praegune kellaaeg 14.08.2025 20:36:15
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
LightsabeR
HV veteran

liitunud: 19.09.2004
|
06.03.2008 16:29:37
|
|
|
No ma püüan seletada, nii nagu mina aru olen saanud.
Minu mäletamist mööda on Boarder Kingdom üks suur instanced PvP tsoon. Kas tõesti oli neid 3? Midagi nagu koidab, kuid kindel päris ei ole. Igastahes, olgu 3 või 1, Boarder Kingdom on PvP ala, kuhu mängijad võivad koguaeg siseneda. Võõrasse kindlusesse aga igal ajal sisse ei pääse.
Vastaste kindlust (Battle Keep) saab rünnata vaid kindla timeframe ajal, mille määrab lossi haldav guild. See ajavahemik millal nad end rünnakutele "avavad" sõltub serveri timezone'st. Ehk siis clan ei saa Siege aega määrata näiteks öösel kell 4-6. Mida tihedamalt sa end rünnata lased seda suuremaid boonuseid su guild lossi hoidmise eest saab.
PvE linnad, ehk siis Guild City'd on täielikult instanced. Leiad omale vaba ala, ajad raha ja materjalid kokku ning lööd linna püsti. Teatud territoorium linna ümber saab olema sinu linna PvE tsoon, kus saad materjale koguda jne. Selles pole kindel, kas võõrad sinu alale siseneda saavad, millegi pärast arvan, et peaks ikka saama. Kurat seda teab tegelikult.
Population cap'ist ei ole küll mina midagi kuulnud, pea 100% kindel, et seda ei ole.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mikiki
HV kasutaja

liitunud: 02.05.2006
|
06.03.2008 16:46:34
|
|
|
Rootslastel pidi kuskil saidil 50 eurot olema CE ette tellides. Seal nahast manuaal ja mängusisesed keebid, millega saab tasuta juua igas baaris jne. Ise rebiks ka sellise hinnaga
|
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
LightsabeR
HV veteran

liitunud: 19.09.2004
|
06.03.2008 17:06:18
|
|
|
No Sommid küsivad mingi 10 euri rohkem siis. Kui järele mõelda, siis pole vahet, kust tellid, sest pre-orderiga saad nagunii mängu downloadida 3 päeva varem. Nii et seda probleemi pole, et ootad mingi nädal aega enne, kui karp postiga koju tuleb ning saad alles siis mängima hakata.
Mind ahvatleb just kõige enam see Mammoth/Rhino Belt, mis inventory ruumi juurde annab ja muidugi ka Mammoth/Rhino ise. Keebi saan ma nagunii, kuna olen Clan Of Conan'isse regatud.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
Pihv
HV veteran

liitunud: 27.08.2002
|
06.03.2008 18:00:07
|
|
|
Nii et ikkagi siis on 2 eri asja, PvP battlekeep ja Crafter city.
Aga kui Border KIngdoms on lihtsalt tsoon kuhu saab igal ajal siseneda, mis siis takistab mind seda linna igal ajal ründamast?
Seda tean kindlasti et serveri peale saab olema 9 PvP linna 3's regioonis.
Nii et Crafter city on instanced regioon? Ja iga guild saab endale selle ehitada? kahtlane kuna just lugesin et on crafting regioonid kus on limiteeritud kasutajate arv. St. et iga guild crafter linna peaks teised ka sisse saama. Eks tuleb Beta ära oodata siis näis mis värk tegelikult on.
|
|
Kommentaarid: 101 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
94 |
|
tagasi üles |
|
 |
LightsabeR
HV veteran

liitunud: 19.09.2004
|
06.03.2008 18:50:41
|
|
|
Pihv kirjutas: |
Nii et ikkagi siis on 2 eri asja, PvP battlekeep ja Crafter city.
Aga kui Border KIngdoms on lihtsalt tsoon kuhu saab igal ajal siseneda, mis siis takistab mind seda linna igal ajal ründamast?
Seda tean kindlasti et serveri peale saab olema 9 PvP linna 3's regioonis.
Nii et Crafter city on instanced regioon? Ja iga guild saab endale selle ehitada? kahtlane kuna just lugesin et on crafting regioonid kus on limiteeritud kasutajate arv. St. et iga guild crafter linna peaks teised ka sisse saama. Eks tuleb Beta ära oodata siis näis mis värk tegelikult on. |
Muidugi kaks eri asja, sellest ajast peale, kui ma mängu järgima hakkasin oli juba nii (umbes aasta tagasi). Ning tegemist siiski Guild City, mitte Crafter City'ga.
Boarder Kingdom'isse saad siseneda aga vastaste kindlust rünnata ei saa. Kes teab kuidas nad seda takistavad, vb ei saa müüre maha lammutada vms.
Rääkides Guild City'st. Anna link kus sa lugesid, et kasutajate arv on limiteeritud. Kui Guildi liikmetele pole limiiti, miks peaks siis nende linnal limiit peal olema? See oleks ju täiesti ajuvaba.
Ma ei viitsi ausalt öeldes süveneda eriti sellesse craftimisse ja muudesse asjadesse. Mul põhiline, et on FFA PvP, Sieged korralikult töötaks ja combat system lõbus oleks. Siis kui interviusid olen lugenud ja videoid vaadanud olen nagu kõigest aru saanud, vähemalt enda arust. Tagant järgi on raske kõike täpselt meelde tuletada.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
Pihv
HV veteran

liitunud: 27.08.2002
|
14.03.2008 12:05:45
|
|
|
Lugesin täna suht halbu uudiseid minu jaoks vähemalt. Tundub et tegemist järjekordse GW taolise MMO'ga ehk siis pigem MP mänguga.
14.2 Is the game world seamless, or is it based on zones?
Age of Conan is based on zones. Weve built a world thats packed full of detail. For example, with enough graphical horsepower, trees and grass can move in the breeze, ships can bob on the ocean, and so on. In addition to the performance reasons, theres another very good reason to make a zoned world. Hyboria is based on Earth itself, and you may have noticed that Earth is rather big! We wanted to take you to some of the locations from the book, not necessarily all the other places in between. Therefore, we chose to focus our design on making engrossing areas packed with all the things you remember from the books.
14.3 How many zones are there in the game?
There are dozens of different zones (or regions, as we call them). Weve chosen specific areas chosen from Aquilonia, Stygia, and Cimmeria, and youll cross burning deserts, freezing mountains covered with snow and yetis, great cities, and all sorts of other places. Weve picked these regions specifically because they are major centers of the Conan lore.
14.4 How do players move between the regions?
There will be some form of travel time, be it a loading screen with an indicator of your progress, a caravan/boat/horse trip, or some combination of all of those. Often, the regions in Age of Conan can be far apart, and it would require a lot of running to get from point A to point B, so weve focused on fun over authentic travel.
St. Mina olen näitkes "Desert zone Nr. 23" ja mu sõber on "Desert Zone Nr. 3" loomulikult saame liikuda kuid see pole kellegi MMO enam. Samuti on GW'st üle võetud see et saan nii öelda Travel mode liikuda teise ilma otsa.
|
|
Kommentaarid: 101 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
94 |
|
tagasi üles |
|
 |
LightsabeR
HV veteran

liitunud: 19.09.2004
|
14.03.2008 12:52:31
|
|
|
Hmm no mina päris seda välja ei loe sellest. Instance on üks asi, zone on teine. Zone'sid on vaid üks koopia. Võibolla mäletad, nagu näiteks GTA3's oli, sõidad üle silla, ja siis loadid uue linnaosa.
Dungeon'id ja Guild City'd on aga instanced, ehk siis neid on mitu koopiat.
Uurisin natuke, ja tundub, et mul on õigus siiski:
Athelan kirjutas: |
Conan is not a seamless world meaning we have zones or playfields. The world itself primarily consists of non instantiated outdoor areas, with smaller instantiated quest areas and dungeons leading off of it. |
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
Pihv
HV veteran

liitunud: 27.08.2002
|
14.03.2008 13:57:25
|
|
|
Ma juba märkasin jah et olid offical foorumis ka vastanud. See post on GM poolt tehtud? Mida sa tsiteerisid.
Pealegi see tsitaat toetab just minu mõttekäiku, kahjuks.
Võiks oluliselt rohkem infot tulla beta testerite poolt, praegu on ikkagi suht segane see värk.
Seal teemas on väga vastakaid poste. Näiteks öeldakse et kui ühes tsoonis on liigselt mängijaid tekib automaatselt uus tsoon. jne. ehk siis ikkagi GW sündroom. Kuigi GW oli see süsteem ainult linnades, ülejäänud oli puhas MP.
Asi võiks olla selline nagu WoW, PvP tsoonid (Battlegrounds) ja Dungeonid on Instanced zones, ja ülejäänud on üks suur maailm.
|
|
Kommentaarid: 101 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
94 |
|
tagasi üles |
|
 |
LightsabeR
HV veteran

liitunud: 19.09.2004
|
14.03.2008 14:57:08
|
|
|
Pihv kirjutas: |
Ma juba märkasin jah et olid offical foorumis ka vastanud. See post on GM poolt tehtud? Mida sa tsiteerisid.
Pealegi see tsitaat toetab just minu mõttekäiku, kahjuks.
Võiks oluliselt rohkem infot tulla beta testerite poolt, praegu on ikkagi suht segane see värk.
Seal teemas on väga vastakaid poste. Näiteks öeldakse et kui ühes tsoonis on liigselt mängijaid tekib automaatselt uus tsoon. jne. ehk siis ikkagi GW sündroom. Kuigi GW oli see süsteem ainult linnades, ülejäänud oli puhas MP.
Asi võiks olla selline nagu WoW, PvP tsoonid (Battlegrounds) ja Dungeonid on Instanced zones, ja ülejäänud on üks suur maailm. |
Athelan = Jason Stone = Game Designer.
Mis mõttes toetab sinu mõttekäiku? GW on ikka hoopis teine äärmus. Kogu AoC map on non instanced, ehk siis on ainult üks koopia. Dungeonid, Guild City'd ja mõned Quest aread on instanced, ehk siis mitu koopiat.
See, et tekib uus koopia (kui selline asi üldse eksisteerib) saab kehtida vaid instanced alade kohta.
Mul on tunne, et sa loed natuke mööda, või ei saa lihtsalt põhimõttest aru. Sisuliselt ongi nagu WoW. Üks suur maailm, mis on jagatud tsoonideks. WoW'is tsoonide vahel loadimist ei ole (pre-loaditakse), kuna detaile on lihtsalt nii vähe. AoC's on tsoonide vahel loading screen või siis näidatakse, kuidas sa näiteks vankriga reisid vms. Miks? Selle pärast, et mäng on lihtsalt nii detailne, et isegi tänapäeva tipp arvutid ei võimaldaks pre-loadimist.
Tavalistes serverites on Boarder Kingdom PvP ala (umbes nagu Battlegrounds). PvP serverites on kogu maailm FFA PvP (nagu Lineage 2 näiteks), välja arvatud safe zone'd, näiteks linnad jne.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
Pihv
HV veteran

liitunud: 27.08.2002
|
14.03.2008 15:09:47
|
|
|
Ok thx info eest. loodame siis parimat.
|
|
Kommentaarid: 101 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
94 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sleeper
HV vaatleja
liitunud: 12.01.2005
|
14.03.2008 16:39:11
|
|
|
LightsabeR kirjutas: |
See, et tekib uus koopia (kui selline asi üldse eksisteerib) saab kehtida vaid instanced alade kohta.
|
Mitte ainult. näiteks EverQuest 2 oli/on suht sarnane süsteem ja kui tsoon oli ülerahvastatud (no ikka kõvasti pidi kaadrit tsoonis sees olema) , siis tekkis teine ja vahel ka kolmas koopia sellest tsoonist. Mängijana sellest muudmoodi aru ei saanud kui tsooni vahetades (loadscreeni ajal) küsis mitmendasse koopiasse sa siseneda tahad Niiet kui olid grupis või läksid kellegi kutse peale sinna tsooni siis pidi eelnevalt kokku leppima, mitmendasse täpselt.
Iseenesest mõistlik lahendus IMO.
|
|
tagasi üles |
|
 |
LightsabeR
HV veteran

liitunud: 19.09.2004
|
14.03.2008 16:50:20
|
|
|
Sleeper kirjutas: |
LightsabeR kirjutas: |
See, et tekib uus koopia (kui selline asi üldse eksisteerib) saab kehtida vaid instanced alade kohta.
|
Mitte ainult. näiteks EverQuest 2 oli/on suht sarnane süsteem ja kui tsoon oli ülerahvastatud (no ikka kõvasti pidi kaadrit tsoonis sees olema) , siis tekkis teine ja vahel ka kolmas koopia sellest tsoonist. Mängijana sellest muudmoodi aru ei saanud kui tsooni vahetades (loadscreeni ajal) küsis mitmendasse koopiasse sa siseneda tahad Niiet kui olid grupis või läksid kellegi kutse peale sinna tsooni siis pidi eelnevalt kokku leppima, mitmendasse täpselt.
Iseenesest mõistlik lahendus IMO. |
Hmm, no jah, EQ2'te pole proovinud.
Mõistilk ma selle lahenuse kohta samas ei ütleks, pigem vajalik. Ise eelistaks ikka seamless worldi, ehk siis ei mingeid instance'id ega tsoone. Kui tahad bossi raidida, pead ennem teised mängijad maha lööma, kes samuti sama bossi jahivad (++PvP). Tahad questi jaoks mingeid elukaid jahtida, kuid avastad, et mingi teine tüüp on sinust ette jõudnud - mis siis ikka, mõõk välja ja kallale (++PvP). Instancite puhul hüppad aga lihtsalt number 23 pealt number 25 peale ja voila, oled uhkes üksinduses.
Kahjuks tuleb aga leppida asjaoluga, et suur osa tänapäeva MMO mängijatest eelistab rahus oma asja teha. Neile on instanced väga meelt mööda. Minu silmis kaob tänu sellele aga "Massively multiplayer online role-playing game" eest "Massively" ära.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
Pihv
HV veteran

liitunud: 27.08.2002
|
14.03.2008 17:01:28
|
|
|
LightsabeR kirjutas: |
Kahjuks tuleb aga leppida asjaoluga, et suur osa tänapäeva MMO mängijatest eelistab rahus oma asja teha. Neile on instanced väga meelt mööda. Minu silmis kaob tänu sellele aga "Massively multiplayer online role-playing game" eest "Massively" ära.  |
Usun et kuulun ka mingil määral sinna seltskonda. PvP on tore kui seda tehakse mõistilikult. Näiteks World PvP, ehk mingi suured lahingud või mingi röövel kes sulle võsast kallale hüppab ja röövib. Kuid paraku on tänapäeva noorte PvP selline et rahus sa queste teha ei saa, nende jaoks pakub mõnu olles ise lvl 40 lüüa pea maha lvl 20 mängijal. Ehk siis nii öelda gankimine. Ju see on üks põhjus miks paljudele meeldivad Dungeonid jne. Tuled töölt , saad rahus paar tundi mängida ilma et peaks üle õla vaatama et kuskohast rasvaste juustega vinninäo juhitud tegelane sind jälle ründab.
Ise panustan AoC täiskasvanud mängijaskonnale. loodetavasti.
P.S PvE serveris on muidugi hoopis teine teema.
|
|
Kommentaarid: 101 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
94 |
|
tagasi üles |
|
 |
LightsabeR
HV veteran

liitunud: 19.09.2004
|
14.03.2008 17:56:33
|
|
|
Pihv kirjutas: |
Kuid paraku on tänapäeva noorte PvP selline et rahus sa queste teha ei saa, nende jaoks pakub mõnu olles ise lvl 40 lüüa pea maha lvl 20 mängijal. Ehk siis nii öelda gankimine. Ju see on üks põhjus miks paljudele meeldivad Dungeonid jne. Tuled töölt , saad rahus paar tundi mängida ilma et peaks üle õla vaatama et kuskohast rasvaste juustega vinninäo juhitud tegelane sind jälle ründab.
|
Njaa. Ei ma saan aru küll, et pole aega PvP'ga jamada, kuid kui sa tahad niisama queste teha, siis miks üldse MMO'd mängida? Questida saab ju Single player RPG'des ka.
Minu meelest MMO (FFA MMO siis) võlu peitub just selles, et sa pead ka PvE's jõu või nõuga oma tegemistega hakkama saama. Olgu see siis questid, raidid, niisama leveldamine. Minu meelest on igav, kui sa lähed questi tegema ja tead täpselt, kuidas kõik läheb. PvP element lisab asjale põnevust juurde. Sa ei tea kunagi kust nurga tagant keegi sulle kallale võib hüpata. Samas on ka endal alati võimalus teistel pea maha raiuda, olgu siis põhjus milline tahes.
Ma ennemini kulutan enamuse oma niigi väheseks jäänud mängu ajast selle peale, et võidelda endale kätte õigus mingit PvE eesmärki täita, kui mängin ohutus maailmas, kus ootamatuid olukordi peaaegu et polegi.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
Paganarh
Kreisi kasutaja

liitunud: 16.09.2004
|
17.03.2008 09:54:03
|
|
|
LightsabeR kirjutas: |
Njaa. Ei ma saan aru küll, et pole aega PvP'ga jamada, kuid kui sa tahad niisama queste teha, siis miks üldse MMO'd mängida? Questida saab ju Single player RPG'des ka. |
palju sul neid SP RPG'sid ikka on kus oleks tohutu maailm, võimalus sõpradega coop teha ning hunnik rahvast ümberringi ja liikuv majandus, hmm?
vahepeal pvp on ok, kuid kui ma tahan oma avatariga ringi tuiata, queste teha jnejne, siis ma pvp'tamist ei taha. kui ise saan valida kuidas ja millal, siis palun väga
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
LightsabeR
HV veteran

liitunud: 19.09.2004
|
17.03.2008 13:16:09
|
|
|
Paganarh kirjutas: |
LightsabeR kirjutas: |
Njaa. Ei ma saan aru küll, et pole aega PvP'ga jamada, kuid kui sa tahad niisama queste teha, siis miks üldse MMO'd mängida? Questida saab ju Single player RPG'des ka. |
palju sul neid SP RPG'sid ikka on kus oleks tohutu maailm, võimalus sõpradega coop teha ning hunnik rahvast ümberringi ja liikuv majandus, hmm?
vahepeal pvp on ok, kuid kui ma tahan oma avatariga ringi tuiata, queste teha jnejne, siis ma pvp'tamist ei taha. kui ise saan valida kuidas ja millal, siis palun väga |
Ei arusaadav . Eks igaühel ole omad eelistused. Mulle just pakub huvi see, et ei pea n.ö. "arranged" PvP'd tegema, vaid saad iga kell ka ilma vastaspoole nõus olekuta päid maha raiuda, ning samas tead, et ka sulle endale võib iga kell kirves selga lennata.
Minu silmis loob see lihtsalt reaalsema mängumaailma, kus piiranguid on vähem. See ka peamine põhjus, miks mulle WoW ja tema koopiad kohe üldse ei istu. Toome kasvõi näiteks selle, et mõned mehed on väga suure suuga ja kiitlevad või mölisevad vahet pidamata (olgu see siis foorumites või mängus sees). FFA PvP puhul on sul alati võimalik see tüüp mängus üles otsida ja sundida teda oma sõnu sööma .
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mikiki
HV kasutaja

liitunud: 02.05.2006
|
17.03.2008 13:25:52
|
|
|
Kas mitte nii ei pidand AoC's tulema, et kui lambist mingi tüübi maha koksad saad ise mingi nö bounty, et sind võib ükskõik kes maha lüüa, ise seda pealuukest näiteks enda peakohale saamata vms.
PvP serveris hakkab kindlalt mingit gankimist olema, aga RP-PvP's on mingi lootus, et sind jahitakse kambaga pärast üles
|
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
 |
LightsabeR
HV veteran

liitunud: 19.09.2004
|
17.03.2008 14:04:20
|
|
|
Mikiki kirjutas: |
Kas mitte nii ei pidand AoC's tulema, et kui lambist mingi tüübi maha koksad saad ise mingi nö bounty, et sind võib ükskõik kes maha lüüa, ise seda pealuukest näiteks enda peakohale saamata vms.
PvP serveris hakkab kindlalt mingit gankimist olema, aga RP-PvP's on mingi lootus, et sind jahitakse kambaga pärast üles  |
Viimase info kohaselt hakkasid nad alles hiljuti betas FFA PvP'd testima ning praegu käib kõva tasakaalustamine. Väike tsitaat hiljutisest intervjuust endise Community Manageri Shannon "Pharamond" Drake'ga.
Pharamond kirjutas: |
The PVP server opened a few weeks ago and is currently in beta testing. Its incredibly interesting as an environment and an experiment. It started simply as a PVP server. You could kill anyone pretty much anywhere. Naturally, it wasnt long before level 80s were camping level 20s at resurrection points and we had to start making rules and policies and putting our systems in place.
However, this is a delicate question. PVP is incredibly popular for Age of Conan. We saw that when we opened the PVP server in beta and there was a crush of players waiting to get in, like the Beatles were playing in the Thirsty Dog Inn. Were going to tread lightly, work with the beta players, and make just enough rules to make the game fun without compromising what the people playing PvP want.
With that in mind, there will be rules against harassment, but were basing them on what problems actually come up, rather than trying to legislate morality. |
Eriti palju heameelt tekitab mulle just viimane lause, mille ka ära märkisin.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
Paganarh
Kreisi kasutaja

liitunud: 16.09.2004
|
17.03.2008 18:00:15
|
|
|
LightsabeR kirjutas: |
Minu silmis loob see lihtsalt reaalsema mängumaailma, kus piiranguid on vähem. See ka peamine põhjus, miks mulle WoW ja tema koopiad kohe üldse ei istu. Toome kasvõi näiteks selle, et mõned mehed on väga suure suuga ja kiitlevad või mölisevad vahet pidamata (olgu see siis foorumites või mängus sees). FFA PvP puhul on sul alati võimalik see tüüp mängus üles otsida ja sundida teda oma sõnu sööma . |
EVE võiks sinu jaoks siis ikka olla . läed lowsec-0.0'i ja saad sellist piiranguvaba pepukeppi kuni rahuldatud saad
ära siis ainult kurvasta kui sulle põõsast 10 meest kallale kargab ja sulle mingit pvp naudingut ei paku vaid su väga kiirelt ära teevad
ehk siis, kui lubatakse igalpool pvp'tada, siis ei saa sa väikse grupiga enam üldse ringi käiagi, pead kah omama vähemalt 10 matsi kellega käest kinni hoides mängus ringi kepsutad
a see pole enam nauding kui ma pean ootama 2 tundi kuni ma grupi kokku saan et oleks enamvähem safe linnaväravatest välja astuda
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
LightsabeR
HV veteran

liitunud: 19.09.2004
|
17.03.2008 19:20:12
|
|
|
Paganarh kirjutas: |
EVE võiks sinu jaoks siis ikka olla . läed lowsec-0.0'i ja saad sellist piiranguvaba pepukeppi kuni rahuldatud saad
ära siis ainult kurvasta kui sulle põõsast 10 meest kallale kargab ja sulle mingit pvp naudingut ei paku vaid su väga kiirelt ära teevad
ehk siis, kui lubatakse igalpool pvp'tada, siis ei saa sa väikse grupiga enam üldse ringi käiagi, pead kah omama vähemalt 10 matsi kellega käest kinni hoides mängus ringi kepsutad
a see pole enam nauding kui ma pean ootama 2 tundi kuni ma grupi kokku saan et oleks enamvähem safe linnaväravatest välja astuda |
EVE on hoopis teistsugune mäng ning mina teda standartsete MMO'dega ei võrdleks.
Selline FFA PvP, kus absoluutselt reeglid puuduvad on muidugi natuke liiast. See ka põhjus, mis AoC's pannakse paika erinevad reeglid, mis piiravad "griefimist" ja "gankimist".
Lineage 2's töötas asi väga ilusasti. Kui kedagi ründad, siis muutub su nimi lillaks ja oled n.ö. PvP seisundis, ning kõik võivad sind ilma mureta vastu rünnata ja maha lüüa. Kui kellegi, kes sind vastu ei ründa ära tapad muutub su nimi punaseks, ehk siis oled PK seisundis. Kui oled PK ja keegi su maha lööb, kukub sul osa varustust maha. See tagas selle, et niisama lambist kedagi PK'ma ei hakatud, ainult siis kui väga vaja ja omal riskil.
Lisaks sellele olid clan/alliance war'id, mille puhul on täielik FFA PvP, ehk siis eelpool kirjeldatud reegel ei kehti. Kuid war'i jaoks on vaja mõlema osapoole nõusolekut. Kokkuvõttes parim PvP süsteem, mida ma enda poolt ära proovitud MMO'des olen kohanud.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
Timberg
ööKARU

liitunud: 27.06.2003
|
28.03.2008 10:03:53
|
|
|
Eeltellimise vormistamise võimalus andricos olemas.
Nüüd huvitaks, paljud teist "kindlasti" AOC ära proovivad? Ise wowi gildist teatud tegelastega liigume AOC'sse üle ning oleks kuradi tore, kui saaks HV rahva ka kampa.
|
|
Kommentaarid: 341 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
272 |
|
tagasi üles |
|
 |
LightsabeR
HV veteran

liitunud: 19.09.2004
|
28.03.2008 10:28:19
|
|
|
Ära proovin kindlasti. Viimasel ajal olen küll erinevaid muret tekitavaid asju kuulnud, kuid loodetavasti siluvad nad seda mängu veel enne release.
Huvi pärast küsiks, et millist pre-order mount'i siin rahvas eelistab? Ise ei suuda kohe kuidagi otsustada. Mammoth oleks nagu "full power", aga samas ta on jõle aeglane. Vist ikka valin War Rhino, natuke kiirem, parem manööverdada ning jõudu peaks tal ikka jaguma.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
Timberg
ööKARU

liitunud: 27.06.2003
|
28.03.2008 10:38:23
|
|
|
Jäi kusagilt kõrvu, et mammut on majade hävitamiseks parem vms (natuke ulmeline, aga ma pole betas ise ni9i kaugele jõudnud .) ning sarvik pidavat pvpks parem olema (just manööverdamise pärast).
|
|
Kommentaarid: 341 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
272 |
|
tagasi üles |
|
 |
scarface
Kreisi kasutaja

liitunud: 08.06.2005
|
28.03.2008 13:37:22
|
|
|
12. Most of the zones are designed in such a way that they make you feel trapped. Even tho actual zone might be 4km x 4km, you can only use as little as 20% of the real estate. Everything is pathed, you can't really roam freely throughout the zone, there are predefined paths that you are expected to follow. There is always a hill, cliff, river or simply invisible wall that stops you from going off course. THIS IS THE BIGGEST concern among beta testers right now, because this is not something that can be changed, so we are stuck with this. Of course, some of the zones are designed little better, like Khopshef Province, there are less restrictions (but there are handfull still). However, most of the zones that are currently in are pretty damn restricting in terms of exploration and freedom of wandering around.
se on kõige jamam asi selle mängu juures imo.
http://betaleaks.com/forums/showthread.php?t=26 siin on terve rida häid ja albu asju mis betas praegu on. Ma ei tea se aprilli reliis tuleb küll suht bugine siis xD
_________________ [img:]https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/200x40_HV.gif[/img:] |
|
Kommentaarid: 43 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
41 |
|
tagasi üles |
|
 |
Timberg
ööKARU

liitunud: 27.06.2003
|
28.03.2008 14:13:20
|
|
|
Aprilli release? Millest sa räägid? Betad on enamus ajast bugised. Vaata wowi. Asi 4 aastat turul olnud ja ikka satikad sees.
Kuid eelneva postituse sisu liikumise kohta. Tõsi, see on masendav. Loodame, et..
|
|
Kommentaarid: 341 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
272 |
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|