Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
02.03.2009 22:26:04
|
|
|
ise reamehena lahinguväljale ? see rikuks ju kogu mängu senise sisu ja olemuse ära ehk siis mingi fps tuleks. + selle jura peale raiskaks tegijad mõttetult palju aega mida saaks kulutada strateegia mängu paremaks tegemiseks. Niipalju on mängus uut et pead täiesti uue strateegiaga asja lahendama. Uus ajastu, uued relvad, uus strateegia vastavalt sellele mis kätte visatakse... mõned päevad veel ja peaks ka full saadavale tulema. Peab siis vaikselt hakkama sama tegema mis Total War 2'es... ehk siis kogu mapi vallutamine
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
MitchriX
HV kasutaja
liitunud: 06.01.2005
|
02.03.2009 22:31:36
|
|
|
angel kirjutas: |
Peab siis vaikselt hakkama sama tegema mis Total War 2'es... ehk siis kogu mapi vallutamine  |
Yup ..ja kõik printsessid ja muud aadlisoost näitsikud endale rabades
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
02.03.2009 22:35:30
|
|
|
mul total war 2 peaaegu kõik enda alla võetud. vaja vaid viimsed pingutused teha ja ongi kõik minu. Huvitav kas nüüd pannakse ka kenasti "usa" ala sisse... TW2 oli olemas aga pidid laevaga sinna pressima end.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
der hammer
HV Guru

liitunud: 05.10.2004
|
02.03.2009 22:46:29
|
|
|
angel kirjutas: |
mul total war 2 peaaegu kõik enda alla võetud. vaja vaid viimsed pingutused teha ja ongi kõik minu. Huvitav kas nüüd pannakse ka kenasti "usa" ala sisse... TW2 oli olemas aga pidid laevaga sinna pressima end. |
Ma sain kõik alad ikka võetud. Paras pain in the ass oli. Factionitest jäi papal States ainult järgi,kuigi ilma paavstita ,kuna lasin kõikidel vaimulikel maailmas ära surra
_________________ Tere. |
|
Kommentaarid: 148 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
130 |
|
tagasi üles |
|
 |
RassK
HV Guru

liitunud: 17.01.2007
|
03.03.2009 00:27:58
|
|
|
Mängus maju ja müüre ehitada ei saa? nagu AOE III's?
Graafika on ilus midagi kahtlast küll silma ei hakanud. Max Graafikat nägin aint ~10-15 sec siis pani kogu mäng pange...
|
|
Kommentaarid: 116 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
03.03.2009 00:44:26
|
|
|
saab aga teises stiilis. Oletaks et sama süsteem nagu total war'is ikka. Et võtad endale "asula" ja siis kui selle enda valdusesse saad (ühe ala) saad seal ehitisi valida mida ehitatakse etc linna aretada. Seda kuhu mida ehitatakse valida ei saa. Tegemist on siiski sõja strateegiaga ja põhi rõhk on lahingutel.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
RassK
HV Guru

liitunud: 17.01.2007
|
03.03.2009 01:36:48
|
|
|
angel, tänud
|
|
Kommentaarid: 116 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
Pihv
HV veteran

liitunud: 27.08.2002
|
03.03.2009 02:25:24
|
|
|
angel kirjutas: |
puud on jah kohati karvased... see jura efekt on kah kasutuses et kui puud vaatad ja kaamerat liigutad siis puu lehed liiguvad su kaameraga kaasa (3D illusioon tegelt on asjad 2d). |
See suht tuntud nipp mängudes, Age of Conan näiteks, hoiab ikka võrdlemisi palju ressurssi kokku, GTA4 puud on näiteks kaugelt neljast osast koosnevad ristid, see teine lahendus.
Merelahingud on väga vinged kuigi peaks ütlema et suht rasked või siis vajan harjumist.
Maa lahing nii suurt emotsiooni ei jätnud kuigi päris hea, ega sealt midagi oodata polnudki. Päris pull tegelt, kuidas vanasti mehed rivis seisid ja üksteist kõmmutasid.
Tutorialis saatsin mehed käsivõitlusse ja madistasid vist 15min ja keegi surma ei saanud, ei vastastest ega minu meestest. Ei tea kas oli bug või siis see et kellelgi polnud mõõka ega tääki, ja maadlesid ja tõukasid üksteist pikali niisama
Suures lahingus hakiti ikka korralikult.
Graafikat päris põhja ei andnud lükata, Panin ULTRA peale v.a shadow high, 4xAA ja 8xAF, hardware shadow vms ja midagi oli veel mis kiskus kooma asja.
Probleem pigem hetkel selles et kui lahingusse või laevale sisse zoomida kust hakkavad kostam meeste hääled, trummipõrin jne on nagu kadunud osad helid ja kuulen üksikuid raginaid, meenutab väga kui sai omal ajal BF1942 mängimist alustatud. Krt seda teab milles kala.
Ära saab ostetud kindlasti ja tundub et MP tugi on ka parem kui eelnevatel
P.S Mõnes kohas venis muru tekstuur piklikuks, nagu vga mälu ülekuumenemisest tingitud artifact, kuid vendid põhjas oli tuemus sama, seega arvan et mingi glitch, keegi teine ei kogenud seda?
viimati muutis Pihv 03.03.2009 02:26:59, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 101 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
94 |
|
tagasi üles |
|
 |
MitchriX
HV kasutaja
liitunud: 06.01.2005
|
03.03.2009 02:25:57
|
|
|
angel kirjutas: |
Huvitav kas nüüd pannakse ka kenasti "usa" ala sisse |
Jah, India ja Põhja-Aafrika kaasaarvatud
tsitaat: |
The Grand Campaign in Empire: Total War features a wide range of factions, from British Colonists/Americans in the west to the Mughals in India. In between will be all manner of power and prestige players, like Britain and the Ottoman Empire, and smaller groups like Native Americans and Africans. In the Grand Campaign, players will try to extend their power into a variety of areas, from the Americas, through North Africa, through to India. |
Totu user kirjutas: |
Factionitest jäi papal States ainult järgi, kuigi ilma paavstita, kuna lasin kõikidel vaimulikel maailmas ära surra |
BLASPHEMY! How could you!?
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
03.03.2009 02:32:42
|
|
|
vaatasin total war 2 ja seal küll sellist puu 2D jura ei märganud vähemalt ligidalt. Kaugel muutub jah kohati "maaliliseks" asi see igas asjas nõnda.
.... papal states sai ka mul kohe peksa... mölisesid raisad. Eks näis kes nüüd empire total war'is ülbama kukub...
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
monty11
Kreisi kasutaja

liitunud: 14.04.2006
|
03.03.2009 11:13:47
|
|
|
angel kirjutas: |
ise reamehena lahinguväljale ? see rikuks ju kogu mängu senise sisu ja olemuse ära ehk siis mingi fps tuleks. + selle jura peale raiskaks tegijad mõttetult palju aega mida saaks kulutada strateegia mängu paremaks tegemiseks. Niipalju on mängus uut et pead täiesti uue strateegiaga asja lahendama. Uus ajastu, uued relvad, uus strateegia vastavalt sellele mis kätte visatakse... mõned päevad veel ja peaks ka full saadavale tulema. Peab siis vaikselt hakkama sama tegema mis Total War 2'es... ehk siis kogu mapi vallutamine  |
No ma üritasin arendada teemat, et mida võiks uut välja mõelda ... kusagilt hakkas ju tekkima urin, et pole midagi uut. Praegusesse ei saa küll eriti midagi juurde tuua, vähemalt mängu rikkumata küll mitte. Kindlasti annab mängu saamatumate fännide jaoks kohitseda või näiteks konsoolide pärast ära rikkuda. Samas kampaania kaardile annab uut küll tuua ja videote järgi tundus seal isegi vist midagi olevat, eks paari päeva pärast paistab.
Ja parandaks kohe eos tekkiva vea, TotalWar 2 on ju tegelikult Medieval Total War (Shogun oli 1) ja Medieval 2 Total War on siis järjekorras juba neljas mäng.
angel kirjutas: |
Eks näis kes nüüd empire total war'is ülbama kukub...  |
Kuna mängu periood langeb renessanssi aega, siis ei tohiks kirikul enam nii palju mõjujõudu olla kui M2TW-s.
_________________ Both the universe and stupidity are infinite. I'm not so sure about the former. - A. Einstein
Tule ja kiika minu fotomaailma. |
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
MitchriX
HV kasutaja
liitunud: 06.01.2005
|
04.03.2009 03:03:07
|
|
|
monty11 kirjutas: |
angel kirjutas: |
Eks näis kes nüüd empire total war'is ülbama kukub...  |
Kuna mängu periood langeb renessanssi aega, siis ei tohiks kirikul enam nii palju mõjujõudu olla kui M2TW-s. |
Empire peaks ikka Valgustusajastusse (The Age of Enlightenment) jääma ja täpsemalt kirjeldama "Atlandi Revolutsioone"
Huviga ootan, kes kõik seal esindatud on Kui Robespierre on kaasatud, siis kindlasti selle tegelasega seal terrorit korraldama Aagh, mäletan ammustest ajalootundidest, et see ajastu köitis kõige enam - just Prantsuse Revolutsiooni ja Napoleoni sõdade näol..Viva la France!
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
04.03.2009 04:22:01
|
|
|
... minule on see ajastu silma jäänud kui idiootide ajastu. Ehk siis see kuidas sõda peeti oli paras komöödia... mehed rivvi... valmis olla ja ... kärvake Selle asemel et kaevikust kaevikusse minna võtsid kõik sõdurid viisakalt rivvi ja hakkasid üksteise pihta laska. Ise kavatsen võimaluse korral seal mängus enamus sõdu võita raske kahuriväe ja ratsaväega. Jalamehed jääks niisama kaitsesse või siis kui vastane ligidal jookseks kahvlite ja nugadega kallale.
steamis juba olemas piixu hinnaga.... võiks juba eestis kah saadavale tulla ...
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
monty11
Kreisi kasutaja

liitunud: 14.04.2006
|
04.03.2009 12:35:03
|
|
|
MitchriX kirjutas: |
Empire peaks ikka Valgustusajastusse (The Age of Enlightenment) jääma |
Tuleks vist natuke termineid korrata
_________________ Both the universe and stupidity are infinite. I'm not so sure about the former. - A. Einstein
Tule ja kiika minu fotomaailma. |
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
Roger10
HV kasutaja

liitunud: 24.03.2004
|
04.03.2009 14:24:36
|
|
|
monty ma vaatan, et sa ikka veel oma vana kallima juures Uue proovin ise ka ära. Wowile vahelduseks.
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
20 |
|
tagasi üles |
|
 |
monty11
Kreisi kasutaja

liitunud: 14.04.2006
|
04.03.2009 14:46:29
|
|
|
Ma ühe teise vana kallima juures ka
_________________ Both the universe and stupidity are infinite. I'm not so sure about the former. - A. Einstein
Tule ja kiika minu fotomaailma. |
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
Draax
HV veteran

liitunud: 21.03.2005
|
04.03.2009 17:25:18
|
|
|
angel kirjutas: |
... minule on see ajastu silma jäänud kui idiootide ajastu. Ehk siis see kuidas sõda peeti oli paras komöödia... mehed rivvi... valmis olla ja ... kärvake Selle asemel et kaevikust kaevikusse minna võtsid kõik sõdurid viisakalt rivvi ja hakkasid üksteise pihta laska. Ise kavatsen võimaluse korral seal mängus enamus sõdu võita raske kahuriväe ja ratsaväega. Jalamehed jääks niisama kaitsesse või siis kui vastane ligidal jookseks kahvlite ja nugadega kallale.
steamis juba olemas piixu hinnaga.... võiks juba eestis kah saadavale tulla ... |
Küsimus oli tulirelvade täpsuses. Kuna tolle aja kuuli lennu suund oli pehmelt öeldes juhuslik, siis tasus üksus teha võimalikult väikeseks (kompaktseks). Mehed üksteise taga. Read vahetavad üksteist välja (kuniks esimesed laevad, tulistavad 2-3 rida) jne.
Koos tulirelvade arenguga hakati kasutama lahkrivi ja edasi juba 19. sajandi positsiooni- ja kaevikusõda.
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
04.03.2009 17:51:43
|
|
|
tean... aga ikka ajuvaba oli. Ambud, vibud, varitsus võsas ja ongi selline vägi suht kaput (samas kui teavad et sa põõsas olevad tõmbavad su paari valanguga kutuks).
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
TeddyBbeer
HV vaatleja
liitunud: 06.11.2002
|
04.03.2009 21:47:10
|
|
|
angel kirjutas: |
tean... aga ikka ajuvaba oli. Ambud, vibud, varitsus võsas ja ongi selline vägi suht kaput (samas kui teavad et sa põõsas olevad tõmbavad su paari valanguga kutuks). |
põõsas passimisega sõdu ei võidetud... isegi lahinguid mitte, vähemalt mitte euroopas.
ja selline tegutsemine ei olnud ajuvaba, kõik on väga loogiline: korralikult väljaõppinud jalaväelane suutis minuti jooksul sooritada keskmiselt kolm lasku. et relvad olid siiski väga ebatäpsed ning ka nende efektiivne laskeulatus küündis paarikolmesaja meetri peale siis üksik jalaväelane, või siis ükshaaval musketeid plärtsutavad jalaväelased olid ratsaväele üldiselt väga kerge saak. ratsaväerünnak aga korralikult kogupauke andva jalaväe vastu lõppes tavaliselt ratsaväe hävimisega... egas hobune ka loll loom ole, et pimesi tääkide otsa tormab.. inimest veel saad kuidagi mõjutada, et seitseteist neitsit koos allahiga ootab teda kui lähed vapralt kargad metallorgi otsa... igatahes kui 16. saj moodustas ratsavägi armeedes umbes kolmandiku siis 18. saj vaevalt kümnendiku...
põhimõtteliselt alates kolmekümne aastase sõja lõpust kuni napoleonini (gc lõppeb vist mängus 1799..) olid kõik euroopa riikide armeed relvastatud sarnaselt ning sel ajajärgul domineeris lahinguvälja musketiga relvastatud väljaõpetatud jalaväelane.
mis puutub kaevikutesse.. nuh kitsas kaevikus on maru nadi musketit eest laadida.. või ei siis mismoodi? vaenuväed saavad lahinguväljal kokku, kõigepealt vihuvad kaevikud valmis ja siis kukuvad üksteist kõmmutama?
ja pealegi.. näiteks hertsog marlborough (kelle nime ma vist isegi kuskil selle mänguga seoses kohtasin) pidas oma kümne sõjakäigu jooksul maha neli lahingut, kaks kokkupõrget ja 30 piiramist... niiet loodab, et tegijad on ajaloole truud püsinud, saad sinagi oma kraavid kaevat.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
04.03.2009 21:59:08
|
|
|
teadagi.... mõikan miks ja milleks aga siiski tunduks mulle ajuvaba rivis seista ja oodata millal vastane sulle tina annab. olgu need relvad nii ebatäpsed kui tahavad
Eks kui mäng meie maale kah jõuab saab vaadata kuidas ja mis moodi seal lahinguid korraldada annab.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
Draax
HV veteran

liitunud: 21.03.2005
|
04.03.2009 22:15:14
|
|
|
Tõenäosus ebatäpse relvaga ratsanikule pihta saada on ikka kordades suurem kui jalamehe tabamise tõenäosus. Pealegi hoolt kukkuv hobune vigastas ratsanikku tõsisemalt kui kerge haav jalameest.
Teine asi on muidugi see, et tolle aja musketite kuulid olid suured ja rasked ning hoolimata sellest et kuuli lennukiirus oli tänapäevastega võrreldes märksa aeglasem, siis tabamuse korral olid vigastused suht tõsised. Eriti arvestades tolle aja piiratud meditsiinivahendeid.
Samas, kes mäletab filmi Patriot, siis seal oli USA iseseisvussõda samasugune lahingurivi. USA kodusõda oli vist üldse viimane suurem sõda kus nii sõditi ja pärast seda hakkas domineerima lahkrivi.
Neid sõdu nimetati ka "dentelmenide sõjaks" ehk siis lepiti kokku lahinguväli (tavaliselt mingi suurem lagendik), väed tulid kohale, panid ennast valmis ja märguande peale hakati kõmmutama. Sõja alguses oli tavaline, et kuskil lähedalasuval künkal lihtrahvas vaatas, kuidas sõdurid sõdivad
Hiljem selline variant hüljati kiirelt.
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
Pihv
HV veteran

liitunud: 27.08.2002
|
05.03.2009 09:35:11
|
|
|
Draax kirjutas: |
Mehed üksteise taga. Read vahetavad üksteist välja (kuniks esimesed laevad, tulistavad 2-3 rida) jne.
|
Kusjuures see tundus mulle täiesti loogiline kui hakkasin demo proovima, kuid kas asi on minus või see mängus ei toimi, ridade vahetus, tulistab ainult esimene rida, ja kui sealt mees langeb astub uus asemele, aga muidu seisavad tagumised read täiesti niisama seal.
|
|
Kommentaarid: 101 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
94 |
|
tagasi üles |
|
 |
jurkakm
HV vaatleja
liitunud: 20.05.2005
|
|
tagasi üles |
|
 |
Draax
HV veteran

liitunud: 21.03.2005
|
05.03.2009 10:25:08
|
|
|
Pihv kirjutas: |
Draax kirjutas: |
Mehed üksteise taga. Read vahetavad üksteist välja (kuniks esimesed laevad, tulistavad 2-3 rida) jne.
|
Kusjuures see tundus mulle täiesti loogiline kui hakkasin demo proovima, kuid kas asi on minus või see mängus ei toimi, ridade vahetus, tulistab ainult esimene rida, ja kui sealt mees langeb astub uus asemele, aga muidu seisavad tagumised read täiesti niisama seal. |
Reaalis oli umbes nii, et korraga tulistasid vähemalt kaks rida. Esimesed põlvelt ja tagumised püsti.
Võib-olla oli ka nii, et üritati võimalikult palju mehi korraga laskma saada. Kogu rivi kogupauk oli hirmsa jõuga. Ainult ühe rivi või osade meeste tulistamine ei omanud sellist efekti.
Mis oli veel sellise rivi eeliseks - distsipliin. Selline rivi ei lagunenud. Kui mehed on üle välja laiali paisatud, on neid raskem juhtida ja võib tekkida hetk kus kogu üksus jookseb vastase ees laiali. Seal karbis aga oli drill lihtne - kaaslane ees langeb. Sina astud ette, tulistad, laed relva, tulistad. Kuni ise pihta saad.
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
Pihv
HV veteran

liitunud: 27.08.2002
|
07.03.2009 16:15:34
|
|
|
Tõin omale täna mängu ära, kuna hinnavahe on ainult 100.- siis võtsin selle Special Forces Editioni.
Peaks mainima et juba kaubanduslik välimus on super Korralik mitmes osas karp, World Map jne. siinkohal tuleb meelde kui sai CODWaW ostetud miskise 800 eest ja sain ainult plastikkarbi ja dvd.
Eks nüüd siis pelama ja hiljem saab muljetada
Väike ebameeldivus on see et Steam on "must" ? Mis minu jaoks pole probleem sest kasutan Steami nii kui nii kogu aeg aga siiski...No vähemalt ei tule kaasa sada jura nagu GTA4 puhul.
Muuseas kaardi peal olemas täitsa riik Estonia, Läti on Courland ja Prussia (territoorium vähe teine ja Lithuania on ka ilusti olemas. Pole küll ajalooga nii sina peal aga väike üllatus siiski et tol ajal Estonia oli..
viimati muutis Pihv 07.03.2009 16:22:46, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 101 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
94 |
|
tagasi üles |
|
 |
|