Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
16.09.2008 00:05:54
|
|
|
See kuradi renowni farmivate seltsimeeste gruppidega kaklemine ajab ikka täiesti siibrisse, raisk. PVP gear muutub vähemalt alguses tohutu tempoga paremaks iga leveliga ja täiesti vabalt võib sul 2 levelit sinust kõrgema venna dps olla 2x sinu omast. Korduvalt olnud, kus vastas on dps klass ja ta lihtsalt tõmbab mu ribadeks hoolimata sellest, et kütan parimat dpsi koos turretiga, suren kui tema on 50% peal - balanced? Eriti mitte.
See sujuv mängu sulgumine heast peast on täiesti tore abivahend tööpäeva õhtusse, sest queue on mingi 30 minutit ja vaevalt, et ma hakkan kell 23.40 veel 30 minutit järjekorras istuma nagu tola.
Targeting ja muu selline räägiti juba enne ära: täiesti võimatu on aru saada, mis toimub - buffe&debubbe tähistavad mingid pisikesed vilkuvad jullad kusagil miniatuurse nime all, Tab-targeting lihtsalt ei tööta ja kusagilt läbu seest 40 inimese hulgast ei leia sa elu sees seda üles, keda laskma peaks - kütan täiesti umbes ja elan sellega, midagi paremat ei ole võimeline see UI ja praegune funktsionaalsus lihtsalt pakkuma.
Maha ma seda mängu veel kindlasti ei kanna, aga ootaks lähiajal tõsiseid parandusi süsteemidesse, sest ma ei kujuta massi-pvpd üldse sellise setupiga ette. Nagu ikka, toob Bizzard lõpuks ainsana müügile toote, mis on reaalselt ka valmis. Kõik teised harrastavad endiselt ärimudelit: "ruttu müüki, hiljem parandame".
EDIT: ja jälle surres mäng kinni, fantast
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
eShelobik
HV Guru

liitunud: 01.04.2003
|
|
Kommentaarid: 293 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
260 |
|
tagasi üles |
|
 |
scarface
Kreisi kasutaja

liitunud: 08.06.2005
|
16.09.2008 00:14:23
|
|
|
Whaha. Väga hea ,et ma enam nii loll polnud et selle oleksin ostnud nagu aoc-ga tegin
_________________ [img:]https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/200x40_HV.gif[/img:] |
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
 |
ottf
HV veteran
liitunud: 29.11.2005
|
16.09.2008 00:37:25
|
|
|
Sellisesse olekusse "freezituna" jooksin ma terve scenario lõpuni ringi ja takkaotsa niikaua kui mängule resa tegin.... JESS 30 minta que time , here i COME!
http://www.dk.ee/lol/fail.JPG
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
Normaalne
HV vaatleja
liitunud: 16.09.2008
|
16.09.2008 08:17:58
|
|
|
Burlok - Order
3 tundi pelatud - siiani pole mingeid probleeme esinenud.
Minu meelest on graafika mmorpg jaoks täiesti piisav.
Paljud probleemid, mida eelpool mainitakse tunduvad olevat seotud ülekoormatud serveri (KEP) ja lootustega.
Endal pole ammu enam nii positiivset muljet esimestest tundidest olnud.
|
|
tagasi üles |
|
 |
dzombe
HV kasutaja
liitunud: 17.01.2003
|
16.09.2008 08:18:38
|
|
|
Kas see RP on tõesti nii tähtis seal RP serveris, et võid saada liigse jutu ja smilede eest bänni? Irw. Mu WoW charid jooksevad mööda RP srverit ringi kuid RP option on välja lülitatud ning ei ühtegi kaebust siiani.
Aga lahe ikka lugeda seda lõime; nagu 1:1 AoC oma
_________________ -- |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
eShelobik
HV Guru

liitunud: 01.04.2003
|
16.09.2008 08:25:59
|
|
|
no AoC'iga pole hetkel veel küll mingit seost, mõningad üksikud polishit vajavad asjad on tõesti mängus, aga ei midagi sellist, mis takistaks mängimist. See freeze bug mis ottf sai, seda on ka mujal mängudes esinenud ja võib tekkida vabalt sinu enda arvutis olevast driveri veast mis puutub heal targetisse, raid targetisse jne. küll mõne nädala pärast tulevad ka decent raid/unitframe addonid välja ei tahaks küll võrrelda, aga ega keegi wow'is ka default UI'iga ei raidi enam
|
|
Kommentaarid: 293 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
260 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ravenclaw
Kreisi kasutaja
liitunud: 18.05.2004
|
16.09.2008 08:55:26
|
|
|
OT:
kui paljud whinejad WOW-i esimestel päevadel mängisid? mina mäletan küll wowis aegu kus sai tunde serverite ukse taga istuda ja minu arust ei olnud wowi algus hea ja tore nagu see mäng on hetkel, lihtsalt keegi ei mäleta enam seda
Andke aega natuke ühele mängule, ei saa ju kõik võrrelda kohe wowiga. WoW-i on ju mitu mitu aastat parandatud ja lihvitud et ta töötaks nii hästi nagu ta praegu töötab.
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
16.09.2008 09:04:26
|
|
|
Ravenclaw kirjutas: |
WoW-i on ju mitu mitu aastat parandatud ja lihvitud et ta töötaks nii hästi nagu ta praegu töötab. |
Praegu välja tulev mäng ei võistle WoWiga aastast 2005. Vaid WoWiga aastast 2008.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
eShelobik
HV Guru

liitunud: 01.04.2003
|
16.09.2008 09:07:02
|
|
|
Scart kirjutas: |
Ravenclaw kirjutas: |
WoW-i on ju mitu mitu aastat parandatud ja lihvitud et ta töötaks nii hästi nagu ta praegu töötab. |
Praegu välja tulev mäng ei võistle WoWiga aastast 2005. Vaid WoWiga aastast 2008. |
tegelt on see väide vale. War ei võistle WoW'iga ...
|
|
Kommentaarid: 293 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
260 |
|
tagasi üles |
|
 |
Timberg
ööKARU

liitunud: 27.06.2003
|
16.09.2008 09:11:20
|
|
|
Jajaa, wari sihtgrupiks on endised hardcore sims1 mängijad. Su jutus on iva shelob.
|
|
Kommentaarid: 341 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
272 |
|
tagasi üles |
|
 |
sammal
HV vaatleja
liitunud: 11.09.2008
|
16.09.2008 09:22:35
|
|
|
veso kirjutas: |
Oi kurat, ma vist ikka lähen Core servusse vms. RP serveris on liiga palju asju vaja õppida. Ei tohi smiley'sid kasutada, peab ilusti rääkima, peab mature olema, peab enda charile igast backgroundi välja mõtlema. This is too freakin much for some server. |
Rahu rahu, sa ei pea nendest asjadest midagi tegema kui ei taha. Enamus suhtlust hakkab ju nii kui nii olema sõprade vahel. Ei ole asi üldse nii hull.
|
|
tagasi üles |
|
 |
ottf
HV veteran
liitunud: 29.11.2005
|
16.09.2008 09:31:05
|
|
|
Scart kirjutas: |
Ravenclaw kirjutas: |
WoW-i on ju mitu mitu aastat parandatud ja lihvitud et ta töötaks nii hästi nagu ta praegu töötab. |
Praegu välja tulev mäng ei võistle WoWiga aastast 2005. Vaid WoWiga aastast 2008. |
Ja mis tahaks veel lisada... et praegu iga väljatulev mäng peaks olema ikka sammu võrra ees eelminsest mängust!
Point ei olegi selles, et näed WOW-il olid kah kunagi omad probleemid... rõhutan veelkord, keegi ei võrdle mängude väljatulekuid ja sel hetkel olevaid probleeme.
Iga uus MMORPG peaks lihtsalt oma genres edasi kandma teatepulka nii kvaliteedilt kui kõigelt - siiani ei näe ma võimalustki, et mõni tootja võiks Blizzardilt uhkusega pulga üle võtta. NO WAY lihtsalt.
Kui sinul... devil/disaineril/contenti väljamõtlejal/kellel iganes on ette tehtud mitu mitu mmorpg mängu, mõni neist lausa nii edukas, et 11 mln subi.... SUL ON SPIKKER olemas, mille abil vältida tehtud vigu ja olemasolevaid vigu ja sa seda ei kasuta siis WTF on probleem?
Mäng kui selline on iseenesest hea, piisavalt PVE-d ja pidevalt PVP-d mis teeb mängu ülimalt vaheldusrikkaks ja nauditavaks! Teoorias on kõik 5+
POINT on selles, et see mäng on BETA!
Juba see, et mängus pole cinematicutki sees.... millest me räägime? Lõpp produkt? (mitte, et see mind eriti huvitaks, see on lihtsalt näide...)
See mäng on äsja valminud maja millel puudub siseviimistlus...
ps. esimesed 3h mängust ei anna mitte mingit ülevaadet... esimesed 20 scenariot tõmbled sa niisama seal ringi ja avastad asju, esimesed rvr tsoonid kammid sa niisama kuskil põõsas ja mõtled üldse eluüle järele.
Sellest hetkest kui sa hakkad taga ajama perfektsust tiimitöös ning hakkad pingutama võidu nimel, koorub mängust välja nii palju vigu, et lihtsalt enam ei suuda...
"NO tule taevas appi" kui ikka devvid on püssikuuli/vibunoole füüsika nii halvasti lahendanud, et hea ajastusega võid näha OMAENDA vibunoolt õhus ringi keeramas ja sinupoole tagasi lendamas.......... no..... 
Vibunoole HIT sõltub sellest, et millal vibunool konkreetselt targetisse kohale jõuab.... ütleme nüüd, et target paneb peale Flee, tal on muidu mingi +speed ja veel 100 asja siis teoreetiliselt on hetkel võimalik kujundada olukord kus target jookseb noolelt eest ära nagu benny hill. See ei ole PVP-s aksepteeritav, et üks hetk lendab nool targetisse sekundiga ning teine hetk kui target sinu suhtes radiaalselt liigub siis nool jõuab kohale 2 seknundiga sest nool lendab nagu mingi frekaing heat seeking missile?!?!?!
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
Timberg
ööKARU

liitunud: 27.06.2003
|
16.09.2008 09:35:21
|
|
|
ott tee sellest noole värgist video ja lase youtube'i üles.
... aga olgu. Ma räägin ka, mida mõtlen. Üks asi, mis mind natuke segab on "räpane" user interface. Võibolla olen ainuke, aga mulle tundub, et UI on kuidagi kole ja selgusest jääb puudu. User interface liigutamine on väga suur pluss, aga see ei muuda ju UI graafika otsest välimust. "Default skin" võiks olla ilus, loogiline ja konkreetne. Mulle paistab, et praegune "Default skin" on räpane, ümber-tõstetav ja talutav.
|
|
Kommentaarid: 341 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
272 |
|
tagasi üles |
|
 |
ottf
HV veteran
liitunud: 29.11.2005
|
16.09.2008 09:39:30
|
|
|
Timberg kirjutas: |
ott tee sellest noole värgist video ja lase youtube'i üles.
... aga olgu. Ma räägin ka, mida mõtlen. Üks asi, mis mind natuke segab on "räpane" user interface. Võibolla olen ainuke, aga mulle tundub, et UI on kuidagi kole ja selgusest jääb puudu. User interface liigutamine on väga suur pluss, aga see ei muuda ju UI graafika otsest välimust. "Default skin" võiks olla ilus, loogiline ja konkreetne. Mulle paistab, et praegune "Default skin" on räpane, ümber-tõstetav ja talutav. |
Täiesti nõus!
JA scenarios või rvr tsoonis kui sa üritad raidi liikmete infot paigutada oma ekraanile (no, et sul oleks konstantne ülevaade oma crew healthist jms) siis neid interface linnukesi tickides seal, pannakse kõikide partyde info keset sinu enda party akent + sa ei saa seda eest ära liigutada, et ise paigutada vms... ja kui sa lisad sinna grp 2-3-4 siis kõik pressitakse üksteisepeale ning tulemus on mingi sodi!
Interface on saast!
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
sammal
HV vaatleja
liitunud: 11.09.2008
|
16.09.2008 09:40:54
|
|
|
Scart kirjutas: |
See kuradi renowni farmivate seltsimeeste gruppidega kaklemine ajab ikka täiesti siibrisse, raisk. PVP gear muutub vähemalt alguses tohutu tempoga paremaks iga leveliga ja täiesti vabalt võib sul 2 levelit sinust kõrgema venna dps olla 2x sinu omast. Korduvalt olnud, kus vastas on dps klass ja ta lihtsalt tõmbab mu ribadeks hoolimata sellest, et kütan parimat dpsi koos turretiga, suren kui tema on 50% peal - balanced? Eriti mitte.
See sujuv mängu sulgumine heast peast on täiesti tore abivahend tööpäeva õhtusse, sest queue on mingi 30 minutit ja vaevalt, et ma hakkan kell 23.40 veel 30 minutit järjekorras istuma nagu tola.
Targeting ja muu selline räägiti juba enne ära: täiesti võimatu on aru saada, mis toimub - buffe&debubbe tähistavad mingid pisikesed vilkuvad jullad kusagil miniatuurse nime all, Tab-targeting lihtsalt ei tööta ja kusagilt läbu seest 40 inimese hulgast ei leia sa elu sees seda üles, keda laskma peaks - kütan täiesti umbes ja elan sellega, midagi paremat ei ole võimeline see UI ja praegune funktsionaalsus lihtsalt pakkuma.
Maha ma seda mängu veel kindlasti ei kanna, aga ootaks lähiajal tõsiseid parandusi süsteemidesse, sest ma ei kujuta massi-pvpd üldse sellise setupiga ette. Nagu ikka, toob Bizzard lõpuks ainsana müügile toote, mis on reaalselt ka valmis. Kõik teised harrastavad endiselt ärimudelit: "ruttu müüki, hiljem parandame".
EDIT: ja jälle surres mäng kinni, fantast  |
Hahaa, mul on kudagi paremini läinud:
klient crashis kaks korda nii hullult et pidin restardi tegema,
kõik muu on tip top, sest ma ei arvagi et peale 3 päeva mängimist ma mingi pvp kunn oleks ja lennult juba kõik buffid ja klass specific asjad pähe õpitud.
Targeting... nojah eks ise tead kuhu klickid, tabid ja miks, kui sa aru ei saa miks ja mida sa teed siis võibolla ei peaks sa seda tegema.(Täeisti usun et hetkel veel käib täiesti peata jooksmine ja, omg im dps, play style)
Kõiksugu balanced jutt:
Minu jaoks ei ole olunine kui balanced on asi lev 1 peal, või lev 10 peal, hindan asju muude faktide järgi. Ja seda et mu counter klass mu sekunditega kasti lööb tundub mulle täiesti normaalne.
Ise olen juba üsna palju klass specific asju õppind, mis minuarust on olulised et ellu jääda.
Minul siiamaani väga positiivne kogemus.
PS. inimesed kes on väga nõudlikud või kergesti ärrituvad, palun mängige seda mängu umbes 4-6 kuu pärast, kui põhi bugid on fixitud ja mängu natuke juba lihvitud.
|
|
tagasi üles |
|
 |
ottf
HV veteran
liitunud: 29.11.2005
|
16.09.2008 09:49:29
|
|
|
sammal kirjutas: |
Targeting... nojah eks ise tead kuhu klickid, tabid ja miks, kui sa aru ei saa miks ja mida sa teed siis võibolla ei peaks sa seda tegema.(Täeisti usun et hetkel veel käib täiesti peata jooksmine ja, omg im dps, play style)
PS. inimesed kes on väga nõudlikud või kergesti ärrituvad, palun mängige seda mängu umbes 4-6 kuu pärast, kui põhi bugid on fixitud ja mängu natuke juba lihvitud. |
Jah ikka ise tean kuhu clickin või tabin.. aga mida sa teed kui 20 vaenlast 20m kaugusel konkreetselt tõmblevad nagu koomiksi tegelased - iga sekund on nad eri kohas ja eri asendis, liikumine on katkendlik ja sa ei tea kunagi kas ta nüüd liigub paremale või vasakule. See on nagu mängiks hiirega mingit flash mängu kus peab reageerimise kiiruse peale mingile lambikesele pihtsa saame, et punkti võita.... rääkimata tabist mis lihtsalt ei tööta vahest.
Mina vähemalt ei ärritu, võtan seda kõike paraja huumoriga... aga miks ma peaksin olema mingi official beta jänes? Miks ei võiks ka lõpuks keegi tootja selles valdkonnas teistele teed näidata ja reliisida korralik, lõpetatud, viimistletud lõpp produkt?
4-6 kuu pärast tänu nendele bugidele ja beta staadiumis olekule viskab see mäng juba nii kopa ette, et paljud ei anna enam teist võimalust...
Kuidas sa suhtud sellesse, et ostad poest täisväärtusliku komplektse auto (omaarust) ja kätte saad auto millel pole rooli ning on ainult tagarattad all?
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
eShelobik
HV Guru

liitunud: 01.04.2003
|
16.09.2008 09:57:53
|
|
|
ottf, osta korralikum arvuti? ma ei ole veel näinud seda, et vastased tõmbleksid ekraanil ringi sinu kirjeldatud iga sekund eri kohas ja asendis - liikumine katkendlik. ma mängin 1920x1200 resol 16xAF 16x AA ja image quality max (driveritest forced) ja pilt on ikka väga ilus ja ei ole miskit katkemist või choppimist...
|
|
Kommentaarid: 293 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
260 |
|
tagasi üles |
|
 |
Timberg
ööKARU

liitunud: 27.06.2003
|
16.09.2008 10:04:08
|
|
|
etc_Shelob kirjutas: |
ma mängin 1920x1200 resol 16xAF 16x AA ja image quality max (. |
tee screen. mul ei hakanud forcimine tööle.
|
|
Kommentaarid: 341 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
272 |
|
tagasi üles |
|
 |
ottf
HV veteran
liitunud: 29.11.2005
|
16.09.2008 10:11:47
|
|
|
etc_Shelob, EI... see ei sõltu arvutist
Ma seletan millest see sõltub:
wowis mingi distantsi pealt tegelased "haihtuvad" ekraanilt.. kuigi sa näed silmapiirini mapi edasi.
waris mingi distansi pealt tegelaste animatsioonid ja sujuvus lihtsalt keeratakse maha, et lowend arvutid ei peaks renderdama kõiki animatsioone silmapiirini välja = parem FPS.
Aga kui mul korraliku masina peal kus FPS on niigi hea, hakkab selline hakkimise ja koomiksi pornjuhh siis see ei ole minule vastuvõetav.
Ja see on eriti OPEN RVR tsoonides just see koht, et ma ei suuda ära eristada kauguses olevat healerit või ranged dps-i... keda mul on hädasti vaja lasta Mul ei ole mõtet dps-da mingit tanki keda outhealitakse üle 5 vastas dps-i.
Toon sulle veel näite... paljud juba kasutavad seda featuuri ära, näiteks peidab healer ennast kuhugi majataha... ta tuleb sealt välja ainult selleks hetkeks, et castida mõni HOT ja powerful heal. Aga on just võimalus et sel hetkel toimub "animatsioonide nerfimine" ja mina OMA EKRAANIL ei näegi, et see healer oleks kunagi üldse sealt nurgatagant väljas käinud sest kõik tema animatsioonid jäävad sinna majataha.
SEE ongi probleem...
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
sammal
HV vaatleja
liitunud: 11.09.2008
|
16.09.2008 10:30:16
|
|
|
Mina mängin 1680x1050 ja 4xAA, sellest piisas ja samuti pole katkendlikkust ja muid probleeme.
Kirjutan veel paar asja mis ma enda jaoks avastasin:
See on taktikaline mäng, see kus seisad on väga oluline, see kuidas vastaseid ründad on väga oluline. Kui jooksed otse peale siis ranged dps sööb pool su elust ära enne kui kohale jõuad. Line of sighti tuleb õppida abusima, selleks et ranged klassid peaks ennast liiguma et sind lasta.(kasuta kive ja muud sodi ära jookse otse sisse, sest 6vs1 ei heali sind mingi viguriga ära).
Grupp koosneb 6 inimesest, ideaal setup oleks 3 dpsi, 1 tank ja 2 healerit. Kui üritad kogu punti healida(15+) inimest siis sellest ei tule midagi välja. Seega ei saa aru miks peaks nägema terve pundi(warbandi) elusid ja muud nänni.(wowi raidi harjumused?)
Kõiksugu buffid ja debuffid, tõsi neid on palju, aga miks peaks ma teadma mis need on? kas kellelgi siin mängus on spämmitav cleanse või dispel magic? ei ole ,seega kama mis sodi sul seljas on, maha sa seda ei saa. Õpi ära buffid mida ise castid ja hoia neid permanentselt oma grupi liikmete peal. Igal spell typil on oma värvi raam, aja jooksul kuluvad pähe, mis on blessid, mis healid, mis cursid mis hexid jne.
See kaugus kus animatsiooonid on optimiseeritud on kaugemal kui ükskõik millise spelli range, miks peaks ma tahtma neid targetada?
Kõiksugu interfaci disaini probleemid, maitse asi.
|
|
tagasi üles |
|
 |
eShelobik
HV Guru

liitunud: 01.04.2003
|
16.09.2008 10:31:46
|
|
|
tsitaat: |
waris mingi distansi pealt tegelaste animatsioonid ja sujuvus lihtsalt keeratakse maha, et lowend arvutid ei peaks renderdama kõiki animatsioone silmapiirini välja = parem FPS. |
ja kuidas see siis nüüd arvutiga seotud pole? kui sul on lowend arvuti, siis sul keeratakse animatsioonide sujuvus maha ...
|
|
Kommentaarid: 293 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
260 |
|
tagasi üles |
|
 |
ottf
HV veteran
liitunud: 29.11.2005
|
16.09.2008 10:34:10
|
|
|
etc_Shelob kirjutas: |
tsitaat: |
waris mingi distansi pealt tegelaste animatsioonid ja sujuvus lihtsalt keeratakse maha, et lowend arvutid ei peaks renderdama kõiki animatsioone silmapiirini välja = parem FPS. |
ja kuidas see siis nüüd arvutiga seotud pole? kui sul on lowend arvuti, siis sul keeratakse animatsioonide sujuvus maha ...  |
No loe mu posti...
mul ei ole low end aga ikka keeratakse.. see on lihsalt nii, vahet ei ole mis PC sul on.
mul on 3 masinat alustades tõesti low end läpakast ja lõpetades suht korraliku mängumasinaga.... kõikidel on täpselt ühtemoodi (muidugi mida sitem masin seda rohkem aitab fps-i vähesus veel rohkem koomiksi sodile kaasa)
viimati muutis ottf 16.09.2008 10:35:18, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
16.09.2008 10:35:29
|
|
|
etc_Shelob kirjutas: |
ja kuidas see siis nüüd arvutiga seotud pole? kui sul on lowend arvuti, siis sul keeratakse animatsioonide sujuvus maha ...  |
Oeh. Sellest on jahutud nagu OBst saadik, et animatsioonid muutuvad täiesti stop-motioniks mingi maa pealt ja arvuti jõudlus ei mängi siin mitte mingit rolli. Täpselt nagu oli OBs see haiglane dynamic control, mis muutis kõik sinust viie meetri kaugusel plastiliiniks - täismängus on see maha võetud.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
Winenose
HV vaatleja
liitunud: 27.03.2007
|
16.09.2008 10:38:02
|
|
|
Eile sai guild tehtud, Orderi poolel, Karak-Az-wtf serveris.
Tegime ka guildi grupiga terve rea rvr scenarioid ja oli väga fun. Guild on juba poolepeal teise ranki jõudmisega ka. Meil on hetkel 2 healerit, 2 tanki, 3 dps klassi ja 1 kes ei ole veel otsustanud. Levelid on 8-11 eile öö seisuga. Oleme ka craftimisega alustanud, esimesed talismanid on tehtud. Ehk siis tegemist ei ole ühe-nädala guildiga.
Eile crashisin ühe korra ja siis oli queue 50 inimest, mis andis täpselt aega toilet break jaoks ja võileiva tegemiseks.
Kes tahab liituda, logigu sisse ja /tell Winenose.
This message is approved by Winenose.
|
|
tagasi üles |
|
 |
|