Sai sõbraga sealt IDE kaablid ostetud...teenindus täitsa ok, just müügitöö...hinnad muidugi nii ja naa... vähemalt kasutatud arvutid olid küll hirmsa hinnaga
Elan ise jõgeval ja need omanikud tuttavad.
kui midagi vaja osta siis mul esimene valik Bitboard, tutvuse poolest võimalik soodukat saada.
Ma omale sealt igast kraami ostnud.. viimati sai ostetud 512mb rdram mälusid mis maksavad miski 2000 eeki aga nad müüsid need mulle tavaliste ddr'ide hindadega..kunagi sealt ostetud printer, rool ja pedaalid, p3 arvuti, lcd molu ja muud kola.
Kaup on alati aus olnud ei kurda millegi üle.
Olen sealt ostnud firmasse ühe kasutatud p4 masina, see oli mingi aastake tagasi. Delli kvaliteet ja väga mõistlik hind, sest kaasa tuli ka XP Pro litsents. Siiamaani ei näe, et kontorirakendustes võiks ta lahjaks jääda.
Lähiajal plaan sealt veel üks kontorimasin võtta.
Et aga mitte loorberitele puhkama jääda, juhtub kellelgi tekkima häid mõtteid, ideid, soove või ka konstruktiivset kriitikat, saatke aga julgesti, püüame saada veelgi paremaks
tellisin eile päeval mälu, täna 20 min tagasi ehk siis umbes 10.15 oli kuller uksetaga.Ja hind oli kõige soodsam võrreldes teiste poodidega.
suured pluss punktid BB-le
Halb kogemus. Selline juhus, et märgiti ära: Tallinna ja Tartu kauplused suletud pühadel. Samas oli kirjas, et Jõgeva kauplus on avatud tavapäraselt. Nii ma siis läksingi 23 juuni kenasti kohale ja oh üllatust uksed kinni tel. ei vasta ja kõik. saatsin siis kirja, et mis värk on ning kes korvab aja, raha ja sõidu? lõplahenduseks tuli siis vastus, et iga üks peaks sellest aru saama, mida tähendab tavapäraselt avatud ning viimane kiri minule oli siis: Tere, Mõistan teid täiesti. Kui vähemalt põhikool oleks seljataga, siis selliseid probleeme vast ei tekiks. Oleks ju oma esimese maili (vastuse teile) kirjutanud hoopis teistsuguse, kui oleks kõige pisemgi huvi teie kui kliendi vastu... Võib olla olen tõesti mina ainukene, kes mõistab sõna tavapäraselt avatud nõnda, et kauplus avatud sellisel kellaaegadel nagu ette nähtud ja E-L. Bitboardile aga kõike paremat ja loodan et leiavad omale rohkesti kliente ning veenduksid enne kirjavahetaja haridustasemega kui hakatakse konkreetseid vihjeid tegema.
Sai küsitud hea tuttava bitboardi omaniku käest, et mis siis juhtus:
tsitaat:
Kui mina lühidalt asja kokku võtaks, siis kõlaks see nii:
Klient ei mõistnud sõna "tavapärane" tähendust ning võttis rääkida ka kõigi teiste eest! Samas oli ta ainuke, kes asjast valesti aru sai. Siin foorumis ta juba nüüd ka ise kergelt möönab, et võib-olla on ainuke... Mul on kirjavahetus selle inimesega olemas ja soovi korral saavad, kes soovivad, sellega tutvuda. Laiemas tähenduses on see kliendisuhete küsimus ja iga firma enda asi, kuidas ta neid asju käsitleb. Kas klient on alati kuningas? Kuninglikult käituv klient - jah on alati! See on vaid murdosa, kes oskavad tekitada probleeme, mis reeglina tekivad tänu neile endale. Moraal on selles, et suutes rumalust eemal hoida, on ka tulevikus sellega vähem kokkupuuteid.
Lugupidamisega
Küllo Piibe
Kellel huvi kirja vahetuse kohta siis võib selle ka siia ülesse panna _________________ Kasutatud arvutiosade e-pood www.arvutiromula.ee
Ei ole küll klient, aga loen samuti välja, et Jõgeva kauplus on avatud. Miks panna siis eraldi, et Tallinna ja Tartu omad suletud, aga Jõgeva oma avatud tavapäraselt? Sama hästi on ju kõik avatud tavapäraselt (ehk siis suletud jaanipäeval) või siis suletud. Eriti idiootselt vormistatud tekst...
Failblogi teema. Mismõttes tavapäraselt(Jõgeva pood ongi siis teil tavapäraselt kinni ja avatakse ainult siis kui kodulehel eraldi märge?)avatud. Peate omale mingi etiketi kirjutama valmis lahtiolekute kohta, kus on võimalik vastavalt märksõnadele leida vastus küsimusele kas olete avatud või suletud. _________________ Life do not change us, we change the life!
Õhtukooli meestel on vist mingi kompleks, et oma haridustasemega ärplevad.
Jah, loomulikult on see iga ettevõtte enda teha kuidas ta klientidega käitub. Sellepärast ongi olemas HinnaVaatluse sarnased foorumid, kus sarnaseid kogemusi esile tõsta. Vean kihla, et kasvõi sellesama juhtumi tõttu jääb mõnel asjasse mittepuutuval potentsiaalsel kliendil nende juures ost sooritamata. Seega tasuks ikkagi enne sülitamist mõelda. Kindlasti on raskemaid / rumalamaid jne kliente, aga eelpooltoodud suhtlusviis on küll üle mõistuse (kaasaarvatud juhataja enda sõnavõtt).
Kuulun nende hulka, kelle jaoks kodulehel olev info on edastatud täiesti absurdsel viisil. Põhikool on mul lõpetatud.
Toda väljapandud teksti võib mõista kaheti, selle jaoks on telefonid välja mõeldud. Selguse huvides võiks olla kuupäevad ja märge juures, kas lahti või kinni. Mõlemad pooled võiksid siit tulevikuks miskit kasulikku kõrva taha panna.
Toda väljapandud teksti võib mõista kaheti, selle jaoks on telefonid välja mõeldud. Selguse huvides võiks olla kuupäevad ja märge juures, kas lahti või kinni. Mõlemad pooled võiksid siit tulevikuks miskit kasulikku kõrva taha panna.
Mismoodi seda kaheti saab mõista?
Valesti kirjas ju.
Toda väljapandud teksti võib mõista kaheti, selle jaoks on telefonid välja mõeldud. Selguse huvides võiks olla kuupäevad ja märge juures, kas lahti või kinni. Mõlemad pooled võiksid siit tulevikuks miskit kasulikku kõrva taha panna.
Mismoodi seda kaheti saab mõista?
Valesti kirjas ju.
Samuti lugesin ma kuskilt välja, et telefonile ei vastatud. _________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust.
Maitia, mul on kõrgharidus loodusteaduste erialal täiesti olemas, seega hariduse alla ei tohiks see jääda. Äkki Õhtukooli vendadele õpetatakse koolis midagi muud. Tegelikult jah, muidu nad oleksid kooli ilusti elukohajärgses teinud ju.
Avatud tavapäraselt=nagu tavaliselt, ehk nii nagu tavalisel tööpäeval.
Kui on avatud tavapäraselt ning on sealjuures suletud, tähendab see kauplus on tavapäraselt suletud. Seega väidan, et selle poe poole pole mõtet minna, sest kuna 23. oli neljapäev, mis on tavapäraselt tööpäev, siis ei ole kauplus tööpäeviti avatud.
Ja pealegi, ma olen piisavalt selle firma rämpsposti oma postkasti saanud, et üldse ei kutsu neilt midagi ostma.
Edit: Küllo Piibe on lõpetanud guugl andmetel Jõgeva täiskasvanute gümnaasiumi, mistõttu selle tegelase jaoks tavaline võibki olla õhtukooli mõistes tavaline mis "hommiku ja päeva" kooli mõistes tundub tugevalt ebatavaline.
Seega ärge imestage, kui nimetatud firma teeb müstilisi väljaütlemisi.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.