Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Crow
HV kasutaja

liitunud: 28.09.2003
|
02.11.2008 23:32:24
|
|
|
impossible
_________________
 |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
486
HV Guru
liitunud: 19.04.2004
|
03.11.2008 17:47:11
|
|
|
Ma suht horror fänn aga see pole isegi natukene jube. Pidev ühest laeva otsast teise käimine ja pointless ülesannete täitmine. Kaotasid hudi ära aga see eest on igasugu m6ttetuid hologramme terve pilt täis, nii et nullistab selle hudi kaotamise m6tte. Öeldakse, et selles palju resident eviliku, kui on siis minimaalselt. Kui mängust esimest korda kuulsin siis arvasin, et ma saan terve laeva peal vabalt käia ja ise oma otsuseid teha, kuidas sellest sitast olukorrast välja saada. Kuid tegelikult tuleb puiselt ülesandeid täitma, mingeid scriptitud tseene vahtima v6i mingeid kolle tapma, et punane tuli uksel siniseks muutuks ja edasi saaks minna. K6ik need hologrammid ustel jätavad mulje nagu mängiks, mingid Need For Speed Undergroundi, mis rikkus reaalse maailma illusiooni, kuid seal ma andestasin seda kui 200 km/h-ga kimada siis kaotab kergelt raja. Aga selles korridori shuuter ma ei näe mingid tingivad p6hjust, miks neid vaja on. K6ik vilgub ja sädeleb koguaeg, lihtsalt piin vaadata. Kes seda läbu System Shock 2 järjeks nimetab, pangu ennast p6lema! Muidu tundub levelite ülesehitus väga BioShocki stiilis, kuid palju labasem. Selle hullunud vilevana stoorisse toomine muutis kogu teema seedimatuks pl6gaks.
_________________ zero |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
dstar
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.11.2004
|
03.11.2008 18:53:00
|
|
|
486 kirjutas: |
Ma suht horror fänn aga see pole isegi natukene jube. Pidev ühest laeva otsast teise käimine ja pointless ülesannete täitmine. Kaotasid hudi ära aga see eest on igasugu m6ttetuid hologramme terve pilt täis, nii et nullistab selle hudi kaotamise m6tte. Öeldakse, et selles palju resident eviliku, kui on siis minimaalselt. Kui mängust esimest korda kuulsin siis arvasin, et ma saan terve laeva peal vabalt käia ja ise oma otsuseid teha, kuidas sellest sitast olukorrast välja saada. Kuid tegelikult tuleb puiselt ülesandeid täitma, mingeid scriptitud tseene vahtima v6i mingeid kolle tapma, et punane tuli uksel siniseks muutuks ja edasi saaks minna. K6ik need hologrammid ustel jätavad mulje nagu mängiks, mingid Need For Speed Undergroundi, mis rikkus reaalse maailma illusiooni, kuid seal ma andestasin seda kui 200 km/h-ga kimada siis kaotab kergelt raja. Aga selles korridori shuuter ma ei näe mingid tingivad p6hjust, miks neid vaja on. K6ik vilgub ja sädeleb koguaeg, lihtsalt piin vaadata. Kes seda läbu System Shock 2 järjeks nimetab, pangu ennast p6lema! Muidu tundub levelite ülesehitus väga BioShocki stiilis, kuid palju labasem. Selle hullunud vilevana stoorisse toomine muutis kogu teema seedimatuks pl6gaks. |
Täiesti nõus. Lõpuks ometi ka üks asjalik jutt selle mängu kohta.
SS2'st on asi ikka VÄGA kaugel...
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sakurai
HV veteran

liitunud: 31.03.2006
|
03.11.2008 22:47:21
|
|
|
dstar kirjutas: |
486 kirjutas: |
Ma suht horror fänn aga see pole isegi natukene jube. Pidev ühest laeva otsast teise käimine ja pointless ülesannete täitmine. Kaotasid hudi ära aga see eest on igasugu m6ttetuid hologramme terve pilt täis, nii et nullistab selle hudi kaotamise m6tte. Öeldakse, et selles palju resident eviliku, kui on siis minimaalselt. Kui mängust esimest korda kuulsin siis arvasin, et ma saan terve laeva peal vabalt käia ja ise oma otsuseid teha, kuidas sellest sitast olukorrast välja saada. Kuid tegelikult tuleb puiselt ülesandeid täitma, mingeid scriptitud tseene vahtima v6i mingeid kolle tapma, et punane tuli uksel siniseks muutuks ja edasi saaks minna. K6ik need hologrammid ustel jätavad mulje nagu mängiks, mingid Need For Speed Undergroundi, mis rikkus reaalse maailma illusiooni, kuid seal ma andestasin seda kui 200 km/h-ga kimada siis kaotab kergelt raja. Aga selles korridori shuuter ma ei näe mingid tingivad p6hjust, miks neid vaja on. K6ik vilgub ja sädeleb koguaeg, lihtsalt piin vaadata. Kes seda läbu System Shock 2 järjeks nimetab, pangu ennast p6lema! Muidu tundub levelite ülesehitus väga BioShocki stiilis, kuid palju labasem. Selle hullunud vilevana stoorisse toomine muutis kogu teema seedimatuks pl6gaks. |
Täiesti nõus. Lõpuks ometi ka üks asjalik jutt selle mängu kohta.
SS2'st on asi ikka VÄGA kaugel... |
Samuti täitsa nõus.
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
3 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
03.11.2008 23:28:50
|
|
|
seni mängitu põhjal võiks öelda et asi täitsa OK. Üksluine jah... hirmus -> odavad võtted on sees. Sellist "kardad ruumi minna" vms jura ei ole. Tead juba pärast ette et kuskil mingi tont lihtsalt kargab näkku. Osades kohtades on lihtsam ka mitte võidelda vaid panna "slow mo" peale ja mööda joosta.
Originaalne on see kuidas hud ära koristati aga see et kuramuse suur rasvane joon mapi peal näitab kuhu minna on hale. Nu jah võiks arvata et tehnika arenenud ja gpr's töötab vms süsteem aga kui seda isegi ei vaata on siiski kuramuse kerge kõike leida. Lihtsalt map on liiga väike.
EA kohta aga pole paha... vähemalt ei ole nii jura nagu nende enamus kraami. Doom3,Quake4, ResEvil4,Condamned etc (kõik vast ei meenu) olid aga paremad ja kohati õudsamad. Eriti ResEvil4... kiljuma ei pannud aga kõhe tekkis küll pimedas mängides
Sistem Shock 2 peaks tööle ajama ja proovima (vahepeal jamas kuna 2 tuumaga masin, peab sutsu "mängima" et korralikult ilma pange panemata töötaks).
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
CnZ
HV veteran
liitunud: 05.11.2003

|
04.11.2008 00:35:10
|
|
|
imelik, ma olen vist ainus, kelle jaoks Doom 3 ei olnud põrmgi hirmus iseenesest mäng meeldib väga (see bump mappi täis koridorid on nimelt lemmik ülesehitus)
aga Dead Space's pandi rõhku helile, nii et kui te oma 2.1 ja integreeritud süsteemiga mängite, siis ei olegi asi nii nauditav.
pime tuba + korralikud klapid/hea kõlarikooslus + hea helikaart (lisaks kellele amp, kellele mitte) = hea nauding:)
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
Simmi
HV kasutaja
liitunud: 27.11.2007
|
04.11.2008 00:44:36
|
|
|
mu arust natuke üle keskmise see mäng, hirmus ei ole, ja natuke käib närvidele see aeglane pööramine viimane mäng mis hirmu tegi oli resi 3 vist. aga muidu ea poolt üllatvalt hea üllitis, kärab mängimiseks kah
|
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
04.11.2008 09:56:08
|
|
|
hirmus on suhteline mõiste... doom3 oli rohkem "kus kohast see tont tuleb et saaks tina anda". silent hill (vanemad) ja resident evil olid juba paremast puust ning suutsid luua sellise "im fucked" abitu keskkonna. Condemned oli kah omaette klass. Ei see heli kah päästa midagi kui mäng on juba odavate trikkidega ja lineaarsete ning sisutühjade mapidega ülesse ehitatud (ise kasutan z5500 seega ei saa vist öelda et kõige pasem)
Mängida aitab ja originaalsem kui enamus EA rahategemise mänge aga mitte midagi meelde jäävat.
ps: need elukad kes neid laipu ellu äratavad -> lase laibal enne pead ja käed otsast ning siis vaatab tüüp lolli näoga lihtsalt ringi ja ei tee midagi
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
Crow
HV kasutaja

liitunud: 28.09.2003
|
04.11.2008 10:38:21
|
|
|
EA kohta aga pole paha !!! NÕus
_________________
 |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
David0002
HV vaatleja
liitunud: 08.05.2006
|
04.11.2008 21:37:27
|
|
|
CnZ kirjutas: |
imelik, ma olen vist ainus, kelle jaoks Doom 3 ei olnud põrmgi hirmus iseenesest mäng meeldib väga (see bump mappi täis koridorid on nimelt lemmik ülesehitus)
aga Dead Space's pandi rõhku helile, nii et kui te oma 2.1 ja integreeritud süsteemiga mängite, siis ei olegi asi nii nauditav.
pime tuba + korralikud klapid/hea kõlarikooslus + hea helikaart (lisaks kellele amp, kellele mitte) = hea nauding:) |
vot see on arvamus millega nõustun! üksi öösel süvened mängu,pimedas ja hea helisüsteemiga,siis on jumala hea.Samas muudab asja ka paremaks max graafika.Ja kui saaksid vabalt ringi käia laeval oleks asi paras pudru ja kapsad segamini.Siis kaoks stoori ja raske oleks mingit loogilist järjekorda leida kõigele.
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
T1111
HV kasutaja
liitunud: 05.11.2006
|
04.11.2008 23:56:04
|
|
|
Doom 3 tundus isegi sellest dead spaceist parem, vähemalt esmamulje on selline.
|
|
Kommentaarid: 88 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
80 |
|
tagasi üles |
|
 |
xtriz
Kreisi kasutaja

liitunud: 21.07.2007
|
05.11.2008 02:14:15
|
|
|
Proovisin kah ära. Millegipärast läks mul seda mängu mängides süda pahaks. Mitte selles mõttes, et palju verd, jne. vaid... ma ei tea. Kaamera on kuidagi imelik seal, või on see nende koridoride viga, või võibolla sellepärast, et ma Vsync maha võtsin?
Igatahes tegin esimese peatüki (chapter) läbi ja see on 1 sellistest mängudest, mis toetub nende jump-scare'ide peale ja ma ei ole just nende kõige suurem fänn. Olid paar kohta, mis mind kergelt ehmatasid ja hirmutasid, aga see lihtsalt ei ole minu tüüpi horror.
Heliefektid olid aga suht head ning see tükeldamine oli kah norm, aga kujutan ette, et mäng muutub suht üksluiseks.
Ning kas oleks kuidagi võimalik nende analog stickidelt tundlikkust maha võtta PC peal? Ainult see mouse sensitivity värk on seal, analoogidest ei ole midagi (ning see on kah häiriv, et tutorialid ekraanil on ainult arvutiklahvidele, ei saa valida, et ta näitaks puldi nuppe).
|
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
05.11.2008 10:03:45
|
|
|
puldi nupud töötavad defalt asetuse järgi. Endal Rumbleplad 2 ja kõik asi funkab 5+. PS3 conf'i järgi vist seab paika kuna väga loogiline tundus kõik (eriti kui ps3 kasutanud sarnase liikumisega mängudes). Tundlikus oli kah parem kui hiirega juba defauldis. Ehk on sul asi puldis kinni?
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
Vici
HV kasutaja
liitunud: 06.02.2008
|
05.11.2008 11:23:01
|
|
|
olen ka õudusfänn ja paljud õudukad läbi mängitud aga dead space proovisin arvutis korra ja suurt ei istunud ps 3me taga suure telku ja taga kodukino 5-1ga mängides on hoopis teine asi ja täitsa meeldiv üllitis,üldiselt selliseid mänge peabki 46 full telku ja kodukino 5.1 heliga mängima on palju suurem kaif kui väikse arvuti monitori taga klhvidega klõpsides.Omalt poolt annaks 8/10st dead space-le
_________________
 |
|
tagasi üles |
|
 |
TheDJ
HV veteran
liitunud: 02.02.2003
|
05.11.2008 12:24:36
|
|
|
Vici kirjutas: |
olen ka õudusfänn ja paljud õudukad läbi mängitud aga dead space proovisin arvutis korra ja suurt ei istunud ps 3me taga suure telku ja taga kodukino 5-1ga mängides on hoopis teine asi ja täitsa meeldiv üllitis,üldiselt selliseid mänge peabki 46 full telku ja kodukino 5.1 heliga mängima on palju suurem kaif kui väikse arvuti monitori taga klhvidega klõpsides.Omalt poolt annaks 8/10st dead space-le  |
Rikkuritest gamerfriigid mängivad jah sedasi
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
05.11.2008 12:40:34
|
|
|
tea ma võin asja kas või 400" ekraani peale kuvada aga ikka ei muuda peerugi. Vahepeal sai mängida 32" LCD teleka taga aga peerugi... 24" LCD on täitsa piisav. 5.1 sound jah vajalik osades mängudes.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
xtriz
Kreisi kasutaja

liitunud: 21.07.2007
|
05.11.2008 15:05:40
|
|
|
angel kirjutas: |
puldi nupud töötavad defalt asetuse järgi. Endal Rumbleplad 2 ja kõik asi funkab 5+. PS3 conf'i järgi vist seab paika kuna väga loogiline tundus kõik (eriti kui ps3 kasutanud sarnase liikumisega mängudes). Tundlikus oli kah parem kui hiirega juba defauldis. Ehk on sul asi puldis kinni? |
Ei asi ongi selles, et analogid on LIIGA tundlikud. Tahaks, et nad liiguksid aeglasemalt. Endal samuti Rumblepad 2.
|
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
Bastardo
HV kasutaja

liitunud: 09.09.2003
|
05.11.2008 15:55:22
|
|
|
Kuulge, aidake hädast välja. Ma ei saa viiendas levelis sealt kohast edasi, kus selles morgis ründab mind kaks regenereeruvat elukat ning lisaks terve trobikond mingeid jälkareid. Ei jõua ringi vaadata ja mõelda kah midagi, siuke killimine käib. Nädal aega pole juba mänginud selle jura koha pärast, eile proovisin uuesti, ikka sama teema.
Mitte et ma savegamet tahaks - ei kindlasti mitte. Lihtsalt öelge, mida teha? Ise kahtlustan, et äkki tuleb see generaator sealt seinast välja sikutada, siis ehk lähevad uksed lahti ja pääseb pakku?
_________________ "Siiski, julgeksin arvata, et siiski antud juhul, nagu ka paljudel, ütleksin isegi, et siiski kõikidel juhtudel oma isikliku arvamuse
põhjendamine omab siiski küllaltki suurt kaalu, eriti valdavalt, ma ütleksin, negatiivse arvamuse puhul" (A. Rüütel) |
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
TheDJ
HV veteran
liitunud: 02.02.2003
|
05.11.2008 15:59:40
|
|
|
xtriz kirjutas: |
angel kirjutas: |
puldi nupud töötavad defalt asetuse järgi. Endal Rumbleplad 2 ja kõik asi funkab 5+. PS3 conf'i järgi vist seab paika kuna väga loogiline tundus kõik (eriti kui ps3 kasutanud sarnase liikumisega mängudes). Tundlikus oli kah parem kui hiirega juba defauldis. Ehk on sul asi puldis kinni? |
Ei asi ongi selles, et analogid on LIIGA tundlikud. Tahaks, et nad liiguksid aeglasemalt. Endal samuti Rumblepad 2. |
Mul Chillstream, proovin mingil ajal järele ja ütlen kuidas too tundub.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mario153
HV veteran

liitunud: 16.08.2004
|
05.11.2008 18:11:14
|
|
|
Bastardo kirjutas: |
Kuulge, aidake hädast välja. Ma ei saa viiendas levelis sealt kohast edasi, kus selles morgis ründab mind kaks regenereeruvat elukat ning lisaks terve trobikond mingeid jälkareid. Ei jõua ringi vaadata ja mõelda kah midagi, siuke killimine käib. Nädal aega pole juba mänginud selle jura koha pärast, eile proovisin uuesti, ikka sama teema.
Mitte et ma savegamet tahaks - ei kindlasti mitte. Lihtsalt öelge, mida teha? Ise kahtlustan, et äkki tuleb see generaator sealt seinast välja sikutada, siis ehk lähevad uksed lahti ja pääseb pakku? |
Püüa lihtsalt elus püsida. Umbes min või nii....see eit kes sind aitab teeb sulle ise mingi aja pärast ukse lahti.
|
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
50 |
|
tagasi üles |
|
 |
xtriz
Kreisi kasutaja

liitunud: 21.07.2007
|
05.11.2008 19:50:12
|
|
|
Ei no ma ei saa seda mängu mängida. Pea hakkab ringi käima ja süda läheb pahaks. Midagi vist selle kaameraga seoses vms. Isegi kui Vsync peale panin, ei muutunud midagi.
Lugesin internetist, et mõnel teisel inimesel (tegelt päris paljudel teistel) on samamoodi. Imelik on aga see, et tavaliselt mul mängudes nii ei juhtu, aga see mäng tekitab merehaigust.
|
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
CnZ
HV veteran
liitunud: 05.11.2003

|
05.11.2008 19:57:06
|
|
|
mängus on over shoulder kaamera tahtlikult - et süvendada seda nn klaustrofoobilist koridori ja pimedate nurkade efekti. tõsi, paljudele see ei lähe peale, samas kellele läheb toimib see kinemaatiline efekt küllaltki hästi:)
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
05.11.2008 21:04:14
|
|
|
xtriz kirjutas: |
Ei no ma ei saa seda mängu mängida. Pea hakkab ringi käima ja süda läheb pahaks. Midagi vist selle kaameraga seoses vms. Isegi kui Vsync peale panin, ei muutunud midagi.
Lugesin internetist, et mõnel teisel inimesel (tegelt päris paljudel teistel) on samamoodi. Imelik on aga see, et tavaliselt mul mängudes nii ei juhtu, aga see mäng tekitab merehaigust. |
On sul laiekraankuvar? Ilmselt on FoV jälle täiesti paigast ära mängutegijatel.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
xtriz
Kreisi kasutaja

liitunud: 21.07.2007
|
05.11.2008 21:31:54
|
|
|
Laiekraan on jah, aga olen kuulnud, et sama jura on ka inimestel, kes näiteks PS3 peal mängivad.
|
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
simpanzzz
HV kasutaja
liitunud: 16.06.2008
|
05.11.2008 21:40:05
|
|
|
CnZ kirjutas: |
mängus on over shoulder kaamera tahtlikult - et süvendada seda nn klaustrofoobilist koridori ja pimedate nurkade efekti. tõsi, paljudele see ei lähe peale, samas kellele läheb toimib see kinemaatiline efekt küllaltki hästi:) |
Selles mängus pimedaid nurki ju napib Tegelt nõustun siin eelnevalt öelduga, et õudne see mäng nüüd küll ei ole, vähemalt endale tundub Bioshock ikka õudsamana, ehmatusefektid on kah suht nigelad ja ettearvatavad. Küll on aga mäng üpriski lõbus ja meeltlahutav ja kellele meeldib, kellele mitte, igal juhul see on suhteliselt lihtne Ja heliefktid on head, kuigi mul ei ole mingi super-üüberblingen viietuhhine helisüsteem, aga nautida saab ikkagi
|
|
Kommentaarid: 58 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
55 |
|
tagasi üles |
|
 |
|