praegune kellaaeg 18.06.2025 01:56:04
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
ottf
HV veteran
liitunud: 29.11.2005
|
21.09.2008 02:26:37
|
|
|
Ennem kui keegi lugeda ei viitsi, lisaks seda: Ma ootasin juba AOC-st saati mängu mis nö. paneks WOW-le ära! Ma ei ole wowi fanboi... ma lihtsalt ei taha mängida sitemat mängu kui see on WOW.. olgu või nimega "MIKI ONLINE"
Mängin siiamani eve-online, olen mänginud eq1-st saati igast mmorpg-sid.... wow on senini neist parim.
veso kirjutas: |
No kurat miks peab alati vaidlustesse wowi... |
Blizzard on lihtsalt nö. teerajaja... wow on see millest allapoole ei tohiks tänapäeval olla enam ükskki mmorpg. Sellepärast wow-ga kõike võrreldaksegi ja see on täiesti normaalne! Uut autot võrdled sa ikka vanaga, uut lennukit võrdled samuti vanaga, uut fps-i võrdled jällegi vanaga. Nii see elu käib! Uut naist võrdled vanaga... kui uus on sitem kui vana siis - milleks?
Miki on lihtalt suvaline mängus olev tegelane... vaenlane või oma, vahet pole..
Küsid, et miks ei võrrelda AOC-ga? no graafikat võiks ju? AOC kui reliisiti oli täiesti alpha... et ses suhtes on Mythic edusamme teinud, reliisis vähemalt BETA
btw.. enamus rahvast _EI_ ole mänginud aoc-d
Asi ei ole selles, et kas wow töötas alguses ilusti või mitte... ta ei töötanud kuid samas ei olnud kellelgil midagi ette heita või tuua näidet ajaloost kus keegi oleks paremini teinud!
Praegu on uutel mmorpg tegijatel olemas spikker (wow) ... Mythicul oli olemas isegi lisaks veel hullem spikker funcomi näol, et mitte jummala eest astuda samasse auku!
Loll on see kes ei oska isegi mitte spikerdada!
etc_Shelob:
Küsid mille põhjal tugineb selline paikapanev väide?
Ma pole jancool aga las ma arvan:
Selle põhjal, et WAR on beta... nii lihtne ongi! open beta -> full on see mida sa praegu mängid, ehk BETA! isegi viimane open beta patch jäi testimata kuna reliisiga oli lihtsalt niivõrd kiire! Serverid ei näidanud tükk aega mitu tegelast sul kus on... nüüd vähemalt näitab arvu aga kõik on destro poolel lol... no mida see võiks vihjata? Beta???!!! Ärme räägi 100-st muust pooleli olevast asjast ja tegelikult ma üldse kahtlen kas endgame content on valmis sest vähemalt orderi linna minnes on seal suur tühjus kui nii öelda võib - igalpool on uksed ja kohad kuhu ideepoolest saaks minna kuid kõik NPC-d on pandud nende uste ette... PANK on keset platsi lihtsalt mingi suvaline NPC... võiks ju natukenegi nagu vaeva näha? :S
Ju ei olnud lihtsalt aega linna lõpuni välja "ehitada".
See, et graafika on ilus..
(ärgem unustage, et praegu ei tööta textuuride seadistamine, AA, AF jpm. vidinaid)
jah see on ilus nii AOC-s kui ka WAR-is.... ja sitaks parem kui WOW-is... ikkagi on see mäng gameplay poolest crap ja ülejäänud asjade suhtes täielik poolik käkk!
Kui sa ei saa aru miks paljud võrdlevad seda mängu WOW-ga siis luba endale see väljaminek ja osta 200 eeki eest omale wow, proovi seda.....
AA ja btw.. kui te kõik rõõmsalt T2-te jõuate siis mõtelge uuesti kas WAR on ikka nii kift ja äge 
Ei... hea mäng on! Vähemalt on see seni uutesti mmorpg-dest parim!
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
eShelobik
HV Guru

liitunud: 01.04.2003
|
21.09.2008 02:55:40
|
|
|
kahju, et sulle mäng ei meeldind, aga igas lauses röökida "beta beta" on veidi lapsik. mäng on betast ikka väga kaugel. sinu postides kirjeldatud probleeme tegelaste choppimise/graafika bugide/latency jne suhtes on paras liialdus. sul on kas väga pask arvuti või väga viltu midagi seal. väita, et wow on kõikide mmo'de ema-isa-vanaema ja vanaisa ja on "teerajaja?" on ikka veidi vale. wow on esimene mmo mis üritas masse võita ja selles ka õnnestus, wow on sitaks lihtne mäng, millega saab iga üle 12aastane hakkama ja wow'i suur edu on paljuski tingitud sellest, et ta jookseb iga saasta arvuti peal mängitavalt... . ära unusta, et WoW võttis tohutult palju L2, EQ, EQ2, DAOC ja teistest mmo mängudest, nii et väita, et kõik peaksid wow'i järgima on ka paras BS... jah praegu on wow hitt, aga kui päris aus olla, siis Wotlk ei too wow'i mitte midagi uut peale 10 leveli ja mõne uue area... seega warhammeri näol on tegu vägagi õnnestunud ja uut "stiili" harrastava mänguga. graafika poole pealt AA/AF jne töötavad btw, see kui sina ei oska neid tööle panna ei tähenda, et nad ei tööta.. (vaata mõni leht tagasi on ka screenshotid töötava AA/AFiga) T2 content ... paljud meist on T2 contentis ja ei käi siin kurtmas...
|
|
Kommentaarid: 293 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
260 |
|
tagasi üles |
|
 |
cirm
HV vaatleja
liitunud: 06.07.2004
|
21.09.2008 04:07:56
|
|
|
minul on 80% ulatuses samad probleemid, nagu kasutaja ottf'il (loe läg, raskused targetimisel juhul kui on palju tegelasi korraga pildis).
Probleem on selles et minu kast on juust. Isegi OC'tult ei vasta min req'le Aga mängida saab ja suhteliselt eduliselt.
Ülejäänud sümptomeid (löök pihta või ei, selja taha ei võitle, läbi majaseina lasud) pole kohanud. Mängin shadow hunterit.
Lisaks arvan ma, et WAR'i lugu, võrreldes näiteks WOW'ga, on tunduvalt põhjalikum ja võibolla isegi reaalsem (täiskasvanulikum).
PS. T2 on tunduvalt ägedam kui T1. Newbiegroundist väljaminekut on kohe tunda...Nagu valmistuks suureks lahinguks juba...(T3 etc)
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
Winenose
HV vaatleja
liitunud: 27.03.2007
|
21.09.2008 09:42:26
|
|
|
Eilne õhtu läks rahulikult. Alguses jooksin niisama ringi Ostlandis ja osalesin chapter 7 ja chapter 8 PQdes koos Whitebeardiga. Rahvast oli igal pool niipalju, et PQd tehti ära, aga ega sealt palju influence nüüd küll ei tulnud. Kõige huvitavam PQ warband mida nägin koosnes seitsmest warrior priestist ja neljast bright wizardist. Kõik equipment mis droppis oli ka kas bright wizad või warrior priest.. ehk siis tundub, et equipment dropib vastavalt warbandist olevatele klassidele ja nende hulgale.
Otsustasin tagasi minna madalamasse areasse ja koos paari gildikaaslasega chapter 6 ära lõpetada ja mõned scenariod teha. See oli igati hea otsus. Grupis oli meil swordmaster, runepriest (mina), archmage ja bright wizard. Ja me tegime puhtalt selle grupiga PQsid, kuhu random pick-up warbandid tihti maha surevad. Igati hea tunne oli
Scenariotega nii hästi ei läinud. Destructioni poolel istus üks grupp level 18-21 sama guildi rahvast pidevalt queues ja meie level 14-16 sinna vastu ei saanud. Õhtu peale tuli vist ainult kaks võitu ja terve rida kaotuseid.
Gild on nüüd level 5, mis ühtlasi tähendab et me saame standardeid kasutada. Alguses võttis jupp aega, et erinevad asjad kokku panna, aga lõpptulemus oli päris vahva
Standard on lipp mida mängija saab ringi kanda ja see annab tema grupile boonuseid. Lipu peale on võimalik panna kolm "taktikat". Neid taktikaid saab osta pea iga guild leveliga ja need on pisikesed protsentuaalsed boonused, a'la +5% strength, +5% spiritual resistance, +5% armor, jne. Esimeseks taktikaks valisin universaalse +5% armor. Edasi leidsin gildi aknast nupu "Standard" ja seal sai olemasolev taktika lipule juurde lisatud. Lippu saab muuta mitte rohkem kui 1 kord 24 tunni jooksul. See kõik tehtud, tuleb osta ka lipp, mis maksab 2 kulda ja müüakse warcampides ning keepides. Lipu saab endale equipmendi hulka panna ja sealt peab ta hotbarile lohistama. Lõpuks siis hotbaril nuppu vajutades juhtub see, et tegelane võtab lipu kätte. Ning alles siis hakkavad need lipu külge pandud taktika boonused tööle. Lisaks tekib jalge alla päike ja lendab sädemeid.. ja igati uhke tunne on
Gild on kolmandiku jagu üle viienda leveli ja peaks täna/homme järgmise saama, olenevalt kuipalju rahvast online on.
|
|
tagasi üles |
|
 |
ottf
HV veteran
liitunud: 29.11.2005
|
21.09.2008 11:13:54
|
|
|
etc_Shelob kirjutas: |
kahju, et sulle mäng ei meeldind, aga igas lauses röökida "beta beta" on veidi lapsik. |
Eh.. las ma olla lapsik siis, et igasse lausesse kirjutan "beta" - see on lihtsalt tõde.
Et mina ei oska AA ja AF-i tööle panna? Noo.. heaküll aga mis sa ütled sellepeale, et Mythic ise lubas ennem full releaset mängupoolse AF ja AA toe sisse panna?! Kus see on?
Sa lihtsalt ei taha aru saada, et kõike uut võrreldaksegi vanaga.... olgu see ükskõik mis, wow on lihtsalt parim alus selleks.
Millegipärast väga paljud inimesed ja mitte ainult siin foorumis jagavad minuga sama arvamust sellest mängust... WAR on lihtsalt järgmine ripoff.
BTW ma ei ootagi silmad punnis õhinal, et wotlk wowi elustaks.. mul suht savi sellest wowist!
Nii kaua kui inimesed ostavad neid betasid, niikaua ka neid tehakse... ja mõnuga!
Ja veel... ma ei väidagi, et kõik peaksid WOW-i järgima... EI PEA! WOW-i näol on devvidele ideaalne spikker, et kuidas teha asju õigesti... või teha paremini kui wowis. FUNCOM lasi välja pooliku mängu... kõik nägid mis AOC-ga juhtus, trambiti lihtsalt sodiks! Miks ei või võtta sellest õppust ja ise mitte betat reliisida?
Sellepärast, et novembris tuleb välja WOTLK ja mythic väriseb selle varjus, ruttu oli vaja oma mäng ära reliisida, et natukenegi $ teenida......
Winenose on rahulik ja muhe vana... naudib WAR-i koos oma guildikaaslastega. Minu austus ja palju edu neile selles... et kunagi azgali valitseks Dominionid!!!
Minul läheb lihtsalt igast bugide peale katus minema noh kui ma näen, et tankid ja maradörid winenoset scenarios taga ajavad ning ma oma võluriga mõtlen, et läheks CC-ks neid (Fire cage) - kui asi teostuseni jõudis siis vaenlase mikid jooksid fire cage ümber ikkagi edasi..........
viimati muutis ottf 21.09.2008 11:30:38, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
eShelobik
HV Guru

liitunud: 01.04.2003
|
21.09.2008 11:29:54
|
|
|
tsitaat: |
Et mina ei oska AA ja AF-i tööle panna? Noo.. heaküll aga mis sa ütled sellepeale, et Mythic ise lubas ennem full releaset mängupoolse AF ja AA toe sisse panna?! Kus see on? |
ei lubanud, nad dev postis andsid märku, et driverist on see võimalik praegu peale panna ja nad hiljem lisavad ka selle võimaluse mängu graafika optionitesse...
tsitaat: |
Sellepärast, et novembris tuleb välja WOTLK ja mythic väriseb selle varjus, ruttu oli vaja oma crap ära reliisida, et natukenegi $ teenida...... |
just just, millegipärast aint Mythicu CEO on ise öelnud, et nad WoW'iga ei võistle, mõlemal on oma sihtgrupp
tsitaat: |
Eh.. las ma olla lapsik siis, et igasse lausesse kirjutan "beta" - see on lihtsalt tõde. |
siiani ootan su arvuti andmeid, mis väidetavalt on high end ja välistavad selle, et mängus olevad probleemid pole sinu kehvas arvutis kinni. see kui su arvuti ei vea mängu normaalselt välja ja tänu sellele tekivad anomaaliad, siis ei ole selles süüdi mäng ... proovisin seda selja taha löömist, ega ikka ei löö küll, proovisin castimist sedasi, et target läks LOSist välja, katkes ikka ära küll castimine ... ping'i probleemist tulenevat jama ei saanud katsetada...
|
|
Kommentaarid: 293 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
260 |
|
tagasi üles |
|
 |
ottf
HV veteran
liitunud: 29.11.2005
|
21.09.2008 12:05:19
|
|
|
Mismoodi suhtuda sellesse, et open-beta klient ongi see "the game" ?
9800GTX, Intel core 2 duo 2.3 GHz, 2 GB ram võiks ju nagu selle mängu küll ära vedada või mis? Mul ei ole fps-i probleeme va. rvr tsoonides (kui 2 päeva scenariod ei töötanud) oli mingi 100 vs 100 madin...
Ma ei tea ühtegi teist mängu kus sita fps-i tõttu tekiks bugid.. see ei ole loogiline.. sitt arvuti ei tee mängu bugiseks. Sitt arvuti ei tekita seda, et olles public questi partys ning joinides scenariosse kus sind pannakse paralleelselt sc partysse siis kaob lihtsalt KOGU party interface ära ja seda muudmoodi korda ei saa kui mängu reboodid!
See ei ole sita arvuti süü! eks? või äkki +1 fps-i parandaks selle probleemi
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
21.09.2008 12:30:31
|
|
|
ottf kirjutas: |
Ma ei tea ühtegi teist mängu kus sita fps-i tõttu tekiks bugid.. see ei ole loogiline.. sitt arvuti ei tee mängu bugiseks. Sitt arvuti ei tekita seda, et olles public questi partys ning joinides scenariosse kus sind pannakse paralleelselt sc partysse siis kaob lihtsalt KOGU party interface ära! |
Kui BG saab läbi ja Engil on turret tol hetkel väljas, spawnib ta tagasi mängumaailma koos turretiga aga selle kontrollimise bar on puudu. Ehk siis kui ta oli aggressive'i peal, saad endale kohe mobi selga. Ja kuna mingit kaitsebuffi peal pole maailma tekkides ja sa tekid selle HPga, mis sul mängust lahkudes oli, saad sa väga tihti surma, sest maandud maailma näiteks 200HPga ja niikaua, kuni loading screen on ees, lüüakse turret maha ja mob oneshotib ju.
Mängu sisse minnes ja siis välja tulles lähevad party barid täiesti lolliks ja vahepeal kaovad üldse ära.
T2 BGdesse lastakse mountidega mängijaid, mis tähendab seda, et kui mina oma poolelt esimesena olen sprintides lipust 5-6 sekundi kaugusel, on see juba Destro käes, sest nemad kappavad sinna oma mounti seljas.
Da Strongest! - skilli abusemine on haiglane ja Mythic ei paista midagi tegevat. Kui mängija selle aktiveerides kohe maha klikib ja uuesti aktiveerib - healitakse teda koguaeg nii palju, et seda mängijat on võimatu tappa ning ta on alati healing numbrites top3s. Võite ise arvata, kuidas läheb mängus kus vastas on 3x abusevad tegelased. Reportisin, täna abusevad ikka.
Tänu TAB-targetimise arusaamatule funktsionaalsusele on targetimine BGs tõsine pind tagumikus, sest väga tihti playeri mudeli peale klikkides ei võeta teda targetisse. See tegelikult seletab, miks ei pea olema vastane alati LOSis või reaalselt sinu nina ees ning saad lüüa/lasta selja taha - WoW olev reaalne süsteem, kus sa pead olema ranges ja näoga vastase pool, lihtsalt WARis ei töötaks.
Animatsioonid ja süsteem on nii katki, et kui castid näiteks skilli, milleks on laskmine casttimega 2,5 sekundit, tehakse ikkagi sel ajal ära ka autoattack vintpüssiga. Mõnikord näeb see näeb välja nii, et poole castimise pealt tõmbab relva alla, uuesti üles, laseb paugu ära, toru uuesti alla, casttime jookseb lõpuni ja kuul lendab püssi torust välja, ehkki toru ise on maha suunatud peale autoshotti. Käte laiali jäämist peale mõnda animatsiooni on siin korduvalt mainitud.
Engi automaatur-turret peale upgreidi saamist @ lvl18 on bugine ja laseb oma ratatatatatatata koguaeg, isegi kui turret ei sihi kedagi. Seda heli kuulevad kõik ja kaob alles siis ära, kui turreti mudel maailmast ära haihtub, mis siis, et mul ammu juba granaaditurret üleval, sest raidis olevad mängijad palusid oma kõrvadele halastust. Kas mitte ükski inimene nagu beetas seda ei märganud?
Engineeri esimene moral ability on lask, mis lennutab teise mängija eemale ja mobi knockib down. Iroonia on selles, et mängija tõesti lendab minema, mob lüüakse ka maha aga ta libiseb mööda maailma sulle järele ja seega ei saa sa luua tema ja sinu vahele kaugust, et lasta oleks võimalik. Mõnikord bugib see knockdown ära ja mob on püsti edasi, aga oma knocked down animatsiooniga ehk siis sind ajab taga suu pärani, käed ja jalad laiali põrguahv, kes lendab ringi nagu Dracula mõnes odavas õudukas.
Skillide ja buffide "kontroll" tundub olevat poolenisti nagu AoCs, kus DPS sõltub animatsiooni kiirusest. Kui castid oma armor buffi, aga ei lase peale cast bari lõppemist animatsiooni ära mängida, karjub ta sulle niikaua "interrupted", kuni uuesti buffi ära kästid ja lased animatsioonil ära mängida. Peal on ta peale esimest casti, aga mäng nõuab, et alati teeksid läbi ka animatsiooni.
Jne, jne, jne.
Mängus on tohutult probleeme, loodame, et need parandatakse normaalse aja jooksul. Leveldamise kiirus on hetkel täielik pang, sest see on ajuvaba, kui palju on vaja ekspi ja kui vähe seda antakse. Mitmed tuttavad ütlevad, et on quittimise äärel T3s, sest see on veel hullem, kui T2 lõpp. Ma ei hakka arvama, milline saab olena normaalne inimese /played @ lvl40.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
ottf
HV veteran
liitunud: 29.11.2005
|
21.09.2008 13:12:36
|
|
|
See mountiga möödapanek on jah nats veider... mount võiks hakata siis T3-st, e +2 levelit praegusest....
Ma endamisi olen mõtelnud selle mängu süsteemi peale, et võidud/kaotused madalamates tierides kanduvad üle kõrgematesse - ja "war is everywhere" tähendab siis seda, et madalama tieri mängijad mõjutavad kogu mängu kulgu mis toimub kõrgemates tierides.
OK arusaadav...
Aga kui tekib olukord kus enamus mängijaid serveris on t3+ , server on full oma que aegadega (et uusi naljalt juurde ei tule)... ütleme, et t1 ja t2 on tühjad pmst.... mis siis juhtuma hakkab? Kas ma pean siis logima alti ning madistama 2 päeva kuskil T2-es, et seal tagada kindel minu poole kontroll mis annab edasistesse tieridesse (tulevikku) boonust?!
Sa ei saa ju tagasi minna oma mainiga mis on juba level 40......
Et põhimõtteliselt on see "pray and spray" looda, et madalama tieri vennad on piisavalt võimekad sulle selle boonuse tagama?
Võibolla saan ma valesti aru? Sel juhul /explain
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mikiki
HV kasutaja

liitunud: 02.05.2006
|
21.09.2008 13:19:13
|
|
|
etc_Shelob kirjutas: |
tsitaat: |
Kui mängu tuum ja tervik on ikka toores |
ja mille põhjal selline paikapanev väide põhineb? |
Pole wtf1337 epiczeid mida reidida saaks. PvP iz boooring.
Endal küll seni väga hea elamus Tahaks juba ainult gildi kaaslastega samasse tieri jõuda saaks koos mängida. Veits organiseeritum siis.
|
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
21.09.2008 13:33:37
|
|
|
ottf kirjutas: |
Aga kui tekib olukord kus enamus mängijaid serveris on t3+ , server on full oma que aegadega (et uusi naljalt juurde ei tule)... ütleme, et t1 ja t2 on tühjad pmst.... mis siis juhtuma hakkab? Kas ma pean siis logima alti ning madistama 2 päeva kuskil T2-es, et seal tagada kindel minu poole kontroll mis annab edasistesse tieridesse (tulevikku) boonust?! |
See ongi hetkel minu jaoks suur küsimärk Kui vaja on kütta industriaalses koguses scenarioid, et leveldada oleks võimalik - mismoodi leveldavad kuue kuu pärast mängu ostnud, kui scenariod ei ole 10 sekundi kjuuga nagu hetkel?
WarhammerAlliance'i foorum on tõsises lahingus hetkel selle üle, kas leveldamine on aeglane või mitte. Need, kes ei saa teha scenarioid, on teadagi mis poolel.
Hetkel on mängus üks täiesti killer bugi, mis meikib või breikib selle mängu - ei ole globaalset Local chati. Iga area on jagatud tsoonideks ja igal sellel tsoonil on oma Chat channel. Sa ei saa rääkida ühest T2 ala otsast meestega, kes on teisel pool ala, sest sinna puudub chat channel. Kui retarded pidi olema disainer, et midagi sellist välja mõelda?
Killing Spree kah muuseas ei tööta. Tekst jookseb läbi, et töötab, isegi see Tutoriali üks lugu on sellest, aga see funktsioon on disabled. Kena.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
ottf
HV veteran
liitunud: 29.11.2005
|
21.09.2008 13:48:53
|
|
|
Scart kirjutas: |
ottf kirjutas: |
Aga kui tekib olukord kus enamus mängijaid serveris on t3+ , server on full oma que aegadega (et uusi naljalt juurde ei tule)... ütleme, et t1 ja t2 on tühjad pmst.... mis siis juhtuma hakkab? Kas ma pean siis logima alti ning madistama 2 päeva kuskil T2-es, et seal tagada kindel minu poole kontroll mis annab edasistesse tieridesse (tulevikku) boonust?! |
Killing Spree kah muuseas ei tööta. Tekst jookseb läbi, et töötab, isegi see Tutoriali üks lugu on sellest, aga see funktsioon on disabled. Kena. |
Seda ma ei teadnudki,
Siis on ju täiesti pointless praegu madalamas levelis pingutada.... ruttu grindfest 40-ni
AGA tekib küsimus, et kellele läheb siis see "sinine" ala? selle omamine sõltub ju otseselt T3 edukusest... kui see featuur üldse disabletud on siis ei olegi võimalik T4-jas midagi edasi teha ju?
Ja okei kui see töötaks... siis mis mõttes see boonus mõjutab järgmist tieri?
Kas on olemas olukord, et ma ei saagi T3-e ära vallutada kui näiteks T2 on täielikult vastas realmi kontrolli all? Boonus mis sinna kandub on ju jõhkra kaaluga.. vähemalt mängu seletuses tuli see nii välja...
Juba see muudab madalama leveli pingutused mõttetuks, et kui mina jõuan T4-ja siis ma ei või elusees teada mis mikid tegutsevad t2/t3... nad võivad ju vabalt kogu "endgamerite" pingutused potist alla lasta?!
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
Redikate
HV veteran

liitunud: 30.12.2005
|
21.09.2008 14:36:20
|
|
|
Sain ka käpad külge siis. Suured tänud kasutajale scarface kes selle võimalikuks tegi.
Kõigepealt natuke iseendast
Olen üritanud ära proovida kõik maailma tipptaseme MMO'd. Kahjuks on sealt nimekirjast puudu Guild Wars ja Everquest II
Proovitud on siis EVE-online(paid acc ~2kuud), WoW(Sai lvl 60NE rouge tehtud, siis kui cap veel 60 oli), LOTRO(lvl 50 Hunter) ja siis muud ning pisemad mängud kus ma eriti midagi saavutanud ei ole, kuid silmaringi suurendamiseks siiski piisavalt mänginud(Knight Online, Metin-2, Ragnarok, Voyage centur, Lineage 2 jne).
Kasti kohta infi millega ka sai WARi proovitud leiate profiilist.
Igatahes hakkame peale siis launcherist. Tahtis, et ma patchimiseks sisse logiks. Sellest ma isegi väga aru ei saanud, et milleks see küll vajalik on, kuid heaküll. Mängu sisenedes vahtis vastu muidugi mingi 1024*786 reso(oleks ju võinud mingise arvuti scanni teha ja kohe panna settingud nii nagu mäng arvab et on parim). Õnneks olid settingud koheselt kättesaadavad ning kergesti muudetavad(kuigi kahjuks graafika kohapealt polnudki niiväga asju mida muuta).
Peale vajalikke asjade paikapanemist suundusin serverit otsima. Kuna tahtsin mängu vaid proovida, siis võtsin suhteliselt lambika EN-core serveri. Muidugi võtsin ma ikkagi sellise mis oli full.
Kõik oli uus ja huvitav ning läksin Witch Elfiks. Karakteri tegemisel midagi uut ma ei täheldanud. Täiesti tavalised settingud mida minuarust oleks võinud tiba rohkem olla(näiteks roheline juuksevärv oli puudu).
Tähelepanu juhiks siiski kahele "Random" nupule mis kindlasti aitavad paljusid välja kellel on ideepuudus.
Karakter valmis ja minek mängu. Suurest "Play" nupust oli raske mööda vajutada. Lootus kohe mängima saada aga luhtus, sest mäng ütles et olen Queue's 10ndal kohal ja sissesaamiseks läheb 18h. Esmalt ehmusin muidugi kohe ära, kuid paari hetke pärast mäng parandas seda numbrid <1m peale.
Järgmisel hetkel leidsin ma ennast juba mängust. Selles olin ma natuke tegeilkult küll pettunud, sest ma ootasin mingit filmiklippi või story juttu või midagigi. Kuid daggerid anti kohe kätte ja öeldi, et mine killima. Jäi kohe selline mulje, et kogu mäng baseerubki leveldamisel ning story osa puudub. Aga missiis ikka, kui story't pole siis pole.
Kohe jäi silma üks vend kellel oli raamat peakohal ning mõtlesin et puhun temaga veits juttu. Too käskis mul kuskile mäele ronida ja pakkus selle-eest kõikvõimalikke asju mida üks algaja ihaldada oskab. Tegelikult meeldis mulle nii see peakohal olev raamat kui ka questi window. Esiteks paistab see raamat hästi silma, teiseks oli quest window kena puhas, ei olnud mingit üleliigset jama ning tekst oli kenasit loetav ja arusaadav. Kolmandaks oli rewardki kenasti märgitud ning "XP" peal hiirt hoides sai isegi teada täpselt kuipalju mulle seda antakse.
Peale seda mõtlesin ma natuke selle kirjutamisele siin ja lõin lahti paar window'd ning tegin pilti.
Räägin nüüd natuke siis interfacist kui sellisest. "I" vajutamise peale inventory lahti ei tulnud ning siis otsisin ma paaniliselt taga pildi alt mingit asja mis meenutaks inventoryt(harjumuse asi). Hoopistükkis leidsin ma kõik vajalikud nupud lehe ülevalt ning need oli päris hästi paigutatud. Hiirt peale pannes läksid need nupud ka suuremaks ning näitas kohe ära ka misasi on ja mis selle shortcut on. Esimene asi mis backpacki(inventory) lahtivõttes silma jäi oli see, et selle browsimiseks oli kaks võimalust. Nii ikooniliselt kui listiliselt, mis omakorda on väga kena ning hea feature. Ruumi küll ei paistnud vägapalju olevat kuid ilmselt on võimalik bage suurendada või neid hoopis juurde osta(pead ei anna).
Character screen oli täiesti usual. Dagger käis ikka relva kohapeale ja näha olid ka statid(seda mida ta näitas sai vahetada(armor, defence jnejne)).
Abilities tab lubas näidata kõiki abaliteid või siis igast alagrupist eraldi.
Järgmine asi mis mulle muljet avaldas oli MAP. Kui nüüd aus olla, siis sellist mappi pole ma elus varem näinud mitte üheski mängus. Kõige kõvem feature mis silma jäi oli see, et "monster killing" questide jaoks näidati ala kuskohas seda mobi leida võib. Teiseks sai queste kaardipealt ära võtta ning muid filtreid muuta.
Muidugi olid näha ka koordinaadid.
Peale avastamist kuhu ma minema pean, et oma quest ära teha jõudsin ma siis combatini. Skille mul just palju ei olnud(mingine Dagger throw ja siis mingi attack) niiet lendasin kohe esimesele ettejuhtuvale vanale peale. Mingeid raskusi tema killimine mulle ei tekitanud ning lootiks sain mingise katkise daggeri.
Kui nüüd sellest katkisest daggerist rääkida, siis on see jälle üks originaalne idee siin mängus. Nimelt tundub et kollid jms võivad droppida katkisi asju mis merchanti juures parandamisel muutuvad täiesti kasutatavaks itemiks.
Teise vastase peal oskasin juba Dagger Throw'i kasutada ning selle tulemuseks oli see, et peale teist visatud daggerit tekkis vastane minu juurde(ilmselgelt mingi bug või glitch või lag vms). Vägasuur masnedus mul sellepeale just ei tulnud, sest MMO'des on selline asi täiesti tavaline juhtum. Ka kõige paremates juhtub. DMG(a.ka Damage) oli kahjuks liiga pisikeselt ning seda kuipalju vastane mulle sisse lõi oli ka raske aru saada(võibolla suuremate hittide puhul on ka numbrid suuremad, ei tea). Critical Hitte igatahes aegajalt tuli ning nendest andis mäng suure kollase kirjaga keset screeni teada.
Peale paari vastase mahalöömist kolasin ma natuke optionites ringi ning leidsin sealt võimaluse interface näppida.
Kogu interface on liigutatav ning selle suurus saab muuta(kahjuks küll kõikide elementide oma korraga mitte eraldi, see aga üldjuhul tähendab seda et kui ülejäänud asjad on minujaoks paraja suurusega, siis seda mida keegi chatis kirjutab peab luubiga lugema)
Ka oli optionis võimalus macrosid teha, kuid nendest ma täpsemalt rääkida ei oska.
Niisiis lõpetasin oma questi ära ja tapisin veel paar onu, et level saada. Üllatuseks öeldi mulle hoopis et ma sain ranki mitte leveli. Peale ranki saamist läksin mingi traineri juurde ja scrollisin skille läbi. Vägapalju neid ei tundund just olevat ja millegipärast olid nad kahtlaselt odavad. Rank 20 core ability maksis 20 silverit.
Ja nüüd saigi kõik siis vist esialgu.
Panen mingid hinnangud ka esimese elamuse pealt:
Sound: --- // Kahjuks ei ole piisavalt mänginud, et seda punkti hinnata
Graafika: 5/10 // Väga silmailu just polnud. Praegu juba ikka võiks selliseid mänge reliisida mis low's jooksevad kõigil ning HIGH's näevad sigahead välja.
Gameplay: 7/10 // Mõni uus idee mida oli teostatud ning päris by deafult oli mängmine inimestele suhteliselt kergeks tehtud. Mingit raketiteadust ei olnud.
Total: 5.5/10 // Ikka oli ka, kuid väga mängima ei tiri.
_________________ http://nodejs.org/
"I'm also a person. Programming is just one thing I do." |
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
cirm
HV vaatleja
liitunud: 06.07.2004
|
21.09.2008 14:41:07
|
|
|
ottf, min req on 2,5 GHz prose. Mina klokkisin 2,2lt 2,4k peale, seal on veel stabiilne ja ikka jõnkab paljude inimestega. 2,3k ja 2,2k olid jah täiesti kohutavad. Arvuti on küll hea, aga prose taha jääb palju kinni.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
21.09.2008 14:48:32
|
|
|
cirm kirjutas: |
ottf, min req on 2,5 GHz prose. Mina klokkisin 2,2lt 2,4k peale, seal on veel stabiilne ja ikka jõnkab paljude inimestega. 2,3k ja 2,2k olid jah täiesti kohutavad. Arvuti on küll hea, aga prose taha jääb palju kinni. |
FPSi "chuggimine" on arusaamatu jah. Ühel hetkel oled pundis, efektid ja kõik käib ja rahumeeli on fps 60. Siis järgmisel sekundil on FPS 10 ja viskab mõne hetke pärast üles tagasi. Seda on poolametlikus foorumis kah kõvasti lahatud. Keep Lordi ruumis on üldse lootusetu, igal võimalikul sättel on seal slaidishow, viskan oma granaate ja turret on maas - midagi arukat ma seal teha ei saa.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
Celos
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.08.2005
|
21.09.2008 14:55:16
|
|
|
Redikate, bage saad juurde iga 10nda leveli tagant automaatselt. Alguses on 2 ja siis iga 10 leveli tagant +1. UIst rääkides saab tegelikult ka iga UI jupikese suurust eraldi määrata objekti nurka tirides. Kui aga nt UI settingutest kogu UI suurust vähendada, siis chatis oleva teksti lugemist aitab parandada näiteks fondi suurendamine (right-click 'chat' tabi peale -> tab options).
edit: Kurat, siin seda teemat lugedes jääb mulje, et ilgelt sitt mäng on. Ma ennem ei saanudki aru. Ju siis need, kellele meeldib, on bisibisi mängimisega
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
V3rpooz
HV veteran

liitunud: 14.11.2005
|
21.09.2008 14:57:42
|
|
|
Endislet ootaks Warhmmeri keyd või konto, et kui kellgil pakkuda on siis PM !
|
|
Kommentaarid: 225 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
195 |
|
tagasi üles |
|
 |
Redikate
HV veteran

liitunud: 30.12.2005
|
21.09.2008 15:05:57
|
|
|
Celos kirjutas: |
edit: Kurat, siin seda teemat lugedes jääb mulje, et ilgelt sitt mäng on. Ma ennem ei saanudki aru. Ju siis need, kellele meeldib, on bisibisi mängimisega  |
Ma ootaks esimese patchini. Võibolla peale seda isegi mängiks, ei tea. Suur miinust minujaoks on selle mängu puhul graafika. Ei istu mulle.
_________________ http://nodejs.org/
"I'm also a person. Programming is just one thing I do." |
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
eShelobik
HV Guru

liitunud: 01.04.2003
|
21.09.2008 15:06:53
|
|
|
tsitaat: |
Mismoodi suhtuda sellesse, et open-beta klient ongi see "the game" ? |
open beta on juba pmst final client, kus testitakse stressi ja loadi serveritele. War ei ole esimene ja kindlasti mitte viimane mäng, kus OB klient juba mänguks läheb... LOTRO minuarust alustas seda...
|
|
Kommentaarid: 293 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
260 |
|
tagasi üles |
|
 |
ottf
HV veteran
liitunud: 29.11.2005
|
21.09.2008 15:08:22
|
|
|
cirm kirjutas: |
ottf, min req on 2,5 GHz prose. Mina klokkisin 2,2lt 2,4k peale, seal on veel stabiilne ja ikka jõnkab paljude inimestega. 2,3k ja 2,2k olid jah täiesti kohutavad. Arvuti on küll hea, aga prose taha jääb palju kinni. |
Eh... core2 duot leiad sa tänapäeval aint max 3.3 GHz mis maksab hingehinda....
pealegi tegin katset töö arvutitega, (3 GHz p4 ja 3200+ axp vms) ning nende peal jooksis mäng veel sitemini kui core2 duoga.. kui sa uurid mis see core2 duo endast kujutab siis saad aru miks
Redikate, soovitan sul ennem gameplay hindamist proovida scenariosid ja rvr tsoone siis hinda uuesti... mina annaks gameplay 3/10
etc_Shelob kirjutas: |
tsitaat: |
Mismoodi suhtuda sellesse, et open-beta klient ongi see "the game" ? |
open beta on juba pmst final client, kus testitakse stressi ja loadi serveritele. War ei ole esimene ja kindlasti mitte viimane mäng, kus OB klient juba mänguks läheb... LOTRO minuarust alustas seda... |
No oleks aeg, et hakataks reliisima korralikke mänge... sellepärast neil betadel edu polegi siiamaani.
Selgelt öeldi 3 päeva ennem open beta lõppu (ce headstarti), et me NÜÜD laseme välja patchi testimaks viimaseid asju ning tuleb sisse AA, AF... asi lõpes sellega, et patch tuli aga mängida ei saanud, siis tuli ruttu uus patch - sai mängima kuid mis patch tegi oli ainult see, et võeti texture quality cap maha! See läks laivi 4h ennem CE starti..... mida sa selle ajaga testid? mitte midagi...
Miks peavad inimesed olema ametlikud betajänesed? Kui sellist sodi ei reliisiks siis äkki ei oleks praegu herr Redikate hinnangud mängule nii halvad????
viimati muutis ottf 21.09.2008 15:16:12, muudetud 2 korda |
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
21.09.2008 15:08:36
|
|
|
Celos kirjutas: |
Ju siis need, kellele meeldib, on bisibisi mängimisega  |
Loomulikult oleme me pingsalt ametis mängimisega. Lihtsalt väga palju on bugisid, mis kohe näkku kargavad ja millest ma räägime. Kahju, et kuu-2 viimistlemist puudu jäi enne launchi.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
Redikate
HV veteran

liitunud: 30.12.2005
|
21.09.2008 15:13:51
|
|
|
ottf kirjutas: |
Eh... core2 duot leiad sa tänapäeval aint max 2.6 GHz mis maksab hingehinda....
jutt... |
Millest jutt? Minu Core2Duo jookseb 3.6 GHz peal. Täiesti normaalselt ilma probleemideta.
Mäng jooksis täiesti fully peal stabiilselt 80+ fpsi.
_________________ http://nodejs.org/
"I'm also a person. Programming is just one thing I do." |
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
ottf
HV veteran
liitunud: 29.11.2005
|
21.09.2008 15:21:47
|
|
|
Redikate kirjutas: |
ottf kirjutas: |
Eh... core2 duot leiad sa tänapäeval aint max 2.6 GHz mis maksab hingehinda....
jutt... |
Millest jutt? Minu Core2Duo jookseb 3.6 GHz peal. Täiesti normaalselt ilma probleemideta.
Mäng jooksis täiesti fully peal stabiilselt 80+ fpsi. |
Vaatasin, et on jah juba kiiremad... no enivei on see fps 40 või 80, ei tohiks ikka kummagi puhul tegelased distantsil tõmmelda nagu koomiks.... see on lihstalt mängu mootori omadus vms. Asi ei olegi arvutis...
Ah fckit, ma ei viitsi enam
Kõik oleme kliendid ja anname oma raha ära... sina oled sellega rahul, mina mitte thats it...
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
Redikate
HV veteran

liitunud: 30.12.2005
|
21.09.2008 15:25:39
|
|
|
Õnneks/kahjuks pole mina selle mängu mängimise eest mingit pappi maksnud.
Teiseks olen ma sellega nõus, et FPS on graafikat arvestades liiga madal. Sellise FPSi alla saaks väga kena asja suruda.
_________________ http://nodejs.org/
"I'm also a person. Programming is just one thing I do." |
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
iDemon
HV Guru

liitunud: 03.11.2006
|
21.09.2008 15:40:14
|
|
|
Kuidas selle mänguga on siis, et nõuab see kuutasu või ostad lihtsalt karbitoote, installid ja kasutad seda keyd ning mängid palju tahad?
|
|
Kommentaarid: 122 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
104 |
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|