Niii, aitasin kõik baaris olevad sepad (5) kunni troonile. Mõtlesin et nüüd peaks mõne kunniga uuesti ühinema ja hakkama maailma vallutama. Läksin siis isabella of suno juurde et tema teenistusse astuda aga see hakkab ajama et aita mind swadia troonile kuigi ise on swadia kunn. Nii et teist korda pean ta troonile aitama. Naljakas on see et isabella of suno si on kohe 2 tükki. Üks võitleb vastu teine on sinu partys. Müstika.
E: Mount & Blade v1.011 Patch & Demo ? Kunagi ammu öeldi et mingit Patchi ei tule kuna mehed on liiga hõivatud uue osaga vms. http://www.combatsim.com/printer.php?id=9809
uue osa jutt oli mingi lambifoorumi möla. buge parandatakse ju ikka. ja jah, 1.011 patch on väljas. peaks ühilduma ka 1.003 savedega
Võib olla. Kolan vahest harva ainult talewold foorumis. Ega uus osa tulemata jää.
E:Changelog:
Spoiler
Version 1.010 Changelog:
----------------------
Rendering artefacts with ATi Radeon 4x cards has been fixed.
Fixed occasional problems in launching the game on Windows Vista.
Optimizations in rendering performance.
Fixed bug where a village elder would never give you another quest if you ever refused one.
The game will no longer issue a warning if a track is supposed to be played while music is disabled.During castle attacks, attackers now spread out at the beginning so that those who run to push the assault tower can pass through easily.
Player's items will no longer loose qualifiers if you pick an item of the same type from the ground.
Laidies will no longer give dueling quests against their own husbands.
Raiding a village now reduces your relation with its faction.
Fixed equipment for khergit_horsemen and Camp Defenders.
Problems in various villages and castles have been fixed.
Pathfinding to towns on the map has been improved.
Crossbows will now start as loaded in battles.
Each point for stength now adds +1 to total hit-points.
Base hit-points has been reduced to 35
Fixed bug where some deserter parties would contain clones of the player character.
Assault tower now works correctly at Dhirim Town Walls.
Fixed bug where being attacked while raiding a village would result all subsequent battles to take place in that village.
Player is now awarded with money after finishing the "Follow Spy" quest.
Fixed various problems with "Follow Spy" quest.
Fixed bug where allied Lords wouldn't join your battles after winning a civil war.
Fixed bug where player wouldn't be awarded the full prize in arena fights if he managed to be the "last man standing".
Fixed bug where there would be an odd item at the bottom of merchant inventories.
Fixed bug where sometimes a horseback character would be thrown forward unrealistically after being killed.
Players can no longer use shields that can't be used on horseback if they start the battle wielding the shield.
Various dialog and text errors have been corrected.
Abandoning the civil war of a claimant and then taking up the claim of a new one no longer causes incorrect behavior.
Edit: Since Version 1.011 is out now, I'll just update this thread instead of starting a new one.
Compatibility:
Version 1.011 should be savegame compatible with version 1.003. It is not compatible with save-games created with 1.010.
vähemalt on uutele tekstuuridele bump mapid tulekul. need mis praegu on on isegi viletsamad kui originaalid, kuna originaalidel on vähemalt bump mapid.
puud võiks kaa juba asendada. need puud mis originaaliga kaasas on on ikka tõsiseks pinnuks silmas. kui puud ilusaks tehakse siis on mängu rohuväljad ja metsatukad lausa screenshottide tegemist väärt.
...puud võiks kaa juba asendada. need puud mis originaaliga kaasas on on ikka tõsiseks pinnuks silmas. kui puud ilusaks tehakse siis on mängu rohuväljad ja metsatukad lausa screenshottide tegemist väärt.
Jah, puud on tõesti ajast ja arust kuid see on 1 väheseid mänge kus on ilusti näha et: rohi on roheline ja taevas on sinine. Viimasel ajal need über mängud kipuvad olema väga vesised.
COD:waw http://img88.imageshack.us/img88/5735/32930170wk6.jpg mõned pildid on veel aga ma ei taha seda teemat risustada fännide mõtettu lõugamisega.
Nagu ma aru sain siis GE3 looja üritab ühilduda sinna Gutekfiutek's buildings modi mis teeb asja veel ehtsamaks.Ehitiste osas. Vt lk 15 http://forums.taleworlds.net/index.php?PHPSESSID=f1bef0626c50e181911630ca7e8c58e4&/topic,42265.0.htm
P.S Puumõõgad turniiridel on hea lahendus
Naera puruks , vaadake kui kõrgele võib mõni mees lennata. 2x olen näinud kuidas hobuse sadulast nii kõrgele lennatakse ja korra linna lahingus. Karp jäi lahti.
http://img206.imageshack.us/my.php?image=mabyb6.jpg Turniiril lööd mõõgaga mehel hobuse alt ära- vennike lendab hea hooga vastu müüri
oh yeah, multiplayer! Kui combat samaks jääb ja normaalne netikood taha tuleb saab sellest vast parim netimäng ever. _________________ -logod, firmaidentiteet, küljendamine, flash-
-portfolio-
Ise tahaks midagi sellist. Lannis sõbraga teed 1vs1 (või rohkem) aga mõlemad saaks valida teatud arvu sõdureid ja neid juhtida üksteise vastu. Nagu sp aga vastase lord oleks siis reaalne tegelane. Tore oleks teineteist jahtida
Kahju jah et GE3 poolikuks jäi
Miks liitlased kunagi siin mängus appi ei tule kui näiteks mõnda lossi vallutada? Korra läksin esimesena ründama ja kõrval passis 5 enda kuningriiigi sõjaväge. Lossi pidin ikka üksinda vallutama ja kui asi valmis sai, siis liitlased seisid ikka sama targalt seal kindluse kõrval
kas nad followisid sind? kas sa oled marshall? kui mingi lambi skirmish keset tühermaad toimub siis lähedalasuvad liitlased tulevad lahingusse. paraku castle siege on rohkem planeeritud üritus ja selles jäetakse playerile otsustusõigus, kas lubada lambi tonte sinu poolele sinu kasuks/kahjuks sõdima. seda valikut sa saad teha "follow me" käsu abil.
IMO tuleb liitlane sulle kindlamalt appi, kui sa temaga heades suhetes oled (ehk siis konkreetse isikuga). _________________ Fortuna non penis in manu non recipe.
Mitme arvuti vahel failide syncimiseks kasuta lihtsat ja mugavat Dropbox-i (ning toeta minu ja sinu dropboxi 500 megabaidise boostiga ).
Sama asi on mitu korda juhtunud, et minuga koos sõjakäigul olevad liitlased ei tule appi lossi vallutama. Koos marshali ja mitme lordiga liikusin ühe lossi poole ning alustasin ise piiramist, aga kui sõdimiseks läks, siis ühtegi seppa appi ei tulnud. Paaril korral olen ka mõne heades suhetes oleva lordi endale appi kutsunud (follow), aga kui jõuan lossi juurde, siis ta lahingusse ei tule, aga seisab niisama seal kõrval.
Avamaa lahingutes seda probleemi pole ette tulnud, aga losside vallutamine on küll kõvasti raskem tänu sellele.
viimati muutis aatomik 06.08.2009 12:01:01, muudetud 1 kord
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.