Jep, ma mäletan neid aegu, kui sai tunde ja tunde LAN'is mängitud kahe või kolme arvuti vahel Deathmatchi. Nostalgia!
Nostalgiline on see, kui mõtlen '97 aastale, mil ühes Viljandi gümnaasiumis sai arvutiklassi varuuksele oma lukusüdamik pandud. VIP'dele sai võtmed jagatud, kes said "jumalat mängida" ja oma suva järgi inimesei pärast tundide lõppu ning nädalavahetustel arvutisse lasta, kus käis "DN3D" forever..
Teatud mõttes ei tahagi, et see mäng valmis saab. Kui kord DNF väljas, tähistab see vähemalt minu jaoks teatud "ajastu" lõppu mängumaailmas. DNF on üks neist mängudest, mida nii kaua oodatud. Tuleb diablo 3/sc 2 ka välja, siis polegi enam eriti selliseid "legende" tulemas.
mis mõte sellel asjal siis on kui välja ei tulegi... taevamannat võib niisama kah oodata. _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Tuleb diablo 3/sc 2 ka välja, siis polegi enam eriti selliseid "legende" tulemas.
Eks peale neid tuleb hakata ootama D3/SC3 ning kes teab, võibolla too "unnannounced MMO" mille kallal Blizzard töötab on ka midagi väärt _________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
DNF Trilogy, muideks, hoopis teine asi, mis pidi untouched jääma.
tsitaat:
The companies state that development of Duke Nukem Trilogy, a Nintendo DS and PSP platformer compilation of Duke Nukem: Chain Reaction, Duke Nukem: Critical Mass and Duke Nukem: Proving Grounds, is unaffected by today's news.
pre-DNF marketing trikki ka päris ei usu, kuna joe siegler ütles ka oma sõna sekka foorumis
tsitaat:
"It's not a marketing thing. It's true. I have nothing further to say at this time."
-edit-
tsitaat:
2K Games, in response, stated that they still hold the publishing rights for Duke Nukem Forever, but they stated they were not funding the game
tehniliselt Apogee vendade enda süü. T2 (2K olles nende haruettevõte) pakkunud neile mitmeid kordi plekki, et DNF väljalaset kiirendada, mis on ära öeldud. viimane kord pakuti neile vist ~30mln dollarit ja sellele öeldi EI. arvavad, et selline DNF-laadne fenomen tuleb kuld ilma mahlaka paberita?
asi selles, et Duke on juba pea igale mänguhuvilise teada nimi, siis väljalaskepäeval oleks asi teeninud kenasti nevertheless.
Apogee vennad aga tundusidduke4-ga hardcore-gamer'i mentaliteediga olema, kes otsisid asjale perfektsionismi ehk? vaadates neid mootori switche jms - kogu see periood ühesünaga. paraku, nagu näha, ei tundu see asi 21. saj. toimivat, kui sul on rahastaja(d) taga.
Teatud mõttes ei tahagi, et see mäng valmis saab. Kui kord DNF väljas, tähistab see vähemalt minu jaoks teatud "ajastu" lõppu mängumaailmas. DNF on üks neist mängudest, mida nii kaua oodatud. Tuleb diablo 3/sc 2 ka välja, siis polegi enam eriti selliseid "legende" tulemas.
Mõneti nõus sinuga. Selles suhtes, et osale nö. vana kooli mänguritele nagu isegi pole enam eriti selliseid pelasid jäänd millepuhul saaks mõelda, et kunagi oli sigakõva ja nüüd võidaks järg teha. Samas tahaks, et ikka tehtaks ja nö. kui keerataksegi kihva siis saab rahuga asja maha matta - muidu kuidagi ikka kripeldab, eriti kui tegijad ju samad. Ootused pole ju DNF'i suhtes olnud mitte sellepärast suured, et oleks midagi vägavinget tiiserti näidatud või haibitud vaid ootused elavad kunagise nostalgilise ja ilusa emotsiooni peal. Praeguse aja nooremal generatsioonil seda niikuinii pole ja varsti on ka vanad selle ära unustand ning kunagisest legendist - isegi kui tehakse saab kõigest nimi.
Shacknewsi artikli kommentaaridest midagi huvitavat:
"Channel_F, a previous employee of 3DR, posted some interesting info:
In my best interest, I'm going to be somewhat candid for now. I will, however, elaborate a bit on some things:
The 2001 trailer was 100% scripted cinematic, and not actual gameplay. They built specific demo maps just to record video from to make a trailer. Everything you see in that trailer was phony.
The typical work flow there went something like this:
Designer would be assigned a task (build a new map, rebuild an old map, polish a bit of a map, etc.). Designer would work on said task for two, three weeks, a month, all the while lower management would be looking over it and making sure it was going in a "good general direction." Designer would move on to another task. A month or two later upper management would finally look at the work and say, "It's all wrong, do it again." Rinse, repeat.
Entire maps would be done from the ground up, almost to beta quality, and then thrown out simply because no one would make decisions early on in the process. (Read up on Valve's 'orange box' method of design -- that's how you make games)
Another example of WTF is the fact that there was one part of one map that was being worked on before I started working there. Nineteen months later and the same designer was still working on the same part of that same map... I'm not blaming the designer, it wasn't his fault.
I think the biggest problem that the company had in general is being self-funded. When you're a developer working directly with a publisher and you have milestones to meet it's a whole different ballgame. If you don't meet those milestones, you don't get any money. That right there will keep your project on schedule. If, however, you're funding it yourself, you don't really have anyone to answer to except yourself and you can quickly lose sight of just how much money is going out the door."
It was originally posted on Something Awful, and I posted a followup. Unfortunately the guy who posted it wasn't there when the trailer was developed, and he's mistaken.
Everything but the sandworm and the "talking" parts were just clips of gameplay from the game as-is, other than some effort to polish them up. The talking parts were written for the trailer, but were accurate representations of the story being told and were intended for real use.
So while those bits were "scripted" they would be scripted in the final shipping game too, but all the rest (vehicles, weapons, AI, games, etc) were straight from the production playable game.
andku EA või ubisofti kätte... siis tuleb neid duke mänge nagu seeni peale vihma ja üks on sitem kui teine. + igasugune seos originaaliga puudub nii sisu kui mängitavuse poolest v.a peategelase nimi _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
andku EA või ubisofti kätte... siis tuleb neid duke mänge nagu seeni peale vihma ja üks on sitem kui teine. + igasugune seos originaaliga puudub nii sisu kui mängitavuse poolest v.a peategelase nimi
Kui EA siis duke on mustanahaline ja sõidab tuunitud toyota aygoga, millel on veljed radiatsioonimärgi kujulised. "Need for Duke Nukem Forever - L.A. drift"
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.