Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
aivo80
HV veteran

liitunud: 07.02.2008
|
03.03.2009 16:27:36
|
|
|
Skeptik kirjutas: |
tsitaat: |
100% võimsust ära kasutanud |
see on üldse üks väga umbmäärane väide, kuna alati saab midagi paremini teha |
No seda muidugi, oleks pidanud ta jutumärkidesse panema. Jutt, et Gears of War 2 on 100% xboxi ära kasutanud on ka minu arvates sihuke..."reklaam". Kindlasti on tulemas veel ilusamaid mänge.
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
29 |
|
tagasi üles |
|
 |
SKG
HV Ihaldatuim Poissmees

liitunud: 27.01.2003
|
17.03.2009 16:35:01
|
|
|
tõlge on jube, aga midagi saab ehk aru: link & http://translate.google.com/translate?prev=hp&hl=en&u=http%3A%2F%2Fpc.watch.impress.co.jp%2Fdocs%2F2009%2F0305%2Fkaigai493.htm&sl=ja&tl=en
edit:
millest ma enne ühes teises teemas rääkisin, juba töötabki.
tsitaat: |
Unlike other systems, Awomo allows people to start playing a game before all the software has been downloaded. |
tsitaat: |
One of the games on offer is Tomb Raider Legend.
While the game weighs in at 7.2GB on a typical internet connection, users will only need to download 652MB before they can start playing.
Although the other files are needed, they are not required in the initial stages and can be downloaded in the background. |
http://news.bbc.co.uk/2/hi/technology/7946697.stm
_________________ 17/1/2023, Scart: "Selle sajandi senise möödunud aja üks suuremaid skandaale on hetkel lahti rullumas..."
6/4/2025, RFK Jr: "The most effective way to prevent the spread of measles is the MMR vaccines." |
|
Kommentaarid: 373 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
3 :: |
313 |
|
tagasi üles |
|
 |
PeZ
HV veteran
liitunud: 30.01.2003
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
terry
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.03.2007
|
24.03.2009 11:18:13
|
|
|
Täiesti loogiline tulevik. Kui kunagi 90' keskpaigas Oracle (Larry Ellison vist) ennustas, et lähitulevikus ei osta inimesed koju mitte office programme ketastel, et neid oma arvutisse installeerida, vaid kasutavad keskset võrgutarkvara läbi interneti. Tundus imelik, aga praegu on Gmail, Wiki, Picasaweb, Calendar ja Documents mõnusaimad rakendused, mida ma kunagi kasutanud olen (mõnu seisneb siis kiiruses, lihtsuses ja mugavuses).
_________________ [Puldimurdja soovitab] Retropeldik: Siin on Game Boy kollektsiooni blogipost |
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
pronto
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.03.2006
|
24.03.2009 11:27:39
|
|
|
terry kirjutas: |
Täiesti loogiline tulevik. Kui kunagi 90' keskpaigas Oracle (Larry Ellison vist) ennustas, et lähitulevikus ei osta inimesed koju mitte office programme ketastel, et neid oma arvutisse installeerida, vaid kasutavad keskset võrgutarkvara läbi interneti. Tundus imelik, aga praegu on Gmail, Wiki, Picasaweb, Calendar ja Documents mõnusaimad rakendused, mida ma kunagi kasutanud olen (mõnu seisneb siis kiiruses, lihtsuses ja mugavuses). |
Päris kindlasti ei ole see mängunduse tulevik, või kui sii väga rikastele ja mitte lähitulevikus. Esiteks ei ole tegemis millegi revolutsioonilisega -- tegemist on laiemas laastus remote desktopiga. Siin on aga üks probleem -- masin peab kusagilt ikka olema, kas siis sinu juures või kusagil serveriruumis, vahet pole. Teiseks parimal juhul tähendab see toorest kuutasu, halvimal juhul seda, et tuleb osta seade, mäng ja maksta kuutasu. Samuti on apastraat ülitundlik võrguprobleemidele -- näiteks sellele kui keegi sama ühenduse otsas pr0ni tirib.
Aga, tsiteerides klassikuid, see pole veel kõik. Siiski üks rebu sellel on -- nimelt buzzword cloud computing (millega sellel asjandusel endal pole suurt midagi pistmist). Asi hakkab muutuma huvitavaks siis, kui analoogne seade oleks võimalike korjama kokku kodus vedelevad erinevad seadmed (arvutit, telerid, külmkapid, mobiiltelefonid, röstrid, mediaplayerid, jne), liitma kokku nende arvutusvõimsuse ja SIIS sellega mängu jooksutama. See oleks juba huvitav.
_________________ Magento arendused |
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
vabarna
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.01.2004
|
24.03.2009 11:31:20
|
|
|
Hmm. Aga kas sellisel juhul hakkaks vorst mu külmikus kiiremini riknema iga kord, kui ma GTAVIII mängin?
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
PeZ
HV veteran
liitunud: 30.01.2003
|
24.03.2009 11:37:30
|
|
|
Jep, terry, pärast google docsi avastamist pole ma kordagi vist ei wordi, openofficet vms lahti võtnud.
kui just mingeid exceli hulluseid ei kasuta ajab nendega väga ilusti kõik ära, mis siis kokku teeb ca 70% kodukasutajatest. also, kõik dokumendid igaltpoolt ilusti kättesaadavad, lahendus mille head külge ma just eile tunda sain.
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
pronto
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.03.2006
|
24.03.2009 11:46:56
|
|
|
vabarna kirjutas: |
Hmm. Aga kas sellisel juhul hakkaks vorst mu külmikus kiiremini riknema iga kord, kui ma GTAVIII mängin? |
Ei, eelkõige kasutatakse ära ikkagi jõude seisev arvutivõimsus. Näiteks ei ole ka mobiili mõtet kasutada, kui see parasjagu just seinas ei ole, kuna see laseb aku laks tühjaks, jne. Cloud computingu mõte on see, et kõik võrgus olevad masinad moodustavad ühtse arvuti, mis on võimelised oma resursse jagama (eeldusel, et nende primaarne funktsioon pole häiritud). Kui sa hakkad vaatama, kui suur osa seisab majapidamises lihtsalt jõude, siis tundub see päris hea mõte olevat.
_________________ Magento arendused |
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
terry
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.03.2007
|
24.03.2009 12:03:54
|
|
|
Ma tahaks, et game-on-demand oleks juba praegu olemas. Laenutaks ja prooviks. Näiteks nende Wii ja Xboxi virtuaalmängude puhul morjendab mind see, et ma tegelikult rendin endale lõpmata pikaks ajaks (kõigi konsoolide purunemise ja suppordi kadumiseni) võimaluse mängida. Ja ei saa oma mänge maha müüa, vahetada, tõsta pere eri konsoolidel ümber (ok see vajadus hetkel puudub) jne. Wii puhul ajab see eriti tigedaks ning ma olen praktiliselt loobunud VC mängude ostmisest. Ainus võimalus neid vahetada ja müüa on koos konsooliga. Üsna ahistav teenus. Mulle sobiks justnimelt VC mängu rent nädalavahetusesks näiteks.
_________________ [Puldimurdja soovitab] Retropeldik: Siin on Game Boy kollektsiooni blogipost |
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
PeZ
HV veteran
liitunud: 30.01.2003
|
24.03.2009 12:08:13
|
|
|
XBLA on selles mõttes parem, et igast asjast on demo, mdia saad igast otsast enne ostmist katsuda. miinusena muidugi tüütud MS pointid ja sundlus Gold olla, kui sa mõistlikul ajal uuemaid demosid tahad.
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
24.03.2009 12:18:33
|
|
|
tsitaat: |
Ma tahaks, et game-on-demand oleks juba praegu olemas. |
Mitte just kõik mängud ei töötaks sellise mudeli peal. FPS'i puhul kulub näiteks ~50ms sinu nupuvajutusel serverini jõudmiseks, seal renderdatakse pilti veel ~50ms (doublebuffer) ning tagasi saabub pilt ideaaljuhul ~50ms pärast, su ekraanile jõudmiseks veel mõnikümmend millisekundit. Kokku tähendaks see siis ~150m-200s ehk reageemiskiirus on enam-vähem sama, mis 5fps puhul. Eeldades ka korralikku resot siis on vaja neti läbilaset enam-vähem samas suurusjärgus, mida on tarvis tõelise full-HD resoga filmi streamimiseks.
Samas arvestades keskmise serveriga mis ei asu su kõrvaltänavas siis võib vabalt lisada mõlemas suunas serveriga suhtlemise ajale paarsada millisekundit.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
SKG
HV Ihaldatuim Poissmees

liitunud: 27.01.2003
|
24.03.2009 12:28:28
|
|
|
mõtlesin just sama asja kui seda uudist hommikul lugesin. lag läheb ju liiga pikaks. pluss veel see eelnevalt mainitud kerge häiritus.
btw, Office 14 pidi ka suures osas juba online toega olema. eks näeb siis mida see endast kujutab... 2010 alguses näeb ilmavalgust praeguse seisuga.
_________________ 17/1/2023, Scart: "Selle sajandi senise möödunud aja üks suuremaid skandaale on hetkel lahti rullumas..."
6/4/2025, RFK Jr: "The most effective way to prevent the spread of measles is the MMR vaccines." |
|
Kommentaarid: 373 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
3 :: |
313 |
|
tagasi üles |
|
 |
PeZ
HV veteran
liitunud: 30.01.2003
|
24.03.2009 12:42:54
|
|
|
ho ho, loe artiklit, väidetavalt on lag nende poolt ainult 2 ms ja seda kuidagi kompenseeritakse. aga eks näe kui mingid päris betad vms väljas.
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
24.03.2009 13:02:33
|
|
|
tsitaat: |
What about lag, you say? OnLive's technology "incubator" Rearden Studios claims that its servers will deliver video feeds that have a ping of less than one millisecond |
Tublid on nad, õppisid kõige põhilisemaid füüsikaseadusi eirama.
Mõelge näiteks video-on-demand servicite peale. Kui kaua kulub selle käivitamiseks ja korralikult streamima saamiseks aega? Kui kaua kulub reageerimiseks aega, kui sa selle pausile paned või tahad 30s edasi kerida? Nüüd kujutage ette, et üritate saata sinna servusse käsklusi ~20x sekundis. <1ms pingi ei ole võimalik saavutada puhtfüüsiliselt isegi kui eirata kõiki arvutuseks kuluvaid aegu. Eks nad võivad üritada aimata mängija järgmisi liigutusi kuid nii kui tegu on vähegi järsema muutusega (fps'is hüppad suvalises suunas ringi, RTS'is selectid suvalisi üksusi, RPG's spammid suvalisi käske vs rallis hoiad rooli enam-vähem paigal või liigutad üsna vähe) siis lendab kogu see ette arvutamise süsteem korraliku pauguga õhku.
Tegu on reklaammulliga. Vähegi reaalajas toimuvaid mänge on selle peal suht-koht võimatu normaalselt mängida. Nad võivad rääkida et suured kompaniid on asja vastu huvi näidanud kuid olen üsnagi kindel, et vähegi kiirema actioniga asju selle süsteemi peale ei plaanita panna või kui pannaksegi siis mängimine on seal enam kui piinarikas.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
terry
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.03.2007
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
24.03.2009 13:21:41
|
|
|
Ma pole skeptiline, olen realist. Nii kaua kuniks masinad pole suutelised inimeste mõtteid ennustama pole võimalik luua mõistliku reageerimisajaga streamitavat süsteemi, mille kaudu oleks võimalik kõiki mängutüüpe mängida inimliku reageerimisajaga.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
SKG
HV Ihaldatuim Poissmees

liitunud: 27.01.2003
|
24.03.2009 13:26:04
|
|
|
terry, pigem on asi siiski reaalsuses, mitte skeptilisuses. ka mulle tundub see reklaamimullina. kuskil ilma teises otsas olev teenus ei saa ju võrgu ping-i aega vähendada. selleks peab füüsiliselt võgu teekonda lühendama ja võrgusõlmesid vahelt ära võtma. kui viiteajad nii pikad on, siis peale a la male/kabe seal midagi ei mängi.
_________________ 17/1/2023, Scart: "Selle sajandi senise möödunud aja üks suuremaid skandaale on hetkel lahti rullumas..."
6/4/2025, RFK Jr: "The most effective way to prevent the spread of measles is the MMR vaccines." |
|
Kommentaarid: 373 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
3 :: |
313 |
|
tagasi üles |
|
 |
terry
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.03.2007
|
24.03.2009 13:50:00
|
|
|
OK, jah, muidugi, ega ma pimesi ei usugi, et sellest nüüd midagi väga super teenust välja tuleb. Aga suund iseenesest on ju positiivne.
Tuginedes just sellele lausele "Of course, the quality of the video feed relies on your connection," näen siin pigem varianti, et mängida saab küll ja reageerib ja puha, aga iga kaader ei tarvitse just parimas ilus mängijani jõuda. Võib juhtuda, et ma saan mõõgaga kolli torkida küll, aga ma lihtsalt alati ei näe, kus täpselt koll asub.
Ma ei tea, kas neid asju saab võrrelda, aga põmst on ju võimalik üle VPNi mängida? Ma ei ole proovinud, aga ok ühenduse puhul ei ole hiireliigutamisega väga probleeme olnud. Tundub, et tuleks proovida
_________________ [Puldimurdja soovitab] Retropeldik: Siin on Game Boy kollektsiooni blogipost |
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
24.03.2009 13:57:59
|
|
|
terry kirjutas: |
Võib juhtuda, et ma saan mõõgaga kolli torkida küll, aga ma lihtsalt alati ei näe, kus täpselt koll asub. |
Pigem tähendab see seda, et kohati tõmmatakse su reso 720p pealt maha 640x480@10fps peale ning on seejuures veel keskmiselt viletsa veebikaamera kvaliteediga kokku pakitud.
terry kirjutas: |
Ma ei tea, kas neid asju saab võrrelda, aga põmst on ju võimalik üle VPNi mängida? |
Saab kindlasti kuid kõiksugu VPN ja remote desktop variandid on eelkõige optimeeritud saatma mitte pilti, vaid GUI renderdamise käsklusi (joonista exploreri aken suurusega see ja teine, kuva faile nimega see ja teine) mille põhjal kohapeal pilt uuesti kokku pannakse. Mõningase aimu saamiseks mängimise kohta võid ju üritada üle VPN'i videoid vaadata, kindlasti proovi ka suvaisse kohta kerimine ära, a'la klõpsi mõnd nuppu, mis hüppaks videos 5s kaupa edasi.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
viimati muutis Ho Ho 24.03.2009 13:58:58, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
SKG
HV Ihaldatuim Poissmees

liitunud: 27.01.2003
|
24.03.2009 14:17:52
|
|
|
kohe lasti ka OnLive-tegijatega intervjuud välja: part1 & part2
paar head kommi jäi ka silma
I smell a new 1st place for the Vaporware awards
Right the GTHD stream stopped to catch up twice through playback. OnLive needs to beat that.
edit:
tegelikult idee pole ju uus... Phantom konsooliga üritati ju ka midagi taolist.
_________________ 17/1/2023, Scart: "Selle sajandi senise möödunud aja üks suuremaid skandaale on hetkel lahti rullumas..."
6/4/2025, RFK Jr: "The most effective way to prevent the spread of measles is the MMR vaccines." |
|
Kommentaarid: 373 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
3 :: |
313 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
24.03.2009 16:03:09
|
|
|
cloud jäi märksõnana kõrva.
lagi kohta ütles, et 7a tehtud tehnoloogia ja 'jääb märkamatuks', mis ilmselt tähendab paari freimi pikkust. ümmarguselt vast reaalne.
phantomi idee oli siiski midagi muud.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
24.03.2009 16:19:41
|
|
|
londiste kirjutas: |
lagi kohta ütles, et 7a tehtud tehnoloogia ja 'jääb märkamatuks', mis ilmselt tähendab paari freimi pikkust. ümmarguselt vast reaalne. |
No way in hell. Heal päeval on ping üle keskmise heasse serverisse 50ms kanti, isegi kui peale klahvi vajutuse serverisse jõudmist saabuks vastus momentaanselt tähendaks see pildi reageerimiskiirust max 20FPS juures. Reaalselt on viiteaeg minimaalselt 5x suurem. Isegi hetkel PC taga mängides on viide inputist kuni pildi reageerimiseni 2-3 kaadrit, üle võrgu reaalselt ~500 ms.
Olgu nad oma tehnoloogiaid arendanud kasvõi viimased pool sajandit, füüsika paneb asjale piirid ette.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
ertr2
HV Guru

liitunud: 19.06.2008
|
24.03.2009 16:29:44
|
|
|
aga kuidas see suurtes kogustes toimima hakkab? näiteks kui 200k inimest on sees kas siis k6ik saavad t2ieliku m2nguelamuse?
|
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
65 |
|
tagasi üles |
|
 |
EvilKatarn
diivanilill

liitunud: 25.01.2005
|
24.03.2009 16:31:21
|
|
|
No ideeliselt peaks iga kasutaja kohta kuskil HQs olema üks arvuti, mis siis renderdab talle mängu ja pressib videoks ning saadab talle koju tagasi...
Mõttetu asi minu arust. Netikiirused pole piisavalt suured.
|
|
Kommentaarid: 109 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
80 |
|
tagasi üles |
|
 |
ertr2
HV Guru

liitunud: 19.06.2008
|
24.03.2009 16:37:14
|
|
|
ning tootjad peavad panema m6nusa kuutasu,et kasumisse j22da
|
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
65 |
|
tagasi üles |
|
 |
|