Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Thing
HV kasutaja

liitunud: 26.01.2002
|
31.10.2008 18:53:34
|
|
|
xtriz kirjutas: |
Thing kirjutas: |
xtriz kirjutas: |
Thing kirjutas: |
Mängu algus on juba niivõrd masendav. Sinusse suhtutakse nagu täieliku idooti. "tule kõnni siia", "ava see uks" no mida pekki.
|
Ma tean juba mängu mängimata, et mängu alguses oled sa faking laps. Sa üldse midagi tähele ka panid? |
no milleks seda jama vaja on? Konsooliwarriorid ei suuda asjadest aru saada kui neile suppi lusikaga suhu ei topita? |
Mis see konsool siia üldse puutub? Vaatan, et sul endal on raskusi asjast arusaamisega ja ajad seda konsoolide peale. |
sest kui mäng tehakse konsoolile esmajärjekorras siis eeldatakse, et mängija ei saagi pooltest asjadest aru. Lisatakse lihtsalt rohkem kellasid ja vilesid mille peale siis kõik konsooliwarriorid pöördesse lähevad.
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
20 |
|
tagasi üles |
|
 |
Marduuhin
HV Guru

liitunud: 02.09.2004
|
31.10.2008 18:57:23
|
|
|
Thing kirjutas: |
Mängu algus on juba niivõrd masendav. Sinusse suhtutakse nagu täieliku idooti. "tule kõnni siia", "ava see uks" no mida pekki. |
Mängi ikka sellest kohast edasi ka, kus 1 aastane oled.
_________________ Eesti õigekeelsussõnaraamat ÕS 2018 |
|
Kommentaarid: 128 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
108 |
|
tagasi üles |
|
 |
marcor1
HV veteran

liitunud: 29.09.2003
|
31.10.2008 19:43:16
|
|
|
Imelik on kuulata pidevalt, et Troika(Black Isle) poisid tegid mänge, mis vajasid patche. No ja siis - tulemus oli ikkagi puhas kuld. Aga samas ALeCoq - minule nende maitse sobis
See, et kaalased hoonetes lollid olid ... see oli tavaline rollikate puhul. Vaadates tänaseid shuutereid siis pole midagi muutunud - kui on ikka kellegi päästmisaktsioon, siis ronib too töll, kuhugi kahe tule vahele...vot see ajab tõesti närvi.
Aga kui siinsete jutu järgi tõsi on, et noobina võtad 3 mutanti, püstoliga maha siis... - FO2 puhul, polnud sul ilma korraliku relva ja armorita, lõunasse asja.
Aga kuidas mängus selle retsiga siis on - kas see toimub ka reaalajas või peab mingit sloww-mooooootinon jura pidevalt vaatama?
_________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop! |
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
 |
Thing
HV kasutaja

liitunud: 26.01.2002
|
31.10.2008 20:16:36
|
|
|
xtriz kirjutas: |
Kus see valus koht oli? Kui paremat combacki ei oska anda, siis ära postita.
|
Valus koht oli see, et sa läksid väga hoogu kui keegi konsoolidest midagi halba ütles.
xtriz kirjutas: |
Sinu arvamus arvamuseks, aga nagu näha, siis sa ei saanud mängu alguses isegi aru, et laps (see oli ka ainus sinu arvamus, mida ma adresseerisin, mitte midagi muud) oled. Millest sa siis üldse aru saad?
|
Ei, tõesti ei saanud aru, et seal laps oled. Minu küsimus ongi see, et milleks selline jura sinna sisse üldse panna kui seda skippida ei saa? Hea oli muidugi see, et sain samal ajal käia köögis süüa tegemas.
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
20 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mario153
HV veteran

liitunud: 16.08.2004
|
31.10.2008 20:18:51
|
|
|
Ma alguses ei jaganud sellest kaardi ja kaompassi asjast eriti välja ja põrutasin kohe kuhugi poole map-i peale tongipüssidega jaurama. Tagasi tulles esimese missiooni juurde olin hambuni relvastatud.
Seal tornis kus tuumapommi plahvatama pidi panema....seal tapsin maha viimase kui hingelise
Ennem seda muidugi ka selle küla kus pomm plahvatas Nodi on meeletult ja peale esimest missiooni juba mingi Level 5
Rohkem missioone polegi teinud.....tatsan ringi ja tapan kõik maha kes ette jäävad.
|
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
50 |
|
tagasi üles |
|
 |
nolifer
Kreisi kasutaja
liitunud: 24.05.2008
|
31.10.2008 21:42:17
|
|
|
nüüd 1,5 päeva pelatud, tegelt on päris hea mäng, eelnevaid falloute pole mänginud kuna turn-base ei istu eriti, siin on see meeldivamaks muudetud, hinnang 9/10 tundub et mäng pole eriti pikk, vahest tuleb ikka tükk aega ringi tatseta kui üldse mingeid queste leiab, külasid ja linnu on suht vähe, ja suuremosa küladest on lihtsalt mingidmahajäetud kolkad.
oblivionist on igatahes etem
reklaam ja treilerid müüvad müüvad ikka kõvasti, võhikud vaatavd et fps ja hea graafika, kujutan ette nii mõnigi pettus käisin ametlikul foorumil lugemas, teema: mida strenght teeb?
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
Angryhead
HV kasutaja

liitunud: 16.02.2005
|
31.10.2008 21:59:25
|
|
|
Nii, läbi. ~10 tundi, väääga vähe sidequeste ja exploremist. Kuna mul polnud väga suuri ootusi, siis heas mõttes üllatusin ja jäin väga rahule.Praegu mõtlengi, et missugust tegelast järgmisena teha Plaanisin esimese tegelase teha tüüpilise Small Arms tüübi, aga peale esimest VATSi slow-mo kurika killi, otsustasin panustada meleele, täiesti viable.
Fallout 1 oli kunagi vaat et lemmikmäng ja minu jaoks on 3 täiesti vääriline järg. Sucks you in.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
Fatboi M
HV vaatleja
liitunud: 07.02.2008
|
31.10.2008 23:15:42
|
|
|
TruePlaya kirjutas: |
Kuidas keegi lahendas selle megatroni bomb questi? Kas lasite linna õhku või siis tegite kahjutuks pommi?  |
Tegin Megatoni kahjutuks ja jätsin pommi sinna keskele edasi tiksuma ja lahkusin.
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
 |
sanz671
HV vaatleja
liitunud: 04.11.2007

|
31.10.2008 23:20:35
|
|
|
TruePlaya kirjutas: |
Kuidas keegi lahendas selle megatroni bomb questi? Kas lasite linna õhku või siis tegite kahjutuks pommi?  |
Ise panin pommi plahvatusvalmi, läksin Tenpenny torni ja lõin Burksi ja Tenpenny maha.
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
01.11.2008 01:02:21
|
|
|
fallout 3 reklaamiklippi nägin just telekast. vastav. see power armori kiivrike keskenduv kaader, paar plahvatust ja siis mööda wastelandi jalutamine koos logoga.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
dstar
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.11.2004
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
erick
HV Guru

liitunud: 24.01.2003
|
01.11.2008 06:10:47
|
|
|
Esiteks, esimestel Falloutidel polnud üldse füüsikat. Seega on astutud samm kui mitte just otse edasi, siis vähemalt diagonaalis edasi. Teiseks - kust sa tead, et need bugid ei pärine palju kriitikat teeninud bugisest PS3 versioonist? Ja kolmandaks, mine ilgu NMA foorumites või tee vastav teema võitlustandrisse. Teised naudivad mängu, samal ajal kui sa pole seda ilmselt oma käega proovinudki ja virised nagu kolmeaastane, kellelt on lutt ära võetud.
|
|
Kommentaarid: 105 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
dstar
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.11.2004
|
01.11.2008 07:08:40
|
|
|
erick kirjutas: |
Esiteks, esimestel Falloutidel polnud üldse füüsikat. Seega on astutud samm kui mitte just otse edasi, siis vähemalt diagonaalis edasi. Teiseks - kust sa tead, et need bugid ei pärine palju kriitikat teeninud bugisest PS3 versioonist? Ja kolmandaks, mine ilgu NMA foorumites või tee vastav teema võitlustandrisse. Teised naudivad mängu, samal ajal kui sa pole seda ilmselt oma käega proovinudki ja virised nagu kolmeaastane, kellelt on lutt ära võetud. |
LOL.
Esiteks, tegemist on PC versiooniga. Teiseks - antud video tegin ise. Kolmandaks, tegemist pole "virisemisega", vaid lühikese ülevaatega mängust, et asjast huvitatud näeksid, millega täpselt tegemist. Thank you very much.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
nolifer
Kreisi kasutaja
liitunud: 24.05.2008
|
01.11.2008 10:27:25
|
|
|
dstar kirjutas: |
erick kirjutas: |
Esiteks, esimestel Falloutidel polnud üldse füüsikat. Seega on astutud samm kui mitte just otse edasi, siis vähemalt diagonaalis edasi. Teiseks - kust sa tead, et need bugid ei pärine palju kriitikat teeninud bugisest PS3 versioonist? Ja kolmandaks, mine ilgu NMA foorumites või tee vastav teema võitlustandrisse. Teised naudivad mängu, samal ajal kui sa pole seda ilmselt oma käega proovinudki ja virised nagu kolmeaastane, kellelt on lutt ära võetud. |
LOL.
Esiteks, tegemist on PC versiooniga. Teiseks - antud video tegin ise. Kolmandaks, tegemist pole "virisemisega", vaid lühikese ülevaatega mängust, et asjast huvitatud näeksid, millega täpselt tegemist. Thank you very much. |
kolmandaks see on RPG, siia polegi vaja mingit über füüsikat
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
aivo80
HV veteran

liitunud: 07.02.2008
|
01.11.2008 10:43:09
|
|
|
dstar kirjutas: |
erick kirjutas: |
Esiteks, esimestel Falloutidel polnud üldse füüsikat. Seega on astutud samm kui mitte just otse edasi, siis vähemalt diagonaalis edasi. Teiseks - kust sa tead, et need bugid ei pärine palju kriitikat teeninud bugisest PS3 versioonist? Ja kolmandaks, mine ilgu NMA foorumites või tee vastav teema võitlustandrisse. Teised naudivad mängu, samal ajal kui sa pole seda ilmselt oma käega proovinudki ja virised nagu kolmeaastane, kellelt on lutt ära võetud. |
LOL.
Esiteks, tegemist on PC versiooniga. Teiseks - antud video tegin ise. Kolmandaks, tegemist pole "virisemisega", vaid lühikese ülevaatega mängust, et asjast huvitatud näeksid, millega täpselt tegemist. Thank you very much. |
Sul on vist olnud ikka väga raske lapsepõlv?
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
29 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
01.11.2008 11:13:28
|
|
|
nolifer kirjutas: |
kolmandaks see on RPG, siia polegi vaja mingit über füüsikat |
Ehk siis RPG'des on igasugu bugid lubatud kuna, well, nad on RPG'd?
Rollimäng peaks ju laskma maailma sisse elada. Bugine füüsika sellele eriti kaasa ei aita. Ütleks et korralik füüsika on RPG'des isegi olulisem, kui muudes mängudes.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
System
HV kasutaja
liitunud: 03.03.2004
|
01.11.2008 11:28:54
|
|
|
Mis toimub ?
Igas teemas käib mingi ilkumine.
Tõsiselt - ma pole fallout 3'e mänginud kuigi esimene ja teine osa on tänaseni ühed lemmikud.
Sellegipoolest ei sea ma mingeid absurdselt kõrgeid standardeid ja ei ole reklaami ohver.
Äkki oleks aeg leppida sellega, et enamus teist on võib-olla liiga vanad arvutimängude jaoks ?
Kunagi oli tõesti rohi rohelisem ja taevas sinisem, KUNAGI 7 AASTASENA!
Kas te ei mäleta aegu kui nägite wolfenstein'i ja ütlesite: "Woah, see on nagu päris!" ?
Ja nüüd ilgute kui mõni asi ei ole fotorealistliku välimusega ja ei liigu nagu "päris"?
Tegelikult tahaks teada, et millest selline kibestumine?
Kuskohast te aega ja tahtmist leiate nende "tõestusmaterjalide" koostamiseks ?
Tänan.
_________________ Tuli vaikselt, tuli tasa. Varjud jättis seintele ja maha. |
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
Smoking
HV Guru

liitunud: 15.08.2005
|
01.11.2008 11:35:26
|
|
|
Endal on ainult Super mutant behemoth korraks õhku vilksatanud ja siis tagasi tulnud.
Rohkem vigu siiani täheldanud ei ole õnneks veel...
Loodame, et Fallout 3 on tehtud vähemalt sama hea, kui Oblivion ning siis võib rahule jääda. 8)
|
|
Kommentaarid: 360 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
298 |
|
tagasi üles |
|
 |
Angryhead
HV kasutaja

liitunud: 16.02.2005
|
01.11.2008 13:24:19
|
|
|
Tunnen kaasa inimestele, kelle mängurõõmu rikuvad sellised probleemid nagu võrdlemisi kehv füüsika (Ei tule küll hetkel meelde ükski mäng, kus see oleks olnud eriti parem, ehk siis kõigis mängudes on see suhteliselt sitt) või puised animatsioonid.
Olen õnnelik, et isegi kui mängul on küljes need vead, hoiab see ikkagi mind mitmeid tunde mängimas. Fun on, noh!
Bloody Mess - Still the best perk
Spoiler 
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
xtriz
Kreisi kasutaja

liitunud: 21.07.2007
|
01.11.2008 13:27:58
|
|
|
Need, kes virisevad 3'rd person view pärast, siis teadke, et nii ei olegi mõeldud seda mängu mängida. See on lihtsalt selle jaoks, et näeksid, milline su character välja näeb. Oblivionis oli täpselt samamoodi.
|
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
marcor1
HV veteran

liitunud: 29.09.2003
|
01.11.2008 13:34:53
|
|
|
xtriz kirjutas: |
Need, kes virisevad 3'rd person view pärast, siis teadke, et nii ei olegi mõeldud seda mängu mängida. See on lihtsalt selle jaoks, et näeksid, milline su character välja näeb. Oblivionis oli täpselt samamoodi. |
See oli ülipõhjalik vastus - seega FO fännboyd - möla maha - kui Oblivionis oli puine animatioon siis on OK.
_________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop! |
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
 |
Gangrel
HV kasutaja

liitunud: 11.07.2008
|
01.11.2008 14:52:46
|
|
|
Minu jaoks on väga imelik kuulata, kuidas osa siin ütlevad, et oi kuidas asi meeldib, ilma et tooks täpselt välja MIS meeldib. Selle asemel loen ainult virinat, et kritiseerijad tõmmaku minema ja ärgu segage meid mängu nautimast. Tuletaks meelde, et on kahte tüüpi kriitikat: põhjendamatu ehk virisemine (stiilis mulle ei meeldi toode, täielik junn jne ilma et tooks välja MIS EI meeldi) ja konstruktiivne kriitika, kus vaadatakse toodet üldiselt ning tuuakse välja, et mis on selle tugevad ja nõrgad küljed.
Nt:
Fallout 3 pros:
+osa asukohtasid on huvitava tausta, ajalooga, atmosfääri ja arhitetkuuriga.
+oblivioni stiilis suur avatud maailma, kus võid ükskõik mis suunas hulkuma minna
+osa tekste on huvitavalt kirjutatud
+osa tegelaskujusid on oma karakteri poolest tegelt päris huvitavad (kuigi seda on dialoogi kehva kvaliteedi tõttu vahest halb tajuda)
+heli/muusika- kuigi vahest kipub asi eepilis-orkestriaalseks kakofooniaks minema on enamus taustamuusikast ja maailma heldiest PA maailmaga hästi haakuv
+kuigi see slow-motion draamaatiliste lähivõtetega gorefest muutub kiiresti tüütuks on tegelt Vats hea lahendus sihitud laskude, reaalaja ja mängija näitude ühendamisel
+eeldades, et asi on Oblivioniga sarnane, peaks asi ka modifikatsioonisõbralik olema
+level-scaling, kuigi on ikka veel olemas, on võrreldes Oblivioniga tunduvalt piiratum
+vanilla Fallout 3 on vähem bugisem kui vanilla Oblivion
Fallout 3 cons:
-enamjaolt kehv dialoogi kvaliteet
-kehv voiceacting (k.a. väike näitlejate kogus)
-probleemid mängijate tegelaste näitude ja maailma üldise raskusastme tasakaalustamisel (k.a. kõrge critical change)
-ragdoll füüsika
-vasturääkivused varasemate Falloutite ajaloo/tegelastega.
-Vatsi slow-motion muutub kiiresti tüütuks
-lineaarne main quest
-vähe halli ala moraali-lapsesööja/pühaku valikud ülekaalus
-osades kohtades torkavad silma halvad tekstuurid
Üldmuljete kokkuvõte: halb Fallouti mäng aga hea Oblivion järglane
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
piraat262
HV veteran

liitunud: 11.01.2006
|
01.11.2008 14:57:24
|
|
|
Mäng siiamaani win, väheke mänginud . Kuidas Megatonis sinna Moira supply bari vms sisse saab ? Uks lukus ja muukida ei saa .
|
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
3 :: |
65 |
|
tagasi üles |
|
 |
flameas
HV veteran

liitunud: 14.07.2005
|
|
Kommentaarid: 91 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
81 |
|
tagasi üles |
|
 |
nolifer
Kreisi kasutaja
liitunud: 24.05.2008
|
01.11.2008 15:01:51
|
|
|
piraat262, öösel tavliselt magavad ja uks keertakse lukku
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
|