV vaatleja
liitunud: 10.06.2009
|
10.06.2009 15:59:18
|
|
|
Ramm kirjutas: |
sale24.ee kirjutas: |
Kinnitan veelkord, ET MEILT OSTETUD SÜLEARVUTITELE KEHTIB GARANTII EESTIS JA ON KLIENDILE TASUTA, KUI TA TOOB SÜLEARVUTI MEILE.
Kui tekib küsimusi siis andke teada |
Kas st ,et kui teie juurde toon siis teete ise garantii(olemas mingid spetsialistid),mitte vii delli esindusse? |
EI, meie ise ei tee kohapeal garantiihooldust, kõik sülearvutid lähevad Delli esindusse, ainult installitööd vajadusel teeme kohapeal
|
|
tagasi üles |
|
 |
McNeo
HV kasutaja

liitunud: 27.04.2004
|
10.06.2009 19:34:15
|
|
|
wirx kirjutas: |
Kas tõesti Dell ei maksa sentigi hoolduse tegijale? |
Ei maksa tõesti. On küll mõned üksikud erandid, aga need on tõesti üksikud. Et mitte oletada, kus ja mis tingimustel delli garantii toimib, siis siin saab sellega ise tutvuda: http://support.dell.com/support/topics/global.aspx/support/dellcare/international_travel?c=us&l=en&s=gen&~ck=anavml ja siin: http://www.dell.com/content/topics/global.aspx/policy/en/policy?c=us&l=en&s=gen&~section=010
wirx kirjutas: |
Eriti imelikuks teeb sellisel juhul asjaolu see 250 krooni tööraha, sest mälu vahetus võtab kordades vähem aega kui emaplaadi oma, aga tax mõlemal sama. |
Eks see on iga hoolduskeskuse asi, kuidas ta oma hinnapoliitika kujundab. Aga rääkides töö mahtudest, siis tuletan meelde, et selle sees on ka diagnostika, postikulud jm kulud. Üldjuhul see jupi vahetus, kaasa arvatud emaplaadi vahetus, kipub olema vaid väiksem osa kogu tööprotsessist. Kui see vaid oleks nii, et tehnik viskab pilgu peale, sügab kukalt ja ütleb.. ahah, vahetame selle jupi ära, teie jooge seni üks kohvi.
viimati muutis McNeo 10.06.2009 19:40:25, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
tahanteada
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003
|
10.06.2009 19:38:32
|
|
|
McNeo: Vaat - vähe mööda paned. Maailmas olevad Delli müük ja remont toimib mitmes "ketisüsteemis". Ja kui ma viin samasse "ketisüsteemi" üle maailma, siis ei pea ma midagi maksma.
Kui ma ostan Flex-ist Delli ja viin selle IT-sse, siis ei pea ma midagi maksma. Maksma pean siis, kui viin selle läppari MAX-i.
Ja kui ma ostan läppari MAX-i ketist, siis pean ma maksma kui viin selle IT-sse. Mitte ei maksa, kui viin Delli otse MAX-i.
Põhjus on lihtne: Nii MAX kui IT esindavad erinevaid Delli müügi- ja hoolduskette.
|
|
Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
tagasi üles |
|
 |
McNeo
HV kasutaja

liitunud: 27.04.2004
|
14.06.2009 11:52:05
|
|
|
tahanteada kirjutas: |
McNeo: Vaat - vähe mööda paned. Maailmas olevad Delli müük ja remont toimib mitmes "ketisüsteemis". Ja kui ma viin samasse "ketisüsteemi" üle maailma, siis ei pea ma midagi maksma.
Kui ma ostan Flex-ist Delli ja viin selle IT-sse, siis ei pea ma midagi maksma. Maksma pean siis, kui viin selle läppari MAX-i.
Ja kui ma ostan läppari MAX-i ketist, siis pean ma maksma kui viin selle IT-sse. Mitte ei maksa, kui viin Delli otse MAX-i.
Põhjus on lihtne: Nii MAX kui IT esindavad erinevaid Delli müügi- ja hoolduskette. |
Päris nii lihtne see kahjuks pole. On mitmeid poode, mis on ostnud omale kaupa nii MAX'i kui IT käest, ja mõnikord veel eiteakust, Leedust näiteks. Iga juhtum vaadatakse üle service tagi alusel. Seepärast ongi sekelduste vältimiseks mõistlik käituda nii, nagu ette näeb seadus - vii müüjale. Kui nüüd müüja selge sõnaga ütleb, et viige MAX'i või IT'sse, siis on juba teine lugu. Aga see on juba poe ja teeninduspunkti vaheline kokkulepe, kuidas nende omavahelised suhted on.
---
ps.
sale24.ee kirjutas: |
Kinnitan veelkord, ET MEILT OSTETUD SÜLEARVUTITELE KEHTIB GARANTII EESTIS /../ |
See on kah üks põnev väide. Kõlab hästi, aga on eksitav.
Sale24 arvutid (räägime hetkel dellist?) on ostetud välismaalt; refurbished, nagu on ilmsiks tulnud. Hästi, Dell annab refurbished asjadele sama garantii, mis täiesti uutele. Eestis kehtib nende masinate garantii õigupoolest üksnes seetõttu, et müüja vastutab. Põhjus, miks sertifitseeritud teeninduspunktid neid masinaid võileivahinna eest parandada võtavad, jäägu nüüd suure ringi mõistatuseks. Aga mitte ükski seadus, ei Eesti, ei Delli, ei kohusta Eesti sertifitseeritud Delli teeninduspunkte neid masinaid garantii korras remontima.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
rayer155
HV kasutaja
liitunud: 09.07.2009
|
09.07.2009 17:38:40
|
|
|
Ostsid endale ise sealt sülearvuti Dell, millel läks poole aastaga kõvaketas läbi ja vahetati ilusti ära ei mingeid küsimusi ega probleeme, sain juba kolmandal päeval tagasi.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
Geomees
HV vaatleja
liitunud: 01.03.2008
|
25.08.2009 11:21:41
|
|
|
Mina kirjutasin neile emaili:
Tervist,
Nagu olen kuulnud, müüte te Inglismaalt saadetud refurbished sülearvuteid - sellest ka tublisti odavam hind kui teistel müüjatel Eestis. Sellega seoses tekkis mul paar asjakohast küsimust. Kas teie garantii on täiesti sama kvaliteetne kui näiteks Delli malletoojatel ja millised "iluvead" on just sellel mudelil (DELL STUDIO 1555)
Nad vastasid:
Tere
Kõik sülearvutid on uued, kasutamata ja orig.pakendis.
Garantii kehtib Service Tag numbri alusel kõigis Delli esindustes.
Garantii 3 aastat
Mida arvata asjast, kõik räägivad, et sale24 müüb refurbished läpakaid ja nad ise ajavad vastu.
|
|
tagasi üles |
|
 |
sale24.ee
HV vaatleja
liitunud: 10.06.2009
|
25.08.2009 11:27:41
|
|
|
Tule astu meil kontorist läbi ja vaata ise üle, oma silm on kuningas
|
|
tagasi üles |
|
 |
McNeo
HV kasutaja

liitunud: 27.04.2004
|
25.08.2009 15:50:28
|
|
|
Näät, ma pean jälle siin mölisema.
On kaks suurt erinevust; Delli ametlikul kontoril (esindusel) ja Delli sertifitseeritud/autoriseeritud partneril/teenusepakkujal.
Nüüd kuum vihje: Eestis ei ole Delli ametlikku kontorit.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ollaz
HV veteran

liitunud: 04.01.2008
|
25.08.2009 19:57:36
|
|
|
McNeo kirjutas: |
Nüüd kuum vihje: Eestis ei ole Delli ametlikku kontorit. |
Mis see on siis, mis ühes Tallinna keskuses silma hakkas? (Ülemiste oli vist)
Minumeelest oli küll täitsa DELL mis seal oli.
|
|
Kommentaarid: 83 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
57 |
|
tagasi üles |
|
 |
McNeo
HV kasutaja

liitunud: 27.04.2004
|
25.08.2009 21:35:50
|
|
|
Ollaz kirjutas: |
McNeo kirjutas: |
Nüüd kuum vihje: Eestis ei ole Delli ametlikku kontorit. |
Mis see on siis, mis ühes Tallinna keskuses silma hakkas? (Ülemiste oli vist)
Minumeelest oli küll täitsa DELL mis seal oli. |
See, mis sa nägid, oli Delli edasimüüja/maaletooja.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
rurik
HV veteran

liitunud: 29.10.2007
|
22.09.2009 19:42:07
|
|
|
Tervist! kas sellise mobo saab tellida? Kui jah,kaua läheb ja mida vaja teha selle jaoks?
|
|
Kommentaarid: 400 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
1 :: |
318 |
|
tagasi üles |
|
 |
zorten22
HV veteran

liitunud: 17.12.2004
|
|
Kommentaarid: 91 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
inzinz
HV kasutaja
liitunud: 26.01.2005
|
05.10.2009 19:18:11
|
|
|
Sain hiljuti kehva kogemus sale24 garantiiteenuse kvaliteediga:
Nimelt hakkas ~10 kuud vana Dell inspiron 1525 ekraani taustavalgust välja lülitama, hämaramas toas tundus et viskas pildi täiesti kotti, natuke valgemas toas oli näha et ekraanil olnud asjad on õrnalt näha, lihtsalt tausta valgust pole.
Viisin siis läpaka tartust Tallinna neile kohapeale (oli Tallinna asja), vaadati, pandi kohe Delli diagnostika tööle. Samal ajal seletasin, et see kindlalt riistvara poole asi, kuna proovisin kodus Vista üle installida ja keset installi viskas ka ekraani pimedaks. Tehnik üritas veel midagi seletada et control panelist tuleb seadistada seda screensaveri asja jne, üritasin selgeks teha et kui see jama pihta hakkab siis taob iga 10 sekundi tagant pilti pimedaks ja puudub seos miskite vista settingutega. Pilt tuleb uuesti ette kui kaas korra kinni panna ja lahti teha.
Ketras see startupi ajal spets klahvist ette võetud diagnostika mingi 8 minti umbes (kontrollis mälusid ja prose tuumasid) ja viskas keset diagnostikat sama nalja, et ekraan tumedaks, kuid need heledad progressbarid oli päevavalges kontoris ilusti näha.
Öeldi et jah, riistvaraline asi kindllalt, ekraani kontroll läheb umbes 20 minti (et vb mingid ühendused lahti vms), a mul oli bussile kiire ja andsin aadressi ja telefoni.
Läks nädal mööda, helistati et läpakas korras, kas tulen järgi, meenutasin et ma olen tartus ja eelmine kord sai öeldud ka et saadaksid minu antud aadressile. Mõnes mõttes hea et üle helistati, et kui juhtuksin Tallinnas olema saaks ise kätte. Mida ma ei märganud aga teha, oli see et küsida, mis siis probleem oli ja mismoodi korda tehti.
Järgmine hommik tuli läpakas kohale ELS'ga, tulin tuppa võtan paki lahti, läpaka peal ilutseb kollase stickyga kiri: kontrollitud, midagi viga ei ole. Esimene hoiatusmärk.
Panin tööle, logisin sisse, niisama prooviks sobrasin netis ringi, hopsti, 10 minti pärast töölepanekut uuesti pilt tume. Kuna see oli vista värske install mille tegin enne garantiisse viimist, siis näitasin taskulambiga ekraanile et saaks kaane kinni panekul automaatselt tehtava standby välja lülitada. Kui see tehtud siis kaant kinni pannes ja lahti tehes tuli uuesti pilt ette (valgustus tööle). 3 mindi pärast viskas uuesti pimedaks. Ja siis paari korra pärast hakkas iga 10 sekundi tagant pimedaks viskama.
Sobrasin siis netist, avastasin mingi foorumi threadi et see on taustavalgustuse LED'de probleem, ülepinge ja pirn läbi vms. Osadel esineb ainult siis kui on juhtmega seinas, aku pealt on ok. Proovisin siis pinge jutu peale ekraani tumedamaks panna, ja enam ei visanudki pimedaks.
Helistasin siis neile, rääksiin et ikkagi viskab pimedaks, tehnik hakkas jälle ajama mingit seosetut soga control paneli settingute kohta. Õiendasin vastu ja ütlesin (mina kui tavaliselt mitte just suurem asi arvutitehnik) et viga on taustavalgustuses ja mitte kuidagipidi mingi kuradi control paneeliga seotud. Kui valgustuse eredust alla keerata kaob probleem ära. Tehnik ajas midagi et tema ei tea, nemad saatsid selle kuskile max 123 firmasse diagnostikasse ja nonde poolt oli tulnud vastus et kõik on ok. Peale lühikest arutelu suutis tehnik midagi asjalikku ka soovitada: kuna spets Tallinna sõit läheks kalliks, on mõttekas viia tartusse PC Eksperti, läheb teenustasu 200 krooni ringi aga odavam kui ELS'ga edasi tagasi saata (igatahes parem kui uuesti nende juurde kes ei saanud isegi siis veale pihta kui nad ise seda nägid ).
Viisin siis PC Eksperti, näitasin jama, ütlesin seekord targemana täpselt ära et taustavalgustus on vigane, öeldi ok, nädala pärast saab kätte kuna mingit inverterit vms laos neil ei ole parasjagu. Nädala pärast sain kätte, teenustasu 250 eeku, LCD vahetati terviklikult välja.
Saatsin õiendava kirja sale24 ja max123 firmadele, et mis teenust nad oma arust osutavad, kas midagi muud peale delli diagnostika töölepaneku ka oskavad. Max123 vastas koheselt, uuris läpaka service koode jms ja ütlesid et nende käes käinud pole. Sale24 meilile pole peale kahte nädalat ootamist ikka veel vastust saanud...
Nii on siis garantiiga neil lood: viga oma silmaga nähes ei saada parandamisega hakkama, pluss tehnikul on kinnisidee control paneeli seadistusega, kuigi nagu ma mitu korda olin seletanud, ei olnud control paneelil sellega mitte midagi pistmist
Teenindajad kohapeal muidu sõbralikud aga teenuse enda kvaliteet antud juhul allapoole arvestust
_________________ Upload.ee - eestimaine failiupload |
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
etc87
Piiratud kasutaja

liitunud: 02.02.2005
|
25.11.2009 20:08:13
|
|
|
Sai ka sugulasele lauaarvuti soovitatud sale24-st paar kuud töötas asi korralikult...siis tekkis mingi jama...
Sugulane viis selle Sale24-e kohapeale 19. okt. ja pole siiani kätte saanud...sugulane helistab kokuaeg ja ütlevad iga nädal et nädala pärast saab kätte...Ei teagi milles see jama saab olla, et niikaua läheb aega???
Sale24 saadab selle edasi delli garantiise?
ja kaua võib arvuti garantiis üldse olla?
Kas saab midagi sisse ka nüüd nõuda vms?
_________________ Müüa erinevaid Mobiiltelefonide Displaisid! Lisainfo PS! |
|
Kommentaarid: 262 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
2 :: |
222 |
|
tagasi üles |
|
 |
ridariass
HV veteran

liitunud: 16.04.2003
|
25.11.2009 20:37:22
|
|
|
Milleks te üldse viite sinna Sale24-ja oma asju, Delli kraami näiteks võtavad tehase servicepartnerid (Max123 ja IT-Grupp) ka seerianumbri alusel lõpptarbijalt vastu, igal juhul saate kiirema teeninduse osaliseks.
_________________ There is no patch for human stupidity... |
|
Kommentaarid: 232 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
206 |
|
tagasi üles |
|
 |
Starfield
HV kasutaja

liitunud: 13.08.2006
|
25.11.2009 20:41:41
|
|
|
ridariass kirjutas: |
Milleks te üldse viite sinna Sale24-ja oma asju, Delli kraami näiteks võtavad tehase servicepartnerid (Max123 ja IT-Grupp) ka seerianumbri alusel lõpptarbijalt vastu, igal juhul saate kiirema teeninduse osaliseks. |
https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?p=5181425#5181425
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
 |
etc87
Piiratud kasutaja

liitunud: 02.02.2005
|
25.11.2009 21:03:05
|
|
|
Vahet pole, et sinna viidi...kuid üle 1kuu möödas
_________________ Müüa erinevaid Mobiiltelefonide Displaisid! Lisainfo PS! |
|
Kommentaarid: 262 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
2 :: |
222 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ramm
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.10.2004
|
25.11.2009 21:24:29
|
|
|
etc87 kirjutas: |
Vahet pole, et sinna viidi...kuid üle 1kuu möödas  |
Garantiis võib seade olla 3 kuud maksimaalselt siis võid alles midagi nõuda.
|
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
 |
wirx
HV Guru

liitunud: 03.08.2002
|
26.11.2009 01:52:23
|
|
|
egas Sale24 süüdi pole, et Dell pole veel suvatsenud oma esindust Eestisse rajada, max123 ja IT grupp on kõigest edasimüüjad, kellel ka hoolduse võimalus olemas. Kirjuta parem Delli, et miks nad ei tee siia juba teenindust, kuigi IBM, HP, Fujitsu jpt on sellega kenasti hakkama saanud. Kui palju kirju läheb, siis ehk varsti teevad ka ning garantiiline asi tehakse korda 1-2 päeva jooksul
_________________ Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla! |
|
Kommentaarid: 80 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001

|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
oudseisy
HV vaatleja
liitunud: 19.01.2006
|
18.02.2010 14:23:12
|
|
|
Mõtlesin endale Sülearvuti osta. Juba mõned nädalad uurinud Sale24.ee veebilehte. Mõtlesin enne uurida täpsemalt mõne täpsema mudeli kohta aga leidsin selle teema hoopis Firma kohta.
Mind hirmutas igaljuhul kõik see ära. Kõigepealt maksuvõlad ja siis garantii probleemid. Lisaks veel hilinevad vastused ja mis hullem - tooted hilinevad. Saadetakse hoopis midagi muud, kui klient soovinud oli.
Kuidas ma saaksin olla kindel, et kui ma tahan osta Teie käest läpaka:
Et kui ma kannan raha Teile - et see on kolme päevaga minu kodus, sest niikaua viib EestiPost eestisised postid kohale.
Toote pildi juures on : Toode saadaval tellimisel //Garantii 2a. //Transport 99.- AGA ALL TOOTE KONFI LÕPUS ON - Garantii 3 aastat //Hind sisaldab 20% käibemaksu & Transporti
Kumb siis õige on??
Millised on Teie õigused mulle saata hoopis Teise konfiga läpakas, kui ma tellisin? (Nagu Te ühele kliendile saatsite, hoopis midagi muud, kui Ta soovinud oli)
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
|