Avaleht
uus teema   See teema on lukus, sa ei saa siin muuta postitusi või vastata teemale! Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Klick Eesti AS (endine K-Arvutisalong) märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 28, 29, 30  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
villu70
HV Guru
villu70

liitunud: 19.12.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.04.2009 23:12:09 vasta tsitaadiga

Kas hakkavad "leinapasunad" hüüdma?! bounce.gif
Kommentaarid: 141 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 121
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001



Online

sõnum 17.04.2009 00:00:58 vasta tsitaadiga

villu70 kirjutas:
Kas hakkavad "leinapasunad" hüüdma?! bounce.gif

Vaevalt veel...see liialt suur investeering, et veel maha kanda - kuigigi arvan, et see organisatsioon on algusest peale mäda olnud.
Lihtsalt leiti ostja ja see oli vanade omanike suur õnn, et selline raha maksti. Ainuke väärtus ju lepingud keskustega ja need lõppemas või vajavad ülevaatamist - igatahes 100 miljonit selle väärtus enam pole...heal juhul koos võlakoormusega 10.
Firma, mis suudab vaid headel aegadel kasumit teenida(vist 2 aastat suutis) pole just eriti lootustandev - paljud tegijad on ju vaikselt laienenud ja pole nii kehvas seisus hetkel.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
villu70
HV Guru
villu70

liitunud: 19.12.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.04.2009 06:49:46 vasta tsitaadiga

No headel aegdel oli pood (pärnus) rahvast täis ja sagimine käis päev läbi. Nüüd kõnni kui morgist mööda.... vaikne, rahulik ja müüa tukub juba teist tundi. icon_biggrin.gif
Samas, seis on sitt igalpool. Majanduslitsuti. Kui kunagi oli k-saluun odav ja suht uue kauba koht (käisin ainult mänge ostmas,muud ei tea) siis nüüd tavaline (arvuti-)vidina pood koos juhmarditest müüatega.
Kommentaarid: 141 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 121
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001



Online

sõnum 19.04.2009 00:49:24 vasta tsitaadiga

Eks K'l ka raske tunnistada enda eksimust - Photopoint lubas ju nad pankrotti ajada selle eest, et fototurgu solkima tuldi icon_smile.gif
Eks see nii naljaga, aga Photopointi omanikfirmal võlgu maksuameti ees pole thumbs_up.gif
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
globostrat
Kreisi kasutaja
globostrat

liitunud: 14.10.2002




sõnum 20.04.2009 12:59:42 vasta tsitaadiga

Igatahes kaamerate valik on nüüd äkki äärmiselt kahanenud.
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.04.2009 16:10:08 vasta tsitaadiga

nagu k ise toodaks asju.. ? keegi ei sundinud sind sealt odava otsa sodi ostma. samamoodi võid sa sama odava otsa sodi suvalisest muust poest osta. läbustamise eest hakkab su profiil varsti lagunema.
_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 25 arvutit kohe olemas.
Kommentaarid: 1130 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 716
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001



Online

sõnum 21.04.2009 00:21:47 vasta tsitaadiga

globostrat kirjutas:
Igatahes kaamerate valik on nüüd äkki äärmiselt kahanenud.

Põhjus siin....
21.04.2009 seisuga on maksuvõlg 6 590 375 krooni
21.04.2009 seisuga on ettevõttel intressivõlg 123 116 krooni
Pakuks, et 10 miljoni juures pannakse koht kinni.
Võlakoormuseta konkurentidega ei suudeta sammu pidada...
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomek
HV kasutaja

liitunud: 07.11.2001




sõnum 07.05.2009 23:22:24 vasta tsitaadiga

Viimasel ajal odavama otsa jubinaid ostes (PS/2 hiir ja klaviatuur) on mõlemal korral mingi jama olnud. Üle-eelmisel nädalal ostetud hiir tööle ei hakanud ja vahetati kohe Lasnamäe Prisma poes välja. Siiski on tülikas käia asja eest-teist taga poes kui muud sinna asja ei ole. Eile õhtul Sikupillist ostetud klaviatuuriga nii õnnelikult ei läinud. Täna peale tööd klaviatuuri vahetust nõudes neiud letis leidsid, et nemad saadavad eelmise päeva õhtul ostetud klaviatuuri garantiisse, sest mina sa tea - järsku olen ise selle tuksi keeranud. Nemad kliendi sõnu ei usu. Et kui oleksin ostmise päeval tagasi toonud (ostsin õhtul kella 18:00 paiku), siis ehk oleksid ära vahetanud. Asjade sellise käigu üle ma just rõõmsaks ei muutunud ja nõudsin juhataja telefoninumbrit. Kaupluse juhataja telefoni tütarlapsed keeldusid andmast. Sellise suhtumise peale kirjutan ma loomulikult Tarbijakaitsesse avalduse. Ja asjatu sõidu lasen ka kompenseerida. Viimane tuleb kindlasti kallim kui 99.- krooni, mis on selle õnnetu klaviatuuri hind. Selle firma poed jäävad minu poolt edaspidi külastamata - mitte, et ma sellest poest seni oleks eriti ostnud. Olen ka varem sealt ühe vigase videokaardi saanud ja pärast seda ei ole julenud arvutile olulisi juppe sealt osta.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
biceps89
HV vaatleja

liitunud: 08.05.2009




sõnum 08.05.2009 11:11:35 vasta tsitaadiga

Tomek kirjutas:
Viimasel ajal odavama otsa jubinaid ostes (PS/2 hiir ja klaviatuur) on mõlemal korral mingi jama olnud. Üle-eelmisel nädalal ostetud hiir tööle ei hakanud ja vahetati kohe Lasnamäe Prisma poes välja. Siiski on tülikas käia asja eest-teist taga poes kui muud sinna asja ei ole. Eile õhtul Sikupillist ostetud klaviatuuriga nii õnnelikult ei läinud. Täna peale tööd klaviatuuri vahetust nõudes neiud letis leidsid, et nemad saadavad eelmise päeva õhtul ostetud klaviatuuri garantiisse, sest mina sa tea - järsku olen ise selle tuksi keeranud. Nemad kliendi sõnu ei usu. Et kui oleksin ostmise päeval tagasi toonud (ostsin õhtul kella 18:00 paiku), siis ehk oleksid ära vahetanud. Asjade sellise käigu üle ma just rõõmsaks ei muutunud ja nõudsin juhataja telefoninumbrit. Kaupluse juhataja telefoni tütarlapsed keeldusid andmast. Sellise suhtumise peale kirjutan ma loomulikult Tarbijakaitsesse avalduse. Ja asjatu sõidu lasen ka kompenseerida. Viimane tuleb kindlasti kallim kui 99.- krooni, mis on selle õnnetu klaviatuuri hind. Selle firma poed jäävad minu poolt edaspidi külastamata - mitte, et ma sellest poest seni oleks eriti ostnud. Olen ka varem sealt ühe vigase videokaardi saanud ja pärast seda ei ole julenud arvutile olulisi juppe sealt osta.


Aga nii ongi, samal päeval ostetud eseme saab veel mingit moodi tagasi vahetada. Kuid paraku hiljem ostetud ese saadetakse ekspertiisi ja peale seda tuleb otsus. Kas valida uus kaup või vahetatakse välja. Btw isiklikuid numbreid ei ole õigus jagada.
Osta siis teinekord mingi kvaliteetsem asi, mis sa sellest sitast ostad. Vähem nuttu ja jooksmist endal.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DesertFox
HV kasutaja

liitunud: 28.01.2005




sõnum 08.05.2009 11:18:43 vasta tsitaadiga

@Tomek, Kompensatsiooni on sul õigus nõuda siis, kui sul selleks ka juriidiline alus on. Antud loost lähtudes, jama küll, et asi ei töötanud, siiski karta on, et mis sa saada võid, on 99 krooni klaviatuuri eest tagasi. Samas oleksid võinud osta PS2 klaviatuuri, mis maksab kõigest 100 eeki rohkem ja oleks see suht kindlalt korralik olnud. Põhimõtteliselt on kohe väljavahetamisel see risk, et pärast leitakse klaviatuuri seest mingit sodi või vedelikku. Seda on sageli ette tulnud, et kes tulevad kuraasi täis nõudma midagi, on tegelikult ise asja ära rikkunud. See loomulikult ei tähenda, et sa oleksid seda teinud, aga müüja ei saa alati seda riski enda kaela võtta, sest tal pole klaaskuuli, et kindlaks teha seda. Praeguses majandussurutises kasvab igasugune pettuste hulk märgatavalt. Pane end ise müüja seisukohta, kas sa vahetaksid kõik ringi, mida kliendid nõuaksid??
_________________
tihti nähakse pindu teise silmades, samas ei panda tähele, kui palk enda omas...
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.05.2009 11:27:35 vasta tsitaadiga

tegelikult ei tohiks poes mingit ümbervahetamiseasja olla. mingi jama on, lähed sinna, kus garantiid teostatakse. punkt.
_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 25 arvutit kohe olemas.
Kommentaarid: 1130 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 716
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DesertFox
HV kasutaja

liitunud: 28.01.2005




sõnum 08.05.2009 11:39:00 vasta tsitaadiga

laurx kirjutas:
tegelikult ei tohiks poes mingit ümbervahetamiseasja olla. mingi jama on, lähed sinna, kus garantiid teostatakse. punkt.


Osade toodete puhul on see võimatu, siiski antud klaviatuuri puhul oleks see variant olnud.

_________________
tihti nähakse pindu teise silmades, samas ei panda tähele, kui palk enda omas...
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
globostrat
Kreisi kasutaja
globostrat

liitunud: 14.10.2002




sõnum 08.05.2009 14:46:25 vasta tsitaadiga

No hiirt või klaviatuuri võiks küll kohapeal kohe kontrollida või kauplus ei luba lihtsalt?
Kommentaarid: 68 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ramm
Kreisi kasutaja
Ramm

liitunud: 04.10.2004




sõnum 08.05.2009 15:01:07 vasta tsitaadiga

globostrat kirjutas:
No hiirt või klaviatuuri võiks küll kohapeal kohe kontrollida või kauplus ei luba lihtsalt?


Oleneb kui on kinnises kiles siis keegi ei tahaks lahti teha,sest kui keegi järgmine ostaks siis see võibolla vaatab,et avatud ja keegi juba näppinud(mina sellist küll näiteks ei sooviks).
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
biceps89
HV vaatleja

liitunud: 08.05.2009




sõnum 08.05.2009 16:34:56 vasta tsitaadiga

Ramm kirjutas:
globostrat kirjutas:
No hiirt või klaviatuuri võiks küll kohapeal kohe kontrollida või kauplus ei luba lihtsalt?


Oleneb kui on kinnises kiles siis keegi ei tahaks lahti teha,sest kui keegi järgmine ostaks siis see võibolla vaatab,et avatud ja keegi juba näppinud(mina sellist küll näiteks ei sooviks).


Enamjaolt saab ikka selliseid lihtsamaid asju proovida. Mina olen nii enteris, klickis, kui euronicsis alati saanud silma peale visata lähemalt ja proovida icon_smile.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomek
HV kasutaja

liitunud: 07.11.2001




sõnum 08.05.2009 19:32:34 vasta tsitaadiga

Võlaõigusseadus räägib sellist keelt:

Mina ostjana viin lepingutingimustele mittevastava (antud juhul siis ei olnud asjal kokkulepitud omadusi (§ 217 lg2)) asja tagasi müüjale, mitte tootjale (kes teostab garantiiremonti). Müüja kannab asja parandamisega või asja asendamisega seotud kulud, eelkõige veo-, posti-, töö-, reisi- ja materjalikulud (§ 222 lg4).

Kui asi ei vasta lepingutingimustele, võib ostja nõuda müüjalt asja parandamist või asendamist, kui see on võimalik ja sellega ei põhjustata müüjale võrreldes teiste õiguskaitsevahendite kasutamisega ebamõistlikke kulusid või põhjendamatuid ebamugavusi, arvestades muu hulgas asja väärtust, lepingutingimustele mittevastavuse olulisust ning ostja võimalust saada lepingutingimustele vastav asi oluliste ebamugavusteta mujalt. Müüja võib parandamise asemel asendada asja lepingutingimustele vastava asjaga (§ 222 lg1).

Kauba ostmisel visuaalsel vaatlusel ma mingisuguseid defekte ei märganud - toode oli viimane ja seega riiulil väljas. Eeldasin heauskse ostjana, et seda on kaupluses juba testitud. Järgmisel päeval pärast tööd läksin lepingutingimustele mittevastava asjaga müüja juurde tagasi - see peaks piisavalt mõistlik aeg olema alates sellest, kui ma asja lepingutingimustele mittevastavusest teada sain (§ 220 lg1).

Müüja vastutab asja lepingutingimustele mittevastavuse eest, kui mittevastavus on olemas juhusliku hävimise ja kahjustamise riisiko ülemineku ajal ostjale, isegi kui mittevastavus ilmneb hiljem (§ 218 lg1).

Juriidiline alus nõudeks? Tarbijalemüügi puhul loetakse müüja oluliseks lepingurikkumiseks ka asja parandamise või asendamisega ostjale põhjendamatute ebamugavuste tekitamist (§ 223 lg2). Selle alusel võiksin lepingust ostjana üldse taganeda ja raha tagasi nõuda.


viimati muutis Tomek 08.05.2009 20:49:25, muudetud 2 korda
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DesertFox
HV kasutaja

liitunud: 28.01.2005




sõnum 08.05.2009 20:10:45 vasta tsitaadiga

Toote esmakordne defekt ei ole veel toote lepingule mittevastavus. Seetõttu võiks ju igaüks nõudma tulla ükskõik mis ajahetkel nõudma ei tea mida, kui leitakse, et kohe on vaja uut. Lepingutingimustele mittevastavuseks loetakse pigem seda, kui sa oled küsinud mingit toodet, aga see ei ole see, mida sa küsisid. Defektse toote puhul teostatakse siiski ekspertiis, võimalusel ka remont.
_________________
tihti nähakse pindu teise silmades, samas ei panda tähele, kui palk enda omas...
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.05.2009 20:56:30 vasta tsitaadiga

firma viitab oma garantiitingimmustele ja nende vastavusele seadustega ning võtab garantiile aluseks olevaks ekspertiisiks seadme enda kätte. ekspertiis otsustab, mis su asjast saab, kas saadetakse tootjale ja antakse sulle samasugune seade ning tootja siis tagastab müüjale korras seadme, mille müüja siis realiseerida saab või saadab müüja su seadme "ekspertiisiks" otse tootja juurde, kuna tema ei ole tootja poolt ekspertiisi tegema volitatud. see, et salongist sulle samasugune kast kohe kiunumise peale vastu antakse, on puhas boonus mitte kohustus.
_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 25 arvutit kohe olemas.
Kommentaarid: 1130 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 716
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomek
HV kasutaja

liitunud: 07.11.2001




sõnum 08.05.2009 21:12:49 vasta tsitaadiga

Otsi minule seadusest selline koht üles. Kui sealt oma argumentidele kinnitust leiad, siis "müts maha".
Mina siin väidan, et minule müüdi rikkis toode. Lisaks sellele on mul täielik alus arvata, et müüja oli teadlik asja lepingule mittevastavusest. Ja kui minu 1-päevane reageerimisaeg ei olnud piisavalt kiire pretensiooni esitamiseks, siis ei ole seda 2-nädalane ekspertiis ammugi. Ja kui müüja ise garantiiremonti ei tee, siis ei saa vastavalt garantii tingimustele nad ka mingisugust tõsiseltvõetavat ekspertiisi teha - saavad vaid visuaalse kontrolli teha ning arvuti taha ühendades minu väidete paikapidavust kontrollida.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jyrisa
HV veteran

liitunud: 04.08.2005




sõnum 08.05.2009 22:03:03 vasta tsitaadiga

Ahjaa, laurx, nüüd mul meenus üks juhus Klickiga milles ma süüdistan küll neid mitte tootjat.
Ostsin neilt kunagi mälukaardi ja kodus ei läinud digikaga tööle. Kaardilugejaga sain korra lahti selle kaardi ja eest leidsin pildid mis olid kindlasti tehtud K's. Pildil oli üks väike tüdruk ja taustal paistis üks müüja. Pärast ei saanud ma seda kaarti üldse tööle ja õnneks vahetasid nad selle ümber. Sellegipoolest ei pea ma tervitatavaks toodete kasutamist poemüüjate poolt, need pärast ikkagi maha müües. Tore oli ka see, et karbil polnud avamismärke.
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 72
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.05.2009 23:31:58 vasta tsitaadiga

jyrisa, seda neil juhtus jah, et kettad ja kaardid olid mingi kolaga. aga mul on teiste poodidega samaseid kogemusi. Tomek, mina ei ole suurte pommidega brünett tibi, kelle töö on manuale ette lugeda.
_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 25 arvutit kohe olemas.
Kommentaarid: 1130 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 716
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dellu
Kreisi kasutaja

liitunud: 07.01.2005




sõnum 09.05.2009 15:01:35 vasta tsitaadiga

Huvitav mis moodi see müüja kontroll seal leti taga toimub. Ta võib ju arvuti taga proovida ja veenduda, jah ei tööta, aga vea tekkepõhjust ju tema ei tuvasta. Äkki oled ise hoopis PS2 klaveri valesti pessa surudes näiteks mõna pistiku jala ära murdnud. Ei saa ju eeldada müüjalt kõige selle kontrollimist. Selleks ongi garantii tehnikud/spetsialistid. Kui leitakse, et jah tehniline probleem, siis saad ka uue toote, kui oma viga siis vastutad ise. Tihtipeale on viga ka kasutajatas, kes ei oska või saa aru kuidas üldse asja paigaldada ja käima panna. Ja nii rändab neid asju piisavalt garantiisse. See sama müüja tõesti leti taga ei ole ju selgeltnägija. Vanasti vähemalt oli K-s selline reegel, et kui tehnilist viga ei tuvastatud tuli ostjal/pretensiooni esitajal see aeg ise kinni maksta. Tegelikult väga õige lahendus, et enne ikka venndutaks. Kunagi gümnaasiumi ajal sai isegi üks skänner sinna tagasi viidud. Lõpptulemusena selgus hoopis, et mu enda windows oli kuskil nii pihta saanud et skänner enam ei töötanud. Lõpuks puhas install ja kõik oli korras. Ma usun, et selliseid algajaid arvutiteadlasi käib seal poes enamusena (see ei käi Tomeki pihta). Teadlike klientide osa on kindlasti suhteliselt minimaalne sellisel laiatarbe keskustes olevatel poodidel.
Teisest küljest mina järgmisena kliendina ei tahaks küll sealt kes teab kui kaua oodata kuni müüja eelmise kliendi asju testib. Müüja ülesanne on müüjana tööd teha.
Mis puutub sellese oma sõidu raha nõudmisse, siis seda on siin juba mitmes teemas lahatud (Arvutikeskus, OX). OX tegi kunagi ise päringu Tarbijakaitsesse ja vastus oli, et kuni müüjani kannab kulud siiski ostja. Müüja kannab siis kulud pood-garantiikeskus või siis maaljetooja või kasvõi tootja ja tagasi liinil. Huvitav tähelepanek on muidugi ka selline käitumine, et kui mul justkui seaduse järgi on õigus nõuda mingit kompensatsiooni, siis lõõks kohe noa selga. Kui sa just Õismäelt Sikupillisse seda kaupa ostma ei sõitnud ja/või 5 liitrise seitsmenda seeria BMWga ei sõida on siiski 100 krooni selle peale suhteliselt keeruline kulutada (OK, tagasi on ka tuua pärast aga ikkagi). Tavalised tänavaautod siiski võtavad linnas enamasti 10/100le, ehk siis 100 krooni eest saad 7,5L ehk umbes 75km. Enamus distantse linnas jäävad siiski nii 10-15km sisse (üks ots). Täpselt sama tendents jääb silma foorumites kindlustuse teemasid vaadates. Kui kellelegi kannatajana auto hind hüvitatakse, siis jääb kohe mulje, et omanik vaatab auto24 kõige kallima auto hinna ja siis nuriseb, miks ma vähem saan. Samas enamusel puudub igasugune kogemus auto müügiga ja pole õrna aimugi kui raske tegelikult isegi sellist hinda saada kui auto24-s. Tavaliselt toimub ikka tehing veel odavamalt. Aga kohe kui tundub, et seadusega on mulle midagi ette nähtud siis kooriks kohe maksjalt sada nahka. Selle sama kulude hüvitamise raames võiks ju siis taksoga Võrust Tallinna sõita (eeldusel et ostsin Tallinnast aga elan Võrus). Või veel parem Tartu-Tallinn lennukiga (iseasi kas selline liin on olemas icon_smile.gif).
Loomulikult kasutaja seisukohast (eriti teadliku kasutaja) on see nõme, et ostan asja mis ei tööta ja siis ootan veel kes teab kui kaua uut asja. Samas pange ennast korraks müüja rolli ja mõelge kas tahaksite oma kuludega maksta asja eest, mida ostja väidab hävinenuks tehniliselt, aga tegelikult on ise ära rikkunud. Sellisel juhul pole teil tootjalt lootus midagi saada. Seega on minu arvates vägagi põhjendatud eelnev kontroll. Tule tunnistada, et ühe mehhaanilise seadme olen ise ka kunagi teadmatusest ära rikkunud ja siis poest uue kaubelnud. Tunnistati küll, et pole enne näinud et nii juhtuks, aga anti uus (loomulikult mingeid füüsilisi vigastuse jälgi polnud, aga tean et ise kasutasin valesti). Ja usun et selliseid valesti kasutamisega tagastamise katseid on igas valdkonnas piisavalt.

_________________
Signalisatsioonide, mugavusmoodulite, parkimisabide müük ja paigaldus
Navigatsiooniseadmete müük ja rent, IT toodete müük
Kommentaarid: 150 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 134
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001



Online

sõnum 15.05.2009 17:15:18 vasta tsitaadiga

Klicki ja Enteri võlad on ka meediasse jõudnud.
Aga arvud: 15.05.2009 seisuga on maksuvõlg 7 341 686 krooni vs 15.05.2009 seisuga on maksuvõlg 7 864 657 krooni
Enter juhib icon_smile.gif Ilmselt 1 peab uksed kinni panema või siiski mõlemad.
Enteri kohta ei tea, aga K teenis minuteada parimal aastal sellise kasumi, võlgade % vist 21 - seega päris kallis viis laenu võtta.
Eks max aasta jooksul on selge, mis saab icon_confused.gif

Ordilt väga õige tegu mitte oma rahadega poodidesse end sisse suruda. Seda enam, et on suudetud vähemalt Tartus head tööjõudu hoida thumbs_up.gif
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
painkillah
HV Guru
painkillah

liitunud: 06.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.05.2009 17:37:23 vasta tsitaadiga

pärnu ordis koondati kuu-paar tagasi üks garantiiosakonna isik, ja hiljuti ka vist mitme aastase staažiga müüja. kahju-kahju.

Aga noh eks ainult hea see ole ordile (ja ka firmale kus mina töötan). Kui pärnus enter ja k-saluun oma uksed kinni paneb, jäävadki alles ainult käputäis kohti.

_________________
www.oggym.ee // OG Gym // Pärnu, Roheline 74
See pole politsei ei poltergeist, mis turvased on teinud meist,
vaid vabaduse illusioon, mis mõnel mehel lõpu toond.
Kommentaarid: 95 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 6 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
gnoom
HV veteran

liitunud: 12.12.2003




sõnum 15.05.2009 18:16:06 vasta tsitaadiga

Nüüd on siis asjad nii kaugel K-saluuni omanikule on karmavõla tasumise aeg kätte jõudnud icon_smile.gif

http://www.ap3.ee/Default2.aspx?ArticleID=23c25570-4120-430e-9635-7b72edb90e78
https://www.lhv.ee/forums/index.cfm?id=256260&start=101
Kommentaarid: 67 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   See teema on lukus, sa ei saa siin muuta postitusi või vastata teemale! Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Klick Eesti AS (endine K-Arvutisalong) mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 28, 29, 30  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.