Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
creepyguy4
HV kasutaja
liitunud: 29.10.2008
|
06.01.2009 23:27:14
Subliminal Messages |
|
|
Ma usun et mitmed on kursis selliste asjadega nagu Subliminal messages ehk siis meie keeles peidetud sõnumitega.Neid on nii televisioonis kui ka ajakirjanduses.
Aga, kas keegi on mõelnud et neid ei pruugi ainult olla suurbritannias ja USA-s vaid neid võib kohata ka meie kodumaal Eestis.
Kõik kes on märganud eestis olevaid peodetud sõnumeid,backmaskinguid siis andke sellesse postitusse teada ,sest huvitav oleks neid hiljem arutada.
Esmalt alustan siis mina et olen märganud sportlandi ostufestivali reklaamis sõna SEX.
Seda on ilusti märgata reklaami vasakul ääres kus kriipsudest moodustuvad kolm tähte.
(Vabandan, et pole pilti lisatud , sest kogemata kustutasin pildi arvutist ära ja digikas on ka katki.)
Aga kui huvi on selle vastu siis uurige seda reklaami lähedamalt.
Seda võis leida ühe hiljutise JUST Extra tagakaanelt.
EDIT:
Mõtlesin, et võiks teha topicu kõikidest subliminaalsetest sõnumitest.
Nüüd võib postitada , ka välismaiseid sõnumeid !
viimati muutis creepyguy4 21.04.2009 17:59:56, muudetud 3 korda |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
tarantel
HV veteran
liitunud: 08.03.2003
|
06.01.2009 23:53:13
|
|
|
SEX on muidugi põhiline. Seda sõna pannakse reklaamplakatitele ja -filmidesse. Kui sellest silmadega üle käid, ei pruugi sa seda märgatagi, kuid sinu alateadvus salvestab selle. Peaks tekitama alateadliku rahulolu tunde ja usalduse. Ja reklaam jääb sulle meelde. Filminduses on trikiks 1 frame pikkune pilt. Alateadvus registreerib selle, kuid sa ise ei märka midagi. Teine asi on see, et kui sa seda märkad ja teadlikult reklaami uurid, on reklaamijad 200% edu saavutanud.
Kuigi enesele hetkel miskit ei meenu, hea teema
-edit-
Meenus, kuidas sõbraga Tartu ühistranspordis sõitsin ja tema minu tähelepanu reklaamimonitorile juhtis. Seal jooksis mingi mahla reklaam (vist). Lõpus igatahes hüppasid kaks õuna (või tomatit) ja üks porgand põllu peal. Sõbras äratas kahtlust, et porgand sinna keskele pandud oli. Igatahes kui rikutult mõelda, võis see siiski midagi tähendada, tuleb möönda
Loodan, et sellega teemat valele teele ei kalluta, kuid siinkohal üks kuulus Disney multikas
|
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
|
creepyguy4
HV kasutaja
liitunud: 29.10.2008
|
07.01.2009 08:55:04
|
|
|
Mäletan kui kunagi sai no-pogody-d vaadatatud siis jänesel oli käes kolm õhupalli. Äärtes olid ümmargused õhupallid,keskel oli piklik õhupall.
Eile tegin huvi pärast madagascari video mängu läbi.Teise leveli lõpus oli laulu sees täielikku arusaamatust kuulda.
Ma lindistasin seda kohta fraps-iga ja reversisin ära ja siis oli kuulda selget võõrkeelset sõna.
Hääl meenutas rohkesti neegrite/aafrika hõimude häält. Kes teab, võibolla tähendab see midagi mingis keeles.
Originaal backmasking: http://www.4shared.com/file/79318015/d9967880/orig.html
Reversitud versioon: http://www.4shared.com/file/79318448/dd5958a4/fake.html
Ja ma olen veel näinud üht sõnumit metsavendade VOITKA filmis. Ühel kaadril oli tume kiri valgel taustal. Mul endal seda filmi pole ja mul jäi välja uurimatta mida seal näha võis
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
Chaza!
Kreisi kasutaja
liitunud: 18.07.2006
|
07.01.2009 21:50:55
|
|
|
tarantel kirjutas: |
Filminduses on trikiks 1 frame pikkune pilt. Alateadvus registreerib selle, kuid sa ise ei märka midagi. Teine asi on see, et kui sa seda märkad ja teadlikult reklaami uurid, on reklaamijad 200% edu saavutanud. |
Ma nägin mingit dok filmi või lugesin selle kohta, siis oli ka üks mees selle avastanud. Kinos pandi popcorni reklaam niimoodi. Ja popcorni müük oli päris palju tõusnud. Lõpuks tuli välja, et see on jama, see mees ise oli võltsinud popcorni müügi tulemusi.
_________________ Linux - Future
"Those Who Sacrifice Liberty For Security Deserve Neither." - Benjamin Franklin
1984 was not supposed to be instruction manual |
|
Kommentaarid: 58 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
53 |
|
tagasi üles |
|
|
Herr Kurm
Piiratud kasutaja
liitunud: 25.03.2004
|
07.01.2009 22:18:45
|
|
|
Mitte küll Eestist aga Disneyl on ikka päris palju tille jms oma multadesse sattunud.
_________________ -logod, firmaidentiteet, küljendamine, flash-
-portfolio- |
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
Dude .
HV Guru
liitunud: 11.10.2007
|
07.01.2009 23:00:44
|
|
|
Herr Kurm kirjutas: |
Mitte küll Eestist aga Disneyl on ikka päris palju tille jms oma multadesse sattunud. |
Spoiler
_________________ TALUSILDID |
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
creepyguy4
HV kasutaja
liitunud: 29.10.2008
|
07.01.2009 23:09:57
|
|
|
Disney kollektsioonist saaks päris mitu suurt raamatut , sest üks film sisaldab juba kümneid sõnumeid : sealhulgas rohukõrtest moodustunud sõnad(sex,lie)
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
markus808
HV kasutaja
liitunud: 27.07.2004
|
08.01.2009 16:21:44
|
|
|
Ma käisin kunagi toidupoes rahulikult ringi ning möödusin papist coca-cola reklaamist, kus peal poseeris naisterahvas pudeliga, igatahes ma ei pannud seda eriti tähele aga see hetk, kui ma sellest möödusin, siis pea jõnksatas iseeneslikult, läksin siis lähemalt uurima ja selgus, et naisel oli seljas must särk, kust kumasid läbi tema kikkis nibud
See oli päris kaval nõks ning ilma lähema uurimiseta poleks seda kuidagi tuvastanud ka, igatahes minu alateadvust mõjutas see päris korralikult, tuleb ise vaid silmad lahti hoida neid sõnumeid on suht palju meie keskel. Kui nüüd mõelda reklaami peale üldisemalt, siis enamus reklaamist mõjubki meile mitte-teadlikul tasandil, argumentatsioon reklaamis pole nii oluline kui õige värvitoon ja rahustav naishääl, sest teadlikult ju me sellist jama ei ole nõus uskuma ja seda teavad ka reklaamiloojad. Kurb on aga see, et reklaam mõjutab pidevalt meid kõiki, võib ju tunduda, et see meid ei mõjuta, kuid paraku sellise korduste arvuga on võimalik inimese ajus imesid teha
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
|
blas
Kreisi kasutaja
liitunud: 27.01.2002
|
08.01.2009 16:30:00
|
|
|
suures jaos on selle teemaga seoses puhas vaht ehk, kes otsib ja väga näha/kuulda tahab see näeb ja kuuleb ka. Näituseks ameerika äärmuslikud kristlased, kes leiavad satanismile viitavaid märke enamikus matteli asjades ja isegi barbies vist:)
Enivei on suurim kanal, kustkaudu meile subliminaalseid sõnumeid saadetakse taevas-te vaadake vaid neid pilvi:P
_________________ The truth is out there |
|
Kommentaarid: 78 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
75 |
|
tagasi üles |
|
|
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
08.01.2009 17:00:40
|
|
|
Seda 1 kaadri teemat testiti kunagi Brainiacis ja nende ülitäiuslikul( ) uurimisel selgus, et müstiline "alateadvus" seda ei registreerinud. Nimelt panid nad enda mingi ep sisse neid, mina ei märganud ja ka ise nad imo lõpus ütlesid, et paras pullikaka see.
|
|
Kommentaarid: 158 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
150 |
|
tagasi üles |
|
|
ufo56
HV Guru
liitunud: 18.11.2004
|
|
Kommentaarid: 77 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
66 |
|
tagasi üles |
|
|
guest1902
Kreisi kasutaja
liitunud: 05.11.2005
|
08.01.2009 18:16:10
|
|
|
Ehh, see 1 kaadri värk tegelikult töötab mingil määral kindlasti, Brainiaci katsed pole just kõige akadeemilisemad tõestused... Nt põhjalikumas katses näidati grupile inimstele (individuaalselt) mõni sekund hieroglüüfi, kuid 1. kaader oli kas nuttev või naerev inimene või hoopis telliskivi. Pärast küsiti, kas see hieroglüüf meeldis või mitte. Nendele, kes nägid nutvat/kurba inimest, ei meeldinud hieroglüüf (valdavalt), nendele, kes nägid naervat/rõõmsat inimest, meeldis antud hieroglüüf. Need, kes nägid telliskivi, ei osanud seisukohta võtta .
_________________ assumption is the mother of all fuck ups
,,think before you print and save a ROOT::TTree'' |
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
Mario.
HV Guru
liitunud: 25.07.2004
|
08.01.2009 18:20:07
|
|
|
Ma arvan et kui selline reklaamiviis/tähelepanu tõmbamine tootele ka mõjuks siis hetkel järgin rohkem rahakotti ja küsimust "Kas mul on vaja? Kas oleks asenduskaupu?" kui alateadvust. Ei usu sellisesse reklaamiviisi.
|
|
Kommentaarid: 274 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
6 :: |
2 :: |
217 |
|
tagasi üles |
|
|
Dude .
HV Guru
liitunud: 11.10.2007
|
08.01.2009 18:30:48
|
|
|
MarioA. kirjutas: |
Ma arvan et kui selline reklaamiviis/tähelepanu tõmbamine tootele ka mõjuks siis hetkel järgin rohkem rahakotti ja küsimust "Kas mul on vaja? Kas oleks asenduskaupu?" kui alateadvust. Ei usu sellisesse reklaamiviisi. |
Hea reklaam paneb sind mõtlema, et sul ON seda vaja!
_________________ TALUSILDID |
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
guest1902
Kreisi kasutaja
liitunud: 05.11.2005
|
08.01.2009 18:45:38
|
|
|
Tegelikult peaks reklaam mõjuma psüholoogiliselt nii, et kui sul momendil antud toodet vaja ei lähe, aga kui kunagi peaks vaja minema midagi sarnast (ei tea ette ju), siis on võimalik, et osutud ikka nö "reklaami ohvriks". Mingi populaar(e pseudo-)teaduslik ajakiri Tarkade Klubi käsitles samuti mingil määral alateadvuse ärakasutamist reklaaminduses ja üldse majanduses (nt elutähtsamad toiduained - sai, leib, piim, lihaollused - on paigutatud tavaliselt poe lõpuossa, seega jääb ülejäänud kirev ja suhteliselt kasutu tootemass poe etteotsa).
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
Ragnar7474
HV veteran
liitunud: 14.03.2006
|
08.01.2009 18:47:58
|
|
|
Hea kaup ei vaja reklaami
_________________ O: Kaevurikraami - Toiteplokid, riserid, emaplaadid, FAN controllerid jms
O/M: NVIDIA 10xx 20xx 30xx videokaarte. |
|
Kommentaarid: 93 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
89 |
|
tagasi üles |
|
|
Draqula
HV Guru
liitunud: 29.10.2004
|
08.01.2009 18:54:48
Re: Subliminal Messages in Estonia |
|
|
creepyguy4 kirjutas: |
Esmalt alustan siis mina et olen märganud sportlandi ostufestivali reklaamis sõna SEX.
Seda on ilusti märgata reklaami vasakul ääres kus kriipsudest moodustuvad kolm tähte.
(Vabandan, et pole pilti lisatud , sest kogemata kustutasin pildi arvutist ära ja digikas on ka katki.)
Aga kui huvi on selle vastu siis uurige seda reklaami lähedamalt.
Seda võis leida ühe hiljutise JUST Extra tagakaanelt. |
See siis vist: http://www.sportland.ee/klient/001107/ofet.gif
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
|
Ho Ho
HV Guru
liitunud: 16.02.2002
|
08.01.2009 18:55:17
|
|
|
ufo56 kirjutas: |
Polegi selliseid asju varem tähelepannud |
Igaüks mõtleb oma rikutuse piires, ka alateadlikult
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
|
markus808
HV kasutaja
liitunud: 27.07.2004
|
08.01.2009 19:04:36
|
|
|
Selle nimi on klassikaline tingimine ja töötab see inimeste peal sama hästi, kui Pavlovi koerte peal.
Kui päevast-päeva esitatakse neutraalset stiimulit (mingi reklaamitav kaup) koos positiivsega (naeratav, nappides rõivastes naisterahvas), siis kuna oleme neid stiimuleid harjunud koos nägema, tajume me teatud korduste arvu järel neutraalset stiimulit juba positiivsena. Positiivne on juba meile vajalik, kasulik jne... kogu reklaami toimemehhanism on nö "alateadlik", kuna me pole selle mõjust ega selle mõju ulatusest teadlikud. Kogu meie hoiakute komplekt teatud kaubagruppide vastu on kujundatud meie enese teadmata, 1 kaader kusagil filmis on selle kõrval jäämäe tipp.
tsitaat: |
Hea kaup ei vaja reklaami
|
Täiesti nõus aga enamus maailmas toodetavast on ebavajalik ja ka kahjulik, kuid meie ühiskonnamudel on selline, alternatiiviks sellele, et ise loll tarbija olla, on olla ise see, kes teiste lolluset kasu lõikab ja neile "klassikalisi helendavaid ja laulvaid aiakonni" müüb, mis minu arvates ka ilus pole
_________________ "You're under no obligation to be the same person you were 5 minutes ago." - Allan Watts |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
|
creepyguy4
HV kasutaja
liitunud: 29.10.2008
|
08.01.2009 21:35:34
Re: Subliminal Messages in Estonia |
|
|
Draqula kirjutas: |
creepyguy4 kirjutas: |
Esmalt alustan siis mina et olen märganud sportlandi ostufestivali reklaamis sõna SEX.
Seda on ilusti märgata reklaami vasakul ääres kus kriipsudest moodustuvad kolm tähte.
(Vabandan, et pole pilti lisatud , sest kogemata kustutasin pildi arvutist ära ja digikas on ka katki.)
Aga kui huvi on selle vastu siis uurige seda reklaami lähedamalt.
Seda võis leida ühe hiljutise JUST Extra tagakaanelt. |
See siis vist: http://www.sportland.ee/klient/001107/ofet.gif |
sama reklaam jah , aga see reklaam kus SEX oli,on teises formaadis. sellel reklaamis(mille Dracula postitas) on neid tähti väga halvasti näha.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
2III7
HV veteran
liitunud: 20.09.2003
|
08.01.2009 21:43:30
|
|
|
markus808 kirjutas: |
Täiesti nõus aga enamus maailmas toodetavast on ebavajalik ja ka kahjulik, kuid meie ühiskonnamudel on selline, alternatiiviks sellele, et ise loll tarbija olla, on olla ise see, kes teiste lolluset kasu lõikab ja neile "klassikalisi helendavaid ja laulvaid aiakonni" müüb, mis minu arvates ka ilus pole |
f*ck or get fucked. raha maailmas ei saagi midagi ilusat olla, arvestades kuidas maailma majandussüsteem toimib parem olla see kes karjalammastest kasu lõikab kui karjalammas ise imo.
|
|
Kommentaarid: 154 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
139 |
|
tagasi üles |
|
|
Herr Kurm
Piiratud kasutaja
liitunud: 25.03.2004
|
08.01.2009 22:35:04
|
|
|
markus808 kirjutas: |
Selle nimi on klassikaline tingimine ja töötab see inimeste peal sama hästi, kui Pavlovi koerte peal.
Kui päevast-päeva esitatakse neutraalset stiimulit (mingi reklaamitav kaup) koos positiivsega (naeratav, nappides rõivastes naisterahvas), siis kuna oleme neid stiimuleid harjunud koos nägema, tajume me teatud korduste arvu järel neutraalset stiimulit juba positiivsena. |
Mkm see seos tekib tagurpidi samaväärselt. Et kui näed meeldivat nappides rõivastes naisterahvast siis käib alateadvuses plõks "ahha, Omo pesupulber, võiks pesu pesta" ja vastupidi poes kodukeemiariiuli ees Omot korvi tõstes tekib erektsioon.
_________________ -logod, firmaidentiteet, küljendamine, flash-
-portfolio- |
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
blas
Kreisi kasutaja
liitunud: 27.01.2002
|
08.01.2009 22:41:20
|
|
|
see sportlandi sex tannu albumiga (unisex) polnud seotud
_________________ The truth is out there |
|
Kommentaarid: 78 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
75 |
|
tagasi üles |
|
|
creepyguy4
HV kasutaja
liitunud: 29.10.2008
|
08.01.2009 23:02:47
|
|
|
blas kirjutas: |
see sportlandi sex tannu albumiga (unisex) polnud seotud |
no seal taustal oli kriipsudest moodustunud sõna sex , mingit UNI seal küll ees polnud.
ja see oli sinna suhteliselt hästi peidetud.
ja see alateadvuse jutt võib täielikult täppi minna sest , kui ma esimest korda seda reklaami märkasin, akkasid mind need kriipsud seal taustal kahtlaselt huvitama.
võibolla mu aju registreeriski selle sõnumi ja pani mind seda reklaami hoolikamalt jälgima. ja siis hiljem leidsiningi selle sõnumi.
kuigi äkki nad toppisid selle SEX-i sinna sellepärast et albumit : uniSEX rohkem müüdavamaks teha
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
Veskioja
HV vaatleja
liitunud: 07.09.2008
|
08.01.2009 23:11:44
|
|
|
Huvitav on see, et algselt need Lõvikuninga tähekesed küll ei meenutanud väga midagi. Kuid mida rohkem te siin SEXist rääkima hakkasite, seda selgemaks pilt muutus .
_________________ To fight and die for the Hell Brigade! |
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
|
|