Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Programmeerimine »  teeme kamba peale oma mängu!! märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 14, 15, 16  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 20.05.2008 08:47:54 vasta tsitaadiga

Ikka "päris" progemiskeelega mõtlesime teha. Spritedest said tõesti paar asja tehtud kuid eks üsna paljugi jäi veel tegemata, eriti just mängumehaanika välja mõtlemise poole pealt.
_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
gynterk
HV kasutaja

liitunud: 17.01.2004




sõnum 20.05.2008 10:02:08 vasta tsitaadiga

Võtaks mõne open source mootori ja arendaks seda? Sauerbraten (Cube 2) näiteks, ei ole graafilisuse ja füüsika poolest just kõige halvem. Iseenesest asi, millega tuleks alustada on see, et ikkagi, mis mäng, kellele suunatud, mis stiilis, stoori (kas ka single player või ainult multiplayer). Vihjan veel sellele ka, et heli (nii soundtrack kui ka sämplid) moodustab väga suure osta mängust ja kui ikka tausta (main screeni) muusika ja mängu välimus/stiil on mööda pandud (a la verine sõjamäng ja taha britni laul), siis on küll kuri majas. Kogu asi ei koosne ainult programmeerijatest ja modelleerijatest. On vaja audio vendasid, mappereid, tekstuuri tegijad, veebimehaanikuid, reklaamivendi, foorumihaldureid / helpdeski, wiki haldureid / dokumentatsioonivennad ja kindlasti midagi veel. Nii et päris mõne mehega asja nii väga hästi ära ei tee, sest see pole eriti hea variant, kui üks vend on veebimehaanik/disainer/modelleerija, esiteks koormus on liiga suur ja teiseks on tal endal ka raskem projekti süveneda, kui ta peab mitme asjaga tegelema. Tuleb ikkagi arvestada seda, et selle mängu tegemine ei saa kujuneda põhitööks vaid hobiks.

Mina isiklikult olen open source mängu poolt, st et graafika- ja audioelemendid võiks nt CC all olla, kui mootor ise on zlib litsentsi all, aga see tähendaks, et antud mängu eest pappi ei küsi.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mirko27
HV veteran
mirko27

liitunud: 29.06.2002




sõnum 20.05.2008 10:14:28 vasta tsitaadiga

Vabandage väljenduse eest, aga mis pask see eelmises postis just kirjas on? Kui ei usu, et veebimehhaanikud, helpdesk jms on hobi juures pask, siis - www.infinity-universe.com/, www.taleworlds.com/
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
gynterk
HV kasutaja

liitunud: 17.01.2004




sõnum 20.05.2008 10:28:53 vasta tsitaadiga

Ei saa täpselt aru, mida sa enda postitusega öelda proovid. Ehk väljendad ennast paremini?

[edit]
Ahah, nüüd sain aru. Ega antud projekti meeskonnas ei saagi olla 13 aastaseid "ma tean kuidas MS Wordis ja FrontPages veebilehti teha ja rõvedaid gif faile sinna toppida" vendasid. Helpdeskis täpselt samamoodi, sest neil vendadel on väga tihti piiratud ja masendav sõnavara.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mirko27
HV veteran
mirko27

liitunud: 29.06.2002




sõnum 20.05.2008 11:17:30 vasta tsitaadiga

Mõte kadus tänu sellele HV asendamisele ära. Tahtsin öelda, et kui tegu on hobiprojektiga, siis saavad väga kenasti ka ainult programmeerijad hakkama. Antud viited mängudele on sellised juhtumid.
Kõik see produtseerimise asi on hoopis teine teema ja ei takista mängu tegemast.
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Valdars
HV veteran
Valdars

liitunud: 22.02.2003




sõnum 20.05.2008 11:35:10 vasta tsitaadiga

Tarkvara loomisega tegeleva meeskonna saab tavaliselt lüüa jämedalt kaheks- tegemine ja muu. Ning see tegemine sisaldab lisaks programmeerijatele ka muid inimesi, nagu need juba eelpoolnimetatud modelleerijad, helimehed, kaartide ja tekstuuride loojad jne. Hobiprojekti puhul võib tavaliselt selle "muu" ära jätta, aga lõppprodukti kvaliteet sõltub siiski lisaks programmeerijatele ka ülejäänud "tegemisest".
Kommentaarid: 47 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mirko27
HV veteran
mirko27

liitunud: 29.06.2002




sõnum 20.05.2008 12:10:52 vasta tsitaadiga

Alustad, lood miskit head, küll siis tulevad need teised rollid ka ligi. Üldiselt on viimasel ajal väga palju free contentit tekkinud netti. Saab kunstilisep oole pealt neid kasutada.
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
qwint
HV vaatleja

liitunud: 03.02.2008




sõnum 22.05.2008 17:13:31 vasta tsitaadiga

Lööks ka kaasa. Progemises olen väga algaja natuke java ja c++ tegelesin, kuid suurem aur läks 3d max, photoshop ja helitöötlemis programmidele.
Mõnede mängude modimisega ka olen tegelenud Half-life2, doom ja starcraft.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
JannoT
HV kasutaja
JannoT

liitunud: 23.12.2005




sõnum 18.06.2008 19:53:32 vasta tsitaadiga

Sai just üks päev loetud natukene elu tõdesi ühes manualist. Käis küll mängu modimise kohta aga käib ka üldiselt mängude tegemise kohta:
1) Punkt üks oleks ,et pead olema valmis kõik ise ära tegema ja iga töökäsi kelle sa leiad on boonus!
2) Teine punkt oleks ,et ükski leet cooder ei võtta käske endast vähem teadva inimese käest. Nad parem tegelevad enda projektidega.

_________________
011010000110100101101110011011100110000101110110011000010110000101110100011011000111010101110011
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 18.06.2008 21:57:42 vasta tsitaadiga

2 - alati võid otsida mõne leet kooderi kes jagab sinuga sarnast eesmärki icon_smile.gif
_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
mattiaza
HV kasutaja
mattiaza

liitunud: 15.07.2002




sõnum 19.06.2008 01:19:37 vasta tsitaadiga

Ho Ho kirjutas:
2 - alati võid otsida mõne leet kooderi kes jagab sinuga sarnast eesmärki icon_smile.gif
Jah, aga see leet kooder eeldab, et ka sina oled mõnel alal "leet". Tehnilistel teemadel kompetentsem ei pea olema - talle on palju kasulikum kui oled suurepärane joonistaja, 3D-modelleerija, jutukirjutaja või tiimi innustada ja teisi liikmeid värvata oskav juht. Niisama mänguidee omamisest ei piisa.

JannoT kirjutas:
1) Punkt üks oleks ,et pead olema valmis kõik ise ära tegema ja iga töökäsi kelle sa leiad on boonus!
See teema on siin juba 4 aastat vana icon_biggrin.gif Aga endiselt ei ole mängu kuskil, sest selleks on vaja hoopis "Vaata, millise laheda pooliku mängu tegin! Kes tahab edaspidi kaasa aidata?" teemat.
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
JannoT
HV kasutaja
JannoT

liitunud: 23.12.2005




sõnum 20.06.2008 15:30:48 vasta tsitaadiga

Noh seega esimene punkt sula tõsi ju.
_________________
011010000110100101101110011011100110000101110110011000010110000101110100011011000111010101110011
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SKG
HV Ihaldatuim Poissmees
SKG

liitunud: 27.01.2003




sõnum 13.09.2008 01:59:43 vasta tsitaadiga

The Atmosphir - as in the case of this 3D platform game maker from Minor Studios. It's a closed beta at the moment (you can sign up through their site) but from the video (see below the jump) it looks like a cross between a Lego set and Mario 64-style platforming. The full package is due out 'by the end of the year'.

video: http://blip.tv/play/AcyiCIeCGw

_________________
17/1/2023, Scart: "Selle sajandi senise möödunud aja üks suuremaid skandaale on hetkel lahti rullumas..."
Müüa: Xbox 360 E 500GB (UUS)
Kommentaarid: 373 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 313
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tarmac
HV kasutaja
tarmac

liitunud: 10.08.2007




sõnum 01.11.2008 23:55:08 vasta tsitaadiga

Mis oskuseid siis mängu tegemise juures vaja on? Java progremist,3d mudeleid. Mida veel?
_________________
www.crawl.ee Eesti R/C Rock Crawlerid.
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lehm2
Kreisi kasutaja


liitunud: 19.09.2004




sõnum 02.11.2008 00:18:46 vasta tsitaadiga

Ma ütleks et kõvasti peale hakkamist ja usun, et sealt võib juba midagi tulla. Põhiliselt jah vaja programist, polegi vast eriti tähtis mis keeles, oleneb tegijast. icon_rolleyes.gif
_________________
Piilu siia, progreja!
Vajad abi Node.JS-ga ?
Võta ühendust !
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
aatomik
HV kasutaja
aatomik

liitunud: 30.11.2005




sõnum 02.11.2008 00:24:17 vasta tsitaadiga

Kõik oleneb sellest, millist mängu sul plaanis tegema hakata on. Olemas on tekstipõhiseid, 2D, 3D, online jne. mängusid. Kui oled mängude ehitamisest, programmeerimisest huvitatud, siis esialgu oleks vast kõige mõttekam alustada lihtsamast otsast. Tee miski tekstipõhine mündiviskamise mäng, seejärel näiteks väike pokker(tekstipõhine), sealt edasi võid proovida juba mõnda graafilist lihtsamat kaardimängu. Kui kõik see valmis võid proovida kätt arcanoid'i moodi asja tegemisel.
Esialgu keel milles programmeerima hakkad pole väga oluline - vali selline, mida kasutab mõni su tuttav või millel on suur kasutajaskond. Hiljem, kui soovid suuremaid ning keerukamaid lahendusi looma hakata, tuleb kindlasti kasuks c++ selgeks tegemine. Lisaks kulub ära veel hea matemaatika ning füüsika tundmine, loomaks võimalikult efektiivseid ning otstarbekaid algoritme.

Nii et edu ja julget pealehakkamist icon_wink.gif
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mirko27
HV veteran
mirko27

liitunud: 29.06.2002




sõnum 02.11.2008 00:37:18 vasta tsitaadiga

Miks tuleb kasuks just C++ tundmine? Java browseris jooksev OpenGL tugi ning C# XNA? paindlikkus ja võimekus ehk vastamisel aitavateks märksõnadeks.
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tarmac
HV kasutaja
tarmac

liitunud: 10.08.2007




sõnum 02.11.2008 00:44:15 vasta tsitaadiga

Olgu, alustaks mingist tekstipõhisest. Aga kust ma pihta hakkaks?
_________________
www.crawl.ee Eesti R/C Rock Crawlerid.
Kommentaarid: 29 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HighEnd
HV veteran
HighEnd

liitunud: 24.03.2007




sõnum 02.11.2008 01:06:59 vasta tsitaadiga

tarmac, http://en.wikibooks.org/wiki/Python_Programming/Print_version mina alustasin üle poole aasta tagasi sellest.
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
aatomik
HV kasutaja
aatomik

liitunud: 30.11.2005




sõnum 02.11.2008 10:21:57 vasta tsitaadiga

mirko27 kirjutas:
Miks tuleb kasuks just C++ tundmine? Java browseris jooksev OpenGL tugi ning C# XNA? paindlikkus ja võimekus ehk vastamisel aitavateks märksõnadeks.

Kuna C++ on kasutatud pea kõikides tuntud ning suurt edu saavutanud mängudes. Kui asja vastu suur huvi on, siis miks mitte seda keelt endale selgeks teha.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mirko27
HV veteran
mirko27

liitunud: 29.06.2002




sõnum 02.11.2008 12:25:32 vasta tsitaadiga

Sest sinu mõistes pea kõikides mängudeks tähendab massettevõtteid. Kui sa vaatad väiksemaid edukaid mänge (reaalsed Eesti kontekstis), siis on viimasel ajal edukaks ostunud m$ XNA ning Java peal on loodud vähese vaevaga päris kõvasid mänge. Märksõnad Java puhuk ehk jMonkeyEngine (graafikamootor), Project Darkstar (MMO scalable server). Vaatan, et siin teemas on aktiivsus üles tõusnud. Võiksite kõva häälega hõigata, et kes siis reaalseks arendamiseks valmis on! Endal kogemust ühe projektiga on - www.projectwish.com. Mis küll paraku tekitas nii mõnelegi liikmeteist karjääri, kuid projektina (tänu karjäärile) tasapisi hääbunud.
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
HighEnd
HV veteran
HighEnd

liitunud: 24.03.2007




sõnum 02.11.2008 13:57:13 vasta tsitaadiga

C++ jaoks mul sõber soovitas seda http://www.cprogramming.com/tutorial.html .

Vahepeal tegelesin ma ühe 3D auto mänguga. Praegu pole aega eriti kooli kõrvalt aga millastki teen valmis.
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Deadlock
Kreisi kasutaja

liitunud: 16.07.2004




sõnum 03.11.2008 00:31:59 vasta tsitaadiga

mirko27 kirjutas:
Võiksite kõva häälega hõigata, et kes siis reaalseks arendamiseks valmis on!


Kõva häälega hõikan informaatikatudengina, et on oman teadmisi C ja Java vallast. C valdan paremini. C graafilised teadmised puuduvad, aga java graafilise poole õppimine on pooleli. Ja oleks nõus arendama küll koolikõrvalt.
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
iceincube
HV veteran
iceincube

liitunud: 18.11.2005




sõnum 03.11.2008 02:02:33 vasta tsitaadiga

hehe, kes näinud pole kunagi sai tehtud ..icon_arrow.gif http://kirves.pri.ee/java/janni_ussimang/

Meenus üks mäng mille kunagi tegin. Võrgumäng, pealtvaates ja värki. Üles leian panen üles- praegu ei viitsi CD-si surfata.
Aga selle mänguga õppisjn tähtsa asja ära. Üks arvuti peab olema ikkagi nagu server. Mul oli, et igaüks saatis igaleühele infi ja selle järgi renderdati ja asjad liikusid, kuid üsna pea slgus ,et mängijad näevad eri pilte oma ekraanil..
Aga kooliajal lahe asi oli ikkagi icon_biggrin.gif sai arvutiklassis testitud.
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Deadlock
Kreisi kasutaja

liitunud: 16.07.2004




sõnum 03.11.2008 02:13:30 vasta tsitaadiga

mingi jama sul siin.

for( int i=0; i0)

_________________
"Believe you can, believe you can't; either way, you're right." - Henry Ford
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Programmeerimine »  teeme kamba peale oma mängu!! mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 14, 15, 16  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.