Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Kas kavatsed osta D3: Reaper of Souls expansioni? |
Jah |
|
52% |
[ 171 ] |
Ei |
|
47% |
[ 154 ] |
|
hääli kokku : 325 |
|
autor |
|
Timberg
ööKARU

liitunud: 27.06.2003
|
|
Kommentaarid: 341 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
272 |
|
tagasi üles |
|
 |
LightsabeR
HV veteran

liitunud: 19.09.2004
|
10.07.2008 10:26:48
|
|
|
sukelduja kirjutas: |
Lõpuks ometi hakkad asjale pihta saama. Firma jaoks on väga suur vahe, kas kas mitte müüa vinguvale 30 000 fanile või 300 000 casual ostjale, kellele ei meeldi esmamuljel selline tume maailm. Lihtne matemaatika. Sa tõenäoliselt ei mäleta, aga kui D1 välja tuli siis oli usenetis kisa taevani, et nii tume ja depressiivne jne jne. |
Üks asi on see, millised tulevad müüginumbrid, teine asi see, milline Diablo maailm võiks ideaalis olla. Kui ainult müüginumbreid taga ajada, siis oleks Blizzard võinud teha Warcrafti hack-and-slash versiooni. Kindlasti oleks paljud WoW'i fännid seda pimesi ostma tormanud.
Liiga depressiivne? Kui põhi tegevus mängus on igasuguste monstrumite ja põrgusigitiste kirvestega ribadeks hakkimine, põlema panemine ning õhku laskmine, siis oleks ikka sobilik ka vastav gory õhkkond luua.
Vaadates screenshote leiab sealt mitmeid, mis nagu sobiksid Diablo maailma, kuid nende kõrval on sama palju neid, mis ikka suht palju silma riivavad. Ma arvan, et oleks tark oodata lisa infot ja ehk järgmist gameplay videot. Kindlasti on Diablo developerid kuulnud fännide "vingumist" ning ehk näitavad nad meile siis Diablo 3'e tumedamat poolt .
Lahe video Timberg.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
Timberg
ööKARU

liitunud: 27.06.2003
|
10.07.2008 10:39:50
|
|
|
A muide.. isegi kui bliz "failib", omavad enamus uued videokaardid piisavalt kavalat softi, mille abil saate oma mänge kosmeetiliselt umbes sama tumedaks ning kontrastseks muuta, nagu seda oli kujutatud fanmade "how it should be" videodel.
|
|
Kommentaarid: 341 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
272 |
|
tagasi üles |
|
 |
LightsabeR
HV veteran

liitunud: 19.09.2004
|
10.07.2008 10:48:55
|
|
|
Timberg kirjutas: |
A muide.. isegi kui bliz "failib", omavad enamus uued videokaardid piisavalt kavalat softi, mille abil saate oma mänge kosmeetiliselt umbes sama tumedaks ning kontrastseks muuta, nagu seda oli kujutatud fanmade "how it should be" videodel. |
Ma olen sunnitud ikkagi tähelepanu pöörama sellele, et asi ei ole ainult tumeduses, vaid kogu graafilises stiilis ning detailsuses. Vaata seda kujukesega gifi uuesti.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
piimaPAKK
HV kasutaja

liitunud: 06.12.2005
|
10.07.2008 10:51:40
|
|
|
[quote="LightsabeR"]
KaarelK kirjutas: |
Isegi kui Blizzardi devi'd on tõesti nii kobad (mida nad ei ole) ning teevad D3'st ressursinõudliku mängu, mille jaoks on vaja praegust mid-range arvutit (~10.000.- ilma monitorita), siis kahe aasta pärast on need samad masinad juba low-end ning maksavad 5000-6000 krooni.
PS! Kui sa tahad arvutiga uusi mänge mängida, siis investeeri natuke raha ja pane normaalne masin kokku. Just sellise suhtumisega inimesed, kes virisevad selle üle, et uued mängud ka uut raudvara nõuavad, ongi need, kes mängude arengut kõvasti pidurdavad. Saa aru, kui su arvuti ei vea uusi mänge välja, siis mängi vanasi, mitte ära nõua, et developerid teeks mänge sinu aegunud masinale. |
Get a clue, inimested ostavad tohhuijaa integreeritud videoga arvuteid. Nad isegi ei tea, mis asi on videokaart, rääkimata sellest, et nad upgradema hakkaksid.
Pealegi on Blizzard ka Korea turul tegija, kus enamus inimesi taob mängukohvikutes.
Nende ignoreerimisega kaotaks Blizzard miljoneid potentsiaalseid ostjaid, neil ei ole mõtet seda teha ja selleks, ei maksagi neilt oodata cutting edge graafikaga mänge.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
Timberg
ööKARU

liitunud: 27.06.2003
|
10.07.2008 10:54:18
|
|
|
Blizzard lähtub numbritest, mitte kirest. Kui palju ma ka ei tahaks, et diablo 3 sarnaneks d1'le rohkem, on selle juhtumine nii ebatõenäoline. Parem valmistada ennast selleks, mis on tõenäoliselt vältimatu, kui elada unistustes ning jõuetut kübermässu korraldada.
|
|
Kommentaarid: 341 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
272 |
|
tagasi üles |
|
 |
LightsabeR
HV veteran

liitunud: 19.09.2004
|
10.07.2008 11:08:27
|
|
|
piimaPAKK kirjutas: |
Get a clue, inimested ostavad tohhuijaa integreeritud videoga arvuteid. Nad isegi ei tea, mis asi on videokaart, rääkimata sellest, et nad upgradema hakkaksid.
Pealegi on Blizzard ka Korea turul tegija, kus enamus inimesi taob mängukohvikutes.
Nende ignoreerimisega kaotaks Blizzard miljoneid potentsiaalseid ostjaid, neil ei ole mõtet seda teha ja selleks, ei maksagi neilt oodata cutting edge graafikaga mänge. |
Keegi ei nõuagi ju cutting edge graafikat. Kui aus olla, siis mul on raske ette kujutada, kuidas on üldse võimalik teha pealt vaates mängu, mis on cutting edge graafikaga ja selline ressursisööja nagu näiteks Crysis. Sa ju näed ainult väikest territooriumit enda ümber, mis tähendab seda, et korraga peab arvuti tegelema suht väheste protsessidega, et pilti sinuni edastada (võrreldes näiteks 2km view range FPV mängudega).
Kuid jah, eks Timbergil on arvatavasti õigus. Hope for the best, but prepare for the worst .
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
piimaPAKK
HV kasutaja

liitunud: 06.12.2005
|
10.07.2008 11:31:23
|
|
|
LightsabeR kirjutas: |
Keegi ei nõuagi ju cutting edge graafikat. Kui aus olla, siis mul on raske ette kujutada, kuidas on üldse võimalik teha pealt vaates mängu, mis on cutting edge graafikaga ja selline ressursisööja nagu näiteks Crysis. Sa ju näed ainult väikest territooriumit enda ümber, mis tähendab seda, et korraga peab arvuti tegelema suht väheste protsessidega, et pilti sinuni edastada (võrreldes näiteks 2km view range FPV mängudega). |
Sul on terve ekraan kolle täis....
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
LightsabeR
HV veteran

liitunud: 19.09.2004
|
10.07.2008 12:33:49
|
|
|
piimaPAKK kirjutas: |
LightsabeR kirjutas: |
Keegi ei nõuagi ju cutting edge graafikat. Kui aus olla, siis mul on raske ette kujutada, kuidas on üldse võimalik teha pealt vaates mängu, mis on cutting edge graafikaga ja selline ressursisööja nagu näiteks Crysis. Sa ju näed ainult väikest territooriumit enda ümber, mis tähendab seda, et korraga peab arvuti tegelema suht väheste protsessidega, et pilti sinuni edastada (võrreldes näiteks 2km view range FPV mängudega). |
Sul on terve ekraan kolle täis.... |
Ja siis? Sama käib ju ka suure view range'ga mängude kohta. Pealegi, erinevalt D2'st kaovad D3'es laibad ära, mitte ei jää maha vedelema.
EDIT:
http://www.youtube.com/watch?v=evgfyhk1u2k
Developerid põhjendavad oma graafilisi otsuseid. Mitte, et ma kõigega nõus oleks, kuid vähemalt suht hästi seletavad.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
piimaPAKK
HV kasutaja

liitunud: 06.12.2005
|
10.07.2008 13:36:59
|
|
|
LightsabeR kirjutas: |
Ja siis? Sama käib ju ka suure view range'ga mängude kohta. Pealegi, erinevalt D2'st kaovad D3'es laibad ära, mitte ei jää maha vedelema. |
View distanceiga sa saad kasutada sellist naljakat asja nagu lod (level of detail). Koll kes on sul kaamerast 10m kaugusel on näiteks 10000kolmnurka ja kasutab 2x 2048x2048 tekstuure,
aga 1km pealt 100kolmnurka ja 2x 16x16 tekstuure, näiteks.
Pealt vaates on sul aga kõik kollid ühel kaugusel kaamerast.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
LightsabeR
HV veteran

liitunud: 19.09.2004
|
10.07.2008 14:04:16
|
|
|
piimaPAKK kirjutas: |
View distanceiga sa saad kasutada sellist naljakat asja nagu lod (level of detail). Koll kes on sul kaamerast 10m kaugusel on näiteks 10000kolmnurka ja kasutab 2x 2048x2048 tekstuure,
aga 1km pealt 100kolmnurka ja 2x 16x16 tekstuure, näiteks.
Pealt vaates on sul aga kõik kollid ühel kaugusel kaamerast. |
LOD on sisuliselt võrreldav inimese enda silma eristusvõimega reaalelus. Ehk siis ega 1km pealt ei näe inimene asju sama hästi, kui 10m kauguselt.
Mida sa üritad nüüd tõestada siin? Et pealt vaates (Diablo stiilis) mängud on sama ressursinõudlikud, kui suure view rangega FPV või TPV mängud (nt Oblivion, Crysis, Age Of Conan)?
Et siis mõnekümne meetri kõrguselt otse alla vaadates on vaateväljas rohkem detaile, kui läbi FPV kilomeetrite kaugusele vaadates? Right..
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
10.07.2008 14:06:56
|
|
|
FPS'is on sul 10m raadiuses heal juhul 1-2 tegelast ringi siiberdamas, Diablo gameplay videos oli korraga ekraanil näha >10 tegelase keda tuli kõiki ühekaupa animeerida-skinnida-varjutada max detailide juures.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
LightsabeR
HV veteran

liitunud: 19.09.2004
|
10.07.2008 14:12:15
|
|
|
Ho Ho kirjutas: |
FPS'is on sul 10m raadiuses heal juhul 1-2 tegelast ringi siiberdamas, Diablo gameplay videos oli korraga ekraanil näha >10 tegelase keda tuli kõiki ühekaupa animeerida-skinnida-varjutada max detailide juures. |
Ma ei tea, mis FPS'e sa mänginud oled, kuid näiteks Crysis'es võib sul küll korraga >10 tegelase 10m raadiuses olla. Lisaks nende >10 tegelase max detailide juures animeerimisele-skinnimisele-varjutamisele tuleb ka, küll vähemate detailidega, edastada ka ümbritsev maailm, ning seda kogu vaateulatuses.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
KaarelK
HV kasutaja

liitunud: 22.11.2004
|
10.07.2008 14:58:15
|
|
|
ega need blizzardi tondid kes v2hemalt d2 mootori t2gid küll h2esti ei optimiseerinud seda, eriti teatud kohtades. mul on yle keskmine arvuti ja vaadates rec req siis yletab mu pc seda mitmemitme kordselt ja minnes d2 diablot nillima siis oli see seal keskel pentagrammi sees suht v6imatu kuna lagg oli nii metsik, ja seal teisigi selliseid kohti kus tulevad metsigud j6nksud sisse.
niiet d2 sööb m6nuga ressursi v6i midaiganes ta ka ei teeks, ning d3 kohapealt (kui ma nüüd 6ieti aru sain)iga monster tont vms arvutipoolt juhitud tegelane on omaette k2itumismalliga,omaette fyysikaga et kes lendab tykkideks kes j22b maha t6mblema vms. p6hiasi mis d3 on et sellel on t2iesti uus graafikamootor, eelmine diablo pms on 10 aasta tagune, lod siis 8 aasta, ega ma ei tea blizzard vahepeal pole minuteada teinud seda vahepeal ja keegikurat ei tea kui h2sti see neil v2lja kukkus. crysisiega on lood teine mootor on teine ning et req on ka v2gagi teine yhes6naga ei ole midagi v6rrelda. saaks aru kui v6rdlus k2iks a la 8800gt vs 7800gt vahel vms, a tel l2heb juba ati vs nvidia
_________________ life is a bitch with 12inch strapon |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Timberg
ööKARU

liitunud: 27.06.2003
|
10.07.2008 15:04:43
|
|
|
KaarelK, viga on sinus või su süsteemis. No offence .)
|
|
Kommentaarid: 341 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
272 |
|
tagasi üles |
|
 |
LightsabeR
HV veteran

liitunud: 19.09.2004
|
10.07.2008 15:18:08
|
|
|
KaarelK,
Sul on üle keskmise arvuti ja sa ei suuda Diablo 2'te jooksutada?
Game Requirements:
233 MHz Pentium or better, 32 MB RAM, 650 MB drive space, 4X CD-ROM drive, DirectX compatible video card
Mul on tunne, et kodanik KaarelK külastab meid kaugest minevikust
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
häpijoii
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2004
|
10.07.2008 15:19:03
|
|
|
KaarelK kirjutas: |
ega need blizzardi tondid kes v2hemalt d2 mootori t2gid küll h2esti ei optimiseerinud seda, eriti teatud kohtades. mul on yle keskmine arvuti ja vaadates rec req siis yletab mu pc seda mitmemitme kordselt ja minnes d2 diablot nillima siis oli see seal keskel pentagrammi sees suht v6imatu kuna lagg oli nii metsik, ja seal teisigi selliseid kohti kus tulevad metsigud j6nksud sisse.
niiet d2 sööb m6nuga ressursi v6i midaiganes ta ka ei teeks, ning d3 kohapealt (kui ma nüüd 6ieti aru sain)iga monster tont vms arvutipoolt juhitud tegelane on omaette k2itumismalliga,omaette fyysikaga et kes lendab tykkideks kes j22b maha t6mblema vms. p6hiasi mis d3 on et sellel on t2iesti uus graafikamootor, eelmine diablo pms on 10 aasta tagune, lod siis 8 aasta, ega ma ei tea blizzard vahepeal pole minuteada teinud seda vahepeal ja keegikurat ei tea kui h2sti see neil v2lja kukkus. crysisiega on lood teine mootor on teine ning et req on ka v2gagi teine yhes6naga ei ole midagi v6rrelda. saaks aru kui v6rdlus k2iks a la 8800gt vs 7800gt vahel vms, a tel l2heb juba ati vs nvidia |
WTF
_________________ 99999999999 in 1 |
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
zimson
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.06.2002
|
10.07.2008 15:22:24
|
|
|
Mida te siin itsitate ma ei saa aru? Olete te üldse D2 mänginud või mitte?
Igatahes olen täheldanud seda, et kui tappa Shrenk the Overseer act 5 alguses peale mida neid jääpalle hakkab taevast alla sadama ning kui siis jääda tegelasega selle kõige keskele ning üritada liigutada, siis tegelane kaob ära st mäng ei suuda pilti edastada (liiga palju infi/andmeid vms). Ja tegu on SP'ga mitte MP'ga. Teatavates kohtades on veel aeglustamist tunda (nt kui Tyrieli juurde minna pärast Durieli tapmist). Ning tegu on kindlasti üle keskmise arvutiga D2 mängimise jaoks (vaadates neid nõudeid). Ning kui ma õigesti mäletan, siis on sama asi olnud kahe erineva arvutiga.
_________________ Juriidiliselt on kõik korrektne! |
|
Kommentaarid: 43 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
 |
Pihv
HV veteran

liitunud: 27.08.2002
|
10.07.2008 15:28:05
|
|
|
LightsabeR kirjutas: |
KaarelK,
Sul on üle keskmise arvuti ja sa ei suuda Diablo 2'te jooksutada?
Game Requirements:
233 MHz Pentium or better, 32 MB RAM, 650 MB drive space, 4X CD-ROM drive, DirectX compatible video card
Mul on tunne, et kodanik KaarelK külastab meid kaugest minevikust |
Arvatavasti midagi sellist, 600Mhz celeron, 128MB RAM (Win XP Pro loomulikult, pira), miski 10GB HDD, soft olnud peal 6 aastat ilma ühegi formatita, lemmiktegevus porno vaatamine ja viiruste kiskumine. Omal ajal kui sai rohkem tegeletud arvutitega oli selliseid tegelasi jalaga segada kes ei saanud aru miks win laeb üles 20minutit. Väikese naljana öeldud seega ära pahanda kaarelK
Company of Heroes on kah pealt vaates ja tõmbab siiamaani paljud arvutid kooma maximum graafikaga, kuigig see pole vast päris õige võrdlus.
|
|
Kommentaarid: 101 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
94 |
|
tagasi üles |
|
 |
LightsabeR
HV veteran

liitunud: 19.09.2004
|
10.07.2008 15:31:21
|
|
|
zimson kirjutas: |
Mida te siin itsitate ma ei saa aru? Olete te üldse D2 mänginud või mitte?
Igatahes olen täheldanud seda, et kui tappa Shrenk the Overseer act 5 alguses peale mida neid jääpalle hakkab taevast alla sadama ning kui siis jääda tegelasega selle kõige keskele ning üritada liigutada, siis tegelane kaob ära st mäng ei suuda pilti edastada (liiga palju infi/andmeid vms). Ja tegu on SP'ga mitte MP'ga. Teatavates kohtades on veel aeglustamist tunda (nt kui Tyrieli juurde minna pärast Durieli tapmist). Ning tegu on kindlasti üle keskmise arvutiga D2 mängimise jaoks (vaadates neid nõudeid). Ning kui ma õigesti mäletan, siis on sama asi olnud kahe erineva arvutiga. |
Ise küll ei mäleta, et selle arvutiga, millega viimati D2'te sai mängitud, mingit lagi oleks esinenud (Athlon64 3200+, ATI 9800Pro, 512MB SDRAM). See oli muidugi päris kõvasti üle mängu nõuete arvuti ka.
Samas mängu nõuetele vastava arvutiga esines lagi küll omal ajal.
Miks me itsitame? Sest härra KaarelK väitis, et tal on (oleviku vorm) üle keskmise arvuti (praeguste standardite järgi siis), ning ei suuda sellega D2'te ilma lagita mängida.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
s4nder
Kreisi kasutaja
liitunud: 14.10.2004
|
10.07.2008 15:46:20
|
|
|
Kel Diablo 2 hakib, tehke video test ning pange 2d peale. Ta ei ole optimeeritud jooksma direct3d-s ning hakib seetõttu ka uutel arvutitel teatud kohtades. Ma kasutan aga Glide to OpenGL wrapperit, mis võimaldab mängida 3d reiimis 400+ fps igasuguste langusteta. Link.
viimati muutis s4nder 10.07.2008 15:47:00, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
10.07.2008 15:46:44
|
|
|
P1 166@188MHz, 16M VooDoo ning 64M ram oli D2 läbi tegemiseks piisav ning ma ei mäleta olukorda, kus see oleks segavalt aeglane olnud.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
KaarelK
HV kasutaja

liitunud: 22.11.2004
|
10.07.2008 17:32:33
|
|
|
amd 3800+ 1giga ram, 8600gts
kui asi toetab 3d peal jooksmist ja ta ei jookse siis kelle syys see on ?
_________________ life is a bitch with 12inch strapon |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Oakwarrior
HV vaatleja

liitunud: 08.05.2007
|
10.07.2008 19:58:04
|
|
|
See devvide jutt kunstistiili kohta oli ikka päris geniaalne. Selles mõttes et vanamees rääkis et nad on 3e stiili proovinud ja eelmised 2 nägid välja rohkem nagu eelkäijad, siis praegune näeb välja väga hea, mitte nii tumedad nagu eelmised, aga et selles on tunda Diablo hõngu. Terve selle intervjuu ajal ma mõtlesin et kas ma näen sama pilti mida tema?
See mida ta rääkis oli ristivastupidi mis "peaks" olema
Minuarust võiksid nad näidata millised need eelmised 2 stiili olid ja siis vaatame edasi mis saab. Ma olen kindel selles, kui nad natukene üritaksid oma hiirevajutamismuskleid ja pliiastibiitsepse pingutada teeksid nad nendest kahest eelmisest stiilist ka väga usutava ja ilusa õhkkonna, kuid selle asemel nad valisid kergema tee ja "võtsid inspiratsiooni" Warcraftist.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sandman
HV kasutaja

liitunud: 06.12.2004
|
10.07.2008 22:24:53
|
|
|
Oakwarrior kirjutas: |
Minuarust võiksid nad näidata millised need eelmised 2 stiili olid ja siis vaatame edasi mis saab. Ma olen kindel selles, kui nad natukene üritaksid oma hiirevajutamismuskleid ja pliiastibiitsepse
pingutada teeksid nad nendest kahest eelmisest stiilist ka väga usutava ja ilusa õhkkonna, kuid selle asemel nad valisid kergema tee ja "võtsid inspiratsiooni" Warcraftist. |
word! tõsi...
_________________ Fotolõuend - Fototapeet - Disaingraafika - Dekoratiivkleebised |
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
|