Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
pents
HV kasutaja

liitunud: 23.03.2005
|
08.08.2008 12:00:26
|
|
|
Kannata..laup saad reipi, kui Taigi tuled
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
WäntWõll
make.believe

liitunud: 18.01.2005
|
08.08.2008 13:04:54
|
|
|
pents kirjutas: |
Kannata..laup saad reipi, kui Taigi tuled  |
Anna aga teada millal jagama hakkad
|
|
Kommentaarid: 374 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
300 |
|
tagasi üles |
|
 |
pents
HV kasutaja

liitunud: 23.03.2005
|
08.08.2008 13:20:19
|
|
|
lisa xfiresse (pents134), kui sul on
me kunagi koos peland ka..sa olid vist see tüüp, kes jooksis kogu aja LMGga ringi
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
WäntWõll
make.believe

liitunud: 18.01.2005
|
08.08.2008 13:22:00
|
|
|
tsitaat: |
kes jooksis kogu aja LMGga ringi
|
Pigem SAW ja M4
Paar korda viost oleme kohtunud jah
|
|
Kommentaarid: 374 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
300 |
|
tagasi üles |
|
 |
Azatris
HV veteran

liitunud: 06.02.2006
|
08.08.2008 14:36:00
|
|
|
Kuidas ma selle Taigi üles leian?
Uus arvuti käes ja valmis uuesti harjutama mängu.
Panin ka /com_maxfps 125 peale, kuid ma ei saa veel ikkagi aru, miks just 125 hea on peale kõrgemale hüppamise. Alla 90 ei lange kunagi FPS, enamjaolt 125, vahest harva langeb 100 peale @ full settings + 4xAA
|
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
 |
miqu
HV kasutaja

liitunud: 03.01.2008
|
08.08.2008 14:43:21
|
|
|
see on ju hea?
_________________ Mis siis saab kui mitte midagi ei saa? |
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
 |
LightsabeR
HV veteran

liitunud: 19.09.2004
|
08.08.2008 15:10:10
|
|
|
ArchMage kirjutas: |
Panin ka /com_maxfps 125 peale, kuid ma ei saa veel ikkagi aru, miks just 125 hea on peale kõrgemale hüppamise. |
Spoiler 
So how does the framerate affect player physics?
Basically, your position is calculated every time a frame is rendered by Quake.
So if you are using a higher framerate, your position will be calcualted more times per second.
In Quake 3, the standard gravitational field strength is 800 units/second2. Also, as there is no air in Quake, there is no air resistance to affect your movement. When you press your jump button - whether you are stood still, running, whatever - you are instantly given a vertical velocity of 270 units/second upwards. This initial velocity is fixed and never changes. So, when you jump there are 2 factors involved: 1) Your 270 units/second of upwards velocity and 2) The 800 units/second2 of deceleration caused by gravity.
As Quake has to calculate your position for every frame, it calculates the effect that gravity is having on you every frame. However, every time it calculates your new position, direction and speed, it has to remember that the Quake world is discrete. It is all based around a very fine grid matrix where the smallest division is called a unit. Therefore, when it is calcualting players' positions and velocities etc., they cannot be half-way between one unit and another unit. They have to snap exactly to an exact position, to a particular unit. There is no in-between. But the biggest effect is due to the velocity also being rounded to an integer, in order to save bandwidth, which gives large framerate-dependent rounding errors.
This means there is a rounding error in the results of Quake's calculations and it is these rounding errors which causes the differences in movement - most noticeably when jumping.
Indeed, many players say they feel like they are 'floating' when they first try one of the magic framerates that has a large effect, such as 125fps.
However there is another side to the story.
Just as some framerates can appear to reduce the effect of gravity, others can actually appear to increase the effect of gravity, which can serve as a disadvantage through loss of height.
Jutt küll Q3 mootori kohta, kuid kuna CoD4 mootor põhineb Q3 omal, siis põhimõte jääb samaks.
viimati muutis LightsabeR 08.08.2008 15:11:12, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
-Kecco-
HV kasutaja

liitunud: 15.07.2008
|
|
tagasi üles |
|
 |
pents
HV kasutaja

liitunud: 23.03.2005
|
08.08.2008 15:25:02
|
|
|
wanawoll kirjutas: |
tsitaat: |
kes jooksis kogu aja LMGga ringi
|
Pigem SAW ja M4
Paar korda viost oleme kohtunud jah |
SAW ongi ju LMG klassist
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
WäntWõll
make.believe

liitunud: 18.01.2005
|
08.08.2008 15:28:12
|
|
|
pents, Tean jah aga kustutamiseks ja muutmiseks oli hilja
|
|
Kommentaarid: 374 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
300 |
|
tagasi üles |
|
 |
Azatris
HV veteran

liitunud: 06.02.2006
|
08.08.2008 16:54:28
|
|
|
Need on ju tühjad?
|
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
 |
apelsin16
HV veteran

liitunud: 30.06.2007
|
08.08.2008 17:05:50
|
|
|
no mine sisse ja paari mindi jooksul on noliferid kohal
|
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
57 |
|
tagasi üles |
|
 |
Azatris
HV veteran

liitunud: 06.02.2006
|
08.08.2008 23:40:13
|
|
|
Ma nüüd Taigi TDMis
vuttvutt sisse nüüd kõik. Pole varem eestlast kohandki.
Tapsin igavusest juba end korra ära.
---
Huvitav oli
Sai mõnda AHVi ka kohatud.
|
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
 |
Simmi
HV kasutaja
liitunud: 27.11.2007
|
09.08.2008 00:15:41
|
|
|
fps single playeris 150 ringis aga mp on 91 , millest tuleneb?
|
|
tagasi üles |
|
 |
Azatris
HV veteran

liitunud: 06.02.2006
|
09.08.2008 00:30:50
|
|
|
Simmi kirjutas: |
fps single playeris 150 ringis aga mp on 91 , millest tuleneb? |
Erinevad settingud?
---
Mul endal ei lähe millegipärast enam singleplayer tööle.
|
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dude .
HV Guru
liitunud: 11.10.2007
|
09.08.2008 00:43:33
|
|
|
No ju siis millegi pärast teistega mängimine võtab rohkem fps'i, sest korraga on sul suur map ümber või midagi sellist. Konsoolidel on kah sedasi, et multiplayeris on graafika veits rohkem maas, et hoida hääd fps'i.
_________________ TALUSILDID |
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
FurattoShutsuryoku
HV kasutaja
liitunud: 25.10.2005
|
09.08.2008 00:58:35
|
|
|
Simmi kirjutas: |
fps single playeris 150 ringis aga mp on 91 , millest tuleneb? |
see peaks tähendama et max fps seatud 85 peale. Otsi consoolist käsku msx_fps või midagi
|
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
36 |
|
tagasi üles |
|
 |
Aix
HV Guru

liitunud: 02.06.2004
|
09.08.2008 01:11:05
|
|
|
Erasmus kirjutas: |
Simmi kirjutas: |
fps single playeris 150 ringis aga mp on 91 , millest tuleneb? |
see peaks tähendama et max fps seatud 85 peale. Otsi consoolist käsku msx_fps või midagi |
Kui /max_fps on 85, siis ei tundu nagu kuidagi loogiline, et reaalne FPS 91 on
Pigem on asi mingite settingutega seotud olevat
|
|
Kommentaarid: 407 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
339 |
|
tagasi üles |
|
 |
Cheetah
HV veteran

liitunud: 12.07.2006
|
09.08.2008 01:14:23
|
|
|
Mismoodi need online levelid ja asjad tagasi saab? Tegin ühe programmiga backupi ära, nüüd ei saa tagasi enam
|
|
Kommentaarid: 91 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
84 |
|
tagasi üles |
|
 |
n0bzter
HV kasutaja
liitunud: 30.08.2007
|
09.08.2008 14:39:26
|
|
|
keegi saab öelda kus suuremates kaubanduskettides Tallinnas on venekeelne cod4 müügil? täna oli plaan osta
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
henri200
HV veteran
liitunud: 31.07.2006
|
09.08.2008 14:42:02
|
|
|
n0bzter, Ülemiste Rimis peaks olema, Kristiines ka.
|
|
Kommentaarid: 62 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
 |
n0bzter
HV kasutaja
liitunud: 30.08.2007
|
09.08.2008 15:04:12
|
|
|
toooore plaan oligi sinna minna
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
jyrisa
HV veteran
liitunud: 04.08.2005
|
11.08.2008 03:26:53
|
|
|
Täitsa lõpp. See mäng on ikka sigahea. Ma algul ei proovinudki seda, sest enam ei olnud teemaks WWII. Täna mõtlesin siis, et proovin ära, mängin nii umbes pool tunnikest. Lõpptulemus oli 4,5h nonstop mängimist, ja siis lõpetasin ka vägisi ära.
Erilise mulje jättis Pripyatis luuramine. Minu pärast oleks võinud terve see mäng Ternobõli ümber toimuda, aga see on minu kiiks.
Muu osa jättis ka suhteliselt sügava mulje. Igatahes mängu elasin ma ikka korralikult sisse.
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
72 |
|
tagasi üles |
|
 |
Rattapoiss
HV vaatleja
liitunud: 31.08.2007
|
11.08.2008 03:59:43
|
|
|
jyrisa kirjutas: |
Erilise mulje jättis Pripyatis luuramine. Minu pärast oleks võinud terve see mäng Ternobõli ümber toimuda, aga see on minu kiiks. |
see ternobõli ümber ringi luuramine oli minuarust ka kõige rohkem mängu sisseelamis koht. aga kurat seal vaateratta juures läks ikka päris pikalt aega
|
|
tagasi üles |
|
 |
Azatris
HV veteran

liitunud: 06.02.2006
|
11.08.2008 09:23:10
|
|
|
Rattapoiss kirjutas: |
jyrisa kirjutas: |
Erilise mulje jättis Pripyatis luuramine. Minu pärast oleks võinud terve see mäng Ternobõli ümber toimuda, aga see on minu kiiks. |
see ternobõli ümber ringi luuramine oli minuarust ka kõige rohkem mängu sisseelamis koht. aga kurat seal vaateratta juures läks ikka päris pikalt aega  |
Mul läks vaateratta juures pool mänguajast, millega ma single playeri läbi tegin.
Kahjuks mul ei lähe enam single player tööle, ei tea miks.
|
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
 |
|