Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Ulfus
Aeg Maha 2a
liitunud: 03.08.2006
|
19.02.2008 10:08:07
|
|
|
andres1221 kirjutas: |
Aga inimene, kes pole sellest kuulnud, mõtleb WTF? |
Sa mõtleksid igal juhul ju WTF kui sa sellest midagi kuulnud pole.
P.S. Headegevus ja Hea asja tegemine on kaks erinevat asja.
_________________ Need mingid teised |
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
 |
andres1221
HV kasutaja
liitunud: 12.07.2005
|
19.02.2008 13:52:11
|
|
|
Ulfus kirjutas: |
andres1221 kirjutas: |
Aga inimene, kes pole sellest kuulnud, mõtleb WTF? |
Sa mõtleksid igal juhul ju WTF kui sa sellest midagi kuulnud pole.
P.S. Headegevus ja Hea asja tegemine on kaks erinevat asja. |
No siis ma panen googlisse ja saan teada : )
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
g-nome
Kreisi kasutaja

liitunud: 07.11.2002
|
19.02.2008 16:27:34
|
|
|
ma ei tea see atmosfäär on kül täiesti halb. kus on wasteland....mahajäätud külad ning tuunitud hummer. okei, mäng pole valmiski...a nahui nad selliseid halbu skreene välja panevad siis...tundub tõesti et nad ei tea mis teema Fo 1-2 puhul oli. konsoolikas ka veel takka otsa, suht selge kuhu see kõik viib. mark my words guys.
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
marcor1
HV veteran

liitunud: 29.09.2003
|
19.02.2008 16:58:07
|
|
|
Pildid jätavad mulje GRAW2 + "pahad" mutandid + USA heroiline vabastamine.
Ehk siis erinevalt FO2-est - tühermaa + US presidendile tappa + anarhism.
Ja eelpoololnust: "heategevus" on see, kui kulutatakse rohkem resursse kui x $ jaoks vaja läheks. Ehk kui 3 keskpärast mängu toovad sisse rohkem kui 1 suurepärane siis tehakse 3 keskpärast. Lisaks USA turg - kes see viitsib lugeda, mõtlemisest rääkimata. Öeldi ju varem ära, et võimalik on mängu, kui tavalist shooterit läbi mängida
RPG puhul, on nagu edasised kommentaarid mõttetud.
_________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop! |
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
 |
g-nome
Kreisi kasutaja

liitunud: 07.11.2002
|
19.02.2008 17:41:20
|
|
|
tähendab jah...ilmselt on lood sedapsi.
õnneks veel on postnuklear teemasid õhus...ntks nagu Mad Max. eks näis mis F3`st saab.
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ulfus
Aeg Maha 2a
liitunud: 03.08.2006
|
20.02.2008 22:36:42
|
|
|
marcor1 kirjutas: |
Ja eelpoololnust: "heategevus" on see, kui kulutatakse rohkem resursse kui x $ jaoks vaja läheks. Ehk kui 3 keskpärast mängu toovad sisse rohkem kui 1 suurepärane siis tehakse 3 keskpärast. |
Kui nii võtta siis võib see jah heategevuena tunduda.Aga head mängu on võimalik ka ilma suure ressursita teha, kui idee on hea ja eesmärk õige.Näited on Penumbra ja Mount&blade.Kuid jah, juhtumisi on nii et kõiki häid ideesid mida nende tegijad on suutnud ka edukalt realiseerida hakatakse kohe tööstuse huvides ära kasutama.
_________________ Need mingid teised |
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
 |
Turakaz
HV vaatleja
liitunud: 10.11.2007
|
26.02.2008 10:48:40
|
|
|
Noh jah aga vaatame seda asja nüüd nii et samas võib päris huvitavaks osutuda see 3D aga seda ma tean et mina neid turnbase variante mis nad seal pakkuvad kasutama ei hakka nt. V.A.T.S. Õnneks olen selline inimene kes hindas seda Admosfääri ja Wild westilikku mängu hoiakkut kus relvi oli rohkem kui inimesi... jäävad ju alles kõik muu ja samas tuleb palju uut... ainuke mure et nad teevad selle mängu äkki liiga Oblivioniks ja NPC`d hakkavad olema sellised kes kõik labidaga näkku saanud ja mingit hoiakut ei ole... ja see miks 3D siis väga lihtne vastus... suurem turg... see pingutus mis nad teevad et muuta mäng 3Dks tasub ennast tunduvalt suuremate raha summadega kui 2D sest nii kui nii enamus fallout fänne ostab selle ja kuna ta tuleb 3D võidab ta ka uue ja suure osa turust... neil pole miskit enam kaotada selle mänguga kuna ~75% ajakirjadest jms. on selle mängu pannud aasta ootatuimaks esimeseks või ~3~5 sekka.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
Paganarh
Kreisi kasutaja

liitunud: 16.09.2004
|
26.02.2008 11:05:12
|
|
|
3D'd on lihtsam ja vähem ressursikulukas teha kui 2D, lihtsalt sellepärast. Van Buren (Intrplay pooleli jäänud FO3 projekt) oli ka 3D ning Troika, kui kavatses osta litsentsi, omas ka juba uut mootorit.
Keegi ei vingugi sellepärast et FO3 on 3D vaid sellepärast et ta on liiga FPS.
Mina olen seal leeris et olgu, las olla FPS (või 3rd person, või misiganes), peaasi et mäng ise korraliku atmosfääri ja feelinguga oleks. Kahjuks on juba eos ära kaotatud väga paljud featuurid mis tegid Falloutist Fallouti, näiteks tekstikasti sees jooksvad objektide kirjeldused. Sealt sai ikka loetud väga palju humoorikaid ja iroonilisi märkusi, mis nüüd uue mängu puhul ära jäävad. Põhjus? Projektis osalev tüüp (vist see Todd Howard?) ütles et nende jaoks on tähtis immersion (fa-fa) ja et kui neil on vaja teksti selleks et kirjeldada mingit objekti, ilma et saaks seda kirjeldust mängus endas näidata, teevad nad midagi valesti.
Ma ütleksin et loll jutt- kuidas sa näitad mängus näiteks Cat's Paw ajakirja mille leheküljed on kuivanud jobist kokku kleepunud?
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
marko
HV Guru

liitunud: 06.02.2003
|
26.02.2008 14:18:53
|
|
|
Olen 100% nõus Paganarh.
|
|
Kommentaarid: 176 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
159 |
|
tagasi üles |
|
 |
marcor1
HV veteran

liitunud: 29.09.2003
|
26.02.2008 14:26:08
|
|
|
tsitaat: |
sest nii kui nii enamus fallout fänne ostab selle |
kui vaadata senist mängu avalikustamist siis tänastel tegijatel, on FO fännidest sügavalt savi. Tehakse ikkagi tänasele turule ja nagu näha Oblivion müüs hasti - lihtsalt jätkatakse sama teemat - milleks pingutada. Dialoogid 1-2 realised, lihtlausetega, ilma mitmetähenduslikuseta. Ülesanded primitiivsed. Õhustik patriootiline.
_________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop! |
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
 |
Timberg
ööKARU

liitunud: 27.06.2003
|
26.02.2008 15:16:48
|
|
|
marcor1 kirjutas: |
Õhustik patriootiline. |
Heh.. väga hea kokkuvõte. Ega sealt muud oodata polegi .)
|
|
Kommentaarid: 341 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
272 |
|
tagasi üles |
|
 |
erick
HV Guru

liitunud: 24.01.2003
|
26.02.2008 16:14:37
|
|
|
marcor1 kirjutas: |
Pildid jätavad mulje GRAW2 + "pahad" mutandid + USA heroiline vabastamine.
Ehk siis erinevalt FO2-est - tühermaa + US presidendile tappa + anarhism. |
Ei saa aru, kuidas hetkel saada olevate piltide põhjal on üldse võimalik selline järeldus teha. Kui sa oleksid lugenud questide kirjeldusi, siis sa sellist iba ei ajaks siin. Ka ükski rida previewdes ei viita sellele.
|
|
Kommentaarid: 105 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
Paganarh
Kreisi kasutaja

liitunud: 16.09.2004
|
26.02.2008 16:30:57
|
|
|
erick kirjutas: |
marcor1 kirjutas: |
Pildid jätavad mulje GRAW2 + "pahad" mutandid + USA heroiline vabastamine.
Ehk siis erinevalt FO2-est - tühermaa + US presidendile tappa + anarhism. |
Ei saa aru, kuidas hetkel saada olevate piltide põhjal on üldse võimalik selline järeldus teha. Kui sa oleksid lugenud questide kirjeldusi, siis sa sellist iba ei ajaks siin. Ka ükski rida previewdes ei viita sellele. |
nõus, selliseid oletusi on hetkel veel liiga vara teha
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
marcor1
HV veteran

liitunud: 29.09.2003
|
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
 |
erick
HV Guru

liitunud: 24.01.2003
|
26.02.2008 18:43:12
|
|
|
Vaatasin ja ikka jääb mulle sinu mõttekäik mõistatuseks. Kas varemetes olev Kapitoolium mõjus sulle kuidagi eriti patriootiliselt või?
Lisaks see GRAW-viide, mis on küll täiesti asjatu. Ja mis pagana USA vabastamine? Esimeses Falloutis võideldi samuti Ameerika Ühendriikide pinnal mutantide katku vastu, kas see tegi mängust "USA heroilise vabastamise" või?
|
|
Kommentaarid: 105 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
marcor1
HV veteran

liitunud: 29.09.2003
|
26.02.2008 19:15:01
|
|
|
Inimesed ja assotsatsioonid on erinevad - mis seal vaielda. Kui tuleb hea mäng siis "betaseda tänatud" !
Sest kogu kahtlustuste aluseks on ikkagi need, kes täna mängu teevad - olles nii BlackIsle kui Troika mängude austaja siis seal mängudes oli midagi mis hinge jäi. Oblivionist ei jäänud mingit tunnet ...
_________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop! |
|
Kommentaarid: 68 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
62 |
|
tagasi üles |
|
 |
connor
HV kasutaja
liitunud: 19.02.2003
|
26.02.2008 21:27:52
|
|
|
Mis minule kõige negatiivsema mulje hetkestoorist on jätnud on BoS diary.
Miks pidi BoS liikuma tuhandeid kilomeetreid kui arenenud nänni leidus kõikjal (F1&F2 näitel)?
Kui leiti miskit niivõrd olulist - miks seda siis ära ei toodud vaid jäädigi kohale passima?
Kuidas on võimalik et niivõrd ksenofoobne organisatsioon hakkas kohalikke värbama*, mutantidele molli andma ning unustas oma peamissiooni, tehnika alleshoidmise ? Jutt et mehele öeldi et eks sa tegutse, me ei anna lihtsalt enam supporti on BS, selline mart tuleb maha võtta ja leida uus ning "mõistlikum"
Jutt kuni idarannikule liikumiseni paistab pastakast väljaimetud (mehed, mõelge väljal kuidas need COOLID SUPER ARMORIGA mehed mängu saada!) ning kohaliku BoS tegutsemine jätab üdini patriootliku ja ülla mulje...
*F:Tactics, kus just see toimus on spinoff ja sealseid sündmuseid ei kiputa ametlikku kaanoni lugema, lisaks oli ka sealne organisatsioon vägagi isekas ja toetus küladele oli pigem katuse pakkumine.
Anyway loodan siiski parimat aga kardan kõige hullemat.
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
 |
Turakaz
HV vaatleja
liitunud: 10.11.2007
|
27.02.2008 11:22:56
|
|
|
Paganarh kirjutas: |
3D'd on lihtsam ja vähem ressursikulukas teha kui 2D, lihtsalt sellepärast. Van Buren (Intrplay pooleli jäänud FO3 projekt) oli ka 3D ning Troika, kui kavatses osta litsentsi, omas ka juba uut mootorit.
Keegi ei vingugi sellepärast et FO3 on 3D vaid sellepärast et ta on liiga FPS. |
Kuidas 2D tegemine kallim kui 3D.... ei saa aru kui 3D ikkagi ju muudab mängu suurust ja ei tea mida veel... kui Praegu teha selline 2D mäng peaks ta ikka olema noh vast 5~6x originaalsest fallouti maailma suurusest kuna seda tunduvalt lihtsam teha...Ei usu?..kuskil mõned mehed tegid Fallout Tacticu mootoril sellise asja nagu Fallout Awaken... olen ise ka proovinud oli seda küll demo osa ja vigu täis aga täitsa tore tundus... ja olen ka proovinud Van Bureni varianti... ja ausalt öeldes oli mäng kohati liiga sanrane vanale aga samas kohati liiga uus et tunduda Falloutina...vähe sellest et olla hea mäng.
Paganarh kirjutas: |
Kahjuks on juba eos ära kaotatud väga paljud featuurid mis tegid Falloutist Fallouti, näiteks tekstikasti sees jooksvad objektide kirjeldused. Sealt sai ikka loetud väga palju humoorikaid ja iroonilisi märkusi, mis nüüd uue mängu puhul ära jäävad. Põhjus? Projektis osalev tüüp (vist see Todd Howard?) ütles et nende jaoks on tähtis immersion (fa-fa) ja et kui neil on vaja teksti selleks et kirjeldada mingit objekti, ilma et saaks seda kirjeldust mängus endas näidata, teevad nad midagi valesti.
Ma ütleksin et loll jutt- kuidas sa näitad mängus näiteks Cat's Paw ajakirja mille leheküljed on kuivanud jobist kokku kleepunud? |
Noh sellest ma saan aru jah aga saan ka aru seda et mida Todd Howard mõtles... kuna see Box ikkagi andis ettekujutlusi kuidas asi välja näeks kui oleks 3D... aga samas ma leian et see tõesti võiks öelda et ei ole võimalik avada seda sinu kirjeldatud ajakirja kuna toimunud selline insident... või juhtida teine kord tähele panu asjadele mida sea peaksid kuulma või nägema nt." u hear some rubble falling from a near by junk pile to reaveal something interesting"...
sealt leiad siis mõne eseme mida questis vaja või hoopis hinge vaakuva vaenlase... ja noh eks lõvi osa ikkagi mingeid haigeid kommentaare nt. lased kellelgi leekides ära põleda ja siis sealt lugeda (pole suurem asi nalja mees) "that guy really had some unused passion, he should wisit the cat`s paw" või midagi.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
27.02.2008 14:42:32
|
|
|
Turakaz kirjutas: |
Kuidas 2D tegemine kallim kui 3D.... ei saa aru kui 3D ikkagi ju muudab mängu suurust ja ei tea mida veel... kui Praegu teha selline 2D mäng peaks ta ikka olema noh vast 5~6x originaalsest fallouti maailma suurusest kuna seda tunduvalt lihtsam teha...Ei usu?..kuskil mõned mehed tegid Fallout Tacticu mootoril sellise asja nagu Fallout Awaken... olen ise ka proovinud oli seda küll demo osa ja vigu täis aga täitsa tore tundus... ja olen ka proovinud Van Bureni <b>varianti</b>... ja ausalt öeldes oli mäng kohati liiga sanrane vanale aga samas kohati liiga uus et tunduda Falloutina...vähe sellest et olla hea mäng. |
2d jaoks on vaja teha miljon ja üks spraiti, et tänapäeva mõistes mõistlik graafiline tase saavutada. imo olid need fo:t tegelased, kes ütlesid et 2d on tänapäeva suurte resode juures juba halb mõte, nii tegemise kui jooksutamise seisukohast - liialt töömahukas. 2d jaoks muide tehakse enamasti ikkagi 3d modelid valmis, mida siis õigetpidi renderdatakse. tänapäeva 3d-kiirenduse taseme juures on seda väga mõttetu teha
mispidi suurus asjasse puutub, jääb mulle täiesti arusaamatuks. maailma suurus on artistic choice, faile annab vastavalt vajadusele pakkida ja sättida. 3d puhul on kardetavasti tegelaste failide suurus kordades väiksem kui 2d jaoks. maailmaga on nii-ja-naa.
van buren oli iirc techdemo, nii et selle järgi mingeid järeldusi teha on mõttetu.
edit:
aeg on edasi läinud != lihtsam teha
falloudist 5-6x suurema järje tegemisel on ilmselt tehnilised probleemid need kõige lihtsamini lahendatavad. eriti tänapäeval, kus lahendus näeb reeglina välja lihtsalt nii, et visatakse rohkem rauda mängule ja kõik. igasugune questide ja kräpi omavaheline sidestamine ja mängu qa kasvab mängumaailma kasvades pisut kiiremini...
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
27.02.2008 14:50:10
|
|
|
Meie aja probleem on just nimelt resolutsioonide tohutu tõus võrreldes vanakooli aegadega. 1680x1050 nõuab hoopis teist masti tööd, kui asja tegemine 800x600 resole.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
27.02.2008 15:02:09
|
|
|
mitte ainult tõus vaid ja mitmekesisus + eraldi küljesuhted.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
erick
HV Guru

liitunud: 24.01.2003
|
28.02.2008 11:11:22
|
|
|
Pean ise ka nentima, et need kirjeldused olid üks paremaid osasid Falloutist... Minu arust saab teha 3D-mängu ka ilma neid kirjeldusi ära kaotamata, aga ega Bethesdalt pole vist mõtet eriti loota sellisel tasemel pühendumust. Teisest küljest, vähemalt on uus mäng tulemas, 10 aastat peale Fallout 2-te. 8 kuud kõigest veel oodata
|
|
Kommentaarid: 105 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
28.02.2008 13:56:33
|
|
|
http://bethblog.com/?p=502
varsti kuuleb paari uut fakti siis ilmselt.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
erick
HV Guru

liitunud: 24.01.2003
|
|
Kommentaarid: 105 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
Paganarh
Kreisi kasutaja

liitunud: 16.09.2004
|
29.02.2008 15:09:22
|
|
|
haha, good1
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
|