Ametlik leht:http://www.residentevil.com Publisher / Developer: Capcom
Stiil: Survival horror / Third-person shooter
Väljalaske kuupäev: 5. märts (JP) / 13. märts (EU/USA) 2009
Kirjeldus:
IGN kirjutas:
As Chris Redfield (former S.T.A.R.S. member and now part of the BSAA unit), your life is in danger as you strive to complete your most dangerous mission yet in a sweltering desert colony where a new breed of evil has been unleashed. Swarms of marauding evil beings will charge at you when your pulse is racing at a heart-shattering pace. Environments will play a bigger factor than ever here, using the power of next-gen systems to create a world where terror might lurk in any alcove or shadow. Powerful lighting effects overwhelm the player with mirage movement and blinding brilliance, and even in the light of day, there is no safe haven in this Resident Evil.
Multiplayer: Ei
Cooperative: online and offline
Screenshotid / Videod:http://www.gametrailers.com/game/2036.html _________________ Päevad lõpevad siis, kui lased neil minna...
M: Uus/pakendis Fjern Fjork Titanium Forked Spoon - 10€
Demo on veider. Sesmõttes, et nagu meeldis, aga samas ei meeldinud üldse. Sõltub kuidas leveldesign lõplikus on, aga praegu pigem jättis küll äraootavale seisukohale. _________________
olen ka nüüd proovinud 2 korda (hommikul kohe peale tõmbamist ja õhtul uuesti, mõlema tegelasega, mõlemad mapid).
kuidagi ei tule tunnet peale...
hetkel tekkis küsimus, kas kogu mäng ongi selline coop või see on siiski mission based lisa? eeldan, et kogu mäng on coop (e. kahkesi) ja järgnev lõik ei kehti kui eksin:
coop ei sobi RE seeriasse minu meelest. Survival horror - survival jah, kuna olete kahekesi, siis saadetakse meeletu kogus vastaseid su peale; horror ei, vähemalt selles demos küll ma ei tundnud kübetki eelmiste RE'de horrorit. juhtimissüsteem on aeglaselt kohmakas, RE trademark, aga sinna mängu oleks nagu kiiremat actionit vaja. kuidas ma kellegi teisega hiilin ja igat nurgatagust uurin? inventory, kuhu on kadunud kastimajandus? ja reaalajas see asi ei tööta ikka minu meelest.
päevavalgus tõenäoliselt suurimaid süüdlasi.
kuigi sackhead ja tema "trademark" olid coolid!
riiulil on palju ahvatlevamaid mänge juba, hetkel ostma ei rutta...
loodan, et neljapäevane killzone2 sama "head" üllatust ei valmista
Nõustun Alvaaro ja xtriz arvamustega + peategelane liigub nagu steroide täistopitud "külmik"...
WTF, kui sihid, siis (edasi) liikuda ei saa
Jätkab RE4 "traditsioone" neg. mõttes _________________ Päevad lõpevad siis, kui lased neil minna...
M: Uus/pakendis Fjern Fjork Titanium Forked Spoon - 10€
see häiris ennast ka, et ei saa liikuda sihtides kas 4´das oli sama asi? ei mäleta enam ise ostan selle suht 100%, kuna juba PS1 aegadest RE üks lemmikuid olnud.
Eelmine nädal proovisin korraks demo..
Enam-vähem ainus graafiline element, millel väheke Resident Evili hõngu oli menüü font. Thats it.
Ülejäänd oli nagu kokku kleebitud any-other-shooter tüüpi mängudest.
Kui võtta seda nagu mingi muu nimega mängu (African Zombie Grindfest Killer 5) siis jah täitsa ok.
RE'st on asi väga kaugel. Isegi normaalse story puhul ei pigista nad sellest mitte kuidagi enam mingit sellist elamust nagu RE2.
Äärmiselt palju häirivaid tegureid oli demos. Nagu kohutavad vertical sync (screen tearing) probleemid iga väiksema liigutuse puhul (loodetavasti esineb ainult demos). Ja kas tõesti on raske teha kollidele mingeid kuuli/vigastuse jälgi kehale - Purustab minuarust selle fancy graafika mulli koheselt kui lased mõnda vaenlast.
see liikumine on küll puine,eriti kui tahad kiiresti end ümber pöörata.Loodan et täismängus saab seda reguleerida(sihtimise kiirust) _________________ PSN: karl877
graafika on ilus ja see krd sihtimise ajal liikuda ei saa on suht jama jah aga kuna lemmikuid on resident evil 3 eks siis näeb mis full game endast tegelt kujutab _________________ PSN: Kilitapja
see liikumine on küll puine,eriti kui tahad kiiresti end ümber pöörata.Loodan et täismängus saab seda reguleerida(sihtimise kiirust)
Minumeelest seal oli mingi quick turn värk olemas. Enam ei mäleta, mängisin demot suht ammu, aga pidi vist X... või A (Playstationil ruut/X) all hoidma analoogi taha lükates nagu RE4-s.
Minule demo igaljuhul meeldis. Sõbraga CoOP oli väga mõnus. Visuaalselt on vääga ilus ja plahavatused ühed parematest mida näinud olen. Mängu tegijad minuarust kuskil mainisid ka, et see liikumine ja laskmine on meelega nii tehtud. Muidu läheb mingiks ringikargamiseks ja hüppamiseks ära. Selleks on teised mängud. Minuarust see just lisab pinget. Ja kui aus olla siis paljud üldse suudavad liikumise pealt väga täpselt lasta....? Ootan igaljuhul huviga fulli...
Ja kui aus olla siis paljud üldse suudavad liikumise pealt väga täpselt lasta....?
Point on selles, et liigud relv "palges" (kunagi ei tea kust zombie(d) tuleb), mitte ei jookse punktist A punkti B, kus "killid" X zombiet - survival horror in my a**
P.S RE4 ja RE5 (arvatavasti) ei anna esimeste osadega võrrelda - gameplay ja story ülesehitusused kardinaalselt erinevad _________________ Päevad lõpevad siis, kui lased neil minna...
M: Uus/pakendis Fjern Fjork Titanium Forked Spoon - 10€
Krt jah see Umbrella teema oli ikka kõige parem.Mingi hull huvi tekkis alati mängides,et mis edasi saab.
Siin tapad mingi malaaria haigeid neegreid ja vaade on täis porr ka rääkimata storyst.
Krt jah see Umbrella teema oli ikka kõige parem.Mingi hull huvi tekkis alati mängides,et mis edasi saab.
Siin tapad mingi malaaria haigeid neegreid ja vaade on täis porr ka rääkimata storyst.
TombcaT, tundub, et sa pole vanemaid RE mänginud...
Ma saan aru, et co-op on "pop ja noortepärane", aga antud mängus _________________ Päevad lõpevad siis, kui lased neil minna...
M: Uus/pakendis Fjern Fjork Titanium Forked Spoon - 10€
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.