Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  GenNet Lab märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... , 12, 13, 14  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Noname
HV Guru
Noname

liitunud: 26.10.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.05.2008 01:42:59 vasta tsitaadiga

Subu kirjutas:
Noname kirjutas:
IcemanXIII kirjutas:
http://www.gennet.ee/home/?m=9

Vast ikka see mis kasumit toodab.

HVlastele ubinate müük pole veel kedagi rikkaks teinud.
aga vaeseks on küll teinud, päris paljusid

kes teil seal siis sellest vaesusse sattus?icon_wink.gif
beesting pandi ju kinni?
_________________
"Olukord on sitt, aga see on meie tuleviku väetis." - Lennart Meri
"Edu on kehv õpetaja. See ahvatleb tarku inimesi mõtlema, et nad ei saagi kaotada" - B. Gates
Kommentaarid: 370 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 320
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XYZ
HV Guru
XYZ

liitunud: 05.11.2001




sõnum 14.05.2008 08:31:52 vasta tsitaadiga

Noname kirjutas:
Subu kirjutas:
Noname kirjutas:
IcemanXIII kirjutas:
http://www.gennet.ee/home/?m=9

Vast ikka see mis kasumit toodab.

HVlastele ubinate müük pole veel kedagi rikkaks teinud.
aga vaeseks on küll teinud, päris paljusid

kes teil seal siis sellest vaesusse sattus?icon_wink.gif
beesting pandi ju kinni?
HVlaste tõttu?
Kommentaarid: 81 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 12 :: 56
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hannes36
Kreisi kasutaja
hannes36

liitunud: 30.10.2003




sõnum 14.05.2008 13:34:48 vasta tsitaadiga

HV on sellie tore koht mis on kliendile ÜLIMALT kasulik koht, firmadele mõjub kasumile. Reklaami saab, kuid konkurents on tihe.

Enamik müügimehi saab tulemuspalka, sellest lähtuvalt tehke väike mõttepaus kui hea klient on üks hinnateadlik AHV kes soovib võimalikult soodsat hinda (kate on tihti 200.- max) ja kuningliku teenindust. Genneti parim külg oli personaalne teenindus, st ühe kliendi peale kulutatakse päris palju aega, aeg on müügimehe suurim probleem.

_________________
minu lugupeetus
Kommentaarid: 121 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 111
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Noname
HV Guru
Noname

liitunud: 26.10.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.05.2008 13:51:54 vasta tsitaadiga

Killhoven kirjutas:
Mul hetkel video nende käes garantiis ja tundub, et asi siiski venib ning seda neist olenevatel põhjustel.. icon_confused.gif
Eks vaatame kuidas asi laheneb. Loodetavasti siiski hästi/mõistliku ajaga. icon_smile.gif


mis kaardiga on tegu ja mis alusel väidad, et meist tingitud põhjustel?

_________________
"Olukord on sitt, aga see on meie tuleviku väetis." - Lennart Meri
"Edu on kehv õpetaja. See ahvatleb tarku inimesi mõtlema, et nad ei saagi kaotada" - B. Gates
Kommentaarid: 370 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 320
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XYZ
HV Guru
XYZ

liitunud: 05.11.2001




sõnum 14.05.2008 14:06:21 vasta tsitaadiga

hannes36 kirjutas:
HV on sellie tore koht mis on kliendile ÜLIMALT kasulik koht, firmadele mõjub kasumile. Reklaami saab, kuid konkurents on tihe.

Enamik müügimehi saab tulemuspalka, sellest lähtuvalt tehke väike mõttepaus kui hea klient on üks hinnateadlik AHV kes soovib võimalikult soodsat hinda (kate on tihti 200.- max) ja kuningliku teenindust. Genneti parim külg oli personaalne teenindus, st ühe kliendi peale kulutatakse päris palju aega, aeg on müügimehe suurim probleem.
Mitte ainult reklaami vaid ka on klientidel huvi olnud soetada paremat tehnikat, nad on saanud sellest teadlikuks ja tänu siinsele toele ka üldse julgust taolisi asju osta.
Tihe konkurents muidugi sunnib müügimehi pingutama...
Kommentaarid: 81 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 12 :: 56
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
hannes36
Kreisi kasutaja
hannes36

liitunud: 30.10.2003




sõnum 14.05.2008 14:14:32 vasta tsitaadiga

ei vaidle vastu icon_smile.gif Kasu on IT sektorile HV'st kuhjaga. Lihtsalt konkurents on niigi tihe, ei imestaks kui 5aasta pärast ainult suuremad poeketid alles on. Kunagised 20-25% kasumi teenimis võimalused on ammu kadunud.
_________________
minu lugupeetus
Kommentaarid: 121 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 111
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Noname
HV Guru
Noname

liitunud: 26.10.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.05.2008 15:54:58 vasta tsitaadiga

Killhoven kirjutas:
Mul hetkel video nende käes garantiis ja tundub, et asi siiski venib ning seda neist olenevatel põhjustel.. icon_confused.gif
Eks vaatame kuidas asi laheneb. Loodetavasti siiski hästi/mõistliku ajaga. icon_smile.gif


uurisin asja, tegu oli 9600GT kaardiga mis testiti esimesel võimalusel (anti asenduskaart) ja viidi ordisse garantiisse.
ordi testis seda nädal aega, mis ei sõltu kuidagi meist, täna saime kätte.
paluks kontrollida fakte, ennem kui lahmima hakkad.
Eriti veel kui asenduskaart on antud, mida antakse väga vähestes kohtades. võib kaardile järgi tulla.

_________________
"Olukord on sitt, aga see on meie tuleviku väetis." - Lennart Meri
"Edu on kehv õpetaja. See ahvatleb tarku inimesi mõtlema, et nad ei saagi kaotada" - B. Gates
Kommentaarid: 370 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 320
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Killhoven
OC`er
Killhoven

liitunud: 05.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 15.05.2008 10:52:42 vasta tsitaadiga

Noname kirjutas:
Killhoven kirjutas:
Mul hetkel video nende käes garantiis ja tundub, et asi siiski venib ning seda neist olenevatel põhjustel.. icon_confused.gif
Eks vaatame kuidas asi laheneb. Loodetavasti siiski hästi/mõistliku ajaga. icon_smile.gif


uurisin asja, tegu oli 9600GT kaardiga mis testiti esimesel võimalusel (anti asenduskaart) ja viidi ordisse garantiisse.
ordi testis seda nädal aega, mis ei sõltu kuidagi meist, täna saime kätte.
paluks kontrollida fakte, ennem kui lahmima hakkad.
Eriti veel kui asenduskaart on antud, mida antakse väga vähestes kohtades. võib kaardile järgi tulla.


Lugu oli tegelikult nii:

Ühel kaunil päeval läks video kaardil 3D osa peeti. 2D pilt oli ilus, aga nii kui mängu vms käima panin, hakkas kohe jamama ja jooksutas masina kokku. Viisin kaardi teile eelmine teisipäev. Kohapeal lubati, et tehnik vaatab kaardi mõne tunni jooksul üle ja siis selgub vastus. Seda ilmselt seetõttu, et mainisin kui suur arvuti inimene olen ja tahaks ka õhtuti kodus arvutit kasutada. Seda ei saa paraku teha kui video kaart puudub. Liiatigi mainiti, et kui läheb vahetuseks, on ka upgrade võimalik: näiteks vana kaart + raha= parem kaart. Asenduskaarti ei pakutud.

Paar tundi venis.. vastust ei tulnud ei teisipäev ega kolmapäev. Neljapäeval uurisin ise (õnneks nad vastavad suhteliselt kiirelt MSN vahendusel, aga ise peab aktiivne olema - juttu alustama). Neljapäeval öeldi, et jah kaart on vigane ja on maaletooja käes. Oootame mis vastu pakutakse.

Reedel hommikul öeldi, et kaart on tegelikult Ordist pärit ning sinna garantiisse ta ka läheb. Reede lõunal öeldi just täpselt nii: Kaart on Ordi osakonda saadetud. Ootame vastust. Reede pärastlõunal (kuskil kella kolme paikku küsisin, et mis seis siis on?). Vastus oli, et kaart läheb kohe Ordi garantiisse.

Oot mida, öeldi ju et juba seal (mõtlesin)? Mul töö juures MSN sõumeid ei salvesta, küll aga oli mul MSN aken lahti kogu päevase tekstiga. Nii kopeerisin nende varasema vastuse, kus mainisid, et kaart on juba Ordis ning pärisin aru. Vastuseks oli, et meie (s. t. Gennet LAb`i) tehnikud vahepeal arvasid, et viga ei ole ikka ja siis leidsid jälle. icon_confused.gif Kas see pole teie poolne viivitamine ning kerge vale? Nüüd juba küsisin asenduseks kaarti, sest terve nädalalõpp ju tulekul. Käisin läbi ja sain thumbs_up.gif

Sellel nädalal siis uue hooga pärisin, et kaugel asjad on. Vastuseks siis, et Ordi osakonnast oodatakse vastust. Ordi (järelikult aeglane) olevat vastanud neile (Gennet) siis millalgi kolmapäevaks. Sest just siis (eile, kolmap.) tuli Gennet Labi poolt vastus, et Ordi annab asenduskaardi vastu ning mina (Gennet Lab`i poolne töötaja) läheb tööb päeva jooksul ära. Kuna täpsemalt? See pidi veel selguma. Palusin (just nimelt) mind teavitada kui kaart käes, andisn lisaks telefoni nr. Tegelikkuses eile siis kaardile järgi ei minudud. (Kas Ordi pidurdas kuigi juba uus kaart lubatud? Või Genneti esindaja hoopistükkis ei leidnud aega (loe: viivitas minu asja ajamisega)?

Praeguseks (see on järgmise nädala neljapäev) uudiseid veel ei ole. Ma võtsin asenduskaardi tööle isegi kaasa, sest täna peaks ju suure tõenäosusega vahetuseks minema?? Või kuidas? Küsisin ka seda, et mis on saanud upgrade võimalusest? Vastuseks oli, et Ordi saadab ilmselt 9600GT vastu ning kohapela Gennetis vaatame.

Vot selline lugu. icon_neutral.gif Mõte ei ole kedagi laimata ning ilmselt on ka omad põhjused, miks mu kaart Gennetis nii kaua oli. Ka Gennetist tuleb aru saada.
Samas on selge, üks pisike otsene vale ning venitamise maik ei jäta päris head muljet. Ei jätaks ka teile, kallid HV-lased kui oleksite minu asemel? Ma usun küll.. icon_rolleyes.gif

P.S. MSN-is on nad muidu väga viiskad thumbs_up.gif

Edit:
Noname kirjutas:
paluks kontrollida fakte, ennem kui lahmima hakkad.
võib kaardile järgi tulla.


Vaat aga selline suhtumine juba ei rõõmusta thumbs_down.gif

Edit2: tuli ka konkreetne vastus: "annaks sama kaardi tagasi ja vahetama ei hakkaks." Niiet upgrade jääb seekord misiganes põhjusel ära.

_________________
Foorumis on ühe lolli kohta kümme tarka, nii et jõud on enam-vähem võrdsed.™
Kommentaarid: 400 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 346
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 15.05.2008 11:06:37 vasta tsitaadiga

Killhoven: Asi on siis ülimalt lihtsamast lihtsam - firma töötajad laovad letile ridamisi lubadusi, mida nad kas täita ei soovi, ei viitsi või ei suuda 8)
Ja kui Sulle antakse lubadusi, mida täita ei suudeta, siis on päris loogiline, et antakse samasuguseid lubadusi ka kümnetele teistele klientidele icon_wink.gif
Kommentaarid: 284 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 11 :: 211
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
limp
HV Guru
limp

liitunud: 11.08.2003




sõnum 15.05.2008 11:28:22 vasta tsitaadiga

tahanteada - ei maksa üldistada. enda kogemuste põhjal - mitte ainult gennetiga, vaid üleüldse - olen täheldanud, et kui ise ikka ei pushi asju tagant, siis kiirelt neid ära ka ei tehta. siin nüüd tuleb kindlasti lademetes teksti, et miks peaks klient tõmblema ja helistama, no ei peagi, lihtsalt mainin, et kui tahad asja kiiremas korras kätte saada siis pead ise ka natuke vaeva nägema!
_________________
Ärgake lapsed, maailm on hädaohus

Windows keskkond on nagu li*s - kõik teda ke*ivad aga keegi teda ei armasta!
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Noname
HV Guru
Noname

liitunud: 26.10.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.05.2008 11:44:41 vasta tsitaadiga

vahetus ei tulnud sellepärast kõne alla, et klient hakkas HV-s avalikultmingit jama lahmima ja kliendiga ei soovita enam äri teha.
kaart oli gennetis (ülejäänud aja ordis või teel selle poole) paar päeva mis on garantiikohta suht kiire.

_________________
"Olukord on sitt, aga see on meie tuleviku väetis." - Lennart Meri
"Edu on kehv õpetaja. See ahvatleb tarku inimesi mõtlema, et nad ei saagi kaotada" - B. Gates
Kommentaarid: 370 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 320
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Killhoven
OC`er
Killhoven

liitunud: 05.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 15.05.2008 12:22:06 vasta tsitaadiga

Noname kirjutas:
vahetus ei tulnud sellepärast kõne alla, et klient hakkas HV-s avalikultmingit jama lahmima ja kliendiga ei soovita enam äri teha.
kaart oli gennetis (ülejäänud aja ordis või teel selle poole) paar päeva mis on garantiikohta suht kiire.


Et vahetus ei tulnud kõne alla pole absoluutselt probleemiks. Suhtumist võiksite aga küll muuta. Mitte minu vaid Genneti enda tuleviku tarvis icon_rolleyes.gif

edu!

_________________
Foorumis on ühe lolli kohta kümme tarka, nii et jõud on enam-vähem võrdsed.™
Kommentaarid: 400 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 346
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Noname
HV Guru
Noname

liitunud: 26.10.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.05.2008 14:59:52 vasta tsitaadiga

Killhoven kirjutas:
Noname kirjutas:
vahetus ei tulnud sellepärast kõne alla, et klient hakkas HV-s avalikultmingit jama lahmima ja kliendiga ei soovita enam äri teha.
kaart oli gennetis (ülejäänud aja ordis või teel selle poole) paar päeva mis on garantiikohta suht kiire.


Et vahetus ei tulnud kõne alla pole absoluutselt probleemiks. Suhtumist võiksite aga küll muuta. Mitte minu vaid Genneti enda tuleviku tarvis icon_rolleyes.gif

edu!
Kuidas küla koerale nõnda koer külale. Kui ise laimad siis ei suhtu keegi sinusse hästi, muuta tuleks iseennast.
_________________
"Olukord on sitt, aga see on meie tuleviku väetis." - Lennart Meri
"Edu on kehv õpetaja. See ahvatleb tarku inimesi mõtlema, et nad ei saagi kaotada" - B. Gates
Kommentaarid: 370 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 320
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
xtro
HV veteran
xtro

liitunud: 17.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.05.2008 15:25:07 vasta tsitaadiga

Kas Killhoveni postitus oli otsene laim? Minu silmis mitte, kuid Sinu vastused Noname, on küll veidi tigedad (st otse kratti hüppamine).
Suudad tema juttu ümber lükata (valeinfo andmise jne kohta?). Hetkel tundub, et tegin õieti kui peale Tallinna kontori sulgemist gennetiga ärisuhted lõpetasin.

Nagu näha võib oma töötaja, kes kaitsele viskub tegelikult rohkem firma mainet kahjustada, kui klient kes enda kogemust/nägemust kirjeldab icon_razz.gif

_________________
30+ tarantlit mu magamistoas ei tähenda veel, et ma hull oleks... vist?
Kommentaarid: 452 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 342
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Killhoven
OC`er
Killhoven

liitunud: 05.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 15.05.2008 16:01:07 vasta tsitaadiga

Tuletaks siinkohal veel meelde, et laim pole mu eesmärk kunagi olnudki. Kirjutasin reaalsest juhtumist kuna Noname mind selleks õhutas.

Kuid miks sa, Noname , nii närviline ja ennast täis oled küsiks ka mina? Miks sa tahad konflikti tekitada just nagu mina oleks teie "puhast" mainet alusetult rikkuma tulnud? Egas tõesti esimene lugu üle hulga aja, mis läbis avalikkuse eest varjatud pealt poolt puhtaid kardinaid?

Aga olgem ikka mõistlikud, peace icon_wink.gif

Soovin lugupeetud Gennet Lab`i seltskonnale edu ka edaspidisel thumbs_up.gif

_________________
Foorumis on ühe lolli kohta kümme tarka, nii et jõud on enam-vähem võrdsed.™
Kommentaarid: 400 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 346
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
X-z
HV kasutaja

liitunud: 13.07.2005




sõnum 15.05.2008 16:39:52 vasta tsitaadiga

Teretulemast HinnaVaatluse foorumisse! Koht kus kasutajad näevad asju ainult mustvalgetes värvides ja ühte värvi korraga. (Sealjuures seda värvi mida omale kasulikum näha on). Miks te üldse leiate et garantii vahetus peab toimuma 10 sekundi jooksul ja kogu maailm peab seisma jääma kui sinul midagi vaja on?! Kui inimestel pole halli aimugi sellest kuidas toote garantii protsessid käivad ei ole eriti mõistlik kommenteerida sest muidu tekib seesama efekt nagu kasutaja Killhoven tõestas. Lihtsalt apsurdne jutt mis ei vasta tõele. Kui sinu esimene väide on vale siis ülejäänud juttu ei saa uskuda. Gennet käitus täpselt nii nagu garantii ette näeb ja ei eksinud mitte millegagi ja kommunikatsiooni vead on alati kahepoolsed nii et gennet thumbs_up.gif. Mis Ordisse puutub siis ega 9600GT kaarte ei vedele niisama kuhjadena ladudes et võta ja jaga laiali... Ka Ordi käitus täpselt nii nagu peab. Mingit paremaks vahetamist ei ole firma kohustatud tegema ja see on täielik vastutulek firma poolt ja nõuab palju lisatööd seega pole see päris nii lihtne nagu te siin omale ette kujutate et võtad riiulist ja paned teise tagasi...
Kogu maailm ja Taiwan-i majandus ei jää ühe ega kümne HV-lase pärast seisma, ärge kujutage omale asju ette. Igal võimalusel tulevad korralikud firmad nagu Gennet seda on klientidele vastu aga ikka on vähe ja vingutakse... Väga õige käitumine Genneti poolt ja kasutaja Noname-i suhtumine on ka õige. Saage aru et klient ei ole kuningas vaid parim sõber ja kui parim sõber on ¤%&/¤ siis...

_________________
Kes teisele augu kaevab, viib ise labida ära!
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
xtro
HV veteran
xtro

liitunud: 17.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.05.2008 16:56:50 vasta tsitaadiga

X-z, kui asi tekst minu kohta käib, siis töötasin mõnda aega ise ühe Eesti vanima arvutisalongi garantiis mõnda aega ja tean väga hästi kuidas garantii toimib.
Küsimus pole just selles 10 sekundis või mõnes päevas vaid selles, et anti katteta lubadusi (Lihtsam on mitte selliseid lubadusi anda, selle sain esimese 2 töönädala jooksul selgeks).

Samuti eksid Sa X-z väga rängalt noname käitumist õigustades, katsun sulle seletada, mäletan hästi, et Sul rohkem see proble, et asju enda kännu otsast vaid näed.

1) Garantii eksimus - katteta lubaduste andmine. Kõik teavad, et garantii ei toimi hetkega ja pinda käiakse ikka, valetamine ja katteta lubaduste andmine aga mitte ei sobi garantiile. Kui on selge et läheb aega saab alati reaalseid tähtaegu anda ja normaalne garantii seda ka teeb.

2) Noneame suhtumisest - Killhovenm kirjeldas enda kogemust, ei näe küll kuskil, et solvanud või laimanud oleks, küllaltki viisakas minumeelest. Noname on see kes laimama hakkas otseselt, samas suutmata ühtegi väitet ümber lükata. Lollim asi mis firma töötaja teha saab on asju isiklikult võtta ja klienti netis laimama hakata, Sinu meelest võib klient mitte kuningas olla aga millegi pärast on aeg näidanud, et selline suhtumine röövib päris palju kliente. Firma esindaja saab ka rahulikult ja emotsiooniteta firmat kaitsa kui tunneb, et rünnatud on tema au ning faktiliselt asja kirja panna. Kui klienti käitumine miskipärast ei meeldi, siis võib tulevikus lihhtsalt vähem vastutulelik olla ja asja rangelt ajada nii angu see käima peab, mitte foorumis avalikult karjuma hakata, kõlab loogiliselt? icon_rolleyes.gif

Olen hetkel täiesti kõrvaltvaataja rollis, ning avaldan enda arvamust ja kogemusi. Kui firma esindaja käitub nagu Noname, siis usu või mitte, mina sellise käitumise ja emotsemise järel antud firmaga ei soovi tegemist teha, neid kes suudavad viisakat teenindust pakkuda on küll ja veel.

_________________
30+ tarantlit mu magamistoas ei tähenda veel, et ma hull oleks... vist?
Kommentaarid: 452 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 342
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Killhoven
OC`er
Killhoven

liitunud: 05.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 15.05.2008 17:21:19 vasta tsitaadiga

X-z kirjutas:
Teretulemast HinnaVaatluse foorumisse! Koht kus kasutajad näevad asju ainult mustvalgetes värvides ja ühte värvi korraga. (Sealjuures seda värvi mida omale kasulikum näha on). Miks te üldse leiate et garantii vahetus peab toimuma 10 sekundi jooksul ja kogu maailm peab seisma jääma kui sinul midagi vaja on?! Kui inimestel pole halli aimugi sellest kuidas toote garantii protsessid käivad ei ole eriti mõistlik kommenteerida sest muidu tekib seesama efekt nagu kasutaja Killhoven tõestas. Lihtsalt apsurdne jutt mis ei vasta tõele. Kui sinu esimene väide on vale siis ülejäänud juttu ei saa uskuda. Gennet käitus täpselt nii nagu garantii ette näeb ja ei eksinud mitte millegagi ja kommunikatsiooni vead on alati kahepoolsed nii et gennet thumbs_up.gif. Mis Ordisse puutub siis ega 9600GT kaarte ei vedele niisama kuhjadena ladudes et võta ja jaga laiali... Ka Ordi käitus täpselt nii nagu peab. Mingit paremaks vahetamist ei ole firma kohustatud tegema ja see on täielik vastutulek firma poolt ja nõuab palju lisatööd seega pole see päris nii lihtne nagu te siin omale ette kujutate et võtad riiulist ja paned teise tagasi...
Kogu maailm ja Taiwan-i majandus ei jää ühe ega kümne HV-lase pärast seisma, ärge kujutage omale asju ette. Igal võimalusel tulevad korralikud firmad nagu Gennet seda on klientidele vastu aga ikka on vähe ja vingutakse... Väga õige käitumine Genneti poolt ja kasutaja Noname-i suhtumine on ka õige. Saage aru et klient ei ole kuningas vaid parim sõber ja kui parim sõber on ¤%&/¤ siis...


X-z, sa ilmselt ei viitsinud mu posti läbi lugeda. Me ei räägi teemal, et miks ei käi garantii 10 sekundiga icon_exclaim.gif Me räägime teemal, et miks on üks klienditeenindaja nii tige, miks valetatakse ning miks ei käituta võimalusel kliendisõbralikult ? Viimase lause osa all mõtlesin seda, et kui mulle teatati: "Tõepoolest, kaart on vigane" ning paar päeva hiljem, et "me veel kontrollisime." Ma ei saa aru, kui viga oli ammu leitud, mida siis siin veel üle kontrollida? Palun ära aja oma rida vaid püsi teemas. Aitähh.

_________________
Foorumis on ühe lolli kohta kümme tarka, nii et jõud on enam-vähem võrdsed.™
Kommentaarid: 400 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 346
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XYZ
HV Guru
XYZ

liitunud: 05.11.2001




sõnum 15.05.2008 17:33:49 vasta tsitaadiga

Killhoven kirjutas:
... Viimase lause osa all mõtlesin seda, et kui mulle teatati: "Tõepoolest, kaart on vigane" ning paar päeva hiljem, et "me veel kontrollisime." Ma ei saa aru, kui viga oli ammu leitud, mida siis siin veel üle kontrollida? ...
Kahjuks pole garantiiasjad nii roosad.
Mis siis kui valmistajatehas juhtub omakorda kaarti kontrollima ja tunnistab selle töötavaks?
Kui algsel kaardi testijal jäi midagi hinge peale kaardi suhtes kripeldama, siis oli tema otsene töökohustus firma ees seda kaarti kasvõi kümme korda uusti kontrollida.
Kommentaarid: 81 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 12 :: 56
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Killhoven
OC`er
Killhoven

liitunud: 05.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 15.05.2008 17:41:35 vasta tsitaadiga

XYZ kirjutas:
Killhoven kirjutas:
... Viimase lause osa all mõtlesin seda, et kui mulle teatati: "Tõepoolest, kaart on vigane" ning paar päeva hiljem, et "me veel kontrollisime." Ma ei saa aru, kui viga oli ammu leitud, mida siis siin veel üle kontrollida? ...
Kahjuks pole garantiiasjad nii roosad.
Mis siis kui valmistajatehas juhtub omakorda kaarti kontrollima ja tunnistab selle töötavaks?
Kui algsel kaardi testijal jäi midagi hinge peale kaardi suhtes kripeldama, siis oli tema otsene töökohustus firma ees seda kaarti kasvõi kümme korda uusti kontrollida.


Täitsa arusaadav ja ma ei väidagi et garantii peaks alati kiirelt toimima. Kust te seda välja loete?? Mulle ei ole vaja selgitada, miks garantii võib teinekord kauem aega võtta.

Ma kirjutasin konkreetsest juhtumist läbi kliendi silmade ning sealhulgas mainisin ka ära et juu on selleks kõigeks põhjus. Tegin seda muuseas kuna nõuti "andmete täpsustamist ennem plõksima tulekut." Ehk siis tulemus oli aga sõim.

_________________
Foorumis on ühe lolli kohta kümme tarka, nii et jõud on enam-vähem võrdsed.™
Kommentaarid: 400 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 346
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XYZ
HV Guru
XYZ

liitunud: 05.11.2001




sõnum 15.05.2008 17:44:45 vasta tsitaadiga

Killhoven kirjutas:
XYZ kirjutas:
Killhoven kirjutas:
... Viimase lause osa all mõtlesin seda, et kui mulle teatati: "Tõepoolest, kaart on vigane" ning paar päeva hiljem, et "me veel kontrollisime." Ma ei saa aru, kui viga oli ammu leitud, mida siis siin veel üle kontrollida? ...
Kahjuks pole garantiiasjad nii roosad.
Mis siis kui valmistajatehas juhtub omakorda kaarti kontrollima ja tunnistab selle töötavaks?
Kui algsel kaardi testijal jäi midagi hinge peale kaardi suhtes kripeldama, siis oli tema otsene töökohustus firma ees seda kaarti kasvõi kümme korda uusti kontrollida.


Täitsa arusaadav ja ma ei väidagi et garantii peaks alati kiirelt toimima. Kust te seda välja loete?? Mulle ei ole vaja selgitada, miks garantii võib teinekord kauem aega võtta.

Ma kirjutasin konkreetsest juhtumist läbi kliendi silmade ning sealhulgas mainisin ka ära et juu on selleks kõigeks põhjus. Tegin seda muuseas kuna nõuti "andmete täpsustamist ennem plõksima tulekut." Ehk siis tulemus oli aga sõim.
Eespool oma pikas kirjelduses sa nagu väitsid, et said hoopis asenduskaardi, mitte sa ei rääkinud, et sõimata oleksid saanud...........
Kommentaarid: 81 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 12 :: 56
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Killhoven
OC`er
Killhoven

liitunud: 05.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 15.05.2008 17:50:04 vasta tsitaadiga

XYZ kirjutas:
Killhoven kirjutas:
XYZ kirjutas:
Killhoven kirjutas:
... Viimase lause osa all mõtlesin seda, et kui mulle teatati: "Tõepoolest, kaart on vigane" ning paar päeva hiljem, et "me veel kontrollisime." Ma ei saa aru, kui viga oli ammu leitud, mida siis siin veel üle kontrollida? ...
Kahjuks pole garantiiasjad nii roosad.
Mis siis kui valmistajatehas juhtub omakorda kaarti kontrollima ja tunnistab selle töötavaks?
Kui algsel kaardi testijal jäi midagi hinge peale kaardi suhtes kripeldama, siis oli tema otsene töökohustus firma ees seda kaarti kasvõi kümme korda uusti kontrollida.


Täitsa arusaadav ja ma ei väidagi et garantii peaks alati kiirelt toimima. Kust te seda välja loete?? Mulle ei ole vaja selgitada, miks garantii võib teinekord kauem aega võtta.

Ma kirjutasin konkreetsest juhtumist läbi kliendi silmade ning sealhulgas mainisin ka ära et juu on selleks kõigeks põhjus. Tegin seda muuseas kuna nõuti "andmete täpsustamist ennem plõksima tulekut." Ehk siis tulemus oli aga sõim.
Eespool oma pikas kirjelduses sa nagu väitsid, et said hoopis asenduskaardi, mitte sa ei rääkinud, et sõimata oleksid saanud...........


Kaarti sain jah tänu enda aktiivsusele nädalavahetuse eel. Mitte keegi ei rääkinud mulle, et seekord läheb kauem. Sõim tuli hiljem alles, enamjaolt täna.

_________________
Foorumis on ühe lolli kohta kümme tarka, nii et jõud on enam-vähem võrdsed.™
Kommentaarid: 400 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 346
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Noname
HV Guru
Noname

liitunud: 26.10.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.05.2008 22:55:58 vasta tsitaadiga

Mina ütlesin, et ära lahmi kui täpselt ei tea mis juhtus. Keegi pole kedagi sõimanud ju icon_lol.gif

Miks kaart uuesti testimisse läks? Sellepärast, et masin mille peal testiti järgmist kaarti tegi sama asja mis tolle 9600GT-ga. Selgus, et testimasin ka vigaseks saanud vahepeal.

Et olla kindel, kas asi ikka õige on, testiti uuesti. Ka uues masinas tuli välja, et kaart siiski on vigane, kuna asi hakkas tänu sellele venima kliendile anti asenduskaart.

Samal ajal tekkisid netti väited, et gennet viivitab lihtsalt niisama garantiiga, mille peale ütlesin, et pole mõtet lahmida kui ei tea mis tegelikult toimub.
Asju tehakse pigem korralikult kui rutates ja hooletult, korralikult asjade ajamine võtab aega.

Ordi on meil hea parter ja me ei soovi nende aega kulutada asjadega mis ei pruugigi ajakulu väärt olla.

Tahaks ka teada mis katteta lubadusi siis anti, millest räägitakse?

_________________
"Olukord on sitt, aga see on meie tuleviku väetis." - Lennart Meri
"Edu on kehv õpetaja. See ahvatleb tarku inimesi mõtlema, et nad ei saagi kaotada" - B. Gates
Kommentaarid: 370 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 320
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
inca
HV Guru
inca

liitunud: 02.06.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.05.2008 13:44:46 vasta tsitaadiga

Jumal säästku meid selliste klientide ja klienditeenindajate eest.
Huvitav kuidas Gennet labs lubab enda nimel härra Noname'il rääkida. Teadmatus?

_________________
KASS
Kommentaarid: 168 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 157
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 17.05.2008 16:26:04 vasta tsitaadiga

inca: Mailiaadressi järgi võttes on HV-lane Noname firma Gennet Labs-i töötaja. Aga mailist ei selgu, kas reatöötaja või juhtiv jõud või koguni omanik icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 284 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 11 :: 211
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  GenNet Lab mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... , 12, 13, 14  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.