Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
pronto
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.03.2006
|
28.03.2009 21:16:55
|
|
|
Inimene123 kirjutas: |
angel kirjutas: |
... mängu läbi teinud võiks öelda et graafika oli story x10 aga leveli disain suht piix. Enamus levelid olid suht -> liigu mööda koridori järgmise ukse juurde. Eriti mingit lahedat hiilimist ja roomamist nurgatagustes teha ei andnud kuna lihtsalt map oli suht koht üks suur koridor. Aga story pärast tasus end ära. |
Tee raudselt veelkord läbi. Leiad veel päris palju huvitavaid peidetud asju (relvad, iPodi laulud jne.). |
Tõelised superagendid ronivad ikka rentsleid pidi, et tasuta mp3-si saada. Duh, immersion, my ass!
_________________ Magento arendused |
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
Inimene123
HV kasutaja
liitunud: 24.07.2008
|
28.03.2009 21:22:40
|
|
|
angel kirjutas: |
ei koti eriti need relvad. ise ajasin läbi suht -> sniper, ak47, panzer, see mg vms mis omas palju kuule ja nagu rambo lasid, uimasti püss + lõpu poole see plasma vms jura millega oli mega kerge neid jalgadel geko vääärakaid maha võtta (piix kuidas ma neid vihkan seal... üli piixud olevused).
Tean et lisa "nänni" on seal jms asju aga ikkagist kohati puuduliku ja liiga lihtsa ülesehitusega leveleid see ei paranda. Paar levelit tundusid ainult huvitavamad ja sisukamad olevat.
sedasorti mängude kohapealt tundusid Splinter Cell 1 ja 3 kõvasti paremad gameplay poole pealt kuigi seal oli story suht... who gives a F ja what story  |
Jään siiski oma arvamuse juurde. Tasub uuesti läbi proovida. Kui downloadida ka Podcaste (Extras menüü), siis sealt saab nii mõndagi huvitavat kuulda.
|
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
28.03.2009 21:27:59
|
|
|
jah aga see lisaks ainult uut vürtsi mängu story'le. Levelid on ikka ju samad seega mingit müstiliselt vägevat selle koha pealt ei näe.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
sukelduja
HV Guru

liitunud: 14.06.2007
|
28.03.2009 21:36:41
|
|
|
pronto kirjutas: |
Inimene123 kirjutas: |
angel kirjutas: |
... mängu läbi teinud võiks öelda et graafika oli story x10 aga leveli disain suht piix. Enamus levelid olid suht -> liigu mööda koridori järgmise ukse juurde. Eriti mingit lahedat hiilimist ja roomamist nurgatagustes teha ei andnud kuna lihtsalt map oli suht koht üks suur koridor. Aga story pärast tasus end ära. |
Tee raudselt veelkord läbi. Leiad veel päris palju huvitavaid peidetud asju (relvad, iPodi laulud jne.). |
Tõelised superagendid ronivad ikka rentsleid pidi, et tasuta mp3-si saada. Duh, immersion, my ass! |
Need Mp3 on lihtsalt nendele "vana kooli" mänguritele, kes esimesest "metal gearist" ( mitte metal gear solidist) saadik on kõiki mänge nautinud. Mitte midagi ei juhtu, kui sa ühtegi mp3 mängust üles ei korja. Need on lihtsalt "easter egg"id. Mängu tegelik ülesanne on mäng läbi teha nii, et poleks ühtegi verevalamist ja ühtegi häiret. Kui sa seda ei suuda, ei viitsi, ei taha, siis lihtsalt oled asja lõdva randmega võtnud. Koridor koridoriks, aga sellest tuleb nii läbi saada, et keegi sind ei märka.
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
28.03.2009 21:57:21
|
|
|
Asi ei ole huvitav noh. Mida kuradit sa hiilid kui seal üks pikk koridor ainult ja mingit huvitavat kohta ei ole kus peitu pugeda etc. Osades levelites sai jah roomatud ja karbi sees ringi tatsatud kus oli natukenegi paremini ülesehitatud level. Üks jura leveli näide oleks viimane laeva level... masendav ( see fight lõpus oli aga ). Lootsin midagi keerulisemat näha kui mingit mõttetut koridori kus vastaseid spawnib lõpmatuseni juurde. Seega sai lihtsalt kõik mis liikus magama pandud ja siis joostud geko värdjast mööda ja the end. Kui seal maas passisid ja maad kallistasid roomates siis varem või hiljem tuli mingi värdi ja avastas sind ja lõi häiret. Seega saigi teisiti tehtud (ehk siis ei tapnud kedagi, ei andnud häiret vaid lihtsalt jooksin a'st b'sse). Enamasti oli vaid üks lahendus lõpuni, ei mingit kõrval või teist teed ei paistnud olevat.
Viitsimises ei ole asi ... lihtsalt igav leveli disain oli. Ei ole jah MGS enne mänginud seega tea kas asi ongi selline. Splinter Cell 3 @ hard'iga 100% läbi teha -> ütle nüüd et ma ei viitsi mängu hiilides läbi teha. Viitsin ja suudan kui on huvitav ja asjal on mingi fun + mõte.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
Rajareits
HV Guru

liitunud: 09.11.2003
|
28.03.2009 22:03:27
|
|
|
angel, huvitav.. Ma just seal laeva levelis kõige rohkem roomasingi..
Aga jah.. Mulle ka see osa väga muljet ei jätnud. Lootsin rohkemat. Levelid on tõesti koridorid.. Varsti tagasi MGS2'e peale igatahes..
EDIT: vähemalt jäid kõik ellu.. Ja igasugu varustust on ka meeldivalt palju.
|
|
Kommentaarid: 74 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
69 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
28.03.2009 22:04:45
|
|
|
Story oli aga kõva siiski. Ise ootasingi ainult millal mingi video tuleb. Oleks hea meelega pannud enamus levelite'le skip ja ainult videosid vaadanud
Nu oli ka normul leveleid aga asjal oli nagu midagi puudu. Kuidagi "külm" oli vms. Tundus et enamus aega läks mängu tegijatel story ja videode tegemise peale seega ülejäänud osa jäi nagu ta jäi.
Vihjed vanale MGS'idi osadele + vanale süsteemile olid aga omapärased.... please insert cd 2.... või see kuidas mingi tont tuli ja hakkas pulti väristama
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
sukelduja
HV Guru

liitunud: 14.06.2007
|
28.03.2009 23:02:39
|
|
|
angel kirjutas: |
Viitsimises ei ole asi ... lihtsalt igav leveli disain oli. Ei ole jah MGS enne mänginud seega tea kas asi ongi selline. Splinter Cell 3 @ hard'iga 100% läbi teha -> ütle nüüd et ma ei viitsi mängu hiilides läbi teha. Viitsin ja suudan kui on huvitav ja asjal on mingi fun + mõte. |
Aga sa vaata seda leveli disaini sellest vaatepunktist, et selles tuleb läbi hiilida ja äkki ei olegi enam nii igav... ma soovitaks sul minna paintballi mängima, ka jube igav leveli disain on ja relvi on ka vähe , aga adrenaliin voolab kõrvadest välja. Mäng ei ole ainult hardware, ega ilus graafika. Mäng on elamus.
Rexi juhtimine oli midagi sellist mida mõni oli kaua kaua oodanud - final revenge. Nagu ka mõne vana tuttavaga kohtumine, kelle ümber see trall alguse sai. Powerplay vaatepunktist ei ole võib-olla tõesti nii huvitav, aga kui sul oma stiilis meeldib läbi teha, siis on paljugi huvitavat avastada. Tõsine soovitus on võtta kogu saaga algusest peale läbi. MGS1 ja MGS2 on PC peale ka olemas. Ma ostsin endale PS2 ainult et MGS3 läbi teha, praegu vedeleb kapi all....
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
28.03.2009 23:04:52
|
|
|
nu mida sa seal hiilid... kordan -> koridor. Igav tühi mitte mingeid huvitavaid teid omav koridor. Mingit huvitavt tegevust vms "vaatamis väärsust" ei ole. Jooksed lõppu ja ongi über hiilimine. Egas ma päris shoot and run'i seal ei teinud. Üritasin alati märkamatuks jääda kuna kui kõmmutama hakkasid läks asi liiga ebameeldivaks kohati. Lihtsalt ootasin seda et oleks natukenegi sisukam. Erinevad kohad kus kohast minna et oma sihtmärgini jõuda. Mitmetasandiline gameplay mitte vaid üks sama tee. Ehk siis natuke magedaks jäi.
Mängi näiteks Splinter Cell 1 ja 3 põhjalikult (2 on ok 4 imes sellise vilinaga et kõrvad jooksid peast minema). Siis näed mis moodi on asi huvitavamaks tehtud. Erinevad urkad kus kohast läbi roomata. Lampe puruks lasta et varjus püsida jne jne (ei viitsi kõike ümber jutustada... mis kasu sellest oleks? ). Omapärane võrdlus oleks Splinter Cell 3 laeva level vs MGS 4 laeva level. Mingil määral ju võrreldavad kuna mängudel on ühiseid omadusi ja stiil on minuarust kah mingil määral samasse suunda.
See roboti võitlus oli jah lahe... japside klassika ehk? Suured robotid peksavad üksteist + selle robotiga oli hea kätte maksta nendele värdjatele kes sind alati piinasid kui mööda maad roomasid
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
sukelduja
HV Guru

liitunud: 14.06.2007
|
29.03.2009 14:28:19
|
|
|
angel kirjutas: |
nu mida sa seal hiilid... kordan -> koridor. Igav tühi mitte mingeid huvitavaid teid omav koridor. Mingit huvitavt tegevust vms "vaatamis väärsust" ei ole. |
Ma tõesti soovitan, mängi korra paintballi, peale seda vaatad FPS ja hiilimismängudele hoopis teise pilguga. Tegelikus elus saba Rambo tegemise peale kohe valangu keresse ja thats it - game over! Või istud viimase vastasega vastastikku põõsas ja ootad pool tundi, et kumma kannatus enne katkeb.
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
29.03.2009 14:52:02
|
|
|
Mida sa seal hiilid ja varitsed kui ei ole õieti head levelit kus seda teha saaks. Nu viimane laeva level on kõige paremini meeles kus oli ju ainult üks sirge koridor. Isegi sealt ülevalt ei saanud edasi minna vaid tundus et... keegi unustas levelit edasi teha. Ja mis moodi sa näed minus "rambot" kui ma seal lihtsalt jooksin kõigest mööda suht (paari seina taha jäin pidama et vaadata kus keegi on) ning sain 0 kill 'i nõnda (hint -> ühtegi lasku ei lasknud v.a paar uimastavat noolt mõnele värdjale kes passis ees). Splinter Cell 3 on siiski kõvasti parema leveli ülesehituse ja gameplay ga mäng. Hardiga mängisid siis 1 kuul = game over. MGS4 oli suht sama mure kohati kuna ei olnud neid "elu" pakikesi. Säästsin neid bosside tarvis. Oleks oodanud MGS4 et on mitu erinevat teed kus kaudu minna (vähemalt 2 vms näilik vabadus) ja mitmetasemeline leveli ülesehitus. Ruumikamaid leveleid oleks võinud asi sisaldada kus tõesti oleksid saanud näha oma varustuse "imesid" täies hiilguses. A'la mida kuradit sa selle tünniga ringi jooksed kui kiiremini ja 100% märkamatult sageli saab lihtsalt kiiresti puntkist A'st puntki B'sse joosta. jne jne viitsi romaani siia panna kuna sa nagunii hakkad otsast peale.
aga jah... ei viitsi enam. imo -> story oli väga kõva ja gameplay oli käib kah. Oli helgemaid leveleid ja oli juramaid leveleid. Story pärast puhtalt sai ainult asi läbi tehtud ... Viimases sirges sai ka näpud villi pekstud kuna need nuppu kargamis evente oli asi täis
ps: nende nurgataga kükitajate jms vennikestega on online mp's fun (ei pea just silmas mgs4 oma kuna seda ei viitsi võrgus taguda)... dod'sis saab sellistele nuga anda lihtsalt kuna tood passivad tükk aega nurga taga ja ei märkagi sageli et sa juba ammu oma põõsa maha jätnud
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
Schumi
HV kasutaja

liitunud: 09.03.2008
|
29.03.2009 16:09:53
|
|
|
No ei ole kohe üldse "igavad koridorid". On paljugi enamat. Ja kõik see kokku annab best 'stealth actioni' üldse.
No kills + no alerts on igatahes väärt katse!
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Rajareits
HV Guru

liitunud: 09.11.2003
|
29.03.2009 21:59:07
|
|
|
Schumi, kus see enam oli?
Seleta.
|
|
Kommentaarid: 74 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
69 |
|
tagasi üles |
|
 |
Schumi
HV kasutaja

liitunud: 09.03.2008
|
30.03.2009 20:06:52
|
|
|
Rajareits kirjutas: |
Schumi, kus see enam oli?
Seleta. |
Pigem küsida, kus seda enamat EI OLNUD?
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Rajareits
HV Guru

liitunud: 09.11.2003
|
30.03.2009 20:13:32
|
|
|
Schumi, no ringiluuramist ja uitamist ju polnud, nagu Snake Eateris. Samas MGS2's mul küll seda tunnet ei tulnud, et koridoris oleks (kuigi seal ju palju kitsam koridor - vb andiski põnevust juurde).
Mis see enam Sinu jaoks on seal?
|
|
Kommentaarid: 74 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
69 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
30.03.2009 20:36:15
|
|
|
kitsas koridor ja põnev... dam... ütle mida jood või suitsetad tahan ka
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
Inimene123
HV kasutaja
liitunud: 24.07.2008
|
30.03.2009 22:55:53
|
|
|
Mgs4 levelid on täiega head! Mulle jätsid igati hea mulje! Eriti muidugi Act 2. Armastan kõike seda detailsust, millele Kojima Pro niipalju tööd pani.
kui vaid angel võtaks kätte ja teeks mängu algusest peale läbi
|
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
30.03.2009 23:38:35
|
|
|
Inimene123 kirjutas: |
Mgs4 levelid on täiega head! Mulle jätsid igati hea mulje! Eriti muidugi Act 2. Armastan kõike seda detailsust, millele Kojima Pro niipalju tööd pani.
kui vaid angel võtaks kätte ja teeks mängu algusest peale läbi  |
ma tegin mängu tead nõnda läbi et alustasin keskelt.. siis võtsin juppikese lõpust ja natuke kraapisin algust... vat. Doh tra mis moodi seda läbi teha saab kui algusest peale?
Osa leveleid oli OK aga midagi erilist ei olnud peale väga hea story. Asi oligi ju nagu filmina mõeldud + need kes eelnevaid osasid mänginud said veel lisa boonust (äratundmis rõõm ja story arutati lahti? )
Kunagi kui aega vaja piinata ja tappa teen nagunii uuesti läbi (esimesest osast juba alustasin) ja ikkagist on asi suht meh. Valikuvarjante eriti ei ole kus kaudu minna vms eri mooduseid kas ronin nüüd ülemiselt korruselt edasi või alumiselt või natuke siit ja sealt. Meenub ka üks level mis koosneski ainult 2-3 ruumist omavahel ühendatud. Ja vsio. See oli see tore level vist kus kästi mingi numbri combo meelde jätta ja veel snake ütles "in not that old" ja muidugist ma unustasin kohe ära selle nr'i. Pärast saadeti vist mingi kuramuse geko ka kalle ja ainuke viis mööda saada oli kõik puruks peksta.
Aga mis ikka... ei koti eriti tegelt. Teen ükskord veel läbi ja naudin seda "keskkonda" ja õhustiku seal. Üritan seekord ka nõnda teha et kedagi ei "tapa" (alguses oli kuidas kunagi, vahest läks asi käest ära aga story nägemise pärast ei tahtnud ka otsast peale alustada alati) kuigi seda raske teha kuna vastased on seal valusad tropid. Nii kui näevad hakkavad ruigama nagu siga aiavahel
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
Rajareits
HV Guru

liitunud: 09.11.2003
|
31.03.2009 09:18:23
|
|
|
angel, geko saab Mk. II'ga paremalt ära tappa.. 8) Kui MGS1e oled ära teinud, küll siis taipad..
|
|
Kommentaarid: 74 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
69 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
31.03.2009 09:24:20
|
|
|
ise sain alles siis aru kuidas neid geko värdjaid tappa kui see "võitlus" oli kus neid tuli nagu seeni peale vihma. Siis anti muidugist ka vastav relv kätte. Kõige parem oli see kui seda silti nägin -> http://www.youtube.com/watch?v=nyUz2CxL4ow
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
Schumi
HV kasutaja

liitunud: 09.03.2008
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Inimene123
HV kasutaja
liitunud: 24.07.2008
|
18.05.2009 19:54:17
|
|
|
Konami ja Kojima õrritasid oma lehel (> link) uut projekti. Daatumiks oli 18.05 ehk siis tänane päev. Täna hakkas aga hoopis taimer tiksuma, mis peaks millalgi 22. mail nulli jõudma. Taustaks hetkel mingi "5/S" olgu see siis viis või S-täht, mis võib tähendada näiteks MGS5-te või hoopis Kojima uut Snatcheri projekti.
|
|
tagasi üles |
|
 |
jules
HV veteran

liitunud: 04.10.2004
|
18.05.2009 20:07:25
|
|
|
häbi tunnistada, aga mul seisab MGS4 siiani riiulil ilma et oleksin mängima hakanud. kuidagi aukartust äratav on see asi.
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
72 |
|
tagasi üles |
|
 |
Schumi
HV kasutaja

liitunud: 09.03.2008
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
27.05.2009 13:29:04
|
|
|
hm kui mgs4 oli ta juba vana ätt kes roomas ja ropendas iga liigutuse peale siis mis nüüd tuleb MGS the zombie edition Kui story sama hea ja sisukas siis must have
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
|