Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Kas kasutad rattakiivrit? |
Kasutan. |
|
44% |
[ 87 ] |
Plaanin kasutama hakata, kui ... (täpsistan teemas) |
|
8% |
[ 16 ] |
Ei kasuta, sest kiivriga pole enam lahe |
|
21% |
[ 42 ] |
Ei kasuta, sest ... (täpsustan teemas) |
|
25% |
[ 50 ] |
|
hääli kokku : 195 |
|
autor |
sõnum |
|
Etsike
HV veteran
liitunud: 24.12.2004
|
02.04.2009 19:19:55
|
|
|
apelsin16, ma puht ohutuse kaalutlustel ei hakkaks rattaga kiirusrekordeid tegema, kui miskit sellisel kiirusel nihu läheb siis künnad lõuaga asfaltit õige pikalt.
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
69 |
|
tagasi üles |
|
|
jyrisa
HV veteran
liitunud: 04.08.2005
|
02.04.2009 20:23:00
|
|
|
Aga mis sa muu ratta uutes jalanõudest arvad, Etsike? Just rattaretke suhtes.
Või on nii ebasobiv, et ei hakanud midagi ütlemagi?
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
72 |
|
tagasi üles |
|
|
Etsike
HV veteran
liitunud: 24.12.2004
|
02.04.2009 20:37:40
|
|
|
jyrisa, ju käravad küll mustri pooles kui teedelt väga maha ei roni, aga kummisegu tugevuse/ehmuse kohta pilt midagi ei ütle, aga Continental peaks okei olema. Sattusin korra rehvide otsa, mis mul õnnestus nädalaga siledaks sõita, eks need olid ka miski 75.-/tk
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
69 |
|
tagasi üles |
|
|
jyrisa
HV veteran
liitunud: 04.08.2005
|
02.04.2009 22:21:58
|
|
|
Noh jah, Continental oli aga keskelt täitsa sile või siis nagaline, nendega mis praegu võtsin kannatab häda pärast mujal ka sõita kui asfaldil. Loodetavasti.
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
72 |
|
tagasi üles |
|
|
Log
Kreisi kasutaja
liitunud: 07.08.2006
|
02.04.2009 22:35:26
|
|
|
Asfaldi peal täiesti viispluss rehvid, aga pehmema maastiku peal pole nendega midagi teha.
Endal on ees Ritchey Pro Speedmax Alpha(mida ilmselt enam saada pole-super rehv) ja taga Ritchey Pro Speedmax Omega
Nendega kannatab maastikul sõita ja samas on asfaldil väga hea veereomadutega.
|
|
Kommentaarid: 113 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
103 |
|
tagasi üles |
|
|
dvd vader
HV Guru
liitunud: 26.09.2002
|
04.04.2009 18:22:47
|
|
|
küsimus: miks on oluline jalgratta kaal? selles mõttes et kas tõesti on vahet, kas ratas on 3 kg kergem või raskem? kui ma võtan kaalus 3 kg alla, siis on sama tulemus ju, kui sõidaks 3 kg kergema ja sellevõrra kallima rattaga?
|
|
Kommentaarid: 83 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
6 :: |
7 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
|
SKG
HV Ihaldatuim Poissmees
liitunud: 27.01.2003
|
04.04.2009 18:27:46
|
|
|
dvd vader kirjutas: |
küsimus: miks on oluline jalgratta kaal? selles mõttes et kas tõesti on vahet, kas ratas on 3 kg kergem või raskem? kui ma võtan kaalus 3 kg alla, siis on sama tulemus ju, kui sõidaks 3 kg kergema ja sellevõrra kallima rattaga? |
see kaal mängib rolli ainult tippsportlastel. loeb ikka see kui jäme peekon sul kintsul peesitab.
_________________ 17/1/2023, Scart: "Selle sajandi senise möödunud aja üks suuremaid skandaale on hetkel lahti rullumas..." |
|
Kommentaarid: 373 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
313 |
|
tagasi üles |
|
|
Log
Kreisi kasutaja
liitunud: 07.08.2006
|
04.04.2009 18:52:14
|
|
|
dvd vader kirjutas: |
küsimus: miks on oluline jalgratta kaal? selles mõttes et kas tõesti on vahet, kas ratas on 3 kg kergem või raskem? kui ma võtan kaalus 3 kg alla, siis on sama tulemus ju, kui sõidaks 3 kg kergema ja sellevõrra kallima rattaga? |
Mis sa arvad kumba rattaga on tõusu kergem lasta, kas kerge või raske rattaga.
Ma ei ole küll tippsportlane, aga minu jaoks on küll kaal oluline, isegi sadula olen ühe kriteeriumina selle järgi ostnud.
|
|
Kommentaarid: 113 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
103 |
|
tagasi üles |
|
|
dvd vader
HV Guru
liitunud: 26.09.2002
|
04.04.2009 18:57:05
|
|
|
tsitaat: |
Mis sa arvad kumba rattaga on tõusu kergem lasta, kas kerge või raske rattaga.
|
ma arvan, et "tõusu lasta" on täpselt sama kerge kui ratas kaalub 13 kg ja mina 70 või ratas 10 kg ja mina 73. kui see nii ei ole, siis äkki selgitad selle nähtuse taga olevat füüsikat
|
|
Kommentaarid: 83 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
6 :: |
7 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
|
Log
Kreisi kasutaja
liitunud: 07.08.2006
|
|
Kommentaarid: 113 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
103 |
|
tagasi üles |
|
|
dvd vader
HV Guru
liitunud: 26.09.2002
|
04.04.2009 19:40:42
|
|
|
nojah, seal on kirjas et
tsitaat: |
analytic-cyclingus olid vist kah online kalkulaatorid asja läbiarvutamiseks. Nende järgi tuleb välja, et kaalu mõju sõiduajale on ikka suhteliselt väike. Küll aga on väiksema kaalu eeliseks paremad kiirendusomadused |
tsitaat: |
Ehk siis ei ole oluline, kas on ratta kaal või ratturi kaal - oluline on, kui palju seda kaalu erinevates suundades liigutada vaja on. Väga laias laastus võib vast kokku võtta, et mnt sõidus ratta kaal olulisem (ratas liigub rohkem, keha suht paigal) ja mtb sõidus igasugune kaal oluline (vahet pole kas kaalub ratas või keha, kogu seda raskust on vaja ikkagi kogu aeg mäest üles tassida)
|
ehk siis erilist vahet polegi, täpselt nii nagu ma arvasingi, ainult mingites teatud spetsiifilistes olukordades on parem, kui on kergem ratas, võistlusel kiirendatakse ja sõidetakse maanteel
|
|
Kommentaarid: 83 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
6 :: |
7 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
|
Steff.
Kreisi kasutaja
liitunud: 01.01.2006
|
04.04.2009 20:53:24
|
|
|
Oh jah, peaks endal käigud paika sättima, ülejäänud hooldus saab kodus tehtud ilusti tehtud aga see on ainus mille tegemist peaks natukene ennem läbimõtlema. Keegi oskab miskit paremat soovitust jagada?
_________________ Kui sind ei ole siin...Siis sind ei ole olemaski! |
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
41 |
|
tagasi üles |
|
|
vipu
HV veteran
liitunud: 15.09.2004
|
04.04.2009 21:02:42
|
|
|
tõusu puhul oleneb käikudest, kummidest, velgede läbimõõdust ja maanteekattest. kruusapeal on igati raskem kui asfaltil. aga jõud on oluline ehk lihaste nö plahvatusjõud. kui kogu elu oled tasa kulgenud siis mäest ülesse ei sõida, jalutad
Steff.: kui käigud on paigast võib kett veninud olla. paned uue keti ja käigud kohe paigas.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
|
Steff.
Kreisi kasutaja
liitunud: 01.01.2006
|
04.04.2009 21:20:52
|
|
|
vipu, Kett on suht uus natukene alla 250km läbisõitnud.. Nii et ei ole see läbi veel.
_________________ Kui sind ei ole siin...Siis sind ei ole olemaski! |
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
41 |
|
tagasi üles |
|
|
dvd vader
HV Guru
liitunud: 26.09.2002
|
04.04.2009 22:30:22
|
|
|
küsimus: miks on hea ilma amortisaatoriteta ratas? näen, et müüakse ka selliseid ja mitte sugugi kõige odavama hinnaklassi rattad
|
|
Kommentaarid: 83 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
6 :: |
7 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
|
Log
Kreisi kasutaja
liitunud: 07.08.2006
|
04.04.2009 22:38:50
|
|
|
dvd vader kirjutas: |
küsimus: miks on hea ilma amortisaatoriteta ratas? näen, et müüakse ka selliseid ja mitte sugugi kõige odavama hinnaklassi rattad |
Kui enamasti maanteed ja siledat teed sõita siis polegi amordil mõtet. Kallimate puhul tuleb jällegi see kaaluvärk- need tehakse carbonist ja on väga kerged.
Ise nagu küll rohkem mõtet ei näe neil.
|
|
Kommentaarid: 113 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
103 |
|
tagasi üles |
|
|
vipu
HV veteran
liitunud: 15.09.2004
|
05.04.2009 00:40:50
|
|
|
ilma esiamordita ratast ei taha enam kunagi. ma olen kord nii asfalti auku pannud et anna olla, esiamort päästis mind kukkumisest, ilge pauk käis, aga kõik jäi õnneks terveks. ilma amordita oleks kohe sadulast visanud.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
|
iceincube
HV veteran
liitunud: 18.11.2005
|
05.04.2009 00:51:48
|
|
|
Mingi selline lambikas küsimus suht.
Kui tahaks osta lihtsalt linnas kruiisimiseks, tööle sõiduks ja vahest ka linnast välja minekuks ja vähe agressiivsemaks sõiduks ratast, siis kui odavat üldse mõtet vaadata on?
Mingid väga odavad on vist liiga sülje ja teibiga kokku mätsitud?
|
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
|
vipu
HV veteran
liitunud: 15.09.2004
|
05.04.2009 03:33:19
|
|
|
5-6 tuhande eest saab täitsa korraliku ma pakun. 3tuhandesed kipuvad laiali lagunema kiiremalt
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
|
korsten
HV veteran
liitunud: 07.10.2005
|
05.04.2009 10:30:24
|
|
|
"vahel" kruiisimiseks kõlbab 3 k-ne ratas ka. Pole mõtet ju osta 9 k-ga ratas lihtalt selleks, et see rõdul ruumi ära võtaks.
_________________ Ma ei kuuluta jumalikku tõde vaid avaldan oma isiklikku subjektiivset arvamust.
God Hates Us All |
|
Kommentaarid: 62 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
58 |
|
tagasi üles |
|
|
Steff.
Kreisi kasutaja
liitunud: 01.01.2006
|
05.04.2009 11:19:31
|
|
|
dvd vader, Maastikupeal annab jäik kahvel tunnetuses natukene juurde samas käed saavad rohkem vatti. Ning suureks eeliseks on kindlasti ka kaalu vähesus.
_________________ Kui sind ei ole siin...Siis sind ei ole olemaski! |
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
41 |
|
tagasi üles |
|
|
SKG
HV Ihaldatuim Poissmees
liitunud: 27.01.2003
|
05.04.2009 13:19:40
|
|
|
dvd vader kirjutas: |
küsimus: miks on hea ilma amortisaatoriteta ratas? näen, et müüakse ka selliseid ja mitte sugugi kõige odavama hinnaklassi rattad |
asfaldil ei ole amort- või vedrukahvlit vaja. sinna läheb tohutult jõudu kaduma. proovi peale seda mõne maantekaga sõita, siis tunned kohe kui palju selline kahvel kiirust ära sööb.
_________________ 17/1/2023, Scart: "Selle sajandi senise möödunud aja üks suuremaid skandaale on hetkel lahti rullumas..." |
|
Kommentaarid: 373 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
313 |
|
tagasi üles |
|
|
dvd vader
HV Guru
liitunud: 26.09.2002
|
05.04.2009 13:33:15
|
|
|
hmm... seega oleks otstarbekas hankida ratas, kus saab amortisaatori "kinni keerata", kui sõita pikemalt asfaldil?
|
|
Kommentaarid: 83 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
6 :: |
7 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
|
Log
Kreisi kasutaja
liitunud: 07.08.2006
|
05.04.2009 14:09:53
|
|
|
dvd vader kirjutas: |
hmm... seega oleks otstarbekas hankida ratas, kus saab amortisaatori "kinni keerata", kui sõita pikemalt asfaldil? |
Just, lukustusega amort ja lukku pannes sama, kui sõidaks amordita.
|
|
Kommentaarid: 113 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
103 |
|
tagasi üles |
|
|
SKG
HV Ihaldatuim Poissmees
liitunud: 27.01.2003
|
05.04.2009 16:20:58
|
|
|
no ta ikka päris sama pole. kõvakahvli jäikust ta ei saavuta.
_________________ 17/1/2023, Scart: "Selle sajandi senise möödunud aja üks suuremaid skandaale on hetkel lahti rullumas..." |
|
Kommentaarid: 373 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
313 |
|
tagasi üles |
|
|
|