Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  netikuller märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
excalibur
HV Guru

liitunud: 24.01.2003




sõnum 02.11.2007 19:37:09 vasta tsitaadiga

krt üle kuu siis oled sa küll kannatlik poiss ja pned veel viie icon_smile.gif
Kommentaarid: 316 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 4 :: 262
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dale
HV vaatleja

liitunud: 06.11.2007




sõnum 06.11.2007 11:50:29 vasta tsitaadiga

Kui siin meie kohalikud Eesti postimüügikataloogid toovad kauba 4-6 nädala jooksul kohale, siis 3-4 nädalat USA netipoodidest kauba toomiseks on minumeelest isegi hea saavutus. Paar korda olen ka ise Netikuller.ee teenust kasutanud ja kõik on laabunud probleemideta.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
M00t
HV Guru
M00t

liitunud: 05.12.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.11.2007 17:57:50 vasta tsitaadiga

20:24 15/10/2007 - Tellimusarve tasutud
21:01 15/10/2007 - Kaup netipoest tellitud
12:08 30/10/2007 - Kaup Netikulleri USA aadressil
10:55 02/11/2007 - Kaup Eesti poole saadetud
08:27 07/11/2007 - Kaup Eesti tollis
21:11 08/11/2007 - Kaup Netikulleri Tallinna kontoris

ise olen ka mingi 5-6 korda nende kaudu tellind ja alati on oldud väga sõbralikud ja abivalmid icon_biggrin.gif thumbs_up.gif
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 68
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
blas
Kreisi kasutaja
blas

liitunud: 27.01.2002



Online

sõnum 09.04.2008 19:15:09 vasta tsitaadiga

... mind nõksa häirib asjaolu, et dollari kursi arvutamise loogika nende lehel avatud ei ole. Kuna see erineb ametlikust kursist mingi tundmatu koefitsendi võrra, võiks see teave olla selgelt ka välja toodud. Muidu täitsa kena võimalus kauba tellimiseks.
_________________
The truth is out there
Kommentaarid: 79 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 76
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
amanitin
HV vaatleja

liitunud: 15.09.2006




sõnum 13.04.2008 00:22:06 vasta tsitaadiga

Viisin ühe asja garantiisse. Ootasin kuu aega ja siis helistasin ning küsisin kaugel asi on....tuli välja, et nad polnud sinna seda saatma hakanudki. Ja väitsid, et ISEGI, kui nad saadaks selle praegu, siis ei tule see tagasi enne kaht nädalat. Isegi?! Nad oleks selle pidanud juba AMMU saatma. Olen neid nii nädal aega telefonikõnedega nüüd pommitanud ning lubasid lõpuks müüjaga ühendust võtta... vabanduseks tõid muidugi, et müüjafirma garantiis oli ootamatult pikk järjekord... Järjekord? Piisab sellest, kui üks neist suvatseks USA's mõnda müüjapoodi minna ning asi saaks 5 min ümber vahetatud, kuid selle asemel visatakse kaup nurka ning loodetakse, et ma ei soovi seda enam tagasi. Kas tarbijakaitse suudaks selle firmaga midagi ette võtta?
Kui tellid Netikulleri kaudu midagi, mis võib tulevikus vajada garantiid, siis peaks olema selle firmaga ettevaatlik.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ewur
HV veteran
ewur

liitunud: 17.02.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.04.2008 01:40:33 vasta tsitaadiga

amanitin kirjutas:
Viisin ühe asja garantiisse. Ootasin kuu aega ja siis helistasin ning küsisin kaugel asi on....tuli välja, et nad polnud sinna seda saatma hakanudki. Ja väitsid, et ISEGI, kui nad saadaks selle praegu, siis ei tule see tagasi enne kaht nädalat. Isegi?! Nad oleks selle pidanud juba AMMU saatma. Olen neid nii nädal aega telefonikõnedega nüüd pommitanud ning lubasid lõpuks müüjaga ühendust võtta... vabanduseks tõid muidugi, et müüjafirma garantiis oli ootamatult pikk järjekord... Järjekord? Piisab sellest, kui üks neist suvatseks USA's mõnda müüjapoodi minna ning asi saaks 5 min ümber vahetatud, kuid selle asemel visatakse kaup nurka ning loodetakse, et ma ei soovi seda enam tagasi. Kas tarbijakaitse suudaks selle firmaga midagi ette võtta?
Kui tellid Netikulleri kaudu midagi, mis võib tulevikus vajada garantiid, siis peaks olema selle firmaga ettevaatlik.


Nii ta on, näiteks minu puhul sai nende kaudu natuke rohkem kui aasta tagasi video ostetud, aga "rebate" siiamaani kätte saamata ja vist jääbki, olen juba loobunud. Ja jutt selline, et nemad pole seda kätte saanud ning sellepärast ei saa mulle seda üle kanda ja seejärel oli link mingile suvalisele "rebatepettusele". Mida sellest arvata, keda uskuda, ei tea, tõendeid pole, ameerikamaa kaugel...
Kommentaarid: 60 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Netikuller
HV vaatleja

liitunud: 11.05.2007




sõnum 07.05.2008 11:41:59 vasta tsitaadiga

Netikuller vastab:

Tunnistan, et eelmise kirjutaja garantiijuhtumiga on olukord kummaline. Vaatasin üle garantiijuhtumite ajaloo, kuid ei leidnud, et kunagi oleks olnud sarnast olukorda, et me põhjuseta lihtsalt ei saada praaki kaupa tootjale tagasi. Palun Teil saata enda tellimuse number või enda andmed (mille abil saan välja otsida Teie tellimuse) otse mulle: info@netikuller.ee, lisage, et see kiri on Heikkile. Netikullerist ostes säilib kaubal nii seda müünud netipoe kui ka tootja garantii ning kui ostetud esemega midagi juhtub, siis tasub Netikuller kõik kulud, et asi saaks garantiikorras korda tehtud (kuigi enamasti vahetatakse see uue vastu välja, kuna see on tootjatele odavam). Samuti ei ole USA-s tavaliselt sellist olukorda nagu Eestis tihti, et öeldakse, et klient on ise süüdi. Üldiselt oleme soovitanud saata garantiisse isegi need asjad, mis on õnnetusjuhtumina katki läinud seni on vaid ühel korral tootja garantiist keeldunud (siis oli asi ka väga-väga ilmsete kasutaja poolse rikkumise märkidega, kuid kuna asi tuli lasta korda teha niikuinii, siis tasus proovimist).

Rebate-kannatajale soovitan samuti võtta ühendust otse minuga ning vaatan samuti tema tellimuse üle. See ei ole tavapärane, et saadame lingi rebate-pettuse kohta. Senini on keskmiselt 50-st rebate'st tõesti umbes 1 kadunud. Samas kui oleme tootjale teada andnud, on peaaegu alati uus tshekk välja saadetud. Kuna selle tellimuse korral samuti hetkel olemasolevate andmetega lähemalt vaadata ei saa, siis on põhjus teadmata. Kuna Netikullerist tellides valib klient netipoe, kust tellimus teha (kuigi me vaatame poed alati üle ja anname oma soovituse, kui tegemist on petisega), siis on mõnikord valitud poed, mis on väga ebausaldusväärsed. Sellistest poodidest ostes soovitan võtta tellimuse lisakindlustuse, mis tagab, et ost internetist oleks täiesti turvaline.

Nii garantii, kindlustuse kui ka rebate kohta on lähem info Netikuller.ee veebilehel Küsimuste ja Vastuste all. Kommenteerijaid aga tänan ning loodan, et peatselt oleme saamas ka Netikulleri seni kalliks peetud kauba hinnale lisanduvaid kulusid oluliselt vähendada.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Carl
HV kasutaja

liitunud: 16.11.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.05.2008 01:50:35 vasta tsitaadiga

Meenub, et kunagi sai ka kola tellitud ning karbilt oli rebate (mingi silt või kleeps siis ilmselt?) maha lõigatud.
Raha selle eest muidugi ei näinud (ning ega polnud meeles ka neile pinda käia).

Kuid muidu korduvalt tellinud ning näib suht toimivat. Kauba kaalu tuleks ainult alahinnata, juurdeküsimisega saavad nad paremini hakkama kui tagasimaksmisega (kusjuures viimasel tellimusel ise ütlesid, et raha üle ja kandsid tagasi).

Üldkokkuvõtteks võiks öelda, et läbi aastate on nende teenus aina paremaks läinud.

Nüüd veel millalgi vaja viitsimist garantii ära proovida (käekellalt kukkus 2 minutit peale pakendi avamist üks nupp küljest ära, teisel samasugusel kellal viskas poole kuupärast pildi eest ära). Kuidas nad suhtuks garantiise kauba puhul, mille hind on väiksem postitasust ?icon_smile.gif
Kommentaarid: 48 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 45
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dvd vader
HV Guru

liitunud: 26.09.2002




sõnum 28.05.2008 17:29:00 vasta tsitaadiga

5. mai - Teie tellimuse uueks staatuseks on "Tellimusarve tasutud"
6. mai - Teie tellimuse uueks staatuseks on "Kaup netipoest tellitud".
13. mai - Teie tellimuse uueks staatuseks on "Kaup Netikulleri USA aadressil".
16. mai - Teie tellimuse uueks staatuseks on "Kaup Eesti poole saadetud".
20. mai - Teie tellimuse uueks staatuseks on "Kaup Eesti tollis".

22 mai -
Kahjuks on tekkinud kaubaga Eesti tollis viivitus.
Nimelt on kaup läinud lisakontrolli ehk nn. “punasesse koridori”, kus tolliametnikud uurivad põhjalikult saadetiste sisu ning dokumente.
Lisakontrolli võetakse kaupa pisteliselt ning selle ennetamiseks ei saa kahjuks ka midagi ette võtta.
Eelnevate kogemuste põhjal võtab lisakontroll aega vähemalt ühe päeva.

27. mai - minu kiri:

Kirjas on mainitud, et "punane koridor" võtab aega ühe päeva. Info selle kohta, et kaup on Eesti tollis, saatsite mulle aga juba 20. mail ja teie kodulehel on kirjas, et tolli läbib kaup 1-2 päevaga. Seega kokku peaks minema koos "punase koridoriga" minu arvutuse järgi max. 3 päeva. Täna on 20. mail saadetud kirjast alates aga juba kaheksas päev. Kuna see tundub juba kahtlaselt pikk aeg, siis igaks juhuks küsin, et ega mulle pole lihtsalt unustatud saata teadet, et võin kaubale järgi minna?


28. mai - Kahjuks on Teie kaup endiselt Eesti tollis läbivaatlusel. Ootame iga hetk kauba vabastust. Teeme kõik endast oleneva, et kaup võimalikult kiiresti tollist kätte saada.


mida pekki? icon_confused.gif eesti tollis on kaup nüüd üheksandat päeva juba - üks päev kauem kui kulus kauba USA-st Eestisse liikumiseks icon_eek.gif kas kellelgi on veel äkki tolliga selliseid halbu kogemusi?
Kommentaarid: 83 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 7 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
excalibur
HV Guru

liitunud: 24.01.2003




sõnum 28.05.2008 17:43:40 vasta tsitaadiga

vana nali "kõikide kaubad käivad sealt läbi"
Kommentaarid: 316 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 4 :: 262
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Netikuller
HV vaatleja

liitunud: 11.05.2007




sõnum 27.06.2008 00:32:20 vasta tsitaadiga

Netikuller vastab:

Jah, tollis on olukord õnnetu. Kui varem said kaubad tollivabastuse samal päeval, siis nüüd on pidevalt läinud minimaalselt kolm tööpäeva ning on olnud ka kauem.

Kuna tolli arvutisüsteem võtab juhuvalimiga mingi kaubaliigi erikontrolli, siis juhtub Netikulleri kaupadega - kus ühes pakis on palju eriliigilisi kaupu - et ka meie kaubad kuuluvad läbivaatusele. Seejuures peavad kõik teised inimesed samuti ootama, kuigi vaadata tahetakse vaid ühte eset.

Kuigi tahaks tolli tööd kiirendada, siis see ei ole lihtsalt meist väga palju sõltuv. Oleme kaalunud erinevaid võimalusi, kuid senini ainus tõhusaim lahendus on olnud USA-st koondsaadetiste tihedam ja seega kiirem kohale toomine.

Kui aga siin loeb seda keegi, kellel "tollis käpp sees" ja kogemust tolliga palju, või kes sellist meest soovitada oskab, siis lahkelt palume ühendust võtta.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ewur
HV veteran
ewur

liitunud: 17.02.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.06.2008 18:34:42 vasta tsitaadiga

ewur kirjutas:
amanitin kirjutas:
Viisin ühe asja garantiisse. Ootasin kuu aega ja siis helistasin ning küsisin kaugel asi on....tuli välja, et nad polnud sinna seda saatma hakanudki. Ja väitsid, et ISEGI, kui nad saadaks selle praegu, siis ei tule see tagasi enne kaht nädalat. Isegi?! Nad oleks selle pidanud juba AMMU saatma. Olen neid nii nädal aega telefonikõnedega nüüd pommitanud ning lubasid lõpuks müüjaga ühendust võtta... vabanduseks tõid muidugi, et müüjafirma garantiis oli ootamatult pikk järjekord... Järjekord? Piisab sellest, kui üks neist suvatseks USA's mõnda müüjapoodi minna ning asi saaks 5 min ümber vahetatud, kuid selle asemel visatakse kaup nurka ning loodetakse, et ma ei soovi seda enam tagasi. Kas tarbijakaitse suudaks selle firmaga midagi ette võtta?
Kui tellid Netikulleri kaudu midagi, mis võib tulevikus vajada garantiid, siis peaks olema selle firmaga ettevaatlik.


Nii ta on, näiteks minu puhul sai nende kaudu natuke rohkem kui aasta tagasi video ostetud, aga "rebate" siiamaani kätte saamata ja vist jääbki, olen juba loobunud. Ja jutt selline, et nemad pole seda kätte saanud ning sellepärast ei saa mulle seda üle kanda ja seejärel oli link mingile suvalisele "rebatepettusele". Mida sellest arvata, keda uskuda, ei tea, tõendeid pole, ameerikamaa kaugel...


Netikuller kandis nüüd siis eelmine nädal rebate suuruses summa pangaarvele üle. Mis ma muud oskan öelda, venitasid küll natuke "seanahka" 8) , aga muidu ju 100% kõik ok nendega, viisakad ja viksid thumbs_up.gif . Mina viha ei pea ning tellin ehk edaspidigi, ainult proovin võimalusel "rebatevaba" toodet valida icon_smile.gif ...
Kommentaarid: 60 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
soodent
HV Guru


liitunud: 10.04.2002




sõnum 03.07.2008 20:44:38 vasta tsitaadiga

Mul pole netikulleriga õnne olnud- maksin ühe toote eest 300kr rohkem ja nende leht lubab lahkelt tasaarveldust kui saadetav asi saabudes oluliselt vähem kaalub/maksab.Tegelikult selle 300kr saamiseks pidin 3 nädalat neid paluma- kerjama- ähvardama.Kaup oli katki ka veel transpordiga- avastasin kodus...
Nüüd töökaaslasel ka pakk juba 1,5 kuu ei saabu ja mõttetud robotlikud viisakad sisutud vastused tulevad netikulleri poolt.
Aus firma maksaks raha tagasi ja lõpetaks sisutu seebitamise...

_________________
Kommentaarid: 822 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 19 :: 6 :: 564
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dogbert
HV Guru
Dogbert

liitunud: 03.05.2004




sõnum 08.07.2008 16:23:49 vasta tsitaadiga

Kui kaua Netikulleri teenuse kasutajatel tavaliselt on läinud, kuni peale arve tasumist tellimuse staatus muutub "makstud" staatuseks või püsib "maksmata arve" summa kuni nad lõpuks tellimuse internetipoes ära teevad? Ja kaua läheb neil tellimuse tegemiseks valitud netipoest (nt. Amazon)?

Lihtsalt imestan, et möödunud neljapäeval vormistatud ja tellimise lõpus kohe SEB pangalingilt tehtud ülekandega tellimus püsib siiamaani "maksmata arve" staatuses - sai ka maksmise lõpus "tagasi kaupmehe juurde" klõpsatud ja see hõiskas, et ülekanne õnnestus, aga paistab, et neil see tellimuse staatust mingil viisil ei mõjuta.
Kaupade laoseisud ja hinnad on Amazonis vahepeal juba mitu korda muutunud... icon_confused.gif
On see tavaline asjade kulg või peab traati tõmbama hakkama ja järele pärima?
Eile saadetud meilile igatahes pole mingit reaktsiooni. Enne tellimist lihtsalt infot küsides tuli vastus järgmisel päeval...
Netikulleri kodulehel täpsem info puudub - "küsimuse ja vastused" sai läbi vaadatud juba enne tellimist.

______________________

OK, nüüd muutus staatus tasutud tellimuseks. Hea seegi.

_________________
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus.
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
soodent
HV Guru


liitunud: 10.04.2002




sõnum 16.07.2008 18:35:44 vasta tsitaadiga

Minu tuttav ei saa ikka ei kaupa ega raha sealt "pätikullerist".Tuleb vist kohtusse pöörduda...
_________________
Kommentaarid: 822 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 19 :: 6 :: 564
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Netikuller
HV vaatleja

liitunud: 11.05.2007




sõnum 21.07.2008 18:05:46 vasta tsitaadiga

Netikuller vastab:

soodent: kas oleks võimalik Teil lisada enda tuttava tellimuse number või saata see meile aadressil info@netikuller.ee.
Kontrollisin üle teel olevad tellimused ning selliseid, mis pätluse alla läheksid leidsin ühe - kliendi poolt valitud netipood on vga pätt, asi on läinud meie kindlustusse ning klient saab õnnelikult raha tagasi. Halvem oleks sama kliendi jaoks olnud olukord, kui ta oleks enda krediitkaardi numbri andnud otse sellele poele - puudub kaup ja kindlustus. Lisaks võtavad sellised poed enamasti krediitkaartilt raha rohkem kui tellimuses ning proovivad sama kaarti numbrit kasutada, kuniks see täiesti tühjaks võetud. Selle juhtumi kogusumma on ligi 15 tuhat krooni ning kui see on 'soodent' tuttava oma, siis kinnitan, et tema tellimusega saab asi korda.

Mis puudutab aga Netikullerist ostmise turvalisust:
1. Klient võib valida ükskõik millise netipoe kuhu edastame tema makse
2. Kui kliendil oli võetud tellimust esitades kindlustus, siis probleemi korral makstakse tema raha tagasi koheselt, ilma netipoega vaidlemise tulemust ootamata
3. Kui kindlustust ei olnud võetud, rakendub meie üldkindlustus ning klient saab ikkagi enda raha tagasi. Tõsi, oodates, kuni kindlustus on vaidlemistega ühele poole saanud.

Seega ost on igal juhul turvaline; soovitan siiski kaaluda kindlustuse lisamist tellimisvormi täites.

Tellimuse staatus muutub alles siis, kui pank on saatnud meile makse kinnituse. Oleme teadlikud, et SEB kaudu makseid tehes laekuvad need alles ülejärgmisel päeval. Suhtleme SEB'iga, et see kiireneks või nad meile teate saadaks makse laekumise kohta. Mingil põhjusel teatab SEB meile hetkel vaid maksete koodid ja ütleb, et nad ei saa edastada "maksja nime". Arusaamatu miks me ei tohiks teada, kes meile makse teinud on? Proovime lahendust leida.

Rebate teema oli samuti jäänud vastamata: Tootjad saadavad rebate tsheki tavaliselt 4-12 nädala jooksul (senini pole mitte ükski saabunud 4 nädala jooksul vaid pigem 3 kuu jooksul). Tsheki laekumisel on panga kliiring u 2 nädalat. Seejärel teeme tagasimakse. Tootjalt jääb saamata u. 5% tshekidest ning hetkel Netikuller seda riski ei kata. Tõsi - põhjus, miks me selle riski katmist ei ole senini arutanud on rebate-tellimuste väike osakaal. Kuus on tavaliselt vaid 1-2 rebate-allahindlusega tellimust.

Hetkel kõige suurem Netikulleri probleem on siiski tollis, kus kulub viimasel ajal keskmiselt nädal (võrdluseks, transpordile endale kulub vaid kaks päeva). Oleme ka seda parandamas ning tänan kõiki, kes siin foorumis kommenteerivad - see aitab meil leida probleemikohad, kus asju paremaks teha.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
soodent
HV Guru


liitunud: 10.04.2002




sõnum 21.07.2008 20:25:57 vasta tsitaadiga

Nüüd siis pea 2 kuud pärast tellimuse tegemist on teade saabunud, et pakk eestis.
_________________
Kommentaarid: 822 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 19 :: 6 :: 564
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
miga
HV Guru
miga

liitunud: 07.09.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.08.2008 18:47:33 vasta tsitaadiga

Tegin juuni lõpus tellimuse ja täna sain meili, et kaup on Eesti tollis...kaua tolliga teil läinud on umbes ?
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
excalibur
HV Guru

liitunud: 24.01.2003




sõnum 13.08.2008 18:59:00 vasta tsitaadiga

nädal kaks kui veab
Kommentaarid: 316 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 4 :: 262
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pioneeros
HV kasutaja
pioneeros

liitunud: 01.12.2004




sõnum 21.08.2008 11:43:16 Minu kogemused: vasta tsitaadiga

Mina tellin USA-st allahinnatud kaupu (seal on valikut (mis eestis puudub) ja kogused suured = hea hind)

Tellin netikulleri kaudu poodidest, kes ei aksepteeri teiste riikide krediitkaardi omaniku aadressi.

Jalgratta asjad nt. Rei.com aksepteerib ja saadab eestisse.
nt. nashbar.com aga ei aksepteeri Eesti krediitkaardi omaniku aadressi.Samas saadab ainult krediitkaardi omaniku aadressil seega USA-sse ainult.

Minul:
17.07 Kandsin raha üle.
18.07 Tellimusarve tasutud
24.07 USA netipoest tellitud.
08.08 Eesti poole saadetud
13.08 Kaup Eesti tollis
18.08 Kaup on kohal peapostkontorist alates homsest saate kätte.

Nii,et kuu aega. 4 nädalalt ja 2 päeva.

Olen mitu aastat sealt aeg ajalt tellinud.

Olen alati 3-4 nädalaga vist saanud.

Arvan ,et nad:
1. pätsavad aega sellega ,et USA netipoest kohale-jõudmist teatavad hiljem.
2. Eesti tolliga annab ka ajaga enda kasuks mängida.

Ilmselt nad ootavad kui koguneb suurem hulk kaupa kokku siis on odavam saata.

Kui see nii on siis lasku käia aga ärgu valetagu, et 2 nädalt max!

See 2-he nädala pettus = -1 punkt

See, et dollari kurss on alati vähemalt ,5 krooni rohkem kui õige kurss = -1 punkt.

Kinkekaardid järgmise tellimuse jaoks = +1 punkt. See ,et kinkekaardi kehtivuse aeg on siiani ainult u. nädal peale kinkekaardi kättesaamist = -0,5 punkti.

Aga tublid poisid ,et tekitasid võimaluse USa-st tellida.Kui omal tuttavaid seal pole siis ei saakski sealt asju tellida = +1 punkt


Seega 4,5 punkti 5-st.
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
miga
HV Guru
miga

liitunud: 07.09.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.08.2008 13:00:50 vasta tsitaadiga

Sain lõpuks oma tavaari ka kätte...aega läks pea 2 kuud, samas mul kiiret ei olnud...olen tulemusega rahul. Sai tellitud mõned riided, kuna oli suve ale ja hinnad oli mõnusalt odavad. Jätkan Netikuller'i abiga asjade soetamist USA'st suurima hea meelega. Varsti plaanis uus tellimus teha thumbs_up.gif
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
excalibur
HV Guru

liitunud: 24.01.2003




sõnum 06.09.2008 07:38:12 vasta tsitaadiga

sai siis jälle üle pika aja tellitud ja jamad juba ennem kui aimatagi oskasin. NImelt neil seal reklaamis väljas toode hinnaga 18dollarit icon_smile.gif tellisin siis ära 555 krooni kokku. natukese ajapärast tuli kiri, et kle et saatmiskulu tuleb kah juurde 8 dollarit icon_smile.gif Ma ei tea mis äri nad ajavad kuid mulle tundub väga raha välja petmisena. Et küll loll maksab kui küsid. siiamaale kui olen ostnud siis kõik hinnad mis seal välja pandud on koos sulgede ja karvadega st maksan selle summa siis asi eestis! Järjest rohkem pettun selles firmas.
Kommentaarid: 316 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 4 :: 262
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sutsaki
HV vaatleja
sutsaki

liitunud: 19.02.2006




sõnum 02.10.2008 13:01:39 vasta tsitaadiga

Oi mehed kui te teaksite, mis moodi tollis tööd tehakse icon_lol.gif
Ma olen näinud tigusid ka kiiremini liikumas
Kommentaarid: 9 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ewur
HV veteran
ewur

liitunud: 17.02.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.10.2008 22:40:39 vasta tsitaadiga

sutsaki kirjutas:
Oi mehed kui te teaksite, mis moodi tollis tööd tehakse icon_lol.gif
Ma olen näinud tigusid ka kiiremini liikumas
ot:

Tulevikus on riik nii "õhuke"(au ja kiitus oravatele!), et kui tahad oma väljaspoolt EU-d tulnud kaupa kätte saada, pead läbima esmalt tolliametniku 3-kuulised kiirkursused, siis saad alles tollilattu ise oma kaupa "tollima" ning selle kätte... Nii et ära virise icon_wink.gif ...
Kommentaarid: 60 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jjk
HV veteran

liitunud: 30.10.2003




sõnum 02.10.2008 22:45:20 vasta tsitaadiga

ot:
kuna tollil läheb ca 2 nädalat pakiga, siis tasuvad need kolmekuulised kursused juba 6 paki tellimisega ära


Paraku on toll see, mis netikullerist ei sõltu. Kuid netikuller võiks kirjutada seda, et kaup jõuab tolli 2 nädalaga ja seejärel kulub minimaalselt nädal selleks, et see sealt välja jõuaks.

_________________
www.sisters.ee: rinnamärgid, külmkapimagnetid, võtmehoidjad, käepaelad
Kommentaarid: 112 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  netikuller mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.