Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
monty11
Kreisi kasutaja

liitunud: 14.04.2006
|
25.03.2009 17:17:43
|
|
|
Huviga ootaks MP lõplikku lahendust.
Sattusin veel ühe päris korraliku kasutusjuhendi peale: Spraetter's Guide to Empire: Total War.
Seda lehte on ka vahepeal tublisti uuendatud.
_________________ Both the universe and stupidity are infinite. I'm not so sure about the former. - A. Einstein
Tule ja kiika minu fotomaailma. |
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
Renq
HV veteran

liitunud: 21.12.2003
|
27.03.2009 01:42:11
|
|
|
krt, nüüd läheb juba liiale... ühes kohas hakkas mind pidevalt välja viskama vist *exe errori tõttu, sellest sain jagu siis kui panin run as admin...a nüüd on enne sama jama... iga kord kui loadin ja panen "end turn" paneb pange.
_________________ Steam: Renq Origin: Renq86 Uplay: Renq86 |
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
Draax
HV veteran

liitunud: 21.03.2005
|
27.03.2009 07:00:43
|
|
|
Kusjuures rääkides patchimisest ja piraatlusest, siis ma hakkan juba uskuma, et see on SEGA inimestel suhteliselt teadlik strateegia. Football Manager tuleb igal aastal välja nii, et plaadiversioon on üsnagi koledate bugidega ja põhimõtteliselt nädal pärast release'i tuleb esimene patch mis muudab mängu mängitavaks ja kuu hiljem teine patch mis muudab mängu suurepäraseks. Ja igal aastal on sama lugu. Need esialgsed bugid on tihtipeale ikka üsna hirmsad, s.t. tundub võimatu et mingi testimeeskond neid ei märganud.
Ja originaal-.exele leiab internetiavarustest cracki, aga patchitud versioonile ei leia. Ehk siis kellele mäng ikkagi meeldib, ostab originaali, laseb patchid peale ja naudib.
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
Renq
HV veteran

liitunud: 21.12.2003
|
27.03.2009 12:11:53
|
|
|
teine patch tuli välja steamis
- Load time detection on trade routes to fix pathfinding crash in campaign
- Some General Sound balancing improvements
- Fixed UI Chat hang when spectator leaves unranked match with 3+ players
- Various Campaign Crash Fixes
- Some Save/Load fixes
- Boarding fix where cannon crew board order was not being deleted properly causing crash
- Fix to kill characters instantly to stop crashes in campaign on agent/general deaths.
- Save games limited to 1000
- Fix to animation glitch causing repetitive sounds when battle is launched.
- Multiplayer - can now find friends across regions
_________________ Steam: Renq Origin: Renq86 Uplay: Renq86 |
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
monty11
Kreisi kasutaja

liitunud: 14.04.2006
|
27.03.2009 15:21:04
|
|
|
Vabalt võib aset leida ka järgmine dialoog:
Arendaja: Lükkame edasi, liiga palju probleeme on!
Levitaja: Kas need probleemid muudavad mängu täielikult mängitamatuks?
Arendaja: Ei no mitte päris mängitamatuks, aga ...
Levitaja: No kui mängida saab, siis laseme õigel ajal välja.
Arendaja: Aga ...
Levitaja: Alati on võimalik mängu hiljem parandada!
Olen nõus, et mängus on probleeme, kuid minu jaoks pole need asja mängitavust nulli viinud. Õnneks pole ma kohanud ka karbist tulevaid paikamata mänge, mis mul kohe kokku jookseksid ja mida ma mängida ei saaks. Kuid olen nõus, et nii paigates on võimalik piraatlusele ka tala panna ja kindlasti on see ka üks argument vigadega mängu väljalaskmiseks. Kui aus olla, ega pole eriti vahet, kas tuleb mäng välja liiga vigasena või lükatakse selle väljalaskmist edasi ... fännide poolt tuleb seakisa nii või naa. Parem on siis ju firmal hakata juba raha kasseerima, kuna neid, kes mängu vigade pärast ei osta on ikkagi suhteliselt vähe, kuigi nad võivad olla väga kõva häälega ning pärast lähevad nad ja ostavad mängu ikkagi ära
Lisaks on ju veel ka aeg, mis jääb poodi jõudmise ja karbiversiooni arendusele joone allatõmbamise vahele. Ei tea tõesti palju see on, aga DVD-de masskirjutamine ja mistahes postiteenusega saatmine võtab ka oma aja. Selle aja jooksul on ju tegelikult arendajatel aega asja lappida ja siis pärast esimest tagasisidet ja putitamist paik välja lasta.
Ei tahaks siin meie arvelt rikastuvaid mängude loojaid kaitsta, aga kui asi puudutab mängu kokkujooksmist, siis on siiski selle taga ülimalt suur hulk erinevaid arvuti konfiguratsioone, mida pole võimalik ka beetatestimisel täielikult läbi töötada. Ju siis on mul olnud alati õnnestunult komplekteeritud arvuti, millega nii palju konflikte ei teki.
Mõned mängu mehaanikaga seotud kalad on tüütud küll, kuid ma ei lase sellest ennast oluliselt segada ja närvikava lõhkuda. Parem üritan rõõmu tunda sellest, mis töötab
_________________ Both the universe and stupidity are infinite. I'm not so sure about the former. - A. Einstein
Tule ja kiika minu fotomaailma. |
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
Draax
HV veteran

liitunud: 21.03.2005
|
27.03.2009 15:25:42
|
|
|
tsitaat: |
Lisaks on ju veel ka aeg, mis jääb poodi jõudmise ja karbiversiooni arendusele joone allatõmbamise vahele. Ei tea tõesti palju see on, aga DVD-de masskirjutamine ja mistahes postiteenusega saatmine võtab ka oma aja. Selle aja jooksul on ju tegelikult arendajatel aega asja lappida ja siis pärast esimest tagasisidet ja putitamist paik välja lasta.
|
Tõsi ta on. Pluss veel see, et tegelike kasutajate armee, kes foorumites bugide kohta raporteerib, on nii üüratu, et info liigub väga kiiresti kõigi vigade kohta. Tihti testib lõppkasutaja ise mitut varianti ja teeb pool tööd arendaja eest ära.
Samas mängu ostva kliendina ma ka ei nurise. Pigem võtan kohe default suhtumise, et mäng on valmis siis kui kodulehel on patch 2 üleval ja hakkan siis tõsisemalt nt. pikemat campaigni tegema.
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
Pihv
HV veteran

liitunud: 27.08.2002
|
27.03.2009 16:20:32
|
|
|
Ärge unustage, et mitte töötava mängu taga võib ka olla tihend tooli ja klaveri vahel.
Keegi tegi kokkuvõtte et 70% nendest kel oli/on probleeme selle mänguga kasutavad näiteks 2-3a vanu drivereid, jumal teab mis seisukorras nende soft siis veel on. Tugines teemale kus CA palus saata dxdiag nendel kel probleemid.
Minul töötab väga ilusti, heli probleemid olid, midagi parandati patchiga ära kuid vajab veel nokitsemist. Korra on olnud ka gameplay bug kus campaign jäi pooleli kuna pealinn piirati sisse ja mina vastast rünnata ei saanud, pankrot.
Muidu peale selle et Naval Invasioon ei tööta (mis on iseenesest gamebreaking bug) on mäng väga hea minu silmis ja töötab ilusti, pole veel ainsamatki CTD'd näinud.
Vanilla on ka juba ammu minevik. Kasutan
Quixote's Combat Overhaul v1.73 (Now with 100% more Navy!)
Quixote's Campaign AI v1.4
Slower Mod version 8 Released
+ 4 turn per year.
Pipmod ka et minimapi ikoonid oleksid loetavad.
Ja hetkel olen väga rahul, madistan Austriaga kuna mere äärde pole väga asja hetkel bugi pärast.
Erinevus vanillaga on ikka suht suur.
Päris palju on juba ka uusi tekstuure meestele aga enne ei viitsi nendega jamada kui mingi täiskomplekt välja tuleb.
Põhimõtteliselt on modejad ka juba üsna lähedale jõudnud põhjusele miks AI ei tee üle mere invasiooni (või õigemini on põhjus teada) aga seda hetkel nemad fixkida ei saa.
|
|
Kommentaarid: 101 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
94 |
|
tagasi üles |
|
 |
Draax
HV veteran

liitunud: 21.03.2005
|
27.03.2009 16:35:40
|
|
|
Pihv, ma mõtlesin bugide all ikka gameplay bugisid, mitte tehnilisi erroreid. Ehk siis selliseid asju, et mäng toimib ilusti ja saab mängida, aga näiteks vastaste AI on loll vms. Ühesõnaga asi, mis mängimist ei takista, aga võtab mängunaudingu ära.
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
14.04.2009 01:03:09
|
|
|
more like empire: total failure einoh, võibolla maitse asi kah, aga omale meeldis total war seeria senimaani ikka selle pärast, et ära oli tabatud JUST TÄPSELT see õige blend strateegia-mapi madistamise ja 3D-lahingute vahel. Ja mõlemad pooled olid suurepärased ning omavahel alati ilusti tasakaalus.
Tõsi, lihtsa õpikurviga mäng pole TW kunagi olnud, eriti strateegia-mapi osas, kuid varem oli asi ikkagi arusaadav ja paremini haaratav. Jube tore küll, et iga iga maailma riik on hiiglasliku maailmakaardi peale ära realiseeritud ja kõike võimalikku saab teha, aga mingil hetkel muutub see kõige tegemine mõttetuks kuna kõigele ei jõua lihtsalt tähelepanu pöörata.
Samas võibolla on asi isiklikus harjumuses Igatahes on see osa kõigist eelnevatest nii palju erinev, et eelnevate teadmistega pole suurt midagi teha. strateegia-map eriti, aga lahing on ka üsna teistsugune ja mitte paremuse poole! Minumeelest on tegu nüüd mänguga, mille puhul võib suurima osa ajast veeta maailma kaarti scrollides ja kõiksugu asju majandades, tuunides ning püüdes kõike korraga jälgida. Ja samas on lahingud kehvemad kui eelmistes osades. Pettumus!
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
14.04.2009 01:12:42
|
|
|
tsitaat: |
kuna kõigele ei jõua lihtsalt tähelepanu pöörata.
|
<--- sellega sa nagu ütleks et mäng liiga raske ja ei ole jõudnud sa temasse piisavalt süveneda.
Minuarust mäng on arenenud ajastule vastavalt positiivses suunas muud midagi. Kuna tegemist on teise ajastuga siis pead ka ise vastavalt ümber õppima ja oma strateegilise külje üle mõtisklema. Alguses ei saanud isegi piixugi tehtud aga peale seda kui paar korda minuga maad pühiti ja otsast peale campi alustasin hakkas asi edenema. Suht sama värk on tegelt mul ka algsete total war mängudega. Üks asi ainult et kuramuse tutorial ei õpeta mõndasid asju piisavalt põhjalikult ehk siis pead kas manuaali lugema mis mänguga kaasa anti või siis foorumites sorama. Muud midagi (endale jäi palgiks silma se laeva trade värk millest enne kui poste foorumites lugesin ei saanud mitte peerugi aru).
Lisaks AI bugidele mida fixitakse ja kindluse madalatele textuuridele (mida varem ei olnud) + sellele et turne on liiga vähe ei ole algselt midagi ette heita. Liiga kiiresti saavad käigud otsa mis on antud selleks et oma "ülesanne" täita. Tahaks asja rohkem rahulikult võtta aga suht "tormama" peab.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
14.04.2009 03:46:31
|
|
|
kusjuures selles on oma iva sees nimelt siis selles lauses, mis ütlesid "et mäng liiga raske". seda ma küll otseselt ei usu, et ma mängu mängimisega hakkama ei saaks (kuigi kindlat ei ole miskit ), aga minumeelest on nii, et kui ühe mängu mängimine on juba liiga keeruline siis kipub asju point nagu ära kaduma. mängu põhiidee on ikkagi olla fun, meelelahutus. no vähemalt minu jaoks on see asja point.
eelmiste TW mängude puhul meeldis minule see, et seal sai tõsiselt "ära teha", ja seda mitte lihtsalt imekiirusega mingit hiirenuppu klikkides, vaid mõtlemisvõimet rakendades ma olen kindel, et strateegiamapil ära tegemine on empire's vähemalt sama heal tasemel, kuid battle's tundub see mitte eriti nii olema.
empire strategymap ei meeldinud mulle esimesest pilgust. segane, liiga suur, mängitavus isegi kannatab selle all. vihkan ka seda, et endine suht ühtlaadi ja väga mõnus majandamise/ehitamise/recruitimise süsteem on üsna täielikult ümber tehtud. mina ei näe mingit põhjust miks seda "täiendada" oli tarvis eks see jutt ole ühest küljest vingumine ka jah, aga mul ei ole aega et kulutada paar päeva uue süsteemiga tuttavaks saamisele...tööl tuleb ka käia ja muid hobisid on samuti peale arvuti taga istumise
muide, mis jama nende lahingutega on? nüüd ongi nii, et lahingu tavaline tulemus on selline, kus nii kaotaja kui võitja pool kõmmutavad suurema osa üksteise armeest maha ja lõpuks lihtsalt võidab see, kelle riismed natuke paremini assi kickivad? suht mõttetu, võibolla ma ei ole napoleoni aegsete strateegiatega tuttav, aga tundub, et nende püssimeestega mingit erilist strateegiat teha ei õnnestu. hobud on ka suht kasutud nüüd ja käsivõitlus on kõige mõtetum üldse. lisaks siis veel see, et kuigi nagu oleks ülimassiivne mäng ja puha siis grand campainile saab ikka valida mingi 10 erinevat rahvust ja unitid on sisuliselt kõigil nii sarnased, et mitte mingit vahet nagu polegi
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
14.04.2009 09:15:35
|
|
|
Mind isiklikult häirib see suur kaart samuti. Liiga asju täis ja üldsegi pole minu arvates asja liigutatud paremuse suunas. Vana, mõningas mõttes "staatiline" kaart oli parema haldavusega ja "süsteem" töötas - hetkel ei suuda kuidagi sisse elada uude mängu selle tõttu. Aga eks see on minu saamatus rohkem.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
14.04.2009 10:39:05
|
|
|
mõiste "keeruline" on erinev. Osade jaoks on isegi raske mäng kus kõik ette mämmutatakse. Osade jaoks ongi fun kus mõtlema peab osad tahavad niisama lebotada. Ka empire tw saab ju täiesti maatasa ära teha. Ise ei teinud suht midagi ja vaid ootasin millal vastased kärvasid kuna mu rinne oli tugevam. Kaardil sai kah riike rahus endale võetud kuniks avastasin mängu "nalja" ja rahvas kelle olin hooletusse jätnud kuulutas välja revolutsiooni. Üks lahing mis meelde jäi oli selline kus mul oli vähem mehi aga ikka võitsin kuna "vingerdasin" oma vennikestega hädäst välja. Ehk siis suht koht sama mida Total War II Tegin. Ainuke asi mis palgiks on see kindluse ründe värk. Peab uuesti proovima (pätse vist veel tulnud) kuna kui algselt proovisin siis mul mehed lihtsalt passisid kuniks vastased rahulikult sisse kõndisid. Vastased isegi ei rünnanud otse vaid läksid alati kindluse taha vms ajuvaba strateegia järgi ründasid.
Ja see kui sa ei suuda omale selgeks teha mängu uued põhimõtted on puhtalt sinu mure . Asi oleks sitt olnud kui lihtsalt vana süsteemi refresh. Nagu ütlesin -> vastavalt ajastule tuleb ka süsteem teha muidu miks peaks ma seda jura ostma mitte vaid uue skinni total war 2 panema.
Suurtüki vägi on väga tähtis osa mängust. Niikaua kuni vastane marsib (kui just tal endal kahuriväge ei ole kes sind pommitab) saad teda pilbasteks lasta ning kui kohale jõuab pead juba reameestega oma ridasid kaitsma. Hobustel on aga "rõvedalt" suur tähtsus. Kui neid ei oma siis pead mehed õieti paika panema + õigesse formaati et sind hobeste poolt pilbasteks ei tehtaks. Sageli avaneb mängu sõjaline ilu alles siis kui oled teatud tehnoloogiat kätte saanud. Algus oli jah suht meh.
... asi vajab lihtsalt süvenemist ja uurimist muud midagi.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
der hammer
HV Guru

liitunud: 05.10.2004
|
14.04.2009 12:52:02
|
|
|
Wiltz kirjutas: |
Minumeelest on tegu nüüd mänguga, mille puhul võib suurima osa ajast veeta maailma kaarti scrollides ja kõiksugu asju majandades, tuunides ning püüdes kõike korraga jälgida. Ja samas on lahingud kehvemad kui eelmistes osades. Pettumus! |
Nõustun täielikult. Hakkasin rootsiga mängima ja harjus üsna ruttu uue interfeissiga ära. Nädala mängisin üsna intentsiivselt vallutasin terve euroopa ,enamus ameerika saarestikust ja paar tükki indiast. Kuradi tüütu on nüüd umbes ~70 alaga tegeleda. Ükshaaval upgradeda teadmata mida sa oled juba upgradenud ja ,siis peab veel alade pealt ka mingeid kuradi kaevandusi otsima. Lahing on üsna valuline. Kui mul on mingigi lootus võita kütan automaatse battle. Kui mitte ,siis mängin ise ja enamasti saab võidetud kuna AI on üsna loll (mõnikord üllatatas siiski) ,aga erinevalt medieval2'st mingit lõbu seal küll eriti pole. Kindluse rünnakud panid üldse juukseid kitkuma. Mehed jooksid müüridel nagu töllakad edasi tagasi. Üsna fail mäng. Kaart on idee poolest hea ja suur ,aga lahendused on üsna kehvad. Kui angel hakkab jälle rääkima kuidas mäng liiga raske on ,siis võib ta perse jalutada
_________________ Tere. |
|
Kommentaarid: 148 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
130 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
14.04.2009 13:30:59
|
|
|
.... ma omastarust ei rääkinud ju et mäng liiga raske on (hoopis teised paistavad kiruvat et "sisukas" ja "keeruline" vms palju asju). häiris vaid see et liiga vähe käike antakse (nagu ennegi total war'is) ning kohatine WTF AI momendid mis loodetavasti pätsiga korda tehakse.
Ise mängin mapi easy ja lahingud hard tasemel. Total War II oli kah suht jura AI'ga enne pätsi seega lootust on et tehakse ka see mäng korda.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
rainer9968
HV kasutaja

liitunud: 07.09.2005
|
14.04.2009 16:13:34
|
|
|
Empire on mõneti keeruline ,kuna ajastu on selline. Minu arvates on üks puudujääk, Medieval I TotalWaris oli see, et said erinevaid ajastuid mängida, mitte koguaeg nullist mängida. Leian, et see võiks Empires juures ka olla, vist isegi on. Mänguga on nii, et pärast kolmandat korda mängimist on asjad enamvähem selged, nõrgaks kohaks merelahingud, kuna pole neid eriti pidanud. Kaart ise on tõesti suur ja mahukas aga enamvähem on lahendatud maailmajagude kaart.
Nendele, kellele Empire on keerukas ja tüütu, soovitaks proovida Imperial Glory`t, kus ajastu on sama, kuid map on lihtsam ja lahingud samaväärsed Empirega. Keegi küll kritiseeris seda mängu, kuid soovitan siiski proovida.
Tekkis ka küsimus, mis aastani on võimalik mängida.
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
3 :: |
38 |
|
tagasi üles |
|
 |
crypto
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.03.2005
|
14.04.2009 17:54:31
|
|
|
niisama GC-d tehes oli vist 1700-1799, aga lõpus küsis, et "continue playing?". Usaga tehes on lõpp 1810, kui ma nüüd ei eksi
_________________ 61. Logistikapataljoni võitleja |
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
14.04.2009 18:50:04
|
|
|
ma mängisin total war 2 aastani 2010 vähemalt 8) Aga suht lõpmatuseni läks.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
der hammer
HV Guru

liitunud: 05.10.2004
|
14.04.2009 19:37:12
|
|
|
angel kirjutas: |
ma mängisin total war 2 aastani 2010 vähemalt 8) Aga suht lõpmatuseni läks. |
Ma sain 450'ndal käigul kõik alad enda kätte. Ei tea mis aasta. Praegu empire total war'is kaugelt kõige võimsam riik ja aastaks on alles 1760.
_________________ Tere. |
|
Kommentaarid: 148 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
130 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
14.04.2009 20:03:14
|
|
|
no minumeelest need total war mängud ongi põnevad sisuliselt täpselt selle hetkeni kuni sa saad aru, et mida iganes arvuti nüüd ka edasi ei teeks, mingit vastast sulle enam ei ole. peale seda hetke võib veel muidugi natuke aega nö. funnida ehk siis täiesti takistamatult vaenlas(t)e vägedest ja linnadest "üle jalutada", aga no olgem ausad, mida huvitavat nende hädiste riismete maasse tampimises enam ikka on motivatsiooni mängida on seni, kuni sa tead, et sul on vastane, kes võib sulle valuse löögi anda.
aga üldiselt tundub, et erinevate inimeste mängustiil siin on TOHUTULT erinev ka. niipalju kui ma ise TW'sid olen tagunud, on minu ainuke eesmärk luua võimalikult kiiresti sõjavägi, millega lihtsalt vallutab kõik ja kõikjal! kõik muu, mis sinna juurde käib on abinõu selle eesmärgi saavutamiseks. aga mis teeb mängustiili ilmselt paljudest erinevaks, minu eesmärk on see ülemvõim saavutada võimalikult kiiresti mängu "turne" arvestades, kuid kindlasti mitte reaalset aega arvestades. mäletan, et olen mõnes TW's mõelnud ja sättinud ÜHTE turni kuni 3 tundi...ja ühte battle't pidanud 5 tundi.
mõni mees siin seevastu mängib medievalit aastani 2100 ja teine on nädala ajaga 3 korda läbi teinud empire'i grand campaign'i ma ei mõista mitte enda omast erinevat mängustiili hukka, vaid tahan rõhutada, et sellistest erinevustest tuleneb ilmselt ka nii erinev arvamus mängust.
PS. angel, ma ise mängisin hard/hard tasemel. ja minagi ei öelnud mitte seda, et mäng on liiga keeruline mängimiseks, vaid et suurema keerukuse all kannatab fun factor. mis läbu sa ühest lahingu võidust ikka saad kui selle lõpuks on 2/3 sinu enda väest surnud. ja mitte sellepärast, et sul oli nii halb strateegia, või et vastasel oli nii hea...sellepärast, et see krdi mäng ongi nii tehtud
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
14.04.2009 20:12:18
|
|
|
ise ootan vaikselt pätse mis asja veelgi ära fixiks ehk siis AI kohapealt tundub asi siiski bugine veel. Kui just 2 nädala jooksul midagi ei fixitud kuna ei ole suht nii kaua asja enam kätte võtnud.
Mina olen kah see kes loob kiiresti armee et kohe kõigile molli kütta aga.... Empire's lõppes se sellega et tõmmati mu riigile vesi peale. Rahvas hakkas mässama. Raha ei tulnud... pangarott koputas uksele ja vsio
Sõdimine küll igav ei tundu. Eriti huvitavaks läheb asi siis kui sul mehi vähem ja vastased marsivad rivide kaupa ette ja hobesed hakkavad vaikselt tagant noppima. Ja kuna mina ei olnud hobestega harjunud siis sain muidugist tappa. Alles siis kui "ruudu formaadi" aretasin ja X asendis asjad paika seadsin hakkas asi edenema ning kaotused olid kah tühised alati. ainult kuramuse kindluse võitlused on seni kõik bullshit olnud + kindluse textuurid on okse.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
14.04.2009 23:23:04
|
|
|
ei tea jah, võibolla need nö. uued tehnoloogiad annavad selles mängus lahingutes palju juurde. ma ei ole campaini sisuliselt mänginudki, teen lihtsalt üksikuid battleleid erinevate vägedega, et saada sotti, kas mingeid korralikke "spets" uniteid kah üldse on selles mängus. ühe oled leidnud ka, austerlaste mingid speznerid tundusid ulmevanad oma kaheraudsetega. litrid käisid siis vastased kukkusid ikka jube kiiresti. ülejäänud unitid tunduvad kõik üsna mõttetud. fire range on ka kõigil asjadel nii sitahädaks aetud, et põmst alles oma nina eest näevad, kuhu lasta tuleb. peale selle jooksevad vastase väed selle vähesegi range'i vajadusel mingi 2 sekundiga kinni ja muudkui aga läheb käsiheitluseks. siis võib mingi 5 minuti jooksul vaadata kuidas ükshaaval enda ja vastase unitist mehed surevad. ainult, et lõpuks on miskipärast ikka enda omad need, kes kuidagi imevarakult ära route'vad
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 275 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
14.04.2009 23:43:44
|
|
|
annavad... alguses vaatasin et WTF is this shit. Aga nii kui militaar tehnikat aretama hakkasin sain kätte asjad mida nagu oligi vaja (formaadid, laskemoon etc). Aga siis läks asi perse kuna nagu öeldud... rahvas hakkas mässama kuna ei pööranud üldse neile ega nende vajadustele tähelepanu. Ehk siis nõnda pohlalt ei saa mapile käega lüüa nagu seda TW2 sai tehtud.
Vähemalt minul küll need "rivis laskurid" sitahädad ei olnud. Vaatekaugus oli täiesti arvestatav ja kui ikka korralikult vennad laskma hakkasid siis vastase hobesed ei üritanudki enam eest rünnata (flänkisid) ja vastase jalavägi pani liduma kuna mul oli parema tehnoloogiaga püssid käes Granaadi heitjad on eriti julmad. Üks hetk oli taevas vastase kohal must granaatidest ja minema nad lidusidki. Aga kui ikka vastaseid piixult rohkem ja nad sind sisse piiravad siis on ka lõpp tulemas. Eriti vastik on ratsavägi mis su seljataga alati üritab minna rikkudes sellega kõik ilusa ära.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
crypto
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.03.2005
|
15.04.2009 00:15:27
|
|
|
Aga sellepärast ongi see hea mäng, et strateegiliselt on võimalusi palju. Kui vastane jookseb rindele sisse ja käsivõitlus käib, siis see ei pea niimoodi lõpuni minema, vastavalt olukorrale peab kohe vaatama, et kus tiivalt saab mehi tiibama panna, kõige parem kui selleks on ratsavägi reservis, aga saab ka teistega hakkama. Ise kasutan tavaliselt sellist formatsiooni, et keskel haubitsad/mortiirid lasevad üle eesliini, kindral, vähemalt 2 jalaväge, eesliin jalaväest (vahest koos kahuritega ->canister shot, w00t), tiibadel light inf koos oma paigaldavate teivastega+kauge laskeulatus vastaste ratsude jaoks, kes üritavad tiivata ning 4 ratsaväge, millest kaks rindeliinist eemal võsas/metsas, et varakult vastaste üllatused ja kahurid ära nullida. Kui põhiliin saab oma lasud tehtud (jalaväe kolmesed read niidavad suht hästi+canisterid) ja käsivõitluseks läheb, siis 2 ratsaväge rindel ja vajadusel ka ambush ratsud tiibavad kriitilisemaid murdepunkte+reservüksused tugendavad vajalikke kohti+liini mehi saab ka vabades kohtades liigutada , et risttuli tekkitada vajadusel, aga üldiselt ma liinis mehi ei liiguta, aint siis kui tõesti väga peese hakkab kusagil rindel minema
Mina olen iganes rahul selle mänguga
_________________ 61. Logistikapataljoni võitleja |
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
 |
der hammer
HV Guru

liitunud: 05.10.2004
|
15.04.2009 00:16:36
|
|
|
Miinid olid ka üsna toredad. Deem peab vist käima jooksma mängu jälle Linnadega on lihtne. Rahvas hakkab mässama. Tuleb pisikene rebel armee. Tapad maha selle ja rahvas on jälle rahul. Tegelikult peab tähelepanu usule pöörama. Kui suur protsent rahvast usub "sinu" usku ,siis enamasti pole rahutusi ka.
_________________ Tere. |
|
Kommentaarid: 148 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
130 |
|
tagasi üles |
|
 |
|