Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
soodent
HV Guru

liitunud: 10.04.2002
|
06.01.2009 23:03:25
|
|
|
Nende müüdud sülearvuti(uus) oli isegi osaliselt tolmune...
_________________
 |
|
Kommentaarid: 822 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
19 :: |
6 :: |
564 |
|
tagasi üles |
|
 |
Estonaut
HV vaatleja
liitunud: 02.01.2009
|
07.01.2009 00:03:21
|
|
|
Siis ikkagi ilma kilepakendita?
Kui nii, siis pean seda meeles. Mingi päev lähen uurin ostuvärki seal kohapeal.
E.
|
|
tagasi üles |
|
 |
metrika
HV kasutaja
liitunud: 06.10.2008
|
08.01.2009 18:37:26
|
|
|
jube pood,tahtnud neilt viimase poole kuu jooksul tellida üle 10 asja,mitte midagi neil pole,kõik otsas,kuigi kodulehel on, et laos olemas.
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
Estonaut
HV vaatleja
liitunud: 02.01.2009
|
09.01.2009 23:29:15
|
|
|
metrika kirjutas: |
jube pood,tahtnud neilt viimase poole kuu jooksul tellida üle 10 asja,mitte midagi neil pole,kõik otsas,kuigi kodulehel on, et laos olemas. |
käisin neil office's. sain oma läpaka kätte, mida neil ka alguses ei olnud ehk kodukal oli kirjas, et laos on jne. aga lõpuks siis panin neid fakti ette, et kui bisnisist tahavad teha, siis olgu olla. kaup olemas ja väärt seda jamamist.
e
|
|
tagasi üles |
|
 |
Jan33
HV vaatleja
liitunud: 24.02.2009
|
24.02.2009 15:24:11
|
|
|
Jaanuarikuu lõpul sai tellitud sülearvuti.Hetkel neil soovitud mudelit sees polnud. Uurisin asja ja vastati, et peagi saabub - telli aga ära ja konfiguratsioon jääb samaks. Vahepeal nende kodulehel on jõutud juba konfiguratsiooni muuta, loomulikult lahjemaks ning siiamaani on saadavuse kohta teade - partii läbi müüdud ning uus partii X kuupäeval ja seda vahetatakse iga nädal. Mulle lubati ikka tellimise ajal oleva konfiga ja iga nädal on neil üks ja sama jutt - tuleva nädala kolmapäeval saabub. Siiani pole kätte veel saanud.
|
|
tagasi üles |
|
 |
ruts8
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.07.2002
|
28.02.2009 21:52:57
|
|
|
edit: ei saanud otse linki siia copy'da: http://sale24.ee/eripakkumised-c-264.html <-- siit võtta Delli E4200 pakkumine (kõige all)
Max123-st oleks sellise konfiga läpatsi hind ~40k, nõks ebarealistlikult madal hind
|
|
Kommentaarid: 47 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ramm
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.10.2004
|
28.02.2009 23:22:23
|
|
|
ruts8 kirjutas: |
edit: ei saanud otse linki siia copy'da: http://sale24.ee/eripakkumised-c-264.html <-- siit võtta Delli E4200 pakkumine (kõige all)
Max123-st oleks sellise konfiga läpatsi hind ~40k, nõks ebarealistlikult madal hind  |
Ei ole midagi ebarealisikut,vabalt saab kesk-euroopas sellise hinnaga,muidugi vähe kasutatuna
|
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
 |
Freeman
HV kasutaja

liitunud: 23.09.2003
|
30.03.2009 17:39:33
|
|
|
Kuuldavasti saadavad nad neilt ostetud Dellid garantiiprobleemiga Delli poodi (mida haldab IT Grupp AS). Ja nemad sealt ütlevad, et sorrivaan aga meie ei saa sale24st ostetud Delli arvuteid garantiisse võtta.
Mis värk siis on? Kas sale24 peseb enda käed peale müüki puhtaks? Üks läpakas pakub sealt väga huvi aga selline fakt (kui see on ikka tõsi) ajab ärevile.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
 |
McNeo
HV kasutaja

liitunud: 27.04.2004
|
30.03.2009 20:46:47
|
|
|
Freeman kirjutas: |
Kuuldavasti saadavad nad neilt ostetud Dellid garantiiprobleemiga Delli poodi (mida haldab IT Grupp AS). Ja nemad sealt ütlevad, et sorrivaan aga meie ei saa sale24st ostetud Delli arvuteid garantiisse võtta.
Mis värk siis on? Kas sale24 peseb enda käed peale müüki puhtaks? |
Käsi nad puhtaks ei saa pesta, neil ju müügigarantii osutamise kohustus.
Hiljuti tehtud kontrollkõne näitas, et nad siiski ei suuna inimesi (enam) Delli ametlike teenusepakkujate juurde. Aga jah, miskit lepingut nad nendega teha pole suutnud. Ilmselt siis saadavad arvutid väljamaale, sealt, kust ise ostavad. Aga eks näis, kaua nad sedasi suudavad. Kui ikka sealt kah tuleb vastus, et "teema pole garantiiline, makske kinni diagnostika, postikulud ja remondikulud", siis vist vesi ahjus küll.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
ruts8
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.07.2002
|
30.03.2009 23:32:11
|
|
|
Freeman kirjutas: |
Kuuldavasti saadavad nad neilt ostetud Dellid garantiiprobleemiga Delli poodi (mida haldab IT Grupp AS). Ja nemad sealt ütlevad, et sorrivaan aga meie ei saa sale24st ostetud Delli arvuteid garantiisse võtta.
Mis värk siis on? Kas sale24 peseb enda käed peale müüki puhtaks? Üks läpakas pakub sealt väga huvi aga selline fakt (kui see on ikka tõsi) ajab ärevile. |
Sellisel juhul võib ühe IT-grupi kliendihalduri väide tõele vastata, et seal müüdavad masinad on nii-nimetatud 'refurbished' isendid ning neile kehtib garantii vaid ostumaal (ehk inglismaal).
|
|
Kommentaarid: 47 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ramm
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.10.2004
|
31.03.2009 10:19:45
|
|
|
ruts8 kirjutas: |
Sellisel juhul võib ühe IT-grupi kliendihalduri väide tõele vastata, et seal müüdavad masinad on nii-nimetatud 'refurbished' isendid ning neile kehtib garantii vaid ostumaal (ehk inglismaal). |
Vaadates hindasi siis muidugi on need refurbished kuid ise nad punnivad täiega vastu et kõik täitsa uus.
|
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mehis123
HV kasutaja
liitunud: 19.06.2007
|
08.04.2009 01:36:18
|
|
|
Kui mina oma masina sealt ostsin (inspiron1520), siis oli ka esinduse hind kahekordne. Masin oli ikka uus pakendis ja kiledes. Garantiiremondi kohta ei oska kahjuks rääkida (kuna pole õnneks vaja old) aga kui oma lollusest korpust vahetada oli vaja, siis ütles küll, et viib Delli selle. Aga lubatud kolmest tööpäevast sai kaks nädalat. Pandi siis uus põhja korpus, kiledega ja puha aga nüüd mingi aeg märkasin, et jahutus radikas sees viltu. Huvitav kas delli esindus teeb siis sellist porri? Peab sinna tagasi pöörduma ja vaatab mis saab siis. Aga muidu minul pole nendepoolse teeninduse kohta küll midagi halba öelda.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
Traf
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.12.2007
|
08.04.2009 01:47:47
|
|
|
Hetkel ootan enda Delli sealt. Samamoodi alles siis, kui tellimus tehtud ja makstud ja aeg laptop teele panna, teatavad, et tegelikult neil seda olemas ei ole ja uus partii saabub nädala pärast. Nii ikka ei saa ju..
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
48 |
|
tagasi üles |
|
 |
raconteur
HV vaatleja

liitunud: 22.11.2005
|
15.04.2009 19:59:43
|
|
|
Ramm kirjutas: |
ruts8 kirjutas: |
Sellisel juhul võib ühe IT-grupi kliendihalduri väide tõele vastata, et seal müüdavad masinad on nii-nimetatud 'refurbished' isendid ning neile kehtib garantii vaid ostumaal (ehk inglismaal). |
Vaadates hindasi siis muidugi on need refurbished kuid ise nad punnivad täiega vastu et kõik täitsa uus. |
jep, sale24 masinad ilmselt saadetakse remondiks kuhugi väjamaale, kuna siin ei oma nad miskit ametlikku supporti. Näiteks IT Grupi outletist ostetud masinatel on olemas samasugune täissupport nagu uutelgi.
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
XTeCh
HV kasutaja

liitunud: 21.03.2005
|
21.04.2009 08:42:14
|
|
|
Kuulsin ka juttu, et sale24 ei ole lepingut eesti delli esinduse garantiiga vms ja nüüd avastasin, et olen mingi fail seeria M1530 endale saanud vist. Mängudes läheb temp väga kõrgeks... googeldasin igast asju selle probleemi kohta ja tundub et dell xps M1330 ja M1530 ongi kõik suht kalased eriti gfx 8400M ja 8600M kaartidega, endal praegu 10mintutit mängu ja temp 100+C ja ilma BSOD või igasuguste muude asjadega kohe shutdown. Ja nüüd ei tea kas saada üldse garantiisse kui sellel firmal selline loll värk selle garantiiga
|
|
Kommentaarid: 52 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
48 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ramm
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.10.2004
|
22.04.2009 21:17:16
|
|
|
Kahju hakkab inimestest kes sealt soetanud kui peaks garantiisse viima ja juhtub kõige mustem stsenaarium - Pankrott,siis keegi teine ei tegele nende õnnetute inimestega:
22.04.2009 seisuga on maksuvõlg 174 823 krooni
|
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
 |
metrika
HV kasutaja
liitunud: 06.10.2008
|
23.04.2009 10:21:54
|
|
|
osta.ee-s müüvad nad oma kaupa suuurtes kogustes ja surte hindadega
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
matu21
HV Guru

liitunud: 24.11.2003
|
23.04.2009 14:56:44
|
|
|
Huvitav, kas Sale24 personalist keegi ei loe oma firma kohta käivat arutelu või tõesti ongi savi neil??
Mina küll selgitaksin olukorda, et potentsiaalseid kliente rahustada
Ramm kirjutas: |
Foorum on kõige odavam koht,kus ennast kaitsta,kui midagi viga on siis mõttekam oleks kliendil pöörduda firma poole ja seal saab ka oma küsimustele vastuse. |
Ma mõtlesin seda garantiivärki - Et võiks keegi sealt konkreetse vastuse anda, kas ja kuidas asi toimib.
_________________ Kõik, mis mul müügiks on, küsi julgelt soodushinda : www.digimarket.ee
Kõiki kaupasid saan müüa ka järelmaksuga
Kasutatud arvutid ja laptopid Tartus, Vanemuise 43
viimati muutis matu21 23.04.2009 15:34:01, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 1373 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
1047 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ramm
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.10.2004
|
23.04.2009 15:19:48
|
|
|
matu21 kirjutas: |
Huvitav, kas Sale24 personalist keegi ei loe oma firma kohta käivat arutelu või tõesti ongi savi neil??
Mina küll selgitaksin olukorda, et potentsiaalseid kliente rahustada |
Foorum on kõige odavam koht,kus ennast kaitsta,kui midagi viga on siis mõttekam oleks kliendil pöörduda firma poole ja seal saab ka oma küsimustele vastuse.
|
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
 |
IceUul
Sinu Ema

liitunud: 14.11.2001
|
13.05.2009 21:51:10
|
|
|
Ajuvabalt odavad hinnad on neil igatahes
Käisin kohapeal vaatamas siis, põhimõtteliselt on kõik tooted pakendamata, välimuselt nagu uued.
Valik on väike, kindla konfiga masinad on odavad just.
Hind on 1/3-2x odavam, kui samasugustel toodetel ostes need ametliku delli esindajate käest.
Milles konks seisneb? refubrished? või kasutatud?
|
|
Kommentaarid: 213 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
4 :: |
184 |
|
tagasi üles |
|
 |
IceUul
Sinu Ema

liitunud: 14.11.2001
|
14.05.2009 14:51:53
|
|
|
Tundub, et korralikud tooted on ikka, max123-s saab lisatasu (250.-) eest need ikkagi garantiisse viia.
Uurisin service tagi järgi järele, et toodetud oli sõbrale ostetud läppar ainult 2 kuud tagasi.
|
|
Kommentaarid: 213 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
4 :: |
184 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ramm
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.10.2004
|
14.05.2009 16:11:20
|
|
|
SinuEma kirjutas: |
Tundub, et korralikud tooted on ikka, max123-s saab lisatasu (250.-) eest need ikkagi garantiisse viia. |
Seda otseselt ei saa võtta kui garantii,kuna pead mingi plekki maksma selle eest.
|
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
 |
IceUul
Sinu Ema

liitunud: 14.11.2001
|
14.05.2009 17:22:13
|
|
|
Ramm kirjutas: |
SinuEma kirjutas: |
Tundub, et korralikud tooted on ikka, max123-s saab lisatasu (250.-) eest need ikkagi garantiisse viia. |
Seda otseselt ei saa võtta kui garantii,kuna pead mingi plekki maksma selle eest. |
Jah, aga max123 reegel on selline, et nad võtavad mitte neilt ostetud seadmeid ainult lisatasu eest garantiisse.
|
|
Kommentaarid: 213 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
4 :: |
184 |
|
tagasi üles |
|
 |
sale24.ee
HV vaatleja
liitunud: 10.06.2009
|
10.06.2009 13:45:55
|
|
|
Sale24.ee ostetud Delli sülearvutitel kehtib garantii 3 aastat kõigis Delli hooldupunktides üle euroopa. Eestis on nendeks Max123 ja It Grupp Tallinnas, PC Expert Tartus ja Pärnus.
Garantii kehtib Serice Tag numbri alusel, mis on igal Delli sülearvutil kirjutatud põhjakaane peale. Iga uus ja õnnelik Delli sülearvuti omanik saab seda ise kontrollida SIIT.. Soovikorral saab kontrollida Service Tag numbrit ka ennem ostu sooritamist. Põhimõtteliselt samamoodi kontrollivad garantii kehtivust ka Delli hooldupunktid.
JAH, Max123, IT Grupp ja PC Expert võivad küsida aga alati ei pruugi 250.- kr (miks ja mille eest, seda ma täpselt ei oska kommenteerida).
Olenemata vea tüübist, kas HDD, emaplaadi, graafika, displey või mille iganes vahetuse eest garantii korras ei küsita kunagi rohkem kui 250 kr.
Ja seda kõik ainult juhul, kui viite sülearvuti otse neile garantiihooldusesse.
Kui tuua sülearvuti probleemida korral meile, siis maksame selle summa meie. Seadusest tulenevalt on meil see kohustus niikuinii.
Garantiihooldust teostatakse alati Eesti Delli esindustes ja ajaliselt ei võta see tavalisel kauem aega kui 5 päeva.
Kui kellelgi on muresid meilt ostetud sülearvutitega või muu kaubaga, siis palun võtke kindlasti esmalt meiega ühendust info@sale24.ee või telefonil 6818511, kõikidele probleemidale leiame lahenduse.
sale24.ee
|
|
tagasi üles |
|
 |
McNeo
HV kasutaja

liitunud: 27.04.2004
|
10.06.2009 14:17:12
|
|
|
sale24.ee kirjutas: |
Sale24.ee ostetud Delli sülearvutitel kehtib garantii 3 aastat kõigis Delli hooldupunktides üle euroopa. Eestis on nendeks Max123 ja It Grupp Tallinnas, PC Expert Tartus ja Pärnus.
/../
JAH, Max123, IT Grupp ja PC Expert võivad küsida aga alati ei pruugi 250.- kr (miks ja mille eest, seda ma täpselt ei oska kommenteerida). |
Kordame üle põhitõed.
1. Müügigarantii eest vastutab müüja.
2. Delli sertifitseeritud hoolduskeskustel pole kohustus teostada (müügigarantii)remonti, vaid on õigus seda teha (remonti üleüldse). Kui nüüd hoolduskeskus ja müüja üks ja sama firma on, siis loomulikult kehtib punkt 1.
Aga, et asja veelgi selgemaks teha, siis võtame appi matemaatika. Näiteks; müüja müüb arvuti ja saab sellest mingi kasumi. Hoolduskeskus pole sellest müügist kopikatki kasu saanud. Lisaks peab teeninduskeskus remondi puhul tasuma töötajatele palgad, postikulud jm kulud. Küsimus on nüüd, kes maksab teeninduskeskusele kulud? Vähe sellest; selleks, et saada sertifitseeritud teeninduspunktiks, kaasnevad sellega juba eelnevalt kulud. Et siis umbes nii, et ise olete süüdi, et sertifikaadi ära tegite?
Kui üks firma otsustab, et hakkab müüma mingeid tooteid, on ta ka ise kohustatud tagama müügigarantii. Delli hoolduskeskus ei pea tagama müügigarantiid. Müüja peab tagama.
Soovitan kasutajal sale24.ee ühendust võtta tarbijakaitsega, ning endale need terminid endale selgeks teha.
ps. Rääkides veel Delli rahvusvahelisest garantiist, siis ka sellega on palju segadust olnud. Soovitan ka need tingimused üle vaadata, et kus, mis ja mis tingimustel see garantii üldse kehtib. Ei ole kahjuks nii, et ostad väljamaalt odavamalt arvuti ja tuled siis Eestisse müügigarantiid nõudma.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
|