nii nõrk masin, et vajab putitamist? 14k aastas; odavam äkki iga aasta uus võrr osta?
Hetkel siis 5 kuuga päbi sõidetud 9 000 km. väiksed värvitööd, kord sai ühte autot liiga lähedalt nähtud (uus esiots), õlid, rihmad, rullid, veljed, kummid, piduriklotisd, trossid, filtrid, aku jne.
Ei lagune eriti aga masin ei ole just eile tehasest välja tulnud. (97a yamaha mbk)
Laurikre:. _________________ Need: Windows, .Net, Sharepoint, Exchange, Dynamics, Visual Studio, XNA, Expression, Silverlight, SQL and many other skills? Talk to me
Rohkem IT uudiseid iga päev BattleIT lehelt
nii nõrk masin, et vajab putitamist? 14k aastas; odavam äkki iga aasta uus võrr osta?
Hetkel siis 5 kuuga päbi sõidetud 9 000 km. väiksed värvitööd, kord sai ühte autot liiga lähedalt nähtud (uus esiots), õlid, rihmad, rullid, veljed, kummid, piduriklotisd, trossid, filtrid, aku jne.
Ei lagune eriti aga masin ei ole just eile tehasest välja tulnud. (97a yamaha mbk)
Laurikre:.
Palju sa reaalselt tema peale kulutad kuus (ei arvesta küttekulu)? Õlid, filtri peduvahend, filtri õli jne.... 1400.-/kuus on ikka meeletu summa Või käid iga kuu teeninduses, siis on see reaalne ?
Uus esiosts oli 4 000.-
Õli 300.-
filtrid 340 + 200.+ 15-
Var. Rihm 380.-
Rullid 400.-
kummid 1300.-
trossid 140 eek tk
7K
+ veel mingi x summa.
6 kuud sõidetud ja suurem osa sellest summas on olnud 19 000km hooldus.
Laurikre:. _________________ Need: Windows, .Net, Sharepoint, Exchange, Dynamics, Visual Studio, XNA, Expression, Silverlight, SQL and many other skills? Talk to me
Rohkem IT uudiseid iga päev BattleIT lehelt
10 aastat vana vfr i peale on kulunud 2600km i läbimiseks:
650kr = õlifilter + ketivaha + 10w40 õli castrol
600kr = küünlad
3000kr = tagarehvi vahetus
plaanis on:
keti ja ketirataste komplekti vahetus = u3k..
ilmselt jääb vahetus juunisse
80kw ratta kolmeks kuuks kindlustamine maksis 590kr
arvele võtmine 1300kr
ülevaatus 180kr.
nädalas kulub ~2 paagitäit kütust kui iga päev käia viimsist tööle ja linnast mitte väga kaugele välja sõita. " täis" võtmine maksab kuskil 260 - 290kr, sõltub palju " viimast kriipsu" paaki jääb. trassil saab paagiga kuskil 400 kmi kui olla streetlegal.
ceemic kirjutas:
Olen väga vähe kaherattalistega kokku puutunud ja tekkis küsimus. Kui ökonoomsed need õige on? Näiteks "taburetid" ja siis juba suurema kubatuuriga tsiklid...
honda cb500, millega ma eelmisel aastal u 11k kmi maha sõitsin, suutis reservi keeramata paagiga läbida u 450 km i paagi maht on minumeelest 18 liitrit, millest kaks kolm on reserv. 42kw, suure osa sõitsin "seljakotiga"
suzuki gs500 millega eelmisel aastal sõitsin umbes 2500km i oli enam - vähem sama " öko" ~36kw vist oli..
aprilia pegaso 650 aastast 95, vajas 350km i peal korra tankimist.
gsr600 tahtis tallinn-türi-tartu-tallinn otsa peale kolme jootmist.
gsxr1100 mis oli 18 aastat vana, millega ma sõitsin umbes 5000km i, tahtis paagi täis saada umbes iga 320km i tagant.
gsx750f iga saab täis paagiga raplast tapale, kui enamuse ajast hoida kella 200+ i peal. (autor: hitchiker)
yamaha szr660 sai 14 liitriga mis paaki mahub , tallinnast rakverre ja läbi veltsi tallinnasse tagasi. tagasitulles sai sellel hetkel ratta peal olnud 25kw piirajat piinatud ja kellal nähtud ka numbrit 160km/h
ma igaks juhuks ei proovi arvutada, kui palju maksis keskmiselt oletatav eelmise aastaga läbitud umbes 23 tuhat kilomeetrit..
veel " öko" st.
tallinnas on siklite parkimine tasuta
praamil on sikkel nagu jalgratas, eelmisel aastal maksis enda ja ratta üleviimine 50kr ots, järjekorras passima ei pea, saad laevale koos bronnidega ja esimesena maha.
taburett, mis arendab "4kw" ja vajab u 4 liitrit kütet versus 36 - 50kw masinad, mis vajavad ainult natuke rohkem, mille välp on tunduvalt suurem ja mida ei ole vaja aastas paarikümbe tonni eest " pimpida".. autokoolile kulutatud raha tuleb juba oma rollupimbist veel samal aastal tagasi samas julged ka linnast välja sõita ilma hirmuta, et sind trassil alla aetakse. + saad lahti " taburetimehe, kes liiklusest eeldatavasti mitte kottigi ei adu" mainest. _________________ Hooldatud (puhastatud, installitud) sülearvutid - https://www.yaga.ee/mox-fulder https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. ca 100km raadiuses võin täna/homme ära ka tuua.
Jann1, Ära mingit hiinakat küll osta ... juhul kui sa tõesti 2-3 km sellga liikuda ei kavatse..
hiinakatel nimelt suured mured edasiliikumisega.. foori taga lükkad hoogu jalgadega juurde.. eriti kui sa kaheksi sõidad..
Osta endale mõni vanem MBK või Yamaha.. ja sõida..
Laurxi poolt pakutud masin on ka täitsa
Arvesta sellega ,et hiinaka pärast 5000km läbimist võid ära visata.. aga selle masina hind nii palju ei lange..(juhul kui sa väga valusalt matsu ei pane)
Laurikre:.
Mis on hiinakad? Miks nendega siis ikkagi sõita ei saa? Dude, millest sa räägid?
Mul on paar sõpra, kes sõidavad juba jupp aega Keewaydega, ühel on kindlasti üle 5k läbisõitu. Meil siin foore pole, seega pole meestel probleeme ka kahekesi sõitmisega
Ja ühel sõbral 11a tütar sõidab mingi tundmatu nimega pilusilmade maal toodetud mudavurriga. Juba umbes kaks aastat mööda metsi ning krossirada. Ja vahetanud on ainult õli.
Minu meelest Dude räägib õiget juttu! Kui tahad korralikku ajsa, siis käi alguses tohkem raha välja ning osta Yamaha, Benelli, Malaguti, Aprilia jne... Need hiinakad onühed parajad nikatsid, kuna nendega juhtub ajuvabasid asju. Ehituselt on nad nõrgad (raam on isegi kokku pandud kõigest punktkeevitusega) ja vastupidavus annab ka kõvasti soovida.
Suht palju raha peab tegelt olema, et endale selline seiklus tagumikule osta
teil on hiinakatest jube vale arusaam. Olen omasilmaga näindf hiinakat millel on 10k+ sn ees. ja sõidab edasi ja on ainult pukse ja rehve vahetand(loomulikult kaa stabiilne õlivahetus). Ja hiinakad ei ole uimased et pead jalaga hoogu juurde lükkama.
mis näitaja on 10k? miks üldse omael sellist asja kaela võtta kui vanus/oskused lubaksid suurema haardeulatusega ja mõistlikuma asjaga sõita? _________________ Hooldatud (puhastatud, installitud) sülearvutid - https://www.yaga.ee/mox-fulder https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. ca 100km raadiuses võin täna/homme ära ka tuua.
No pole sel rolleril ju tegelikult häda midagi. Saab odavalt kätte, võtab vähe kütust ja näiteks piritalt kesklinna tööle ja koju on igati mugav mööda rattateed sõita. Lisaks ei pea autokooli minema et A-kati teha. Maine on nagu ta on muidugi, samas kui ise mõistlik oled ja korralikult liikled siis pole ju hullu.
mmz, 50cc 2-4kw ja 3 liitrit? cb500/gs500/gsx600f/bandit 500-600cc 32 - 53kw~4 liitrit.. kust otsast rollu vähe kütet võtab? tahaks mujale ka sõita kui piritateel ja suutemate kabariitide tõttu talinna auklikel teedel ka mugavam sõita. jalgratta teel sõitmiseks on jalgratas: pole küttemuret, pole füüsilise koormuse muret.. _________________ Hooldatud (puhastatud, installitud) sülearvutid - https://www.yaga.ee/mox-fulder https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. ca 100km raadiuses võin täna/homme ära ka tuua.
laurx, üsna paljudel ei ole roller mitte huvist kaherattaliste vastu vaid lihtsalt transpordivahendiks tööle/koju/kooli. (Autoga ei taha ummikus istuda, ühistransport ei paku erilist paindlikust, jalgrattaga sõidab ennast higiseks.) Ei pea jändama ülevaatusega, kindlustusega, ei pea tegema juhiluba jne. Kel tõsine huvi kaherattaliste vastu, küll see ka "suure ratta" ja kõik sellega kaasneva endale muretseb.
laurx, üsna paljudel ei ole roller mitte huvist kaherattaliste vastu vaid lihtsalt transpordivahendiks tööle/koju/kooli. (Autoga ei taha ummikus istuda, ühistransport ei paku erilist paindlikust, jalgrattaga sõidab ennast higiseks.) Ei pea jändama ülevaatusega, kindlustusega, ei pea tegema juhiluba jne. Kel tõsine huvi kaherattaliste vastu, küll see ka "suure ratta" ja kõik sellega kaasneva endale muretseb.
Just. Ise ei viitsiks joosta uuesti autokooli, et A-Kat teha ja siis omale bike osta.
mmz, Samas osadel inimestel tuleks bussiga sõit kallim kui rolleriga sõit nt harkust - ülemistele minek. (edasi tagasi)
Marsa piltet 25/30 x 2
bussipilet x 2
= 80
kilomeetreid 14 km
Roller 4L/100le
30.- eek
Hinnavahe on märgatav.
Samas ei pea jala käima..ootama bussi jne.
Laurikre:. _________________ Need: Windows, .Net, Sharepoint, Exchange, Dynamics, Visual Studio, XNA, Expression, Silverlight, SQL and many other skills? Talk to me
Rohkem IT uudiseid iga päev BattleIT lehelt
pole siga ega kägu. sellepärast pole ka mainet. asjaga võib sõita autoteel ja jalgrattateel ja ilma lubadeta. loomulikult kasutatakse seda kurjasti ära aga ma luban et ma sel teemal rohkem sõna ei võta, läheb muidu käest ära
Okei, see on kelder-garaa-hübriid. Kuhu mujale. Kõrvalhoone on kola täis, õue ikka ei jäta. Aga kahekesi mahuvad ära küll. Veidi keerutamist on et välja saada ommikul, aga noh, muskel kasvab 8)
Mäs need elektroonilised spidomeetrid on käigukastis väi? Mul otsustas mitte enam midagi välja lugeda... peale kukkumist hakkas valetama ja nüüd seisab suur null ees.. Pole sina peal ka mootoritega.
Täitsa ilus
Laurikre:. _________________ Need: Windows, .Net, Sharepoint, Exchange, Dynamics, Visual Studio, XNA, Expression, Silverlight, SQL and many other skills? Talk to me
Rohkem IT uudiseid iga päev BattleIT lehelt
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.