Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Empire: Total War märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
monty11
Kreisi kasutaja
monty11

liitunud: 14.04.2006




sõnum 12.03.2009 15:45:20 vasta tsitaadiga

Pihv kirjutas:
Kuidas ehitada "Trade" laeva, et siis saata see Indiamen kaubandustsooni (Episode 3 RtI), mul on 3 sadamat, üks on upgraditud sõjalaevade ehitamiseks , teine on kaubandus ja kolmas kalandus, ei leia sellist laeva ühestki.


Halvasti vaatasid siis. Kaubalaeval on ehitamise kaardil väike küldmündi kujutis. Minul on hetkel valida 2 laeva. Ehk on neid hiljem rohkem.

Kui pankrott kummitab, siis pead oma armee üle vaatama. Ehk on seal kõrge ülalpidamisega üksuseid, millest võib vabaneda. Agentidest eriti vabaneda pole mõtet ... gentlemanid teevad sul uuringuid, mis on väga olulised edasise käekäigu osas ja neid ei saa sa tellimise peale juurde ka toota. Ja kui palju nad sul üldse raha võtavad?

_________________
Both the universe and stupidity are infinite. I'm not so sure about the former. - A. Einstein

Tule ja kiika minu fotomaailma.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.03.2009 16:10:52 vasta tsitaadiga

mina tõmbasin "kõrgklassi" rottidel maksud high peale ja saingi teatud ajal kriisist lahti.
_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-Kaivo-
HV Guru

liitunud: 22.08.2007




sõnum 13.03.2009 14:58:15 vasta tsitaadiga

Tõprad.
Tartut polegi.Mingi närune Narva ja veel vaesem Tallinn.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.03.2009 15:08:07 vasta tsitaadiga

liiga väike külake et linnaks ehk nimetada.... egas kõiki agulaid sinna kah kaardile panna saa. Üks asi on aga jura et kui linna ründad siis vanaviisi kogu rahvastiku maha tappa ei saa. raisad kukuvad mässama icon_evil.gif
_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-Kaivo-
HV Guru

liitunud: 22.08.2007




sõnum 13.03.2009 15:54:08 vasta tsitaadiga

AI tundub küll eriliselt rumal olevat.1 hobune jääb ka alati väravasse kinni icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pihv
HV veteran
Pihv

liitunud: 27.08.2002




sõnum 13.03.2009 16:08:49 vasta tsitaadiga

Yep ja buge on ikka kõvasti. Mind hämmastab see et mäng on ju tegelikult täpselt sama, mis kuradi moodi nad iga uue mänguga samu vigu teevad ja siis jälle paikavad, uskumatu lihtsalt.

Keegi neid Special Force ka näinud on icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 101 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 94
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.03.2009 17:40:32 vasta tsitaadiga

AI oli vaja ju natuke ümber teha imo. Mina pidin küll oma sõdimis viisi ümber mõtlema. Enam ei ole ju otse peale kuna "hand to hand" combat on suht nõrk. Alati üritan seda vältida kuna mõttetult palju võib hukka minna + ratsavägi teeb nad kohe pilbasteks. Vanasti olid mul ühed kindlad sõdurid ehk siis jalavägi kes läks alati kõikjalt läbi (total war 2 ja rome). Nüüd aga vaata et hobesed vennikeste seljataha ei pääse (vanasti ei olnud hullu kui hobesed tagant tulid... väga vähe hukkus ja enamasti lidusid hobesed pärast meeste eest) ja kahurid kaitstud oleks. Mul vahepeal tehti kahurid pilbasteks ja ratsanikud lõpetasid ülejäänud suppi ära. Teinekord aga panin asjad teisiti. Ehk siis teatud külgi kaitsesid vennad olles ruudu kujulised formatis ja teatud vennad seisid rivis ja noppisid kõiki kes otse tulid. Ning ülla ülla -> vastaseid oli sitaks rohkem aga mina ikka võitsin tänu sellele et mingit taipu oli kuidas asjad paigutada.

Ehk sellepärast ongi bugid sees kuna on vaja asjaliku AI'd teha kes kasutaks kah mingit strateegiat ja oskaks kampaania mapil tegutseda. Enamus strateegiaid tänapäeval on 100% bullshit ja ei vääriks sellist nimegi kuna seal suht -> point and click. AoE3, CnC3 jms olid täpselt nõnda et AI lihtaslt ehitas teatud hooned valmis ja siis hakkas mehi vorpima. Kui väed valmis ootas käsku et peale joosta. Jooksis peale lampi ja kui kaotas saatis uued vennad peale ning kordas seda pidevalt. Total War'is tundub vähemalt et AI teeb ka midagi muud. Lampi ta sõtta ei astu ning vaatab ka mis asi kus mida ründama hakkab.

aga võin ka eksida kuna ei ole total war'i ai progreja kes teab kõiki peensusi... jälgin ainult seda mis mängus toimub ja kuidas ai reageerib minu liigutustele.

Aga loodetavasti parandavad vea ära mitte nagu mõned firmad teevad -> we dont give a F ning siis tuleb "uus mäng" mis täpselt sama aga tegelik nimetus võiks olla "päts".

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-Kaivo-
HV Guru

liitunud: 22.08.2007




sõnum 14.03.2009 10:30:17 vasta tsitaadiga

Mingeid diplomaate ei kannata teha ?
Või tulevad hiljem.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sakurai
HV veteran
Sakurai

liitunud: 31.03.2006




sõnum 14.03.2009 10:32:33 vasta tsitaadiga

Ei suuda enda mõistusega haarata mängu. Kontsept tundub justkui kõikvõimas ja huvitav, aga no kuradi torbikud seisavad ja ei mõista mitte mütsigi teha kui sõjaks läheb. Käsuta palju tahad, korra ei saa üle aia, teinekord ei tea kas on harjavars või relv käes. Kuradi sõdurid seal sõjaväes olid sel ajal icon_evil.gif Aga vast on asi ikka minus.. icon_lol.gif
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 3 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NaguVari
HV vaatleja

liitunud: 19.07.2005




sõnum 14.03.2009 13:47:38 vasta tsitaadiga

Sakurai kirjutas:
Ei suuda enda mõistusega haarata mängu. Kontsept tundub justkui kõikvõimas ja huvitav, aga no kuradi torbikud seisavad ja ei mõista mitte mütsigi teha kui sõjaks läheb. Käsuta palju tahad, korra ei saa üle aia, teinekord ei tea kas on harjavars või relv käes. Kuradi sõdurid seal sõjaväes olid sel ajal icon_evil.gif Aga vast on asi ikka minus.. icon_lol.gif


Kontsept ongi huvitav, ja mitu magamata ööd seljataga 8)
a kas sa ei oska sõduritega midagi teha, või nad ise ei viitsi liigutada? ses mõttes et sa küll ütled et nüüd "tuli paremale", a nood nokivad nina?

_________________
ohoh..
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sakurai
HV veteran
Sakurai

liitunud: 31.03.2006




sõnum 14.03.2009 14:36:10 vasta tsitaadiga

Jah, lihtsalt nokivad nina, kuigi käsk on antud icon_sad.gif
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 3 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.03.2009 15:19:50 vasta tsitaadiga

endal küll teevad kõike mida tahan suht... vahest on jah näha ai buge ehk siis ei oska kõige paremat teekonda valida kuidas kusagile jõuda ning vana piix viga ikka olemas -> kui tervet üksust rivis ei seisa siis vahest keelduvad ka teised tulistamast.

Aga sellist jama et niisama passiks ja käsku ei täidaks lageda taeva all vms aiad ees etc ei ole nagu tähele pannud. Osad täidavad isegi liiga hästi käsku -> oma kahuri meeskond lasi ennast pilbasteks kuna vastane oli kallal ja fire @ will oli peal icon_lol.gif

_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sakurai
HV veteran
Sakurai

liitunud: 31.03.2006




sõnum 14.03.2009 16:33:29 vasta tsitaadiga

Vahest nad ikka teevad ka midagi aga kole uimaselt reageerivad. (Mitte et nad teleportima peaks võinii) Ja see on vähe jama küll jah et terve üksus peab rivis olema, ennast häirib see kohutavalt
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 3 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.03.2009 17:35:19 vasta tsitaadiga

vana viga... arvatavasti mingil viisil seotud sellega kuidas AI vms asi programmeeritud.
_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-Kaivo-
HV Guru

liitunud: 22.08.2007




sõnum 14.03.2009 18:34:31 vasta tsitaadiga

Keegi indias ka tolkneb ?
On kasulik sinna märatsema minna ?
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
monty11
Kreisi kasutaja
monty11

liitunud: 14.04.2006




sõnum 14.03.2009 19:16:45 vasta tsitaadiga

angel kirjutas:
kui tervet üksust rivis ei seisa siis vahest keelduvad ka teised tulistamast.


Aga kas seda ei saa mitte lükata distsipliini peale? Rivi korda ja siis tuld! Vana bug oli see, et kui kedagi maha notiti, siis hakkasid mehed ennast ümber rivistama ja ei suutnudki lasta. Nüüd selliseid probleeme neil enam ei ole. icon_biggrin.gif

Endal Indias paar lõunapoolset provintsi. Seal on sissetulekud päris head, kuid ei ole taibanud neid kõiki veel uurida. Täitsa tasuv on.

_________________
Both the universe and stupidity are infinite. I'm not so sure about the former. - A. Einstein

Tule ja kiika minu fotomaailma.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pihv
HV veteran
Pihv

liitunud: 27.08.2002




sõnum 15.03.2009 16:03:32 vasta tsitaadiga

Kui RtI läbi teha siis saab ka kogu kaardi peal mängida USA'ga, ehk siis Episode 4 avaneb pärast võidukat Campaigni. thumbs_up.gif
Kahjuks annab ta sulle etteantud maatükid ja armeed jne mitte neid mis sul RtI lõpus olid, põhimõtteliselt samad, aga armeed on väiksemad ja mõned linnad mille pärast sai tublisti võideldud on jälle vastaste käes. Algab 1783.
George Washington kes oli mul kõige võimsam General on nüüd Army Minister 8)
Kui ma ei eksi peaks ta aga hoopis olema esimene president...
Kommentaarid: 101 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 94
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MitchriX
HV kasutaja

liitunud: 06.01.2005




sõnum 15.03.2009 16:49:30 vasta tsitaadiga

NaguVari kirjutas:
..mitu magamata ööd seljataga

Nii see on! icon_biggrin.gif Vähesed offline mängud naelutavad niimoodi lausa, et sööminegi läheb meelest icon_lol.gif

Eelnevas TW:Medieval seerias olen Eesti ja Liivi aladele pühendunud ja ka seekord tundus see rohkem ahvatlev, kui prantslaste või inglastega seal läänes jageleda.

Kuningas Karl XII on pukis ja aasta 1710: juba nüüdseks on alad Koola poolsaarest kuni Krimmini liidetud Rootsi Kuningriigiga ja Venemaa "prestige" kaardil viimasele kohale kukkunud icon_razz.gif
Moskvast on saanud kuningriigi teine pealinn ja suure usupuhastuse tagajärjel on ka 40% sealsest rahvast nüüdseks protestandid (algselt oli 98% õigeusku) - ja õige pealetung itta alles algab :twisted:
Riias ja Kiievis massive linnused Kuramaa, Poola ja Leeduga võitlemiseks ja Taanlaste liikumine Põhjamerel käib Rootsi piraatide pilli järgi icon_smile.gif
Eestis aga elu õitseb: Reval on üks suur tekstiili manufaktuur ja Narva - hooramaja. Tundub, et rahvas on oma õnne tipus (+20/10 higher/lower class) icon_biggrin.gif Järgmisena peaks tekkima selline linn nagu Pärnu - ei teagi, mis sinna veel rajada..

Normal AI jääb küll minu jaoks veidi lahjaks, aga KÕIK see, kui sügavalt erinevad tehnoloogiad, unitid ja ehitised on kirjeldatud ja omavahel seotud, on ülimalt põnev ja nauditav thumbs_up.gif
TW on kindlalt veel RTS kunn 8)
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pihv
HV veteran
Pihv

liitunud: 27.08.2002




sõnum 15.03.2009 17:00:57 vasta tsitaadiga

monty11 kirjutas:
Pihv kirjutas:
Kuidas ehitada "Trade" laeva, et siis saata see Indiamen kaubandustsooni (Episode 3 RtI), mul on 3 sadamat, üks on upgraditud sõjalaevade ehitamiseks , teine on kaubandus ja kolmas kalandus, ei leia sellist laeva ühestki.


Halvasti vaatasid siis. Kaubalaeval on ehitamise kaardil väike küldmündi kujutis. Minul on hetkel valida 2 laeva. Ehk on neid hiljem rohkem.


Episode 3 neid lihtsalt polnud võimalik ehitada nagu ma nüüd aru sain.
Ok, tegin selle Indiaman laeva, mis ma sellega nüüd edasi teen, kuhu peaksin ta saatma et hakkaks kaupa tegema? Sõitsin India regiooni ameerikast kuid ei leia sellist tsooni vms kuhu ta panna. Mõni soovitus äkki?

P.S Keegi siin küsis kuidas end turn multi-core prosega on, kuna nüüd täis kaart ja kõik rahvad saan öelda et umbes 20-30sec. pole just über kiire aga ei saa kurta kah.
Kommentaarid: 101 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 94
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-Kaivo-
HV Guru

liitunud: 22.08.2007




sõnum 15.03.2009 17:04:48 vasta tsitaadiga

Klõpsid madagaskari juures olevale valgele ringile. Kui laev kohale jõuab siis oli näha aafrika rannik ja india vist.Vähendatud kujul, 6 piirkonda on nagu seal.
Võta tugev laevastik kaasa, neid hoitakse seal suurte jõududega.Ära võidad siis saad omale koha.
Nii peaks olema vähemalt.ma sain haledalt lüüa seal icon_biggrin.gif
Vastase kaubaliinid ära blokid siis saad päris head pappi icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MitchriX
HV kasutaja

liitunud: 06.01.2005




sõnum 15.03.2009 17:06:33 vasta tsitaadiga

Pihv kirjutas:
Ok, tegin selle Indiaman laeva, mis ma sellega nüüd edasi teen, kuhu peaksin ta saatma et hakkaks kaupa tegema? Sõitsin India regiooni ameerikast kuid ei leia sellist tsooni vms kuhu ta panna. Mõni soovitus äkki?


There you go, Pihv ::link::
Ise just otsisin ka sellele küsimusele vastust thumbs_up.gif
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
monty11
Kreisi kasutaja
monty11

liitunud: 14.04.2006




sõnum 16.03.2009 00:29:26 vasta tsitaadiga

Pihv, ei taibanud, et sa RtI-st rääkisid kui ütlesid, et sul käikude vahele jääb sama aeg, mis M2TW-s. 20-30 sekundit on ka tegelikult suhteliselt kiire, aga kui nüüd M2 lahti lüüa, siis tunduks see eriti käbe olema icon_biggrin.gif Sama ka kaubalaevade kohta ... eeldasin, et Grand Campaignist räägid.
_________________
Both the universe and stupidity are infinite. I'm not so sure about the former. - A. Einstein

Tule ja kiika minu fotomaailma.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raimo21
HV kasutaja

liitunud: 10.09.2004




sõnum 16.03.2009 08:48:24 vasta tsitaadiga

Saand ka nüüd asja paar päeva näppida. Üldmulje on väga hea, asi on ikka kõvasti edasi arenenud. Tundub et asi on veits toorelt välja lastud. Jääb mulje et tänapäeval huvitab ka mängu tootjaid ainult see et rahad kiirelt kätte saaks.
Pikema mämgimise peale hakkab ikka kõvasti crashimist ette tulema.
Juhtub ka et mõni armee muutub kättesaadamatuks, vajutad selle peale ja mäng läheb sujuvalt kinni. Ei aita reloade ega miski. Peab ainult sellest armeest eemale hoidma, pole ka leidnud võimalust asja kustutada, ilma et seda valima peaks. Korralik ülalpidamis kulu läheb nii raisku.
Mõned korrad on olnud ka kauplemis piirkonnas kaubalaevadega probleeme. Saadad küll piirkonna peale aga kaubateed ei teki, hiljem laevastiku valimisel ei ole võimalik sellega liikuda. Ei jäägi muud üle kui asi maha põletada ja uued sinna saata.

Imelik oli see et kui Euproopas Hollandi enda valdusese võtsin, muutusid tolle kolooniad mässajateks ja piraatideks. Teab keegi kas sama asi kehtib ka Prantsusmaa ja Hispaania kohta?

Samas on lahe mõnest First Class laevast koosneva laevastikuga (manööverdus võimetu aga tulejõudu jõhkralt) vastase suuri laevastikke maha põletada.

Vetis tüütu on ka see et AI pakub pidevalt piirkondade vahetamise diili.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pihv
HV veteran
Pihv

liitunud: 27.08.2002




sõnum 16.03.2009 10:03:15 vasta tsitaadiga

Pole mina sellest Trade värgist veel aru saanud. Piirkondi hetkel 12 USA'ga mängides, Indiaman trade laevad regioonides (muuseas ühes ringis saab korraga olla 2 erineva maa laevad nagu neis kõigis ka on), hobused vankritega kappavad aga Income all on ikka Trade +0 , krt seda aru saab.
Kommentaarid: 101 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 94
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
angel
HV Guru
angel

liitunud: 06.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.03.2009 10:27:13 vasta tsitaadiga

ehk röövitakse su trade piirkondi pidevalt ja nullitakse sissetulek ära. ise olen aru saanud et kui soovid röövimisi vältida pead suht kõigile sõja kuulutama kuna nii kui nende laevu ründad astud selle riigiga sõtta. icon_neutral.gif
_________________
|--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
Kommentaarid: 175 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Empire: Total War mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.