tellisin siis peale pikka jamamist maksmisega endale nikon d80e koos mäukaardiga. transpordiks võtsin ups'i, eks näis kas peavad oma kirjapandud lubadust see mulle nii kiirelt koju toimetada. Loodame parimat:)
Sai täna esimestkorda sealt tellitud, nimelt HD4870 ning Corsairi toide, makse jõuab neile vast kohe homme hommikul kohale ja eks siis näis kas saab tuleva nädala jooksul kätte tavalise 4-5tp kulleriga kätte
kui maksid pangalingi kaudu siis saad reedeks aga kui tegid lihtsa ülekande või krediitkaardiga siis järgmise nädal jooksul on ebatõenäoline DPD kaudu pakki kätte saada.
kui maksid pangalingi kaudu siis saad reedeks aga kui tegid lihtsa ülekande või krediitkaardiga siis järgmise nädal jooksul on ebatõenäoline DPD kaudu pakki kätte saada.
et nagu kandsin sampopangast nende arvele? siis läheb kauem aega? miks nii
Nonii, 30. jaanaril tellisin d80+ mälukaardi, UPS transpordiga. Just nüüd, 2. veebruaril helistati, et kolmveerand tunni pärast on pakk kohal. Loodetavasti ka terve ja kõik mis vajalik kaasas. Mina olen väga rahul, veel esialgu. Transport ikka ülitäpne:)
Nii minu pühapäeva öösel tellitud kaup on jõudnud ettevalmistamiseni ja kirjas on et "Teie tellimus on lähetatud. Siit leiate oma saadetise jälgimise numbri." aga ei näe kuskil seda saadetise jälgimise numbrit ning lisaks veel toodete lõppu kirjutatud et "kättetoimetatud"
Mis arvata? kust saadetise jälgimise numbri saan?
Nii minu pühapäeva öösel tellitud kaup on jõudnud ettevalmistamiseni ja kirjas on et "Teie tellimus on lähetatud. Siit leiate oma saadetise jälgimise numbri." aga ei näe kuskil seda saadetise jälgimise numbrit ning lisaks veel toodete lõppu kirjutatud et "kättetoimetatud"
Mis arvata? kust saadetise jälgimise numbri saan?
Selle tulba info sisaldab seda, et toode on lähetatud saatmiseks aga pakki pole reaalselt majast veel välja saadatud. Lehekülje lõppu ilmub veel eraldi tulp jälgimiste numbritega kui pakk on ka reaalselt posti pandud. Ütlen juba ette ära, et kui see number lõpuks ilmub siis seda saab alles 24h hiljem kasutada, et sa siis ei küsiks taas.. miks ma pakki jälgida ei saa?
Nii minu pühapäeva öösel tellitud kaup on jõudnud ettevalmistamiseni ja kirjas on et "Teie tellimus on lähetatud. Siit leiate oma saadetise jälgimise numbri." aga ei näe kuskil seda saadetise jälgimise numbrit ning lisaks veel toodete lõppu kirjutatud et "kättetoimetatud"
Mis arvata? kust saadetise jälgimise numbri saan?
Selle tulba info sisaldab seda, et toode on lähetatud saatmiseks aga pakki pole reaalselt majast veel välja saadatud. Lehekülje lõppu ilmub veel eraldi tulp jälgimiste numbritega kui pakk on ka reaalselt posti pandud. Ütlen juba ette ära, et kui see number lõpuks ilmub siis seda saab alles 24h hiljem kasutada, et sa siis ei küsiks taas.. miks ma pakki jälgida ei saa?
nüüdseks ka see kood tulnud ja reaalselt välja saadetud, huvitav kas see nädal lootust kätte kah saada, või peab edaspidi mingeid plaane hakkama tegema kuidas ja misajal järgminenädal kodus olla
globostratlugesin su teksti natuke mööda vist.
aga raha tagasi saamistamise puhul, kas on vahet kah, kas ülekandega või krediitkaardiga?
Krediitkaardiga on pangavastutus ning sina hakkad oma raha välja käima alles hiljem. Sul on tavaliselt 10 päeva pärast kuu lõppu ja pangapoolsete arvete esitamist võimalik tehtud makseid vaidlustada. Nii ei pea sa kaklema mingi kauge kaupmehega vaid jagad asju oma pangaga ja see edasi tegeleb võimaliku sulist kaupmehega. Sellepärast ongi krediitkaart parem kui sularahamakse, mille puhul pead sina selle petisega kemplema. Kuid kui on petis ja sa annad talle oma krediitkaardi andmed, siis võivad jamad veel suuremaks minna. Selleks puhuks on Paypal ikka kõige parem vahendaja
Jõudis ka mu LCD 46'' Dachseriga kohale, kokku läks 10 päeva. Infoks veel, et Tallinna jõudes paneb ACE Logistics (Dahcseri logistik Eestis)
automaatselt ''damaged'' staatuse haprama elektroonika puhul, seda siis igaksjuhuks kindlustuse korvamiseks. Üldiselt rahul pixiga.
WTF?
Pixmania leheküljel "Kuidas tellida" on aadress service_ee@pixmania.com, mille kaudu peaks saama nii kaupa tellida kui ka kliendiabi.
Leheküljel "Meie lubadused" on punkt 7 "SUUREPÄRANE KLIENDITUGI" all sama aadress.
Hakkas mind seal siis üks läpakas huvitama, aga kuna spetsifikatsioon seal on sisuliselt olematu, siis tahtsin järele pärida - otsisin selle aadressi välja, kirjutasin kirja valmis ja saatsin ära - paari minuti pärast:
This is the Postfix program at host mailpix.pixmania.com.
I'm sorry to have to inform you that the message returned
below could not be delivered to one or more destinations.
For further assistance, please send mail to <postmaster>
If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the message returned below.
Tore küll, peab siis postmasterile kaebama hakkama vist... Loodetavasti postmaster@pixmania.com siiski on olemas.
Epic Fail ütleks selle peale _________________ Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus.
Ei, ega ma arvanudki, et eesti keeles nendega suhelda saan. Kirjutasin inglise keeles, aga et eestikeelsel lehel oli eesti klientidele kontaktiks just see aadress, siis seda ka kasutasin. Asjata, nähtavasti. Esmaspäeval proovin mõnd muud aadressi. _________________ Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus.
Tellisin pixsist selle
Radeon HD 4870 - 1 GB GDDR5 - PCI-Express 2.0
http://www.pixmania.com/ee/ee/2428934/art/pixmania/radeon-hd-4870-1-gb-gddr5.html
kui ülla ülla pakki avades oli sees hoopis see
SAPPHIRE TECHNOLOGY Radeon HD 4870 - 1 GB GDDR5 - PCI-Express 2.0
küsimus selles siis mis neil nagu erinevust on ja kas peaksin neid probleemist teavitama?
nu jah ise arvasin miskipärast samuti aga kummaline on see neil jah et tellimus sai tehtud mitmele asjale ja kõik
olid laos olemas kuid iga järgnev päev pandi ükshaaval teele :S
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.