Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
HGtafka
Kreisi kasutaja
liitunud: 09.07.2002
|
28.06.2003 11:38:43
quake3 mootoritega mängudes pilt tume? |
|
|
pole mõtet oma display settingud kruttida. Simply video menüüs(varjeerub, oleneb mängust) LIGHTNING tuleb panna VERTEX(tumedam variant on LIGHTMAP). Loomulikult on LIGHTMAP way ilusam kui VERTEX, kuna LIGHTMAPil on varjud ja kõik lightning reaalsem, VERTEXil on kõik "plain".
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
41 |
|
tagasi üles |
|
|
kempi
HV veteran
liitunud: 13.01.2002
|
28.06.2003 11:49:00
|
|
|
MC Riot kirjutas: |
If things are too dark, try increasing this value slightly by typing gl_modulate x (where x is any positive value). I recommend anywhere from 1 to 2.5. |
See siis ühest teisest teemast! Samuti Quake 3 jaoks.
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
|
Synergy
HV kasutaja
liitunud: 23.10.2002
|
29.06.2003 19:10:13
|
|
|
Hmm..aga kas sellisel juhul nõuab lightmap ka rohkem ressursse ? Asi selles et mu pann niigi napilt veab Q3'e ilma kiilumiseta välja, aga kui ma veel lightmapi ka paneks ...
|
|
Kommentaarid: 51 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
49 |
|
tagasi üles |
|
|
HGtafka
Kreisi kasutaja
liitunud: 09.07.2002
|
30.06.2003 00:12:54
|
|
|
jep lightmap nõuab parajalt, kui sul lahja video. Mul pole näiteks quake3'es vahet kas lightmap või vertex...
_________________ www.osomesites.com - Kodulehe teenus madala kuutasuga. |
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
41 |
|
tagasi üles |
|
|
M3nthal
HV kasutaja
liitunud: 08.02.2003
|
30.06.2003 14:31:31
|
|
|
quake mootor on mõnus, rohkem konfigureeritav kui mingi kuradi linux lausa (õlipatsid vaikige)
näiteks r_gamma väärtust võiksid konsoolist muuta (avaneb ~ nupule vajutades) defaul on 1 hakka sealt ülespoole laksima, komakohad eralda punktiga näiteks
r_intensity väärtust võiksid kah muuta, mida suurem seda rohkem valgust seinad kumavad...
nende kahe commandiga peaksid pildi suhteliselt valgeks saama
_________________ oooo |
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
deadmeat
HV kasutaja
liitunud: 05.12.2002
|
10.07.2003 13:14:28
|
|
|
Aitab ka r_mapoverbrightbits 5 näiteks
|
|
Kommentaarid: 103 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
91 |
|
tagasi üles |
|
|
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|