Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  S.T.A.L.K.E.R: Clear Sky märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 42, 43, 44  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
denis28
Aeg Maha 2n
denis28

liitunud: 24.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.09.2008 19:00:27 vasta tsitaadiga

nolifer kirjutas:
lasin maha selle mängu, lihtsalt juba kui palju vigu võib 1 mängus olla, kuidas saab üldse sellist saasta müüa, kujutan ette et mingi 5 patch tuleb veel enne kui´see mängitavaks muutub, 10 min mägisin ja mingi error, viskas programmi kinni, lisaks veel mingi laadimis probleem, lisaks ei laadinud quick save-i , pidin otsast alustama, ja midagi oli veel, masendav!!!


jummala õige jutt noh
Kommentaarid: 67 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
nuubik
HV kasutaja

liitunud: 02.12.2007




sõnum 21.09.2008 19:03:34 vasta tsitaadiga

Algus ei olnud just kõige ligitõmbavam. Vaenlased jooksevad kuhugi põõsaste taha ja mina neid ei näe. Nemad aga lasevad mind.
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
andres1221
HV kasutaja

liitunud: 12.07.2005




sõnum 21.09.2008 19:20:32 vasta tsitaadiga

andres1221 kirjutas:
Kuidas ma saan relvale külge pookida silenceri või scope? Maha oskan küll võtta relvalt, aga kuidas tagasi panna saaks? : D Nende upgraderite juures ka ei näe sellist valikut.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Crow
HV kasutaja
Crow

liitunud: 28.09.2003




sõnum 21.09.2008 19:27:34 vasta tsitaadiga

tsitaat:
andres1221 kirjutas:
Kuidas ma saan relvale külge pookida silenceri või scope? Maha oskan küll võtta relvalt, aga kuidas tagasi panna saaks? : D Nende upgraderite juures ka ei näe sellist valikut.





Mängus on mehed, kes istuvad mõnes baasis ja nende kaudu saad sa relva upgradida, et panna lisasi külge. Kasu on ka mälupulkatest, mida leiad mõni kord, sest siis saad upgarde edasi arenada !!!

_________________
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Araablane
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.07.2008




sõnum 21.09.2008 19:34:16 vasta tsitaadiga

Keegi oskab mulle öelda kust ma saaks mode millega inimesed hakkaks mu relvi ostma ja normaalse hinnaga sest raha ei tule ega tule ja armor on ka täielik null ja relvi upgradeda ei saa.
Kommentaarid: 30 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Satakas
HV kasutaja
Satakas

liitunud: 07.07.2004




sõnum 21.09.2008 19:40:17 vasta tsitaadiga

Araablane kirjutas:
Keegi oskab mulle öelda kust ma saaks mode millega inimesed hakkaks mu relvi ostma ja normaalse hinnaga sest raha ei tule ega tule ja armor on ka täielik null ja relvi upgradeda ei saa.


Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
andres1221
HV kasutaja

liitunud: 12.07.2005




sõnum 21.09.2008 19:54:23 vasta tsitaadiga

Crow kirjutas:
tsitaat:
andres1221 kirjutas:
Kuidas ma saan relvale külge pookida silenceri või scope? Maha oskan küll võtta relvalt, aga kuidas tagasi panna saaks? : D Nende upgraderite juures ka ei näe sellist valikut.





Mängus on mehed, kes istuvad mõnes baasis ja nende kaudu saad sa relva upgradida, et panna lisasi külge. Kasu on ka mälupulkatest, mida leiad mõni kord, sest siis saad upgarde edasi arenada !!!


Eemh ma mõtlen, et relval on scope ja silencer küljes, ma saan need maha ise võetud, et aga kuidas ma sellele uuesti selle peale ajan ??
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Araablane
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.07.2008




sõnum 21.09.2008 20:06:02 vasta tsitaadiga

Parem hiireklõps scopel (relv peab käes olema) jja attach to weapon, kõikidele relvadele ei sobi kõik lisad ka.

Satakas, kuhu peese ma selle kausta panema pean, pole sarnast kausta icon_eek.gif
Ja kus stalkerid saivid asuvad ei leia neid ka üles icon_evil.gif
Kommentaarid: 30 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KuriVaiM1
HV veteran
KuriVaiM1

liitunud: 10.12.2006




sõnum 21.09.2008 20:15:54 vasta tsitaadiga

Araablane kirjutas:
Ja kus stalkerid saivid asuvad ei leia neid ka üles icon_evil.gif

My Computer > Shared Docs > STALKER-STCS

_________________
icon_arrow.gif "Mõtle kriitiliselt"
Kommentaarid: 67 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 62
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
nolifer
Kreisi kasutaja

liitunud: 24.05.2008




sõnum 21.09.2008 20:55:20 vasta tsitaadiga

v1.5.04

- added stamina indicator to HUD.
- added ability to move ammo from the container to the inventory and back by double-clicking.
- added game autosave after intro cut scene.
- added items to secret locations in the Swamps level.
- added ability for the Duty technician to upgrade exoskeletons.
- added ability for the Freedom technician to upgrade AC-96/2.

- increase the amount of money the Bandit faction trader has.
- considerably increased the likelihood of getting a "return item" job at the Cordon, Agroprom and Military Warehouses.
- removed machine gunner and sniper invulnerability at the Deserted Hospital level.
- during emissions the player no longer loses control if he is in cover.
- increased monster vulnerability to grenades.
- fixed ammo and armor prices.

- fixed error related to a large number of ammo in crates in camps, which caused a crash due to excessive identifiers.
- fixed error which damaged save game files after switching between them in the loading menu, which caused various random errors while playing.
- fixed error which caused the Bandit faction trader to take money from the player for completing the "Take over the flea market together with the bandits" job, instead of giving him money.
- fixed error which prevented the main mission from appearing in the Limansk level if the player entered it from the Red Forest level before completing the "Help Clear Sky capture the bridge" job.
- fixed error which caused the situation during the "Help Clear Sky capture the bridge" job to be saved incorrectly.
- fixed error which caused a crash during the conversation with the Freedom squad leader near the mercenary base.
- fixed an incorrect patrol route at the Military Warehouses level, which caused crashes.
- fixed error in the Freedom leader dialogue, which caused a crash if the player, having brought back the dead squad's PDA, closed the dialogue window early and then reinitiated the dialogue.
- fixed error in the mugging scene which caused a crash.
- fixed error which caused the Freedom technician to not take his friend's PDA on job completion.
- fixed error which prevented the "Talk to Wild Napr" job from being completed if the diggers had already been freed from the concentration camp.
- fixed error at the Cordon level which allowed the machine gun to continue firing, even after the machine gunner had been killed.
- fixed error which caused a crash at the entrance to the Dark Valley level.
- fixed error at the Dark Valley level which caused a crash if the tunnel at the mercenary base was blown up prematurely.
- fixed several random crash errors.
- fixed some errors in the Faction War.
- fixed error which caused squads to leave control points.
- fixed error which caused a crash when attempting to load the last saved game if there were no saved games.
- fixed error which caused a crash when attempting to throw away a weapon twice using the "Throw away weapon" button with an open inventory.
- fixed error which caused premature activation of level-to-level passages.
- fixed error which prevented the "Kill blind dogs" job from being completed if the digger killed the dogs himself.
- fixed error which made it possible to complete jobs to deliver items even if there weren't as many items as needed, causing a crash.
- fixed error which caused a crash if all members of a squad which gave the player a job died.
- fixed frequent server and client crashes in the multiplayer.
- fixed error which caused weapon mods to disappear if weapons were left at a considerable distance away from the player.
- fixed error which prevented the message informing the player that he is leaving the crow shooting area from disappearing.
- fixed some errors related to emissions, including crash errors.


v1.5.03

Changes:
MultiSample Anti Aliasing
Added use of special cover during fights.
Improved dynamic lighting.
Changes to combat balance: some enemies are now stronger.
Changes to economic balance.
Added secondary objectives.
Changed some animations in the multiplayer.
Improved sorting of secondary objectives in the PDA.
Added the ability to communicate with storyline characters, squad leaders and guides without holstering weapons.
Added description of stash contents when purchasing information about the stash.
Added additional information to pop-up tips in the PDA.
Changed traders' item stocks in certain areas.
Changed life simulation balance (event intensity, mutant strength).
Added the opportunity to get your items back after being mugged at the Garbage. Only part of your money is now taken when you enter/leave the Garbage.
Added rewards for joining factions.
Changed the PDA log message filtering system.
Added flares in Limansk and the Red Forest.
Increased reward for capturing enemy bases in the Faction War.
Save/load file names can no longer contain brackets.
Added use of localized strings in game console, chat etc.

Fixes:
Game optimization (approximately 5% improvement).
Overall game stability improved considerably.
Fixed errors in saving the game, which caused consistent crashes during long games.
Game loading speed increased by 10-15%.
Fixed error with the emission.

Fixed error which caused characters to run around with activated grenades in their hands.
Fixed random enabling of music which had been disabled in settings.
Fixed stash errors, including incorrect saving and accumulation (disappearance) of items in stashes.
Fixed error with automatic failure of a number of objectives, which prevented them from failing.
Fixed errors in some secondary quests.
Fixed the guide algorithm. Guides can now take you to more locations.
Fixed an error which caused the player to become an enemy of Clear Sky.
Fixed the player's starting position when entering areas.
Fixed errors in the response of detectors to anomalies and artifacts. The detector no longer responds to artifacts it can't detect.
Fixed reward at the Duty base.
Fixed minor issues in the PDA interface and in the multiplayer main menu.
Fixed errors which caused the game to crash when the player joined Duty.
Fixed minor bugs in mutant behavior after death (vanishing corpses, continuing animations).
Fixed appearance of items in crates owned by camps.
Fixed tree penetrability, including the ability to be penetrated by machine gun fire.
Improved visual presentation of some anomalous areas.
Fixed appearance of some Freedom stalkers.
Fixed some text errors.
Fixed errors which made it impossible to upgrade some items.
Fixed the error which made it impossible to use grenades in the player's inventory.
Characters no longer give out secondary objectives during camp attacks and defense.
Some traders now sell upgraded weapons.
Added places to hide from emissions in the Dark Valley.
Fixed an error with detector activation from the inventory.
Fixed FPS drop in the main menu.
Fixed double super-sampling buffering.
Fixed bug with night vision effect which remained after the suit which provided it was removed.
Fixed font display in DX10.
Fixed errors in key assignment in game options.
Fixed team history in the console following log clearance.

Multiplayer:
Added the Repair Base map
Changed multiplayer balance.
Fixed health indicator bug caused by using medkits while invulnerable.
Fixed inventory opening bug, which occurred when the player died in DM, TDM and AH modes.
Fixed the bug which caused a pause after client connection.
Buy menu improved.
Fixed BattlEye support.
Fixed patching system.
Fixed incorrect error message.
Fixed error with movement of items in the backpack.
Fixed first bullet dispersion.
icon_biggrin.gif icon_biggrin.gif icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
denis28
Aeg Maha 2n
denis28

liitunud: 24.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.09.2008 20:56:40 vasta tsitaadiga

huvitav kas nad proovisid mängu ennem välja laskmist? icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 67 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Araablane
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.07.2008




sõnum 21.09.2008 21:00:24 vasta tsitaadiga

See läheb väga hästi teemasse
http://www.youtube.com/watch?v=iJAVp3Yi4Ok

Aga tõsiselt Clear Sky on enam vähem mäng kui mehed ei oleks nii rahaahned olnud ja niukest asja välja lasknud.
Ja kas asi on minu mängus või mängusisesied videosi ei ole sest SoC olid need väga prod aga siin pole midagi
Kommentaarid: 30 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Satakas
HV kasutaja
Satakas

liitunud: 07.07.2004




sõnum 21.09.2008 21:05:36 vasta tsitaadiga

Araablane kirjutas:
Parem hiireklõps scopel (relv peab käes olema) jja attach to weapon, kõikidele relvadele ei sobi kõik lisad ka.

Satakas, kuhu peese ma selle kausta panema pean, pole sarnast kausta icon_eek.gif
Ja kus stalkerid saivid asuvad ei leia neid ka üles icon_evil.gif


seal olev gamedata folder tulebki clear sku juurkataloogi kopida. niisama lihtne ongi.

Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Gap
HV Guru
Gap

liitunud: 20.03.2006




sõnum 21.09.2008 21:07:32 vasta tsitaadiga

softis kirjutas:
Gap kirjutas:

ära ei taha müüa icon_lol.gif tahaks ka seda mängu juba proovida aga ennem ei raatsi osta kui 4870X2 sees on icon_rolleyes.gif icon_razz1.gif


Palju õnne - 4870X2 on nõrgem kui 4870 selle mängu jaoks.


missasja ??? nüüd jooksis küll kokku mul midagi icon_eek.gif miks ta nõrgem on ? aga oskab keegi öelda on seda mängu kuskil poelettidel ka näha olnud ? tahaks ka seda juba proovida... kuigi ma 1 osa ei ole mängind kas sellest midagi on ka ...
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Renq
HV veteran
Renq

liitunud: 21.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.09.2008 22:12:55 vasta tsitaadiga

nolifer kirjutas:
lasin maha selle mängu, lihtsalt juba kui palju vigu võib 1 mängus olla, kuidas saab üldse sellist saasta müüa, kujutan ette et mingi 5 patch tuleb veel enne kui´see mängitavaks muutub, 10 min mägisin ja mingi error, viskas programmi kinni, lisaks veel mingi laadimis probleem, lisaks ei laadinud quick save-i , pidin otsast alustama, ja midagi oli veel, masendav!!!


kle nolifer, keegi ei saa nii palju vinguda, tõesti on nii, et mängul on bugge, esimene osa ei old ka päris puhas isegi mitte pärast teist patchi, a siiski, selle aja jooksul mis ma mänginud olen, ei ole mind kordagi desktopi visanud. saasta? ei taha? ära mängi icon_smile.gif

_________________
Steam: Renq Origin: Renq86 Uplay: Renq86


viimati muutis Renq 22.09.2008 21:22:13, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Heineken
HV Guru

liitunud: 09.06.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.09.2008 22:28:50 vasta tsitaadiga

Gap, kuna millegipärast see teist kaardi tuuma testides ei ole kasutanud .
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 23
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tsaarts
HV vaatleja

liitunud: 05.02.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.09.2008 22:44:24 vasta tsitaadiga

heh,
peale load gamei võtmist ja tulistamisnupu vajutamist crashib. Keegi oskab aidata?
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
denis28
Aeg Maha 2n
denis28

liitunud: 24.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.09.2008 22:48:49 vasta tsitaadiga

tsaarts kirjutas:
heh,
peale load gamei võtmist ja tulistamisnupu vajutamist crashib. Keegi oskab aidata?


irw, no tere tulemast klubisse icon_smile.gif
Kommentaarid: 67 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Satakas
HV kasutaja
Satakas

liitunud: 07.07.2004




sõnum 21.09.2008 23:01:53 vasta tsitaadiga

oskab keegi öelda, mida tuleb seal NPP's teha:

Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Etz
HV Guru
Etz

liitunud: 27.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.09.2008 23:13:27 vasta tsitaadiga

Satakas kirjutas:
oskab keegi öelda, mida tuleb seal NPP's teha:

Spoiler Spoiler Spoiler


Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
Kommentaarid: 228 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 194
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Renq
HV veteran
Renq

liitunud: 21.12.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.09.2008 23:28:30 vasta tsitaadiga

[quote="Etz"]
Satakas kirjutas:
oskab keegi öelda, mida tuleb seal NPP's teha:

Spoiler Spoiler Spoiler


täpselt nagu crysis'ses, lased kopteri alla ja jalutad rahus edasi icon_smile.gif

_________________
Steam: Renq Origin: Renq86 Uplay: Renq86
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
minake
HV veteran
minake

liitunud: 08.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.09.2008 11:32:49 vasta tsitaadiga

Kopter:
Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 161 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 136
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Crow
HV kasutaja
Crow

liitunud: 28.09.2003




sõnum 22.09.2008 13:16:19 vasta tsitaadiga

Päris hea mind tehti jälle tühjaks kogu raha läks ja seda juba teist korda. Esimene kord oli siis kui nina tunnelist välja panin, kohe 4 pätti minu juures. Kuna neid oli rohkem siis kuulasin neid ja nii see raha läks. Teine kord oli kui läksin mingi uksest sisse käik pauk, mille tulemusena oli siruli ja jälle pätid, aga nüüd võtsid kõik kaasa. POLE PAHA !!!
_________________
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
486
HV Guru

liitunud: 19.04.2004




sõnum 22.09.2008 13:21:12 vasta tsitaadiga

Crow kirjutas:
Päris hea mind tehti jälle tühjaks kogu raha läks ja seda juba teist korda. Esimene kord oli siis kui nina tunnelist välja panin, kohe 4 pätti minu juures. Kuna neid oli rohkem siis kuulasin neid ja nii see raha läks. Teine kord oli kui läksin mingi uksest sisse käik pauk, mille tulemusena oli siruli ja jälle pätid, aga nüüd võtsid kõik kaasa. POLE PAHA !!!


äge ju, nagu päris elus thumbs_up.gif icon_razz.gif

_________________
zero
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Paganarh
Kreisi kasutaja
Paganarh

liitunud: 16.09.2004




sõnum 22.09.2008 14:55:20 vasta tsitaadiga

Crow kirjutas:
Päris hea mind tehti jälle tühjaks kogu raha läks ja seda juba teist korda. Esimene kord oli siis kui nina tunnelist välja panin, kohe 4 pätti minu juures. Kuna neid oli rohkem siis kuulasin neid ja nii see raha läks. Teine kord oli kui läksin mingi uksest sisse käik pauk, mille tulemusena oli siruli ja jälle pätid, aga nüüd võtsid kõik kaasa. POLE PAHA !!!

no kui selline asjade käik kohe üldse ei meeldi siis tee nagu enamus- enen sinnaminekut koorid end paljaks, paned kogu raha weaponmodide peale hakkama (mida niikuinii vaja on), lükakd asjad kasti ja lähed sinna keldrisse.
pärast ronid välja, võtad kastist kogus kraami tagasi ja good to go

aga kui ei meeldi metagameda siis palun, elu tsoonis polegi kerge icon_smile.gif
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  S.T.A.L.K.E.R: Clear Sky mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 42, 43, 44  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.