Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Cb4
HV Guru

liitunud: 24.10.2006
|
17.02.2008 22:42:27
|
|
|
No kui raha on et kohe uus masin osta siis mix mitte 20k siia sinna.
Ok eks sul mõnes mõttes on õigus ka, kuid jah, sippa võiks ka vastu vaielda. Aga las ta jääb, mingit head nahka siit ei tuleks
_________________ Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.
Did i ever tell you the definition of "Insanity"? |
|
Kommentaarid: 113 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
17.02.2008 23:00:05
|
|
|
selle asemel et lasta endale piixu pähe pasteerida võiks nõuda seda et kvaliteet tõuseks.. firmad (mitte ordi vaid reaalsed tootjad) tahavad lihtsalt roppumast roppu kasumit teenida ja sellepärast teised kannatavad. Maine tegemise aeg on juba möödas seega savi.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
physics
HV kasutaja
liitunud: 15.08.2007
|
17.02.2008 23:03:16
|
|
|
angel kirjutas: |
selle asemel et lasta endale piixu pähe pasteerida võiks nõuda seda et kvaliteet tõuseks.. firmad (mitte ordi vaid reaalsed tootjad) tahavad lihtsalt roppumast roppu kasumit teenida ja sellepärast teised kannatavad. Maine tegemise aeg on juba möödas seega savi. |
vot täpselt, kvaliteeti oleks vaja tõesti tõsta, ajavad oma suurt raha ja igat senti ainult taga, savi mis jamad kliendil on, ise ostis ise on süüdi.
|
|
tagasi üles |
|
 |
londiste
HV Guru

liitunud: 23.04.2003
|
18.02.2008 02:04:32
|
|
|
physics, kes siin nüüd täpselt iga senti taga ajavad, kliendid või ordi? :p
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 241 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
215 |
|
tagasi üles |
|
 |
physics
HV kasutaja
liitunud: 15.08.2007
|
18.02.2008 07:43:32
|
|
|
londiste kirjutas: |
physics, kes siin nüüd täpselt iga senti taga ajavad, kliendid või ordi? :p |
nemad ajavad raha, mina ootan kaupa mis töötaks, aga paraku ei ole nii
|
|
tagasi üles |
|
 |
tahanteada
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003
|
18.02.2008 09:35:24
|
|
|
Angel: Aga kas oled siis Ordi Juhtidele saatnud juba kirja, et: "Palun taastage arvutite 24-72 tunnine Burn-In ja et ma olen nõus selliselt testitud masina eest maksma 50-100 000 krooni. Lisaks nõuan ma, et Ordi arvuti kinni kleebiks oma garnatiikleepsuga, et ma ise selles arvutis ei teeks mingeid muudatusi.
Lisaks olen nõus tellima koju elektrifirma, kes mulle paigaldab (teimitud ja testitud) 3-e juhtmelise maandatud vooluvõrgu. Ning ma olen nõus esitama garanii kehtima hakkamiseks selle elektrifirma ametliku kirja, millega garanteeritakse et minu korteris on olemas kõikidele nõuetele vastav 3-e juhtmeline maandatud vooluvõrk." 8)
--------------------------------------------------------
Ise kasutan Ordi teenuseid juba 8 aastat ja minul pole küll õnnestunud osta ühtki katkist / mittetöötavat asja. Küll olen näinud piisavalt omanike poolt vastu taevast lastud arvuteid ja komponente. Ja siis käib hala a la et "kuidas ma saaks seda nüüd Ordi garantiisse sokutada. Ilma et nad aru saaksid, et ma selle ise kutuks lasin..."
|
|
Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
18.02.2008 10:17:01
|
|
|
ah ära aja plära suust välja tahanteada... üle hakkab juba viskama see ila. (wheres that f* ignore button)
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
XYZ
HV Guru

liitunud: 05.11.2001
|
18.02.2008 10:34:46
|
|
|
Kaebuste hulga järgi otsustades vajab Ordi garantiiremont head läbisakutamist ja kaks korda vägevam sakutamine kuluks ära toodete projekteerijatele/väljatöötajatele Ordis - nad on lati alla lasknud võrreldes mõned aastad tagasi olnuga....
|
|
Kommentaarid: 81 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
12 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
 |
Gotmilk
HV kasutaja
liitunud: 13.04.2005
|
18.02.2008 10:52:12
|
|
|
XYZ kirjutas: |
Kaebuste hulga järgi otsustades vajab Ordi garantiiremont head läbisakutamist ja kaks korda vägevam sakutamine kuluks ära toodete projekteerijatele/väljatöötajatele Ordis - nad on lati alla lasknud võrreldes mõned aastad tagasi olnuga.... |
No eks sa mine ja sakuta nad läbi. Õpeta neile seda ka kuidas arvutieid kiiresti parandada. Praaki on loomulikult palju. Kuid ärge unustage ,et on olemas ka küllaltki palju arvuteid mida kliendid on ise pekki keeranud. Võib olla mõned aastad tagasi ei olnud nii palju inimesi kes ordi garantii järjekorda absurdseks ajasid. Rumalaid inimesi on väga palju ja nendega vaidlemine võtab palju aega. Selline arvuti kus on vaja vigane detail välja vahetada (ja kui see detail laos on) saab kiiresti korda tehtud.
Mina usun ,et ega tehnikud paha pärast järjekorda pikana hoia. Aga mis sa teed kui sul on 300 + arvutit järjekorras ja vihane klient iga 10 minuti tagant toru otsas sulle 10 minutit sõimusõnu karjumas.
Sellega ma nõustun ,et mõnede toodete kvaliteet võiks küll palju parem olla.
|
|
tagasi üles |
|
 |
XYZ
HV Guru

liitunud: 05.11.2001
|
18.02.2008 10:55:31
|
|
|
Ma ei kuulu Ordi juhtkonda (kahjuks)
|
|
Kommentaarid: 81 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
12 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
 |
darkside
HV veteran

liitunud: 20.05.2005
|
18.02.2008 10:59:46
|
|
|
Gotmilk kirjutas: |
XYZ kirjutas: |
Kaebuste hulga järgi otsustades vajab Ordi garantiiremont head läbisakutamist ja kaks korda vägevam sakutamine kuluks ära toodete projekteerijatele/väljatöötajatele Ordis - nad on lati alla lasknud võrreldes mõned aastad tagasi olnuga.... |
No eks sa mine ja sakuta nad läbi. Õpeta neile seda ka kuidas arvutieid kiiresti parandada. Praaki on loomulikult palju. Kuid ärge unustage ,et on olemas ka küllaltki palju arvuteid mida kliendid on ise pekki keeranud. Võib olla mõned aastad tagasi ei olnud nii palju inimesi kes ordi garantii järjekorda absurdseks ajasid. Rumalaid inimesi on väga palju ja nendega vaidlemine võtab palju aega. Selline arvuti kus on vaja vigane detail välja vahetada (ja kui see detail laos on) saab kiiresti korda tehtud.
Mina usun ,et ega tehnikud paha pärast järjekorda pikana hoia. Aga mis sa teed kui sul on 300 + arvutit järjekorras ja vihane klient iga 10 minuti tagant toru otsas sulle 10 minutit sõimusõnu karjumas.
Sellega ma nõustun ,et mõnede toodete kvaliteet võiks küll palju parem olla. |
kuidas sa seletad siis minu arvuti hoolduses käigu fenomeni...et ca 3 nädalat oli kadunud neil hoopiski Arvuti oli valmis, nad ise ütlesid seda... esimesed nädal aega lubasid kogu aeg posti panna ja viimased nädalat tunnistasid juba et kadunud on ja otsivad
|
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
18.02.2008 11:23:08
|
|
|
kui ordi soovib oma tootmist ja kasumit tõsta ning klientuuri suurendada siis võiks ta ka mõelda selle peale et mida rohkem ta müüb seda rohkem tuleb ka neid arvuteid garantiisse (see et asi garantiis ei tähenda et midagi katki... osad kasutajad tahavad lihtsalt juppe vahetada vms uuendusi). Seega võiks ta avada uue garantii osakonna kusagile või suurendada seda mis tal seal tondil on.
Nõnda ei saa ju et 2 poodi (tallinnas) millest üks on suht lahmakas ja üks väike garantii nurgake.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
XYZ
HV Guru

liitunud: 05.11.2001
|
18.02.2008 11:28:44
|
|
|
angel kirjutas: |
kui ordi soovib oma tootmist ja kasumit tõsta ning klientuuri suurendada siis võiks ta ka mõelda selle peale et mida rohkem ta müüb seda rohkem tuleb ka neid arvuteid garantiisse (see et asi garantiis ei tähenda et midagi katki... osad kasutajad tahavad lihtsalt juppe vahetada vms uuendusi). Seega võiks ta avada uue garantii osakonna kusagile või suurendada seda mis tal seal tondil on.
Nõnda ei saa ju et 2 poodi (tallinnas) millest üks on suht lahmakas ja üks väike garantii nurgake. |
See sinu mainitu/näide pole küll garantiiosakonna töö vaid pigem mingi muu teeninduse rida...
|
|
Kommentaarid: 81 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
12 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
 |
Gotmilk
HV kasutaja
liitunud: 13.04.2005
|
18.02.2008 12:23:07
|
|
|
tsitaat: |
kuidas sa seletad siis minu arvuti hoolduses käigu fenomeni...et ca 3 nädalat oli kadunud neil hoopiski icon_rolleyes.gif Arvuti oli valmis, nad ise ütlesid seda... esimesed nädal aega lubasid kogu aeg posti panna ja viimased nädalat tunnistasid juba et kadunud on ja otsivad icon_lol.gif |
Sinu arvuti kadumine küll nüüd mingi fenomen pole. Ja siin ei olegi midagi seletada. Nagu ma ennist mainisin on neil suured järjekorrad ja sinu arvuti on võibolla teiste arvutite vahel kaduma läinud. Arvatavasti on sinu arvuti kuskil teiste arvutite vahel. Või on siis mingi muu segadus toimunud. Ma loodan ,et sa saad oma arvuti ikka tagasi
|
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
18.02.2008 12:33:59
|
|
|
"arvuti ära kaotamine" küll nüüd normaalne nähtus ei ole minuarust... see näitab vaid seda et midagi on seal süsteemis totaalselt mäda ja korrast ära
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
Gotmilk
HV kasutaja
liitunud: 13.04.2005
|
18.02.2008 12:44:01
|
|
|
angel kirjutas: |
"arvuti ära kaotamine" küll nüüd normaalne nähtus ei ole minuarust... see näitab vaid seda et midagi on seal süsteemis totaalselt mäda ja korrast ära  |
Ära inimliku eksimuse faktorit ära unusta. Ega iga süsteem ei tööta alati 100% Ega ordi neid arvuteid kogu aeg ära ei kaota. Või kaotab? Minul pole isiklikult kunagi ordi garantiiga probleeme olnud. Oma asjad olen alati tagasi saanud.
|
|
tagasi üles |
|
 |
darkside
HV veteran

liitunud: 20.05.2005
|
18.02.2008 17:06:22
|
|
|
Gotmilk kirjutas: |
tsitaat: |
kuidas sa seletad siis minu arvuti hoolduses käigu fenomeni...et ca 3 nädalat oli kadunud neil hoopiski icon_rolleyes.gif Arvuti oli valmis, nad ise ütlesid seda... esimesed nädal aega lubasid kogu aeg posti panna ja viimased nädalat tunnistasid juba et kadunud on ja otsivad icon_lol.gif |
Sinu arvuti kadumine küll nüüd mingi fenomen pole. Ja siin ei olegi midagi seletada. Nagu ma ennist mainisin on neil suured järjekorrad ja sinu arvuti on võibolla teiste arvutite vahel kaduma läinud. Arvatavasti on sinu arvuti kuskil teiste arvutite vahel. Või on siis mingi muu segadus toimunud. Ma loodan ,et sa saad oma arvuti ikka tagasi  |
ole mureta, sain juba tagasi...peale seda igapäevast helistamist
Gotmilk kirjutas: |
angel kirjutas: |
"arvuti ära kaotamine" küll nüüd normaalne nähtus ei ole minuarust... see näitab vaid seda et midagi on seal süsteemis totaalselt mäda ja korrast ära  |
Ära inimliku eksimuse faktorit ära unusta. Ega iga süsteem ei tööta alati 100% Ega ordi neid arvuteid kogu aeg ära ei kaota. Või kaotab? Minul pole isiklikult kunagi ordi garantiiga probleeme olnud. Oma asjad olen alati tagasi saanud. |
ega enne pole ka probleemi olnud, esimesel korral oli ainult kuu aega ära ja seda nüüd ca 1 aasta tagasi tookord puhastasid arvutit ainult...tegemist oli lauaarvutiga.
ära nad küll ei kaota, kuid järjekord on jube
|
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
Cb4
HV Guru

liitunud: 24.10.2006
|
18.02.2008 21:06:47
|
|
|
Üksikute juppide testimise aeg vaid 1-2 päeva
Teenindaja on ka lahe
Kuid nad võiks tõesti seda garantii osakonda laiendada.
_________________ Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.
Did i ever tell you the definition of "Insanity"? |
|
Kommentaarid: 113 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
smurfer
HV Guru

liitunud: 15.08.2006
|
19.02.2008 09:16:28
|
|
|
Cb4 kirjutas: |
Üksikute juppide testimise aeg vaid 1-2 päeva
Teenindaja on ka lahe
Kuid nad võiks tõesti seda garantii osakonda laiendada. |
siit moraal, testige ise oma juppe
ma praegu testin
_________________ M: Logitech M720 Triathlon juhtmevaba "multi-device" hiir - 40€ -> PS |
|
Kommentaarid: 351 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
299 |
|
tagasi üles |
|
 |
angel
HV Guru

liitunud: 06.12.2003
|
19.02.2008 10:25:12
|
|
|
kõik ei oska ise juppe testida... neil ei jää ju muud üle kui garantii poole pöörduda.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
Cb4
HV Guru

liitunud: 24.10.2006
|
19.02.2008 12:02:48
|
|
|
No testida ju võib, kuid garantiis vahetatakse ju see välja
Ses mõtte, et saad vigase asemele uue.
_________________ Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.
Did i ever tell you the definition of "Insanity"? |
|
Kommentaarid: 113 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
smurfer
HV Guru

liitunud: 15.08.2006
|
19.02.2008 20:02:50
|
|
|
angel kirjutas: |
kõik ei oska ise juppe testida... neil ei jää ju muud üle kui garantii poole pöörduda. |
...ehhh... see oli sarkasm
Cb4 kirjutas: |
No testida ju võib, kuid garantiis vahetatakse ju see välja
Ses mõtte, et saad vigase asemele uue. |
noh.. ma ei ole üldiselt garantiist vigase jupi asemele vigast saanud (kui üks paari aasta tagune Ordi läppari emaplaadi "vahetuse" teema välja arvata).
_________________ M: Logitech M720 Triathlon juhtmevaba "multi-device" hiir - 40€ -> PS |
|
Kommentaarid: 351 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
299 |
|
tagasi üles |
|
 |
pisikiiz
HV vaatleja

liitunud: 11.02.2008
|
25.02.2008 18:51:20
|
|
|
Cb4 kirjutas: |
Ma olen enamus juppe sealt tellinud. Ikka päris mõnusate summade eest. Nüüd aga see emaplaadi jama. Ilmselt ostavad tagasi selle, aga kindel veel ei ole. Nimelt on esialgne arve kaudunud
Odavamad jupid(1000) vahetatakse kohe välja vist. Vähemalt nii oli mul helikaardiga. Viisin sinna, ning anti riiulist kohe uus  |
Esialgse arve saab üles leida, kui tead kuupäeva kuna ostetud ja kelle nimele(kas eraisikule v firmale). Ja kus esindusest ostsid ja umbkaudset summat. (seda saab teha nii teenindus või poest kelle käest ostsid).
|
|
tagasi üles |
|
 |
Cb4
HV Guru

liitunud: 24.10.2006
|
25.02.2008 19:00:33
|
|
|
pisikiiz kirjutas: |
Cb4 kirjutas: |
Ma olen enamus juppe sealt tellinud. Ikka päris mõnusate summade eest. Nüüd aga see emaplaadi jama. Ilmselt ostavad tagasi selle, aga kindel veel ei ole. Nimelt on esialgne arve kaudunud
Odavamad jupid(1000) vahetatakse kohe välja vist. Vähemalt nii oli mul helikaardiga. Viisin sinna, ning anti riiulist kohe uus  |
Esialgse arve saab üles leida, kui tead kuupäeva kuna ostetud ja kelle nimele(kas eraisikule v firmale). Ja kus esindusest ostsid ja umbkaudset summat. (seda saab teha nii teenindus või poest kelle käest ostsid).
 |
nad tahtsid panga ülekande nubrit/konto väljavõttet. Kuid ma ei viigi seda sinna tagasi kuna avastasin et see plaat ei saagi toetada minu proset, kuna biosi Updati ei ole mitte ühtegi
|
|
Kommentaarid: 113 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
Scart
HV Guru

liitunud: 04.02.2002
|
26.02.2008 21:02:11
|
|
|
link :: See läppar siin
Minu poolt peale väga pikka ja positiivset koostööd tõsine punane miinusmärk Ordile. Tuttav tõi oma läppari minu juurde ja rääkis, et igavene jama sellega. Nojah, mõlema prose temperatuur Winis idles on 70-80 kraadi ja jahutus uhab esimesest käivituse-hetkest. Biossis suutsin 2x asja sulguma panna - ju siis ähvardas lõplik mahapõlemise oht.
Garantiiretk ees.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
|