Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
denis28
Aeg Maha 2n

liitunud: 24.06.2005
|
21.09.2008 19:00:27
|
|
|
nolifer kirjutas: |
lasin maha selle mängu, lihtsalt juba kui palju vigu võib 1 mängus olla, kuidas saab üldse sellist saasta müüa, kujutan ette et mingi 5 patch tuleb veel enne kui´see mängitavaks muutub, 10 min mägisin ja mingi error, viskas programmi kinni, lisaks veel mingi laadimis probleem, lisaks ei laadinud quick save-i , pidin otsast alustama, ja midagi oli veel, masendav!!! |
jummala õige jutt noh
|
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
nuubik
HV kasutaja
liitunud: 02.12.2007
|
21.09.2008 19:03:34
|
|
|
Algus ei olnud just kõige ligitõmbavam. Vaenlased jooksevad kuhugi põõsaste taha ja mina neid ei näe. Nemad aga lasevad mind.
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
andres1221
HV kasutaja
liitunud: 12.07.2005
|
21.09.2008 19:20:32
|
|
|
andres1221 kirjutas: |
Kuidas ma saan relvale külge pookida silenceri või scope? Maha oskan küll võtta relvalt, aga kuidas tagasi panna saaks? : D Nende upgraderite juures ka ei näe sellist valikut. |
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
Crow
HV kasutaja

liitunud: 28.09.2003
|
21.09.2008 19:27:34
|
|
|
tsitaat: |
andres1221 kirjutas:
Kuidas ma saan relvale külge pookida silenceri või scope? Maha oskan küll võtta relvalt, aga kuidas tagasi panna saaks? : D Nende upgraderite juures ka ei näe sellist valikut. |
Mängus on mehed, kes istuvad mõnes baasis ja nende kaudu saad sa relva upgradida, et panna lisasi külge. Kasu on ka mälupulkatest, mida leiad mõni kord, sest siis saad upgarde edasi arenada !!!
_________________
 |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Araablane
Kreisi kasutaja
liitunud: 05.07.2008
|
21.09.2008 19:34:16
|
|
|
Keegi oskab mulle öelda kust ma saaks mode millega inimesed hakkaks mu relvi ostma ja normaalse hinnaga sest raha ei tule ega tule ja armor on ka täielik null ja relvi upgradeda ei saa.
|
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
Satakas
HV kasutaja

liitunud: 07.07.2004
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
andres1221
HV kasutaja
liitunud: 12.07.2005
|
21.09.2008 19:54:23
|
|
|
Crow kirjutas: |
tsitaat: |
andres1221 kirjutas:
Kuidas ma saan relvale külge pookida silenceri või scope? Maha oskan küll võtta relvalt, aga kuidas tagasi panna saaks? : D Nende upgraderite juures ka ei näe sellist valikut. |
Mängus on mehed, kes istuvad mõnes baasis ja nende kaudu saad sa relva upgradida, et panna lisasi külge. Kasu on ka mälupulkatest, mida leiad mõni kord, sest siis saad upgarde edasi arenada !!! |
Eemh ma mõtlen, et relval on scope ja silencer küljes, ma saan need maha ise võetud, et aga kuidas ma sellele uuesti selle peale ajan ??
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
Araablane
Kreisi kasutaja
liitunud: 05.07.2008
|
21.09.2008 20:06:02
|
|
|
Parem hiireklõps scopel (relv peab käes olema) jja attach to weapon, kõikidele relvadele ei sobi kõik lisad ka.
Satakas, kuhu peese ma selle kausta panema pean, pole sarnast kausta
Ja kus stalkerid saivid asuvad ei leia neid ka üles
|
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
KuriVaiM1
HV veteran

liitunud: 10.12.2006
|
21.09.2008 20:15:54
|
|
|
Araablane kirjutas: |
Ja kus stalkerid saivid asuvad ei leia neid ka üles  |
My Computer > Shared Docs > STALKER-STCS
_________________
"Mõtle kriitiliselt" |
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
 |
nolifer
Kreisi kasutaja
liitunud: 24.05.2008
|
21.09.2008 20:55:20
|
|
|
v1.5.04
- added stamina indicator to HUD.
- added ability to move ammo from the container to the inventory and back by double-clicking.
- added game autosave after intro cut scene.
- added items to secret locations in the Swamps level.
- added ability for the Duty technician to upgrade exoskeletons.
- added ability for the Freedom technician to upgrade AC-96/2.
- increase the amount of money the Bandit faction trader has.
- considerably increased the likelihood of getting a "return item" job at the Cordon, Agroprom and Military Warehouses.
- removed machine gunner and sniper invulnerability at the Deserted Hospital level.
- during emissions the player no longer loses control if he is in cover.
- increased monster vulnerability to grenades.
- fixed ammo and armor prices.
- fixed error related to a large number of ammo in crates in camps, which caused a crash due to excessive identifiers.
- fixed error which damaged save game files after switching between them in the loading menu, which caused various random errors while playing.
- fixed error which caused the Bandit faction trader to take money from the player for completing the "Take over the flea market together with the bandits" job, instead of giving him money.
- fixed error which prevented the main mission from appearing in the Limansk level if the player entered it from the Red Forest level before completing the "Help Clear Sky capture the bridge" job.
- fixed error which caused the situation during the "Help Clear Sky capture the bridge" job to be saved incorrectly.
- fixed error which caused a crash during the conversation with the Freedom squad leader near the mercenary base.
- fixed an incorrect patrol route at the Military Warehouses level, which caused crashes.
- fixed error in the Freedom leader dialogue, which caused a crash if the player, having brought back the dead squad's PDA, closed the dialogue window early and then reinitiated the dialogue.
- fixed error in the mugging scene which caused a crash.
- fixed error which caused the Freedom technician to not take his friend's PDA on job completion.
- fixed error which prevented the "Talk to Wild Napr" job from being completed if the diggers had already been freed from the concentration camp.
- fixed error at the Cordon level which allowed the machine gun to continue firing, even after the machine gunner had been killed.
- fixed error which caused a crash at the entrance to the Dark Valley level.
- fixed error at the Dark Valley level which caused a crash if the tunnel at the mercenary base was blown up prematurely.
- fixed several random crash errors.
- fixed some errors in the Faction War.
- fixed error which caused squads to leave control points.
- fixed error which caused a crash when attempting to load the last saved game if there were no saved games.
- fixed error which caused a crash when attempting to throw away a weapon twice using the "Throw away weapon" button with an open inventory.
- fixed error which caused premature activation of level-to-level passages.
- fixed error which prevented the "Kill blind dogs" job from being completed if the digger killed the dogs himself.
- fixed error which made it possible to complete jobs to deliver items even if there weren't as many items as needed, causing a crash.
- fixed error which caused a crash if all members of a squad which gave the player a job died.
- fixed frequent server and client crashes in the multiplayer.
- fixed error which caused weapon mods to disappear if weapons were left at a considerable distance away from the player.
- fixed error which prevented the message informing the player that he is leaving the crow shooting area from disappearing.
- fixed some errors related to emissions, including crash errors.
v1.5.03
Changes:
MultiSample Anti Aliasing
Added use of special cover during fights.
Improved dynamic lighting.
Changes to combat balance: some enemies are now stronger.
Changes to economic balance.
Added secondary objectives.
Changed some animations in the multiplayer.
Improved sorting of secondary objectives in the PDA.
Added the ability to communicate with storyline characters, squad leaders and guides without holstering weapons.
Added description of stash contents when purchasing information about the stash.
Added additional information to pop-up tips in the PDA.
Changed traders' item stocks in certain areas.
Changed life simulation balance (event intensity, mutant strength).
Added the opportunity to get your items back after being mugged at the Garbage. Only part of your money is now taken when you enter/leave the Garbage.
Added rewards for joining factions.
Changed the PDA log message filtering system.
Added flares in Limansk and the Red Forest.
Increased reward for capturing enemy bases in the Faction War.
Save/load file names can no longer contain brackets.
Added use of localized strings in game console, chat etc.
Fixes:
Game optimization (approximately 5% improvement).
Overall game stability improved considerably.
Fixed errors in saving the game, which caused consistent crashes during long games.
Game loading speed increased by 10-15%.
Fixed error with the emission.
Fixed error which caused characters to run around with activated grenades in their hands.
Fixed random enabling of music which had been disabled in settings.
Fixed stash errors, including incorrect saving and accumulation (disappearance) of items in stashes.
Fixed error with automatic failure of a number of objectives, which prevented them from failing.
Fixed errors in some secondary quests.
Fixed the guide algorithm. Guides can now take you to more locations.
Fixed an error which caused the player to become an enemy of Clear Sky.
Fixed the player's starting position when entering areas.
Fixed errors in the response of detectors to anomalies and artifacts. The detector no longer responds to artifacts it can't detect.
Fixed reward at the Duty base.
Fixed minor issues in the PDA interface and in the multiplayer main menu.
Fixed errors which caused the game to crash when the player joined Duty.
Fixed minor bugs in mutant behavior after death (vanishing corpses, continuing animations).
Fixed appearance of items in crates owned by camps.
Fixed tree penetrability, including the ability to be penetrated by machine gun fire.
Improved visual presentation of some anomalous areas.
Fixed appearance of some Freedom stalkers.
Fixed some text errors.
Fixed errors which made it impossible to upgrade some items.
Fixed the error which made it impossible to use grenades in the player's inventory.
Characters no longer give out secondary objectives during camp attacks and defense.
Some traders now sell upgraded weapons.
Added places to hide from emissions in the Dark Valley.
Fixed an error with detector activation from the inventory.
Fixed FPS drop in the main menu.
Fixed double super-sampling buffering.
Fixed bug with night vision effect which remained after the suit which provided it was removed.
Fixed font display in DX10.
Fixed errors in key assignment in game options.
Fixed team history in the console following log clearance.
Multiplayer:
Added the Repair Base map
Changed multiplayer balance.
Fixed health indicator bug caused by using medkits while invulnerable.
Fixed inventory opening bug, which occurred when the player died in DM, TDM and AH modes.
Fixed the bug which caused a pause after client connection.
Buy menu improved.
Fixed BattlEye support.
Fixed patching system.
Fixed incorrect error message.
Fixed error with movement of items in the backpack.
Fixed first bullet dispersion.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
denis28
Aeg Maha 2n

liitunud: 24.06.2005
|
21.09.2008 20:56:40
|
|
|
huvitav kas nad proovisid mängu ennem välja laskmist?
|
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
Araablane
Kreisi kasutaja
liitunud: 05.07.2008
|
21.09.2008 21:00:24
|
|
|
See läheb väga hästi teemasse
http://www.youtube.com/watch?v=iJAVp3Yi4Ok
Aga tõsiselt Clear Sky on enam vähem mäng kui mehed ei oleks nii rahaahned olnud ja niukest asja välja lasknud.
Ja kas asi on minu mängus või mängusisesied videosi ei ole sest SoC olid need väga prod aga siin pole midagi
|
|
Kommentaarid: 30 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
Satakas
HV kasutaja

liitunud: 07.07.2004
|
21.09.2008 21:05:36
|
|
|
Araablane kirjutas: |
Parem hiireklõps scopel (relv peab käes olema) jja attach to weapon, kõikidele relvadele ei sobi kõik lisad ka.
Satakas, kuhu peese ma selle kausta panema pean, pole sarnast kausta
Ja kus stalkerid saivid asuvad ei leia neid ka üles  |
seal olev gamedata folder tulebki clear sku juurkataloogi kopida. niisama lihtne ongi.
Spoiler 
hiljem võib ka teisi modisid lisada ent siis tuleb juba peenemalt vaadata ja uue modi sisu eraldi juba olemaslevatesse gamedata subfolderitesse kopida.
muide, on olemas ka relvade modid. seal on iga relva kohta failike, mida saan notepadiga avada ja siis relva näitajaid muuta:P näiteks võib äbarikust PM'ist enneolematult võimsa ja tohutu laskeulatusega tapariista treida. võib muuta salvede mahtuvust jpm. nokkimine on ka suht lihtne: tuleb leida failist vastav rida. näiteks:
tsitaat: |
hit_power = 0.5, 0.5, 0.5, 0.5
hit_impulse = 75
fire_distance = 280
bullet_speed = 200
rpm = 250
silencer_hit_power = 0.50
silencer_hit_impulse = 80
silencer_fire_distance = 100
silencer_bullet_speed = 220 |
need on algseaded. võib võrrelda teiste relvade samade näitajatega ja siis midagi välja mõelda või siis lihstalt "0.5" asemele "10" kirjutada, muuta kolossaalelt ka laskekaugust, kuuli algkiirust jmt ning...las veri voolata. muidugi tuleb loota, et vastane sama relva ei kasuta seepärast soovitan seda kasutada vaid mõne haruldase relva puhul.
aga soovitan enne nokkimist teha originaalfailist koopia sest kui kõike täpselt ei tea, võid kogemata mingi fataalse kala sisse kirjutada.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
Gap
HV Guru

liitunud: 20.03.2006
|
21.09.2008 21:07:32
|
|
|
softis kirjutas: |
Gap kirjutas: |
ära ei taha müüa tahaks ka seda mängu juba proovida aga ennem ei raatsi osta kui 4870X2 sees on  |
Palju õnne - 4870X2 on nõrgem kui 4870 selle mängu jaoks. |
missasja ??? nüüd jooksis küll kokku mul midagi miks ta nõrgem on ? aga oskab keegi öelda on seda mängu kuskil poelettidel ka näha olnud ? tahaks ka seda juba proovida... kuigi ma 1 osa ei ole mängind kas sellest midagi on ka ...
|
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
 |
Renq
HV veteran

liitunud: 21.12.2003
|
21.09.2008 22:12:55
|
|
|
nolifer kirjutas: |
lasin maha selle mängu, lihtsalt juba kui palju vigu võib 1 mängus olla, kuidas saab üldse sellist saasta müüa, kujutan ette et mingi 5 patch tuleb veel enne kui´see mängitavaks muutub, 10 min mägisin ja mingi error, viskas programmi kinni, lisaks veel mingi laadimis probleem, lisaks ei laadinud quick save-i , pidin otsast alustama, ja midagi oli veel, masendav!!! |
kle nolifer, keegi ei saa nii palju vinguda, tõesti on nii, et mängul on bugge, esimene osa ei old ka päris puhas isegi mitte pärast teist patchi, a siiski, selle aja jooksul mis ma mänginud olen, ei ole mind kordagi desktopi visanud. saasta? ei taha? ära mängi
_________________ Steam: Renq Origin: Renq86 Uplay: Renq86
viimati muutis Renq 22.09.2008 21:22:13, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
Heineken
HV Guru
liitunud: 09.06.2008
|
21.09.2008 22:28:50
|
|
|
Gap, kuna millegipärast see teist kaardi tuuma testides ei ole kasutanud .
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
 |
tsaarts
HV vaatleja
liitunud: 05.02.2005
|
21.09.2008 22:44:24
|
|
|
heh,
peale load gamei võtmist ja tulistamisnupu vajutamist crashib. Keegi oskab aidata?
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
denis28
Aeg Maha 2n

liitunud: 24.06.2005
|
21.09.2008 22:48:49
|
|
|
tsaarts kirjutas: |
heh,
peale load gamei võtmist ja tulistamisnupu vajutamist crashib. Keegi oskab aidata? |
irw, no tere tulemast klubisse
|
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
Satakas
HV kasutaja

liitunud: 07.07.2004
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
Etz
HV Guru

liitunud: 27.01.2005
|
|
Kommentaarid: 228 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
Renq
HV veteran

liitunud: 21.12.2003
|
21.09.2008 23:28:30
|
|
|
[quote="Etz"]
täpselt nagu crysis'ses, lased kopteri alla ja jalutad rahus edasi
_________________ Steam: Renq Origin: Renq86 Uplay: Renq86 |
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
minake
HV veteran

liitunud: 08.04.2003
|
|
Kommentaarid: 161 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
 |
Crow
HV kasutaja

liitunud: 28.09.2003
|
22.09.2008 13:16:19
|
|
|
Päris hea mind tehti jälle tühjaks kogu raha läks ja seda juba teist korda. Esimene kord oli siis kui nina tunnelist välja panin, kohe 4 pätti minu juures. Kuna neid oli rohkem siis kuulasin neid ja nii see raha läks. Teine kord oli kui läksin mingi uksest sisse käik pauk, mille tulemusena oli siruli ja jälle pätid, aga nüüd võtsid kõik kaasa. POLE PAHA !!!
_________________
 |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
486
HV Guru
liitunud: 19.04.2004
|
22.09.2008 13:21:12
|
|
|
Crow kirjutas: |
Päris hea mind tehti jälle tühjaks kogu raha läks ja seda juba teist korda. Esimene kord oli siis kui nina tunnelist välja panin, kohe 4 pätti minu juures. Kuna neid oli rohkem siis kuulasin neid ja nii see raha läks. Teine kord oli kui läksin mingi uksest sisse käik pauk, mille tulemusena oli siruli ja jälle pätid, aga nüüd võtsid kõik kaasa. POLE PAHA !!! |
äge ju, nagu päris elus
_________________ zero |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
Paganarh
Kreisi kasutaja

liitunud: 16.09.2004
|
22.09.2008 14:55:20
|
|
|
Crow kirjutas: |
Päris hea mind tehti jälle tühjaks kogu raha läks ja seda juba teist korda. Esimene kord oli siis kui nina tunnelist välja panin, kohe 4 pätti minu juures. Kuna neid oli rohkem siis kuulasin neid ja nii see raha läks. Teine kord oli kui läksin mingi uksest sisse käik pauk, mille tulemusena oli siruli ja jälle pätid, aga nüüd võtsid kõik kaasa. POLE PAHA !!! |
no kui selline asjade käik kohe üldse ei meeldi siis tee nagu enamus- enen sinnaminekut koorid end paljaks, paned kogu raha weaponmodide peale hakkama (mida niikuinii vaja on), lükakd asjad kasti ja lähed sinna keldrisse.
pärast ronid välja, võtad kastist kogus kraami tagasi ja good to go
aga kui ei meeldi metagameda siis palun, elu tsoonis polegi kerge
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
|