Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Timberg
ööKARU

liitunud: 27.06.2003
|
15.12.2008 23:10:56
|
|
|
Kurat teil misked vinged asjad juba käes. Mul tegelane vist level 6 või 7.. raha oli miske.. mm.. 4000? Samas ma pole questidega peaaegu üldse tegelenud (kõige vähem main questiga). Käin mööda maailma ringi, vaatan kõikidesse metroodesse, kivide alla, puude taha.. põnev .p
|
|
Kommentaarid: 341 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
272 |
|
tagasi üles |
|
 |
madness
HV veteran

liitunud: 11.10.2004
|
15.12.2008 23:26:45
|
|
|
Timberg kirjutas: |
Kurat teil misked vinged asjad juba käes. Mul tegelane vist level 6 või 7.. raha oli miske.. mm.. 4000? Samas ma pole questidega peaaegu üldse tegelenud (kõige vähem main questiga). Käin mööda maailma ringi, vaatan kõikidesse metroodesse, kivide alla, puude taha.. põnev .p |
Edu siis. Mul vist oma 60h mängitud ja ikka iga nurga pealt leian uue locationi, kuhu saab sisse minna. Kurat kust ma selle aja võtan
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
Timberg
ööKARU

liitunud: 27.06.2003
|
15.12.2008 23:51:26
|
|
|
Huvitav, kas melee char oleks fallout 3'mes arvestatav? Laksida str, end, luck.. toughness jms. Kui arvestada seda, et suurte püssidega vastaseid on üpris palju, neil vist ka rohkem elusid + enam ei saa külmrelvadega erinevaid kehaosi sihtida.. (vasaraga vist ei saanud), siis väga hea idee see just ei tundu.
|
|
Kommentaarid: 341 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
272 |
|
tagasi üles |
|
 |
xtriz
Kreisi kasutaja

liitunud: 21.07.2007
|
16.12.2008 00:03:34
|
|
|
Celos kirjutas: |
OCUser kirjutas: |
Timberg kirjutas: |
F3 puhul ei meeldi mulle see, et sinu kaaslased on alati väga agressiivsed |
kas seda regullida ei anna? varasemates seeriates sai alati regullida kuidas sidekick käitub. |
Taktikaid saab vahetada nendega rääkides. |
Ei saa. Taktikat saab ainult nii palju vahetada, et ütled talle, kui lähedal ta peab sulle käima ja mis relvi ta peab kasutama.
Olen ise sneak-oriented tüüp (sneak 100) ja kaaslasega on pmst. võimatu luurata.
Oleks mingi option, et "hidden" olekus ei tulista, aga ei...
Loodan, et kunagi tuleb mõni mod...
Igatahes kas keegi Railway riflet kah kasutab?
Minu meelest suht mõttetu, kui Chinese assault rifle on olemas.
|
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004
|
16.12.2008 00:12:06
|
|
|
Pole siiani mitte ühtegi relva valmistanud, kuigi repair on juba 91.
Eile sai veel Xuanlong Assault Rifle hangitud, damage on 64 vs tavalise 50, magazine size 36 vs 24.
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Bastardo
HV kasutaja

liitunud: 09.09.2003
|
16.12.2008 00:33:06
|
|
|
Uhhh, ma tegin oma tegelasele just tsikli bensapaagist, lambist, sidurihoovast ja muruniiduki terast ülivinge leegitseva mõõga. Teeb löögi dammi ning pistab samal ajal vastase tõrvikuna põlema. WOOT 8)
Esialgne damage on 25 aga ilmselt annab seda repairiga juurde keerata.
Aga oma koera kaotasin kahjuks ära. Juba ammu. Kondasin kuskil metrooos ja saatasin ta omale medikamente hankima. Mees leekis minema ja pole siiani tagasi tulnud Siga
Samas ma küll ei ole mingit teadet saanud, et kutsu surma oleks saanud. Ehk hulgub siiani kuskil metroos ringi. Kahjuks mai mäleta, millisesse metroosse ma ta jätsin.
_________________ "Siiski, julgeksin arvata, et siiski antud juhul, nagu ka paljudel, ütleksin isegi, et siiski kõikidel juhtudel oma isikliku arvamuse
põhjendamine omab siiski küllaltki suurt kaalu, eriti valdavalt, ma ütleksin, negatiivse arvamuse puhul" (A. Rüütel) |
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004
|
16.12.2008 00:52:36
|
|
|
Väike uuendus kah: 13.5k on capse
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
ex6
Kreisi kasutaja

liitunud: 24.09.2003
|
16.12.2008 00:55:04
|
|
|
Minul sai ka koer suht ruttu surma... ühe vaulti juures läksin tunnelisse kolama ja seal neid suuri Deathclaw-e palju. koer pea alati jookseb neid hammustama ja on paari usamisega surnud... Paar korda loadisin vana seivi, siis lõin käega...
|
|
Kommentaarid: 65 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004
|
16.12.2008 01:16:51
|
|
|
The bigger they are... 8)
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
xtriz
Kreisi kasutaja

liitunud: 21.07.2007
|
16.12.2008 01:56:38
|
|
|
mikk36 kirjutas: |
Pole siiani mitte ühtegi relva valmistanud, kuigi repair on juba 91.
|
Ei olegi repairi vaja, et relvi valmistada.
Muideks kust selle Xuanlong assault rifle said?
|
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004
|
16.12.2008 02:15:33
|
|
|
xtriz kirjutas: |
mikk36 kirjutas: |
Pole siiani mitte ühtegi relva valmistanud, kuigi repair on juba 91.
|
Ei olegi repairi vaja, et relvi valmistada.
Muideks kust selle Xuanlong assault rifle said? |
http://fallout.wikia.com/wiki/Tech_Museum_Loot
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Oldermann
HV kasutaja
liitunud: 10.12.2007
|
16.12.2008 10:47:32
|
|
|
Spoiler 
PlatoonSgtElias kirjutas: |
TruePlaya kirjutas: |
nolifer kirjutas: |
megatoni ostsin maja, + kõik sisustus, leidein omale koera kes kodu valvab, explorer skilliga saon terve kaardi lahti, natuke veel avastamist on, pole lihtsalt viitsinud mängida.
kas keegi mingi salapärast võõrast on kohanud, ise pole, ja mis moodi oleks teda võimilik kohata? |
Ma sain tasuta selle maja kuna pommi tegin kahjutuks  |
Sama siin ja Perk kaob kohe ära kui sa pommi kahjutuks teed. Oleks võind tglt nii teha alguses, et aitan sherifi jälile talla ja siis koos tapab Perki ära aga see selleks.
Jõudsin ise Rivet Citysse just Igasugu side queste olen teinud ja väga huvitav pela on ikka  |
aga mis siis saab, kui vastavalt soovilse pomm aktiveerida? algul rääkisin sherifile, et selline vend, ta läks sinna, lobises, tekkis tulevahetus ja sai surma. Perk kõnnib ära ja laip jäigi vedelema. võtsin save hiljem tagasi. agas kas to sama perk püüab arreteerida ka pärast mu isa seal laboris, kus kõik surma saavad? kui jah, siis kuidas asi lahedatud, kui park alguses koos sherifiga maha lasta. seljatagant oli küll sarnane tüüp..
_________________ ei ole allkirja |
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
 |
Timberg
ööKARU

liitunud: 27.06.2003
|
16.12.2008 11:34:16
|
|
|
KASUTAGE SPOILER TAGE
! KUI TEIE OLETE MÄNGU LÕPPU NÄINUD, EI TÄHENDA, ET TEISED SEDA TEADA TAHAVAD!
|
|
Kommentaarid: 341 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
272 |
|
tagasi üles |
|
 |
scarface
Kreisi kasutaja

liitunud: 08.06.2005
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
 |
Heineken
HV Guru
liitunud: 09.06.2008
|
16.12.2008 23:49:35
|
|
|
Ma pole ikka veel seda koera leidnud , kustkohast teda leida oleks võimalik ?
viimati muutis Heineken 17.12.2008 16:10:13, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
 |
Timberg
ööKARU

liitunud: 27.06.2003
|
|
Kommentaarid: 341 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
272 |
|
tagasi üles |
|
 |
Heineken
HV Guru
liitunud: 09.06.2008
|
16.12.2008 23:58:23
|
|
|
Tänud , kui leian aega mängimiseks , otsin ta üles .
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Auron
HV Guru

liitunud: 19.08.2003
|
17.12.2008 09:26:03
|
|
|
Niih kuna nüüd ükskord läbi tehtud ja teistkorda päris kaugel siis tiba muljetaks. Ütleme niiet bethesda sai ilusti hakkama ja mingit otsest oblivion with guns asja pole. Mõneti võib isegi rahul olla, et iga suvalise radscorpioni, sombi vmt. pärast ei ole mingit turn based jura - see lihtsalt tõmbaks edenemist alla. Samas V.A.T.S 'i on ka vaja, eriti kui mängite very hard'i peal kuna siis lihtsalt on vikatimees niikiire tulema, et ei saa lubada pikki madinaid - deathclaw (imho mängu kõige tüütum vastane üldse) lööb kahe matsuga kutuks jne. Ehk siis konkreetsete kehaosade sihtimine mängib rolli kuna kasvõi näiteks nailboardiga supermutant tambib valusalt ja kasulik on raibe lombakaks lasta või miini panna. Ehk siis, et saada seda õigemat raskemat elamust kus tuleb välja kuidas ikkagi statsid ja asjad mängivad rolli siis tuleb mängida raske peal ja ei ole midagi, et 5 matsi tulistavad lähedalt ning elad sujuvalt üle - normal on vägalõdva diff ikka.
Maailm on kena ja erinevalt oblivionist kus igast kohad nagu elven ruins ja grottod jne. tundusid nagu kuskil suures toolboxis huupi kaardile visatud ehk täielikud teineteise koopiad siis siin paistab nagu oleks pea kõik asjad ennem paigutamist hoolikalt läbi mõeldud. Loomulikult annab siin ka see juurde, et kohad on nö. tuntud. Aga jahh, maailm on vägagi nö. pro.
Nüüd kiirelt whineks vahele - levelid tulevad üle mõistuse kiiresti. Kui saaks siis vähendaks kõikide asjade pealt XP'i 50% + suvaliste raiderite ja muidu molluste killamise eest ei annaks pea midagi - loot ongi tasu. Selline asi kus teed natuke main questi ja mõned sidequestid ning oledki max level tõmbab motivatsiooni rämedalt alla - siis jookse lihtsalt lõppu ja rahu majas.
Väga meelepärane on veel asi, et igast unikaalsed turvised, relvad või kasvõi tavalised kapid relvad on teatud kohtades olemas ja võid need nö. ka kohe ära tuua kui tead kus mis ja kuidas - ei toimu mingit nõmedat skeilimist kus lihtsalt sa ei saa enne vastavat levelit teatud asju leida.
Et jahh, praegune mulje on väga positiivne Eks seda näitab seegi, et ei mäletagi enam mis mängu üldse viimati 40+ tundi nädalas mängisin - igastahes see pidi olema väga mmu kui miski sedasi köita suutis.
|
|
Kommentaarid: 152 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
129 |
|
tagasi üles |
|
 |
Karel.
HV vaatleja
liitunud: 30.11.2008
|
17.12.2008 10:26:16
|
|
|
Fallout 3 pidi olema ka editor nagu oblivionil. Sealt muudad lihtsalt leveldamise kiiruse aeglasemaks.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
17.12.2008 10:59:35
|
|
|
link :: kae siit
Auron kirjutas: |
Kui saaks siis vähendaks kõikide asjade pealt XP'i 50% + suvaliste raiderite ja muidu molluste killamise eest ei annaks pea midagi - loot ongi tasu. Selline asi kus teed natuke main questi ja mõned sidequestid ning oledki max level tõmbab motivatsiooni rämedalt alla - siis jookse lihtsalt lõppu ja rahu majas.
|
Nagu enne mainitud - modid.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
Timberg
ööKARU

liitunud: 27.06.2003
|
17.12.2008 13:19:04
|
|
|
Mind isiklikult leveldamise kiirus ei sega. Ei tahaks võrdsustada grindi pikkust sisu kvaliteediga. Pigem eelistaksin rohkem mängusiseseid võimalusi, tõetruumat - dramaatilisemat, tõsisemat dialoogi NPC'dega.
http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=195
|
|
Kommentaarid: 341 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
272 |
|
tagasi üles |
|
 |
ex6
Kreisi kasutaja

liitunud: 24.09.2003
|
17.12.2008 23:37:03
|
|
|
FYI: Täna tiksus siis mul 100 tundi täis...
Tasakesi kisub noliferiks kätte
|
|
Kommentaarid: 65 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004
|
18.12.2008 01:21:02
|
|
|
Deem, ette oled siis jõudnud
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
ex6
Kreisi kasutaja

liitunud: 24.09.2003
|
18.12.2008 10:28:18
|
|
|
jah herr yeslifer mikk36, olid ajad (ja mitte eriti ammu) kus sa olid levelite poolest minust nii umbes 2 x staazikam falloutija...
|
|
Kommentaarid: 65 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
54 |
|
tagasi üles |
|
 |
|