praegune kellaaeg 19.06.2025 00:56:02
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
monty11
Kreisi kasutaja

liitunud: 14.04.2006
|
15.04.2009 19:29:23
|
|
|
Ise küll ei leia, et liiga palju majandamist on kaardil. Kui enne oli eraldi alasid, kus tuli majandada, siis nüüd on suuremad regioonid, kus sees on lihtsalt rohkem mässamist. Läinud on ka tüütud diplomaadid, keda ma M2TWs tihti aastateks kusagile Musta mere kanti unustasin.
Kas asjade rohkuse üle nurisejad kasutavad ikka linnade, külade, sadamate läbivaatamiseks vastavat nuppu või otsite neid iga kord kaardilt uuesti üles?
No offence Wiltz, aga su jutust tuleb välja nagu eelmisena oleks sa mänginud Medieval Total Wari, mitte Medieval 2 Total Wari.
Mina olen mängu arenguga igati rahul ja ootaks samuti vaid väikest AI parandamist. Hetkel veidi lihtsalt asi unarusse jäänud, kuna ei viitsi iga käigukorra vahel tervet minutit oodata ... ehk pärast prose-emaplaadi uuendust läheb suurema hooga lahti jälle.
_________________ Both the universe and stupidity are infinite. I'm not so sure about the former. - A. Einstein
Tule ja kiika minu fotomaailma. |
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
15.04.2009 22:20:08
|
|
|
ei kujuta hästi ette, mismoodi minu jutust selline asi saab välja tulla mänginud olen kõiki TW nö. põhimänge ja mingit 1 või 2 expansionit vist põgusalt. eks mõnevõrra erinevad olid nad kõik, aga ühegi eelmise puhul ei olnud sellist tunnet, et kurat, nüüd on asi päris ümber tehtud. ja mulle meeldis, et ei tehtud basic asju ümber, kuna need toimisid ideaalselt esimesest osast peale!
empire on suuremalt jaolt nagu mingi teine/uus mäng hoopis, isegi 3D lahingud on kuidagi teistsuguseks muudetud, kuigi pealtnäha oleksid need nagu varasematega üsna sarnased. ja ausalt öeldes tuleb mainida, et see sõjaväe ülidetailseks ajamine 3D's on ka jõudnud juba varem selle piirini, kust enam detailsemaks ja täpsemaks ei ole mõtet minna...medieval 2 oli selles osas küll täiesti piisav. olgem ausad, kes see vahib neid mehikesi üksikult 3rd person view'ga maks. sisse zoomitult lahingu ajal? ja samas minumeelest see, mida tegelikult võiks arendada graafika poole pealt on umbes samal tasemel kui esimestes mängudes
nojah, anyway...mina mängin sellest asjast ainult natuke üksikuid lahinguid ilmselt, kampaania peale ei viitsi aega raisata seekord. aga head vallutamist teistele, kes kampaaniat punnitavad
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
alec
HV kasutaja

liitunud: 26.02.2003
|
16.04.2009 16:06:57
|
|
|
Wiltz kirjutas: |
muudkui aga läheb käsiheitluseks. siis võib mingi 5 minuti jooksul vaadata kuidas ükshaaval enda ja vastase unitist mehed surevad. ainult, et lõpuks on miskipärast ikka enda omad need, kes kuidagi imevarakult ära route'vad  |
Kui vaenlane kinni käsitsivõitluses kohe saadan neile ratsaväe kaela. See paneb nad kiiresti kodust mõtlema, et kas poleks aeg juba lahkuda.
_________________ You win again, gravity!
C-4 can make a dull day fun
there are very few problems that can't be remedied with the proper application of explosives |
|
Kommentaarid: 23 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
16.04.2009 18:57:44
|
|
|
veider, et on mul on siis kõigi teistega võrreldes nii erinev mängukogemus.
mida mina olen tähele pannud (teistele, juba varem kirjeldatud asjadele lisaks) on see, et ratsanikud ei ole selles osas enam kaugeltki selline jõud, nagu nad on olnud varem. mäletan kuidas paar korralikku ratsu üksust oli kunagi selline jõud, mis murdis vabalt 4-8 vastase jalaväe üksust ja hiljem tappis veel meeletul hulgal kõikvõimalikke "jääke" ja riismeid. selles mängus ei ole erilist efekti ei charge'misel ega isegi mitte seljatagant ründamisel. visuaalne efekt on muidugi võimas, nagu mingi suur pauk käiks kokkupõrkel, aga siis langeb vastasel näiteks 60'st max 10-15 tüüpi ja ülejäänutega edasises kähmluses saab minu ratsu üksus lihtsalt surma või heal juhul routib pool gruppi lihtsalt minema ratsud on minumeelest üks mõttetumaid üksusi selles mängus. püssimehed võtavad neid maha ka nii mänglevalt, et lausa kahju on vaadata.
ja ma ei saa aru, kas suurem osa tüüpe mängib siin lahinguid kus vastane on alati underpowered ja/või hästi inferior unititega ja/või väga halvasti valitud sõjaväega? (mitte, et campaini tehes oleks suurt valikut vastase üle)
oma kogemus on single lahingutest, hard raskusega ja võrdselt valitud väega omale ja vastasele. vastasel küll mehi tavaliselt rohkem, kuna mina eelistan odavamaid/väiksemaid skirmishide uniteid pigem.
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
16.04.2009 22:44:06
|
|
|
eelmises Total War II mängisin ma hispaaniaga ja omasin omastarust kõige kõigemat ratsaväge (selles suhtes et kõik asjad olid põhja aretatud) ja see piixu kari ei saanud kunagi millegagi hakkama v.a tagant ründed mis õnnestus ju alati ratsaväega ja pidigi õnnestuma kuna loogika oli selline. Eest peale saatsid oli asi 0. Siin mängus aga on see ratsavägi suht ihunuhtlus. Nii kui su vendadele tagant sisse sõidavad on asi perses. Lihtsalt mehed enam ei ole korralikult rivis ja ei saa eest peale tulevat vastast nottida. + hobese otsas olevad tondid üldiselt nopivad päris palju mehi maha enne kui ma neile abivägesid saadan või oma ratsud peale. Aga kui ruudu kujulises formatis vennikesed on siis on see ratsavägi suht kasutu
ehk siis mul seni sellised kogemused hoopis. Ehk siis esimest korda hakkasin seal mängus ratsaväe peale üldse raha raiskama. Enne tegin tugeva jalaväe ja vibud (kindluse puhul kahurid kah sekka) ja lihtsalt ühe ja sama väega marsissin peale + vahest ka piigid kui vastasel oli kombeks mingeid ratsusid vms jurasid kasutada. Ratsaväge kasutasin vähesel määral vaid vastaste tagant torki miseks et ees olevatel oleks kergem neid maha võtta.
AGA AI bugid võiks fixitud saada....
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
-Kaivo-
HV Guru
liitunud: 22.08.2007
|
17.04.2009 06:36:17
|
|
|
Proovi ratsaväega läbi vastase ridade joosta, kui jäävad kinni siis rebi uuesti lahti neist ja ründa uuesti.
Väga tõhus on
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
17.04.2009 17:11:26
|
|
|
proovitud, efekti põmst natuke on...selles mõttes, et parem kui niisama kohapeale ärplema jääda. aga samas on esiteks üsna kehva lahti rebida, mingid pooled tondid jäävad ju "sisse kinni" teiseks saab charge'des ratsusid surma miskipärast üsna palju. kolmandaks, see on üsna suur sebimine ühe üksuse kallal + selle pidev jälgimine siis. kui üksuseid on mingi 15 tükki siis võib nii väga keeruliseks ja kiireks minna.
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
monty11
Kreisi kasutaja

liitunud: 14.04.2006
|
19.04.2009 13:19:22
|
|
|
Wiltz kirjutas: |
mänginud olen kõiki TW nö. põhimänge ja mingit 1 või 2 expansionit vist põgusalt. eks mõnevõrra erinevad olid nad kõik, aga ühegi eelmise puhul ei olnud sellist tunnet, et kurat, nüüd on asi päris ümber tehtud. ja mulle meeldis, et ei tehtud basic asju ümber, kuna need toimisid ideaalselt esimesest osast peale!
|
Kõige suurem muudatus tuli kaasa mänguga Rome TW, kus toodi välja täiesti uus kampaaniakaart. See on jäänud kõigis järgnevates mängudes samaks. Seal tuli ruutudega arvutatud liikumisega läbitav vahemaa, mis põhines armee koosseisul: ratsavägi liikus kõige rohkem, siis jalavägi ja kõige lühema vahemaa sai läbida piiramisvahenditega. Shogun TW ja Medieval TW kasutasid provintsist provintsi liikumist.
Lahingu kaardid on jäänud muutumatuks Shogunist saati. Lihtsalt on asju paremaks vahepeal tehtud.
On jah olnud pisemaid muudatusi, kuid paljude muudatuste taga on olnud vastavad ajastud. Too konkreetseid näiteid, mille järgi sa otsustasid, et tegemist on täiesti uute asjadega. Ainuke, mis mul tuleb pähe on see, et provintse on Euroopas vähem, kuid samas on ka kaart palju suurem.
angel, sa pole lihtsalt ratsaväemehaanikale pihta saanud. Katseta 1on1 rünnakuid. Väga oluline on ratsaväe kiire pealerünnak, mitte lahingusse jalutamine. M2TWs olid alguses väikesed ratsaväe puugid, kuid need paigati kiirelt ära. Ratsaväe suutlikkus korralikult rünnata kadus ära linnalahingutes. Avatud väljal tegi ratsavägi esimese rünnakuga jalaväest vähemalt 50% vuugi, kui polnud just tegu odameestega. TW-centeris on kasutaja frogbeast... või midagi sarnast, kes tegi erinevatele TW-dele väga head kasutusjuhendid. Loe neid vahelduseks.
_________________ Both the universe and stupidity are infinite. I'm not so sure about the former. - A. Einstein
Tule ja kiika minu fotomaailma. |
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
Pihv
HV veteran

liitunud: 27.08.2002
|
|
Kommentaarid: 101 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
94 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
29.05.2009 00:22:49
|
|
|
mida siis peale hakkate kui suvalisel hetkel end turni/AI käikude ajal viskab mäng windoozasse välja? kas seda viga üldse patch parandab või on mingid muud meetodid mööda minemiseks?
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
30.05.2009 14:30:33
|
|
|
link :: kae siit
Empire: TW - 23 juurot.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
TeddyBbeer
HV vaatleja
liitunud: 06.11.2002
|
30.05.2009 15:14:38
|
|
|
Scart kirjutas: |
Empire: TW - 23 juurot. |
Quantity: Out of stock
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
30.05.2009 16:12:24
|
|
|
TeddyBbeer kirjutas: |
Scart kirjutas: |
Empire: TW - 23 juurot. |
Quantity: Out of stock |
No palju õnne, ära osteti juba!
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
Pihv
HV veteran

liitunud: 27.08.2002
|
23.06.2009 00:38:47
|
|
|
Patch 1.3 väljas!
Spoiler 
Hi guys,
In addition to the 14 free units available in Update 1.3, we have today announced the Elite Units of the West DLC which is now available on Steam.
We can also now bring you the full fix list for Update 1.3 below.
Thanks,
Mark O'Connell
(aka SenseiTW)
Empire: Total War Update 1.3 Updates
This update includes the implementation of multi-threading in the game for multi-core processors and many optimizations that will also help increase performance on single core machines. Players will see huge benefits through increased frame rates particularly in land and naval battles.
Units
14 Free Units have been included in this patch, adding a large amount of diversity to the playable factions and the armies the player will face. These units replace 'generic' equivalents giving each faction a unique identity on the battlefield. Here is a description of each free unit available in the update:
Prussian Grenadiers -Wearing a distinctive brass fronted mitre cap, the Prussian Grenadiers are an explosive force to be reckoned with on the battlefield.
Spanish Guardias de infateria - These elite guard infantry are charged with protecting the monarch and are a potent force on the battlefield.
Swedish lifeguard horse - This cavalry regiment forms part of the monarchs' household guard. Superbly drilled, they act as a shock force on the battlefield.
Holland Horse Guard -Armed with heavy cavalry sabres, these disciplined cavalrymen represent the elite of the army.
Prussian Garde Du Corp- The Prussian Garde Du Corp are a replacement for the Prussian standard Household cavalry. These heavy horse shock troops are best used to break enemy lines and overrun enemy positions. With a strong charge and fearsome attack, these riders make short work of those who would oppose a Prussian monarch.
Prussian Life guard - The Prussian life guards are equipped similarly to line infantrymen. However their uniforms are altogether more splendid, marking them out as a superior force, in arrogance if nothing else. They do a good job as garrison troops and are dedicated to the crown.
Russian Grenadiers - This new Russian unit is great for assaults and their grenades pack a mighty punch!
Spanish Guardias De Corp -The Spanish Guardias De Corp replace household cavalry for Spain. With almost unbreakable morale, on the charge they are almost unstoppable.
Spanish Grenadiers - These are a replacement for the standard Spanish Grenadiers with a distinctive bearskin hat to mark them out as exemplary on the battlefield.
Swedish 'Lifeguards of foot' - These are a highly trained replacement for the standard Swedish guard. They are often used as a force in a system that defends a monarchy and can be relied upon for utter loyalty and deadly accuracy in the field. Their professionalism is reflected in their fearsome battle reputation.
Holland Guard - The Holland Guards from the United Provinces are superior line infantry units. Carrying smoothbore muskets, they were traditionally chosen to protect the royal family and have an incredibly high morale, often making them the last troops to break in a fight.
Scots - The Scots are a Highland ex-patriate infantry used by the United Provinces, renowned for their deadly charge.
Swiss Infantry - Very disciplined infantry of the United Provinces with quick reload and excellent marksmanship.
Mamelukes - Mamelukes are fearless light horsemen, deadly when deployed against a broken or unsupported enemy.
Additionally the Spanish nation has had a new uniform design to better reflect its historical look.
Audio
Sound loading has been made asynchronous, so heavy disc access is reduced to a minimum. This makes loading times faster and reduces any instances of 'stuttering.' Unit group sounds have also been improved, for more realistic group movement. The primary sound library (Miles DLL) has been updated to stop occasional clicking. And we've added more sound variation for unit deaths and musket fire.
Campaign
Several crash bug fixes in saves, movement, agents and logic.
Various optimizations have been made to AI and path systems to reduce the campaign map turn times.
When the pirates are destroyed and re-emerge they now maintain a status of at war with all and are unable to enter into diplomatic negotiations.
Added small ships on domestic trade routes from the trade nodes to home regions moving in the correct direction, i.e. with the flow of trade.
The AI should now no longer repeatedly sign a diplomatic agreement and then break it the next turn. Treaties are more valuable and adhered to.
We've fixed some border trade agreements allowing greater numbers of bordering factions to properly trade with one another.
Movement arrows now reflect the range of the selected units, not the whole army/navy.
AI will no longer counter-offer and ask for more money than the player has available.
Fixed commerce raiding taking money from blockaded trade routes.
Fixed navies getting stuck when forced to retreat from ports (tactical retreat).
Fixed rare inability to attack certain ports.
Fixed middle mouse button camera drag stopping working occasionally.
Made emergent factions be at war with the faction they emerged against if that faction is human.
Fixed various movement extent crashes.
Changed background income for minor factions.
Fixed diplomatic relations with emergent factions.
Tactical withdrawal will now always leave armies on the landmass containing the settlement of a region.
Changed war score system to make the AI more likely to accept peace.
Fixed crash when embarking and disembarking armies at ports.
Fixed trade ships not being correctly registered in trade nodes after splitting forces.
Fixed government change diplomatic effect.
Improved commerce raiding display on trade screen.
Faction specific text is now used in diplomacy.
Prevent players cancelling the movement of fleeing agents.
Balance changes
Units
Charge bonus generally increased across the board for all units and melee defence reduced.
Greater diversification of stats between different unit types designed to emphasise differences and improve balance.
Redone costs for all units for multiplayer to improve game balance which better reflects the actual battlefield worth of each unit.
Mob formation added in for Native American, irregular and some skirmisher units.
Spot distance for light infantry, skirmishers, irregulars, light cavalry and missile cavalry increased allowing them to spot hidden units at longer distances.
Russian line infantry stats have been boosted to allow them to compete more with other faction's line infantry.
Movement speed of all unit types reduced by 10%.
Ammo for light infantry increased to 20, line to 15.
Land battle morale
Charge morale bonus reduced from 10 to 4.
Recent casualties, extended casualties and total casualties morale penalties increased slightly for higher percentages.
Rear and flank exposed morale penalties increased.
Fatigue
Fatigue penalty for melee reduced from 18 per tick to 10.
Running fatigue penalty for heavy and light cavalry reduced from -3/-2 to -2/-1.
Artillery Changes
Calibration area for cannons and howitzers reduced. Accuracy of non-round shot shot types reduced to compensate.
Muzzle velocity of round shot for cannons increased to make them fire lower and bounce more, accuracy also increased.
Lethality of shrapnel pieces reduced to match canister shot, range also reduced to 350.
Load time for special shot types for howitzers increased slightly, and range reduced to 350.
Calibration area for mortars increased, accuracy of round shot increased to compensate. Reload time increased slightly.
Accuracy of 18 lbr horse guard artillery restored to 65.
Hit points of gun trains increased to 50, all guns and caissons to 25.
|
|
Kommentaarid: 101 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
94 |
|
tagasi üles |
|
 |
alec
HV kasutaja

liitunud: 26.02.2003
|
14.07.2009 15:05:12
|
|
|
peab uuesti installima ja proovima ära
_________________ You win again, gravity!
C-4 can make a dull day fun
there are very few problems that can't be remedied with the proper application of explosives |
|
Kommentaarid: 23 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
 |
clm
HV kasutaja
liitunud: 17.12.2004
|
23.09.2009 09:58:44
|
|
|
Krt. Grand Campaigni Prantsusmaaga pelatud. Terve euroopa ja tükk ameerikat minu käes. 200 turni tehtud, ja enam ei lae save game üles. Lihtsalt crashib desktopile. Proovin igat varianti loadida, täpselt teatud hetkel jookseb asi kinni.
Kas patche on ka mujalt kui steamist tõmmata ? Eraldiseisva installina vms ?
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
Draax
HV veteran

liitunud: 21.03.2005
|
23.09.2009 10:21:28
|
|
|
Mängisin just eile ka prantsusmaaga kümmekond turni.
Mõnedele algajamatele näpunäideteks:
1) Ära nori esialgu tüli suurriikidega. Kui mängid Prantsusmaa/Hispaania/Inglismaana, siis sinu esmane (ja kõige ohutum) target on piraatide väikesaared (Leeuwarden, Trinidad) ja indiaanlased (kes kuulutavad sulle nagunii kohe sõja, kui sul Põhja-Ameerikas kolooniad on.
2) Ürita hoida kõigi suurriikide suhtumist vähemalt "indifferent" tasemel. Kasuta state gifte, kui vaja. Kaubanduslepe soojendab ka suhteid ja hoiab neid sind ründamast seni kuni sa ise seda tahad. Maailm on nii suur, et madistamist jätkub nii ameerikas kui indias, ei pea kohe Londoni või Pariisi peale marssima.
Kui oled Prantsusmaa, siis:
1) Esimesena kuulutab sulle sõja Holland. See peaks juhtuma hoolimata kõigest, isegi kui üritad seda igati ära hoida. Selleks puhuks pead kindlustama French Guyana (ja kuna seal saad teha ainult ühe üksuse per turn, siis seda ei tohi ära unustada). Dutch Guyana on seevastu lihtne saak, sest sinna on keeruline lisajõude tuua ja kes seal piirkonnas peale jääb, see jääb... Sellega saad Lõuna-Ameerikasse kaks kaubasadamat, millega on väga hea teha kaubalaevastikku Brasiilia juurde saatmiseks.
2) Kaitse oma Vahemere sadamat Barbary States'i rünnakute eest. Nad saadavad tihti väikese 2 kahuriga laeva. Piisab sellest kui parkida paar prikki sadama ette ja iga vaenlase lähenemisel vali "intercept". Praktiliselt pooltel kordadel saad "auto resolve'iga" laeva endale. Tasub võtta raha, mitte laev (mingi 300 ühikut), sellega saad oma laevastikku vajadusel ilusti parandada ja jääb ülegi. Ühesõnaga, sadama kaitsmisest saab omaette tuluallikas.
3) Järgmine kes sind ründab, on irokeesid. Kanadas tasub militia ja line infantryga segamini teha ka native üksuseid, eriti hobuseid, sest nende range on suurem ja hobused on vibumeeste vastu parim relv. Suurtükid on efektiivsed ainult siis kui vastane ründab, sest vähemalt esialgu on sul mitteliikuvad suurtükid.
4) Inglaste ja 13 koloonia pärast ära väga muretse, neil on piisavalt tegemist USA-ga juba esimese paarikümne turni pärast, sina aga võid samal ajal rahulikult laiendada oma territooriumi indiaanlaste arvel.
5) Ära jäta kindlustamata Newfoundlandi. Inuiidid kuulutavad sulle nagunii sõja ja sinna lisavägesid on keeruline saata.
6) Kui oled piraatidega hakkama saanud, siis edasi on juba tee tuttav - saada kaubalaevastikud igale poole, laienda territooriumi Ameerikas tšerokiidega sõdides ja kui raha ja energiat on, ürita kanda kinnitada Indias. Nii võid toimetada isegi kuni 60 turni ilma, et Euroopas oluliselt sõdima peaksid. Kui Euroopa kaardil midagi teha tahad, võid ära võtta näiteks Põhja-Aafrika, mis nagunii olid prantsuse kolooniad.
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
clm
HV kasutaja
liitunud: 17.12.2004
|
23.09.2009 10:57:12
|
|
|
Hmm. Ise pranslastega mängides. Ei mäletagi, kes alguses kohe enemy oleks olnud. Hakkasin oma valduseid ida poole laiendama. Niikaua kui Poland-Lithuania vastu tuli. Neil suht asjalik impeerium oli. Mingi aeg võeti austria ja paar teist riiki veel tagasi. Relvastus arenes, suurem vägi kokku ja uuesti kallale. Ei jäänud neil midagi alles.
Siis oli pm pool euroopat käes. Ja nii suure väega polnud raske piirid Tallinnast Madridini lükata.
Venelastel on pidevalt mingi vajadust estonia vahetada mingi krimmi v sihukese huinjaa vastu. Kuupeale saatnud nad.
Üldiselt kasutan battle autoresolve. Proovinud ka väge ise juhtida, kuid nagu siin keegi varem maininud oli, siis mul vahivad ka mõned tegelased niisama. Annan käsu kätte, nokivad nina ja ei tee midagi.
Mingi hetk Prussiat rünnates, sain need rocket granaded or smthng relvastusse. Päris tore lahing oli. Mingi künkataga raketipositsioonid paigas.. mingi 10 tükki vist. Vastaste armee jalutab minu poole. Andsin korra tuld nendest. Õhus lendasid põlevad ja plahvatavad raketid, mille järel vastased sammupealt ringi pöörasid ja metsa poole liduma hakkasid
Hetkel kõige võimsam riik venemaa ja ottoman empire kõrval. Keegi nokkida ei julge igatahes.
Sweden on kaval vist omaarust. Trade agreement ja 1000 <-> trade agreement. Siis mingi aja pärast tühistasid ära. Siis tahtsid jälle lepingu sõlmida.. nii et ma jälle mingi 1K+ pappi köhiksin neile. Saatsin pikalt. Ärimehed krt.
Nüüd ei saa aga mängu käima enam.
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
Draax
HV veteran

liitunud: 21.03.2005
|
23.09.2009 11:07:57
|
|
|
Mul on autoresolve'iga korduvalt juhtunud, et olen kaotanud, kuigi igasuguse loogika kohaselt peaksin võitma. Sellepärast väga ei julge katsetada seda, kui just jõudude ülekaal väga minu kasuks ei ole.
Autoresolve'iga on ka kaotused isikkoosseisus suuremad kui nad võiksid olla.
Näiteks võrdse lahingu korral võid taktikaliselt mängida asja nii, et tapad vastaste generali ära ja siis neil juba keps väriseb ja võit on sinu. Aga seda taktikat autoresolve näiteks ette ei näe. Indiaanlaste vastu olen päris mitu korda nii kaotusseisust lahingu võitnud, et ühe ratsaväeüksusega nende tahaliini jõudnud ja siis pärast generali tapmist paneb kogu nende suur vägi jooksu.
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
Pihv
HV veteran

liitunud: 27.08.2002
|
|
Kommentaarid: 101 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
94 |
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|