Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
heikis
HV Guru
liitunud: 17.03.2003
|
|
Kommentaarid: 338 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
4 :: |
290 |
|
tagasi üles |
|
 |
doxboy
HV vaatleja

liitunud: 22.08.2006
|
28.02.2008 15:46:25
|
|
|
niisiis on valminud uus Cs 1.6 foorum kuhu on ka lubatud tulla nseritel. adre ise on http://t6ru.pri.ee . head regamist ja foorumil olemist
_________________
 |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
woozy
HV Guru

liitunud: 09.01.2003
|
28.02.2008 16:19:19
|
|
|
doxboy, mis neil foorumite point on?
Sellised foorumid püsivad üleval, kuu, kaks.. noo milleks?
Kõik alafoorumite nimed on kuskilt foorumis kloonitud varsti tekivad samad howto'd kah, mis mujal
Einoh, edu spämmisel
_________________ { Talu/suvila blogi } |
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
119 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tumps
HV kasutaja

liitunud: 28.01.2007
|
28.02.2008 21:02:33
|
|
|
no mingi tõru tehtud foorum okei edu 
|
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
 |
crp
HV vaatleja

liitunud: 21.10.2004
|
21.05.2008 12:09:45
|
|
|
cs.laborint.com [TTT CS 1.6 server]
IP: labor.estpak.ee:27015
Slots: 24+2hidden
Anticheat: HLguard, vac, fullupdate blocker, spinnhack detector ning laborint ownd made anticheat
Psychostats @ http://forum.laborint.com/stats/
Live server chat @ irc://irc.quakenet.org/laborint
cs.laborint.com [TTT CS 1.6 GunGame]
IP: labor.estpak.ee:27017
Slots: 18+2hidden
Anticheat: sama mis eelmisel serveril
Live server chat @ irc://irc.quakenet.org/laborint-gg
cs.laborint.com [TTT HLDM Server]
Half-Life 1 Deathmatch server
IP: labor.estpak.ee:27017
Slots: 24+2hidden
Anticheat: sama mis eelmistel serveritel
stats @ http://www.gametracker.com/server_info/90.190.110.19:27016/
btw hldm server on gametrackeri järgi maailmas #2 ning game-monitori järgi #3 8)
cs.laborint.com [TTT Clan War CS 1.6 server]
IP: labor.estpak.ee:27000
Slots: 12
Anticheat: VAC
cw serveris acc saamiseks külasta foorumit.
Server töötab 100mb elioni liini peal ning custom faile, mape jne tirib 1gb serverist nii et failide download ei tohiks väga kaua aega võtta, paar sekundit ainult.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
henri200
HV veteran
liitunud: 31.07.2006
|
21.05.2008 14:29:46
|
|
|
Kas too esimene on servu on non-steam?
|
|
Kommentaarid: 62 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
 |
woozy
HV Guru

liitunud: 09.01.2003
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
119 |
|
tagasi üles |
|
 |
ufo56
HV Guru

liitunud: 18.11.2004
|
21.05.2008 18:37:54
|
|
|
Krt häbi mulle et siin pole neid reklaaminud pidev külastaja seal esimeses
_________________
Lae pildid -> pilt.io |
|
Kommentaarid: 78 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
 |
Renq
HV veteran

liitunud: 21.12.2003
|
23.05.2008 17:34:25
|
|
|
kas hv'lastel mingit oma servut pole, kus mängitakse, ma leidsin cs'i plaadi sahtli põhjast ja tuli tahtmine veits materdada
_________________ Steam: Renq Origin: Renq86 Uplay: Renq86 |
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
*Lask!ja*
HV kasutaja
liitunud: 06.08.2004
|
23.05.2008 23:52:27
|
|
|
Renq kirjutas: |
kas hv'lastel mingit oma servut pole, kus mängitakse, ma leidsin cs'i plaadi sahtli põhjast ja tuli tahtmine veits materdada  |
Too põhimõtteliselt nagu ongi enamus HV-laste servu, mis postitati mõned postitused ülalpool. Server (seda esimest mõtlen) väga kvaliteetne - soovitan!
|
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
 |
Pat
HV kasutaja
liitunud: 09.08.2006
|
01.06.2008 11:43:41
|
|
|
oleks pakkuda 2 steami, mõlemal cs 1.6 peal, PM kui soovi .
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Cracker
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.08.2007
|
05.07.2008 17:38:39
|
|
|
212.7.7.78:18888
The Crib
Minuarust üks parimaid servusi!
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tumps
HV kasutaja

liitunud: 28.01.2007
|
13.07.2008 13:30:06
|
|
|
one of the best 212.7.7.78:27010 NAXU ise steamer aga üks parimaid ns servusid. Steamer bani nii kergelt ei saa
|
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
 |
ufo56
HV Guru

liitunud: 18.11.2004
|
13.07.2008 13:37:50
|
|
|
Tumps kirjutas: |
one of the best 212.7.7.78:27010 NAXU ise steamer aga üks parimaid ns servusid. Steamer bani nii kergelt ei saa  |
Sain sealt umbes poole tunniga BAN'i
_________________
Lae pildid -> pilt.io |
|
Kommentaarid: 78 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tumps
HV kasutaja

liitunud: 28.01.2007
|
13.07.2008 14:39:11
|
|
|
No mina õnneks ei saa lasen ja puha aga vaata tuttavad adminid. Olen ka alguses saanud aga nüüd enam ei saa
|
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
 |
calmaar
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2006
|
13.07.2008 15:23:07
|
|
|
äkki keegi oskab mulle väikest infot anda et kuidas paremat fps-i saada css-is (äkki mõned cpnsole commandid vms)
arvuti ise on siis selline C2D 2,1Ghz; 4Gb ddr2; 8600 GS graafika.
otsisin küll igaltpoolt aga ei leidnud mitte midagi
_________________
 |
|
Kommentaarid: 37 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
36 |
|
tagasi üles |
|
 |
ewur
HV veteran

liitunud: 17.02.2004
|
13.07.2008 23:03:10
|
|
|
Tumps kirjutas: |
No mina õnneks ei saa lasen ja puha aga vaata tuttavad adminid. Olen ka alguses saanud aga nüüd enam ei saa |
ot: |
et mitte ban`i saada, siis umbes nagu tutvumisrubriik a´la "tutvun adminnidega vanuses 16 - 46..." 8) ? |
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
KzxTc
HV kasutaja

liitunud: 20.04.2008
|
13.07.2008 23:55:54
|
|
|
calmaar kirjutas: |
äkki keegi oskab mulle väikest infot anda et kuidas paremat fps-i saada css-is (äkki mõned cpnsole commandid vms)
arvuti ise on siis selline C2D 2,1Ghz; 4Gb ddr2; 8600 GS graafika.
otsisin küll igaltpoolt aga ei leidnud mitte midagi  |
http://forums.pureoverclock.com/showthread.php?t=16
Spoiler 
tsitaat: |
Simply paste the following into Notepad, and save the file as autoexec.cfg in your Steam\SteamApps\your@email.com\counter-strike source\cstrike\cfg folder.
// Casey's Config v2 (CAL compliant)
// Updated for new season by CAL|Stone
// Updated 01/23/07 - Added misc settings section
//_Set Netcode vars_
cl_cmdrate "101"
cl_interp "0.01"
cl_interpolate "1"
cl_lagcomp_errorcheck "0" // Disables lagcompensation error checking, only needed if you're having any registration/loss/choke problems.
cl_lagcompensation "1"
cl_smooth "1"
cl_updaterate "101"
rate "25000"
//_Set MP vars_
mp_decals "0" // How many player sprays will be shown.
//_Set Client vars_
cl_drawmonitors "0" // Disables the rendering of ingame "monitors" which contain 3d rendered images.
cl_ejectbrass "0" // Disables brass ejection
cl_forcepreload "1" // Forces the game to load all texture and model information into memory on map load.
cl_phys_props_enable "1" // Enables phsyics props.
cl_phys_props_max "50" // Maximum amount of physics props allowed.
cl_ragdoll_physics_enable "0" // Disables ragdoll.
cl_restrict_server_commands "0" // Compatible/needed with serverplugins
cl_show_splashes "0" // Disables water splashes.
//_Set Render vars_
r_3dsky "0" // Disables the rendering of 3d sky boxes.
r_decal_cullsize "9999" // Any decals under this size are not rendered.
r_decals "0" // Disables decals.
r_drawbatchdecals "1" // Enables the rendering of decals in batch.
r_drawdetailprops "1" // Enables the rendering of detail props.
r_drawflecks "0" // Disables the sparks and dirt from bullet impacts.
r_drawmodeldecals "0" // Models decals (i.e. blood).
r_eyes "0" // Disables eyes in models.
r_lod "-1" // Different level of details on models. -1 = Variable at distance. 0 = None. 1 = Minor. 2 = Less minor.
r_modellodscale "1.0" // The transitioning power of LOD.
r_occlusion "0" // Enables the Model Occlusion system.
r_propsmaxdist "100" // Max distance at which props are rendered.
r_renderoverlayfragment "0"
r_rootlod "2" // Base lod of the model in the memory.
r_shadowmaxrendered "32" // Max shadows the game will render.
r_shadowrendertotexture "1" // Rendered the shadow texture causing it to match the player model.
r_shadows "1" // Enables shadows (Change be disabled for additional performance.)
r_teeth "0" // Disables teeth in models.
r_waterdrawreflection "0" // Disables the rendering of water reflections.
r_waterforceexpensive "0" // Forces cheap water.
gl_clear "0" // Disables the gl_clear convariable.
props_break_max_pieces "0" // Disables prop fragmenting
//_Set Materials vars_
mat_antialias "0" // Disables the use of multisampling to smooth out edges.
mat_bumpmap "0" // Disables bump mapping.
mat_clipz "0" // Disables optimized Z-Buffer rendering.
mat_compressedtextures "1" // Disables texture compression. Users with low amounts of system memory should turn this on.
mat_disable_bloom "1" // Disables bloom effects.
mat_hdr_enabled "0" // Disables HDR.
mat_hdr_level "0" // Double Disables HDR.
mat_mipmaptextures "1" // Enables the use of mipmapping to make textures look smooth.
mat_monitorgamma "1.6" // Lower the number the brighter the screen. Only works in fullscreen.
mat_picmip "2" // Changes the resolutions of textures when they're loaded into memory. May improve FPS on graphics cards with low memory sizes.
mat_reducefillrate "1" // Reduces the fillrate when the game is run in DXLevel 8.
mat_specular "0" // Disables Specularity on objects.
mat_trilinear "0" // Disables the use of Trilinear mipmapping.
mat_wateroverlaysize "8" // Sets the resolution of water distortion. Must be multiple of 8.
//_Set Violence vars_
violence_ablood "1"
violence_agibs "1"
violence_hblood "1"
violence_hgibs "1"
//_Set HUD vars_
hud_centerid "1" // Centers player IDs
net_graph "3" // Enables net_graph (Required in SS round)
net_graphpos "2" // Adjusts netgraph position-set between 1 and 3.
//_Set Misc settings_
cl_downloadfilter "nosounds" // Disables annoying pub sound downloads
fps_max "101" // Caps framerate. Set to max monitor refresh rate + 1.
jpeg_quality "100" // High quality screenshots
clear
echo _Casey's Config v2 (CAL compliant) loaded_ |
|
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
gerhard
HV vaatleja

liitunud: 13.07.2008
|
14.07.2008 00:26:18
|
|
|
ise olen kokku mänginud kaks pool aastat cs aga enam pole aega eriti mängida
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tumps
HV kasutaja

liitunud: 28.01.2007
|
14.07.2008 01:11:17
|
|
|
ewur kirjutas: |
Tumps kirjutas: |
No mina õnneks ei saa lasen ja puha aga vaata tuttavad adminid. Olen ka alguses saanud aga nüüd enam ei saa |
ot: |
et mitte ban`i saada, siis umbes nagu tutvumisrubriik a´la "tutvun adminnidega vanuses 16 - 46..." 8) ? |
|
Sa oled valesti aru saanud Mängisin seal sain ka bane aga nüüd asi muutunud kuna sain teada et sõber on admin ja tegi teistele selgeks et ei koodi
|
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
 |
henri200
HV veteran
liitunud: 31.07.2006
|
14.07.2008 11:01:27
|
|
|
Ma pubi eriti ei mängi, enamasti mix-id/pcw-d 8)
|
|
Kommentaarid: 62 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
 |
woozy
HV Guru

liitunud: 09.01.2003
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
119 |
|
tagasi üles |
|
 |
calmaar
HV kasutaja

liitunud: 04.11.2006
|
16.07.2008 17:41:18
|
|
|
KzxTc kirjutas: |
calmaar kirjutas: |
äkki keegi oskab mulle väikest infot anda et kuidas paremat fps-i saada css-is (äkki mõned cpnsole commandid vms)
arvuti ise on siis selline C2D 2,1Ghz; 4Gb ddr2; 8600 GS graafika.
otsisin küll igaltpoolt aga ei leidnud mitte midagi  |
http://forums.pureoverclock.com/showthread.php?t=16
Spoiler 
tsitaat: |
Simply paste the following into Notepad, and save the file as autoexec.cfg in your Steam\SteamApps\your@email.com\counter-strike source\cstrike\cfg folder.
// Casey's Config v2 (CAL compliant)
// Updated for new season by CAL|Stone
// Updated 01/23/07 - Added misc settings section
//_Set Netcode vars_
cl_cmdrate "101"
cl_interp "0.01"
cl_interpolate "1"
cl_lagcomp_errorcheck "0" // Disables lagcompensation error checking, only needed if you're having any registration/loss/choke problems.
cl_lagcompensation "1"
cl_smooth "1"
cl_updaterate "101"
rate "25000"
//_Set MP vars_
mp_decals "0" // How many player sprays will be shown.
//_Set Client vars_
cl_drawmonitors "0" // Disables the rendering of ingame "monitors" which contain 3d rendered images.
cl_ejectbrass "0" // Disables brass ejection
cl_forcepreload "1" // Forces the game to load all texture and model information into memory on map load.
cl_phys_props_enable "1" // Enables phsyics props.
cl_phys_props_max "50" // Maximum amount of physics props allowed.
cl_ragdoll_physics_enable "0" // Disables ragdoll.
cl_restrict_server_commands "0" // Compatible/needed with serverplugins
cl_show_splashes "0" // Disables water splashes.
//_Set Render vars_
r_3dsky "0" // Disables the rendering of 3d sky boxes.
r_decal_cullsize "9999" // Any decals under this size are not rendered.
r_decals "0" // Disables decals.
r_drawbatchdecals "1" // Enables the rendering of decals in batch.
r_drawdetailprops "1" // Enables the rendering of detail props.
r_drawflecks "0" // Disables the sparks and dirt from bullet impacts.
r_drawmodeldecals "0" // Models decals (i.e. blood).
r_eyes "0" // Disables eyes in models.
r_lod "-1" // Different level of details on models. -1 = Variable at distance. 0 = None. 1 = Minor. 2 = Less minor.
r_modellodscale "1.0" // The transitioning power of LOD.
r_occlusion "0" // Enables the Model Occlusion system.
r_propsmaxdist "100" // Max distance at which props are rendered.
r_renderoverlayfragment "0"
r_rootlod "2" // Base lod of the model in the memory.
r_shadowmaxrendered "32" // Max shadows the game will render.
r_shadowrendertotexture "1" // Rendered the shadow texture causing it to match the player model.
r_shadows "1" // Enables shadows (Change be disabled for additional performance.)
r_teeth "0" // Disables teeth in models.
r_waterdrawreflection "0" // Disables the rendering of water reflections.
r_waterforceexpensive "0" // Forces cheap water.
gl_clear "0" // Disables the gl_clear convariable.
props_break_max_pieces "0" // Disables prop fragmenting
//_Set Materials vars_
mat_antialias "0" // Disables the use of multisampling to smooth out edges.
mat_bumpmap "0" // Disables bump mapping.
mat_clipz "0" // Disables optimized Z-Buffer rendering.
mat_compressedtextures "1" // Disables texture compression. Users with low amounts of system memory should turn this on.
mat_disable_bloom "1" // Disables bloom effects.
mat_hdr_enabled "0" // Disables HDR.
mat_hdr_level "0" // Double Disables HDR.
mat_mipmaptextures "1" // Enables the use of mipmapping to make textures look smooth.
mat_monitorgamma "1.6" // Lower the number the brighter the screen. Only works in fullscreen.
mat_picmip "2" // Changes the resolutions of textures when they're loaded into memory. May improve FPS on graphics cards with low memory sizes.
mat_reducefillrate "1" // Reduces the fillrate when the game is run in DXLevel 8.
mat_specular "0" // Disables Specularity on objects.
mat_trilinear "0" // Disables the use of Trilinear mipmapping.
mat_wateroverlaysize "8" // Sets the resolution of water distortion. Must be multiple of 8.
//_Set Violence vars_
violence_ablood "1"
violence_agibs "1"
violence_hblood "1"
violence_hgibs "1"
//_Set HUD vars_
hud_centerid "1" // Centers player IDs
net_graph "3" // Enables net_graph (Required in SS round)
net_graphpos "2" // Adjusts netgraph position-set between 1 and 3.
//_Set Misc settings_
cl_downloadfilter "nosounds" // Disables annoying pub sound downloads
fps_max "101" // Caps framerate. Set to max monitor refresh rate + 1.
jpeg_quality "100" // High quality screenshots
clear
echo _Casey's Config v2 (CAL compliant) loaded_ |
|
|
tänud
_________________
 |
|
Kommentaarid: 37 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
36 |
|
tagasi üles |
|
 |
doxboy
HV vaatleja

liitunud: 22.08.2006
|
26.07.2008 14:47:55
|
|
|
Nimi : T6runet.com Public
Ip : 80.79.117.203:27015
Slot : 16
Mapid :
de_dust
de_aztec
de_cbble
de_prodigy
cs_assault
cs_office
de_train
de_dust2
de_inferno
_________________
 |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
dsg
HV kasutaja

liitunud: 15.07.2007
|
03.08.2008 17:21:45
|
|
|
Tervist. Kas kellelgi oleks steam accounti laenata kuni reedeni või siis müüa.Võib ka olla vac banned. Parem oleks kui keegi saaks laenta , kuna peale seda mul enam tarvis ei ole.
|
|
Kommentaarid: 23 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
 |
|